Kjell & Company Sundsvall söker säljare med servicekänsla och teknikintr...
Kjell & Co Elektronik AB
Butikssäljare, fackhandel

Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta 6-12 timmar i veckan i våra butiker i Sundsvall. Den här tjänsten förutsätter att du kan arbeta några vardagar i veckan, men annars kvällar och helger. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Eleonora, Kjell & Company

15 april 2025
Sista ansökan:
24 september 2025
Serviceassistent i xxxxx

Vi söker personal till hemstäd Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i STAD.  Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Flyttstäda Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig ... som är trygg med att vi gör en bakgrundskontroll i belastningsregister samt samt ekonomisk kontroll. ...som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du… Förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska Har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Sundsvall Anställning:50-75% med 6 månader provanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Medicinsk Fotterapeut
Cajsa Care AB
Fotterapeuter

Cajsa Care AB söker en utbildad Medicinsk Fotterapeut för vikariat. Vi finns i Sundsvall och har 3 anställda.

11 april 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Personlig assistent sökes till manlig kund ca 1,5 mil väster om Sundsvall
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team och arbeta som personlig assistent! Vad innebär den här tjänsten? Kunden är en man i 50 års åldern som behöver hjälp med allt i sin vardag, bland annat personlig hygien, matlagning, tvätt/städ och aktiviteter. Vi ser gärna att du som söker är social och uppskattar de små sakerna i livet, så som musik, spela sällskapsspel och lösa korsord då detta är något kunden själv tycker om. Kunden uppskattar även att vara ute när vädret tillåter för att ta en promenad eller sitta ute på altanen en varm sommardag där han har utrymme att kunna socialisera sig med sina vänner och familj.  Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad och respektfull. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt.  För att arbeta tillsammans med mig så ser jag gärna att du som assistent är lyhörd, trygg och lugn, gärna med en stor portion humor.  Vi ser gärna att du:  inte är rökare och ej använder parfym under din arbetstid. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll och helg.  har erfarenhet eller utbildning inom vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Schemarad ca 90% men även behovsanställning Omfattning: Fast schemarad på ca 90% och vikarier som kan hoppa in vid ordinarie personals frånvaro. Arbetstider: Dag, kväll och helg. Tillträde: Snarast. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Pernilla Wikner - verksamhetschef [email protected]   Varmt välkommen med din ansökan!

11 april 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Säljande servicestjärna till Heat Sundsvall!
Heat Restauranger AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Om oss: På Heat är kärleken till god mat och service vår största passion! Vi erbjuder våra gäster vällagad mat och ett personligt bemötande. Vårt fokus är luncher tillagade från grunden i våra egna kök, men vi jobbar även med catering av alla de slag till företag och privatpersoner i våra närområden. Vi strävar alltid mot att gästen ska få en bra upplevelse på Heat, och därför är vår trevliga och kunniga personal en viktig del av konceptet. Våra menyer är centralt planerade och utifrån recept kan vi bibehålla Heats kvalitet och hjärta. Vi finns för närvarande i Malmö, Stockholm, Uppsala, Västerås, Örebro, Gävle, Sandviken, Sundsvall, Östersund och Umeå. Om tjänsten Att vara säljande restaurangmedarbetare hos oss innebär omväxling och ett stundtals högt tempo. Du kommer att ge våra gäster ett bemötande utöver det vanliga och vara vårt ansikte utåt. Utöver detta får du möjlighet att delta i arbetet med att marknadsföra och representera Heat i Sundsvall. Det innebär bland annat att besöka företag i närområdet, att delta på nätverksträffar tillsammans med andra företagare, vara matchvärd under idrottsevenemang för lag som Heat sponsrar m.m. Du får stora möjligheter att själv påverka ditt arbete i samråd med restaurangchef och regionchef. Tjänsten är inledningsvis på 50 % men kan komma att utökas. Om dig Du är en social servicestjärna med någon tidigare erfarenhet av restaurangbranschen som älskar att träffa nya människor. Du är engagerad och vill utvecklas. Kanske har du planer på att bli restaurangchef på sikt? Vi erbjuder Ett roligt och omväxlande arbete i ett ambitiöst växande företag med kollektivavtal (Visita/Unionen), friskvårdsbidrag á 1500 kr/år, rabatterade naprapatbesök, rabatter på vårt sortiment, årlig kickoff och ett gott och roligt samarbete med kollegor och chefer. Mycket goda utvecklingsmöjligheter för rätt person! Varmt välkommen med din ansökan och till Heatfamiljen!

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Sommarvikarier till Åhléns Sundsvall
Åhléns AB
Butikssäljare, fackhandel

Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter och lösningar för livets alla dagar. Vi vill att våra kunder alltid ska känna sig välkomna hos oss, känna att det är enkelt att handla, känna sig inspirerade och kunna lita på oss. Åhléns är ett värderingsstyrt företag och genom ett starkt affärsmannaskap blir vi lite bättre varje dag. Drivs du av försäljning, service, människor? Då kanske du är den Säljare vi söker till sommaren. Vi erbjuder dig Som Säljare på Åhléns är ditt uppdrag att bidra till försäljningen. Det gör du genom att ta aktiva kundkontakter och erbjuda den bästa servicen som överträffar kundens förväntningar. Ditt uppdrag är att leverera den bästa kundupplevelsen för alla – alltid. Du kommer bland annat att: - genom din personlighet, säljkunskap och produktkännedom skapa nöjda kunder som alltid känner sig välkomna - säkerställa en inspirerande och säljande varuhusmiljö som skapar den bästa kundupplevelsen - arbeta med merförsäljning genom kampanjer och aktiviteter Du jobbar i team och övriga roller i varuhuset kan till exempel vara Visual Merchandiser som ansvarar för varuhusets totala säljmiljö, Makeupartister och Hudterapeuter. Du kommer att rapportera till Avdelningschef. Vem söker vi? Vi på Åhléns är övertygade om att när vi delar med oss av kunskaper och erfarenheter, framgång och entusiasm, gör vi varandra bättre. Till oss tar du med dig: - arbetslivserfarenhet från försäljning/service, gärna inom detaljhandeln - en stolthet i att ge den bästa servicen och göra kunden nöjd - ett stort intresse för mode, trender och våra produkter För att lyckas i rollen och trivas på Åhléns tror vi att du brinner för försäljning lika mycket som vi och har en hög servicekänsla. Du tycker om att arbeta i team och att uppnå resultat genom samarbete. Du är flexibel och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är nyfiken på kunden och delar med dig av dina kunskaper och idéer. Om du gör ett bra jobb hos oss finns goda möjligheter att utvecklas och få nya utmaningar inom Åhléns. Tjänsterna varierar i omfattning och längd. Arbetstiderna kan variera mellan kl 07:00-21:00. Du jobbar på schema som sträcker sig över helger och vardag. Vi ser gärna att du kan börja hos oss enligt övernskommelse. Skicka din ansökan så snart som möjligt, urval och intervjuer sker löpande. Vi är engagerade, ger allt på jobbet och värdesätter att ha balans i livet. Med det hälsar vi dig välkommen till Åhléns! För att jobba hos oss behöver du ha fyllt 18 år Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 50 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,3 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se

8 april 2025
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Kjell & Company Sundsvall söker säljare med servicekänsla och teknikintr...
Kjell & Co Elektronik AB
Butikssäljare, fackhandel

Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta 6-12 timmar i veckan i våra butiker i Sundsvall. Den här tjänsten förutsätter att du kan arbeta några vardagar i veckan, men annars kvällar och helger. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Eleonora, Kjell & Company

7 april 2025
Sista ansökan:
24 september 2025
Kjell & Company Sundsvall söker säljare med servicekänsla och teknikintr...
Kjell & Co Elektronik AB
Butikssäljare, fackhandel

Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta 8-12 timmar i veckan i våra butiker i Sundsvall. Den här tjänsten förutsätter att du kan arbeta några vardagar i veckan, men annars kvällar och helger. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Eleonora, Kjell & Company

2 april 2025
Sista ansökan:
19 september 2025
Infrakraft söker Mätningstekniker till södra Norrland!
Infrakraft Sverige AB
Övriga ingenjörer och tekniker

Inom Infrakraftkoncernen har vi samlat över 500 av Sveriges främsta experter inom järnvägs-, vägbyggnad- och anläggningsarbeten, vilket gjort oss till en av branschens mest anlitade aktörer. Vi vet av personlig erfarenhet att det bästa sättet att nå framgång i vår verksamhet är att ge goda möjligheter till drivna individer. Vi söker därför kollegor med egna idéer som vill få frihet och möjlighet att utveckla sina karriärer tillsammans med några av de bästa entreprenörerna i branschen! Om tjänsten Infrakraft söker nu en erfaren Mätningstekniker till vår växande koncern med placering på vårt nyetablerade kontor i Sundsvall! Som mätningstekniker kommer du leda mätningsarbetet på tilldelade projekt inom mark-, anläggning- och järnvägsprojekt. Vi erbjuder en arbetsplats där projektet och entreprenörskapet står i fokus. Som mätningstekniker hos oss på Infrakraft ansvarar du för fältmätning samt ritningshantering och mängdreglering. Du kommer att delta i bygg- och produktionsmöten samt medverka vid projektavslut och överlämning. Utöver detta kommer du att utföra kvalitetskontroller, säkerställa att mätdata är korrekt och uppdaterad, och bidra till utvecklingen av mätmetoder och tekniker. Med andra ord en bred och varierande roll med stor påverkan i projektet från idé till färdig produkt. Kompetenser och personliga egenskaper I rollen som mättekniker ser vi helst att du har några års erfarenhet av självständigt mätarbete eller motsvarande erfarenhet av produktions- och/eller mätteknik inom bygg- och anläggningsbranschen. Du har eftergymnasial utbildning, lägst 2-årig mätutbildning (KY), goda kunskaper i Excel samt B-körkort. Vi värdesätter om du som person är strukturerad, noggrann och lösningsorienterad. Som mätningstekniker kommer du att fungera som stöd till platschefer i mättekniska frågor i våra projekt och därför ser vi att du är bra på att kommunicera såväl skriftligt som muntligt. Ansök nu Du ansöker via knappen ”skicka ansökan”. Vi tar ej emot ansökningar som endast inkommer via mail. Alla ansökningar behandlas löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Kontakt David Garcia, Entreprenadingenjör [email protected] 076 760 20 73 Hanna Söreklint, HR-specialist [email protected] 076 148 66 55 Vi strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare och ger lika möjligheter för alla och vår personalsammansättning ska spegla samhället i övrigt och vi vill därför att både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund är varmt välkomna till oss. Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Arbetsområde: Södra Norrland - Resor i tjänsten förekommer.

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Gymvärd deltid stc Sundsvall
Svenska N'ergy AB
Butikssäljare, dagligvaror

WHO, Folkhälsomyndigheten och regeringens utredare är alla överens: vi sitter still för mycket, övervikten ökar och psykisk ohälsa som depression blir allt vanligare. Men det finns en enkel lösning som gör underverk för både kropp, hjärta och hjärna – rörelse! Forskningen är tydlig, och på STC vill vi vara en del av lösningen genom att få fler människor i rörelse. Men vi behöver din hjälp! Vi söker nu en Gymvärd på 50 % till våra gym i Sundsvall som vill erbjuda våra kunder den bästa servicen och ge dem en så bra träningsupplevelse som möjligt. Ditt uppdrag I rollen som Gymvärd är du vårt ansikte utåt och arbetar för att ge varje medlem en förstklassig serviceupplevelse. Ditt fokus ligger på att aktivt driva försäljning av medlemskap och våra övriga produkter, och du kommer att vara en viktig del av vårt team när det gäller att skapa värde för både medlemmar och verksamhet. Försäljning, kundservice och att skapa en välkomnande miljö är kärnan i ditt arbete. Du ser även till att våra medlemmar följer våra trivselregler för att säkerställa en positiv och trygg gymmiljö för alla. Detta innebär att du aktivt påminner och informerar medlemmarna om reglerna, hanterar störande beteenden och eventuellt hjälper till att skapa en trygg atmosfär. Genom att vara närvarande och tillmötesgående bidrar du till att alla medlemmar känner sig välkomna och kan träna i en positiv miljö. Dina arbetsuppgifter omfattar framförallt: Försäljning av medlemskap och tilläggstjänster som personliga träningspaket, produkter från vårt butikssortiment, samt eventuella kampanjer. Kundservice på hög nivå, där du svarar på frågor både i telefon och direkt på gym, hjälper medlemmar att lösa problem och ser till att de får den bästa upplevelsen. Daglig drift, vilket inkluderar att hålla rena och välkomnande lokaler, att utrustningen är i gott skick och att gymmets allmänna standard upprätthålls. Arbetstempot kan variera och snabbt växla beroende på tiden på dygnet och antalet medlemmar som besöker vårt gym. Eftersom våra gym har flexibel bemanning och varierande arbetstider behöver du vara flexibel och kunna arbeta oregelbundna tider, inklusive helger och kvällar. Vem är du? Vi söker dig som är positiv, social och har en naturlig förmåga att skapa en hög servicenivå i alla möten med våra medlemmar. Du brinner för att skapa en välkomnande och inspirerande miljö där medlemmarna känner sig sedda och uppskattade och känner träningsglädje. För att lyckas i rollen tror vi att du har en positiv attityd och en lösningsorienterad inställning när det gäller att möta olika situationer och behov. Du är en person som lätt anpassar dig efter förändrade omständigheter och har förmågan att hålla ett högt tempo utan att tumma på kvaliteten i det arbete du utför. Krav: Har fyllt 18 år Har en hög servicenivå Hög känsla för försäljning och kvalité Är flexibel och kan arbeta dag, kväll och helg Vill ge det lilla extra, både till kunder och dina kollegor Talar och skriver flytande på svenska. Om STC Glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap är värdeorden som präglar våra 220 gym som finns från Trelleborg i söder till Åre i norr. STC sysselsätter över 1500 medarbetare och ingår sedan 2018 familjeägda Axel Johnson-koncernen genom vår majoritetsägare Novax Gym Holding. Hälsan är det viktigaste vi har, därför är ett friskare liv STC:s självklara målsättning. Regelbunden träning är en av nycklarna till rummet där alla känner styrka, kondition och inte minst en ökad livslust. Resan dit startar på våra gym där det personliga mötet mellan personal och medlemmar är viktigt. Att hjälpa, serva och ge goda råd till de som besöker våra gym är en del av vardagen. Med engagemang och kunskap ger vi våra medlemmar stöd på vägen till ett friskt och hållbart liv. Varför STC? Om du vill vara med på en spännande tillväxtresa och få chansen att spela en nyckelroll i en organisation som verkligen gör skillnad i människors liv, så är STC bolaget för dig. Vi har en stark kultur där vi delar passionen för en aktiv och hälsosam livsstil men där vi även värdesätter att ha roligt tillsammans! Låter detta som ett jobb för dig? Då är vi jätteintresserade av att veta lite mer om dig. Vi kommer att göra urval löpande tills vi hittar vår nya stjärna! Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Gymansvarig Jennie på [email protected] eller Distriktschef Karin, [email protected] Sista ansökningsdag: 2024-04-11 men vi rekryterar löpande

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025