Omväxlande och flexibelt extrajobb! Vi söker nu merchandiser i Sundsvall!

Vi söker dig som är på jakt efter ett flexibelt och omväxlande extrajobb! Just nu söker vi en merchandiser för enklare uppdrag/säljuppdrag i Sundsvall. Som merchandiser besöker du butiker där du ansvarar för att nytt kampanjmaterial sätts upp och eventuellt nya produkter kommer på plats. Vi söker dig som gillar frihet under ansvar, som tycker om att möta nya människor, är positiv och har god initiativförmåga. Vid vissa moment kan en viss teknisk kunskap behövas. Arbetet är självständigt och du kan fritt planera din tid under förutsättningen att du håller utsatt deadline. Grunduppdraget är uppdragsbaserat. Vi ser gärna att du har en annan sysselsättning på deltid som du kan kombinera denna tjänst med. OBS! Körkort och tillgång till bil är ett krav. Låter detta intressant? Tveka inte att söka redan idag, urval sker löpande. Motivera gärna varför du skulle passa i den här tjänsten i nästa steg. Om arbetsgivaren Retail House är Nordens ledande Shopper Marketingbyrå med över 15 års erfarenhet av handel och varumärken. Med insikt om shopperbeteende hjälper vi våra kunder att omvandla varumärkets styrka till försäljning vid köptillfället, samtidigt som vi arbetar med att ta fram strategier och kommunikation som stärker samarbetet mellan handel och varumärke. Vi arbetar med kunder som ICA, Johnson & Johnson, Swedish Match, Sodastream, Midsona, Elgiganten, Philips.

10 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Extrajobb - Brand Merchandiser - Sundsvall

För detta uppdrag behöver du ha ett teknikintresse samt vara lösningsorienterad. Du kommer att arbeta under specifika produktlanseringar vid olika tillfällen under årets gång för att hjälpa varumärket säkerställa god kvalité och implementation av sina produkter hos kundens partnerbutiker. Lanseringarna kommer att ske ca 6 ggr om året när nya produkter ska rullas ut, men även andra arbetstillfällen kommer att finnas mellan lanseringar, vid t.ex. semestertider samt möjlighet till andra arbetsuppdrag hos Retail24. Uppdraget som Brand Merchandiser innefattar att delta i relevanta digitala utbildningar samt ta eget ansvar över att vara påläst i de kunskapsmaterial vi förser dig med inför lansering, detta är av vikt för att kunna utföra ditt uppdrag med bästa möjliga resultat. Din profil: Du har ett intresse för teknik & hemelektronik. Möjlighet att påverka ditt schema / kombinera detta med annan sysselsättning. Du är utåtriktad och lösningsorienterad! Du är noggrann i ditt arbeta och vill leverera kvalitet i världsklass. Du kommer att arbeta självständigt med stort eget ansvar för just dina butiker. Arbetsuppgifter: Installation av mjukvara. Montering av grafik. Montering av hårdvara. Nedmontering av äldre produkter/hårdvara, inkl. ominstallation av mjukvara. Lämna möbeln i rent och snyggt skick. Skicka in detaljerade rapporter om möbelns status. Krav / Retail24 erbjuda dig: Körkort och tillgång till egen bil. Goda kunskaper i engelska, både skriftligt och muntligt. Du förväntas kunna delta aktivt i diskussioner med engelska som arbetsspråk. Lön enligt Handels avtal. Bli en del av en snabbväxande arbetsplats med stora utvecklingsmöjligheter. Tveka inte att skicka in din ansökan idag!

5 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Handläggare till myndighet sökes

Vi söker en självgående, lösningsfokuserad och noggrann person som drivs av att få jobba med människor och möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Trivs du dessutom i en roll där arbetsuppgifterna ställer höga krav på dig och där du får ta ett stort eget ansvar? Då kan jobbet som handläggare vara det du är ute efter! Sök jobbet idag och bli en del av vårt team. Detta är ett konsultuppdrag. Arbetsuppgifter Som handläggare kommer du att arbeta tillsammans med ett antal kompetenta, kunniga och engagerade kollegor. Dina dagliga arbetsuppgifter består huvudsakligen av att självständigt besvara allmänna frågor och analysera och bedöma olika typer av underlag. Dessutom ingår det i jobbet att göra kvalitetskontroller och följa upp dessa. Erfarenhet av att hantera telefonsamtal är ett krav. Kvalifikationer Vi söker framförallt dig som är en social och lyhörd person som motiveras av att få jobba med människor och möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett stort plus om du har erfarenhet av handläggning inom offentlig sektor, men det här är inget krav. Utöver det är det en stor fördel om du är intresserad av människor. Det dagliga arbetet kräver att du är självgående och noggrann. Krav * Gymnasial utbildning * Lyhörd och har god samarbetsförmåga * Ansvarstagande och har lätt för att arbeta självständigt * Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. * Erfarenhet av att hantera telefonsamtal. Meriterande * Behärskar fler språk än svenska * Erfarenhet av arkivering * Erfarenhet av tillståndsprövning. Ansökan Sök tjänsten genom att skicka ditt CV och personliga brev till oss. Vi ser fram emot din ansökan! Vårt erbjudande Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals populära arbetsgivare som våra kunder. På manpower.se hittar du mängder av lediga jobb över hela landet. Du kan söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Oavsett vilket får du en trygg och flexibel anställning med stora möjligheter att bygga nya erfarenheter. Ansökan och kontaktuppgifter För att söka tjänsten klickar du på knappen "Ansök nu". Vi tar inte emot ansökningar via e-post men vid frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta konsultchef Ideal shala via e-post: [email protected] Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Lokalt i Sundsvall har vi nu funnits i 25 år. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

25 mars 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Extrajobb som butikssäljare till Circuit, Birsta City i Sundsvall

Om tjänsten Är du studerande eller har en sysselsättning på minst 50% och nu söker ett extrajobb vid sidan av din ordinarie sysselsättning? Just nu söker vi dig som vill vara med på en väldigt spännande resa och vill använda dina servicekunskaper som butikssäljare på Circuit! Du blir anställd av KFX och arbetar ute hos vår kund Birsta City. Tjänsten är på deltid, främst eftermiddagar/kvällar och helger. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Om företaget Ingka Centers skapar mötesplatser som Birsta City där människor kan mötas, uppleva och interagera, om och om igen. Tillsammans med IKEA och andra partners skapar dem ett komplett erbjudande för kunder och besökare, en miljö där de många människorna kan shoppa, äta, umgås och uppleva saker tillsammans. Ingka Centers driver idag mer än 47 mötesplatser i 15 länder tillsammans. Circuit är en helt ny cirkulär destination i Birsta City. Ett kurerat retail koncept där inspiration och möjligheter till cirkulära val för en mer hållbar framtid ligger i fokus. Tillsammans med fantastiska partners som alla brinner för hållbarhet kommer Circuit testa, utveckla och erbjuda produkter & tjänster i cirkulär anda. Arbetsuppgifter Som säljare för Circuit kommer du bland annat att: • Se till att popup-områdena följer instruktionerna om utbud, prissättning och inspiration. • Se till att Circuit är i utmärkt form – ren, organiserad, välfylld och inspirerande. • Säkra kundnöjdhet genom att prata med kunderna, prata om Circuit och hjälpa dem. Kvalifikationer Vi behöver dig med utomordentlig servicekänsla samt intresse och kunskap inom cirkularitet och hållbarhet. I denna tjänst värdesätter vi främst dina personliga egenskaper och tror att du som söker är social, service minded och vågar ta egna initiativ. Vidare ser vi även att du som söker tjänsten är studerande eller har en annan sysselsättning på minst 50%. Övrigt Omfattning: Deltid, extra vid behov. Främst vardagar 14.45-20.15 och helger 9.45-18.15 Start: Omgående Personlighetstest och bakgrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater. Vi arbetar också med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen – skicka därför in din ansökan redan idag! För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ebba Byström på [email protected]

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Specialist inom allmänmedicin

AGILA SÖKER SPECIALISTER INOM ALLMÄNMEDICIN Nu söker vi på Agila fler specialister inom allmänmedicin för uppdrag. Arbetet som läkare hos Agila innebär både variation och frihet att kunna styra mer över din egen tid. Vi hjälper till med all administration som krävs för att du snabbt ska kunna ta ditt första uppdrag. Processen är enkel och de allra flesta har uppdrag kort efter kontroll av utbildningar och referenser. Skicka din intresseanmälan redan idag! VI ERBJUDER DIG Vi på Agila erbjuder dig som är läkare både variation och frihet till att kunna styra mer över din egen tid. Du väljer själv om du vill jobba heltid eller deltid, helger eller bara som extrajobb. Vi hjälper till med all administration som krävs för att du snabbt ska kunna ta ditt första uppdrag. Uppdragen varierar från enstaka pass till heltidsuppdrag. Processen är enkel och de allra flesta har uppdrag kort efter kontroll av utbildningar och referenser. OM AGILA Agila startade redan 2008 och har en lång erfarenhet av bemanning inom vård, skola och omsorg. Tack vare vår gedigna erfarenhet och kunskap har vi en djup förståelse för både våra kunders och konsulters behov. Vi har ett stort fokus på service och trygghet och arbetar alltid för långsiktiga relationer.

1 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024