Jobbeskrivning Har du ett starkt intresse av försäljning och kundrelationer? Drömmer du om att bli en del av ett framgångsrikt säljteam, arbeta mot företagskunder och lära dig grunderna inom försäljning? Som Junior företagsrådgivare kliver du in i en roll med mycket goda utvecklingsmöjligheter att ta näsa steg som företagsrådgivare där du självständigt driver dina säljprocesser. Vi värderar högt ansvarsfulla, drivna och serviceinriktade individer! För att du ska trivas i rollen ser vi att du är en person som aldrig vill sluta utvecklas, trivs med att arbete mot uppsatta mål, vill vara med på Adviseras framgångsresa och tillsammans bygga ett engagerat och framgångsrikt sälj-team. Om Advisera: Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 55+ medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen. Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare. Din roll / Arbetsuppgifter: Advisera erbjuder en arbetsplats med tydliga mål och utarbetade arbetsmetoder. Det ger mycket goda förtjänstmöjligheter. Hos oss inleder du din anställning med en introduktion och utbildning som ger dig en grundläggande kännedom om våra olika produkter och tjänster. Efter utbildningen kommer du successivt att börja boka möten åt våra Företagsrådgivare. Din huvudsakliga uppgift är mötesbokning men du kommer också att lära dig om hela vår försäljningsprocess; prospektering, mötesbokning, kundmöte, behovsanalys, analys, presentation av lämplig lösning för kunden, signering, implementering, drift och uppföljning. Du kommer regelbundet att ha uppföljningsmöten med din närmaste chef, där du får rätt coaching för att nå dina mål. För att främja kontinuerlig utveckling investerar vi löpande i utbildningar, workshops och uppföljningar inom försäljning. Personliga egenskaper: Du brinner för försäljning och att lyckas med affärer. Tävlingsinriktad, serviceinriktad och strävar efter att ständigt överträffa förväntningar. Du har god kommunikativ förmåga och känner dig bekväm med kundkontakt både över telefon och i personliga möten. Är socialt kompetent med hög moral och etik. Är affärsdriven, förtroendeingivande och pedagogisk. Vi ser gärna att du: Tidigare erfarenhet av försäljning eller service. Innehar B-körkort. Har utbildningsbakgrund inom t.ex. ekonomi, service eller försäljning (meriterande). Varför Advisera: Advisera erbjuder en arbetsplats med tydliga mål och utarbetade arbetsmetoder. Här blir du en del av ett högpresterande säljteam med kompetenta kollegor. Möjlighet till personlig utveckling och fortsatta karriärmöjligheter i ett expanderande bolag. Kanske är du rätt person för att avancera till säljchef på vårt nästkommande kontor? Säljtävlingar, AW:s, utlandskonferenser och härlig gemenskap. Generös lönemodell utan tak & bonusmodell . På Advisera värderar vi personlighet och inställning högst. Vi tror att med rätt intresse, driv och engagemang har man potential att växa in i rollen. Tveka inte att söka, även om du inte uppfyller alla kriterium. Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Nu söker vi på Villa Tärnö, Farsta strand sommarvikarier till sommaren 2025. Du får introduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande sommarjobb, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Introduktionsutbildning Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper Karriär- och utvecklingsmöjligheter Arbetskläder Kollektivavtal Om rollen Din uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande. Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Om Villa Tärnö Villa Tärnö har ett uttalat hälsofokus. Det handlar om allt från att erbjuda olika träningspass kompletterat med kultur, god mat och annat för våra boendes välbefinnande. Vi uppmuntrar och stödjer vardagsnära aktiviteter och social samvaro utifrån behov. Villa Tärnö ligger i ett trivsamt bostadsområde i Farsta strand i anslutning till tunnelbana och pendeltåg. Bilparkering finns vid boendet. Demenscertifiering: Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Demensakademin. Behovsbaserat önskeschema: Vi tillämpar behovsbaserat önskeschema. Det innebär att du som medarbetare har möjlighet att påverka din egen arbetstid, utifrån behov och önskemål. Vi lägger schema för 10 veckor i taget. Ung Omsorg: Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg. Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter tillsammans med oss som arbetar här, för att sätta guldkant på tillvaron för de boende. Gruppchefer: Du har en chef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska. Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: - lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Juni Sista ansökningsdag: 15 April Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Inbjudan till chattintervju med Hubert AI Som ett led i vårt arbete mot en rättvis och kompetensbaserad rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15 min att slutföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Mer information om hur vi kommer behandla dina personuppgifter och dina rättigheter som registrerad hittar du här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se
Nu har du chansen att arbeta hos oss på Storesupport by Job&Talent! Vi erbjuder personal till butiker inom dagligvaru- och sällanköpshandeln vid akut eller planerat behov. Just nu söker vi kunniga, positiva och serviceinriktade medarbetare som vill ta sig an spännande arbetsmöjligheter. Är du den vi söker? Arbetsuppgifter Som butiksmedarbetare kommer du att arbeta hos alla våra kunder inom dagligvaruhandeln i Stockholms län. Vi erbjuder dig chansen att arbeta i flera olika butiker och kedjor som ger dig en bred och värdefull kompetens. I rollen kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som kassaarbete, varuplock och inventeringar. Personliga egenskaper Vi söker dig som trivs i en roll där service och kundkontakt står i fokus. Du har utmärkta kommunikationsfärdigheter och kan bemöta kunder på ett trevligt och professionellt sätt. När du arbetar ute hos våra kunder finner du dig snabbt i din roll och agerar professionellt. För dig kommer service naturligt och du förstår att kunderna är de viktigaste personerna i butiken och visar det genom att bemöta dem på ett professionellt sätt. Krav För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), deltidsanställning, eget företag, pensionär eller elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Anställningsform Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Du ska ha möjlighet att arbeta två till tre dagar i veckan, främst måndag-fredag dagtid. Ditt schema kommer att bestå av såväl planerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!
Mister York söker fler stjärnor till Stockholm Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Nu söker vi fler medarbetare till vårt grymma team i Stockholm Tjänst Nu söker vi nya stjärnor till vårt team som vill jobba någon/några dagar i veckan, exempelvis vid sidan av studier eller annan sysselsättning. Arbetstid kan variera alla dagar i veckan. Tjänsten beräknas starta omgående. Rollen som Team Member Vi söker dig som är ansvarstagande, utåtriktad, engagerad & duktig på att samarbeta väl i grupp. Du kommer att jobba i ett sammansvetsat team för att leverera mat & service i världsklass. Dina arbetsuppgifter som Team Member kommer innefatta bland annat: Förberedelser av tillbehör, tillagning av våra prisbelönta burgare, städning samt mottagande av kunder i kassan. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. VÅRA FÖRVÄNTNINGAR PÅ DIG: - Du har rätt approach och vill ha roligt på jobbet. - Du är en person som vill utvecklas och lära dig nya saker. - Du är en lagspelare som samarbetar bra med andra. - Du uppskattar att jobba i ett högt tempo. - Du är noggrann och effektiv. - Du är flexibel gällande arbetstider och ställer upp när det finns behov. På Mister York så rekryterar vi utifrån personlighet och potential och inte endast utifrån tidigare erfarenheter. Vi erbjuder er full utbildning på plats. Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Mister York expanderar och söker nya stjärnor till STOCKHOLM! Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i södra Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige. Tjänst Denna tjänst utgår från 50%. Arbetstid kommer att variera och vara förlagd på alla olika dagar och tider i veckan. Tjänsten beräknas starta omgående. Rollen som Team Member Vi söker dig som är ansvarstagande, utåtriktad, engagerad & bra på att samarbeta i grupp. Du kommer att arbeta i ett sammansvetsat team för att leverera mat & service i världsklass. Dina arbetsuppgifter som Team Member kommer innefatta bland annat: Förberedelser av tillbehör, tillagning av våra prisbelönta burgare, städning samt mottagande av kunder i kassan. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. VÅRA FÖRVÄNTNINGAR PÅ DIG: - Du har rätt approach och vill ha roligt på jobbet. - Du är en person som vill utvecklas och lära dig nya saker. - Du är en lagspelare som samarbetar bra med andra. - Du uppskattar att jobba i ett högt tempo. - Du är noggrann och effektiv. - Du är ambitiös och gillar utmaningar. På Mister York så rekryterar vi utifrån personlighet och potential och inte endast utifrån tidigare erfarenheter. Vi erbjuder er full utbildning på plats. Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Grand Hôtel är en plats där personalen gör skillnad och tillsammans skapar vi, med passion och stolthet, minnesvärda upplevelser för våra gäster. Grand Hôtel är ett helägt dotterbolag till FAM AB och det enda hotellet i Sverige som är med i Leading Hotels of the World. OM ROLLEN Vi på Grand Hôtel letar just nu efter flera Guest service agents till vår boutique Grand Affections under vår mest intensiva period: sommaren. Vi söker främst efter personer som kan arbeta 75% mellan 1:a juni till 31:a augusti, men möjlighet att arbeta mertid. För rätt person kommer det finnas mycket goda möjligheter till en extraanställning även efter säsongens slut. Grand Affections är en liten boutique som gäster och kunder besöker för att hitta det där lilla extra. Placerad mitt i vår lobby erbjuder den sin lilla yta till trots allt man kan tänkas behöva för att förgylla vardagen, så som smycken, skor och kläder men även vårt eget te och egenproducerad honung. Vi samarbetar även med olika leverantörer och märken för att erbjuda ett varierat och förstklassigt sortiment. Grand Affections är en del av vårat Front Office och är även hotellets växel dit alla inkommande samtal kommer. Butiken är öppen mellan 08:00 på morgonen till 20:00 på kvällen, arbetstiden är förlänga i enlighet med butikens öppettider. I rollen som guest service agent följande uppgifter: Växelansvar: Svara och koppla varje enskilt samtal till rätt person på ett professionellt och effektivt sätt enligt våra standards Försäljning och kassahantering Prismärkning och påfyllnad av varor Ge rekommendationer och vara behjälplig för butikens kunder Hålla sig uppdaterad och kunnig om alla hotellet delar för att kunna hjälpa och hänvisa våra gäster på ett korrekt vis Handha förfrågningar om telefoni och gästservicefrågor Vid behov: In och utcheckning av gäster VEM ÄR DU? Vi värdesätter personliga egenskaper högt och söker dig som har en genuin känsla för service. Dina egenskaper inkluderar en glad och varm personlighet, noggrannhet i utförande av arbetsuppgifter och förmågan att trivas i en ibland hektisk arbetsmiljö. Du måste vara flexibel och kunna anpassa dig till föränderliga situationer samt vara en problemlösare som trivs i ett snabbt tempo. Vidare ser vi även att du har: Minst ett års tidigare arbetslivserfarenhet inom detaljhandeln eller hotell. Flexibel gällande arbetstider och har möjlighet att arbeta större delen av sommaren Flytande och bekväm att uttrycka dig i tal och skrift på både engelska och svenska Övriga språkkunskaper är meriterande Tidigare arbete med hotellsystemet Opera är meriterande VI ERBJUDER Vi erbjuder inte bara en roll utan en möjlighet att vara en del av en exceptionell gästupplevelse där varje dag är en ny möjlighet att skapa magi! Anställning på 75% med möjlighet att arbeta mertid mellan 1:a juni - 31:a augusti. Möjlighet att arbeta extra både innan och efter. En spännande utmaning och stimulerande arbete i ett Sveriges mest ikoniska hotell med över 300 anställda. En internationell arbetsplats med en levande kultur och stor mångfald bland både kollegor och gäster Arbetsplatsen är placerad på hotellet där vi har högt i tak och en stor variation i arbetsuppgifter Lön enligt avtal Tillträde enligt överenskommelse Som en del av processen utför vi bakgrundskontroller. Vi motser din ansökan senast den 30/4, urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Just nu letar vi efter entusiastiska och erfarna cafébiträden till vårt team på Grand Café, en pärla belägen vid södra Blasieholmshamnen med en oslagbar utsikt över vattnet och Stockholms båtar. Som en del av Grand Hôtel är vårt café en uppskattad destination för både stockholmare och turister under säsongen, som sträcker sig från maj till september. Vår uteservering är känd för sina bekväma soffor och färgglada parasoller, vilket skapar en avslappnad och inbjudande atmosfär för våra gäster att njuta av. För att förenkla både personalens arbete och gästernas upplevelse sker alla beställningar och betalningar direkt i kassan. Arbetsuppgifter: Servering av glass, klassiska konditoribitar, kaffe, öl och vin. Skapa och servera drycker med baristakvalitét. Hantera en liten uteservering med soffor och parasoller. Säkerställa att caféet är rent, snyggt och inbjudande för våra gäster. Leverera enastående kundservice och skapa minnesvärda upplevelser för alla besökare. VEM ÄR DU? Som en del av vårt team förväntas du leverera utmärkt service till våra cafégäster samt vara med och skapa den magiska atmosfären som gör vårt café till en verklig pärla vid vattnet. Du behöver därför ha ett leende på läpparna och passion för kundservice så varje besökare känna sig välkommen och omhändertagen. Minst ett års erfarenhet som cafébiträde med kunskap om baristaarbete kassavana. Förmåga att arbeta effektivt och hålla hög kvalitet även under stressiga perioder. Naturligt leende och en positiv attityd gentemot kunder och kollegor. Tillgänglighet från början av maj till slutet av september. Flexibilitet att arbeta morgnar och dagar, med senaste sluttid kl. 19. Lön enligt avtal och tillträde enligt överenskommelse. Vi erbjuder tre tjänster på 80% med möjlighet till mertidsarbete med start 28/4 fram till 30/9. Vi motser din ansökan senast den 25/3. Du som går vidare i processen kommer att bli inbjuden till vår rekryteringsdag här på hotellet. Som en del av vår rekryteringsprocess utför vi bakgrundskontroller. Vi ser fram emot att välkomna dig till Grand Café i sommar!
Vi söker nu flera medarbetare till våra olika enheter i Söderort. Om jobbet Sedvanliga arbetsuppgifter som omvårdnad- och serviceuppgifter inom hemtjänst ingår. Tjänsterna avser både dag- och kvällsarbete. Krav För att vara aktuell för någon av tjänsterna ska du uppfylla samtliga krav nedan: Du behöver vara utbildad undersköterska. Du behöver ha B-körkort. Du ska kunna tala och skriva svenska. Du behöver goda kunskaper i matlagning och hushållssysslor som städning och klädvård. För att jobba på vår enhet på Södermalm behöver du kunna cykla (ej krav på övriga enheter) Om dig Utöver ovan söker vi dig som kan och vill se helhetsbilden utifrån kundens behov och perspektiv. Du är initiativtagande och arbetar kvalitetsmedvetet. Du kan arbeta lika bra på egen hand som i grupp. Du är en flexibel lagspelare som gärna ställer upp och hjälper kollegor. Lön Timlön. Arbetsplats Tjänsterna utgår från någon av våra enheter i Söderort (Bandhagen, Södermalm, Skärholmen, Hägersten eller Enskede-Årsta). Vi begär utdrag från belastningsregistret från samtliga sökande.
Vi söker nu flera medarbetare till våra olika enheter i Akalla och Vällingby. Om jobbet Sedvanliga arbetsuppgifter som omvårdnad- och serviceuppgifter inom hemtjänst ingår. Tjänsterna avser både dag- och kvällsarbete. Krav För att vara aktuell för någon av tjänsterna ska du uppfylla samtliga krav nedan: Du behöver vara utbildad undersköterska. Du behöver ha B-körkort. Du ska kunna tala och skriva svenska. Du behöver goda kunskaper i matlagning och hushållssysslor som städning och klädvård. Om dig Utöver ovan söker vi dig som kan och vill se helhetsbilden utifrån kundens behov och perspektiv. Du är initiativtagande och arbetar kvalitetsmedvetet. Du kan arbeta lika bra på egen hand som i grupp. Du är en flexibel lagspelare som gärna ställer upp och hjälper kollegor. Lön Timlön. Arbetsplats Tjänsterna utgår från någon av våra enheter i Akalla eller Vällingby. Vi begär utdrag från belastningsregistret från samtliga sökande.
Om tjänsten: Som Xameras studentambassadör kommer du få vara del av ett härligt och sammansvetsat gäng som arbetar med att hjälpa juniora ingenjörer få en bra start på karriären genom att matcha dem mot spännande företag. Du kommer att vara Xameras ansikte utåt mot studenterna på KTH och hjälpa till med vår marknadsföring genom att delta vid arbetsmarknadsdagar, mässor, event med föreningar, konsultkvällar och mycket mer. Du är med både i planerandet och genomförandet av eventen och vi ser gärna att du kommer med nya innovativa idéer och förslag på hur vi når ut till allt fler studenter. För att förstå vår verksamhet på bästa sätt kommer du få en ordentlig introduktion där vi går igenom allt och lite till om Xamera för att du ska kunna föra vidare vårt budskap till studenterna. Att vara studentambassadör hos oss ger dig en bra merit inför ditt framtida arbetsliv samtidigt som du blir en del av vårt härliga gäng här på Xamera! Vi söker dig som: Vi söker dig som studerar en teknisk utbildning och har minst 1 år kvar till examen. Som person är du social och kreativ men har ändå en känsla för vad som är realistiskt att kunna genomföra. Du gillar struktur och planering. För att lyckas i den här rollen ser vi gärna att du är eller har varit aktiv i studentliv/föreningsliv och tycker att det är kul att vara med på event. Vilka är vi? Xamera har varit verksamma sedan 2013 och vår affärsidé har sedan starten byggt på att det inte är svårt för unga juniora talanger inom industri- och techsektorn att hitta ett jobb. Utmaningen ligger i att hitta rätt jobb. Genom att löpande lära känna unga talanger och förstå deras, styrkor, ambitioner och drivkrafter samtidigt som vi har en nära kontakt med näringslivet ser vi till att matchningen mellan talanger och företag blir rätt från början. På så sätt kommer värdefull arbetskraft ut på marknaden snabbare vilket ökar produktiviteten och skapar fler framgångsrika verksamheter och karriärer. Vad erbjuder vi? Trevliga kollegor, ett stort nätverk och en tät koppling till universitetet. Ja ett riktigt dynamiskt arbete helt enkelt. Vi är ett nära team som tycker om att ha roligt på jobbet samtidigt som vi arbetar för att göra vårt yttersta för våra talanger. Denna vision tror vi att du delar och tillsammans kommer vi arbeta för att nå högre! Startdatum: Start enligt överenskommelse. Om anställningen: Du är anställd som studentambassadör och kommer vara timavlönad. Arbetets omfattning kommer att variera mellan 5-10 timmar/vecka. Arbetet kommer vara förlagt dagtid, kvällstid och helger. Allmän information: Låter ovanstående utmaning intressant? Vill du veta mer om möjligheterna? Ansök redan nu på knappen nedan eller på länken! Denna tjänst tillsätts löpande så ansök så snart som möjligt.
Välj ett jobb för att visa detaljer