Vi hanterar mer än leveranser, vi hanterar mening. PostNord är Sveriges kanske mest kända varumärke - och vi finns överallt. Det finns en stark drivkraft och vilja att ta brevet eller paketet ända fram. Vi är länken mellan människor och företag, och har en ambition att genom vårt jobb göra vardagen enklare för alla i Sverige. Du & Vi & Jobbet Som brevbärare är du pulsen i allt vi gör. Vi förändras med världen, men vårt samhällsuppdrag är detsamma idag som igår. Som sista länk i leveranskedjan är du en del av ett lagarbete och sammanhang där glädje och stolthet är vår kultur. Den här tjänsten är en tidsbegränsad anställning med en sysselsättningsgrad på 62,5 %. Anställningen startar vecka 27 och pågår fram till och med vecka 32. Det finns även möjlighet för vissa vikarier att påbörja anställningen redan vecka 24, alternativt avsluta anställningen 35. Dina arbetstider kommer att vara förlagda samtliga vardagar klockan 11:00- 16:00. Du kommer att utgå från Rosenlundsgatan 9. Vad du kommer att göra - Dela ut brev, mindre paket, tidningar och reklam med cykel, elcykel, högerstyrd bil, elfordon, moped, eller gåvagn - Planera och genomföra din arbetsdag på bästa sätt utifrån dagens rutt Vem du är - Självgående: Du vet vad du ska göra, och du gör det. - Gillar att vara ute: Om väder och vind biter ifrån, så biter du ihop och tillbaka. - Ordningsam och punktlig: Ordning och reda är viktigt för att säkerställa en god leverans i rätt tid. - God kondition och rörlighet: Du är i rörelse under stora delar av dagen. - Flexibel: Även om du följer en rutt så händer det ibland oplanerade saker som du behöver agera på. - Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad du tar med dig - Vana att arbeta självständigt och i team - God servicekänsla - Svenska i tal och skrift - B-Körkort: Van att köra och trygg i trafiken - Gymnasieexamen Varför vi finns PostNord är ett av Sveriges äldsta och största företag och vi har ett viktigt samhällsuppdrag, att säkerställa postservice till företag och privatpersoner i hela Sverige. Vi är i en ständig transformation och arbetar konsekvent med att utveckla både vårt erbjudande och våra medarbetare. Som den ledande leverantören av kommunikationslösningar till, från och inom Sverige förenklar vi vardagen för människor. Hos oss arbetar människor med olika bakgrund och erfarenheter och du blir en del av en arbetsplats som aktivt arbetar med mångfald. Vi är PostNord – ett fantastiskt företag att jobba och växa med. Läs mer på postnord.se. Vad väntar du på? Du ansöker genom att klicka på ”Ansök nu” och bifoga ditt CV. Se till att ha betyg redo från gymnasiet alternativ från högre utbildning när du påbörjar ansökan, dessa ska laddas upp i din ansökan och är viktigt för att du ska kunna gå vidare i processen. Om du har frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten, kontakta oss på [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Rekrytering för denna tjänst sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. För Fackliga kontaktpersoner se Facklig kontakt | PostNord. Dygnet runt är vi på väg – från en människa till en annan, från ett företag till ett annat. Varje dag levererar vi över 4,5 miljoner brev och 600 000 paket. Varje försändelse är viktig – post, paket och logistik möjliggör relationer och affärer. Här får du vara med och påverka! PostNord är den ledande leverantören av paket- och logistiktjänster till, från och inom Norden. Vi är över 26 500 medarbetare och som en av Nordens största arbetsgivare tar vi ett stort socialt ansvar. Vi erbjuder en attraktiv och utvecklande arbetsplats där medarbetarna kan växa och trivas. Hos oss får du schyssta arbetsvillkor enligt kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och andra förmåner via vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Vi prioriterar både våra kunder och våra medarbetare där vi tror att utvecklings- och karriärmöjligheter är grunden för att vara en attraktiv arbetsplats för anställda och helhetsleverantör för våra kunder. Vi leder branschen in i den koldioxidsnåla ekonomin, med målet att bli fossilfria till 2030. Vi arbetar kontinuerligt med att minska vår miljöpåverkan genom att investera i fossilfria transporter och utveckla hållbara lösningar för våra kunder och medarbetare. Med vår expertis och vårt unika distributionsnät utvecklar vi förutsättningar för framtidens kommunikation och handel.
OM OSS Nordisk Hemservice AB är ett privat hemtjänstfamiljeföretag som har funnits sedan 2002. Vi har tre kontor belägna i Danderyd, Södermalm och på Östermalm. Hela vår verksamhet genomsyras av vår värdegrund som vi har tagit fram tillsammans med våra medarbetare. Den utgår från att vi lyssnar på kundens behov för att vår hemservice ska bli så bra som möjligt. Vi söker dig som delar vår värdegrund och har ett stort intresse av omsorg och att hjälpa våra kunder att få bo kvar hemma och känna sig trygga. Arbetsuppgifter Vi söker nu sommarvikarier som kan täcka upp för när ordinarie personal är på semester. Det största behovet finns mellan juni - augusti men man får gärna börja som timvikarie redan innan. Om man har vårdutbildning finns även goda möjligheter till förlängning efter sommaren. Att arbeta inom hemtjänsten innebär att du arbetar självständigt med stort ansvar. Samtidigt är du en del av vårt team och har daglig kontakt med våra kunder och närstående. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att planera och utföra omvårdnadsarbete i kundernas hem såsom: - Personlig omvårdnad (hjälp med personlig hygien, förflyttning, påklädning). - Service (matlagning, inköp av dagligvaror, städning och tvätt). - Ledsagning (följa med kunden till aktiviteter utanför hemmet). Du tar dig mellan kunderna genom att promenera, cykla eller köra bil. Efter varje besök kommer du att göra noggrann dokumentation samt tidsregistrering i en mobilapplikation. Besök hos kunderna sker kl. 07:00-22:00, årets alla dagar. Vi ser gärna att du är flexibel och kan arbeta både dag- och kvällstid samt helger. Kvalifikationer - Erfarenhet av service och/eller omvårdnad - Goda kunskaper i svenska (både tal och skrift) Meriterande - Vård- och omsorgsutbildning - B-körkort - behövs endast för arbete i Danderyd - Skyddad yrkestitel som undersköterska - Erfarenhet inom hemtjänsten - Kunskaper i flera språk Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi ser gärna att du har ett gott bemötande och vill ta ansvar. Du har också en förmåga att planera och organisera, samt är positiv, glad och hjälpsam. Varaktighet, tillträde och arbetstid: Maj - September men finns möjlighet att även börja innan dess som timvikarie. Ansökan ska bestå av ett CV, personlig brev samt bifoga gärna betyg och intyg/studieintyg från undersköterskeutbildning. För att vara förberedd vid eventuell intervju, så beställ ett registerutdrag via E-tjänster från polisen: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem/
OM OSS Nordisk Hemservice AB är ett privat hemtjänstfamiljeföretag som har funnits sedan 2002. Vi har tre kontor belägna i Danderyd, Södermalm och på Östermalm. Hela vår verksamhet genomsyras av vår värdegrund som vi har tagit fram tillsammans med våra medarbetare. Den utgår från att vi lyssnar på kundens behov för att vår hemservice ska bli så bra som möjligt. Vi söker dig som delar vår värdegrund och har ett stort intresse av omsorg och att hjälpa våra kunder att få bo kvar hemma och känna sig trygga. Arbetsuppgifter Att arbeta inom hemtjänsten innebär att du arbetar självständigt med stort ansvar. Samtidigt är du en del av vårt team och har daglig kontakt med våra kunder och närstående. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att planera och utföra omvårdnadsarbete i kundernas hem såsom: - Personlig omvårdnad (hjälp med personlig hygien, förflyttning, påklädning). - Service (matlagning, inköp av dagligvaror, städning och tvätt). - Ledsagning (följa med kunden till aktiviteter utanför hemmet). Du tar dig mellan kunderna genom att promenera, cykla eller köra bil. Efter varje besök kommer du att göra noggrann dokumentation samt tidsregistrering i en mobilapplikation. Besök hos kunderna sker kl. 07:00-22:00, årets alla dagar. Vi ser gärna att du är flexibel och kan arbeta både dag- och kvällstid samt helger. Vi söker nu någon som kan arbeta extra på timmar efter behov exempelvis en vårdstuderande. Vi ser helst inte att man har annat jobb utan att man är tillgänglig största delen av veckan. En fördel är om man även kan jobba mycket i sommar och vikariera när ordinarie har semester. Kvalifikationer - Vård- och omsorgsutbildning - Goda kunskaper i svenska (både tal och skrift) Meriterande - B-körkort - Skyddad yrkestitel som undersköterska - Erfarenhet inom hemtjänsten - Kunskaper i flera språk Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi ser gärna att du har ett gott bemötande och vill ta ansvar. Du har också en förmåga att planera och organisera, samt är positiv, glad och hjälpsam. Varaktighet, tillträde och arbetstid: Enligt överenskommelse. Ansökan ska bestå av ett CV, personlig brev samt bifoga gärna betyg och intyg/studieintyg från undersköterskeutbildning. För att vara förberedd vid eventuell intervju, så beställ ett registerutdrag via E-tjänster från polisen: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem/
Stockholm Sport Academy söker nu tränare i akrobatik/parkour. Vi är ett trevligt tränarteam som arbetar med barn och ungdomsträning, nybörjare till avancerad. Det finns möjligheter att arbeta flera dagar i veckan. Du undervisar alltid tillsammans med en kollega. Vi erbjuder: Utbildning (Idrottskoncept, HLR och metodik) Personlig utveckling med möjlighet att avancera Trevliga kollegor Möjlighet att jobba på flera platser runt om i Stockholm Ledarskapsmerit till CV Om dig Vi söker dig som har ett brinnande intresse för akrobatik och som vill vara med och utbilda andra inom sporten. Vi har inget krav på att du tidigare ska ha jobbat som tränare då du kommer få utbildning inom ledarskap och metodik från oss. Om oss Stockholm Sport Academy är Stockholms största sportskola. Vi erbjuder träning inom tennis, parkour, multisport, friidrott, akrobatik och fotboll till barn, ungdomar och vuxna. Utöver terminsträning erbjuder vi även lägerverksamhet på lov och ledighet vilket även ger dig som tränare möjlighet att jobba när det passar dig.
Stockholm Sport Academy söker nu tränare i parkour med start direkt. Vi är ett trevligt tränarteam som arbetar med barn och ungdomsträning, nybörjare till avancerad. Vi tränar på flera olika anläggningar runt om i Stockholm. Vi erbjuder: Utbildning (Idrottskoncept, HLR och metodik) Personlig utveckling med möjlighet att avancera Trevliga kollegor Möjlighet att jobba på flera platser runt om i Stockholm Ledarskapsmerit till CV Om dig Vi söker dig som har ett brinnande intresse för parkour och som vill vara med att utbilda andra inom sporten. Vi har inget krav på att du tidigare ska ha jobbat som tränare då du kommer få utbildning inom ledarskap och metodik från oss. Om oss Stockholm Sport Academy är Stockholms största sportskola. Vi erbjuder träning inom tennis, parkour, multisport, friidrott, akrobatik och fotboll till barn, ungdomar och vuxna. Utöver terminsträning erbjuder vi även lägerverksamhet på lov och ledighet vilket även ger dig som tränare möjlighet att jobba när det passar dig.
Har du erfarenhet av att arbeta med klienter i behov av stöd? Vi söker nu en behandlingspedagog som vill ta nästa steg i sin karriär och göra skillnad i människors liv. Om verksamheten Patia Speciallösningar bedrivs utifrån konceptet en till en behandling. Det innebär att den placerade bor i en egen bostad med personal dygnet runt. Den placerade har således sin egen personalgrupp och det finns ej andra placerade i samma lokaler. Verksamhetens lokaler är välanpassade för ändamålet. Lokalerna är rymliga och utgörs av lägenheter på cirka 80kvm med eget rum för den placerade, personalkontor och jourrum för personal, gemensamma ytor för placerad och personal samt kök och två badrum. Verksamheten vänder sig i första hand till de barn och unga som har svårigheter att klara sin dagliga livsföring och med, utagerande beteende, aggressivt beteende och/eller annat avvikande beteende och därmed har svårigheter att fungera i grupp. Målsättning för verksamheten är att den placerade efter avslutad placering på Patia Speciallösningar ska kunna återgå till en mindre personalintensiv verksamhet såsom familjehem, stödboende eller kollektivt HVB. Verksamheten kan ta emot barn och unga i åldrarna 12-21 år. Om tjänsten Vi söker nu tre behandlingspedagoger till vår verksamhet med sysselsättningsgrader enligt följande: Tjänst 1: Tjänstgöringsgrad på 93%. Tjänsten innebär arbete med dygnspass med sovande jour. Tillträde sker enligt överenskommelse. Tjänst 2: Tjänstgöringsgrad på 90%. Tjänsten innebär arbete med dygnspass med sovande jour. Tillträde 1 april 2025. Tjänst 3: Tjänstgöringsgrad på 90%. Tjänsten innebär arbete vaken natt. Tillträde 1 april 2025. Som behandlingspedagog kommer du att spela en viktig roll i vårt arbete med att stödja och hjälpa klienter till en bättre och stabilare livssituation. Du arbetar nära våra klienter och andra aktörer för att skapa en individuell och hållbar behandlingsplan. Dina arbetsuppgifter I din roll som behandlingspedagog kommer du att tillsammans med din arbetsgrupp att ansvara för stöd- och behandlingsarbetet för en ungdom. Ditt arbete innefattar bland annat: Genomföra motiverande samtal och erbjuda stöd i myndighetskontakter. Arbeta med social färdighetsträning och stödja klienter i deras utveckling. Samverka med andra viktiga aktörer för klientens utveckling och hälsa. Utföra administrativa arbetsuppgifter som daglig journalföring och upprättande samt revidering av genomförandeplaner och riskanalyser. Ansvara för månatlig rapportering till ansvarig socialsekreterare. Delta i behandlingsarbetet och hålla i behandlande samtal. Vi söker en relationsorienterad behandlingspedagog som har förmågan att möta människor med olika behov och personligheter. Du är trygg i dig själv och kan anpassa ditt arbetssätt för att skapa meningsfulla relationer med klienter, vilket är en viktig egenskap för att arbeta framgångsrikt inom socialt arbete och klientnära stöd. För att lyckas i denna roll bör du vara flexibel och ha en engagerad attityd, vilket gör att du kan hantera olika situationer och utmaningar i arbetet på ett professionellt sätt. Din drivkraft och passion för att bidra till individers utveckling och välmående är avgörande för att skapa långsiktiga förändringar i deras liv. Med ett starkt intresse för socialt arbete, beteendeförändring och att stötta människor i svåra livssituationer, kommer du att spela en viktig roll i att främja klienternas hälsa och välmående. Dina kvalifikationer För att vara aktuell för tjänsten som behandlingspedagog ser vi att du uppfyller följande krav: Eftergymnasial utbildning motsvarande minst två års heltidsstudier (400 YH-poäng eller 120 HP), exempelvis som behandlingspedagog, socialpedagog eller socionom. Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom socialt arbete och god kännedom om socialtjänstlagen. Du behärskar det svenska språket obehindrat i både tal och skrift. B-körkort är ett krav. Tidigare arbete med ungdomar med NPF-diagnoser, utagerande beteende, psykisk ohälsa eller samsjuklighet är meriterande. Erfarenhet av behandlingsarbete eller arbete på HVB är meriterande. Om du går vidare i rekryteringsprocessen, kommer vi att be om ett utdrag från polisens misstanke- och belastningsregister för HVB-hem. Vi ber dig att beställa utdraget vid ansökan. Tänk på att bifoga ditt examensbevis tillsammans med din ansökan som styrker de efterfrågade kvalifikationerna (maskera gärna de fyra sista siffrorna i personnumret enligt GDPR). Om examensbeviset inte bifogas, kan vi inte handlägga din ansökan. Provanställning på sex månader tillämpas på Patia. Varmt välkommen in med din ansökan!
Är du en flexibel och ambitiös student som vill arbeta i en social miljö med IT/tech rekrytering i fokus? Här arbetar du i vårt IT/tech team där du har stora möjligheter till personlig och professionell utveckling! Om Bravura Bravura skiljer sig åt genom att sätta våra anställda i första rummet. Det har sedan 2008 visat sig vara det bästa för de som är uppdragsgivare, arbetssökande, och för oss själva som företag. Bravura arbetar med bemanning och rekrytering inom flera områden, med särskilt fokus på tjänstemannasektorn. Inom vårt affärsområde Brillante är vi specialiserade på IT/tech-rekrytering och samarbetar nära våra kunder för att hitta de bästa kandidaterna utifrån våra kunders behov. Det ger oss förmånen att möta spännande människor med varierade kompetenser inom IT/tech – både de som söker nya möjligheter och de som är öppna för rätt utmaning utan att aktivt leta. Här har du chansen att arbeta inom ett växande område tillsammans med ambitiösa kollegor i en het bransch som fortsätter att växa. Vi erbjuder en gedigen introduktion till rollen som rekryteringassistent och till branschen. Läs mer om oss här! Arbetsuppgifter Som rekryteringsassistent hos oss på Bravura är din huvudsakliga uppgift att stötta dina kollegor i det dagliga arbetet. En av de roligaste aspekterna med rollen är att vi är specialister inom IT/tech-rekrytering och samtidigt får en omväxlande vardag genom att arbeta med olika kunder och projekt. Vad som är mest prioriterat kan skifta från dag till dag – ibland från timme till timme. Vi arbetar med en kompetensbaserad intervjumetodik, och dina arbetsuppgifter kan inkludera att hantera ansökningsflödet, hålla intervjuer, skriva och publicera annonser, arbeta med search/uppsökande rekrytering samt andra administrativa uppgifter som ingår i rekryteringsprocessen. Hos oss får du stort eget ansvar och möjlighet att påverka din utveckling. Ju mer du vill lära dig, desto bättre passar du för rollen! Tjänsten är på deltid, och vi ser därför att du kombinerar den med heltidsstudier eller annan sysselsättning på minst 50%. Vi söker dig som: • Studerar en pågående utbildning inom exempelvis datavetenskap, ekonomi eller beteendevetenskap, med examen tidigast våren 2026. • Har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna från ett socialt yrke där struktur och förmåga att arbeta införsäljande har varit viktiga delar. • Har ett intresse för IT/tech och vill utveckla din kunskap inom området. • Uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska, då båda språken används i arbetet. För att trivas i rollen tror vi att du har ett starkt sinne för struktur, samtidigt som du är flexibel och trivs i en dynamisk vardag där arbetsuppgifter kan förändras med kort varsel. Du känner dig trygg i att skriva professionella texter och att kommunicera via telefon, då båda delarna är en naturlig del av arbetet. Vidare ser vi att du tar initiativ, är självgående och har lätt för att sätta dig in i nya uppgifter, vilket är viktigt för att förstå kundens behov och matcha rätt kandidater. Du har en hög servicenivå, gillar att ta ansvar och är trygg i att fatta egna beslut. I teamet arbetar vi tätt tillsammans för att driva rekryteringsprocesserna framåt, så det är viktigt att du är en god kommunikatör, vågar ställa frågor och uppskattar samarbete. Vi värdesätter din förmåga att se lösningar istället för problem och att du gärna bjussar på ett skämt eller två! Övrig information Start:Enligt överenskommelse, så snart som möjligt Plats:Vi ser att du utgår ifrån vårt kontor i Stockholm, Göteborg eller Malmö. Vi gör ett löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor eller funderingar, kontakta gärna Navid eller Elice som arbetar som rekryterare i det här teamet! Du når Elice på[email protected] 076-721 49 82 och Navid på [email protected] eller 070-434 17 71.
Dina Arbetsuppgifter och profi Vi på Insitepart söker erfaren lagermedarbetare till vår kund DHL i Västberga. Denna tjänst kräver att du har truckkort A1-A4 och B1-B4. Du som söker ska gilla att arbeta aktivt i ett högt tempo och kunna hjälpa till där behovet finns. Vi ser det som starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av lager/terminalarbete. Vi ser att du som person är flexibel och har hög arbetsmoral. Oavsett vart vi har plats för dig så tror vi att du är målinriktad gillar att arbeta självständigt, men även i team. Du kan arbeta mot uppsatta mål och är hungrig på att utveckla dig. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag och varierar mellan 06:00-14:00 och 14:00-20:00. Behovet kan variera så vi ser att du som söker är flexibel och kan hoppa in vid kort varsel. Vänligen notera att ett krav för den här tjänsten är att du som söker har en annan sysselsättning. Det kan exempelvis vara heltidsstudier på högskola/gymnasiet eller annat jobb på minst 50%.Vi erbjuder digDu som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt. Villkor Du ska vara minst 18 år gammal Arbetstider varierar mellan 06:00-14:00 och 14:00-20:00 Truckkort A+B Erfarenhet av att köra ledstaplare Den här tjänsten innebär att du blir anställd som konsult hos Insitepart och kommer att arbeta ute hos vår kunder i Stockholm med omnejd. Insitepart tillämpar bakgrundskontroll i rekryteringsprocessen. Låter detta som din nästa utmaning? På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.
Stockholm Sport Academy söker nu kollegor som vill jobba under sommaren på våra akrobatik & cheerleadingläger. Lägren körs på Östermalm. Vi söker nu dig som ska ansvara för och undervisa i cheerleading. Deltagarna delas in i grupper efter ålder samt nivåerna nybörjare, fortsättning och avancerad. Lägren körs veckorna 25, 26, 27, 32 och 33. Det finns även stora möjligheter att fortsätta arbeta som terminstränare under hösten (2-10 h/vecka). Om dig Vi söker dig som har ett brinnande intresse för gymnastik/cheerleading och som vill vara med och utbilda andra inom sporten. Du ska vara ansvarstagande, stresstålig och driven. Du kan arbeta både individuellt och i team. Vi har inget krav på att du tidigare ska ha jobbat som tränare, men det är meriterande. Kunskap inom cheerleading är ett krav. Vi erbjuder: Ett roligt och lärorikt sommarjobb. Ledarskapsmerit till CV. Utbildning (träningskoncept, ledarskap, HLR). Trevliga kollegor. Personlig utveckling. Möjligheter att fortsätta jobba som tränare under hösten. Om oss Stockholm Sport Academy är Stockholms största sportskola. Vi erbjuder träning inom tennis, parkour, multisport, friidrott, akrobatik och fotboll till barn, ungdomar och vuxna. Utöver terminsträning erbjuder vi även lägerverksamhet på lov och ledighet vilket ger dig som tränare möjlighet att jobba när det passar dig.
Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som sjuksköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Hos oss står teamarbete i fokus – tillsammans skapar vi en miljö där vi inte bara når våra mål utan också ständigt växer och förbättrar vår verksamhet. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Hos oss på Aleris Hemsjukvård erbjuds du en arbetsplats med ett gott arbetsklimat och en välorganiserad verksamhet där våra värdeord – Ansvarsfullt, Enkelt och Innovativt – genomsyrar allt vi gör. Inom Basal hemsjukvård arbetar vi på uppdrag av regioner, kommuner och privata aktörer och fungerar som deras förlängda arm när de har stängt. Detta innebär att vi utför hemsjukvårdsbesök på kvällar, nätter och helger. Rollen Som sjuksköterska hos oss har du ett varierande arbete där du både arbetsleder undersköterskor och utför hembesök hos våra patienter. Arbetsuppgifterna innefattar enklare medicinska insatser till insatser med avancerad medicinsk utrustning och teknik. Vi hanterar även larm från 1177 och SOS Alarm. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg ute på slingorna. Hos oss har du alltid ett team av administrativ personal som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Just nu söker vi sjuksköterskor till båda våra kontor i Västerort. Du kan antingen utgå från vår Brommaenhet, med kontor beläget vid Brommaplan eller vår Solnaenhet med kontor i Sollentuna. Patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område och för att ta dig mellan patientbesök använder du våra miljöklassade bilar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi dig även: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska eller distriktssköterska med minst två års erfarenhet Har B-körkort Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet TakeCare Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Tidigare arbetslivserfarenhet inom hemsjukvården är mycket meriterande. Du är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du är en positiv, engagerad och kommunikativ person som aktivt vill bidra till vår gemenskap och utveckling. Du är trygg i din yrkesroll, har lätt för att samarbeta och har en bred medicinsk kompetens. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning eller timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer