Sjuksköterska till kvällspass ASIH i Innerstaden (Garnisonen, Östermalm)

När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnad och hjälpa människor. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vi söker nu en sjuksköterska till ASIH i Innerstaden, kvällspass (40-60% eller enligt ök) Vi söker dig som vill arbeta med avancerad sjukvård i hemmet; ett självständigt och  stimulerande arbete med fokus på god omvårdnad och symtomlindring, t ex under pågående onkologisk behandling eller under livets sista tid. Du kommer att arbeta i ett väl sammansvetsat team med läkare, sjuksköterskor, arbets- och  fysioterapeut, dietist och kurator. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Välkommen att söka tjänsten som sjuksköterska och bli en del av vårt team! Beskrivning av tjänsten Som sjuksköterska i avancerad hemsjukvård har du ett omväxlande och självständigt arbete med sedvanliga sjuksköterskeuppgifter i patientens hem. Du medverkar du till att patient och närstående blir delaktiga i vården och att de ska känna sig trygga i hemmet under en period av svår sjukdom. Vården ska tillgodose fysiska, psykiska, sociala och existentiella behov. Vi dokumenterar i journalsystemet Take Care och planerar vården i verktyget Alfa Welfare (fd Epsilon). Vi kan erbjuda en trevlig arbetsplats i nyrenoverade lokaler på Östermalm, ett stenkast från Djurgården. Bli en del av vårt härliga Team med möjlighet till utveckling och en konkurrenskraftig lön utifrån din kompetens. Vi välkomnar förbättringsförslag och vill alltid utveckla verksamheten framåt. Dina kvalifikationer Arbetet ställer krav på förmåga att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för vård i patientens hem. Du är positiv, initiativrik, flexibel och känner dig  säker i din yrkesroll. Du ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt  arbetsklimat. Körkort är ett krav. Det är meriterande att ha erfarenhet av hemsjukvård eller avancerad sjukvård i hemmet. Adekvat specialistutbildning är meriterande, t ex i onkologisk vård, i palliativ vård eller som distriktssjuksköterska.  Tjänsten är kvällspass/ inkl. helg, (40-60% eller enligt ök). Vi tillämpar sex månaders provanställning. Vi arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO. Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information! Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Bifoga gärna din sjuksköterskelegitimation och ditt examensbevis i din ansökan. Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

30 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Extrajobb student - receptionist
Bravura Sverige AB
Backofficepersonal m.fl.

Är du student och på jakt efter ett jobb på sidan av studierna? Vi söker dig som vill hoppa in vid behov. Om du har tidigare erfarenhet i en serviceinriktad yrkesroll och lockas av att fortsätta inom området så kan du vara den vi söker! Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på deltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Coromatic. Du blir förfrågad att arbeta efter Coromatics behov. Om företagetCoromatic är ett ledande företag inom reservkraft och datacenter. Coromatic har cirka 600 anställda i Norden och har i dagsläget levererat lösningar och tjänster till företag i mer än 50 länder runtom i världen. Som Nordens ledande leverantör av lösningar för verksamhetskritisk infrastruktur, så kallade Critical Facilities Solutions, säkrar de tillgänglighet för kraftförsörjning och datakommunikation. Coromatic har ett heltäckande tjänsteerbjudande, där de tar fullt ansvar från strategi och design till integration, underhåll och drift av Critical Facilities Solutions. Deras expertkunskap omfattar kraft, kyla, nätverk, datakommunikation samt säkerhet. ArbetsuppgifterI denna roll hoppar du in vid behov. Du ansvarar du för kontor, reception och administration. När du arbetar säkerställer förstklassig service gentemot kollegor, kunder och partners, och hanterar även företagets infomejl. Vidare kan det förekomma generell administration som berör kontoret, så som hantering av telefonabonnemang, växelösning och parkeringstillstånd. Du utgör även en supportfunktion gentemot ledning och kollegor, och stöttar upp i bokning av eventuella resor, konferenser och större mötesform. En viktig del i rollen är att säkerställa en positiv medarbetar- och gästupplevelser på arbetsplatsen. Du säkerställer en välordnad kontorslokal, detta innebär allt från att tillse kaffemaskinerna till inköp av kontorsmaterial och att hålla de allmänna ytorna snygga. Det kan förekomma kontakt med fastighetsägare, städföretag och dylikt. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper• Dokumenterad erfarenhet i en serviceinriktad roll • Studerar på högskola/universitet, med fördel 1–2 år kvar • God dator- och systemvana • Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift • Eftersom du kan bli inringd med kort varsel är det fördelaktigt om du bor i närheten av Bromma Till den här variationsrika rollen söker vi dig som brinner för service, har ett prestigelöst förhållningssätt och är strukturerad i ditt arbete. I rollen är du ansiktet utåt, mot både kunder och medarbetare, vilket innebär att du bidrar till att skapa en välkomnande stämning och ger ett professionellt mottagande. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera kreativa lösningar. Du tar ett stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Vidare är du flexibel i ditt arbetssätt, kan anpassa ditt beteende till olika personer och hjälper gärna till med det som behövs, både högt och lågt. Övrig informationStart: Omgående, vid behov Plats: Stockholm, Bromma Lön: Enligt överenskommelse #Nextgen

30 maj 2025
Sista ansökan:
16 november 2025
Part-time job for Danish-speaking Market Researchers at Gradient
Bravura Sverige AB
Marknadsundersökare och intervjuare

Are you a student, fluent in Danish, and looking for a valuable part-time job alongside your studies in the fall of 2025? We are currently looking for Danish-speaking market researchers to join Gradient, where you will gain valuable experience in telephone communication and customer interaction. Does this sound like the role for you? Submit your application today! About the Company Gradient Benchmark is the Nordic region's leading company in B2B customer benchmarking with a focus on the consumer/retail sector. The company’s clients include suppliers and retail chains across various industries and sectors, ranging from fast-moving consumer goods to specialty retail. Gradient Benchmark produces surveys, evaluations, and analyses based on collected and proprietary data, serving as the foundation for assessing collaboration and competitive positioning among different actors. Their analyses are based on an advanced 360-degree benchmarking model within various comparison groups. They offer a stable and growing portfolio of well-defined evaluations conducted annually. Gradient Benchmark’s survey model has been established for over 30 years. Their office is located near Mariatorget in charming Södermalm, Stockholm. In newly renovated premises at the heart of a lively area full of restaurants and shops, a cheerful team of about 15 people work closely together. The team you will be part of works toward shared goals and places high importance on everyone’s contribution. Gradient Benchmark fosters strong team spirit, with all employees working in the same direction. Responsibilities As a market researcher, your main task is to contact companies in the service and retail sectors to invite them to participate in market surveys. This is not a sales role — the goal is to ensure high participation in the surveys. You will work from a contact database and continuously reach out to contact persons. You will also document your calls and work in the company's CRM system. As a market researcher, you play a key role in gathering the information that will later be processed by the rest of the team and ultimately presented to clients. Once a company agrees to participate, the survey is automatically sent via email or in paper format. Follow-up is then conducted by phone. This is a job for someone who is social and has a natural ability to make people on the other end of the line feel important, listened to, and that the information they share is valuable. Education, Experience, and Personal Qualities Ongoing post-secondary education, preferably in marketing or statistics Experience in customer service or sales, ideally involving phone work Fluent in Danish, both spoken and written; fluency in Swedish is a strong advantage Good computer skills To thrive in this role, you should feel comfortable reaching out to new people and not be afraid to pick up the phone. You enjoy working towards set goals while also being humble and attentive. As a person, you are detail-oriented, structured, and committed to providing excellent service. Additional Information Start date: Mid-August 2025 Location: Mariatorget, Stockholm Salary: According to agreement Questions about Bravura’s recruitment process? You can find answers to frequently asked questions here: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ If you have specific questions about the position, please email the responsible Recruiter at [email protected]. We recommend submitting your application as soon as possible, as we review applications on an ongoing basis. We look forward to receiving your application! #NextGen

29 maj 2025
Sista ansökan:
15 november 2025
Vikarierande elevassistent höstterminen 2025
AB SpråkService24 i Stockholm
Elevassistenter m.fl.

Vi söker dig som vill vikariera som elevassistent i grundskolan, gymnasieskolan eller den anpassade skolan. Hos oss styr du själv vilka dagar och tider du har möjlighet att arbeta, det gör det enkelt att kombinera arbetet hos oss med till exempel studier eller ett deltidsarbete. Om jobbet Som elevassistent stöttar du under lektioner, raster och på fritids utifrån elevens behov. Du medverkar till en trygg och meningsfull skoldag genom att ge det stöd eleven behöver för att kunna följa undervisningen och i sociala situationer. Som anställd hos oss erbjuds du uppdrag som matchas mot dina val och kompetenser när du har möjlighet att arbeta. Du blir en del av ett team som värdesätter samarbete och som finns där om du har frågor eller funderingar inför, under eller efter ett uppdrag Om dig Vi söker dig som motiveras av att bidra till barn och ungas möjlighet att lära och utvecklas. Din vilja och förmåga att arbeta tillsammans med andra i team är viktig för att kunna göra ett bra arbete, liksom att kunna arbeta självständigt. Du har tidigare erfarenhet av arbete som elevassistent och vi ser gärna att du är utbildad barnskötare eller har läst pedagogik. Du behöver också ha referenser från tidigare arbete som elevassistent. För att ansökan ska behandlas behöver cv och personligt brev laddas upp. För att arbeta i skola och förskola krävs ett godkänt utdrag ur belastningsregistret för arbete inom skola eller förskola. Mer information finns på www.polisen.se.

29 maj 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Digital kommunikatör med strategisk höjd och operativ kraft
Mäklarofferter Sverige AB
Informatörer, kommunikatörer och PR-specialister

Är du en digital kommunikatör med strategisk höjd och operativ kraft? Vi på MäklarOfferter söker en erfaren och driven Content & Communications Manager som vill vara med och forma vår digitala närvaro, bygga starka partnerrelationer och skapa innehåll som engagerar och gör skillnad. Vi söker dig som är både strateg och doer, har en passion för digital kommunikation, PR och storytelling – och som brinner för att hitta rätt budskap i rätt kanal vid rätt tillfälle. Du har förmåga att driva projekt från idé till genomslag. Du kliver in i ett skede där din kompetens verkligen gör skillnad och där du får möjlighet att bygga något från grunden, forma vår digitala röst och ta vår kommunikation till nästa nivå. Hos oss får du en nyckelroll i ett tight, drivet och lösningsorienterat team som kombinerar hög kreativitet med starkt resultatfokus. Du får utrymme att testa nytt, utmana gamla mönster och använda teknik som AI och automatisering för att skapa effektiv och engagerande kommunikation. Ditt uppdrag: Bygga och utveckla vår innehållsstrategi från grunden, med fokus på kundnytta, SEO och konvertering. Ansvara för webbplatsens innehåll. Skapa och optimera innehåll, genomför djupgående trafikanalyser och driv konverteringsoptimering via t.ex. Google Analytics, Ahrefs och andra SEO-verktyg. Producera engagerande, kreativt och datadrivet innehåll för våra digitala kanaler: webb, nyhetsbrev, sociala medier, blogg och externa medier. Skapa starka PR-vinklar och nyhetsvärden, bygga relationer med media och säkra genomslag i media. Skapa och utveckla partnerskap (t.ex. gästinnehåll, tekniska samarbeten och kampanjer). Utveckla och optimera vår e-postmarknadsföring och automatiserade kommunikationsflöden baserat på säsong, sökbeteenden och användarresor. Utforska och använda AI-verktyg för att öka både kreativitet och produktivitet. Vi tror att du: Har minst 10 års erfarenhet av strategisk och operativ kommunikation inom digitala kanaler, PR, innehåll och events. Är en doer med redaktionell känsla och bevisad förmåga att leda innehållsproduktion, skapa innehållskoncept och nå ut. Har en vass SEO-hjärna som gillar att grotta ner dig i trafikdata och beteendeinsikter Är van att jobba med AI-verktyg (som ChatGPT och Gemini), CMS, sociala medier, nyhetsbrev och digital annonsering. Har en bakgrund inom journalistik, marknadskommunikation eller PR – gärna i tillväxtbolag/startups, media eller innovationsmiljöer. Är en naturlig relationsbyggare som förstår hur man skapar förtroende, partnerskap samt genomslag och räckvidd i media. Har ett nyfiket förhållningssätt till ny teknik, AI och digitala möjligheter. Omfattning & flexibilitet: Det här är en deltidstjänst, vilket innebär att du får flexibilitet att anpassa arbetet efter din vardag – så länge leverans, kvalitet och samarbete sitter. Vi tror att frihet föder fokus, och hos oss är det viktigare vad du åstadkommer än var eller exakt när du gör det. Du kan kombinera denna roll med andra uppdrag, studier eller livspusslet, så länge du brinner för att skapa kommunikation som gör skillnad. Varför MäklarOfferter? För att du inte söker ännu ett jobb. Du söker en plats där dina idéer får vingar, där tempo möter kvalitet och där det du skapar spelar roll. På riktigt. MäklarOfferter är redan Sveriges största jämförelsetjänst för bostadssäljare, men vi är långt ifrån klara. Här blir du inte en kugge i ett maskineri. Du är den som driver utvecklingen framåt. Här får du: Påverka från dag ett. Inga trösklar. Ingen tråkig byråkrati. Bygga nytt, testa, skruva och vässa – med data, magkänsla och kreativ höjd som verktyg. Arbeta med ett team som hellre säger “varför inte?” än “så har vi alltid gjort”. Flexibilitet som matchar din drivkraft och ett sammanhang där din insats verkligen märks. Vi tror att briljans föds där frihet möter ansvar och att de bästa idéerna ofta kommer från de som både vågar, och får, tänka nytt. Det här är inte bara en arbetsplats. Det är en plattform för dig som vill skapa något stort. Låter det som du? Skicka in din ansökan med CV och ett kort personligt brev där du berättar varför du vill bli en del av MäklarOfferter. Vi intervjuar löpande – så vänta inte!

29 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
KFC Kista Söker Medarbetare🍗
NSP Gallus AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi på KFC söker dig som har en ambition att hela tiden lära dig mer och vill ge det lilla extra för att gästen ska bli nöjd och komma tillbaka med sina bästa vänner. Med rätt inställning och insats finns stora förutsättningar att gå vidare inom företaget. Arbetsuppgifter Som del i vårt team är du vårt ansikte utåt som hälsar gäster välkomna och ger service med högsta kvalitet. Du arbetar i kassan, matsalen eller i köket. Som kassamedarbetare arbetar du med att paketera beställningar och servera gästerna med den absolut bästa och snabbaste servicen. I köket är du ansvarig för att med våra unika recept och metoder tillaga kycklingen, vår viktigaste råvara. Du ser till att det alltid finns härligt fräscha, väldoftande och välsmakande portioner av kycklingen som dina glada arbetskamrater serverar våra hungriga gäster. Arbetet innebär skiftarbete på olika tider och dagar. Vem är du? Vi söker dig som är en positiv, utåtriktad, och ansvarsfull person. Med din härliga personlighet bidrar du med mycket energi som gör arbetsdagen ännu roligare för dig och dina kollegor. Låter det som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi anser att personlighet och attityd väger tyngre än meriter och ser därför att du gärna svarar på videofrågorna, för att vi ska få en bättre bild av dig. Notera att de som svarar på videofrågorna prioriteras i urvalet.

29 maj 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Säljare - Stockholm, Snittlön 80.000 kr!
Home Call Sweden AB
Telefonförsäljare m.fl.

Arbetsplatsen som för tredje året i rad har utsetts till Telenors bästa mobilsäljare och bästa ledare, söker nu nya säljare till teamet! Just nu letar vi efter drivna, erfarna säljare till vårt kontor på Drottninggatan i Stockholm. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning och som är driven, resultatorienterad och en riktig vinnarskalle. Hos oss får du möjlighet att arbeta med det välkända varumärket Telenor och du kommer i din roll som säljare att dagligen att kontakta både nya och befintliga kunder. Vi erbjuder: Kollektivavtal Garantilön under hela din anställning + höga provisioner utan tak Månadsbonus Möjlighet till att klättra inom bolaget Stora tävlingar och priser Familjärt företag Kontinuerliga utbildningar Vi söker dig som: Som talar och skriver flytande svenska Har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning Är lyhörd och resultatinriktad Är minst 18 år gammal Är bosatt i Stockholm Kan arbeta heltid Placering: Centrala Stockholm, Drottninggatan Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan redan idag då vi söker nya säljare med start omgående. Välkommen med din ansökan! Home Call grundades år 2017 med ett uppriktigt mål och en passion som brann starkt: att leverera överlägsen kundservice och långsiktiga kundrelationer. Vår team har en gedigen erfarenhet av försäljning, kundservice och företagsledning. Idag samarbetar vi med några av Nordens största uppdragsgivare, bland annat Telenor, både från den offentliga och privata sektorn, och vårt rykte som pålitliga partners har gjort oss till ett glasklart val inom vår bransch. Vårt engagemang sträcker sig bortom enstaka transaktioner; vi strävar ständigt efter att leverera förstklassigt arbete och investerar i hållbara partnerskap som varar över tid. Vi är stolta över att inte bara möta förväntningarna, utan även att överträffa dem. Med ett team som drivs av vår passion och en dedikation till att skapa värde för våra partners, ser vi fram emot att fortsätta bygga starka och långsiktiga relationer med våra kunder.

29 maj 2025
Sista ansökan:
21 oktober 2025
Arbetsrättslig rådgivare på deltid till Sveriges Läkarförbund
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Studerar du inom arbetsrätt/juridik och vill arbeta med support kring arbetsrättsliga frågor till medlemmar? Som arbetsrättslig rådgivare på deltid hos Sveriges Läkarförbund erbjuds du ett flexibelt extrajobb där du får chansen att få in en fot i den fackliga världen och vara en del i arbetet för en tryggare arbetsmarknad. Välkommen med din ansökan!  Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Sveriges Läkarförbund. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Sveriges läkarförbund är läkarnas professions- och fackförbund med ungefär 58 000 medlemmar. Läkarförbundet har till uppgift att tillvarata medlemmarnas yrkesmässiga, sociala och ekonomiska intressen och verka för en god och värdig anda inom läkarkåren. Förbundets uppgift är också att främja medlemmarnas utbildningsmässiga och vetenskapliga intressen samt arbeta för en ändamålsenlig utveckling av hälso- och sjukvården. Hos Sveriges läkarförbund blir du en del av ett team som präglas av hög professionalism och service där samarbete gör att vi lyckas. Sveriges läkarförbund sitter i nyrenoverade lokaler på Villagatan på Östermalm. Arbetsuppgifter I rollen som arbetsrättslig rådgivare ansvarar du för att ge kvalificerad rådgivning till medlemmar och förtroendevalda. Du arbetar både via telefon och mail där du besvarar juridiska frågor samt samordnar ärendena som kommer in. Du har ett stort intresse för arbetsmarknadsfrågor och håller dig uppdaterad av arbetsrättsliga frågor som är relevanta. I medlemsrådgivningen arbetar du tillsammans med andra och har ett nära samarbete med ombudsmän samt förbundsjurister. Rådgivningens öppettider är 09:00-17:00 måndag till fredag. Du jobbar antingen för- eller eftermiddag som huvudregel och ibland finns det möjlighet att jobba heldag. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Du studerar inom exempelvis juridik, statsvetenskap, personalvetenskap alternativ annan relevant utbildning med innehåll av arbetsrätt och har minst ett år kvar av dina studier • Tidigare erfarenhet av att arbeta inom rådgivning och/eller service är meriterande • Kunskap inom arbetsrättsliga frågor och intresse för arbetsmarknadsfrågor För att trivas i rollen som rådgivare arbetar du självständigt samtidigt som du tycker om att samarbeta med andra. I och med att du har flera olika kontaktytor är du kommunikativ och trivs i en social roll. Du drivs av att arbeta med och för människor samt har förmåga att lyssna och att förklara komplex information på ett pedagogiskt sätt. Du är en förändringsbenägen person som är flexibel och har lätt att anpassa dig till förändringar. Vidare är du stresstålig och kan hantera ett högt arbetstempo. Övrig information Start: Augusti Plats: Stockholm Lön: Timlön enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

28 maj 2025
Sista ansökan:
14 november 2025
Sommarvikarier till Attendo Hemtjänst i Stockholms innerstad
Attendo Sverige AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till en sommar i Stockholm inom hemtjänsten Med årets mörkaste dag bakom oss planerar vi redan för sommaren 2025. Attendos hemtjänst i norra innerstaden i Stockholm ser fram emot att välkomna undersköterskor och vårdbiträden till våra fina verksamheter med introduktion under våren och arbete under perioden 15 juni - 20 augusti. Välkommen att jobba med oss sommaren 2025! Attendo Hemtjänst Norra Innerstaden Hos Attendo hemtjänst arbetar engagerade medarbetare som är utbildade undersköterskor och vårdbiträden. Till Norra innerstaden hör områdena Norrmalm och Östermalm och till sommaren ser vi fram emot att ta emot ett flertal nya kollegor som sommarvikarier under ordinarie personals ledighet. Sommarvikarie i Attendo Hemtjänst Välkommen till ett värderingsstyrt, viktigt och roligt arbete med omsorg om människor. Som undersköterska eller vårdbiträde inom hemtjänsten arbetar du nära våra kunder och hjälper dem i deras vardag. Dina huvudsakliga uppgifter består av omvårdnad, stöd med dagliga rutiner, enklare hushållsarbeten och förflyttningar. Du kommer att möta flera av våra kunder i deras hemmamiljö där de har behov av olika insatser. Vi söker såväl undersköterskor som vårdbiträden. Kvalifikationer God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift Kunna cykla är ett krav Meriterande Utbildad undersköterska är mycket meriterande Tidigare erfarenhet av äldreomsorg är meriterande och erfarenhet av hemtjänst specifikt är mycket meriterande Vårt arbete utgår alltid från våra kunders behov och bästa och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi söker personal till våra verksamheter. Vad kan vi erbjuda Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller inom bolaget. Därtill erbjuder vi ett meningsfullt arbete med flexibilitet och givande möten med såväl kunder som medarbetare. Om rekryteringsprocessen Du kommer att få besvara ett urval av frågor i samband med din ansökan, utifrån det kan vi matcha din ansökan mot respektive verksamhets specifika behov. Kandidater som matchar verksamhets kravprofil bjuds in till en intervju med verksamhetschef. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Sista ansökningsdag 2025-07-15 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Tillsammans för framtidens omsorg!

28 maj 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Marknadsföringsassistent (student/deltid)
Clevry Sweden AB
Marknads- och försäljningsassistenter

Om företaget Länka Consulting är ett idédrivet och samhällsengagerat konsultbolag som hjälper organisationer att utveckla verksamhet och ledarskap inom offentlig sektor och närliggande områden. De är ett litet men erfaret team med stort nätverk och spännande uppdrag, där kommunikation spelar en viktig roll i att förmedla deras arbete, metoder och utbildningar till omvärlden. Här kan du läsa mer om deras verksamhet: lankaconsulting.se Din roll I rollen som Marknadsföringsassistent kommer du att stötta Länka Consultings två grundare i deras dagliga kommunikationsarbete. Du fungerar som en förlängd arm i deras externa synlighet, och dina uppgifter kan variera beroende på vad som är aktuellt i verksamheten. Det kan till exempel handla om att redigera ett nytt poddavsnitt, marknadsföra en ny bok på LinkedIn eller intervjua deltagare i en utbildning – allt beroende på vad som behöver kommuniceras ut för tillfället. Ni kommer att arbeta nära varandra men också med utrymme för eget ansvar och självständigt arbete under veckorna. Exempel på arbetsuppgifter:  Redigera och publicera poddavsnitt (på svenska och engelska) Skapa innehåll och uppdatera företagets hemsidor (text och layout) Ansvara för sociala medier, främst LinkedIn Marknadsföra utbildningar, böcker och metoder Förbereda och skicka ut digitalt utbildningsmaterial Delta vid utbildningstillfällen och eventuellt intervjua deltagare Tjänsten är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Clevry och arbetar som konsult ute hos Länka Consulting i centrala Stockholm. Uppdraget är på deltid (ca 8 timmar/vecka) och passar dig som studerar marknadsföring eller kommunikation och vill jobba en dag i veckan vid sidan av studierna. Din profil Vi söker dig som: Studerar marknadsföring, kommunikation eller närliggande ämne, gärna i mitten av utbildningen Har mycket god svenska och engelska i både tal och skrift Har erfarenhet av att arbeta i digitala verktyg, t.ex. Canva, WordPress eller liknande Är bekväm med att jobba självständigt och ta eget ansvar Meriterande är om du: Har arbetat med kommunikation tidigare Har redigerat podd eller skapat content till sociala medier Har intresse för design, formgivning eller storytelling Vi tror att du är en nyfiken, kreativ och självgående person med ett stort samhällsintresse. På Länka Consulting får du mycket frihet under ansvar, vilket ställer krav på att du är strukturerad, tar egna initiativ och vågar komma med idéer. Rollen passar dig som gillar att påverka, utmana och bidra till att utveckla företagets kommunikation på riktigt. Varför arbeta på Länka Consulting? Hos Länka Consulting får du arbeta nära erfarna konsulter i en miljö som präglas av nyfikenhet, samhällsengagemang och förtroende. Du kommer lära dig mycket om kommunikation i praktiken – från strategi till produktion – och samtidigt få inblick i spännande projekt som gör skillnad i samhället. Kontoret är centralt beläget nära Centralbadet i Stockholm, med vackra lokaler där du är välkommen att arbeta, särskilt på fredagar. Det finns möjlighet till hemarbete övriga dagar. Som konsult via Clevry får du dessutom tillgång till ett brett nätverk, coachning, kompetensutveckling och trygga villkor. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Länka Consulting med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. I denna rekrytering kommer du, när du har ansökt, få tillgång till ett självskattningstest samt ett färdighetstest. Genomföra gärna båda testen i och med att du skickar in din ansökan. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. I denna process kommer vi även genomföra referenstagning på slutkandidaten.  OBS! Vi tar endast emot ansökningar via vår plattform och kommer inte svara på ansökningar som kommer in via mejl.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

28 maj 2025
Sista ansökan:
14 november 2025