Cafebiträde/servis
Bättre Mat Sverige AB
Hovmästare och servitörer

Huvudsakliga arbetsuppgifter: Kundservice: Välkomna gäster med ett vänligt bemötande och ge exceptionell service, säkerställa att alla kunder får en positiv upplevelse. Beställningshantering: Ta emot beställningar, både vid disken och eventuellt via telefon eller app, samt hantera kassatransaktioner. Mat- och dryckesberedning: Förbereda och servera varma och kalla drycker (kaffe, te, juice, etc.) samt enklare maträtter och bakverk enligt caféets standard. Underhåll och städning: Säkerställa att arbetsytor, serveringsområden och gästutrymmen hålls rena och välorganiserade. Delta i daglig städning och underhåll av caféet. Lagerhållning: Hantera och fylla på lager av förnödenheter och ingredienser, och hjälpa till med inventering vid behov. Produktpresentation: Informera kunder om dagens erbjudanden och kampanjer samt ge rekommendationer. Teamarbete: Samarbeta med kollegor för att säkerställa ett smidigt och effektivt arbetsflöde och hög kundnöjdhet. Kvalifikationer och egenskaper: Erfarenhet av arbete i café, restaurang eller butik är meriterande men inget krav. God förmåga att hantera stress och arbeta effektivt under hög arbetsbelastning. Stark kundserviceinriktad attityd och förmåga att kommunicera positivt och professionellt med kunder och kollegor. Noggrannhet och förmåga att följa riktlinjer och instruktioner. Flexibilitet att arbeta varierande arbetstider, inklusive helger och kvällar. Vi erbjuder: En dynamisk och trivsam arbetsmiljö i våra kaffebarer. Möjligheter till utveckling och utbildning inom företaget. Personalrabatter och andra förmåner.

2 juni 2025
Sista ansökan:
19 november 2025
Junior Företagsrådgivare
Advisera AB
Telefonförsäljare m.fl.

Jobbeskrivning Har du ett starkt intresse av försäljning och kundrelationer? Drömmer du om att bli en del av ett framgångsrikt säljteam, arbeta mot företagskunder och lära dig grunderna inom försäljning? Som Junior företagsrådgivare kliver du in i en roll med mycket goda utvecklingsmöjligheter att ta näsa steg som företagsrådgivare där du självständigt driver dina säljprocesser.  Vi värderar högt ansvarsfulla, drivna och serviceinriktade individer! För att du ska trivas i rollen ser vi att du är en person som aldrig vill sluta utvecklas, trivs med att arbete mot uppsatta mål, vill vara med på Adviseras framgångsresa och tillsammans bygga ett engagerat och framgångsrikt sälj-team. Om Advisera: Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 55+ medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen. Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare. Din roll / Arbetsuppgifter: Advisera erbjuder en arbetsplats med tydliga mål och utarbetade arbetsmetoder. Det ger mycket goda förtjänstmöjligheter. Hos oss inleder du din anställning med en introduktion och utbildning som ger dig en grundläggande kännedom om våra olika produkter och tjänster. Efter utbildningen kommer du successivt att börja boka möten åt våra Företagsrådgivare. Din huvudsakliga uppgift är mötesbokning men du kommer också att lära dig om hela vår försäljningsprocess; prospektering, mötesbokning, kundmöte, behovsanalys, analys, presentation av lämplig lösning för kunden, signering, implementering, drift och uppföljning. Du kommer regelbundet att ha uppföljningsmöten med din närmaste chef, där du får rätt coaching för att nå dina mål. För att främja kontinuerlig utveckling investerar vi löpande i utbildningar, workshops och uppföljningar inom försäljning. Personliga egenskaper: Du brinner för försäljning och att lyckas med affärer. Tävlingsinriktad, serviceinriktad och strävar efter att ständigt överträffa förväntningar. Du har god kommunikativ förmåga och känner dig bekväm med kundkontakt både över telefon och i personliga möten. Är socialt kompetent med hög moral och etik. Är affärsdriven, förtroendeingivande och pedagogisk. Vi ser gärna att du: Tidigare erfarenhet av försäljning eller service.  Innehar B-körkort. Har utbildningsbakgrund inom t.ex. ekonomi, service eller försäljning (meriterande). Varför Advisera: Advisera erbjuder en arbetsplats med tydliga mål och utarbetade arbetsmetoder. Här blir du en del av ett högpresterande säljteam med kompetenta kollegor. Möjlighet till personlig utveckling och fortsatta karriärmöjligheter i ett expanderande bolag. Kanske är du rätt person för att avancera till säljchef på vårt nästkommande kontor? Säljtävlingar, AW:s, utlandskonferenser och härlig gemenskap. Generös lönemodell utan tak & bonusmodell . På Advisera värderar vi personlighet och inställning högst. Vi tror att med rätt intresse, driv och engagemang har man potential att växa in i rollen. Tveka inte att söka, även om du inte uppfyller alla kriterium. Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta [email protected]. Välkommen med din ansökan!

2 juni 2025
Sista ansökan:
19 november 2025
Restaurangmedarbetare
ChopChop AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi serverar mat och utvecklar människor - Vill du vara med? ChopChop söker 3 nya stjärnor till vårt team! Gillar du att ge bra service, lära dig nya saker och vara en del av ett schysst gäng? Perfekt! Vi söker dig som vill jobba deltid (50–75%) eller extra (5–10 h/vecka) – arbetet är förlagd på dagtid, kvällar och helger. Vad gör man egentligen på ChopChop?  Bra fråga! Här kommer en tydlig bild av vad jobbet innebär – så att du vet vad du kliver in i (och förhoppningsvis blir taggad på att göra det!): Dina huvudsakliga uppgifter   : Ta hand om våra gäster – med ett stort leende, genuint engagemang och schysst service. Vi vill att gästerna ska känna sig sedda och nöjda, oavsett om de är stressade lunchätare eller fredagsmysande familjer. Jobba i kassan – du tar beställningar, ger rekommendationer (ja, du kommer snart kunna vår meny utantill) och hanterar betalningar på ett smidigt och professionellt sätt.  Förbered och servera mat – det ska gå snabbt, men aldrig slarvigt. Vi jobbar med kvalitet och stolthet, så vi vill att varje rätt du lämnar över ska kännas som en liten smaklig gåva. Hålla rent och snyggt – både för gästernas skull och din egen. Ingen gillar att jobba i kaos – så vi hjälps åt med städning, disk och att hålla ordning i kök och matsal. Samarbeta i team – här jobbar vi tillsammans. Ingen lämnas ensam med disken eller kvällspasset. Vi täcker för varandra, stöttar varandra och skrattar tillsammans – även när det är stressigt. Vad förväntar vi oss av dig?  Att du dyker upp i tid, redo att ge 100 % (och gärna med ett leende). Att du är nyfiken, engagerad och inte rädd för att ta egna initiativ. Att du gillar att ha kul på jobbet – samtidigt som du är professionell. Att du visar respekt – både för kollegor, gäster och rutiner. Och vad kan du förvänta dig av oss?  Ett roligt och omväxlande jobb där ingen dag är den andra lik. Kollegor som peppar dig, lär dig nytt och firar dina framsteg. Möjligheter att utvecklas – vill du bli skiftledare eller kliva upp i organisationen? Då hejar vi på dig! Det här är jobbet för dig som vill ha en arbetsplats där du får göra skillnad för människor varje dag, växa som person – och dessutom ha kul på vägen.

1 juni 2025
Sista ansökan:
18 november 2025
Lärare i matematik 60%

Lärare i matematik Om Amerikanska Gymnasiet Amerikanska Gymnasiet grundades utifrån en stark pedagogisk idé. Vår Ledstjärna är att ”vi arbetar för att våra elever och medarbetare skall nå sin fulla potential”. Vi arbetar därför med både kunskapsutveckling och personlig utveckling. Vår kultur kännetecknas av tydliga spelregler med omtanke. Vi kallar det ”Ramar och Kramar”. Skolverksamheten organiseras så att eleverna förbereds för en internationell arbetsmarknad i en snabbt föränderlig värld, i vår logotype kan man därför läsa “Get ready for the world”. Allt som sker på skolan utgår från våra fyra grundvärderingar: Courage, Kindness, Knowledge & Curiosity och Grit. I klassrum och i korridor så kännetecknas möten mellan elever och personal av beteenden som härleds från dessa. Vi arbetar elevnära och sätter alltid elevernas bästa i första rummet. Om Amerikanska Gymnasiet, Stockholm - Campus Frescati Hage Vid Brunnsviken i natursköna Norra Djurgårdsstaden startade vi en gymnasieskola hösten 2023. Skolan är nu inne på sitt andra läsår och har cirka 270 elever som studerar på Natur- , Ekonomi- eller det Samhällsvetenskapliga programmet. Till hösten kommer skolan växa ytterligare och vi blir då ca. 450 elever. Undervisningen bedrivs på både engelska och svenska av ett kompetent lärarlag med en stark gemenskap. Om rollen Som lärare kommer du att undervisa våra elever i matematik, samt ha ett mentorskap. Du kommer ansvara för att planera, genomföra, bedöma och utvärdera din egen undervisning. Du förväntas leda lektionerna utifrån vår pedagogiska struktur, vilket du kommer få handledning i. Du kommer att undervisa i en digital miljö med digitala läromedel i kombination med traditionell litteratur. Undervisningen sker på både svenska och engelska.  Tjänsten är en tillsvidareanställning på 60%, med inledande provanställning på 6 månader. Startdatum 4 augusti 2025. Din profil Vi söker i första hand dig med lärarlegitimation och erfarenhet av undervisning, som har behörighet att undervisa i matematik. Du har ett stort engagemang för undervisning och vill vara med och utveckla verksamheten tillsammans med ett starkt team av medarbetare och du delar vår pedagogiska syn: https://www.amerikanskagymnasiet.se/om-skolan/tankar-om-skola/.  Vi söker dig som leder i linje utifrån vår devis “Ramar & Kramar”, som innebär ett tydligt ledarskap och tydliga spelregler i kombination med en stark omsorg om varje elev. Med hjälp av din energi, lyhördhet och uthållighet har du lätt för att engagera och skapa delaktighet mot gemensamt satta mål. Teamwork och transparens är ledord. Du förväntas ha god kommunikation på både svenska och engelska, i både tal och skrift. Du har förmågan att använda ett brett spektra av digitala läromedel och du har en stabil digital kompetens. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Ansökan Sista ansökningsdag: 30 juni 2025. Intervjuer sker löpande och tillsättning av tjänsten kan ske innan ansökningstiden har gått ut. Kontaktuppgifter Biträdande rektor Oskar Åberg, [email protected]

30 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Personlig assistent sökes i Vällingby
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en rullstolsburen man som bor i Vällingby. Tjänsten är en deltidstjänst på ca. 12-13 timmar/veckan. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta aktiviteter som att snickra, odla och fixa i familjens trädgård, spela biljard eller tennis, åka och bowla, gå på museum eller att ta en fika tillsammans med vår kund. Arbetstiderna är förlagda enligt följande:  11.00-17.00 på onsdagar och fredagar, varje vecka.  Om kunden Denna man är i trettioårsåldern och bor tillsammans med sin familj. Han gillar när det händer saker runt omkring honom, och därför bör du som söker denna tjänst vara både aktiv och påhittig. Är du dessutom idrotts- och tennisintresserad ser vi det som positivt. Om dig Denna kund söker dig som gillar att ta ansvar, visar ett stort engagemang och sprider glädje runt dig. Detta bör genomsyra ditt arbete. Du behöver även ha god förståelse för vad arbetet som personlig assistent innebär. Att du är glad, positiv och har ett trevligt bemötande ser vi som en självklarhet. Har du dessutom gröna fingrar är det väldigt positivt. Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Är rökfri, Kan uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister från Polisen vid en eventuell anställning. Det är meriterande om du Har erfarenhet inom personlig assistans, Är kulturellt intresserad, kreativ och idrottsintresserad, Behärskar det spanska språket väl i tal och skrift. Omfattning: Deltid. Antal tjänster: 1.  Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt.  Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!  Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.  Om du vill arbeta med denna kund måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

30 maj 2025
Sista ansökan:
16 november 2025
Extra personal till kvinna på Södermalm
Assistans i Balans i Sverige AB
Personliga assistenter

Om mig: Jag är en 77-årig kvinna som bor ensam i en rymlig och trivsam lägenhet på Södermalm. På grund av min funktionsnedsättning har jag rätt till assistans dygnet runt, vilket ger mig möjligheten att leva ett självständigt och aktivt liv. Jag tycker om att komma ut när vädret tillåter, ofta med rullstol, och jag föredrar att ta mig fram kommunalt. Jag har ett stort intresse för språk, djur, konst, kultur, matlagning, och löser gärna korsord eller lyssnar på högläsning. Jag uppskattar ett hem med ordning och reda och tycker om att ha vänner och gamla arbetskamrater på besök - ibland i sällskap med katt eller hund, så du kan inte vara pälsallergiker. Rökfri arbetsmiljö är också viktigt för mig. Om dig:Jag söker dig som är en mogen och alert kvinna i 45-60-årsåldern. Du är plikttrogen, ansvarsfull och har en god fysik eftersom arbetet ibland innebär fysisk aktivitet, till exempel när vi är ute eller vid vissa moment av förflyttning, även om jag använder taklyft i hemmet. Du är social, trygg, har humor och gärna kreativ - och det vore ett plus om vi delar några intressen. Du behöver kunna hantera en smartphone (Android) då jag själv använder den mycket. Du talar och skriver svenska obehindrat, vilket är viktigt när du till exempel läser högt för mig eller hjälper till med skriftlig kommunikation. I dina arbetsuppgifter ingår att assistera mig med personlig hygien, måltider, påklädning, förflyttningar och andra vardagliga sysslor, inklusive sedvanlig skötsel av hemmet. Tjänsten:Du kommer att arbeta extra vid behov, exempelvis vid sjukdom, semester eller annan frånvaro i ordinarie personalgrupp. Arbetstider varierar mellan dag, kväll och vaken natt. Vardagar och helger. Tillträde: Enligt överenskommelse. För att anställas måste du uppvisa giltig ID-handling utdrag ur polisregistret och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige.    Om Assistans i Balans:  Assistans i Balans anordnar - med lång och egen erfarenhet - högkvalitativ personlig assistans till personer med omfattande funktionsnedsättning i enlighet med LSS och Independent Living-rörelsen. Vi vill bidra till en jämlikare värld där alla oavsett funktionsnedsättning ges en möjlighet att leva ett självständigt liv med självbestämmande och självrespekt i fokus. Vår service är nära, personlig och kontinuerlig och vår ambitionsnivå är hög. Alla medarbetare får grundlig introduktion, fortlöpande utbildning, ta del av vårt värderingsarbete, friskvårdsbidrag och trygghet genom kollektivavtal (Fremia - Kommunal).  Läs mer på www.assistansibalans.se

30 maj 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Projektledare inom logistik på deltid till Naturhistoriska Riksmuseet
Andara Group AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

Naturhistoriska riksmuseet (NRM) ska flytta sitt magasin och samlingsförvaring till nya lokaler. Vill du vara med och leda projekt i en spännande och lärorik miljö? Naturhistoriska riksmuseet söker nu en organiserad och engagerad projektledare på deltid. Detta uppdrag är med start omgående! Arbetsuppgifter – Projektledning inom museum och naturvetenskaplig verksamhet Planera, leda, koordinera möten med fokus på logistik kopplade till Naturhistoriska riksmuseets verksamhet. Driva och planera flytt av föremål i enlighet med museets direktiv. Ansvara för projektplanering, logistik, uppföljning och rapportering. Samarbeta med interna och externa intressenter. Stötta övriga teammedlemmar vid behov och bidra till effektiv projektleverans. Kontaktyta mot flyttentreprenörens arbetsledning och mot museets upphandlingsenhet och andra berörda. Vem söker vi? Har tidigare erfarenhet av att leda eller samordna projekt inom logistik.  Vill arbeta deltid. Är flexibel, självgående, analytisk och har förmåga att prioritera och strukturera sina arbetsuppgifter Mycket god kommunikativ förmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift. Arbetar gärna i team och skapar naturligt goda samarbeten. Mer om tjänsten Deltidstjänst – ca 20 timmar per vecka, med möjlighet till viss flexibilitet efter överenskommelse. Placering på Naturhistoriska riksmuseet i Stockholm. Start omgående till 31 december med möjlighet till förlängning.  Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, vänligen kontakta vår Konsultchef på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

30 maj 2025
Sista ansökan:
16 november 2025
Receptionist och lokalvårdare på World Class Slussen
Arena Personal Sverige AB
Hotellreceptionister m.fl.

Receptionist och lokalvårdare på World Class Slussen  Är du en person som trivs i en social miljö, är noggrann och brinner för att ge förstklassig service? Då kan du vara den vi söker till rollen som receptionist och lokalvårdare hos oss. Om tjänsten I tjänsten som receptionist och lokalvårdare på World Class Slussen kommer du att vårda lokalen, välkomna medlemmar, hantera bokningar och betalningar, hålla receptionen öppen och bidra till en positiv stämning i gymmet. Om dig För att passa i denna roll behöver du vara serviceinriktad, social och ha god administrativ förmåga. Du behöver även vara noggrann med att vårda lokalen. Du trivs med att möta människor i en aktiv miljö, har lätt för att hantera bokningar, medlemskap och betalningar, och håller receptionen både organiserad och välkomnande. Du är stresstålig, tekniskt kunnig och har gärna ett intresse för träning – så att du kan svara på medlemmars frågor om pass och utrustning. Krav · Svenska i tal och skrift · Engelska i tal och skrift Övrigt Tjänsten är en timanställning, där behovet varierar från vecka till vecka. Du kommer att arbeta efter behov. Under sommaren är behovet stort. Du kommer utgå från World Class Slussen på Hornsgatan 8, Stockholm. Start omgående! Kontakt Skicka CV och personligt brev till: [email protected]

30 maj 2025
Sista ansökan:
16 november 2025
Junior Trädgårdsmedarbetare – Gräsklippning & Enklare Trädgårdsarbete
Hemfrid i Sverige AB
Trädgårdsodlare

Vi söker juniora trädgårdsmedarbetare! Vill du jobba utomhus i sommar, få värdefull arbetslivserfarenhet och bidra till att skapa vackra utemiljöer? Då har vi det perfekta jobbet för dig! Vi på Hemfrid söker nu juniora medarbetare som vill klippa gräs och hjälpa till med enklare trädgårdsarbete i Stockholm. Det här är en toppenmöjlighet för dig som gillar att arbeta fysiskt, är ansvarstagande och nyfiken på att lära dig mer om trädgårdsyrket. Om oss: Vi är ett litet, familjärt team – det lilla trädgårdsbolaget i det stora! Våra chefer har själva jobbat som trädgårdsmästare och tillsammans har vi lång erfarenhet av branschen. Vad innebär jobbet? Klippa gräs hos privatpersoner och bostadsrättsföreningar Hjälpa till med lättare trädgårdsarbete som ogräsrensning och underhåll Stötta våra team på plats när det behövs Var? Vi söker medarbetare både söder och norr om Essingen i Stockholm. Vad vi söker hos dig Har arbetat med trädgårdsskötsel i minst en säsong  Du har B-körkort (bil ingår i tjänsten) Du pratar svenska Du gillar att jobba utomhus i alla väder Du är noggrann, punktlig och inte rädd för att ta i Vi erbjuder: Timanställning under säsong Kollektivavtal & försäkringar Friskvårdsbidrag Ett härligt team och möjlighet att växa med oss Låter det intressant? Skicka in din ansökan så snart som möjligt – vi intervjuar löpande! Har du frågor? Kontakta oss gärna på [email protected] Välkommen till Hemfrid – tillsammans gör vi vardagen enklare!

30 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Trädgårdsarbetare - Hemfrid Stockholm
Hemfrid i Sverige AB
Trädgårdsodlare

Var med och bygg upp Hemfrids Trädgårdservice! Vi är ett litet familjärt team på 12 personer. På så är sätt är vi det lilla trädgårdsbolaget i det stora! Våra chefer har själva arbetat som trädgårdsmästare och tillsammans har vi stor erfarenhet från branschen. Har du god erfarenhet inom trädgårdsskötsel och trivs i en roll där du dagligen får arbeta med ett engagerat team som ger kunden service i världsklass? Välkommen till säsongen 2025! Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges största företag inom hushållsnäratjänster. Vi hjälper våra kunder med helhetslösningen i hemmet med tjänster som trädgårdsservice, städning, fönsterputs, barnpassning, flyttservice, enklare hantverk och mycket annat. Vi ser till att våra kunder kan få en enklare vardag. Din roll Som trädgårdsarbetare kommer du utföra diverse trädgårdsuppgifter hos privatpersoner och bostadsrättsföreningar. Du kommer att arbeta i ett team och ha ett nära samarbete med teamets arbetsledare. Tillsammans har ni ansvar på plats för att våra kunder får önskad service utifrån deras skötselplan. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Gräsklippning Beskärning av fruktträd och häck Vår-, sommar- och höstunderhåll Plantering Ogräsrensning Det kommer att förekomma både engångsuppdrag samt återkommande skötseluppdrag och du kommer att utgå från vår hubb i Liljeholmen i Stockholm. Din profil Vi söker dig som är en initiativrik och ansvarstagande teamplayer. Vi tror även att du är noggrann och punktligt, besitter en god fysik samt har ett stort intresse för trädgård och skötsel av utemiljöer. Att ge våra kunder kvalité och hålla en hög servicenivå är en självklarhet. Utöver detta ser vi att du har: 1-årig utbildning inom trädgård eller minst 2 säsonger av trädgårdsskötsel Har erfarenhet av fruktträdsbeskärning samt häckbeskärning Har B-körkort Hanterar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift Meriterande med motorsågskörkort A+B och röjsågskörkort Meriterande med erfarenhet utav maskinunderhåll avträdgårdsmaskiner Meriterande med erfarenhet/ grönt kort i beskäring. En självklarhet är att du trivs utomhus och att jobba i alla väder. Du är inte rädd för att hugga i och lägger gärna ner extra energi och tid där det behövs. Vi erbjuder Säsongsarbete Kollektivavtal Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring och friskvårdsbidrag Låter detta som en drömtjänst för dig? Välkommen med din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande. Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected] Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid! ------------------------------------------------------------------------------------------- Join us in building up Hemfrid's Garden Service! We are a small, close-knit team of 12 people. This way, we are the little gardening company within the big one! Our managers have worked as gardeners themselves, and together we have extensive experience in the industry. Do you have solid experience in garden maintenance and thrive in a role where you can work daily with an engaged team, providing world-class customer service? Welcome to the 2025 season! About Hemfrid Hemfrid is Sweden's largest company in household services. We help our customers with comprehensive home solutions such as garden services, cleaning, window washing, babysitting, moving services, minor handyman tasks, and much more. We ensure that our customers can enjoy an easier everyday life. Your Role As a gardener, you will perform various gardening tasks for private individuals and housing associations. You will work in a team and closely collaborate with the team leader. Together, you will be responsible for ensuring that our customers receive the desired service based on their care plan. Your tasks will include: Mowing lawns Pruning fruit trees and hedges Spring, summer, and fall maintenance Planting Weeding There will be both one-time assignments and recurring maintenance tasks, and you will start from our hub in Liljeholmen, Stockholm. Your Profile We are looking for an initiative-taking and responsible team player. We also believe that you are detail-oriented, punctual, physically fit, and have a strong interest in gardening and outdoor maintenance. Providing quality service and maintaining a high level of service for our customers is essential. Additionally, we expect you to have: A 1-year education in gardening or at least 2 seasons of gardening experience Experience in pruning fruit trees and hedges A B driver's license Proficiency in Swedish and English, both spoken and written Bonus qualifications: Chainsaw license A+B and brush cutter license Bonus qualifications: Experience with garden machinery maintenance Bonus qualifications: Experience/green card in pruning A must is that you enjoy working outdoors in all weather conditions, are not afraid of hard work, and are willing to put in extra effort where needed. We Offer Seasonal work Collective agreement Liability insurance, health insurance, pension insurance, and wellness benefits Does this sound like a dream job for you? Apply today! Interviews are conducted on an ongoing basis. If you have any questions about the position or our recruitment process, please feel free to contact us at [email protected]. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid!

30 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025