Lediga deltidsjobb i Uddevalla
Det finns totalt 29 lediga deltidsjobb att söka i Uddevalla
Vi söker nu engagerade personliga assistenter till vår verksamhet i flera orter, bland annat Uddevalla. Tjänsterna är hos våra brukare i deras hemmiljö. OM ARBETSPLATSEN Som personlig assistent arbetar du nära brukaren och stöttar dem i deras vardag, vilket innebär att du är en viktig del av deras liv. Arbetet sker i brukarnas hem och anpassas efter deras individuella behov och önskemål. Vårt mål är att skapa en trygg och meningsfull vardag för våra brukare. DINA ARBETSUPPGIFTER • Stötta brukaren i det dagliga livet, vilket kan innebära personlig omvårdnad, hjälp vid måltider, hushållssysslor och fritidsaktiviteter. • Vara ett stöd vid sociala aktiviteter och andra viktiga delar av vardagen. • Samarbeta med anhöriga och andra professioner för att ge brukaren bästa möjliga stöd. VI SÖKER DIG SOM: • Har ett genuint intresse för att hjälpa människor och skapa trygghet. • Är ansvarstagande, lyhörd och flexibel. • Har god samarbetsförmåga och ett professionellt bemötande. • Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. • Har en utbildning inom vården och/eller erfarenhet Meriterande: • Erfarenhet av liknande arbete inom personlig assistans eller vård och omsorg. • Utbildning inom vård och omsorg eller personlig assistans. • Har inga djur, då brukaren har allergi mot djur. VI ERBJUDER: • Ett meningsfullt arbete där du gör skillnad i människors liv. • Möjlighet till kompetensutveckling. • Stöd och handledning från våra erfarna team. • Trygga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. KONTAKT OCH ANSÖKAN Vill du bli en del av vårt team? Skicka din ansökan med CV och personligt brev till [email protected] eller ring oss på 0764-22 00 85 för mer information. Adress: Drottninggatan 38 411 07 Göteborg websida: www.veraassistans.se Vi ser fram emot din ansökan och hoppas att just du vill vara med och skapa en bättre vardag för våra brukare! Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Nu söker vi fler Polare till vår olika butiker i området runt Trollhättan, Uddevalla och Vänersborg. Som Polare är du anställd av oss på Retail Staffing och arbetar på uppdrag för någon av våra kunders butikskedjor. Du blir kopplad till en butikskedja och ambulerar mellan kedjans olika butiker vid behov. Du bokar dig själv snabbt och enkelt via vår app på de arbetspass som passar dig och ditt schema. Vi arbetar med butiker så som MQ, Hemtex, Lindex mfl. Som säljare är du delaktig i butikens alla ordinarie arbetsuppgifter såsom försäljning i kassan och på golvet, kundservice, lager samt plock. Som säljare ger du alltid en god kundupplevelse. Du är utåtriktad och arbetar aktivt med kundmöten. Du tar personligt ansvar och arbetar i team med dina kollegor i butiken. Erfarenhet/kvalifikationer: • Det är ett KRAV att du har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst ett år framöver. Detta i form av studier på minst 50%, deltidsjobb på minst 50% (behovs- eller timanställning räknas inte), alternativt är egen företagare med aktiv f-skatt • Du har en fullgjord gymnasieutbildning • Du har tidigare arbetat som butikssäljare med personlig försäljning inom detaljhandeln • Det är ett KRAV att du kan arbeta minst 2 pass på vardagar dagtid per vecka, utöver detta finns även möjlighet att jobba helg- och kväll • Du kan arbeta oregelbundna tider och kan hoppa in med kort varsel • Du har goda språkkunskaper i svenska och engelska Personliga egenskaper • Du är driven och motiveras av försäljning och kundmöten • Du tycker det är utvecklande att arbeta i olika butiker • Du är en lagspelare som trivs bra i nära samarbete med kollegor • Du är flexibel och trivs med att inte ha ett fast schema • Du trivs med att arbeta i högt tempo Ansökan: Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vi vill förtydliga att det enligt vårt kollektivavtal är ett krav för tjänsten att du har en huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Beskriv din sysselsättning tydligt i din ansökan, tack! Pga GDPR kan vi endast ta emot ansökningar via denna annons eller vår hemsida retailstaffing.se. Ansökningar skickade via mail registreras inte. Vänta inte med din ansökan då vi intervjuar och anställer löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Retail Staffing - "We love retail" OBS! Butikerna har nu semesterperiod och har inte möjlighet att lära upp vår personal, så därför kan det hända att vi inte tar dig vidare i processen förrän efter sommaren. Vi samarbetar med flera butikskedjor inom rekrytering och bemanning av butikssäljare och har idag pooler på olika orter i Sverige. Vi erbjuder våra kandidater att arbeta i världens bästa bransch som uthyrd via vår butikspool. Retail Staffing Sverige AB är medlem i kompetensföretagen Almega och följer alla gällande kollektivavtal. Retail Staffing - "We love retail"
Om jobbet Älvsborgs assistans söker dig som vill arbeta som personligassistent. Vi söker assistenter till två olika ärenden. Gemensamt för de båda ärendena är att du som söker skall vara lugn och trygg i dig själv. Ha ett stort intresse av att arbeta med personer med olika funktionsnedsättningar. Du skall ha förmåga att skapa förtroende och livskvalité utifrån brukarens förutsättningar. Som personlig assistent hos oss arbetar du tillsammans med kundansvarig och övriga personliga assistenter. Vi söker i dagsläget 4-6 personliga assistenter. Det förekommer sovande jour. Arbetet kommer utföras hos en brukare med förvärvad hjärnskada och hos en brukare med neurologisk sjukdom. Samtliga tjänster innefattar arbete varannan helg. Ensamarbete förekommer i det ena ärendet under större delen av dygnet. Arbetsuppgifter • Du ska utifrån personens behov ge stöd i den enskildes vardag och arbeta utifrån personens beslut, den individuella genomförandeplanen och rutiner. • Stödet kan röra alla delar som hör livet till tex. personlig omvårdnad, kommunikation, matlagning,tvätt, städ och olika aktiviteter både i och utanför hemmet. • Delegerade HSL -insatser samt social dokumentation ingår i arbetet. • Samarbete med företrädare och andra professioner runt den enskilde ingår i uppdraget. Vem söker vi? • Du har ett lugnt och empatiskt bemötande och förmåga att arbeta självständigt. • Du är flexibel och har lätt för att ställa om dig till olika förutsättningar och situationer. • Du är ansvarstagande, tålmodig och lyhörd. • Du har god samarbetsförmåga. För dig är det också självklart att ha ett professionellt bemötande och sätta brukaren i fokus. Då det vid vissa tillfällen förekommer pälsdjur på den ena arbetsplatsen bör du inte vara pälsdjursallergiker. Det läggs stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet i båda rekryteringarna. Kvalifikationer • Du ska ha goda kunskaper i svenska språket både i tal och skrift. • Datorkunskaper som gör att du kan dokumentera • I tjänsten kommer det ställas krav på att du har tillräcklig kompetens och färdighet för att motta ett flertal delegeringar enligt HSL. Erfarenhet inom omvårdnad och gymnasial utbildning inom vård och omsorg är meriterande. Meriterande är också erfarenhet av diabetes och förvärvad hjärnskada. Körkort är meriterande men inget krav. Övrigt Urval kommer ske löpande och provanställning komma att tillämpas. Giltigt utdrag ur polisens belastningsregister är ett krav och visas upp alternativt lämnas in före anställning. Anställningsform: Viss tid så länge uppdraget varar med provanställning Anställningens omfattning: Deltid Tillträde: Efter överenskommelse Löneform: Timlön Antal lediga tjänster: 4-6 Sysselsättningsgrad ca 60-75 % eventuellt mer Ort: Uddevalla Kontakt: Elisabeth Pettersson, 070-910 41 73 Alaa Amer, 072-350 68 70
Letar du efter en arbetsplats för framtiden? Att besöka en av Telenors butiker ska vara en upplevelse i världsklass! Våra kunder bemöts därför av personal med god kunskap om våra produkter och tjänster. Vi strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen för varje kund och göra det komplicerade enkelt i alla lägen. Så letar du efter en arbetsplats där du får vara med och bidra till det viktigaste som finns – relationerna mellan människor? Då är du välkommen till oss på Telenor! Är du den vi söker? Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon. Driv och engagemang är något vi värderar högt, och vi ser det som en grund för att skapa resultat och långsiktig framgång. Vi söker dig som har disciplin i ditt arbete – du tar ansvar och ser till att dina uppgifter blir gjorda på ett effektivt sätt. Du ser möjligheter där andra ser hinder och tar initiativ för att skapa de bästa förutsättningarna – både för kunden, teamet och dig själv. För att söka denna tjänst behöver du ha fyllt 18 år och behärska svenska i både tal och skrift. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundkontakt, exempelvis inom kundservice eller försäljning, antingen över telefon eller i butik. Har du dessutom grundläggande kunskaper i säljteknik ser vi det som ett stort plus. Våra löften till dig Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar. Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum. Vi ger plats för livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu. Som tillsvidareanställd får du dessutom två give-me-a-break-days per år som ger dig en extra paus med möjlighet till återhämtning och välmående. Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. I butikerna fokuserar vi på att coacha, utveckla och ge dig rätt verktyg för att trivas och växa. Telenor erbjuder både fysiska och digitala utbildningar anpassade för just din utvecklingsresa. Genom Växa, vår utbildningsplattform, och andra lärandeinitiativ får du därmed möjligheten att utvecklas och forma din egen karriär. Majoriteten av våra tjänster tillsätts internt så när du vill vidare väntar möjligheterna här. Sök till oss idag Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag. Anställningsform: Visstidsanställning, deltid vid behov på uppskattningsvis 70% Frågor? Kontakta Adis Mahmutovic på [email protected] (vi tar ej emot ansökningar via mejl). Bra att känna till Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och färdigheter. Enligt Telenors policy genomför vi även bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.
Om tjänsten Just nu söker vi B-chaufförer till en av våra kunder i Uddevalla. Som B-chaufför kommer du att köra paket till privatpersoner runt om i Uddevalla. Du blir anställd av oss på Uniflex och uthyrd till kund. Arbetet är förlagt på kvällstid (ca 16.15-22.00) måndag till fredag. Du bokas när kunden har behov så antalet dagar per vecka kan variera. För att vara aktuell för tjänsten behöver du inneha B-körkort och ha fyllt 18 år. Du behöver ha annan huvudsaklig sysselsättning på minst 51 % (studier eller arbete) och vi ser gärna att du gillar och är erfaren av att köra bil. Som person får du gärna vara social och trevlig eftersom du kommer att ha kontakt med kunder. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Krav: -En annan huvudsaklig sysselsättning på minst 51% studier eller arbete. -B-körkort Meriterande: - Erfarenhet av tidigare arbete som budbilschaufför. - Vana av serviceinriktat arbete. - Lokalkännedom i Uddevalla. Vem är du? I tjänsten som chaufför ställs krav på att hinna leverera och utföra dina arbetsuppgifter under en viss tid. Du kommer att jobba i ett högt tempo, vilket innebär att detta är ett jobb för dig som tycker om att arbeta fysiskt, är stresstålig och håller hög service. Du tycker om att ge kunden en bra upplevelse och vill alltid utföra dina arbetsuppgifter på bästa sätt. Vidare ser vi gärna att du är en pigg, kommunikativ och driven person. Urval och intervjuer sker löpande, skicka in din ansökan redan idag! Om verksamheten Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.
Vi söker nya kollegor till köket! Vi kan erbjuda allt från heltid till extra men vi siktar mot att anställa två 75%-tjänster inför hösten med start under juli/augusti. Hos oss på Pinchos lever och utvecklas våra värderingar och vårt engagemang i varje medarbetare. Därför är det viktigt att hitta fina människor som passar in i just vår kultur och i vår restaurangmiljö för när alla trivs och mår bra så fungerar även jobbet bättre! Till köket på Pinchos välkomnar vi många gäster varje dag och gör allt för att bemöta deras förväntningar. Med många gäster kommer ett högt tempo och det gäller att behålla ett lugn, fokus och att hitta glädjen i mötet med våra gäster vid luckan. Vi arbetar för en blandning av kompetenser och erfarenheter i våra kök, vilket innebär att vi ska kunna erbjuda dig med kockerfarenhet en utvecklande arbetsplats. Men vi vill lika gärna välkomna dig som är helt ny i vår bransch. Då krävs det inte att du är utbildad kock eller har flera års erfarenhet, men det du saknar i kunskap får du ta igen med ett driv av att vilja lära! Vilka är vi? På Pinchos tror vi på att leverera en WOW-upplevelse både till våra gäster men också till våra anställda. Vi uppmuntrar alla anställda att vara sig själva, och att just din unika personlighet tillsammans med alla andras är det som utgör Pinchos personlighet! Pinchos är ett restaurangkoncept baserat på en svensk originalidé från Göteborg 2012. Huvudkontoret är tillika etablerat i Göteborg. Förutom att erbjuda ett brett, varierat utbud av smårätter i lokaler med extravagant dekor utmärker sig Pinchos också genom att vara världens första app-restaurang. Sedan starten har våra gäster tagit både oss, vår app och vår mat till sina hjärtan. 2014 öppnades konceptet upp för franchisetagare och 2017 startades en internationell etablering. I dagsläget har kedjan över 70 restauranger och expanderar stadigt. Vi kan erbjuda dig en rolig arbetsplats ett innovativt koncept fantastiska kollegor För att passar bra hos oss tror vi att du har tidigare erfarenheter från arbete i kök trivs med högt tempo & är stresstålig uppskattar gästkontakten som våra öppna kök erbjuder sprider positiv energi omkring dig är bra på att säkerställa kvalitet uppskattar att vår mat tillagas efter recept är snabb, noggrann och effektiv kan och vill bjuda på dig själv trivs med att jobba kvällar & helger Låter det som något för dig? Skynda dig att söka!
En unik möjlighet! Tandläkarna Norman är en toppmodern tandvårdsklinik i centrala Uddevalla som startades av tandläkare Mats Norman för 35 år sedan och som har drivits ihop med tandläkare Petronella Norman under de senaste åren. Nu när Mats skall gå i pension söker vi en engagerad och kvalitetsorienterad tandläkare som vill ta plats i vårt härliga team. Om kliniken: - Ljusa lokaler och en familjär atmosfär. - Fem behandlingsrum. - Vi arbetar med vuxentandvård, den senaste tekniken/utrustningen och har bl.a. digital röntgen, digitala scannrar, Piezo, mikroskop och OPG. - Centralt belägen klinik bara 6 minuters promenad från tågstationen. - Vi använder FRENDA-journal samt röntgenprogram. Arbetsuppgifter: - Som allmäntandläkare hos oss kommer du ha varierande arbetsuppgifter, med fokus på kliniskt arbete, med allt ifrån undersökningar till terapiplanering och större behandlingar. - Behandla patienter i olika åldrar, främst vuxna men även barn. - Använda digital scanning och röntgen för att förbättra diagnostik och behandling. Kvalifikationer: - Svensk tandläkarlegitimation, meriterande med några års erfarenhet. - Goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. - God förmåga att arbeta självständigt och i team. - Goda kunskaper i användandet av modern tandvårdsteknik/utrustning och meriterande med praktisk erfarenhet av att arbeta med exempelvis, digital röntgen och scannrar, samt mikroskåp. Personliga egenskaper: - Noggrann, engagerad, flexibel och positiv. - God förmåga att prioritera och organisera arbetet. - Lagspelare som strävar efter att utvecklas tillsammans med teamet. - Empatisk och omtänksam med patienten i centrum. - God kommunikativ förmåga och lyhörd i patientbemötandet. - Vara självmedveten om dina gränser och kunskaper med intresse för kontinuerlig vidareutbildning och utveckling. - Lösningsorienterad. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder: - Ett varierat arbete inom allmäntandläkarens kompetensområde. - Konkurrenskraftig lön och förmåner. - Möjlighet att arbeta med den senaste tekniken. - En positiv, trygg och stödjande arbetsmiljö. - Fortbildningsmöjligheter. - Tjänsten avser en del- eller heltids tillsvidareanställning. Övrig information: - Tillträde och arbetstid kan diskuteras. - Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Ansök därför redan idag! Läs mer om oss på http://www.ptj.se/tandlakarna-norman Ansökan: Skicka ditt CV och personliga brev till [email protected] senast den 20/7. Vi ser fram emot att höra från dig! Välkommen att ansöka för att bli en del av vårt team och bidra till att förbättra våra patienters tandhälsa! Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.
Kunden är en tonårskille med autism som bor tillsammans med sin familj i en villa i Uddevalla. Du som assistent kommer vara hans pedagogiska vän som vägleder och stöttar honom i de situationer han själv inte klarar av. Du som söker ska vara engagerad, kreativ, öppen, ärlig och vara självgående. Du behöver vara en person som kan ta egna initiativ men samtidigt vara lyhörd för kundens intresse. Du bör vara utåtriktad och tycka om att samtala då kunden tycker om att prata med dig som assistent. Du kommer arbeta i hemmet men även följa med kunden på aktiviteter så som bada, bowling, åka tåg m.m. Då kunden har en bror som även han är assistansberättigad kommer du samarbeta i hemmet tillsammans med den andra assistenten. Hos denna kunden jobbar vi inspirerat av Son-rise, en pedagogik som bygger på att vi följer personens intresse och genom detta skapar trygghet, tillit och en bra relation. Detta är viktigt för att ge vår kund möjlighet att utvecklas inom de områden han har svårigheter inom. Arbetstiderna är förlagda på vardagar eftermiddag/kväll samt helger. Under lovdagar är det även dagtid. Tjänsten är till en början en timanställning med möjlighet till en deltidstjänst på ca 50 % efter sommaren. Företagsinformation Bärkraft Assistans AB arbetar med assistans för barn, ungdomar och vuxna som har funktionsnedsättningar som ger rätt till personlig assistans enligt LSS.
En meningsfull roll med flexibilitet och engagemang: Att arbeta som personlig assistent innebär mer än bara ett jobb – det handlar om att göra vardagen lättare för någon annan och samtidigt känna att du gör en viktig skillnad. Rollen kräver ansvarstagande, engagemang och en vilja att göra det lilla extra. Kanske arbetar du redan vid sidan av eller studerar, vilket gör att du har en flexibel tillgänglighet för den här tjänsten. Sysselsättningsgraden för tjänsten är 22,5 % baserat på ett fast schema, men utöver detta kommer du även att ha möjlighet att arbeta som timanställd. Det är viktigt att du är flexibel och har möjlighet att med kort varsel täcka upp vid behov utöver din fasta sysselsättningsgrad. Om dig: Du som söker ser dig själv som en nyfiken kvinna som har funnit din väg i livet och vet vad du vill göra. Du tar ditt arbete på största allvar och ställer alltid upp för dina kollegor, även genom att hoppa in vid sjukdom eller ledighet. Din flexibilitet gör att du kan arbeta både dag-och kvällstid. Rökfri. Tål pälsdjur. Goda kunskaper i svenska. God kroppsfysik för att assistera vid förflyttningar. B-körkort och tillgång till bil är en stor fördel (pga. kollektivtrafik till arbetsplatsen är väldigt begränsad). En dynamisk och utvecklande vardag: Kvinnan du kommer att assistera är i 30-årsåldern, bor med sin familj och en busig hund i Ljungskile, och använder rullstol på grund av en omfattande CP-skada. Hon tycker om att vara kreativ genom att skapa eller baka något gott i köket. Utöver det uppskattar hon att delta i olika sociala aktiviteter, såsom bowling, utflykter, en trevlig kvällsfika på stan eller varför inte en spännande film på bio för att avrunda dagen? Du kommer att stödja henne med grundläggande omvårdnad och dagliga rutiner. Med din tålmodighet och beslutsamhet hanterar du utmaningar på ett lösningsorienterat sätt. Din starka sociala förmåga gör att du kan assistera henne i kommunikativa situationer och bidra till att göra hennes vardag enklare och mer hanterbar. Som assistent ser du utvecklingsmöjligheter, där varje dag erbjuder nya och varierande utmaningar. Ett oerhört inspirerande och utvecklande arbete för dig som brinner för att hjälpa andra. Omfattning: Sysselsättningsgraden för tjänsten är 22,5 % med två fasta schemapass per vecka på eftermiddagar, samt möjlighet att hoppa in som vikarie på förmiddagar vid behov, t.ex. vid sjukdom, VAB eller semester, främst under vecka 28-31. Innan tillträde erbjuder vi introduktionspass som timanställd för att du ska känna dig trygg och förberedd i din nya roll. Vi ser gärna att du är flexibel och kan hoppa in extra under kvällar vid behov. Vad erbjuder vi dig? Att arbeta som personlig assistent är mer än ett jobb – det är ett sätt att underlätta vardagen för någon annan och samtidigt känna att du bidrar med något viktigt. Vi uppskattar din kompetens och ditt engagemang, och vi ser varje individ som en värdefull del av vårt team. Hos oss erbjuds du: Interna utbildningar för att stärka din kompetens och trygghet i rollen. Handledning och stöd i vardagen från vårt erfarna team. Förmånliga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Generöst friskvårdsbidrag för dig med fast tjänst. Hos oss blir du en viktig del av ett arbetslag där alla strävar mot samma mål. Du får en arbetsplats där du blir sedd, uppskattad och där din insats är betydelsefull. Vill du veta mer om oss på ENKV och vårt arbetssätt? Läs gärna mer om vår vision och våra värderingar här! Rekryteringsprocess/ anställningsvillkor: Vi hör löpande av oss till dem som är aktuella för ett första samtal. Tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt person för oss, vilket kan ske innan sista ansökningsdagen. Din ansökan kommer att behandlas av personal på ENKV assistans, tillsammans med uppdragsgivaren, samt eventuella anhöriga, god man eller andra berörda. Bakgrundskontroller genomförs som en rutin för de kandidater som är aktuella i processen och polisutdrag begärs alltid ut vid anställning hos minderårig. ENKV arbetar enligt Barnkonventionen så om tjänsten du söker innefattar arbete med en minderårig uppdragsgivare kommer rekryteringen innehålla ytterligare steg där barnets vilja och önskemål kring rekryteringen säkerställs. Villkor för anställning: Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du att behöva styrka din identitet och att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och kommande tidrapporter krävs att du har ett BankID. För att säkerställa kompetens och kvalitet i assistansutförandet ska nyanställda genomgå en webbaserad introduktionsutbildning, som tar cirka en timme, inom en månad från anställningens start, men helst redan innan anställningen påbörjas. Läs mer här. Tillträde: Enligt överenskommelse. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar: Enligt kollektivavtal Ser du fram emot att spela en viktig roll i en medmänniskas liv och samtidigt växa professionellt? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt stödjande team! Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker nu nästa medlem i vårt team! Att arbeta som vaccinatör hos oss Du är en legitimerad sjuksköterska som brinner för bra service och alltid gör det lilla extra för dina patienter. Du har förmågan till självständigt arbete och beslutsfattande utifrån din kompetens. Hos Min Doktor får du regelbundna vaccinationsutbildningar. Du arbetar nära kollegorna på Apotek Hjärtat och dina vaccinationskollegor runtom i landet. Erfarenhet av att arbeta med vaccinationer är meriterande men skall ej ses som ett krav. Vill du veta mer? Se en film om hur det är att arbeta hos oss. Det här söker vi hos dig Vi söker en utåtriktad sjuksköterska med god datorvana för arbete med vaccination på Apotek Hjärtat i Uddevalla. Tjänsten omfattar 2 dagar arbete i veckan på ett kontinuerligt schema. Arbetet hos oss är självständigt och innefattar bland annat: Vaccinering Journalföring Hantering av betalning Enklare inventering Övrig information Placering: Apotek Hjärtat i Uddevalla Omfattning: Allmän visstidsanställning/ tillsvidareanställning 2 dagar i veckan Tillträde: Omgående Välkommen med din ansökan Välkommen med din ansökan så snart som möjligt (urval och intervjuer sker löpande). Vi ser fram emot din ansökan! Om Min Doktor Min Doktor är Sveriges första digitala vårdgivare och erbjuder sedan 2013 snabba och trygga vårdbesök över nätet, oberoende av tid och plats. Idag är vi en av Sveriges största digitala vårdcentraler. Sedan 2018 bedriver vi även sjuksköterskeledda fysiska vård- och vaccinationsmottagningar i anslutning till Apotek Hjärtat och ICA Maxi, samt en vårdcentral i Nyköping. Min Doktor är registrerad vårdgivare och omfattas av hälso- och sjukvårdslagen, personuppgiftslagen, patientdatalagen och patientsäkerhetslagen.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 29 jobb