Lediga deltidsjobb i Trollhättan
Det finns totalt 54 lediga deltidsjobb att söka i Trollhättan
Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt bakgrundskontroll. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!
På INTERSPORT arbetar vi tillsammans som ett team där våra medarbetares engagemang och passion är avgörande för att vi ska nå hela vägen. Tillsammans skapar vi köpupplevelser i världsklass och inspirerar till ett hållbarare liv! Vi letar efter dig som tycker att kombinationen av att jobba med försäljning, service och människor vore ditt drömjobb. Är du redo att ge dig in i matchen? Vi söker just nu en säljare med driv som kan arbeta extra vid behov, framför allt varannan helg med start i juni. Några arbetspass under sommaren ingår också i tjänsten. Det här innebär rollen Rollen som Säljare på INTERSPORT är en varierande, spännande och framförallt helt avgörande roll för vår fortsatta framgång! Duktiga och engagerade Säljare är vad som gör att kunderna vill komma tillbaka till oss, om och om igen. Försäljning hos oss på INTERSPORT innebär lyhördhet, att vara aktiv i kundmötet, fokus på att skapa en inspirerande kundupplevelse och personlig helhetförsäljning med de bästa lösningarna! Förutom kundmötet och försäljning finns det även andra arbetsuppgifter i butiken, som att beställa och packa upp varor samt se till att butiken alltid är ren och fräsch. Hos oss får du en varierad vardag med möjligheten att arbeta på flera av våra avdelningar. Vad vi förväntar oss av dig INTERSPORT andas sport och utmaningar, därför ser vi det som självklart att du som Säljare gör detsamma. Det viktigaste för oss är att du som söker har ett genuint intresse för försäljning och kundservice i kombination med en inre drivkraft och en vilja att fortsätta utvecklas. Har du tidigare erfarenhet av arbete i sportbutik ser vi det som ett stort plus i kanten. Vi söker dig som motiveras av att arbeta mot mål, som är bra på att ta initiativ och som tycker om utmaningar. Du älskar kundmötet, lyfts av att tillhöra ett team som vill framåt samt uppmuntrar och lyfter dina kollegor. Du är ett föredöme i arbetet, skapar förtroende och bidrar till ett öppet arbetsklimat där människor inspireras och vågar utmana. På INTERSPORT är personliga egenskaper och rätt inställning minst lika viktigt som erfarenhet och kunskap. Vi vill alltid vara på plats när våra kunder besöker oss, tjänsten är därför förlagd på främst kvällar och helger, men det finns även möjlighet att arbeta vardagar i perioder (perfekt för dig som vill kombinera arbetet med studier eller annat deltidsjobb). Vi förutsätter flexibilitet och att du gillar att ha många bollar i luften - då vi har som mål att varje säljare ska kunna serva flera kunder samtidigt i hela butiken. Din ansökan Vill du bli en av oss? Ansök redan idag! I din ansökan ber vi dig inkludera CV och personligt brev. Vi tillämpar provanställning. Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten I rollen som rekryteringsassistent kommer du att vara en del av ett team som arbetar med både arbetare och tjänstemän i Trollhättan med omnejd. Du kommer att stötta teamets konsultchefer i deras dagliga arbetsuppgifter, med särskilt fokus på rekryteringsprocessen. Arbetsuppgifterna inkluderar bland annat annonsskrivning, telefonintervjuer, referenstagning, hantering av tidrapporteringar och andra administrativa uppgifter. Trivs du i en händelserik miljö där din flexibilitet, känsla för service och administrativa förmåga kommer till användning är det här ett uppdrag för dig! I din roll som rekryteringsassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att innebära: - Urval av ansökningshandlingar och search av kandidater - Hålla i telefonintervjuer, intervjuer och referenstagning - Utformning av annonser - Kontakter per telefon och mail både internt och externt - Administrativt arbete Tjänsten som rekryteringsassistent är en anställning på deltid vid behov. Omfattning och startdatum sker enligt överenskommelse, med start så snart som möjligt. För att vara aktuell för denna tjänst behöver du även kunna arbeta under sommaren 2025. Tjänsten är placerad i Trollhättan, där du utgår från vårt kontor på Storgatan 50. Om dig Vi söker dig som har en påbörjad eftergymnasial utbildning inom personalvetenskap/HR/ekonomi eller liknande och har minst tre terminer kvar av dina studier. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av administration eller någon typ av service där du har arbetat med telefon och dator som verktyg. För att lyckas i denna tjänst behöver du vara bekväm med att använda både engelska och svenska som arbetsspråk då de båda kommer att förekomma i såväl tal som skrift. Vi söker dig som är positiv, prestigelös och orädd inför nya utmaningar. Du trivs i en vardag där tempot och arbetsuppgifterna kan variera, där vissa dagar innebär stöttning i mer repetitiva uppgifter och andra dagar gäller det att snabbt skifta fokus och kunna omprioritera. För att lyckas i rollen ser vi att du är lösningsorienterad, noggrann och ansvarstagande. Du vågar ta egna initiativ och har en vilja att utvecklas tillsammans med teamet. Viktigt för rollen som rekryteringsassistent är: - Att du är studerande och har minst tre terminer kvar av dina studier. - Att du är trygg med att använda svenska och engelska som arbetsspråk i både tal och skrift. - Att du är positiv, orädd och prestigelös. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan redan idag! Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta BranchManager Marianne Johansson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Om jobbet Hultén Försäljning AB erbjuder helhetslösningar med tydliga, starka varumärken. Utöver vårt sortiment av förpackad konfektyr har vi har ett brett lösviktssortiment av både godis och naturgodis där vi samarbetar med ett 50-tal olika leverantörer, svenska såväl som utländska. Våra goda leverantörsrelationer ger oss tillgång till tusentals olika artiklar, många helt unika. Vi marknadsför vårt lösviktsgodis under konceptet ”Candy Collection” och vårt naturgodis under konceptet ”Snacks Collection”. Våra koncept ska vara välskötta, levande och säljande. Våra kunder ska känna sig nöjda, trygga och förväntansfulla. Vi söker butikskonsulent Som butikskonsulent hos oss på Hultén är du en viktig resurs ute i butik. Vi söker dig som är självgående och positiv person med god känsla för service. Du är utåtriktad, social och har lätt för att prata med personer i din omgivning. Vi värdesätter att du arbetar effektivt och är flexibel . Dina främsta arbetsuppgifter blir att sköta om påfyllnad och orderläggning på våra lösviktsavdelningar med konfektyr och naturgodis på 2 butiker i Trollhättan 1 butik i Vänersborg och 1 butik i Uddevalla. Tjänsten är totalt ca 8 timmar i veckan. Det finns möjlighet att kombinera detta med annat arbete. Det kan utföras på 1 dag/vecka eller fördelas på 2 dagar. Tjänsten startar med introduktion och internutbildning vecka 24 och 25. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av butiksarbete, men det är inget krav. Bil och körkort är ett krav. Körersättning utgår Vi ser gärna att du bor i närheten av Trollhättan
Är du noggrann, snabb i fingrarna och gillar att jobba i ett högt tempo? Då kan det här vara något för dig. Vi söker nu 4 personer till ett pilotprojekt i butiksmiljö där du hjälper till att byta batterier i digitala prisetiketter (ja, de där små LCD-skärmarna på butikshyllor). Vad du ska göra: – Byta ut ca 12–14.000 batterier i butik – tillsammans med ett team på plats – Enkelt jobb rent tekniskt: lossa spärr med en liten mejsel, byt batteri, gå vidare – Viktigt: Batteriet måste bytas inom 10 sekunder när det tagits ut – du behöver vara kvick och noggrann – Cirka 100 byten i timmen – tempot är högt och jobbet är repetitivt, så det kräver uthållighet Var & när: – Trollhättan (vecka 27) – Arbetstid: 08.00–17.00 – Du börjar arbetsdagen direkt i butiken Innan start: Du får en snabb men tydlig introduktion av en tekniker på plats – vi ser till att du är redo innan du sätter igång. Vem vi söker: – Du som är punktlig, pålitlig och inte tappar fart efter en dag – Du behöver inte ha teknisk bakgrund – bara du har rätt känsla i händerna och är noggrann – Körkort behövs inte – Kontroll i belastningsregistret görs - Serviceminded och flytande kommunikation på svenska Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!
NU-sjukvården är en del av Västra Götalandsregionen och är ett av Sveriges större länssjukhus. Vi finns på NÄL (Norra Älvsborgs Länssjukhus) i Trollhättan och Uddevalla sjukhus. Sjukhusets upptagningsområde omfattar 280 000 invånare. Tillsammans är vi cirka 5 000 medarbetare som varje dag arbetar för att ge god och säker specialistsjukvård. Vi finns på västkusten och vårt område erbjuder en varierad natur med både hav, berg, skog och sjö. Om verksamheteten Vår verksamhet består av avdelning 45 med inriktningarna Hematologi Infektion som är belägen på NÄL. På Uddevalla sjukhus har vi hematologimottagning och dagvård. Som sjuksköterska på vår vårdavdelning kommer du både att möta patienter med hematologiska sjukdomar och patienter med infektionssjukdomar. Vi erbjuder kvalificerad vård av patienter med hematologiska sjukdomar. Den större delen av patienter tas in akut och vi har en stor variation vad gäller vårdtider, diagnoser, behandlingar och ålder. Många av våra patienter har ett komplicerat vårdförlopp med ett akut insjuknande som kräver ett snabbt och adekvat omhändertagande. Om tjänsten Vi erbjuder ett arbete med stor variation och utvecklingspotential. Här bedriver vi allt från akutsjukvård som gränsar till intensivvård, till palliativ vård. Vi arbetar mycket med medicintekniskt arbete så som olika centrala infarter, cytostatika- och antibiotikabehandling, blodprodukter samt andra intravenösa behandlingar. Hos oss får du en bred och djup kompetens i omhändertagandet av patienter med hematologiska sjukdomar såväl som infektionssjukdomar. Vi försöker i den mån det är möjligt ta hänsyn till individuella önskemål vad gäller schema och intresse. Vi kan erbjuda dig: Individuellt anpassad introduktion utifrån dina kunskaper och erfarenheter Interna föreläsningstillfällen med fokus på hematologi Kurs i hematologi 7,5 hp via Göteborgs Universitet Cytostatikakörkort via Regionalt cancercentrum väst Möjlighet att läsa vidare till specialistsjuksköterska i onkologi med utbildningsbidrag Möjlighet att ingå i mentorskap Vem söker vi? Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Det är meriterande om du har erfarenhet av infektionssjukvård/hematologi, akutsjukvård, samt palliativ vård. Då vi arbetar i team ställs stora krav på samarbetsförmåga, helhetssyn och flexibilitet. Du är engagerad och har en vilja att utvecklas inom din profession. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Övrigt Annonsen avser en tillsvidaretjänst på 80%. Nattjänstgöring. Vi intervjuar löpande under hela ansökningstiden. Välkommen med din ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion. Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Även om vi har funnits i 125 år händer det mer än någonsin hos oss på Åhléns just nu! Vårt löfte är att bjuda våra kunder på den bästa tänkbara upplevelsen och vara platsen där livet blir enklare, bättre och härligare. Hos oss blir du en del av ett folkkärt varumärke och ett passionerat team. Utvecklas tillsammans med oss - sök tjänsten som Lager- & driftledare! Vi erbjuder dig Som Lager- & driftledare är du ansvarig för att optimera våra logistiska varuflöden till, från och i varuhuset. Du har ett ansvar att tillsammans med Varuhuschefen förenkla arbetsprocesser och skapa ordning och reda på lagret och i varuhusets varuflöde för att effektivisera arbetet och öka försäljning Exempel på arbetsuppgifter: - Proaktivt arbeta för och säkerställa en god arbetsmiljö - Optimera och säkerställa ett säljdrivet varuflöde i varuhusen från lager till samtliga affärsområden i varuhuset - Förmedla hur lager och varuflöde ska driftas - Leda och driva löpande inventeringar och bokslutsinventering tillsammans med varuhuschef - Vara kontaktperson mot interna och externa samarbetspartner, gällande logistik och lager Du kommer att arbeta nära och tillsammans med andra Lagermedarbetare, Visual Merchandisers, Säljare och Varuhuschef för att ge den bästa upplevelsen till alla våra kunder. Vi letar efter Vi ger dig förtroende och ansvar över ditt arbete med möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Till oss tar du med dig: - Några års erfarenhet av lager och logistik inom detaljhandeln där du haft ansvar för att skapa rutiner och struktur - Erfarenhet av att inventering - Det är meriterande om du har truckkort med A-behörighet För att lyckas i rollen ser vi att du är strukturerad och lösningsorienterad då din vardag kan bestå av oväntade utmaningar. Du skapar förtroende genom din affärsmässighet och kommunikativa förmåga. Du är serviceinriktad och uppskattar att jobba i team. Vidare har du en förmåga att leda andra människor genom att inspirera till samarbete och framgång vilket är avgörande för att vi ska nå våra gemensamma mål. Om rekryteringen Tjänsten är en tillsvidareanställning på 28 h/v och arbetstiderna kan variera mellan kl 7-19. Vi ser gärna att du kan börja hos oss i slutet på juli. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Som Lager- & driftledare på Åhléns blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Vi ger dig förtroende och möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns! Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med snart 50 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,6 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se
Om oss Vi är ett företag inom hälso- och sjukvård som arbetar för att skapa en mer patientfokuserad och tillgänglig vård. För att kunna fokusera fullt ut på våra patienter behöver vi en trygg och kompetent, men även snabbfotad redovisningskonsult som håller ordning på siffrorna bakom kulisserna. Hos oss får du vara en viktig del i ett meningsfullt sammanhang – där ditt arbete gör skillnad varje dag. Om rollen Som redovisningskonsult hos oss ansvarar du för löpande bokföring, avstämningar, månadsrapporter, bokslut, lön och deklarationer. Du samarbetar nära både ekonomi- och ledningsfunktioner, och är en nyckelperson i att säkerställa en stabil ekonomisk grund för vår fortsatta utveckling. Vi söker dig som: Har erfarenhet av arbete som redovisningskonsult, gärna inom vårdsektorn eller annan tjänstebransch Har goda kunskaper i bokföring, moms, arbetsgivardeklarationer och årsbokslut Är självgående, strukturerad och har hög integritet Behärskar ekonomisystemet Fortnox Trivs med ansvar och vill bidra till förbättring och utveckling Det är meriterande om du även har: Erfarenhet från hälso- och sjukvårdsbranschen Kunskaper om ekonomistyrning och rapportering inom vårdverksamhet Auktorisation via SRF eller FAR Lönerapportering/lönekörning via Millne Vi erbjuder: En stabil och värderingsdriven arbetsplats med människan i fokus Ett meningsfullt arbete där du bidrar till bättre vård Flexibla arbetstider och möjlighet till visst distansarbete Kompetensutveckling och ett team med hög professionalism Snabbfakta: Företag: Specialistläkarna Plats: Trollhättan Tjänst: Deltid (50-75%), provanställning 6 mån med möjlighet till tillsvidareanställning Kollektivavtal Start: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-06-05 Varmt välkommen att bli en del av vårt team! Ansökan: Skicka ditt CV och personliga brev till [[email protected]]. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Arvin Yarollahi på [email protected]. Alla ansökningshandlingar behandlas konfidentiellt och i enlighet med GDPR.
Hej På er !!! Jag söker efter en taxi chaufför som kan hjälpa mig på köra min taxi på dag tid ((Bolt+uber))… jag Har en toyota corolla och befinner mig i Göteborg… om du intresserad på jobba dag tid skriv Gärna till mig på mitt Nummer: 0703260691
NU-sjukvården är en del av Västra Götalandsregionen och är ett av Sveriges större länssjukhus. Vi finns på NÄL (Norra Älvsborgs Länssjukhus) i Trollhättan och Uddevalla sjukhus. Sjukhusets upptagningsområde omfattar 280 000 invånare. Tillsammans är vi cirka 5 000 medarbetare som varje dag arbetar för att ge god och säker specialistsjukvård. Vi finns på västkusten och vårt område erbjuder en varierad natur med både hav, berg, skog och sjö. Om verksamheten På vår mottagning kommer du att erbjudas ett spännande och utmanade uppdrag. Du kommer att vara en del av vår arbetsgrupp på 13 personer. Arbetsgruppen består av läkare, medicinska sekreterare, sjuksköterskor, psykologer, arbetsterapeut, och kurator. Vi har ett nära samarbete med ytterligare två psykiatriska mottagningarna som är lokaliserade i samma hus. Vår ambition är att erbjuda och skapa förutsättningar för stimulerande och utvecklande arbete på vår Mottagning, med väl inarbetade kollegor och en god arbetsgemenskap med olika inriktningar under samma tak. Psykiatriska öppenvårdsmottagningen ses som basen i den specialistpsykiatriska verksamheten där målet är att, så långt som möjligt, utreda, diagnostisera, behandla och rehabilitera i patientens närmiljö. Målgruppen är i första hand personer som har behov av utredning och behandling av neuropsykiatriska diagnoser inom specialistpsykiatrins ansvarsområde, samt personer som behandlas för opioidberoende genom LARO ( läkemedelsassisterad behandling vid opioidberoende). Om tjänsten Vi söker en medicinsk sekreterare till ett spännande och omväxlande arbete. Vi söker dig som trivs med att ha varierande och stimulerande arbetsuppgifter. Idag är vi två medicinska sekreterare på mottagningen. Men då vi har ett nära samarbete med två andra mottagningar så består arbetsgruppen total av sju medicinska sekreterare. Hos oss kommer dina arbetsuppgifter bland annat att bestå av: Registrering och bokning i patientadministrativa system, Melior och Elvis Remisshantering Telefoniarbete, bland annat via Telia ACE Ärendehantering i Mina vårdkontakter, 1177 Receptionsarbete Posthantering Medicinsk journaldokumentation Kvalifikationer Vi söker dig som har vårdadministrativ utbildning, du har god IT-kunskap och kan sätta dig in i nya digitala system. Meriterande är om du har vana att arbeta i Melior och Elvis, samt har goda kunskaper i Microsoft Office programmen. Du har förmåga att arbeta självständigt, ta ansvar och organisera ditt arbete samtidigt som du fungerar väl i ett team. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Övrigt Tjänsten avser ett vikariat på 50% under ett år, med möjlighet till förlängning. Intervjuer kommer att ske löpande under ansökningstiden. Vid tillsättning av tjänst inom psykiatrin begär vi alltid utdrag ur misstanke- och belastningsregistret. Denna förfrågan sköts av arbetsgivaren. Välkommen med dina ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion. Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 54 jobb