Studiecoach – Flexibelt och meriterande extrajobb Undervisa i dina ämnen och utveckla eftertraktade färdigheter som ledarskap och pedagogik. Bli en förebild för dina elever, samtidigt som du har tid till egna studier och fritid! Flexibelt och enkelt att kombinera med studier och fritid Mycket utvecklande och en merit som imponerar Gör skillnad och bli en förebild för dina elever Ansök till jobbet här: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Så fungerar jobbet som studiecoach Du väljer enkelt de uppdrag som passar dig och dina ämnen på vår lärarportal Ni träffas hemma hos din elev, på en plats centralt eller online Lektionerna är på 90-120 minuter, en eller två gånger i veckan Extrajobbet passar perfekt för dig som: Går på exempelvis gymnasiet eller universitet Vill göra skillnad för andra människor Är positiv och engagerande Har goda ämneskunskaper i dina ämnen Kan extrajobba minst 4 timmar i veckan Kommunicerar effektivt på svenska i tal och skrift Flexibelt extrajobb utan krav på förkunskaper: Undervisa i hemmet, på ett bibliotek eller online Välj själv ämnen och på vilken nivå du vill undervisa Jobba på de dagar och tider som passar dig Inga förkunskaper krävs, vi utbildar dig! Bonus! Du som jobbar hos oss en längre period får även kostnadsfri tillgång till exklusivt studiematerial som hjälper dig säkra försprånget inför exempelvis högskoleprovet! https://www.allakando.se/hogskoleprovet/ Ansök till jobbet på 3-4 minuter Du ansöker enkelt och smidigt på vår karriärsida: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Ansökan tar endast några minuter – sedan blir du kallad till intervju för jobbet som studiecoach på Allakando! Läs mer om oss här: https://www.allakando.se En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Studiecoach online: https://www.allakando.se/laxhjalp-online/ Studiecoach i matematik: https://www.allakando.se/mattehjalp/ Privatlärare i matematik: https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Personlig nanny: https://nannypoppins.se/ Privat barnvakt: https://barnvakt.se/ Au pair i USA: https://my-nanny.se/au-pair/ Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Personlig studiecoach i Stockholm: https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm/ Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg/ Barnvakt i Stockholm: https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm/
Raoul Wallenbergförskolan Bromma ligger i Beckombergaområdet och har närhet till natur och parker som vi gärna besöker för att utforska vår närmiljö tillsammans med barnen. Förskolan består av fem avdelningar som är indelade efter ålder. Vi har som profil uteverksamhet hälsa och utomhuspedagogik. Vi vill erbjuda barnen möjlighet att upptäcka och lära tillsammans genom bland annat olika skapande uttrycksformer. Vår förskola vill ge barnen lust att lära och en positiv upplevelse till naturen. Vi jobbar även för att stimulera till språk genom sång, dans och drama. För oss är trygghet och tillit en grund för ett livslångt lärande. Nu söker vi vikarier som vi kan ringa in vid behov för kortare uppdrag. Uppdraget som barnskötare innebär att du tillsammans med kollegor arbeta målinriktat efter förskolans inriktning språk, trygghet och hälsa. Läroplanen för förskolan Lpfö 18 och företagets ledord samt visionen är grunden för det pedagogiska arbetet. Kom och utvecklas med oss! Vi söker dig som: Är utbildad barnskötare. Har några års erfarenhet då vi värdesätter det pedagogiska arbetet högt. Är en medforskande pedagog som kan utmana barnen i vardagen genom lek och fantasi. Har ett gott och professionellt förhållningssätt. För att trivas hos oss tror vi att du förutom din formella kompetens: Har ett stort engagemang och med förmåga till både lyhördhet och flexibilitet. Har förmåga att möta barnen individuellt samt kunna skapa förtroendefulla relationer med alla barn så väl som med vårdnadshavare. Kan arbeta självständigt och ha ett gott ledarskap i din yrkesroll. Kan arbeta målinriktat tillsammans med kollegor genom att planera, genomföra och utvärdera verksamheten enligt gällande styrdokument och Raoul Wallenbergskolornas värdegrund. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och förmåga att kommunicera med övriga som ingår i förskolans vardag. Tjänsten som barnskötare är en behovsanställning där du blir kontaktad när det finns behov på förskolan. Vi försöker alltid att ha framförhållning, men det kan vara så att vi hör av oss samma morgon då vi behöver en ersättare till en personal som är sjuk. Detta är ett perfekt extrajobb för dig som ex. studerar på deltid. Du kommer att få en bra introduktion och stöd av ordinarie personal. Tillträde sker enligt överenskommelse. Ansökan Sök tjänsten genom att fylla i ansökningsformuläret och bifoga ditt CV. Senast den 31 december 2024 vill vi ha din ansökan. Rekrytering sker fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten inom RWS är du välkommen att kontakta rektor Thomas Nilsson, 079–0735836, [email protected] Läs mer om oss på: www.raoulwallenbergskolan.se För att arbeta inom skola krävs ett giltigt utdrag ur polisens belastningsregister. Du beställer blanketten på följande länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Raoul Wallenbergskolorna (RWS) är en friskolekoncern under stark utveckling. Vår verksamhetsidé är att erbjuda elever och vårdnadshavare en sammanhållen skolgång från förskola till grundskolans årskurs 9 och så småningom även gymnasium. Vår vision är ”att bidra positivt till utveckling av svensk skola och därmed Sverige” och vi vill vara en positiv kraft i den framtida samhällsutvecklingen, både lokalt och nationellt. RWS har en klar värdegrund och vi inspireras av Raoul Wallenberg och hans gärning. Ledorden är ärlighet, medkänsla, mod och handlingskraft. Vi arbetar dagligdags för att dessa ledord ska genomsyra allt som sker i våra skolor.
Vill du jobba extra när du är hemma? Vi på Marinkraft är länken mellan jobbet på sjön och jobbet på land. Ledig tid mellan törnarna är i allra högsta grad behövlig, men ibland kan det vara skönt att ha ett alternativ till ledigheten. Hos oss på Marinkraft finns möjligheten att jobba extra i den omfattning du själv vill. Hos oss på Marinkraft får du möjligheten att stödja verksamheter på land med din kunskap från sjön och samtidigt få ta del av den senaste tekniken från verksamheter på land. Vi söker dig som jobbar med teknik och maskin till sjöss och som vill jobba mellan törnarna. Du kommer att arbeta brett med olika typer av arbetsuppgifter inom olika branscher såsom producerande industri, energi, varvsindustrin med både fritidsbåtar och yrkesfart. Även utföra förebyggande underhållsarbete samt reparation inom ovan nämnda branscher. Som medarbetare hos oss på Marinkraft förväntas du ha erfarenhet från sjön av liknande arbete. Du jobbar troligen som maskinist, motorman, nautiker eller på däck. Du är en lösningsorienterad lagspelare och du gillar att lära dig nya saker. Vidare är du prestigelös och utför ditt arbete med stor noggrannhet. Vi på Marinkraft tar vara på spetskompetens och kan skräddarsy ditt jobb baserat på dina erfarenheter och dina kunskaper. Vi vill utvecklas tillsammans med våra medarbetare och det är därför mycket viktigt att du vill vara en del av Marinkraft och sjöbryggan. Extrajobbet kan leda dig vidare till nya spännande erfarenheter. Övrigt: För mer information om Marinkraft, besök gärna www.marinkraft.se Personligt brev är inte ett krav hos oss när du söker jobb på Marinkraft. Processen framåt: När vi fått in din ansökan börjar vi med att se över dina ansökningshandlingar och genomför en lättare bakgrundskontroll, går du vidare kommer vi att boka in en intervju där vi inventerar dina kompetenser och vad du helst vill jobba med. Efter det blir du kontaktad när vi har ett uppdrag som passar dig. Har du frågor är du välkommen att kontakta oss. Marinkraft – platsen för specialister och proffs! Varmt välkommen med din ansökan!
Är du en kommunikativ, noggrann och driven lagspelare med erfarenhet av supply eller sourcing? Då är du precis den vi söker för att stärka SAAB:s växande inköpsorganisation. Som operativ inköpare har du ansvaret att säkerställa leverans av väsentligen planerade behov till produktionen. Välkommen med din ansökan! Det här är ett konsultuppdrag som innebär att du blir anställd hos oss på Manpower men arbets hos SAAB i Järfälla. Uppdraget är på heltid med beräknad start i början av 2025. Om uppdraget SAAB kan erbjuda dig en spännande och utmanande tjänst som Operativ Inköpare inom ett av våra åtta kategoriteam. Kategorin har hela ansvaret för upphandling över Saab Surveillance fyra platser i Göteborg, Huskvarna, Järfälla och Arboga. Kategoriteamen består av en Kategorichef och - Strategiska och Operativa inköpare. Teamen består av 10-15 personer placerade på de olika platserna. Kategorierna är: * Kretskortmonteringar * Kretskort och komponenter * Sensorer, kommunikation och mikrovågor * Kablar och elektromekaniska komponenter * Systemmekanik, komposit och additiv tillverkning * Metallbearbetningsdelar * Datorprodukter, mjukvara och indirekt material * Mekaniska standardkomponenter, kemikalier och icke-metalliska Som operativ inköpare har du ansvaret att säkerställa leverans av väsentligen planerade behov till vår produktion, som kännetecknas av ett stort projektfokus. Du kommer att vara en del av ett team som köper material för både prototyper och mindre serietillverkning av tekniskt komplexa lösningar. Detta ställer stora krav på kvalitet, flexibilitet, teamwork och snabba åtgärder från både leverantörer och köpare. Dina viktigaste gränssnitt, förutom leverantörerna, kommer att vara planering och flera olika projektkontor. Dina löpande arbetsuppgifter kommer huvudsakligen att vara följande: * Inköp av material och tjänster baserat på planerade behov * Beställning och leveransuppföljning * Inhämta kostnadsuppskattningar * Löpande återkoppling till kundansvariga och hantering av leverantörsuppföljning * Flödesoptimering Är du rätt person för uppdraget? Vi tror att du har en bakgrund av att arbeta inom supply eller sourcing, helst som operativ inköpare. Du bör trivas med högt tempo i en produktionsmiljö och ha en god förståelse för vilka faktorer som styr inköp i försörjningskedjan. Du bör också kunna driva självständigt för att säkerställa god leveransprecision. För att lyckas och trivas hos oss tror vi också att du är en prestigelös och lösningsorienterad person som kan agera i nuet samtidigt som du behåller fokus på målbilden. Du behöver vara ansvarstagande, proaktiv och ha en positiv attityd. Eftersom Saab Surveillance genomgår en stor organisationsförändring behöver du kunna vara dynamisk i den meningen att göra korrekta avvägningar även när alla instruktioner och gränssnitt inte är helt klara. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Sök tjänsten idag! Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV, urval sker löpande. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mejl. Vid frågor om tjänsten eller rollen som konsult är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Elin Ljungdahl via mail [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Information: Tillsättning: januari 2025 Uppdragslängd: 6 månader med chans till anställning hos SAAB Placeringsort: Järfälla Omfattning: 100%
Vi sökerutbildade kockar med erfarenhet av storkök till flexibelt extrajobb i Stockholm. Skicka in din ansökan idag och bli en del av Bemannias vikariepool! Om uppdraget Som ambulerande kock hos Bemannia arbetar du ambulerande i storkök hos våra kunder främst inom skolomsorgen och rättsväsendet.Du ersätter ordinarie personal vid behov och blir bokad med kort varsel. Vikariatens längd varierar från enstaka dagar till längre vikariat. Du väljer själv vilka dagar i veckan du vill arbeta och vi matchar dig med uppdrag som passar din tillgänglighet och kvalifikationer. Dina arbetsuppgifter Du ersätter ordinarie personal och dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att arbeta i storkök inom skolomsorgen och rättsväsendet efter deras behov. Arbetet innefattar; Matlagning Skötsel av utrustning Upprätthållande av hygienkrav Dina kvalifikationer Prickfritt utdrag urbelastningsregistret Kockutbildning Erfarenhet av arbete i storkök/restaurangkök Behärska det svenska språket i tal och skrift Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänstenvia vår hemsida.Urval och intervjuer sker löpande. Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan, vi tar inte emot ansökningar via mail. Urval och intervjuer sker löpande. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på [email protected] alternativt 08-122 00 450. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Vi söker engagerade lärarvikarier som vill bidra till ungas lärande genom ett flexibelt och utvecklade extrajobb i Norra Stockholm. Om uppdraget Som lärarvikarie hos Bemannia arbetar du ambulerande på olika grundskolor och/eller gymnasium i norra Stockholm bl.a Danderyds kommun och Vallentuna kommun. Du ersätter skolans ordinarie personal vid akuta behov och blir bokad med kort varsel. Vikariatens längd varierar från enstaka dagar till längre vikariat. Du väljer själv vilka dagar i veckan du vill arbeta och vi matchar dig med uppdrag som passar din tillgänglighet och kvalifikationer. Dina arbetsuppgifter Som lärarvikarie ersätter du den ordinarie personalen och dina arbetsuppgifter innefattar; Att ansvara för och leda undervisning enligt en färdig planering I vissa fall själv planera lektioner Att vara rastvakt förekommer Dina kvalifikationer Ha erfarenhet från arbete med barn- och unga Fullständig gymnasieexamen eller motsvarande Tillgänglig för arbete minst 2 vardagar per vecka Kunna bli bokad på uppdrag samma morgon Bekväm med en resväg upp emot en timme till arbetet Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på[email protected] 08-122 00 450. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Brinner du för arbete med barn och unga? Är du intresserad av ett flexibelt och utvecklande extrajobb? Bli lärarvikarie i vår vikariepool söder omStockholm! Om uppdraget Bemannia söker nu vikarier till vår vikariepool. Duarbetar ambulerande på olika grundskolor i södra Stockholm, bl.a. Huddinge, Haninge, Nynäshamn och Botkyrka. Du ersätter skolans ordinarie personal vid akuta behov och blir bokad med kort varsel. Vikariatens längd varierar från enstaka dagar till längre vikariat. Du väljer själv vilka dagar i veckan du vill arbeta och vi matchar dig med uppdrag som passar din tillgänglighet och kvalifikationer. Dina arbetsuppgifter Som lärarvikarie ersätter du den ordinarie personalen och dina arbetsuppgifter innefattar; Att ansvara för och leda undervisning enligt en färdig planering I vissa fall själv planera lektioner Att vara rastvärd förekommer Dina kvalifikationer Fullständig gymnasieexamen eller motsvarande Minst 6 månaders erfarenhet av undervisning inom grundskolapå heltid Tillgänglig för arbete minst 2 vardagar per vecka Kunna bli bokad på uppdrag samma morgon Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökanSök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig [email protected] 08-122 00 450 under kontorstid. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
JOBBA VIA DIN SMARTPHONE/MOBIL/DATOR - När det passar dig! Börja redan idag - Snabbt och Enkelt. Uppdraget går ut på att utföra online-undersökningar via din mobil eller dator. Du får betalt till för varje slutförd undersökning. Du kommer även bli inbjuden till olika betalda gruppdiskussioner, fokusgrupper, UX-tester och användartester som normalt ger 500-1500kr per gång. Dessa utförs vanligtvis online. Du får därmed med möjligheten att få din röst hörd och var med att påverka framtidens varor och tjänster - och samtidigt få Betalt för dina åsikter! Vi söker efter folk i hela Sverige. Detta är ett extrajobb som du kan kombinera med andra jobb och studier. Vi erbjuder: Flexibelt jobb Jobba hemifrån när det passar dig Inga förkunskaper krävs Krav: Grundläggande svenska Du har en smartphone/dator Gå med i vår panel via denna länk (tar endast 1 minut): bit.ly/ProActiveResSwe Varmt välkommen! #jobbjustnu Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
HEJ! Jag är en tjej på 21 år som just nu söker dig som vill jobba extra som min personliga assistent! Du kommer vara anställd av mitt assistansbolag Vivida Assistans, men själva jobbet utför du där jag befinner mig, till exempel hemma i min lägenhet eller på KTH där jag studerar. KORT OM MIG Jag bor i centrala Stockholm och studerar mitt andra år på civilingenjörsprogrammet i datateknik. Jag har en muskelsjukdom vid namn nemalinmyopati, vilket är en form av muskelsvaghet—därför behöver jag din hjälp vid de flesta fysiska moment som förflyttningar, påklädning, dusch med mera. Lägenheten är en studentlägenhet som ligger nära Stadion så det finns goda kommunikationsmöjligheter i form av både buss och tunnelbana. Ett assistentrum med säng finns även i lägenheten. På min fritid lägger jag en hel del tid på mina studier, men ibland brukar jag till exempel träna på gym och då behöver jag din aktiva hjälp. Jag behöver även hjälp med diverse hushållssysslor etcetera. Jobbet kan alltså variera från dag till dag och det är viktigt att du som person är flexibel i ditt sätt. Det är också viktigt att du är en god lyssnare och kan respektera min integritet då jag själv berättar vad jag behöver hjälp med. VEM SÖKER JAG? · Är du en flexibel person som kan arbeta lugnt och metodiskt? Då kan detta vara en tjänst för dig! · Arbetet innebär en del lyft så det är därför viktigt att du är ganska stark och har god fysik. Har du erfarenhet av att jobba som personlig assistent är det självklart positivt, men viktigast är din personlighet och att vi kan bygga upp ett ömsesidigt förtroende. · Det är positivt om du har körkort men det är inget krav. · Jag är som sagt själv tjej och vill därför att även helst att du ska vara det. Det är ett plus om du är 20–35 år gammal. · Jag har en katt som bor hos mig ibland så det är bra om du inte är allergisk. ARBETSTIDER OCH TJÄNSTGÖRINGSGRADER Du kommer få jobba antingen en kväll/natt i veckan eller ett längre pass varannan helg på schema. Jag önskar också att du ibland ska kunna hoppa in andra tider då mina andra assistenter är sjuka eller lediga. Det här jobbet passar bra för dig som studerar och har ett ganska flexibelt schema i skolan. Om du har en annan sysselsättning som du tänker kombinera med detta får du gärna skriva och berätta om det i din ansökan. Skriv också vilka dagar och tider du redan är uppbokad eller hur ditt schema ser ut. Arbetet kommer innefatta dagtid, kvällstid samt nattarbete. Det är då väntetid, så kallad jour, på natten. Detta innebär att du sover på arbetsplatsen och finns tillgänglig när jag behöver hjälp. NÄR KAN DU BÖRJA JOBBA HOS MIG? Skriv gärna i din ansökan hur din situation ser ut och när du skulle kunna börja hos mig. DIN LÖN På Vivida får du som assistent en fast grundlön per timme + semesterersättning samt eventuell OB-ersättning. Kollektivavtal finns. VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Sista ansökningsdag är 2024-12-20. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, så tveka inte att skicka in din ansökan! UTDRAG UR BELASTNINGSREGISTRET På Vivida har vi som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret för alla personer som arbetar hos våra minderåriga kunder och hos vissa vuxna kunder. Därför vill vi gärna att du som blir kallad på intervju tar med ett aktuellt belastningsregisterutdrag som inte är mer än ett år gammalt. Ansökan om registerutdrag får du via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Om Vivida Vivida Assistans är en assistansanordnare som funnits sedan 2004. Med gedigen erfarenhet och trygg arbetsledning erbjuder vi en komplett helhetslösning för våra kunders assistans. Vi finns i hela landet och är en arbetsgivare som värnar om våra medarbetare på riktigt. Våra kunder har även tillgång till kvalificerad juridisk kompetens. Vår verksamhet bygger på en stark värdegrund, för vilken vi tilldelats den högsta R-licensen i etiskt företagande. Vi har kollektivavtal och är medlem i Vårdföretagarna. Läs mer om oss: http://www.vivida.se https://www.youtube.com/channel/UC-iIgCvlt8r5VH5UcKmLD8w https://www.instagram.com/vivida.se/ https://www.facebook.com/vividaassistans/ https://www.linkedin.com/company/vivida-assistans-ab?original_referer=https%3A%2F%2Fvivida.se%2F https://www.tiktok.com/@vividaassistans
Är du en strukturerad och initiativtagande person som trivs med att skapa ordning och effektivitet? Vill du vara en central del av ett dynamiskt team och bidra till framgångsrika projekt? Då kan du vara den vi söker! Varmt välkommen med din ansökan till uppdraget som projektadministratör på 50%. Det här uppdraget innebär att du blir anställd hos oss på Manpower men arbetar hos vår kund inom offentlig sektor med kontor på Kungsholmen i Stockholm. Uppdraget är på 50% med start den 8 januari. Om uppdraget som projektadministratör Vår kund arbetar med flera projekt inom buss- och pendeltågstrafiken. Som projektadministratör hos vår kund kommer du att vara spindeln i nätet med många kontaktytor, både internt och externt. Du kommer att stödja projektledaren och projektmedlemmarna genom att skapa struktur och effektivisera verksamheten. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: * Administrativt stöd: Stödja projektet med administrativa uppgifter som dokumenthantering, diarieföring, och fakturahantering. * Resurshantering: Hantera resursanskaffning, introducera nya projektmedlemmar, och genomföra beställningar av behörigheter och hårdvara. * Möteshantering: Ansvara för kallelser, protokoll, minnesanteckningar och annan mötesdokumentation. * Dokumenthantering: Planera, skapa mappstruktur, diarieföra och arkivera dokument. * Beslut- och avtalshantering: Stödja i administration av beslut och avtal kopplade till projekten. * Rapportering och ekonomi: Stödja i framtagande av material till rapportering av projektstatusrapporter och hantera fakturor. Är du rätt person för uppdraget? Vi söker dig som är strukturerad, ansvarsfull och lösningsorienterad. Du har en god prioriteringsförmåga och är van vid att arbeta med många uppgifter samtidigt. Dessutom har du en utmärkt kommunikationsförmåga och kan engagera din omgivning samt förmedla budskap på ett enkelt och tydligt sätt. Utöver detta måste du uppfylla nedan krav * Dokumenterad utbildning inom ekonomi eller administration på gymnasienivå eller högre * Minst 4 års erfarenhet av arbete som administratör * Minst 2 års erfarenhet av arbete som program- eller projektadministratör inom bygg- och anläggningsbranschen * Minst 2 års erfarenhet av dokumenthanteringsystem i en offentlig myndighet/enhet eller politikerstyrd organisation Det är meriterande om du har * Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av att ha arbetat som administratör inom offentlig sektor * Minst 2 års erfarenhet av on/off-boarding av projektmedlemmar samt bistå vid anskaffning och avslut av konsultuppdrag * Minst 2 år erfarenhet av fakturahantering i Unit4/Agresso eller likvärdigt fakturasystem Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Sök tjänsten idag! Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV där det tydligt framgår hur du uppfyller ställda krav, urval sker löpande. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mejl. Vid frågor om tjänsten eller rollen som konsult är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Elin Ljungdahl via mail [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Information: Tillsättning: 8 januari Uppdragslängd: till september 2026 Placeringsort: Stockholm Omfattning: 50%
Välj ett jobb för att visa detaljer