Vi söker personlig assistent till rullstolsburen man i Järna
Omsorg Assistans 1 AB
Personliga assistenter

Våran fantastiska vikarie har sagt upp sig och vi söker nu en personlig assistent som vill arbeta som vikarie med vissa fasta pass i sommar med ev. möjlighet till fast schema i framtiden. Om jobbet Vi söker nu dig som vill arbeta extra som personlig assistent. Kunden är en rullstolsburen man, 60+ som lever ett aktivt liv, han bor i ett hus i centrala Järna tillsammans med sin fru. Detta är en person som gillar god mat och dryck, träning samt ordning och reda. Kortare utflykter och häng i trädgården är också aktiviteter som ingår. Om rollen Som assistent kommer du att vara ett stöd i alla delar av vardagen. Du är kundens armar och ben, men lika viktigt att kunna skriva samt tala svenska obehindrat då vi dokumenterar kundens vardag. Ibland blir det aktiviteter utanför hemmet, så du som söker får gärna tycka om att vara social och flexibel – din närvaro blir en viktig del i vardagen. Du hjälper kunden med allt från vardagliga sysslor, förflyttning, hygien, träning och mycket mera. Lift och andra hjälpmedel finns i hemmet. Det är dubbelbemanning del av dagen. Vem är du Vi letar efter någon med ett stort hjärta och ett lugnt och empatiskt sätt. Du är lyhörd, kan ta egna initiativ och tycker om att skapa trivsel i hemmet. Du är rökfri! Personkemin är viktig, så vi söker dig som är positiv, tålmodig och som ser fram emot att bli en betydelsefull del av vår kunds liv. Erfarenhet av personlig assistans eller liknande arbete är ett plus, men det viktigaste är att du är engagerad och trygg i din roll. Vad du kan förvänta dig av jobbet Hos vår kund får du en meningsfull arbetsplats där ni tillsammans skapar en trivsam och trygg miljö. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag. Vill du vara en del av kundens liv och skapa en glädjefylld och trygg tillvaro? Då ser vi fram emot att höra från dig! Tjänstgöringsgrad: Arbetstiden är förlagd dag/kväll/helg, journätter kan förekomma vid behov. Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse. Vilka är vi Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. Vi begär alltid utdrag ur polisens belastningsregister. Vänligen kontakta oss för mer information.

21 maj 2025
Sista ansökan:
11 oktober 2025
Sommarvikarier inom hemtjänst med placering i Hägersten
Aariya Omsorgsgruppen AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vi söker nu sommarvikarier till vår enhet i Hägersten. Om jobbet Sedvanliga arbetsuppgifter som omvårdnad- och serviceuppgifter inom hemtjänst ingår. Tjänsterna avser både dag- och kvällsarbete samt helgarbete. Krav För att vara aktuell för någon av tjänsterna ska du uppfylla samtliga krav nedan: Du behöver ha B-körkort. Du ska kunna tala och skriva svenska. Du behöver goda kunskaper i matlagning och hushållssysslor som städning och klädvård. För att jobba på vår enhet på Södermalm behöver du kunna cykla (ej krav på övriga enheter) Om dig Utöver ovan söker vi dig som kan och vill se helhetsbilden utifrån kundens behov och perspektiv. Du är initiativtagande och arbetar kvalitetsmedvetet. Du kan arbeta lika bra på egen hand som i grupp. Du är en flexibel lagspelare som gärna ställer upp och hjälper kollegor. Lön Timlön. Arbetsplats Tjänsterna utgår från vårt kontor i Hägersten. Vi begär utdrag från belastningsregistret från samtliga sökande.

21 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
DevOps Engineer - Stockholm
Ecareer AB
Drifttekniker, IT

Har du flera års erfarenhet inom DevOps och vill göra något meningsfullt med din kompetens? Då har du chansen att kliva in i en spännande roll där du får inspirera, vägleda och rusta morgondagens utvecklare och IT-specialister – direkt från klassrummet i centrala Stockholm. Vi söker dig som är verksam inom DevOps och som vill dela med dig av din kunskap i en dynamisk utbildningsmiljö. Du behöver inte ha en bakgrund som utbildare – det viktiga är att du har praktisk erfarenhet och en förmåga att förklara komplexa processer på ett tydligt och engagerande sätt. Om rollen Som kursledare för DevOps kommer du att ansvara för att planera och hålla i undervisning inom ämnesområden som: CI/CD-pipelines och automatisering Infrastruktur som kod Containerisering med Docker och Kubernetes Molntjänster (t.ex. AWS, Azure eller GCP) Versionshantering med Git Säkerhet i DevOps-processer Samarbete mellan utveckling och drift Du kommer att arbeta nära engagerade deltagare som valt att satsa på en framtid inom tech, och tillsammans med ett drivet team som brinner för att skapa en relevant och yrkesnära utbildning. Det här letar vi efter hos dig: Gedigen yrkeserfarenhet inom DevOps, systemutveckling eller drift Praktisk vana av verktyg som Docker, Kubernetes, Git, Jenkins, Terraform, Ansible m.fl. God förståelse för hur utvecklings-, test- och driftsprocesser integreras i en DevOps-kultur Förmåga att kommunicera, motivera och engagera En vilja att vara med och forma en utbildning som gör verklig skillnad för branschen Varför du kommer trivas hos oss: Du får använda din expertis till något meningsfullt – att rusta nästa generation för en framtid inom tech Du arbetar på plats i ljusa och moderna lokaler i centrala Stockholm Du får stor frihet att påverka innehållet och formen på undervisningen Du blir en del av ett sammanhang där innovation, praktisk kompetens och yrkesrelevans står i centrum Det här är en perfekt roll för dig som vill ta ett steg bort från kod hela dagarna och i stället använda dina erfarenheter för att lyfta andra. Redo att inspirera och utbilda framtidens DevOps-stjärnor? Tveka inte att höra av dig – vi berättar gärna mer!

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Tävlingsinriktad person till lager i Rosersberg
Insitepart AB
Lager- och terminalpersonal

Dina arbetsuppgifter och profil Vi söker driven och målinriktade medarbetare till vår kunds AutoStore-lager i Rosersberg. Här arbetar vi i en högteknologisk och tempofylld miljö med tydliga måltal, där du som trivs med att arbeta mot uppsatta mål och ständigt förbättra dina prestationer kommer att passa perfekt. Som en del av teamet kommer du att hantera orderplock och packning med hjälp av AutoStore-robotar, där noggrannhet, effektivitet och siffror står i fokus. Vi söker dig som har en tävlingsinriktad inställning, gillar att mäta din prestation och drivs av att slå tidigare resultat. Du är student på heltid (100 %) eller har en annan sysselsättning på minst 50 %. Du trivs i en dynamisk miljö och motiveras av tydliga mål och uppföljning. Du gillar siffror, effektivisering och att ständigt förbättra dina resultat. Om detta låter som något för dig, tveka då inte att söka redan idag Villkor Arbetstiderna är förlagda mån-fre 07:00-16:00 & 10:00-19:00. Du ska kunna arbeta minst 3 dagar i veckan. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Du ska ha truckkort. Insitepart tillämpar utdrag ur brottsregistret hos de kandidater vi väljer att anställa På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Erfarna Arkivarier för kommande konsultuppdrag.
Poolia Sverige AB
Bibliotekarier och arkivarier

Nu söker vi erfarna Arkivarier för kommande konsultuppdrag i Stockholm med omnejd. - Omfattning: Heltid/Deltid - Start: under 2025 - Längd: Oftast 3-9 månader, ibland längre Du blir anställd av Poolia men jobbar ute hos vår kund i Stockholmsområdet. Om tjänsten Vi märker ett ökat behov av att tillfälligt hyra in konsulter med Arkivkunskaper. Är du intresserad av att vara med i vår kandidatbank för Arkivarier så får du gärna registrera dig via länken i denna annons. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Sedvanliga arbetsuppgifter så som: - Undersöka, granska och gallra handlingar som ska bevaras och vilka som kan förstöras. - Organisera och katalogisera: - Ger råd och service till medarbetare och allmänheten - Följa lagar och standarder - Vad får lämnas ut och vad får inte lämnas ut Du kan hamna på olika uppdrag inom exempelvis kommuner, myndigheter, museer mm Vem är du? För att vara aktuell för de olika uppdragen, behöver du ha tidigare erfarenhet av att jobbat som Arkivarie inom myndighet, kommun eller kommunala bolag etc. Du har en relevant Arkivarieutbildning eller annan utbildning som kan bedömas som likvärdig. Du har några års erfarenhet inom yrket, och gärna jobbat i olika system relaterat till yrket. Om verksamheten Låter detta som uppdrag som skulle kunna passa in på dig? Då skicka du in en ansökan via länken i annonsen. Så har vi möjlighet att kontakta dig när passande uppdrag kommer in. Kanske är du fortsatt tillgänglig och intresserad av ett konsultuppdrag :) Håll gärna ögonen öppna också efter specifikt riktade annonser för olika uppdrag på vår sida www.poolia.se och på Arbetsförmedlingen. Välkommen!

20 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Personlig assistent sökes i Vällingby
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en rullstolsburen man som bor i Vällingby. Tjänsten är en deltidstjänst på ca. 12-13 timmar/veckan. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta aktiviteter som att snickra, odla och fixa i familjens trädgård, spela biljard eller tennis, åka och bowla, gå på museum eller att ta en fika tillsammans med vår kund. Arbetstiderna är förlagda enligt följande:  11.00-17.00 på onsdagar och fredagar, varje vecka.  Om kunden Denna man är i trettioårsåldern och bor tillsammans med sin familj. Han gillar när det händer saker runt omkring honom, och därför bör du som söker denna tjänst vara både aktiv och påhittig. Är du dessutom idrotts- och tennisintresserad ser vi det som positivt. Om dig Denna kund söker dig som gillar att ta ansvar, visar ett stort engagemang och sprider glädje runt dig. Detta bör genomsyra ditt arbete. Du behöver även ha god förståelse för vad arbetet som personlig assistent innebär. Att du är glad, positiv och har ett trevligt bemötande ser vi som en självklarhet. Har du dessutom gröna fingrar är det väldigt positivt. Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Är rökfri, Kan uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister från Polisen vid en eventuell anställning. Det är meriterande om du Har erfarenhet inom personlig assistans, Är kulturellt intresserad, kreativ och idrottsintresserad, Behärskar det spanska språket väl i tal och skrift. Omfattning: Deltid. Antal tjänster: 1.  Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt.  Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!  Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.  Om du vill arbeta med denna kund måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

20 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Extrapersonal till ICA, Coop och Hemköp i Sollentunaområdet
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vill du bli en del av ett team i en spännande och fartfylld bransch? Vi på Storesupport by Job&Talent samarbetar med några av Sveriges mest välkända butikskedjor och erbjuder bemanning vid både akuta och planerade behov. Just nu söker vi dig som är serviceinriktad, ansvarstagande och trivs med ett omväxlande arbete i butiksmiljö. Ta chansen att utvecklas tillsammans med oss – sök idag! Arbetsuppgifter Som butiksmedarbetare kommer du att arbeta hos flera av våra kunder runtom i Stockholms län. Hos oss får du möjlighet att jobba i olika butiker och på så sätt utveckla dina kunskaper inom detaljhandeln samt försäljning och kundservice. Arbetsuppgifterna varierar beroende på uppdrag och kan innefatta kassaarbete, varuplock, inventering och andra butikssysslor. Personliga egenskaper Vi söker dig som trivs i en serviceinriktad roll där du är butikens ansikte utåt och kundkontakten står i fokus. Du har ett professionell och seriöst bemötande gentemot kunderna. Du har lätt för att anpassa dig till olika arbetsmiljöer, tar egna initiativ och arbetar effektivt även i ett högt tempo. Att ge service faller sig naturligt för dig – du förstår att kunderna är butikens viktigaste personer och strävar alltid efter att skapa en positiv upplevelse för dem. Krav Tjänsten kräver att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), eget företag, deltidsanställning, pensionär eller att du är elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Anställningsform  Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Du ska ha möjlighet att arbeta två till tre dagar i veckan, främst måndag-fredag dagtid. Ditt schema kommer att bestå av såväl planerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Städare

Städcentrum söker städpersonal i hela Stockholm Arbetsområde: Stockholm Omfattning: Deltid Anställningsform: Vid behov, med möjlighet till fast anställning Antal tjänster: 2 Start: Omgående ⸻ Om tjänsten Vill du vara en del av ett seriöst och växande städföretag med starkt fokus på kvalitet och kundnöjdhet? Hos Städcentrum får du arbeta i ett professionellt team där din insats gör skillnad – varje dag. Vi söker nu två pålitliga och noggranna städare till vårt team i Stockholm. Du kommer att arbeta med olika typer av städuppdrag, såsom hemstädning, kontorsstädning, trappstädning och flyttstädning hos både privatpersoner och företag. ⸻ Arbetsuppgifter kan inkludera • Hemstädning enligt veckoschema • Flyttstädning enligt checklistor • Kontorsstädning och trapphusstädning • Fönsterputs och storstädning • Städning med hög servicenivå och professionellt bemötande ⸻ Vi söker dig som • Har B-körkort (krav) • Talar och förstår svenska (krav) • Är noggrann, ansvarstagande och har öga för detaljer • Klarar av ett fysiskt arbete i högt tempo • Har god känsla för service och ett professionellt bemötande • Kan arbeta vardagar mellan 08.00–17.00 ⸻ Meriterande • Erfarenhet av professionell städning (särskilt flyttstädning) • Referenser från tidigare arbetsgivare • Tidigare arbete inom service Vi erbjuder • Timlön • Intern utbildning och introduktion • Möjlighet att växa inom företaget • En vänlig och stödjande arbetsmiljö Urval sker löpande – tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Skicka din ansökan till: [email protected]

20 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Varuplockare till kunder runtom i Norra Stockholm
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Om tjänsten I rollen som merchandiser/varuplockare kommer du att vara nyckeln till att skapa en inspirerande och lockande butiksmiljö. Vi erbjuder dig ett arbete där du kan påverka och styra ditt arbete till stor del själv men såklart även i samråd med oss. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att besöka olika butiker i Norra Stockholm för att fylla på, fronta, underhålla samt beställa varor för våra kunder.   Personliga egenskaper Vi söker dig som är kreativ, självgående och har en god förmåga att ta egna initiativ. Du trivs med varierande arbetsuppgifter och har förmågan att planera ditt arbete effektivt. Som person är du serviceinriktad och ansvarstagande, med ett starkt driv att hitta lösningar i det dagliga arbetet. Du har ett öga för detaljer och arbetar noggrant för att säkerställa hög kvalitet i det du gör. Erfarenhet av varuplock, merchandising eller liknande arbetsuppgifter inom detaljhandeln är meriterande. Krav B-körkort och tillgång till bil Anställningsform Tjänsten är på cirka 25–30 timmar i veckan under sommaren. Från och med hösten övergår tjänsten till cirka 7 timmar per vecka. Arbetet är främst förlagt till vardagar, måndag till fredag, under dagtid. Arbetspass på helger kan förekomma vid behov. Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders prövotid. Du kommer att vara anställd av Storesupport by Job&Talent och arbeta ute hos våra kunder. Start omgående. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.  Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Varmt välkommen!

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Redovisningsassistent till värderingsstyrd koncern 🌱
Wrknest AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Om tjänsten Nu hjälper vi en koncern som genomsyras av starka värderingar inom hållbarhet, jämlikhet och samhällsansvar, att rekrytera en redovisningsassistent till koncernens ekonomiavdelningen. Vi söker dig som är i början av din karriär inom redovisning och som vill växa i en roll där engagemang, samhällsnytta och hållbarhet är centralt. Här får du möjlighet att arbeta brett med ekonomiarbete i en dynamisk miljö som spänner över områden som media, energi och klimat, samt bygg och fastigheter. Dina framtida arbetsuppgifter  Du kommer att tillhöra ett mindre, engagerat team med hög kompetens där samarbete och prestigelöshet är en självklar del av vardagen. Tjänsten är bred med möjlighet att växa in i fler ansvarsområden över tid. Till en början kommer arbetsuppgifterna framförallt att innefatta att hantera löpande bokföring, samt leverantörs- och kundreskontra. Med tiden är tanken att man tar sig ann mer ansvar, troligtvis stöd i årsredovisning, skattedeklarationer med mera. Utöver detta ingår det även ansvar av posthantering och kontorsinköp.  Vi söker dig som  Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi/redovisning. Du har gärna viss erfarenhet av redovisningsarbete, exempelvis från ditt första jobb efter examen eller från deltidsjobb under studierna där du arbetat i Excel. Det är meriterande om du har arbetat i Visma och/eller med inscanningssystem som Rillion. Som person är du initiativtagande, självgående och trivs med att ta ansvar. Du vill bidra till helheten och är inte rädd för att hugga i där det behövs. Teamet värdesätter en öppen kommunikation och att man hjälper varandra i både toppar och dalar. Du bör vara flytande i svenska, då det är koncernens arbetsspråk. Övrig information  Start: Så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid Plats: Södermalm Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidare med inledande uppsägningstid Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.   Om företaget Koncernen består av flera bolag med olika inriktning – från samhällsbyggande och elhandel till klimatmedier och hållbar stadsutveckling. All verksamhet genomsyras av en stark värdegrund kring jämlikhet, klimat och samhällsnytta. De är inte vinstdrivande i traditionell mening, utan fokuserar på långsiktiga värden och rättvisa villkor för både anställda och samhället. Kulturen präglas av lika för alla-principen, där transparens och gemenskap är nyckelord. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025