Lediga deltidsjobb i Trollhättan
Det finns totalt 65 lediga deltidsjobb att söka i Trollhättan
GIL står för Göteborgskooperativet för Independent Living. GIL samordnar personlig assistans sedan 1989. GIL har inget vinstintresse. Vi arbetar efter Independent Living-filosofin med personligt anpassad assistans där individens behov och vilja sätts i första hand.Hej, jag är en tjej, 54 år och jag söker en pers ass/timvikarie för tjänstgöröring när den ordinarie personalen blir sjuk, vabbar, är ledig el semestrar. Jag söker dig som lockas av arbete i lugn harmonisk miljö, mitt hem, och som gillar att ta ansvar, att samverka med kollegor o därmed medverka till en god o glad arbetsmiljö. Som stöd för/i arbetet finns tydliga arbetsplaner avseende rutiner, sysslor mm som krävs för de behov av hjälp som jag har, vilket är det mesta. Gott stöd finns att få av den ordinarie personalen. Undersköterskeutbildning el erfarenhet som kan likställas är ett krav. Jag föredrar kvinnliga sökande. GIL har kollektivavtal med Fremia-kommunal. GIL tillämpar individuell lönesättning. Lön enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan!
Vi söker en erfaren och trygg HR-chef för ett konsultuppdrag. Du kommer att leda HR-funktionen med fokus på strategiskt och övergripande arbete, och rapporterar direkt till VD. Rollen inkluderar personalansvar för fyra personer. Som HR-chef kommer du att: Genomföra en detaljerad analys av organisationens nuvarande arbete och strukturer för att identifiera förbättringsmöjligheter. Leda förändringsarbete och utveckla HR-processer. Stödja ledarskapet inom organisationen. Hantera både interna och externa kontakter. Om dig Du har gedigen erfarenhet och kompetens inom HR och har arbetat självständigt med HR-processer i liknande roller, gärna i komplexa organisationer eller offentlig verksamhet. Du har framgångsrikt drivit förändringsarbete och är strukturerad, lojal samt skicklig på att bygga förtroendefulla relationer. Övrigt Uppdraget startar före oktober 2024 och pågår till mars 2025. Omfattning: 40–60 %. Detta är ett konsultuppdrag där du kan välja mellan att bli anställd av oss eller fakturera via F-skattsedel. Ansökan Välkommen med frågor, funderingar och din ansökan! Om Seemly Finance & Search Vi erbjuder effektiva lösningar inom rekrytering och konsultinhyrning och hjälper företag att snabbt och professionellt förstärka sina team. Vi arbetar kompetensbaserat och fördomsfritt med rekrytering och headhunting av chefer och specialister. Våra kunder är allt från stora koncerner till mindre bolag och kommuner.Läs mer påwww.finance.seemlygroup.com
Göteborgs Stadsmission är en idéburen, ickevinstdrivande organisation som arbetar för att stödja människor som lever i utsatta livssituationer. Tillsammans vill vi skapa ett Göteborg där alla är inkluderade. En stad där vi möter människan, inte problemet. Matmissionen är ett etablerat koncept för sociala matbutiker och butiken i Trollhättan kommer att drivas i Göteborgs Stadsmission regi. Matmissionen gör gott för både människa och miljö genom att sälja produkter som riskerar att bli svinn, med ett särskilt rabatterat pris till medlemmar som lever i ekonomisk utsatthet. Butikerna möjliggör även att fler personer närmar sig arbetsmarknaden genom arbetsträning. OM OSS Varje vecka räddar Göteborgs Stadsmission tio ton mat från tillverkare, grossister och butiker i livsmedelsbranschen. Mat som förmedlas vidare till människor i behov via matkassar eller till Stadsmissionens verksamheter, kök och restaurang Svinn. Nu står vi inför en ny utvecklingsfas och en del i den är att inom kort öppna vår första sociala matvarubutik, Matmissionen, som ska finnas i Trollhättan. Matbutiken jobbar med ekologisk och social hållbarhet på tre konkreta sätt. Först och främst tillvaratas matsvinn. Därefter säljs det till våra medlemmar som utgörs av personer som lever i ekonomisk utsatthet. De får då handla till kraftigt reducerade priser. Slutligen bidrar verksamheten till att hjälpa arbetslösa att närma sig arbetsmarknaden genom bland annat arbetsträning. Butiken ser ut som en vanlig mataffär men utbudet förändras eftersom det består av räddad mat som är donerad till oss. Det gör det svårt att förutse exakt vad som finns i butiken från dag till dag. Maten i sig är helt funktionell och har donerats till oss av anledningar som t ex kort bäst före-datum, feltryck på förpackningen, byte av förpackning, lätt skadad ytterförpackning eller kanske en satsning på en ny produkt som inte sålde som producenten hade räknat med. Butiken kommer att ha öppet några timmar om dagen för kunder måndag-fredag. OM TJÄNSTEN Matmissionen är en ny verksamhet inom Göteborgs Stadsmission och som medarbetare får du delvis vara med i den spännande resan att starta upp den. En uppstart innebär också att man som medarbetare får vara beredd på att hugga i där det behövs och vara flexibel tills alla arbetssätt och rutiner sitter där de ska. I rollen som butiksmedarbetare är huvudsyftet att driva butiken tillsammans med din arbetsledare och kollegor samt hjälpa människor som står långt ifrån arbetsmarknaden att komma in i arbetslivet. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att: - Arbeta i butikens dagliga drift med arbetsuppgifter som varuplock, kassatjänst och kundservice - Handleda de personer som arbetstränar i butiken med ovanstående arbetsuppgifter - Säkerställa ett gott kundbemötande och bemöta människor som lever i utsatthet på ett respektfullt och professionellt sätt - Att hämta och leverera mat som blir erbjuden till oss - Tillsammans med övriga kollegor arbeta mot uppsatta mål för butiken VEM ÄR DU? Du har erfarenhet av butiksarbete och om du dessutom har erfarenhet från livsmedelsbranschen är det meriterande. Har du arbetat med socialt eller pedagogiskt arbete och/eller med personer som står långt ifrån arbetsmarknaden ser vi även det som meriterande. Du är en trygg, självgående och välstrukturerad person som är van att lära upp andra på ett pedagogiskt och tålmodigt sätt. Du har goda kunskaper i svenska och har du dessutom kunskaper i utomeuropeiska språk, ser vi det som meriterande. Din datorvana är mycket god. Eftersom butikens sortiment varierar från dag till dag är du flexibel och kan lätt anpassa dig till rådande omständigheter. Du är serviceinriktad och trivs med att samarbeta med andra och vill vara en av kuggarna i ett väl sammansvetsat team. Du har lätt för att skapa och underhålla kontakter och bemöter alla likvärdigt och med respekt. Du behöver ha B-körkort samt körvana. Vi utgår ifrån att du som söker jobb hos oss delar vår syn att alla människor har rätt till en plats i vår stad, ett eget hem och en röst. Läs mer om vår värdegrund här https://www.stadsmissionen.org/om-oss/. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. PRAKTISK INFORMATION Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid med 6 månades provanställning. Tillträde under senhösten 2024 eller efter överenskommelse. Vi ser mångfald som en styrka och ser fram emot sökande med olika bakgrunder, intressen och erfarenheter. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om Göteborgs Stadsmission? Hemsida: https://www.stadsmissionen.org/ Facebook: http://www.facebook.com/GbgStadsmission/ Linkedin: https://se.linkedin.com/company/g-teborgs-stadsmission Instagram: https://www.instagram.com/gbgstadsmission/ https://www.instagram.com/stadsmissionenssecondhand_gbg/ https://www.instagram.com/restaurangsvinn/ Vill du stödja Göteborgs stadsmissions arbete? https://www.stadsmissionen.org/ge-stod/. Till säljare av annonserings- och rekryteringstjänster Göteborgs Stadsmission gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
Gillar du mat & dryck? Vill du ha ett arbete där du verkligen gör skillnad? Till butiken på Kungsgatan i Trollhättan söker vi nu en engagerad försäljare som vill ta kundmötet till högsta nivå. Omfattningen av tjänsten är 45%, arbetstiden per vecka kan variera. Tjänsten är ett vikariat fram till 241231 med chans till förlängning. Om rollen Rollen som försäljare innebär att man är Systembolagets ansikte utåt. Med passion, högt driv, engagemang och ett personligt ansvar levererar du ett imponerande kundmöte tillsammans med dina kollegor. Det dagliga arbetet som försäljare i butik innebär att du växlar mellan att möta kunder, arbeta i kassa och på lager, upplockning av varor samt lokalvård. Om dig Som person är du noggrann och flexibel och delar generöst med dig av din kunskap. Du är serviceinriktad och kan se varje kunds unika behov. Du har ett öppet förhållningssätt till alla du möter. Du har lätt för att samarbeta och bidrar till ett gott arbetsklimat. Du har fyllt 20 år när anställningen påbörjas och arbetet ställer krav på en god fysik eftersom tunga lyft förekommer. Om din utveckling hos oss Systembolaget är i ständig utveckling och det kommer du också att vara om du arbetar hos oss. Alla nyanställda genomgår ett introduktionsprogram där du får lära dig mer om Systembolagets uppdrag och våra produkter. Du kommer framför allt att utveckla dina kunskaper i vardagen tillsammans med dina kollegor men vi har även utbildningar på vår kursgård. Du har en egen kompetensutvecklingsplan och medarbetarsamtal genomförs löpande under året. Du tar själv ett stort ansvar för ditt lärande. Kontakt Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofie Kjellberg, butikschef, på telefonnummer: 072-0716422. Ansökan Vid intresse är du välkommen att registrera din ansökan så snart som möjligt. Vi behandlar ansökningar löpande, och butiken kan komma att avsluta sin annonsering tidigare. Vi tar inte emot ansökningar via mejl eller brev. ------- Systembolagets uppdrag baserar sig på omsorgen om folkhälsan. Visionen är att skapa ett samhälle där alkoholdrycker njuts med omsorg om hälsan så att ingen tar skada. Systembolaget bidrar med kunskap, både när det gäller mat och dryck och alkoholens påverkan på hälsan. På så vis vill vi inspirera till medvetna dryckesval och ett hälsosammare förhållningssätt till alkohol. För mer information se omsystembolaget.se.
Vi vill ge alla möjligheten till en god och vällagad färdig måltid. Oavsett om du är ung eller gammal, om det är till lunch, mellanmål, middag, mötet, nyårsmiddagen, på väg till matchen eller när det planeras fest. Vi är övertygade om att mat kan smaka bra och se bra ut, även om den är färdiglagad, packad och säljs i butik. Vårt kök är fullt med duktiga människor som har stor förståelse för kunden och kärlek till mat där deras mål är att du som vår kund ska älska det de lagar, oavsett sammanhang. Jätten Cater är sprunget ur butiksköket på ICA Kvantum Jätten i Trollhättan. När förfrågningarna om levererad mat till närliggande butiker ökade, flyttades köket och medarbetarna till ett nytt större kök och dagens Jätten Cater bildades 2013. Vi ser vårt ursprung som en stor fördel. Vi har butikslivet i ryggraden och förstår behovet av flexibilitet, service och bra produkter. Hos oss på Jätten Cater är vi idag runt 65 medarbetare i olika åldrar, med olika bakgrunder och med det gemensamma målet att underlätta vardagen, leverera bra mat och god service till våra kunder. Varje dag förser vi cirka 80 butikskunder runt om i hela västra Sverige med färdiglagad mat och catering, året runt! Vi tillverkar varm och kall husmanskost, smörgåstårtor, wraps, sallader, smörgåsar, festfat med mera. Med målet att leverera rätt produkter med rätt kvalité i rätt tid till rätt kund, vid alla tillfällen bygger vi verksamheten genom planering, struktur, tempo och samarbete. Alltid med kundens behov i fokus! Beskrivning Gillar du jobba i högt tempo i ett kök som ständigt är under utveckling. Vill du vara med att utveckla vårt kök till det bättre? Vi jobbar utifrån att alltid höja nivån för att vara lite bättre än alla andra. I vårt kök jobbar vi i mindre team där teamet är ansvarig för att tillsammans nå dagens mål. Hos oss är driv och viljan att lära sig nya saker viktigare än betyg eller många rader på ett CV. Kvalifikationer. Vi söker dig som målmedveten och gillar: TEMPO - att kunna jobba under full fart och inte vara rädd för att ta egna initiativ. BRA SERVICE: - att vårda och värna om kunden. KÄNSLA FÖR MAT - att ha ett gediget intresse för matlagning. TEAMWORK - att arbetat tillsammans med kollegor och gemensamt ta ansvar för dagens utmaningar och ha roligt på jobbet. GOD KVALITÉ - att alltid följa Jätten Caters kvalitetskrav när det gäller smak och utseende. EGET DRIV - att lära sig nya saker, utvecklas och ta ansvar för din arbetsuppgift. Som sökande till Jätten Cater vill vi även att du ska: - - vara flexibel och ha en positiv inställning till nya utmaningar. - - kunna flytande svenska i tal och skrift. - - kunna hantera IT i PC- och Androidmiljö. Vi ser gärna att du (ej krav): - - har utbildning i HACCP - - har B-körkort
Arbetsbeskrivning Som servicearbetare arbetar du med lättare köksarbete i avdelningskök, slutstäd av vårdplats och närförråd. Arbetet innebär nära kontakt med arbetskamrater, vårdpersonal och patienter. Arbetet är förlagt till dag- och kvällstid, både vardagar och helger, enligt schema. För att ge god service i rollen som servicearbetare behöver du: Vara social och hjälpsam arbeta bra tillsammans med andra trivas med att anpassa dig utifrån vad som händer vara ansvarsfull och ha ordningssinne. Du har utbildning på grundskolenivå och din IT-kunskap är grundläggande; du kan använda smartphone, surfplatta, mejla och söka information på nätet. I ditt arbete har du många kontakter, därför är det viktigt att du kan ha dialog på svenska, samt följa skriftliga och muntliga arbetsinstruktioner. Om du lärt dig svenska via SFI, behöver du som lägst ha klarat kurs D, samt att du har erfarenhet av att praktisera det svenska språket, till exempel via praktikplats. Du har den fysik som krävs för att kunna gå och stå hela arbetsdagen, lyfta tungt eller utföra upprepande arbetsmoment. Det är meriterande med erfarenhet inom restaurang/måltidshantering. Vårt erbjudande Vi erbjuder dig en utvecklande arbetsplats där du får introduktion, utbildning och bra anställningsvillkor. Som en del i vårt team lägger du som medarbetare grunden för en fungerande vård. Hos oss får du chansen att utföra ett meningsfullt arbete där du tillsammans med kompetenta och inspirerande kollegor är en del av en verksamhet som ständigt utvecklas. Rekryteringsprocessen Vi använder oss utav tester som en del i urvalsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Fastighet, stöd och service är Västra Götalandsregionens egen serviceorganisation och fastighetsförvaltare som ser till att saker fungerar som de ska. Vi tar bland annat hand om fastigheters drift, ser till att alla anställda får lön, att lokaler städas och att uppdrag inom regionen bemannas med specialistkompetens. Vi vill arbeta nära dem vi stödjer för vi tror att tillsammans kan vi göra skillnad. Med öppenhet och fokus på utveckling och samarbete verkar vi för ett gott liv i Västra Götalandsregionen. Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion. Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Är du redo att ta ditt träningsengagemang till nästa nivå? Fitness24Seven söker inte bara gruppträningsinstruktörer - vi letar efter energiska ledare som brinner för att inspirera andra till att nå sina träningsmål. Älskar du svett och träning till bra musik? Då har du kommit till rätt plats. Om rollen Du är rytmen, ledaren och hjärtslagen på våra gruppass. Som gruppträningsinstruktör är det din uppgift att leda såväl erfarna som oerfarna deltagare genom passet – i varje puls och varje rörelse. Vi tror på att träning ska vara rolig, inspirerande och tillgänglig för alla – och det är här du kommer in i bilden. I dagsläget erbjuder vi över 20 olika gruppträningspass – allt från styrkepass, funktionell träning, kondition och HIIT till dans, boxning och yoga. Alla våra gruppass kan anpassas efter deltagarens nivå och dagsform. Tjänsten innebär en timanställning på 1 till 5 timmar i veckan på Fitness24Seven X. Har du ingen utbildning som instruktör? Ingen fara - är du rätt person för oss så ingår det i din anställning. Vi söker dig Just nu söker vi instruktörer inom BOdypump och Bodybalance.För att trivas och utvecklas i rollen som gruppträningsinstruktör söker vi dig som är engagerad, har lätt för att inspirera och med tydlighet kan vägleda andra genom sin träning. Vi ser gärna att du har gått på gruppass tidigare och innehar viss erfarenhet från det koncept/kategori av pass som du är intresserad av att bli instruktör i. Givetvis har du lätt för att leda andra och stå inför ett peppat gäng deltagare och prata. Ditt intresse för träning och hälsa ser vi som en självklarhet. Vad erbjuder vi? Som anställd på Fitness24Seven erbjuder vi en rad olika förmåner. Gratis gymkort som gäller på alla våra gym i 5 olika länder. Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget genom såväl interna som externa utbildningar. Vara med och hjälpa andra till ett hälsosammare liv – tillsammans med andra entusiastiska kollegor. Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatoriskt drogtest och bakgrundskontroll vid nyanställning av personal. Om Fitness24Seven För oss är det enkelt - oavsett vem du är ska du ha möjlighet att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Vårt unika koncept gör det möjligt för alla medlemmar att träna när som helst på dygnet, och så nära hemmet eller arbetsplatsen som möjligt - till ett attraktivt pris. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym i medlemskapet utan extra kostnad. Sedan 2003 har vi gått från att ha 1 gym i Malmö till att idag ha fler än 270 anläggningar i 5 länder – Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand. Vi har ett stort fokus kring CSR och arbetar både med egna välgörenhetsprojekt och mot organisationer så som SOS-barnbyar. Välkommen till Fitness24Seven.
Är du nybliven C/CE- chaufför? Eller är du en erfaren yrkeschaufför och vill arbeta extra? Då har vi spännande tjänster till dig! SC transport arbetar med rekrytering och bemanning av yrkeschaufförer till några av Sveriges ledande företag inom transport. Vi erbjuder en bredd av olika uppdrag inom miljöbranschen, distribution och livsmedel, där du självklart följer rådande kollektivavtal. Till våra uppdrag i Trollhättan, söker vi nu dig som har C och/eller CE kort och vill arbeta extra. Att arbeta extra som yrkeschaufför passar perfekt för dig som studerar, är pensionär eller har en annan huvudsaklig sysselsättning. Vi arbetar efter tanken ”rätt person på rätt plats” och gör vårt yttersta för att dina önskemål om arbetstider och arbetsuppgifter ska bli uppfyllda. Det som är gemensamt för samtliga företag är att de söker medarbetare som gillar kundkontakter, service och som mer än gärna är företagets ansikte utåt. Vi söker alltså er chaufförer som är serviceinriktade och som inte har något emot att hoppa ur förarhytten för att bistå kunderna med den hjälp de behöver. Arbetstiderna kan beroende på uppdrag vara förlagda på både förmiddagar, eftermiddagar och natt. Du kommer att utgå från Trollhättan med omnejd. Goda chanser till förlängning och fortsatt anställning efter utfört uppdrag finns. Din profil Krav för tjänsten är: - C och/eller CE behörighet samt YKB. - God kommunikationsförmåga Meriterande om du har ADR samt truckkort. Vidare är det meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom service, logistik och kundhantering. Vi söker dig som är driven och som brinner för chaufförsyrket. Som person är du inte rädd för att ta i, då arbetet är fysiskt krävande. Är du den vi söker? Tveka inte utan ansök om tjänsten via länken nedan. Rekrytering sker löpande och tjänsterna kommer att kunna tillsättas innan ansökningstidens slutdatum. Utdrag ur belastningsregister kan förekomma. Om företaget SC transport Sverige är en del av mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting Group - ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt 15 900 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid. För dig som är nyfiken på ett äventyr på annan ort – så erbjuder vi även chaufförstjänster i Norge. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se/lastbilschaufför.
Visöker en erfarenredovisningsekonom till konsultuppdrag. Du ingår i ett ekonomiteam om sex personer. Uppdraget innebär att du arbetar med redovisning samt att du tillsammans med redovisningsansvarig utvecklar, automatiseraroch effektiviserar processer och flöden. Som redovisningskonsultkommer du bland annat arbeta med: Löpande redovisning. Bokslut. Avstämningar. Rapportering. Anläggningstillgångar. Support till organisationen i ekonomi samt relaterade systemfrågor. Utveckling och förbättring av processer och rutiner. Raindance. Om dig Du har arbetat flera år med liknande arbetsuppgifter och har erfarenhet av redovisning i stora företag och gärna erfarenhet av redovisning inom det offentliga.Du är självgående, strukturerad ochgillar att arbeta digitalt. ÖvrigtUppdraget startar i oktober 2024 ochberäknas pågå till mars 2025.Omfattningen är på cirka 50 %.Du kan arbeta på distans, initialtbehöver du vara på kontoret i närheten av Trollhättan. Detta är ett konsultuppdrag, du väljer om du vill bli anställd av oss eller fakturera med F-skattsedel. AnsökanVälkommen med frågor, funderingar och din ansökan! Om Seemly Finance & Search Vi erbjuder kostnads- och tidseffektiva lösningar inom rekrytering och konsultinhyrning. Med Seemly Finance & Search får du professionell och snabb hjälp inom rekrytering, search, interim management, konsultinhyrning och headhunting. Vi rekryterar kompetensbaserat och fördomsfritt chefer och specialister. Våra kunder är till exempel stora koncerner, ägarledda bolag, kommuner, kommunala bolag, stora som små företag. Gemensamt är att de behöver stärka upp sin organisation på kort eller lång sikt.Vi arbetar även med outsourcing inom redovisning och lön. Vi hjälper bolag och dess ägare med löner, bokföring, redovisning, bokslut, deklarationer, årsredovisningar, hållbarhetsredovisning/rapportering eller annan företagsrådgivning så att de når sina mål och visioner.Läs mer om oss på www.finance.seemlygroup.com
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Kura Omsorg söker dig som vill arbeta som personlig assistent hos vår kund i Trollhättan. Tjänsten är ett timvikariat och arbetstiden är förlagd eftermiddag och kväll på vardagar samt dagtid på helger. Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. OM KUNDEN Kunden är en glad och charmig pojke i 7-års åldern. Han har ett stort omvårdnadsbehov, sitter i rullstol och använder gåstol. Arbetsuppgifterna innebär att hjälpa honom med de grundläggande behoven såsom dagliga hygienrutiner, på- och avklädning, intag av mat/dryck, kommunikation med andra, medicinering och särskilda tillsynsinsatser. På vardagarna går han i skolan med resurs. Vidare tycker han om att bada, cykla i cykelvagn, leka i lekparken, måla med mera. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som vill göra vår kunds vardag meningsfull genom att vara påhittig och initiativrik. Vidare bör du även vara lyhörd, ansvarsfull och ödmjuk. Kundens anhöriga ser gärna kvinnliga sökanden och stor vikt läggs vid personlig lämplighet. KRAV Kunna bada tillsammans med kunden Rökfri God förståelse i svenska MERITERANDE Medicindelegering Vårderfarenhet Sysselsättningsgrad: Timvikarie vid behov. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För denna tjänst måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.
Visar 1 till 10 av 65 jobb