Idrottslärare till Realgymnasiet i Trollhättan

Vi vet att det personliga intresset är den allra starkaste drivkraften för ett roligt, utvecklande och meningsfullt lärande. Därför har vi skapat en skola där intresse och kunskap går hand i hand. Genom aktivt lärande för våra elever och en pedagogisk grund som genomsyrar vårt arbete skapar vi likvärdighet i alla våra verksamheter. Vi samarbetar tätt med bransch och engagerar oss i elevernas personliga och kunskapsmässiga utveckling. Vi vill vi ge så många barn och ungdomar som möjligt de bästa förutsättningarna att utvecklas och lyckas – under skoltiden och i framtiden. Arbetsbeskrivning - Uppdraget som Lärare Som lärare på Realgymnasiet skapar du förutsättningar för lärande och handleder eleverna med utgångspunkt från ett givet utbildningskoncept och programmets utbildningsmål. Du planerar, genomför och utvärderar undervisningen. Vidare arbetar du kontinuerligt med att bedöma måluppfyllelsen samt kommunicera denna till eleven. I nära samarbete för din undervisning finns mentor på skolan. Du kommer att undervisa i Idrott och Hälsa 1 i årskurs 1. Undervisningen är uppdelad på ett teoretiskt pass per vecka samt ett praktiskt pass. Vi bedriver undervisningen utomhus i närområdet när vädret tillåter, annars bokar vi Friskies och Svettis lokal på Innovatumområdet. det finns även möjlighet att boka andra arenor så som bad eller ishall. Tjänsten är ett vikariat för läsår 24/25 och undervisningen är förlagd till fredagar då både teori och praktiska moment genomförs. Tjänstgöringsgrad är 20%. Det kommer eventuellt finnas möjlighet att utöka vikariatet med mer tid under vårterminen då en av våra lärare är föräldraledig. Kvalifikationer Du är legitimerad lärare inom idrott med behörighet att undervisa i Idrott och Hälsa 1. Du har även tidigare erfarenhet av det pedagogiska arbetet i uppdraget som idrottslärare. Vi söker dig som känner sig trygg i rollen som lärare och vi ser att du har goda kunskaper om skolans uppdrag och är väl bekant med aktuell läroplan och övriga styrdokument. Utifrån det ska du ha förmågan att planera din undervisning och låta eleverna vara delaktiga i utformningen. Du har en tro på elevernas vilja och förmåga att lyckas och du försöker hela tiden hitta vägar att utveckla din undervisning så att du ger dina elever de bästa förutsättningarna. Du har en god relationell kompetens, är självgående och tydlig. Du har en god samarbetsförmåga och tar initiativ, allt för att ge dina elever de bästa förutsättningarna att lyckas. Du brinner för ditt ämne och använder gärna digitala resurser som bidrar till att ge en ökad förståelse för utvecklingen inom de branscher våra elever har sina intressen. Du är flexibel och tar dig gärna an nya utmaningar. Om du blir anställd erbjuder vi introduktion och kompetensutveckling för att du ska känna dig trygg i vårt koncept för skola. Vi tillämpar semestertjänst på våra pedagogiska tjänster.   Varmt välkommen med din ansökan! https://www.larande.se/ Läs mer om våra gymnasier och yrkeshögskola på: https://www.realgymnasiet.se/ https://consensum.se/ Inom Lärande är vi certifierade enligt Great Place to Work® internationella standard. Läs mer https://www.greatplacetowork.se/.  Om Lärande i Sverige AB Vi leder gymnasieskolor och yrkeshögskola inom Lärandegruppen i Sverige AB som är en av Sveriges största friskolekoncerner. Inom Lärandegruppen finns även förskolor, grundskolor och en resursskola. Våra gymnasieutbildningar bygger på idén om att det personliga intresset är den bästa drivkraften för ett utvecklande och meningsfullt lärande för livet. På Lärandes hemsida kan du läsa mer om våra verksamheter, om hur vi tänker och jobbar mot vår gemensamma mission att ge så många barn och ungdomar som möjligt de bästa förutsättningarna att utvecklas och lyckas – under skoltiden och i framtiden. Våra fyra kärnvärden är centrala i våra verksamheter. Trygghet är basen där all utveckling tar sin början med strävan om att uppleva mer. Vi arbetar i team där vi delar kunskap och erfarenheter som leder till framgång.

15 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Fix My Phone Trollhättan Etage

På Fix My Phone hjälper vi över 300.000 kunder varje år med deras mobila enheter. Både med reparation och att förse med rätt tillbehör. Vi är Sveriges ledande reparationskedja och är ett riktigt tillväxtbolag med stora visioner! På senare tid har vi expanderat verksamheten till att sälja och köpa in begagnade mobiltelefoner också vilket kommer vara en stor del av arbetet framåt! På Fix My Phone får du som anställd dagligen möta våra kunder och vara ansiktet utåt för företaget. Detta ställer krav på hög social kompetens och ansvarstagande och ett driv inom försäljning. VI söker nu nya medarbetare för vår butik i Torp och Etage i Trollhättan. Var med på resan och hjälp oss bygga vidare på ett vinnande koncept där vi är störst i Sverige, samtidigt som vi prövar nya områden med avsikt att bli störst även där! Bli en del av vår säljkår idag och ta nästa kliv i rollen som säljare! Du kommer att vara Fix My Phones ansikte utåt och genom din rådgivning och kunskap i försäljning kommer du att tillsammans med kunden identifiera vad som behöver åtgärdas på deras mobiltelefoner eller surfplattor. Du kommer sedan att åtgärda enheten och följa upp resultatet med kunden vid avslutat ärende samtidigt som du jobbar med merförsäljning till kunden av tillbehör och annat. Här ligger också stor vikt i att tillgodose alla kundens behov, både dolda och uttalade. Vi arbetar för en hållbarare framtid för både kunden och världen i sin helhet, därav är det viktigt för oss att se till så att kunden har rätt accessoarer och skydd till sin telefon efter slutförd reparation för att förhindra framtida olyckor. Det är din uppgift att sälja dessa till kund! Alla nya medarbetare får genomgå en utbildning där vi lär dig reparera olika enheter, hantera kassa samt regelbunden utbildning i säljteknik samt kundservice. Vi söker dig som har hög arbetsmoral, problemlösningsförmåga och ett riktigt driv. Du är ansvarstagande och mån om att ha ordning och reda i din tillvaro, för din och andras skull. Det är meriterande att tidigare jobbat med försäljning & erfarenheter som kräver fingerfärdighet. Vi ser fram emot ett personligt möte för att se om just du är rätt person för oss och vår väg framåt! Jobbtyp: Heltid, Deltid, Visstid, Fast Lön: 20 000,00kr - 50 000,00kr per månad Annan ersättning utöver fast timlön. Resultatbonus Ob-tillägg Bonus

13 maj 2024
Sista ansökan:
1 juni 2024
Kvinna i Trollhättan söker personlig assistent med intresse för träning

Vi söker en personlig assistent till en aktiv kvinna i Trollhättan. Arbetet innebär att hjälpa vår kund i det dagliga livet; i hemmet, på hennes arbete och i träningssituationer. Det finns vissa manuella förflyttningar (lyft) samt hjälp med stretching i det dagliga arbetet.Kunden berättar själv hur och när hon behöver din hjälp, därför är det viktigt att du pratarbra svenska. Som personlig assistent följer du med i livets alla delaroch det är roligt, varierande arbete där du kommer nära kunden. Vår kund ser gärna kvinnliga sökande och du får gärna dela hennes intressen som ärträning och resa. Det är bra om du är glad ochhar humor. Kunden söker dig som är: • Intresserad av träning och resor • Lugn och lyhörd • Har glimten i ögat • Ansvarstagande • Engagerad • Social Övrigt Anställningsform: timanställning Övrigt: Skriv gärnai ansökan i vilken utsträckning/vilka dagar i veckan du har möjlighet att jobba. Sista ansökningsdag 2024-05-25 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Madeleine Jönsson, Rekryteringsspecialist, 010-130 32 49 Dardan Bllacak, Verksamhetschef, 010-130 39 73 Varmt välkommen med din ansökan!

13 maj 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Arbeta som butiksmedarbetare i Uddevalla/Trollhättan

Nu har du chansen att arbeta hos oss på Storesupport by Job&Talent! Vi erbjuder personal till butiker inom dagligvaruhandeln vid akut eller planerat behov och nu söker vi kunniga, positiva och serviceinriktade medarbetare för arbete. Är du den vi söker? Om tjänsten Din roll kommer vara ambulerande butikskonsult runt om Uddevalla/Trollhättan. Du kommer att utgå ifrån din bostadsadress, men jobba med omnejd. Du kommer vara på plats i våra kunders butiker där vi behövs som mest och det är meriterande om du bor runt Uddevalla/Trollhättan. Vi erbjuder dig chansen att arbeta i flera olika butiker- och kedjor som ger dig en bred och värdefull kompetens inom dagligvaruhandeln. Arbetet innebär vid start främst kassaarbete och varuplock men vi arbetar på samtliga avdelningar med alla dess arbetsuppgifter. Personliga egenskaper Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av tidigare arbete i butik, såsom plockarbete och kassaarbete på ICA, Coop, Willys eller City Gross. Du som person är serviceminded och positiv gentemot kunder samtidigt som du arbetar snabbt och effektivt. När du arbetar ute hos våra kunder finner du dig snabbt i din roll och agerar professionellt enligt vår standard. För dig kommer service naturligt och du förstår att kunderna är de viktigaste personerna i butiken och visar det genom att bemöta dem på ett professionellt sätt. Anställningsform Extra - Vi erbjuder arbete för dig som är student eller har en annan sysselsättning på minst 50%. Du lägger dig tillgänglig vecka för vecka så det passar dig perfekt som studerar eller arbetar vid sidan om. Du kommer att ingå i vår pool och vi söker dig som tycker det är kul med arbete i butik. Resor upp till 7,5 mil kan förekomma. Krav: - Bil & Körkort Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen!

13 maj 2024
Sista ansökan:
25 juni 2024
Demopersonal Retail24 - Trollhättan/Uddevalla

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om jobbet Retail24 söker nu fler stjärnor till vår demoavdelning! Som demopersonal hos Retail24 kommer du att representera våra kunders välkända varumärken. Vi har många spännande uppdrag inom både demo, event & sampling. Jobbet är flexibelt och varierande med stora möjlighet att utvecklas inom Retail24. Vi söker dig som: Är du utåtriktad, social & tycker om att jobba med kundkontakt. Söker ett jobb med flexibelt schema. Vill jobba med demo inom olika områden, har du ett intresse för mat, skönhet eller hälsa har vi flera olika spännande möjligheter för dig. Tjänsten är en timanställning med varierande arbetstider. Jobbet är perfekt för dig som vill ha ett kul extrajobb med mycket kundkontakt. Jobbar du för andra demobolag samtidigt ser vi inte det som något problem. Hos oss får du lön enligt Handels kollektivavtal. Både uppdrag och arbetsplats kan variera och därför är det meriterande om du har körkort och tillgång till bil. Retail24 har nordens största sälj, demo och merchandisingkår! Både på regional och nordisk nivå. Tillsammans arbetar vi med de största leverantörerna inom Dagligvaruhandeln, Fackhandeln samt Elektronikhandeln. Älskar du att jobba inom retail sök till oss på Retail24 idag!

12 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Personlig assistent 80% till kvinna i Trollhättan

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: OM TJÄNSTEN Vi på Kura Omsorg söker dig som vill arbeta som personlig assistent på 80% hos vår kund i Trollhättan. Arbetstiderna är dygnspass kl. 08:00-08:00 med 7 h 25 min väntetid på natten. Du kommer att arbeta två dygnspass i veckan under både vardagar och helger. Tillträde sker omgående enligt överenskommelse. OM KUNDEN Kunden är en kvinna i 60-års åldern som sitter i rullstol och är bosatt i Trollhättan. Arbetsuppgifterna innebär att hjälpa kunden med de vardagliga momenten såsom personlig hygien, matlagning, hushållsarbete samt förflyttningar till och från rullstol. I arbetet ingår också att följa med kunden på olika aktiviteter samt hjälpa kunden med trädgårdsskötsel. Hon badar en gång i veckan, därav behöver du som assistent vara simkunnig och ej vara allergisk mot klor. ÄR DU DEN VI SÖKER?  Vi söker dig som är ansvarsfull och pålitlig då kunden är beroende av din hjälp. Vi ser också att du är lugn, trygg och lyhörd för kundens behov. Erfarenhet av liknande arbete är meriterande. KRAV - Körkort är ett krav då kunden har en egen bil som assistenten kör. ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss. DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

11 maj 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Sommarvikarie Distributör Tvåstad

Upplev en sommar full av äventyr och meningsfulla möten med VTD! Om du letar efter ett jobb som ger dig frihet, utmaningar och möjligheten att vara en viktig del av samhället, har du kommit rätt. Vi strävar efter att göra distributörsarbetet inte bara attraktivt utan även meningsfullt. Är du redo att vara en del av ett team som levererar inte bara paket och tidningar, utan även glädje och demokratisk information? Om svaret är ja, fortsätt läsa och upptäck vad som väntar dig i sommar med VTD! Om jobbet som distributör Som distributör på VTD ges du möjlighet att utföra gymnastik för både kropp och huvud. Du måste vara anpassningsbar, där ditt fokus kan behövaskifta snabbt mellan olika produkter, olika leveransalternativ, olika adresser att hitta i mörker och en deadline att hålla gentemot kunderna. Lika viktigt är detatt du är välorganiserad och är van vidatt följa tidsramar för att uppnå önskat resultat.Det är ett jobb som kräver både problemlösningsförmåga, lokalsinne och en god fysik då det är ett högt tempo med mycket spring i trappor. Då arbetet är utomhus blir även vädret en betydande del av din arbetsmiljö. Antar du utmaningen? - Ja? Vad kul, då ska vi berätta lite mer om jobbet.Du börjar ditt arbetspass på en filial eller avhämtningsplats. På filialen räknar och packar du dina produkter innan du ger dig iväg på en tilldelad runda. Under natten levererar du paket, tidningar och post till kunderna fram till tidig morgon, i god tid till morgonkaffet. Viktigt att nämna är att det till stora delar är ett ensamarbete. Våra produkter distribueras via bil, eldriven fyrhjuling, elmoped eller elcykel oavsett väderlek. Alla fordon tillhandahålls av VTD. Detta är våra skallkrav för tjänsten som distributör Körkort B. Svenskt eller Europeiskt för bil (internationellt körkort är inte giltigt) Ett giltigt arbetstillstånd. Ditt arbetstillstånd måste vara beviljat, det vill säga ej pågående hos Migrationsverket. Du måste vara 18 år för att arbeta hos oss Kan cykla Du kan läsa, förstå och skriva längre texter på svenska eller engelska. Vi ser det även som meriterande om du har Jobbat med service av något slag. Tidigare arbetat som distributör. God lokalkännedom för det område du söker till. B-körkort för fyrhjuling eller *Moped. För moped är det okej att inte ha AM-körkort om du är född senast 1 oktober 1994 Arbetstid och schema Schemat varierar beroende på tjänst. Du jobbar deltid, oftast sex nätter i veckan, med tjänster mellan 45-90%. Kortaste arbetstiden i en tjänst hos oss är 2,5h/natt och den längsta är 8,5h/natt. Vi har tre olika veckoscheman; måndag-lördag: 6 nätter/veckan. natten mellan lördag och söndag: 1 natt/veckan rullande schema: Du arbetar 7 nätter ena veckan, 4 den andra, 7 den tredje och 3 den fjärde. Du arbetar 7 nätter ena veckan, 3 den andra, 7 den tredje och 3 den fjärde. Ett exempel på schema är att jobba måndag-lördag (sex nätter i veckan). Du startar vid midnatt och slutar mellan 04:45-06:30 beroende på veckodag.*Observera att du har arbetsplikt till 07:30 om det skulle bli förseningarSemesterperioder 5 veckor: 8 juni - 14 juli 4 veckor: 15 juni - 14 juli 5 veckor: 15 juli - 18 augusti 4 veckor: 22 juli - 18 augusti Vår rekryteringsprocess och Alva Labs Vi vill att du ska känna dig trygg med att du bedöms rättvist och objektivt. Därför har vi gjort en kravprofil för denna roll som vi sedan följer under hela processen. Som ett steg i processen använder vi utvärderingar via Alva Labs. Om du uppfyller skallkraven kommer du få genomföra en logiskt utvärdering och en utvärdering av personlighet. Utvärderingarna bygger på vetenskaplig forskning och ger oss möjlighet att objektivt bedöma dina styrkor och eventuella utmaningar i relation till rollen. Du kommer själv få ta del av resultatet. Efter utvärdering kan du komma att bli kallad till intervju. LönLönen är eftersläpande vilket innebär att den betalas ut månaden efter. Lönen är förhandlad enligt kollektivavtalet med Transportarbetareförbundet och 157,17 kr/h och OB mellan 10-32 kr/h. En genomsnittlig tjänst hos oss är ca 70%, det innebär en lön på ca19 000 kr exklusive OB-tillägg. Email: [email protected] medier: @vtd.seKarriärsidan: https://jobb.vtd.se/

10 maj 2024
Sista ansökan:
27 oktober 2024
Elgiganten Trollhättan söker säljare

En arbetsplats att utvecklas på och vara stolt över  Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Elgiganten har i dag närmare 3 800 anställda och 177 Phonehouse butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.   Som arbetsgivare arbetar vi ständigt för att alla medarbetare ska känna sig sedda, erbjudas utvecklingsmöjligheter och vara en del i vår gemenskap. Vi värdesätter utveckling högt och det finns stora möjligheter att utvecklas och klättra internt om viljan och engagemanget finns.  Har du lätt att prata med människor och behärskar samtidigt konsten att lyssna? Då kan du vara vår nästa stjärnsäljare!  Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. Din roll som Sales Advisor Den viktigaste uppgiften för dig som Sales Advisor är att hitta den perfekta lösningen för just din kund genom att lyssna aktivt, svara på frågor och vägleda kunden till bästa köp. Du drivs av att nå dina mål, du nöjer dig inte heller där utan vill ständigt överträffa dig själv och nå ett ännu högre resultat. Utveckling, utbildning och hålla din kompetens inom området teknik uppdaterad är något som kommer vara en naturlig del i ditt arbete.   Vem är du? Som säljare på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att möta kund och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det!   Vi ser att du • Alltid har kunden i fokus och drivs av att ge varje besökare personlig service • Har en genuin känsla för service och älskar att jobba med människor • Brinner för försäljning och trivs att arbeta mot mål • Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas • Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss.  Vilka är vi? På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med intresse både för våra kunder och varandra. Vi söker nu en kollega som vill bli en del av denna gemenskap. Vår kultur är viktig för oss och i stort sett allt som du gör som medarbetare på Elgiganten genomsyras av våra tre grundstenar: Ansvarstagande, Engagemang och Effektivitet. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas. Utveckling hos oss Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar.   Elgiganten erbjuder • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter Övrig information Anställningsform: Tillsvidare, provanställning tillämpas Omfattning: 50% arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2024-05-31   Om vi hittar en lämplig kandidat innan sista ansökningsdag kan annonsen avslutas i förtid. Ansökan På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

10 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Butikssäljare (Sommarvikariat) - Intersport Trollhättan

På INTERSPORT arbetar vi tillsammans som ett team där våra medarbetares engagemang och passion är avgörande för att vi ska nå hela vägen. Tillsammans skapar vi köpupplevelser i världsklass och inspirerar till ett hållbarare liv! Vi letar efter dig som tycker att kombinationen av att jobba med försäljning, sport och människor vore ditt drömjobb. Är du redo att ge dig in i matchen? Anställningsform: Sommarvikariat (50 - 80%) Anställningsperiod: Omgående eller efter överenskommelse och fram till sista augusti 2024 Du förväntas kunna arbeta såväl dagtid som vissa kvällar och helger. Det här innebär rollen Rollen som Säljare på INTERSPORT är en varierande, spännande och framförallt helt avgörande roll för vår fortsatta framgång! Duktiga och engagerade Säljare är vad som gör att kunderna vill komma tillbaka till oss, om och om igen. Försäljning hos oss på INTERSPORT innebär lyhördhet, att vara aktiv i kundmötet, fokus på att skapa en inspirerande kundupplevelse och personlig helhetsförsäljning med de bästa lösningarna! Förutom kundmötet och försäljning finns det även andra arbetsuppgifter i butiken, som att beställa och packa upp varor samt se till att butiken alltid är ren och fräsch. Hos oss får du en varierad vardag med möjligheten att arbeta på flera av våra avdelningar. Vad vi förväntar oss av dig INTERSPORT andas sport och utmaningar, därför ser vi det som självklart att du som Säljare gör detsamma. Det viktigaste för oss är att du som söker har ett genuint intresse för försäljning och kundservice i kombination med en inre drivkraft och en vilja att fortsätta utvecklas. Har du tidigare bakgrund inom sport/träning eller erfarenhet av arbete i sportbutik ser vi det som ett stort plus i kanten. Vi hoppas att du som söker är en gladlynt lagspelare, som är bra på att ta initiativ och som tycker om utmaningar. Du älskar kundmötet, lyfts av att tillhöra ett team som vill framåt samt uppmuntrar och lyfter dina kollegor. Vi ser gärna att du är en person som bidrar till ett öppet arbetsklimat där människor inspireras och vågar utmana. På INTERSPORT är personliga egenskaper och rätt inställning minst lika viktigt som erfarenhet och kunskap. Din ansökan Vill du bli en av oss? Ansök redan idag! I din ansökan ber vi dig inkludera CV och personligt brev. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att maila butikschef [email protected] (vi tar inte emot ansökningar och CV via mail). Välkommen med din ansökan! INTERSPORT Sverige AB är licenstagare och aktieägare i Intersport International Corporation som är världens största sportkedja med 5 500 butiker i 44 länder. 2018 omsattes över 11,5 miljarder euro globalt. INTERSPORT samarbetar med över 1200 föreningar inom bl.a. fotboll, hockey och friidrott och uppmuntrar till så mycket sport och gemenskap som möjligt. INTERSPORT bildades 1968 är ett av Sveriges mest kända varumärken med ca 100 butiker i Sverige. Sedan 2014 ingår även Löplabbet i INTERSPORT-koncernen med 8 butiker över landet. INTERSPORT är den ledande omnikanal återförsäljaren inom sport genom en köpupplevelse oavsett om den startar digitalt eller i butiken.

8 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Vill du jobba som personlig assistent till en sportintresserad kille?

Hej! Jag är en kille på 23 år och söker personal till mitt team. Jag är född med en CP-skada, vilket har gjort att jag är rullstolsburen och har försämrat tal. Jag är en sportintresserad kille och älskar mest fotboll, hockey och bandy. Förutom mitt stora sportintresse så hänger jag gärna ute, spelar Xbox och gillar fart och fläkt! Jag behöver hjälp med i stort sätt allt i min vardag, så som att sköta hygien, toalettbesök, måltider, förflyttningar och hushållssysslor då jag bor själv i en lägenhet i Uddevalla. Man ska vara bra fysiskt tränad, då det kan förekomma lyft och förflyttningar utan något hjälpmedel. Arbetstider: Dag Kväll Natt/Jour Mer information kommer på intervjun.

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024