Undersköterska till Aleris Hemsjukvård Bromma
Aleris Sjukvård AB
Undersköterskor, vård- och specialavdelning och mottagning

Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som undersköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Hos oss står teamarbete i fokus – tillsammans skapar vi en miljö där vi inte bara når våra mål utan också ständigt växer och förbättrar vår verksamhet. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Hos oss på Aleris Hemsjukvårderbjuds du en arbetsplats med ett gott arbetsklimat och en välorganiserad verksamhet där våra värdeord – Ansvarsfullt, Enkelt och Innovativt – genomsyrar allt vi gör.Inom Basal hemsjukvård arbetar vi på uppdrag av regioner, kommuner och privata aktöreroch fungerar som deras förlängda arm när de har stängt. Detta innebär att vi utför hemsjukvårdsbesökpå kvällar, nätter och helger.Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen I rollen som undersköterskadelegeras du avsjuksköterska och dina arbetsuppgifterinkluderar bland annat läkemedelsadministrering, insulin, sond, stomi, inhalation och lättare sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg för att planera arbetspassen. Hos oss har du alltid ett administrativt team som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter. Vi utgår från kontoret i Bromma och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan patientbesöken använder du våra miljöklassade bilar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Alerisfår du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska och inneharskyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Har tidigare erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet Take Care Innehar B-körkort Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är även mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvård. Vi ser att du är självständig och ansvarstagande med en god förmåga att hantera föränderliga situationer med lugn och fokus. Samtidigt arbetar du strukturerat och metodiskt, även i ett högt tempo. För oss är det även viktigt att du har patienten i fokus. Anställningsvillkor Anställningsform: Timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi ser fram emot att höra från dig!

27 januari 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Butikssäljare sökes till IQOS IQOS Paviljongen (deltid) - Stockholm
NRG Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Vill du bli en del av ett engagerat team?Är du driven, serviceinriktad och gillar att prata med kunder? Om svaret är ja, kanske du är vår nästa härliga medarbetare! Vi söker butikssäljare för varumärket Swedish Match och den innovativa produkten IQOS i Paviljongen (Stureplan), Stockholm. Vi söker dig som kan jobbacirka 20 timmar/månaden mensom även är flexibel och kan arbeta mer under vissa perioder. – perfekt för dig som studerar! Om Swedish Match Med en portfölj som består av både moderna varumärken och varumärken med lång tradition erbjuder Swedish Match produkter med och utan tobak. Att erbjuda tobakkonsumenter alternativ till cigaretter är kärnan i vårt arbete. Alltid med vår vision i åtanke: En värld utan cigaretter. Läs mer om Swedish Match på www.swedishmatch.com Dina arbetsuppgifter Som Butikssäljare är du ansiktet utåt för Swedish Match. Din uppgift blir att arbeta i IQOS butiken som är ligger centralt i Stockholm. Du kommer tillsammans med dina kollegor att sälja, inspirera och demonstrera bolagets produkter och tillbehör på absolut bästa sätt. Personliga egenskaper Vi ser gärna att du: Tycker om att ta initiativ och prata med kunder Är driven och tycker om att jobba inom sälj Trivs i en roll där du kan vara lösningsorienterad och jobba i ett team. Talar svenska och engelska i både tal och skrift Erfarenhet Vi letar efter dig som har: Tidigare haft arbete inom försäljning, gärna från butik Vana att jobba i grupp Jobbat mot sälj mål och vet vad som krävs för att uppnå dem Vi erbjuder dig: Att vara en del av ett fantastiskt team med kollegor runt om i Sverige Att representera ett av världens mest kända varumärken inom sitt segment Gedigen produktutbildning och produktkännedom så att du känner dig trygg och säker i din nya roll Löpande coachning samt tips på hur man agerar i butik, levererar bra service till kunderna. Övrigt Anställningsform: I detta uppdrag kommer du bli anställd av Field Flex ABmen utföra arbetet åt kunden. Tjänsterna är schemalagda vardagar och helger och planerar tillsättas omgående. Intervjuer sker löpande så ansök redan idag. Tjänsterna kommer tillsättas omgående. Frågor (ej ansökan) skickas till Ella Segerpå: [email protected] Om Nordic Retail Group Nordic Retail Group är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt. På Nordic Retail Group har vi ett arbetsklimat som är kreativt och energiskt och vi är alltid ivriga att göra det lilla extra för att lyckas. Vi har verkligen passion för människor och det är därför det är viktigt för oss att erbjuda den mest säkra, inkluderande och inspirerande arbetsplatsen vi kan för våra fantastiska medarbetare. Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: “Du ska inte bara vissla på väg hem från kontoret – utan också på väg till kontoret”. Besök vår hemsida www.nordicretailgroup.com för mer information.

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Extrajobb som NOC-operatör till Transtema Network Services
Bravura Sverige AB
Nätverks- och systemtekniker m.fl.

Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar fram till årsskiftet med eventuell möjlighet till förlängning. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Transtema. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Arbetstiderna är varierande och det är skift. Vardag: 07:00-15:3013:00-21:3021:00-07:30Helg:07:00-19:3019:00-07:30 Om företaget Transtema är ett av Sveriges ledande företag när det gäller att installera, underhålla och sköta driften av olika typer av kommunikationsinfrastruktur. Vi har en bredd som få kan matcha och hjälper dig med alla typer av nät – mobilt, fiber, koppar och el. Vårt erbjudande omfattar allt från planering, design och installation till service, drift och underhåll. Vi tillhandahåller också nätverksutrustning, datalagring och lösningar inom IoT för att bara nämna några områden. Med två egna nätövervakningscentraler (NOC) och multitekniker över hela landet kan vi både övervaka och säkerställa driften i ditt nät under dygnets alla timmar. Våra kunder är exempelvis kommuner, teleoperatörer, nätägare, företag och offentlig förvaltning. Om rollen Som NOC-operatör ingår du i ett skiftgående team med uppgift att hålla nätet fritt från driftstörningar 24/7 365 dagar om året. I rollen ansvarar du bland annat för att övervaka ett av Sveriges 3G-nät, analysera incidenter och eskalerar dessa till rätt instans för felavhjälpning. Eftersom du ingår i 24/7-driften arbetar du treskift vilket innebär dags-, kvälls- och nattpass. Tillsammans arbetar du med teamet för att säkerställa att det ständigt levereras ett felfritt nätverk. Du kommer initialt att få en gedigen utbildning av Transtema på en månad. Nu söker vi dig som vill vara med och driftsäkra infrastruktur inom mobilnät, kommunikationsnät samt el-infrastruktur! Du kommer att tillhöra vårt team, Network Operations Center, NOC, och arbeta från vårt kontor i Kista. Varmt välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter • Övervaka inkommande larm, ärenden och avvikelser från nät, infrastruktur och stödsystem • Skapa arbetsorder till organisationen Fältservice • Sköta in- och utpasseringar på siter • Analysera incidenter, felsöka och skapa felhanteringsärenden. • Eskalera ärendet till berörd part via samtal och mejl vid behov • Analysera, godkänna och hantera planerade arbeten i nätet Vi söker dig • Studerar på högskola, universitet eller motsvarande - meriterande om du studerar inom telekom, teknik eller IT. • Har ett stort intresse för telekom och IT • Du kan och har inga problem med att arbeta 3-skift • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Meriterande med kännedom om drift av olika nät inom IP-nät, mobil-nät, kritiska infrastrukturer samt dess roll och relation till andra nät och slutanvändartjänster. Personliga egenskaper För att vara framgångsrik i rollen som NOC-operatör ser vi gärna att du är en driven person som trivs i det sociala, har lätt för att kommunicera med andra med ett bra mindset kring service och som gillar att lösa problem. Därtill är du en person som trivs med att arbeta i ett team med och är intresserad av teknik. Du är dessutom noggrann, har en god prioriteringsförmåga och är ansvarsfull på sin arbetsplats. Flexibilitet krävs som deltidsanställd och att du både är nyfiken på att lära dig nytt och vill utvecklas. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Kista Lön: Enligt överenskommelse Vid frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Navid Parsa [email protected] 070 – 434 17 71.

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Deltidsjobb - Stockholm
Effective Communication Dnr AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du ute efter ett flexibelt deltidsjobb i en utvecklande arbetsmiljö? På Konnect erbjuder vi möjligheter för drivna individer att växa och utvecklas. Just nu söker vi engagerade säljare som vill stärka vårt team i Stockholm och arbeta deltid, måndag–torsdag kl. 17:00–21:00! Om tjänsten: Det här är en perfekt möjlighet för dig som vill kombinera arbete med studier, annan sysselsättning eller helt enkelt söker ett deltidsjobb med fasta kvällstider. Som säljare hos oss kommer du att: - Utveckla dina förmågor inom försäljning och kundrelationer. - Representera marknadsledande varumärken. - Bidra till framgångsrika projekt i en stimulerande arbetsmiljö. Vi erbjuder dig: - Ett introduktionsprogram och löpande utbildning som stödjer din framgång. - Möjlighet att jobba i en innovativ och stöttande arbetsmiljö. - Konkurrenskraftiga villkor med en grundlön och provision utan tak. - En dynamisk arbetsplats där din utveckling står i fokus. - En kultur som uppmuntrar tillväxt och belönar prestation. - Möjligheter att klättra inom företaget och ta din karriär till nästa nivå. - En stark gemenskap med kollegor som stöttar, inspirerar och firar framgång tillsammans. Det spelar ingen roll om du är ny i arbetslivet eller redan har erfarenhet – vi tror att din motivation och inställning är det viktigaste för att lyckas hos oss! Vi söker dig som: - Är kommunikativ, resultatinriktad och motiveras av att nå höga mål. - Har ett positivt driv och älskar att bygga relationer. - Är redo att ta ansvar för din utveckling och se möjligheterna i varje utmaning. - Vill arbeta deltid och trivs med fasta kvällstider. Ansökan: Letar du efter ett deltidsjobb där du kan utvecklas och arbeta i en motiverande miljö? Tveka inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team på Konnect! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

24 januari 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025
Ledsagare sökes till en 30- årig man för fritidsaktiviteter, Rinkeby
AB Omsorgscompagniet i Norden
Personliga assistenter

OmsorgsCompagniet i Norden har varit verksamt sedan 2003 och har etablerade kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende. Just nu söker vi en ledsagare till en 30-årig man i Rinkeby. Tjänsten är på 10 timmar per månad som delas upp till några tillfällen per månad.Som ledsagare kommer du att ge stöd vid olika aktiviteter och ärenden. Han tycker om att simma och gymma, ta promenader och fika samt besöka moskeér. KVALIFIKATIONER Vi letar efter dig som är intresserad av att arbeta med människor. Du bör vara ansvarsfull, serviceinriktad, simkunnig ochha god bemötande och vara lyhörd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet prioriterar både kundernas och personalens trygghet. Det innebär att vi vid anställning kommer att begära ett registerutdrag från dig innan du påbörjar arbete. Observera att handläggningstiden hos polisen kan vara upp till två veckor, så se till att beställa ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr...

24 januari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Extra jobb avlösare till en 15-årig pojke i Årsta 12h/månaden
AB Omsorgscompagniet i Norden
Personliga assistenter

OmsorgsCompagniet i Norden har varit verksamt sedan 2003 och har etablerade kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende. Just nu söker vi en avlösare till en 15-årig pojkei Årsta. Tjänsten är på 12 timmar/månad månad och delas upp till 2-4 tillfällen. Avlösarservice syftar till att ge en kortvarig avlastning till vårdnadshavare för att ta hand om barnet med särskilda behov tex följa med på aktiviteter. KVALIFIKATIONER Vi letar efter dig som är intresserad av att arbeta med människor. Du bör vara ansvarsfull, serviceinriktad, ha god bemötande och vara lyhörd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet prioriterar både kundernas och personalens trygghet. Det innebär att vi vid anställning kommer att begära ett registerutdrag från dig innan du påbörjar arbete. Observera att handläggningstiden hos polisen kan vara upp till två veckor, så se till att beställa ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

24 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Personlig assistent till pojke i Bromma
Humana AB
Personliga assistenter

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? Vi på Humana söker nu en personlig assistent som vill arbeta med en 15-årig pojke i Bromma! Om tjänsten Vår kund har en motorisk utvecklingsstörning och behöver hjälp i vardagen, han tycker om att leka, pyssla och sjunga. Vi söker nu en personlig assistent för en tjänst på 20%. Passen är i nuläget lagda tisdag-fredag kl 16.00-18.00. Som personlig assistent kommer du att vara pojkens extra armar och ben och hjälpa till med olika moment i vardagen. Vem är du? För denna tjänst krävs det att du är/har: - Energisk - Påhittig - Förmåga att ta initiativ Det är även meriterande om du har: - Utbildning inom vård och omsorg - Erfarenhet av att arbeta med barn Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Tjänst 20%, tis-fre 16:00-18:00 Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse Tillträde: Så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Att jobba på Humana Vi på Humana vill göra skillnad i människors vardag. Vi tycker att alla har rätt till ett bra liv oavsett ålder och förutsättningar. Vi finns i Sverige, Norge och Finland och arbetar både med äldreomsorg, individ- och familjverksamhet samt personlig assistans. Humana är marknadsledande och satsar stenhårt på kvalitet. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets webbplats. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Beställ utdrag Enligt lag (2010:479), om registerkontroll av personal som ska utföra vissa insatser åt barn med funktionsnedsättning, krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Registerutdraget ska lämnas till oss som arbetsgivare innan påbörjad anställning. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från Polisen med hjälp av Bank-ID, på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Om du inte har Bank-ID beställer du istället registerutdrag via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter-... Varmt välkommen med din ansökan!

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Butiksmedarbetare i Stockholmsområdet
Lex-Man i Stockholm AB
Butikssäljare, dagligvaror

Hej där! Vill du vara en del av vårt team på Lexman? Vi söker nu efter fler ambulerande butikskonsulter i Stockholm med omnejd. Du kommer att vara på plats i livsmedelsbutiker där vi behöver dig som mest. Hos oss får du chansen att arbeta i flera olika butiker och kedjor, vilket ger dig en bred och värdefull kompetens inom dagligvaruhandeln. Dina arbetsuppgifter kommer att vara att sitta i kassan och/eller plocka varor i butikerna med stora karriärmöjligheter att vidareutbilda dig inom andra avdelningar. Om du söker en utmaning och vill utveckla dina kunskaper inom handeln, så är det här jobbet för dig! Ansök nu och bli en del av vårt fantastiska team. Personliga egenskaper Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av plock- och/eller kassaarbete på någon av de största dagligvarukedjorna som ICA, City Gross, Coop, Willys eller Hemköp. Vi vet att du är en person som är full av servicekänsla och positiv energi gentemot kunderna samtidigt som du arbetar snabbt och effektivt. När du jobbar hos våra kunder är det viktigt att du agerar professionellt och har en naturlig känsla för service. Kunden är alltid i fokus och du ska bemöta dem på ett proffsigt sätt enligt vår standard. Anställningsform Som behovsanställd är det ditt ansvar att varje vecka ange när du är tillgänglig för arbete. Vi förväntar oss att du kan arbeta mellan två och tre dagar varje vecka, huvudsakligen under dagtid från måndag till fredag, men det kan även bli aktuellt med arbetspass under helgerna. Ditt arbete kommer att innefatta både förutbestämda och oförutsedda arbetspass, vilket kräver att du är både flexibel och tillgänglig. Vi erbjuder dig: Välbetald och trygg anställning med kollektivavtal. Möjlighet till vidareutbildningar. Fasta tider. En spännande utmaning med fantastiska kollegor. Om oss LeXman AB är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutet till Bemanningsföretagen via Almega. LeXman ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. Är du intresserad? Om du uppfyller ovanstående kvalifikationer så vill vi att du söker till oss redan idag! Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mejl eller telefon. Välkommen!

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Kundrådgivare hos Svensk Fastighetsförmedling - deltid
Svensk Fastighetsförmedling AB
Telefonförsäljare m.fl.

Studerar du ekonomi eller till fastighetsmäklare och har minst ett år kvar av dina studier? Svensk Fastighetsförmedling befinner sig i en spännande tillväxtfas och söker nu en student som vill bli en del av vår resa för att stärka vår position på marknaden och öka antalet affärer. Som Kundrådgivare kommer du att ingå i ett dedikerat team som arbetar för att säkerställa att vi har de mest nöjda kunderna på marknaden. Om rollenDetta är en deltidstjänst där vi förväntar oss att du kan arbeta minst 20 timmar i månaden, med flexibla arbetstider som kan anpassas efter dina studier. Vårt Kundcenter har som mål att öka antalet affärer, vilket också är hela organisationens fokus. Kundcentrets uppgift är att stötta våra franchisetagare genom att skapa fler kundmöten, förbättra kundvården och proaktivt bearbeta marknaden. På så sätt ser vi till att fler kunder väljer Svensk Fastighetsförmedling. I rollen som Kundrådgivare kommer du att: Ta proaktiv och uppsökande kontakt med potentiella kunder via telefon, mejl och andra kanaler. Marknadsföra och positionera Svensk Fastighetsförmedling som det självklara valet för bostadssäljare. Kontakta spekulanter för att bekräfta deltagande och boka in möten med våra mäklare. Du kommer att arbeta från vårt huvudkontor på Vasagatan i Stockholm och rapportera till vår Kundcenterchef. Din bakgrundVi söker dig som studerar ekonomi, fastighetsförmedling eller en liknande utbildning och har minst ett år kvar av dina studier. Du är kommunikativ, positiv och trivs med att arbeta mot mål. För att lyckas i rollen är det också viktigt att du är nyfiken, ansvarstagande och motiveras av att leverera resultat. Krav: Du studerar ekonomi, fastighetsmäklare eller en liknande utbildning. Du har minst ett år kvar av dina studier. Du kan arbeta minst 20 timmar i månaden. Du har erfarenhet av att använda telefon som huvudsakligt arbetsverktyg. Meriterande: Erfarenhet av uppsökande försäljning. Låter detta intressant?Om du känner igen dig i beskrivningen ovan, ansök redan idag! Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sofia Lundberg på [email protected]. Urval sker löpande. Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1 250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas och har flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Genom löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten att vara delägare skapar vi en arbetsplats för framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Chaufförer med B-körkort till lätt lastbil – Västberga
Lex-Man i Stockholm AB
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

Vill du ha ett flexibelt arbete där du gör skillnad varje dag? Vi på Lexman Bemanning söker just nu fler engagerade chaufförer med B-körkort för att arbeta för vår kund i Västberga. Om tjänsten Som chaufför hos oss kommer du att: Köra enligt en ruttlista till olika återvinningsstationer. Tömma klädinsamlingscontainrar och lasta in innehållet i lastbilen. Återvända till lagret och tömma bilen när dagens rutt är klar. Arbetet innebär en mix av körning och fysiskt arbete, och du blir en viktig del av ett hållbart kretsloppsarbete. Vad vi erbjuder Anställningsform: Behovsanställning. Arbetstid: Minst 3 dagar i veckan, kl. 08:00–17:00. Möjlighet att utvecklas och få fler arbetspass. Vi söker dig som: Har giltigt B-körkort. Trivs med självständigt arbete och kan ta ansvar. Är flexibel och inte rädd för att ta i när det behövs. Tidigare erfarenhet som chaufför är meriterande, men inget krav. Om oss Lexman Bemanning är ett auktoriserat bemanningsföretag som samarbetar med flera välkända kunder. Vi lägger stor vikt vid att hitta rätt personer till rätt plats och erbjuder möjligheten att utvecklas inom olika uppdrag. Ansökan Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Vi behandlar ansökningarna löpande.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025