Administratör
Randstad AB
Chefssekreterare och VD-assistenter m.fl.

Arbetsbeskrivning Vi söker en sales administratör till vår kund. Tjänsten är till början ett vikariat och ett konsultuppdrag med start omgående och ca 6 månader. Du ska stödja kundens säljorganisation, med all administrativ data inom huvudområdena för pris, rabatter och masterdata för att möjliggöra försäljning av deras produkter till deras kunder ex grossister. Arbetstider: 08-16:45. 08-16. 38 h/veckan. Uppdragslängd: omg- 6 månader. Kommer vara över sommaren. Plats: Upplands Väsby Arbetsgivare: Randstad AB Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Urval sker löpande så skicka in din ansökan idag! Ansvarsområden Som Sales administratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter i en grupp av glada och trevliga kollegor. Arbetsuppgifterna är säljadministrativa och du arbetar i tätt samarbete med kundteam och övrig organisation. Som sales administratör kommer du ansvara för hantering av avtal, priser, rabatter och tillhörande fakturahantering i SAP-miljö. Du kommer utöver redan nämnt arbeta med underhåll av masterdata, offerera nyhetslanseringar och inköp av tjänster. I din roll som sales administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Hantering av avtal, priser, rabatter och fakturahantering i SAP-miljö - Underhålla och uppdatera masterdata i system - Övrigt förekommande säljadministrativa arbetsuppgifter. Kvalifikationer Vi söker dig som har en avslutad kandidat inom ekonomi och är systemkunnig med fördel av systemet SAP. Vi ser att du har mycket goda kunskaper i Officepaketet och specifikt excel där du känner dig trygg att hantera stora datafiler och formler. För att lyckas i tjänsten måste du tycka om att arbeta med siffror och med fördel ha erfarenhet från leverantörsreskontra och från att hantera masterdata. Du som har erfarenhet från arbete i större internationella bolag kommer snabbt komma in i organisationens arbetssätt. Vidare ser vi att du är noggrann och trivs att jobba med detaljer enligt tydliga instruktioner. För att snabbt komma in i rollen är du initiativtagande, väldigt strukturerad och har en flexibilitet och hög servicenivå i ditt noggranna arbete. Då engelska är koncernspråket är det viktigt att du behärskar språket mycket väl, både muntligt och skriftligt. Meriterande för tjänsten är erfarenhet från dagligvaruhandel och leverantörsreskontra. Viktigt för tjänsten är: - Systemkunnig (gärna SAP) och mycket goda kunskaper i Excel - Noggrann, strukturerad och initiativtagande - Flytande i svenska och engelska, skriftligt och muntligt Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

77 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Montör
Randstad AB
Industrielektriker

Arbetsbeskrivning Nu söker vi nya Montörer till Fagerhults Belysning! Är du den vi letar efter? Är du intresserad av att jobba inom industri, då har vi uppdraget för dig! Vår kund belägen ovanför Habo söker nu efter duktiga och drivna montörer. Vi tror för att lyckas i denna tjänsten att du är motiverad och driven samt öppen för att lära dig nya saker. Tidigare erfarenhet från industrin är meriterande, men inget vi kräver. Arbetet är förlagt till dagtid 07-16 samt 07-15 på fredagar. Vi ser gärna att du uppföljer följande: Svenska i tal och skrift är ett krav Körkort och tillgång till bil är ett krav Motivation och driv till att lyckas på din arbetsplats Vilja att lära dig nya saker hela tiden Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansök därför så snart som möjligt. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Johan Wallin på mail: [email protected] Vi tar inte emot ansökningar på mail! Välkommen med din ansökan! Randstad Professional är karriärpartnern som hjälper dig att hitta rätt jobb, brinna för det du gör och utveckla din karriär. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Med tillgång till ett brett utbud av möjligheter, ett stort globalt nätverk och vår utpräglade specialisering är vi din vägledande partner som hjälper dig att bygga en givande karriär. Randstad är specialiserade inom kvalificerade yrkesroller och är en del av Randstad, en global ledare för talanger med visionen att vara världens mest rättvisa och specialiserade talangföretag. Med huvudkontor i Nederländerna verkar Randstad på 39 marknader och har cirka 40 000 medarbetare. Genom detta globala nätverk i kombination med en stark lokal förankring kan vi erbjuda ett stort utbud av varierande och utvecklande uppdrag och tjänster för dig som är akademiker eller specialist. Som en partner för talanger och genom vår utpräglade specialisering hjälper vi dig att att säkra rätt jobb, utveckla relevant kompetens och hitta tillhörighet i arbetslivet. Ansvarsområden Om arbetet: Vi har olika sätt att montera beroende på vilken avdelning du arbetar på. Verktyg som vi använder är t.ex. skruvdragare och provutrustning. Skriftliga instruktioner samt ritningar är underlag till vår montering. För att trivas bra bör du i övrigt vara flexibel, stresstålig och klara av att jobba i högt tempo. Kvalifikationer Vi ser gärna att du uppfyller följande: Svenska i tal och skrift är ett krav Körkort och tillgång till bil är ett krav Motivation och driv till att lyckas på din arbetsplats Vilja att lära dig nya saker hela tiden Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

77 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Betongarbetare Ucklum 2025
Randstad AB
Betongarbetare

Arbetsbeskrivning .Ser du dig själv som en händig lagspelare med fokus på lösningar och inte räds att hugga i. Har du erfarenhet och kunskaper från tillverkningsindustrin? Ser du dig som händig? Vill du få möjlighet att utvecklas inom ett företag som värdesätter teamkänsla och samarbete då är detta ett uppdrag där du kommer att trivas på. Vi på Randstad söker nu betongarbetare till kund i Ucklum. Arbetstiden är förlagd på dagtid, men kan komma att variera. Uppdragen ingår i vår uthyrningsverksamhet men för rätt person finns det efter en period goda chanser att bli rekryterad till företaget. Ansvarsområden Som betongarbetare kommer du att ingå i ett arbetslag där samarbete och kommunikation är framgångsfaktorer. Även självständigt arbete förekommer. Du kommer bland annat att arbeta med tillverkning av betongprodukter i efter ritning men också i färdiga former. Då arbetet är fysiskt krävs det att du trivs med att arbeta med kroppen, det förekommer inte nödvändigtvis så tunga lyft. Produktionen utförs i högt tempo så vi ser gärna att du trivs med högt tempo och inte räds att hugga i. Kvalifikationer Vi söker dig som trivs i en arbetsmiljö med fysiskt arbete och god laganda. Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta efter ritningar. Du har en god kommunikativ förmåga och behärskar svenska i tal och skrift Som person är du en lagspelare som gillar göra grovjobbet, lyhörd, flexibel, och tålmodig. Du har en positiv inställning, är självgående och är noggrann med tider och säkerhet. Det är även viktigt att kunna lyfta blicken och se ett större perspektiv samt att vara initiativtagande i sitt arbete. Krav:  Engagemang/vilja Hög arbetsmoral Erfarenheter/kunskaper av tillverkning Svenska i tal och skrift Körkort Kunskap och förståelse i mätning Meriterande: Kunskaper ritningsläsning Traverskort För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.  Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

77 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Ekonomiadministratör
Randstad AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Arbetsbeskrivning Vi söker en ekonomiadministratör för ett konsultuppdrag hos en statlig verksamhet i centrala Uppsala. Uppdraget är med start i juli och löper till januari 2026. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Vi gör urval löpande, varmt välkommen med din ansökan! Ansvarsområden Ekonomiadministration med fakturahantering, kund- och leverantörsfakturor, kontering m m. (Agresso) Support och hantering av handlingar, diarium och arkivering (Public 360) Löpande operativt arbete inom ekonomienheten Kvalifikationer minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från ekonomiadministrativt arbete, tex. löpande redovisning och kund- och leverantörsfakturahantering gymnasium eller likvärdig utbildning goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt arbetat som ekonomiadministratör åt minst en statlig myndighet goda kunskaper i ekonomisystem Agresso hanterat leverantörsfakturor i Proceedo kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift god data- och IT-vana är en självklarhet Som person har du god social kompetens, hög serviceanda, god samarbetsförmåga och förmåga att knyta an till sina medarbetare. Vidare ser vi att du har ett strukturerat och målinriktat arbetssätt, mycket god egen initiativförmåga och bekväm med att fatta egna beslut. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

78 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Head of quality management
Randstad AB
Övriga administrations- och servicechefer

Arbetsbeskrivning Vill du arbeta med kvalitetssäkring av kundanpassade lösningar i ett internationellt och expansivt företag med en ledande ställning inom teknologi och kvalitet? I rollen som Head of Quality Management hos Lohmann Nordic AB kommer du att ha en central roll i att säkerställa och utveckla kvaliteten inom vår verksamhet. I Sverige är vi ett 30-tal medarbetare med kontor och produktion i Arntorp Norr om Kungälv. Hos oss får du en möjlighet att bli en del av ett litet men expanderande företag som ingår i en internationell koncern. I din roll kommer du att ansvara för att förbättra och upprätthålla anläggningens kvalitetssystem enligt ISO 9001 och IATF 16949, samt för att hantera hela kvalitetsledningssystemet inklusive kundklagomål. Din insats är avgörande för att säkerställa hög kundnöjdhet och leda arbetet med både kundrevisioner och externa tredjepartsrevisioner. Tillsammans med koncernens kvalitetsteam kommer du att vara delaktig i etableringen av ett nytt kvalitetsledningssystem, där vår anläggning fungerar som pilot. Du driver det kontinuerliga förbättringsarbetet för processer och produkter, och är en nyckelperson i APQP-teamet vid utveckling av nya modeller och modellförändringar. En viktig del av rollen är även att ansvara för dokumentation av produktintegritet, inklusive produktsäkerhet och överensstämmelse. Du deltar aktivt i produkt- och processutveckling samt i realiseringen av dessa. Under testning och implementering av nya lösningar stödjer du tekniska frågor och säkerställer att kvalitetskraven uppfylls. Du bör vara väl förtrogen med PPAP-processen och ha vana av att stödja leverantörsrevisioner. Som en erfaren ledare fungerar du även som mentor för vår kvalitetsingenjör, där du bidrar till kompetensutveckling och ett starkt kvalitetsteam. Urval sker löpande så vänta inte med att registrera din intresseanmälan via randstad.se så snart som möjligt. Sista dag för ansökan är den 29 april 2025. För mer information om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Simona Möller via e-post: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Ansvarsområden Säkerställa hög kundnöjdhet Förbättra och underhålla anläggningens kvalitetssystem (ISO9001, IATF 16949) Mentorskap för junior kvalitetschef Arbeta med koncernens kvalitetsteam och sätta upp ett nytt kvalitetsledningssystem som pilotanläggning Ansvar för kundgranskningsprocessen och externa tredjepartsgranskningar Stödja leverantörsgranskningar Hantera kvalitetsledningssystemet inklusive kundreklamationer Stödja tekniska frågor under testning och implementering Delta i APQP-teamet vid utvecklingen av nya modeller eller modelländringar Dokumentation av produktintegritet (produktsäkerhet / produktöverensstämmelse) Utveckla kontinuerlig förbättring av processer och produkter Delta i produkt-/processutveckling/realisering Bekant med PPAP-processen Kvalifikationer Har 5-10 års erfarenhet av Quality Management inom bilindustrin eller dess kunder Har erfarenhet som Quality Management Representative (QMR) från bilindustrin BSc industrial engineering, mechanical engineering eller liknande relevant utbildning alternativt motsvarande arbetserfarenhet Är van att arbeta med ISO 9001 och IATF 16949 Har kunskap om “First and second party auditor” IATF Kunskap i IATF16949 och dess Core Tools Är Certifierad VDA 6.3 revisor Har goda kunskaper i engelska i tal och skrift Har goda kunskaper i MS Office Är självgående, har ett positivt mindset och är en god team player och tycker om att nätverka Har ett analytiskt tänkande, tekniska färdigheter och god en ledarskapsförmåga Det är meriterande om du också har: Kunskap i ISO 14001 Product Safety & Conformity Representative, PSCR och Formel Q  För att lyckas i tjänsten behöver du vara självgående. Det är också viktigt att du har en utvecklad kommunikationsförmåga i tal skrift, samt har ett positivt mind set och gillar att arbeta i team.  Om företaget Lohmann Nordic AB Lohmann Nordic AB är ett expansivt företag som tillverkar självhäftande komponenter till industrin. I Sverige är vi ett 30-tal medarbetare med kontor och produktion i Arntorp utanför Kungälv. Vi ingår i Lohmann Tape Group som är verksamt över hela världen och har funnits i Skandinavien sedan 1973. Vi har ett stort material- och processkunnande med ett globalt kontaktnät av leverantörer. Lohmann Tape Group grundades år 1851, har över 1800 anställda med närvaro i ett 50-tal länder och omsätter ca 300 miljoner EURO. Läs mer om oss här: www.lohmann-tapes.se/se/sverige

78 dagar sedan
Sista ansökan:
8 juli 2025
Analytical Chemist
Randstad AB
Kemister

Arbetsbeskrivning Är du en analytisk kemist som vill bli en del av ett snabbt växande Pharma företag i Malmö området? Vi söker en erfaren Analytisk Kemist med expertis inom HPLC och Farmakopé (USP, EP, JP). Den ideala kandidaten har även erfarenhet av att arbeta i GMP-miljöer och kommer att stödja testning av läkemedel enligt europeiska, japanska och amerikanska standarder. Vårt kundföretag är ett dynamiskt Pharma företag som utvecklar innovativa pharma produkter. De söker en erfaren analytisk kemist för att stödja utvecklingen av högkvalitativa produkter och säkerställa efterlevnad av regulatoriska krav. I rollen kommer du att utföra och övervaka analytiska tester, arbeta nära cross functional team och bidra till förbättring av analytiska metoder och kvalitetsstrategier. Detta är ett konsultuppdrag inom Randstad Life Sciences, som erbjuder konkurrensfördelaktig lön, förmåner och kollektivavtal. Ansök före den 31 juli 2025. Urval och intervjuer sker löpande. Startdatum överenskommes gemensamt. För mer information, kontakta Meriem Echbarthi, PhD: [email protected]. Ansvarsområden Utföra HPLC-analyser och säkerställa efterlevnad av Farmakopéstandarder (USP, EP, JP). Utveckla, validera och optimera analytiska metoder för globala marknader. Genomföra rutinmässiga tester av råmaterial, mellanprodukter och färdiga produkter. Säkerställa att all testning följer GMP-regler. Analysera data, förbereda rapporter och dokumentera resultat enligt regulatoriska standarder. Samarbeta med cross-functional team för att säkerställa smidig projektgenomförande. Bidra till regulatoriska inlämningar och förbättra laboratorieprocesser. Kvalifikationer Kandidatexamen eller masterexamen i Analytisk Kemi, Farmaceutiska Vetenskaper eller ett relaterat område. Minst 3-5 års erfarenhet av HPLC och Farmakopé (USP, EP, JP). Stark kunskap om GMP och regulatoriska standarder för Japan, EU och USA. Erfarenhet av HPLC-programvara (t.ex. Empower, ChemStation). Utmärkta analytiska och problemlösande färdigheter. Starka kommunikationsfärdigheter (både svenska och engelska krävs). Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

79 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
lagermedarbetare
Randstad AB
Lager- och terminalpersonal

Arbetsbeskrivning Är du en lagerarbetare som har erfarenhet av utleveranser och trivs med att arbeta i ett mindre team? Då kan du vara rätt person för denna tjänst! Vi på Randstad söker en lagermedarbetare till ett företag i Kungsängen. Tjänsten är på heltid, måndag till fredag och arbetstiderna är dagtid med möjlighet till flex. I din roll som lagermedarbetare kommer du framförallt att arbeta med hantering av utleveranser men på sikt även plocka och arbeta med företagets automatiserade lagersystem. Även andra uppgifter såsom inleverans och enklare montering kan förekomma. För rollen som lagermedarbetare söker vi dig som har erfarenhet av att arbeta med utleverans, har goda data kunskaper och innehar truckkort A+B. Har du även erfarenhet av att arbeta med plock från lagerautomat är det meriterande. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Varmt välkommen med din ansökan på www.randstad.se, senast 2025-04-30. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Andrea Frejd på [email protected]. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi tar inte emot ansökningar via mail. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Ansvarsområden I din roll som lagermedarbetare kommer du framförallt att arbeta med hantering av utleveranser men på sikt även plocka och arbeta med företagets automatiserade lagersystem. Även andra uppgifter såsom inleverans och enklare montering kan förekomma. Kvalifikationer Tidigare erfarenhet av arbete inom lager och hantering av utleveranser Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift God datavana (Monitor, officepaketet, bokningar etc.) Truckkort a+b meriterande om du tidigare arbetat med plock från ett automatiserat lagersystem Personliga egenskaper som noggrannhet, självgående och flexibel efterfrågas Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

80 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Ytbehandling/ maskinoperatör
Randstad AB
Maskinoperatörer, ytbehandling

Arbetsbeskrivning Vi på Randstad söker nu en driven och noggrann operatör för ytbehandling för kommande behov i och runt om Jönköping. Med oss får du en varierad roll med fokus på precision och säkerhet i en dynamisk produktionsmiljö. Du kommer arbeta på en trygg arbetsplats där du arbetar enligt kundens kvalitets- och miljömål, med personlig skyddsutrustning och ett starkt team vid din sida. Tjänsten är en heltidstjänst, förlagd till 2-skift eller 4-skit. Start för uppdraget är lagt i maj men möjlighet för start tidigare finns. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos vår kund. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.  Urval kommer att ske löpande så tveka inte att skicka in ditt CV redan idag. Vid frågor eller funderingar, kontakta Talent Manager Selam Tesfamicael på [email protected] OBS! Vi tar ej emot ansökningar via mejl, ansök smidigt genom vår hemsida. Vi ser fram emot din ansökan! Ansvarsområden Erfarenhet inom industriarbete och gärna ytbehandling, alternativt motsvarande utbildning. God datorvana och analytisk förmåga. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i affärssystem. Goda kunskaper i svenska. En självständig och kvalitetsinriktad inställning. B körkort och tillgång till bil Kvalifikationer Lasta av och på produkter till ytbehandlingslinjerna. Kvalitetskontroll av både inkommande och producerat gods. Underhåll av processbad och hantering av kemikalier (utbildning i våra processer genomförs internt på plats). Rapportering i affärssystem och programmering i styrdator. Delta i förbättringsarbete och skapa lokala instruktioner. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

80 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Office coordinator
Randstad AB
Kontorsreceptionister

Arbetsbeskrivning Vi söker nu den rätta medarbetaren som Office Coordinator till ett internationellt företag baserade i centrala Stockholm. Som Office Coordinator kommer du att vara den som koordinerar och hanterar dagliga uppgifter som rör kontorsmiljön. Du kommer att vara vårt ansikte utåt när det gäller att skapa en inbjudande och professionell arbetsmiljö för våra medarbetare och besökare. Det kan handla om allt från att ersätta kontorsutrustning, till att organisera om lokaler eller hantera andra praktiska eller administrativa uppgifter som uppstår. Omfattning: Heltid Arbetstider: Mån-tor 8.30-17.30, Fre 8.30-17.00 Ansvarsområden Ta emot besökare och vara ansiktet utåt för företaget Besvara samtal på ett tydligt och effektivt sätt, samt koppla vidare och kunna ta emot meddelande internt/externt  Underhållning av kontorets gemensamma ytor, förbereda konferensrummen inför möten  Boka konferensrum och hantera ändringar gällande konferensbokningen  Enklare inköp utav material och catering till konferensavdelningen   Dagliga kontakt med hyresvärd och externa leverantörer Övrig administration Kvalifikationer Minst ett års arbetslivserfarenhet av arbeta i reception/konferens/administration.  Avklarad gymnasieutbildning och goda färdigheter inom Officepaketet (samt bekväm i att arbeta i andra system).  Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift, då samtal kan ske både på svenska och engelska. Att du är lösningsorienterad och självsäker, på så sätt att du kan fatta egna beslut och slutföra det du får tilldelat dig.  Anser dig själv vara en lagspelare, men kan även jobba självständigt.  Förändringsbenägen. Att du förmågan att jobba i en levande miljö där tempo vid tider kan vara högt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du positiv och öppen, du gillar att hjälpa andra och är tillmötesgående. Du är även en person som är bra på att hantera många saker samtidigt, du är lugn och strukturerad. Du är en person som vågar ta tag i saker där det behövs, du är självständig och initiativrik. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

80 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Maskinoperatörer till uppdrag i Gävle och Sandviken
Randstad AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Arbetsbeskrivning Är du intresserad av ett arbete inom industri, fortsätt läs nedan!   Vi på Randstad söker nu industriarbetare inom flera kompetensområden för uppdrag i Gävle och Sandviken. Även om tidigare erfarenhet kan vara viktigt, ser vi lika mycket till din personlighet och vilja! Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt så väl som i team. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Uppdragen ställer höga krav på samarbetsförmåga, kvalité och noggrannhet. Du får möjligheten att arbeta både i grupp och enskilt i en produktionsmiljö.     Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård och försäkringar. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Arbetsuppgifterna kommer variera men innefattar uppdrag som maskinoperatör, truckförare och traversförare. Alla våra tjänster innefattar skiftarbete på heltid. Ansvarsområden Följande kompetenser ser vi som meriterande:   Erfarenhet som Maskinoperatör Truckkort (A1-A4, B1-B3) Traverskort Svetsutbildning Sista ansökningsdag: 31 mars 2025 , urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsterna kan komma att bli tillsatta innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt! Hoppas att vi ses! Kvalifikationer Som person ser vi att du är noggrann och strukturerad. Ordning och reda på arbetsplatsen är för dig en självklarhet. Du är van att ta egna initiativ och kan arbeta självständigt mot uppsatta mål eller en deadline. Vidare är du stresstålig och har en hög servicekänsla samtidigt som du är social gentemot såväl kunder som arbetskollegor. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som konsult är du ambassadör för Randstad och representerar oss på ett professionellt sätt. Som person har du lätt för att samarbeta i team likväl som att arbeta självständigt. Eget ansvarstagande genomsyrar alltid ditt arbete. Vill du göra ett bra jobb och prova på nya saker? Är du flexibel och driven med stor initiativförmåga? Då finns chansen till många spännande uppdrag hos oss. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

82 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025