Lediga deltidsjobb i Varberg

Det finns totalt 73 lediga deltidsjobb att söka i Varberg

Förskollärare, Stenens förskola, Tvååker
Varbergs kommun
Förskollärare

I Varbergs kommun är vi cirka 5 000 medarbetare som delar en och samma verksamhetsidé: Vi ska förenkla människors vardag och inspirera dem att uppnå sina drömmar. Detta gör vi på väldigt många olika sätt, det finns mer än 135 olika yrken i vår breda verksamhet. Varberg växer och behoven av kommunens tjänster både ökar och förändras, därför behöver vi din kompetens. Vill du växa med oss? På Stenens förskola i Tvååker genomsyras utbildningen och undervisningen av nyfikenhet, kreativitet och glädje, där barnens bästa alltid står i centrum. Vi utgår från ett relationellt perspektiv där vi genom vår undervisning skapar bästa möjliga möte för lärande och utveckling för varje barn. På Stenens förskola är ett positivt förhållningssätt mot barn, vårdnadshavare och kollegor högt värderat. Vi vill skapa ett gott samarbete över hela förskolan och vi tror på att ta tillvara vara på varandras kompetenser och erfarenheter i arbetslagen. Vi arbetar i storarbetslag, där vi jobbar parvis under stor del av dagen. I paren följer vi undervisningen och dokumenterar de lärprocesser vi skapar tillsammans med barnen. Att arbeta med barnen i mindre grupper ger oss möjlighet att differentiera vår undervisning och utbildning. ARBETSUPPGIFTER Förskolan ska vara rolig, trygg och lärorik. Du som förskollärare ansvarar för att planera, genomföra och utvärdera undervisningen tillsammans med övriga pedagoger i arbetslaget. Som förskollärare ansvarar du för att undervisningen bedrivs i enlighet med målen i läroplanen. Tillsammans med övriga i arbetslaget ska du ge varje barn en trygg omsorg samt främja barnets utveckling och lärande. Vi arbetar systematiskt med barnhälsa och SKA för att utveckla och säkerställa kvalitéten i utbildningen. Du som förskollärare är drivande i detta arbete. Du är en uppdragsmedveten förskollärare som kan bidra till ett gott förhållningssätt, skapa kvalitativa och utmanande lärmiljöer och utveckla pedagogiska processer. Alltid med barnens bästa för ögonen. Stor vikt läggs vid samarbetsförmåga, flexibilitet och ett positivt förhållningssätt. KVALIFIKATIONER Legitimerad förskollärare för undervisning i förskola. Vänligen bifoga, via Offentliga Jobb, betyg, examensbevis och i förekommande fall förskollärarlegitimation alternativt lärarlegitimation. ÖVRIGT Varbergs kommun har ett politiskt beslut om önskad sysselsättningsgrad. Detta innebär att den anställde har rätt att arbeta heltid eller önskad deltid. Om du erbjuds anställning inom Förskole- och grundskoleförvaltningen är du skyldig att visa upp ett utdrag ur belastningsregistret innan anställningsavtalet träder i kraft. På följande länk kan du beställa rätt belastningsregister: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av tillsvidareanställd personal. Inför denna rekrytering har vi noggrant valt vilka annonsplatser vi vill annonsera i och undanber oss därför kontakt med annonsörer och bemanningsföretag!

11 september 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Personlig assistent 50% till barnkund i Varberg
Livsanda Care AB
Personliga assistenter

Vi söker dig som vill arbeta hos vår barnkund i Varberg. Kunden är en glad tjej på 6 år som bor tillsammans med sin familj i centrala Varberg. Hon är född med ovanlig sjukdom som innefattar b.la. epilepsi och hon har inget tal, men gör sig förstådd och visar med mimik om hon är glad eller missnöjd. Hon har även peg. Vi ser gärna att du som söker tar initiativ till att exempelvis komma ut på promenader eller andra aktiviteter. Ett stort plus är att du har någon typ av vårderfarenhet eller att du har arbetat inom barnomsorg tidigare. Störst vikt läggs på din personlighet! Kund önskar kvinnliga sökande. Passen är förlagda på dagtid. Det är även uppskattat om du vid behov kan jobba vaken natt. Utdrag ur belastningsregistret behövs, eftersom det är en barnkund. Vi intervjuar löpande och kan tillsätta tjänsten innan annonstidens slut, så ansök idag! Välkommen med din ansökan! Vilka är Livsanda Care AB? Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe. Vi har ett av världens viktigaste jobb - att stötta de som behöver samhällets stöd allra mest! Och det är vi stolta över. Idag finns vi på ett flertal ställen i Sverige, men vår vision är att fortsätta växa i landet och stötta ännu fler till en berikande vardag. Inom Hedera Assistans finns Libra Assistans, Assistanspoolen och Livsanda Assistans. Här arbetar enastående människor med olika bakgrunder som förenas med energi och glädje för att förmedla livskvalitet. Tillsammans har vi en och samma ledstjärna - att handling, tanke och ord alltid ska överensstämma. Vår verksamhet är uppbyggd på en trygg och stabil värdegrund. Alla ska få möjlighet till självbestämmande, ett innehållsrikt liv med trygghet och ett gott mående. Att vi dagligen bidrar och skapar en meningsfull vardag för dessa människor gör oss både stolta och lyckligt lottade. Genom en genuin passion och med ett hjärta för såväl kunder som medarbetare bildar vi en välmående verksamhet som fortsätter att blomstra. Det är kärnan i organisation och vårt arbete. Vi hoppas att just du vill bli vår nästa personliga assistent. Ansök redan idag, så hörs vi!

11 september 2024
Sista ansökan:
6 oktober 2024
Jobba dygnspass som personlig assistent i centrala Varberg, timvik!
Humana AB
Personliga assistenter

Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Humana. Vi söker nu en personlig assistent som kan jobba som timvikarie vid behov.  Vår kund är en humoristisk och positiv man på 35 år som bor centralt i Varberg. Han tycker om att ta en shoppingtur och ta en fika. Dock är nog fikan viktigare än shoppingen! Han har cerebral pares och du som personlig assistent kan påverka hans mående med ditt glada och positiva humör.  Om tjänsten I rollen som personlig assistent kommer du huvudsakligen att arbeta med - vara behjälplig med personlig omvårdnad - hjälpa till med vardagssysslor som matlagning och övriga hushållssysslor  - vara behjälplig vid kundens aktiviteter utanför hemmet, t ex när han ska till simhallen - stötta och träna kunden kring kommunikation (kund använder Bliss-tavla) - vara med på daglig verksamhet   Arbetstid och tjänstgöringsgrad:  Timvikarie vid behov. (Dygnspass med sovande jour) Lön: Fast timlön enligt överenskommelse och att övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse.  Vem är du? Vi söker dig som är öppen som person, framåt, tycker om att motivera, har en stor portion av humor och är positiv, samt är lösningsfokuserad.  För denna tjänst krävs det att: - du har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift Det är även meriterande om du har: - erfarenhet av en liknande roll - B-körkort En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Välkommen med din ansökan!

11 september 2024
Sista ansökan:
30 september 2024
Lokalvårdare till Sodexo i Varberg
Sodexo AB
Städare

När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter. Vi söker nu en lokalvårdare till våran kund i Varberg.  Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att utföra städning samt upprätthålla god kvalitet på utfört arbete, och vara en god representant för vårt företag.  Vi lägger stor vikt på seriositet, engagemang och lämplighet. Kvalifikationer/Krav: • Erfarenhet av yrkesmässig städning eller annat servicearbete • Du har väldigt goda kunskaper i svenska i både tal och skrift • SRY, PRYL eller motsvarande utbildning är meriterande • Erfarenhet av servering i restaurang. Personliga egenskaper: • God servicekänsla och kunna hantera olika möten med människor • Lyhörd för kundens behov och har lätt att ta till dig nya arbetsuppgifter • God samarbetsförmåga • Representativ och vara en god ambassadör för vårt företag • Noggrann, strukturerad och systematisk • Självständig och handlingskraftig • Förmåga att lyssna och kunna kommunicera budskap • Positiv attityd • Du delar våra värderingar serviceanda, laganda och utveckling Anställningsform och arbetstider: Tjänsten är en fast anställning på 75 %. Provanställning tillämpas. Om tjänsten  Till denna tjänst kommer vi att sätta ett stort värde på att hitta en person som är serviceinrikad och som alltid ger det lilla extra till våra kunder. Rekrytering sker löpande, ansök snarast.  Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av: [email protected]. Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Din ansökan vill vi ha senast 2024-10-06. Välkommen med din ansökan!  Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.

11 september 2024
Sista ansökan:
6 oktober 2024
Sales Advisor Kitchen Elgiganten Varberg
Elgiganten AB
Butikssäljare, fackhandel

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 700 anställda och totalt 177 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång! Är du intresserad av inredning, design, elektronik och smarta lösningar? Vill du jobba med att utforma kunders drömkök varje dag? Då kan du vara vår nästa Kitchen Advisor! Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. I just den här rollen får du även möjlighet att utforma våra kunders drömkök, varje dag! Din roll som Kitchen Advisor Som Kitchen Advisor hos oss är du bra på att kommunicera och nå goda resultat. Du gillar att träffa nya människor och tar dig an olika uppgifter varje dag. Vår avdelning Kitchen har haft en spektakulär tillväxt och nu kan du få vara en del av det roliga. Kreativa lösningar och noggrannhet är egenskaper du har och som bidrar till att kunderna erbjuds den bästa kökslösningen av just dig! Köksutställningen ser alltid tiptop ut när du är i tjänst och du har inga problem med att arbeta självständigt. Som Kitchen Advisor ansvarar du för köksområdet. Din uppgift är att använda din specialistkompetens för att skapa ett starkt förtroende hos kunderna, du ska vara det stöd de behöver i den viktiga köpprocess som det innebär att köpa ett komplett kök.   Vem är du? Som Kitchen Advisor på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att utvecklas och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det!   Vi ser att du • Kan erbjuda våra kunder en helhetslösning genom att sälja våra produkter och tjänster • Brinner för försäljning och trivs att arbeta med mål • Är kreativ och kan hjälpa våra kunder på vägen till deras drömkök • Är noggrann och mån om att hålla köksutställningen uppdaterad • Har lätt att lära och en vilja att utvecklas Erfarenhet av kök- och vitvaruförsäljning är en fördel i denna roll men inte ett krav. Vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i som Kitchen Advisor, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss. Vilka är vi? På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med intresse både för våra kunder och varandra. Vi söker nu en kollega som vill bli en del av denna gemenskap. Vår kultur är viktig för oss och i stort sett allt som du gör som medarbetare på Elgiganten genomsyras av våra tre grundstenar: Ansvarstagande, Engagemang och Effektivitet. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas.   Utveckling hos oss Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar.   Elgiganten erbjuder: • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter Övrig information Anställningsform: Tillsvidare med inledanande provanställning Omfattning: 70%. arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2024-10-17 På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

11 september 2024
Sista ansökan:
17 oktober 2024
24 årig man med autism söker personliga assistenter
Livsanda Care AB
Personliga assistenter

Som Personlig Assistent ger du omvårdnad och stöttning utifrån individens individuella behov. Du stödjer brukaren i det vardagliga livet genom ett lyhört, smidigt och professionellt förhållningssätt. Du kommer att ingå i ett arbetslag där din samarbetsförmåga är lika viktig som att jobba självständigt. Du har ett gott bemötande och skapar lugn och trygghet hos din brukare och anhöriga. Att arbeta med människor är både stimulerande och roligt för dig. I tjänsten ingår arbete dag, kväll, helg. Endast dubbel assistans (så du är aldrig ensam). Arbetspassen är förlagda 13:00-22:00 3 dagar i veckan. Du behöver ha B-körkort, då brukaren har en bil. Du måste behärska svenska språket i tal och skrift.

11 september 2024
Sista ansökan:
8 februari 2025
Sjuksköterska med sjukhusvana till konsultuppdrag Varberg. sep-jan
Klara D AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Klara söker alert sjuksköterska till sommaruppdrag i Varberg, september-januari. Uppdrag finns inom olika inriktningar ex medicin, kirurgi, ortopedi och akutmottagning. Arbetstid: dag/kväll alt natt inkl helg enligt schema. Hör bara av dig så hittar vi rätt uppdrag åt dig. Ort Varberg Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter för sjuksköterska inom slutenvården. Arbetstid dag/kväll alt natt inkl helg enligt schema. Omfattning ca 50-100%. Kvalifikationer Sjuksköterskeexamen med minst 2 års relevant yrkeserfarenhet och goda referenser.. Ex medicin, kirurgi, ortopedi och akutmottagning. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Erfarenhet av arbete på vårdavdelning. S-HLR- alt A-HLR- utbildning, intyg får ej vara äldre än max 12 månader. Kunskap om journalsystem VAS och NCS är meriterande. Kontinuitet och hög tillgänglighet prioriteras men även kortare insatser är av intresse. Personliga egenskaper Som person är du flexibel, lösningsorienterad och initiativtagande. Du är trygg i din profession och har ett patientfokuserat arbetssätt. Om arbetsgivaren Klara är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag. Det innebär bland annat att vi tillämpar kollektivavtal med riktig tjänstepension (ITP) och sjuklön samt att vi har ansvarsförsäkring. Vi erbjuder även friskvårdsbidrag, rekryteringsbonus och S-HLR utbildning. Klara är en trygg och lyhörd arbetsgivare för dig som värderar frihet, omväxling och spännande utmaningar i din roll som sjuksköterska. Ansökan Välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag. Tillsättning sker löpande. Besök gärna vår hemsida www.klarakompetens.se samt följ oss på Facebook , Linkedin och Instagram. Tillsättning Löpande

11 september 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Säljare Elgiganten i Varberg
Elgiganten AB
Butikssäljare, fackhandel

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 700 anställda och totalt 177 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång! Har du lätt att prata med människor och behärskar samtidigt konsten att lyssna? Då kan du vara vår nästa stjärnsäljare!  Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. Din roll som Sales Advisor Den viktigaste uppgiften för dig som Sales Advisor är att hitta den perfekta lösningen för just din kund genom att lyssna aktivt, svara på frågor och vägleda kunden till bästa köp. Du drivs av att nå dina mål, du nöjer dig inte heller där utan vill ständigt överträffa dig själv och nå ett ännu högre resultat. Utveckling, utbildning och hålla din kompetens inom området teknik uppdaterad är något som kommer vara en naturlig del i ditt arbete.   Vem är du? Som säljare på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att möta kund och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det!   Vi ser att du • Alltid har kunden i fokus och drivs av att ge varje besökare personlig service • Har en genuin känsla för service och älskar att jobba med människor • Brinner för försäljning och trivs att arbeta mot mål • Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas • Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss.  Vilka är vi? På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med intresse både för våra kunder och varandra. Vi söker nu en kollega som vill bli en del av denna gemenskap. Vår kultur är viktig för oss och i stort sett allt som du gör som medarbetare på Elgiganten genomsyras av våra tre grundstenar: Ansvarstagande, Engagemang och Effektivitet. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas. Utveckling hos oss Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar.   Elgiganten erbjuder • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter Övrig information Anställningsform: Tillsvidare, provanställning tillämpas Omfattning: 50% arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2024-10-20 På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

10 september 2024
Sista ansökan:
20 oktober 2024
Jobba Som Festsäljare
Getdet AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

10 september 2024
Sista ansökan:
10 oktober 2024
Kitchen Advisor Elgiganten
Elgiganten AB
Butikssäljare, fackhandel

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 700 anställda och totalt 177 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång! Är du intresserad av inredning, design, elektronik och smarta lösningar? Vill du jobba med att utforma kunders drömkök varje dag? Då kan du vara vår nästa Kitchen Advisor! Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. I just den här rollen får du även möjlighet att utforma våra kunders drömkök, varje dag! Din roll som Kitchen Advisor Som Kitchen Advisor hos oss är du bra på att kommunicera och nå goda resultat. Du gillar att träffa nya människor och tar dig an olika uppgifter varje dag. Vår avdelning Kitchen har haft en spektakulär tillväxt och nu kan du få vara en del av det roliga. Kreativa lösningar och noggrannhet är egenskaper du har och som bidrar till att kunderna erbjuds den bästa kökslösningen av just dig! Köksutställningen ser alltid tiptop ut när du är i tjänst och du har inga problem med att arbeta självständigt. Som Kitchen Advisor ansvarar du för köksområdet. Din uppgift är att använda din specialistkompetens för att skapa ett starkt förtroende hos kunderna, du ska vara det stöd de behöver i den viktiga köpprocess som det innebär att köpa ett komplett kök.   Vem är du? Som Kitchen Advisor på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att utvecklas och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det!   Vi ser att du • Kan erbjuda våra kunder en helhetslösning genom att sälja våra produkter och tjänster • Brinner för försäljning och trivs att arbeta med mål • Är kreativ och kan hjälpa våra kunder på vägen till deras drömkök • Är noggrann och mån om att hålla köksutställningen uppdaterad • Har lätt att lära och en vilja att utvecklas Erfarenhet av kök- och vitvaruförsäljning är en fördel i denna roll men inte ett krav. Vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i som Kitchen Advisor, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss. Vilka är vi? På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med intresse både för våra kunder och varandra. Vi söker nu en kollega som vill bli en del av denna gemenskap. Vår kultur är viktig för oss och i stort sett allt som du gör som medarbetare på Elgiganten genomsyras av våra tre grundstenar: Ansvarstagande, Engagemang och Effektivitet. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas.   Utveckling hos oss Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar.   Elgiganten erbjuder: • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter Övrig information Anställningsform: Tillsvidare med inledanande provanställning Omfattning: 70%. arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2024-10-17 På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

10 september 2024
Sista ansökan:
17 oktober 2024