Budbilsförare - Jordbro - kväll
Future Mobility AB
Lastbilsförare m.fl.

Arbetsbeskrivning: Vi söker en mångsidig och pålitlig budbilsförare som har B-körkort! Om du har erfarenhet av budleveranser och har en passion för att ge utmärkt service, så är det här jobbet för dig. Du kommer att vara en viktig del av vårt budteam och leverera och montera möbler till våra kunder. Arbetsuppgifter: Utföra budleveranser av möbler och paket med stor försiktighet. Lasta och lossa gods från lastbilar och säkerställa att allt är korrekt säkrat under transport. Transportera gods till och från olika destinationer enligt schemalagda uppdrag. Ge exceptionell kundservice och upprätthålla goda relationer med kunder under hela processen. Delta i lastning, montering och installation av möbler och inventarier vid behov. Underhålla lastbilen och säkerställa en säker och ren arbetsmiljö. Arbetstider ca 16-22 Kvalifikationer: Inneha giltigt B-körkort. Erfarenhet av bud eller logistik är meriterande, men inte ett krav. God fysik och förmåga att lyfta tungt samt arbeta i olika miljöer. Positiv attityd och förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. Bra kommunikationsförmåga och fokus på kundservice. Vi erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att jobba i olika projekt. En vänlig och stödjande arbetsmiljö där teamwork värdesätts.

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Säljare till Fredmans butik på Arlanda. Klockor & Accessoarer
Slashten AB
Butikssäljare, fackhandel

Vill du arbeta med exklusiva klockor och accessoarer i en inspirerande flygplatsmiljö? Slash.ten söker nu engagerade och serviceinriktade säljare för att representera Fredmans i deras nya butik på Arlanda! Detta är en unik möjlighet att arbeta med exklusiva varumärken i en internationell miljö, samtidigt som du blir en del av Slash.ten – en ledande kundupplevelsebyrå med spetskompetens inom retail och service. Om rollen Som säljare hos Slash.ten, stationerad i Fredmans butik på Arlanda, kommer du att arbeta med försäljning av premiumklockor och accessoarer från flera välkända varumärken. Ditt uppdrag är att skapa en förstklassig kundupplevelse genom professionell och inspirerande rådgivning, anpassad efter varje kunds behov. I den dynamiska flygplatsmiljön krävs flexibilitet och ansvarstagande. Du är en lagspelare som ser möjligheter i varje kundmöte, trivs med att arbeta mot säljmål och alltid strävar efter att överträffa förväntningarna. Dina arbetsuppgifter: Ge högklassig service och skapa långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta försäljningsmål och säkerställa butikens framgång Upprätthålla butikens rutiner och visuella koncept Hantera lager, kassaarbete och dagliga butiksuppgifter Vi söker dig som: - Har en naturlig känsla för försäljning och kundbemötande - Motiveras av att arbeta mot säljmål och skapa kundrelationer - Trivs i en internationell och tempofylld miljö - Är flexibel och anpassningsbar till olika kundtyper och behov - Har ett intresse för klockor och accessoarer – och en vilja att lära dig mer! - Behärskar svenska och engelska i tal och skrift (ytterligare språk är meriterande) Vi erbjuder: - En spännande arbetsplats i en unik miljö - Möjlighet att arbeta med exklusiva varumärken - Ett engagerat team med passion för kundupplevelser - Utbildning och produktkunskap för att du ska bli expert inom ditt område Om Slash.ten Slash.ten är en kundupplevelsebyrå med lång erfarenhet inom retail, event och service. Vi arbetar med några av världens största varumärken och är stolta över att ha byggt starka team som levererar exceptionella kundupplevelser. Vår kultur präglas av passion, teamwork och en ständig strävan att bli ännu bättre. Läs mer på www.slashten.net. Som en del av Slash.ten blir du vår och våra varumärkens främsta ambassadör – och vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team! Låter detta som rätt utmaning för dig? Ansök redan idag!

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Student till kundtjänst hos GANT
A Hub AB
Kundtjänstpersonal

Är du student som letar efter ett deltidsjobb under dina studier? Har du tidigare erfarenhet av kundtjänst? Se hit! OM FÖRETAGET GANT är framtiden för amerikansk sportklädsel och har varit en pionjär inom preppy-stilen sedan 1949. Grundat av Gantmacher-familjen i universitetsstaden New Haven, Connecticut, revolutionerade GANT sättet världen klär sig genom att skapa ikoniska plagg inom amerikansk sportklädsel. Idag fortsätter vi att utmana konventioner och skapar kläder för modiga, nyfikna och kreativa människor - en gemenskap av människor som tror att man aldrig bör sluta lära sig. GANT är närvarande globalt i över 70 marknader, med 600 butiker, 4 000 utvalda återförsäljare och ett team av 1 500 anställda globalt. Vi strävar efter att bli arbetsgivare av val inom premiumlivsstil och letar alltid efter nya passionerade människor att ansluta sig till deras team. OM ROLLEN Som kundtjänstagent för de nordiska marknaderna kommer du främst att stödja kunder via telefon och e-post. Du kommer att hjälpa GANTs kunder med diverse ärende under perioderna måndag till fredag kl. 9-17. Arbetspassen är antingen 4 eller 8 timmar. Den här rollen är en deltidstjänst med minst 2 dagar per vecka men med möjlighet till att arbeta mer under utförsäljningsperioderna så som under sommaren och vintern. ANSVARSOMRÅDE Stöd kunder med frågor relaterade till beställningar, produkter, butiker eller lojalitetsprogram, för att nämna några, vilket främst görs via Service Cloud. Rapportera eventuella problem till E-handelsteamet och Kundtjänstchefen. Överlämna ärenden och hanterade problem till det interna teamet. VEM ÄR DU? För att lyckas i den här rollen tror vi att du talar svenska och engelska flytande. Ytterligare språkkunskaper är en fördel. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller arbete på digitala plattformar. Men framför allt tror vi att du är: • En lösning-orienterad person som kan hantera digitala plattformar. • Serviceinriktad och vänlig. • Kommunikativ och inte rädd för att be om hjälp. Låter detta som något för dig? Vi ser fram emot din ansökan. ÖVRIG INFORMATION: Start: Maj 2025 Plats: Stockholm under onboarding, Hybridlösning Anställningsform: Detta är en deltidstjänst där du kommer att anställas som konsult via A-hub.

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Part-time English speaking student to GANT
A Hub AB
Kundtjänstpersonal

Are you a student looking for a part-time job during your studies? Are you a native English speaker? ABOUT THE COMPANY GANT is the future of American Sportswear and has been a pioneer of preppy style since 1949. Founded by the Gantmacher family in the college town of New Haven, Connecticut, GANT revolutionized the way the world dresses by creating American Sportswear icons. Today we continue to challenge convention and make clothes for the courageous, the curious and the creative - a community of people who believe you should never stop learning. GANT enjoys a global presence in over 70 markets, with 600 stores, 4,000 selected retailers and with a team of 1500 employees globally. We strive to become the employer of choice within premium lifestyle brand and are always looking for new passionate people to join their team. ABOUT THE ROLE As a Customer Service Agent for the Central Europe markets you will support customers mainly over phone and email. You will help GANTS customers before, during and after a purchase on Monday-Friday 9-17. You will be the first personal contact point to the brand. It will be possible to work half days as well as full-time during summer and winter sale periods. RESPONSIBILITIES Support customers with queries in relation to orders, products, stores or loyalty programme, to name a few, within the tonality guidelines, which is done primarily via Service Cloud. Report any issues to the E-Commerce teams and the Customer Service Manager Handover cases and issues handled to the inhouse team WHO ARE YOU? To be successful in this role we believe that you speak the German language fluently. Any additional languages are of benefit such as German, Spanish or Swedish. It is an advantage if you have previous experience in customer service or working in digital platforms. But most importantly we believe that you are: • A solution-oriented fast learner who can handle digital platforms • Service minded and friendly • Communicative and not afraid to ask for help Does this sound like something for you? We look forward to your application. OTHER INFORMATION: Start: May 2025 Location: Stockholm, Hybrid solution Employment form: This is a part-time consultancy position where you will be hired as a consultant through A-hub. For questions regarding the position please contact Julia Nilsson at [email protected]

14 februari 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Personlig Assistent - Det perfekta extrajobbet!

Vi på JAG Personlig Assistans letar efter flexibla och ansvarsfulla timmisar till flera av våra Uppdragsgivare runt om i hela Sverige. Studerar du eller vill du få ihop fler timmar utöver det jobb du redan har? Är du en empatisk och anpassningsbar person med en positiv inställning? Då kanske jobbet som Personlig assistent skulle vara nåt för dig! Det är ett givande och utvecklande jobb med varierande arbetstider som ofta passar bra att ha som extrajobb tex kvällar, nätter eller helger. Personlig assistans utgår alltid från varje enskild persons behov och önskemål och tidigare erfarenhet inom yrket kan vara meriterande men oftast är det personkemin som är avgörande. Varmt Välkommen med din ansökan redan idag så tar vi kontakt med dig om vi har ett uppdrag vi tror kan matcha din profil! Klicka på länken för att läsa mer om hur det är att jobba som personlig assistent: Vad gör en personlig assistent? – JAG.se Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag! Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

14 februari 2025
Sista ansökan:
12 augusti 2025
Intresseanmälan - Personlig Assistent

Vad roligt att du vill jobba hos oss! När du registrerat dig kan du hittas och kontaktas av våra arbetsledare i de olika assistanserna. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Varmt välkommen med din Intresseanmälan! Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

14 februari 2025
Sista ansökan:
12 augusti 2025
Personliga assistenter vid behov till man i Söderort
Bonzi Personligt Stöd AB
Personliga assistenter

Om tjänsten Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent som vikarie vid behov hos en kille i 25 - års åldern . Kunden har en Cp -skada och Autism boendes i Bagarmossen. Vår kunds intressen är bland annat musik, dans, gå på konserter ,åka på utflykter och träna . Du behöver vara van vid att hantera rullstol. Måndag till fredag dagtid är kunden på daglig verksamhet där du som assistent följer med. För att bli aktuell för denna tjänst krävs det att du kan arbeta flexibla arbetstider vid ordinarie assistenters frånvaro vardag som helg. Främst dagtid och kvällstid. Kan du även arbeta nätter så är det extra meriterande Arbetsuppgifterna är enligt följande: Hjälpa till med de dagliga rutinerna såsom förekommande hushållssysslor Assistera vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Lyft kan förekomma vid manuella förflyttningar Följa med på aktiviteter Tjänsten innebär arbetspass förlagda enligt följande arbetstider: Vardagar: 7.00-15.00. 11.00-19.00. 15.00-21.00 Vaken natt 21.00-07.00 Helger: 09.00-18.00. 12.00-21.00. Vaken natt: 21.00-10.00. Om dig: Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som tycker om att arbeta med människor och som kan se till andra människors behov. Som person är du lyhörd, lösningsfokuserad, initiativtagande i din personlighet och en engagerande lagspelare då kunden har dubbelassistans . Du behöver vara fysisk stark eftersom manuella förflyttningar förekommer. Du kan inte vara allergisk det finns pälsdjur i hemmet. Meriterande : Erfarenhet inom kommunikationsstöd samt kunskaper om olika funktionsnedsättningar. Yrkesmässig erfarenhet av arbete som personlig assistent. Yrkesmässig erfarenhet av kundens funktionsvariation Krav: Flexibel till arbetstider främst dag och kvällstid vardag som helg. Fysisk stark då manuella förflyttningar förekommer Ej allergisk mot pälsdjur God svenska i tal och skrift Omfattning:1-2 Vikarie vid behov Tillträde: Omgående , tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia . För dig med anställningsstöd: Bonzi är ett inkluderande företag.Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Att tänka på inför din ansökan: En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Bonzi är att du som söker kan uppvisa giltig ID -handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Om oss: Bonzi är ett företag som administrerar personlig assistans, boendestöd ledsagar- och avlösarservice. Vårt kontor finns i Skarpnäck.

14 februari 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Nattarbete inom Hemtjänst i Stockholms största Natt och Larmpatrull
Attendo Sverige AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till en värderingsstyrd organisation Om rollen OBS - B-körkort är ett krav Vår nattpatrull opererar i Stockholms innerstad samt i stadsdelar i Västerort Vi söker nu nya medarbetare till vårt gäng som vill arbeta på timmar vid behov samt för sommarvikariat med heltid. Arbetstiden är enbart nattetid mellan klockan 22:00 - 07:00. Beskrivning av tjänsten Som nattarbetare hos oss kommer du att delta i ett team som fältarbetare med ett självständigt schema med fasta nattbesök och ett flexibelt larmansvar. Kvalifikationer Tidigare erfarenhet av Hemtjänstarbete är ett krav Tidigare erfarenhet av nattjänst är meriterande men inte ett krav Undersköterskeutbildning är meriterande men inte ett krav Utbildad Undersköterska ska kunna uppvisa skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Du trivs med att skapa goda relationer med kunder och vill skapa värde för dem och deras anhöriga. Du skulle beskriva dig själv som en självständig och ansvarsfull person som brinner för vården av äldre Du finner det stimulerande att samarbeta i ett team och är inte rädd för att göra snabba bedömningar i en hektisk miljö Anställningsform Behovsanställning med möjlighet till Tillsvidareanställning efter sex månader provanställning. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse Vad kan vi erbjuda Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård, samt andra förmåner via förmånsportalen Attendo+, i samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Välkommen till oss – Tillsammans för framtidens omsorg!

13 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Jobba som personlig assistent till en flicka på Vaxholm
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team och som vill jobba som personlig assistent hos en flicka i Vaxholm. Vad innebär den här tjänsten? Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent till en glad flicka på 10 år. Kunden har en fysisk funktionsnedsättning och behov av stöd i kommunikationen. Tjänsten som personlig assistent innebär hjälp i samband med förflyttningar, måltider och personlig hygien. Du stöttar barnet med allt i vardagen där funktionsnedsättningen sätter gränser, både i och utanför hemmet. Du finns som ett stöd vid lek och bus och aktiviteter. Viss fysisk förmåga krävs då arbetet omfattar lyft i samband med förflyttning. Kunden sitter i rullstol men kan gå med stöd. Hon tycker om att göra utflykter, bada och lyssna på musik. Kunden går i skolan dagtid på vardagar, så vi söker i första hand någon som vill arbeta eftermiddag och helg. Arbetet skulle passa dig som studerar eller har annan sysselsättning. I arbete med barn krävs utdrag från belastningsregistret enligt lag som lämnas till arbetsgivaren innan påbörjad anställning. Du beställer registerutdraget enligt LSS från polisen på följande sida: Barn med funktionsnedsättning, e-tjänst | Polismyndigheten (polisen.se) Vi erbjuder dig• Ett viktigt arbete där du gör skillnad för kunden • Ett utvecklande arbete • Ett kundnära arbete • Friskvårdsbidrag • Interna utbildningar – Frösundaakademin Om Frösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Vem söker vi? Du som person är omtänksam, lyhörd och trygg i dig själv. Tidigare erfarenhet av assistansyrket och/eller arbete med barn i behov av särskilt stöd är meriterande men inte ett krav. Övrig information• Anställningsform: Visstid så länge assistans uppdraget varar • Tjänstgöringsgrad: Deltid • Arbetstider: Helg • Tillträde: Enligt överenskommelse. B-körkort är ett plus, men inget krav då kund är i behov att åka iväg på aktiviteter. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Rekrytering sker löpande. Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Martina Malmström [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

13 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Värva med Naturskyddsföreningen i Stockholm

Brinner du för att skydda vår planet och har en talang för försäljning? Naturskyddsföreningen i Stockholm söker nu modiga och utåtriktade värvare till vårt dynamiska team. Vill du ta ställning för en frisk och levande planet och en hållbar framtid? Vill du jobba 6 timmar per dag, livet är trots allt inte bara arbete. Utvidga ditt nätverk, arbeta med fantastiska kollegor. Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning eller kommunikation Har hög social kompetens och älskar att engagera människor Är modig och inte rädd för att möta nya människor på stan. Din roll: Möta människor på stan och inspirera dom att bli månadsgivare och medlemmar. Kommunicera effektivt och engagerande om våra viktiga miljöfrågor. Bidra till att öka vår medlemsbas och därmed vårt genomslag för miljön. Vi erbjuder: Två olika anställningsformer. En flexibel anställning för dig som vill ha det. Möjlighet till fast anställning med månadslön och SL-kort. Marknadens kanske bästa sälj och marknadsutbildning. Daglig coachning och träning. Goda karriärmöjligheter. Join the good Guys – save the planet. Ansök nu! Om Naturskyddsföreningen Naturskyddsföreningen är Sveriges största miljöorganisation och en folkrörelse som sedan 1909 står upp för naturen. Vi sprider kunskap, bildar opinion och påverkar beslutsfattare – lokalt, nationellt och globalt. Klimat, skog, jordbruk, miljögifter, vatten, hav och hållbar konsumtion är våra viktigaste arbetsområden. Bra Miljöval är vår miljömärkning och Sveriges Natur vår medlemstidning. Välkommen att bli medlem, engagera dig eller skänk en gåva. Tillsammans har vi kraft att förändra. Naturskyddsföreningen vill vara en inkluderande folkrörelse som speglar samhället, och vi vill att det ska genomsyra hela vår verksamhet. Vi vill vara en arbetsplats som är attraktiv för alla, eftersom vi tror att en variation av perspektiv, erfarenheter och bakgrund gör oss ännu starkare. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Övrigt Tjänsten är antingenen tillsvidareanställning på 75% med månadslön. Du arbetar fem dagar i veckan. Eller en visstidsanställning på mellan tre och fem dagar i veckan. Tillträde snarast enligt överenskommelse. Naturskyddsföreningen tillämpar provanställning. Vi värnar om våra medarbetares hälsa och erbjuder bland annat både friskvårdsbidrag och friskvårdstimme. Frågor Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Vid frågor om rekryteringsprocessen eller tjänstens innehåll, kontakta: Raluca Roiescu, F2F chef, 073-782 01 65, [email protected] Göran Beskow F2F säljledare 073-675 57 17 [email protected] Fackliga kontaktpersoner Unionen: @Jakob Svensson, 072-014 87 84 Saco:@Petra Holgersson, 072-565 44 05

13 februari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025