Är du student inom ekonomi eller finans och letar efter ett meriterande extra- samt sommarjobb vid sidan av studierna? Vi söker nu kundtjänstmedarbetare till ett väletablerat finansbolag där du får värdefull erfarenhet av finansiella tjänster, kundkontakt och administrativa processer mot både svenska och norska marknaden. Låter det som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget. Du arbetar deltid under terminerna med möjlighet till heltid under cirka 6-8 veckor under sommaren. Passen är i regel under dagtid måndag-fredag men över tid kommer även kväll- samt helgpass vara tillgängliga. Vi söker studenter till två olika team inom kundtjänst hos företaget där norska språkkunskaper är starkt meriterande. Om företaget Företaget är ett snabbt växande kreditmarknadsbolag som fokuserar på att erbjuda finansiella tjänster till både konsumenter och småföretag i Norden. Verksamheten är specialiserad på kreditkort, konsumentlån och finansiering för små- och medelstora tillväxtföretag. Med ett starkt fokus på att leverera en smidig kundupplevelse – både digitalt och personligt – är företaget aktivt på marknaderna i Sverige, Norge och Finland. Som studentmedarbetare hos företaget får du vara en del av en stark och inspirerande företagskultur. Du får utvecklas inom många delar av ekonomi och finans vilket ger dig riktigt fina jobbmöjligheter för framtiden. Arbetsuppgifter I rollen som kundtjänstmedarbetare hos företaget ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail. Typiska ärenden du hanterar berör frågor om fakturering, lån, bedrägeri och utmaningar för kunder att betala sina fodringar. Frågorna är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Utöver kontakten med kund arbetar du administrativt i olika system där du registrerar varje ärende på ett noga och strukturerat sätt. Du arbetar både mot svenska och norska marknaden där du krävs vara bekväm med att kommunicera via telefon och mail med norska kunder. Det är mycket meriterande om du har goda kunskaper i norska språket. Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett nordiskt team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Pågående eftergymnasiala studier med fördel inom ekonomi/finans • Ett par års erfarenhet inom service med fördel inom kundtjänst eller arbete med telefon som verktyg • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt goda kunskaper/förståelse för norska • God data- och systemvana För att passa i rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du är en serviceinriktad person som tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är nyfiken, självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, är noggrann och har förmåga att skapa och hålla struktur i ditt arbete. Vidare söker vi dig som har en positiv inställning till att komma till jobbet och som trivs med att arbeta både självständigt och i team. Övrig information Start: Maj Plats: Stockholm Lön: Timlön enligt överenskommelse
Är du student, flytande i finska och letar efter ett meriterande extra- samt sommarjobb vid sidan av studierna? Vi söker nu finsktalande kundtjänstmedarbetare till ett väletablerat finansbolag där du får värdefull erfarenhet av finansiella tjänster, kundkontakt och administrativa processer. Låter det som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget. Du arbetar deltid under vår och höst med möjlighet till heltid under cirka 6-8 veckor under sommaren. Passen är i regel under dagtid måndag-fredag men över tid kommer även kväll- samt helgpass vara tillgängliga. Vi söker finsktalande studenter till två olika team inom kundtjänst hos företaget. Om företaget Företaget är ett snabbt växande kreditmarknadsbolag som fokuserar på att erbjuda finansiella tjänster till både konsumenter och småföretag i Norden. Verksamheten är specialiserad på kreditkort, konsumentlån och finansiering för små- och medelstora tillväxtföretag. Med ett starkt fokus på att leverera en smidig kundupplevelse – både digitalt och personligt – är företaget aktivt på marknaderna i Sverige, Norge och Finland. Som studentmedarbetare hos företaget får du vara en del av en stark och inspirerande företagskultur. Du får utvecklas inom många delar av ekonomi och finans vilket ger dig riktigt fina jobbmöjligheter för framtiden. Arbetsuppgifter I rollen som finsktalande kundtjänstmedarbetare hos företaget ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail. Typiska ärenden du hanterar berör frågor om fakturering, lån, bedrägeri och utmaningar för kunder att betala sina fodringar. Frågorna är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Utöver kontakten med kund arbetar du administrativt i olika system där du registrerar varje ärende på ett noga och strukturerat sätt. Du arbetar både mot svenska och finska marknaden där du krävs vara bekväm med att kommunicera via telefon och mail med finska och svenska kunder. Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett nordiskt team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Pågående eftergymnasiala studier med fördel inom ekonomi/finans • Arbetserfarenhet inom service med fördel inom kundtjänst eller arbete med telefon som verktyg • Mycket goda kunskaper i finska samt goda kunskaper i svenska och engelska • God data- och systemvana För att passa i rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du är en serviceinriktad person som tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är nyfiken, självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, är noggrann och har förmåga att skapa och hålla struktur i ditt arbete. Vidare söker vi dig som har en positiv inställning till att komma till jobbet och som trivs med att arbeta både självständigt och i team. Övrig information Start: Maj Plats: Stockholm Lön: Timlön enligt överenskommelse
Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som undersköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Vi utgår från vårt kontor i Farsta och arbetstiden är förlagda till kvällar, helger och röda dagar - under tider när vårdcentralen är stängd. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Inom Basal hemsjukvård arbetar vi vanligtvis på uppdrag av vårdcentraler eller husläkarmottagningar när de har stängt – kvällar, nätter och helger. Våra team utgår från fem geografiska platser i Stockholms län. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen I rollen som undersköterska delegeras du av sjuksköterska och dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat läkemedelsadministrering, insulin, sond, stomi, inhalation och lättare sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg för att planera arbetspassen. Hos oss har du alltid ett administrativt team som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter. Vi utgår från kontoret i Farsta och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan patientbesöken använder du våra miljöklassade bilar. Våra arbetstider är förlagda till kvällar, helger och röda dagar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska och innehar skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Har tidigare erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet Take Care Innehar B-körkort Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är även mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvård. Vi ser att du är självständig och ansvarstagande med en god förmåga att hantera föränderliga situationer med lugn och fokus. Samtidigt arbetar du strukturerat och metodiskt, även i ett högt tempo. För oss är det även viktigt att du har patienten i fokus. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning eller timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi använder specialanpassade tester i denna rekryteringsprocess för att objektivt bedöma relevant kompetens hos våra kandidater. Om du uppfyller våra grundläggande krav kommer de första testerna att skickas ut automatiskt. För att gå vidare i processen är det viktigt att du genomför testerna och uppnår godkänt resultat. Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi letar efter en sann matälskare som är serviceinriktad och brinner för färskvaror och delikatesser. Din passion för att upprätthålla hög kvalitet och standard är en självklarhet för dig. Rollen innebär att du ansvarar för förberedelse och hantering av råvaror samt att erbjuda rådgivning och service till våra kunder över disken. Arbetsuppgifter - Hjälpa kunder över delikatess disken. - Öppna upp/ Stänga ner delikatess disken. - Serva kunder i Bistron. - Säkerställa att avdelningen är fräsch, prydlig, attraktiv och lockande för kunder. - Städning enligt rutin. Vem söker vi? Vi söker dig som har tidigare Butikserfarenhet samt besitter god kunskap i kundservice. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet i en delikatess disk men vi ser hellre att du brinner för mat. Du är en lagspelare som drivs av resultat där det faller dig naturligt att prioritera på avdelningen. Vidare har du en god samarbetsförmåga då man dagligen arbetar med dem andra avdelningarna. Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag. Tjänsten är en behovsanställning där timmar varierar, perfekt för dig som studerar! Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. tillträde snarast eller enligt ök. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmen och en rolig resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida & Instagram här
Är du redo för en flexibel och dynamisk roll i dagligvaruhandeln? Vi på Lexman söker nu fler ambulerande butikskonsulter i Stockholm med omnejd! Är du serviceinriktad, snabb i steget och trivs med varierande arbetsuppgifter? Då kan det här vara jobbet för dig! Om rollen Som ambulerande butikskonsult hos oss kommer du att arbeta i olika livsmedelsbutiker där behovet är som störst. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar kassaarbete och varuplock, och du får möjlighet att bredda din erfarenhet genom att arbeta i olika butikskedjor. För rätt person finns även chans att utvecklas inom fler avdelningar! Det här är en perfekt möjlighet för dig som vill bygga upp en bred kompetens inom handeln, få en flexibel anställning och arbeta i ett team med högt tempo och härlig stämning. Vem är du? Vi söker dig som: Har erfarenhet av kassaarbete och/eller varuplock från butiker som ICA, Willys, Coop, Hemköp eller City Gross. Har en naturlig känsla för service och kundbemötande. Trivs med ett högt tempo och kan arbeta självständigt. Är flexibel och tillgänglig för arbete på varierande tider. Vad vi erbjuder Kollektivavtal och schyssta villkor – trygg anställning med god ersättning. Utvecklingsmöjligheter – chans att växa och bredda din kompetens inom handeln. Flexibla arbetstider – anpassa ditt schema efter din tillgänglighet. Ett härligt team – jobba med engagerade kollegor i en social och dynamisk miljö. Anställningsform Som behovsanställd hos oss anger du själv vilka dagar du kan arbeta varje vecka. Vi ser gärna att du kan arbeta minst 2–3 pass i veckan, främst dagtid på vardagar, men även helgpass kan förekomma. Om oss Lexman är ett auktoriserat bemanningsföretag anslutet till Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal via Handelsanställdas förbund. Vi samarbetar med några av Sveriges största butikskedjor och erbjuder dig en trygg och utvecklande arbetsplats. Redo att bli en del av vårt team? Sök redan idag! Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mejl eller telefon. Välkommen till Lexman!
Har du ett brinnande intresse för språk, pedagogik och integration? Då vill vi komma i kontakt med dig! Vi på SpeakCharlie har siktet inställt på att förbättra integrationen för internationella talanger i Sverige. Det här gör vi genom att erbjuda skräddarsydda kurser i det svenska språket och svensk kultur. Just nu förstärker vi utbildningsteamet i Stockholm och söker dig som vill använda och utveckla dina kunskaper inom pedagogik, retorik och ledarskap. Om rollen Som språkcoach hos oss får du utbilda och coacha internationell talang i det svenska språket och samtidigt guida dem genom vardags- och arbetslivet i Sverige på ett engagerat och kreativt sätt. Vi erbjuder både grupp- och privatkurser genom klassrumsbaserad undervisning. En eller flera gånger i veckan träffar du dina deltagare på våra kunders kontor och hjälper dem att lära sig svenska med hjälp av vårt skräddarsydda material. En standardkurs hos oss är 16 lektioner à 90 minuter. Du väljer själv hur många kurser du har samtidigt utefter din tillgänglighet och efterfrågan från våra kunder. Förfrågan för nya kurser förmedlas smidigt via vår kursportal där du enkelt anmäler intresse på de kurser som passar dig. Arbetet är flexibelt och på timbasis, och passar därför utmärkt för dig som har någon annan huvudsaklig sysselsättning. För att förtydliga är detta således ett extrajobb där arbetstiderna oftast ligger inom 8-17. Vem är du? Vi söker dig som har passion för att lära ut och ett nyfiket förhållningssätt. Du har god problemlösningsförmåga och gillar att vara kreativ i ditt arbete. Vi ser att du har svenska som modersmål, och mycket goda kunskaper i engelska. Meriterande är avslutad eller pågående utbildning inom exempelvis lingvistik, språk, pedagogik, eller retorik. Har du erfarenhet av att bo och/eller resa i olika länder samt erfarenhet av att själv ha studerat flera språk kommer det att vara till din fördel i tjänsten. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt då vi just nu söker språkcoacher till alla kommande spännande uppdrag. Varmt välkommen med din ansökan!
Jobblyftet söker en driven jobbcoach till Skärholmen – deltid med möjlighet till heltid Jobblyftet är en matchnings- och rekryteringsaktör som verkar för att vara med och förändra utsikterna för människor som står utanför arbetsmarknaden. Vi jobbar bland annat med utbildande och coachande insatser genom arbetsmarknadsprogram, föreläsningar och workshops. Vi söker nu en engagerad jobbcoach till vårt nya kontor i Skärholmen för att arbeta med uppdraget Rusta och matcha på uppdrag av Arbetsförmedlingen. Syftet med uppdraget är att på ett snabbt och effektivt sätt stötta arbetssökande ut i jobb eller utbildning. Som jobbcoach kommer du att ansvara för ett antal deltagare i programmet. Tillsammans med teamet utvecklar och genomför ni insatsen. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat individuella utvecklingssamtal, gruppaktiviteter och nätverkande i närområdet – med starkt fokus på uppsökande matchning mot arbetsgivare. Utöver uppdraget blir du en del av ett team med stark framåtanda. Vi åtar oss projekt, brinner för verksamhetsutveckling och ser till att ha kul tillsammans. Vi har en relationsbyggande värdegrund och jobbar med ett coachande förhållningssätt. Hos oss arbetar vi tillsammans mot målet att matcha människor ut i arbete eller utbildning. Tjänsten är till en början på deltid, med möjlighet till heltid framöver. Vem är du? Du har minst 1–3 års eftergymnasiala studier (styrks med intyg) Du har minst 2–3 års arbetslivserfarenhet (styrks med intyg) Du har en stark framåtanda och vill jobba för en mer inkluderande arbetsmarknad Du har goda kunskaper i svenska och engelska Du behärskar minst ett tredje språk, exempelvis tigrinja, somaliska eller arabiska Meriterande Erfarenhet av sälj och rekrytering samt upparbetat arbetsgivarnätverk Coachande förhållningssätt Lokalt nätverk i Skärholmen med omnejd Låter det intressant? Vi påbörjar rekryteringen under maj månad och tjänsten tillsätts så snart vi hittar rätt person. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Välkommen med din ansökan!
Nyfiken på Aleris basala hemsjukvård i Innerstaden? Välkommen på öppet hus! Är du undersköterska, sjuksköterska eller studerande inom vården och nyfiken på hur vi arbetar? Den 16 april mellan kl. 17.00 och 19.00 öppnar vi dörrarna till vårt kontor på Sabbatsbergs sjukhus och vill gärna träffa dig. Under kvällen får du möjlighet att träffa vårt fantastiska team, höra mer om vår verksamhet och kanske hitta ditt nästa jobb. Just nu söker vi timanställda, deltidsanställda och sommarvikarier, så detta är ett perfekt tillfälle att lära känna oss och se om vi är rätt arbetsplats för dig. Om du är intresserad kan du även passa på att träffa våra chefer och rekryterare för en första intervju. Vi bjuder självklart på fika och ser fram emot en trevlig kväll tillsammans! När? 16 april kl. 17.00–19.00 Var? Sabbatsbergs sjukhus, Dalagatan 9 (ta hiss B till våning 3, du hittar sedan vårt kontor till vänster.) För underskötersketjänster krävs en skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen. Sjuksköterskestudenter som har avslutat minst termin 3 samt läkarstudenter som har avslutat minst termin 6 är välkomna att arbeta hos oss under sommaren. Registrera gärna ditt CV i förväg – vi ser fram emot att träffa dig!
Om uppdraget: Som biltransportör hos Ungdomskraft kommer du att hämta bilar ute hos kunder (Privatpersoner, företag, bilhandlare) som finns runt om i Sverige. Bilarna kommer sedan att köras till våra samarbetspartners vars anläggning ligger i Stockholm. Vi utför även fordonstester på bilar, så ett starkt bilintresse är ett plus! Arbetstiderna är mån-fre med varierande timmar. Tycker du om att köra bil och samtidigt leverera grym service, sök! Vill du jobba med personer i din ålder? Ungdomskrafts medarbetare är i åldrarna 18-27 år gamla. Vi tycker det ska vara roligt att jobba och må bra på sin arbetsplats. Därför är aktiviteter utanför arbetet en viktig del av Ungdomskraft, så du kan träffa nya vänner men även utbyta erfarenheter med dina kollegor. Vem söker vi? Vi på Ungdomskraft förstår att alla inte har ett perfekt CV i början av sin karriär och väljer därför personlighet före vad som står på pappret. Vi söker dig som är social och framåt, noggrann, flexibel och arbetsvillig. Du ska tycka om att arbeta självständigt samt ta eget ansvar i ditt arbete. Din profil: -B-körkort (Manuellt) -Talar och förstår svenska flytande -Bilintresse -Godkänt belastningsregister Om Ungdomskraft Ungdomskraft är framtidens problemlösare med kund och personal i fokus. Vår affärsidé är tydlig, att hjälpa unga, drivna talanger ut i arbetslivet och därmed namnet – Ungdomskraft. Läs mer om oss: www.ungdomskraft.com
Big Care söker leg. sjuksköterskor till hyruppdrag i runt om i hela Sverige. Vi har regionala och kommunala uppdrag att ansöka. Beställningarna kan variera från endags till längre uppdrag, därför välkomnar vi sjuksköterskor med olika önskemål. Vi använder oss numera av en app som heter Medpeople. Ladda ned Medpeople-appen - Medpeople . I denna app lägger vi upp alla uppdrag som är akutella i hela Sverige där vi lägger ut lönen för vart enda pass tillsammans med aktuella schemat. I appen har vi chattfunktion med oss konsultchefer vid frågor, enkla sökfunktioner och ansökningsmöjligheter. Man kan även registrera sig i appen om man bara vill sitta som en passiv användare för att skanna bemanningsmarknaden. Vid intresse av att även ansöka om uppdrag hjälper vi till med info för att göra det möjligt Ladda ned Medpeople-appen - Medpeople Vi hörs i appen!
Välj ett jobb för att visa detaljer