Jobba som administratör - Bli en del av vårt team

Vi söker dig som vill arbeta hos en av våra kunder i en internationell miljö. Med fokus på att hantera och lösa ärenden effektivt och professionellt kan du vara säker på att ditt arbete gör en verklig skillnad för människor och organisationer. Ta del av en givande och stimulerande arbetsmiljö där varje dag bjuder på nya möjligheter att hjälpa och göra skillnad. Vi söker dig som vill arbeta hos en av våra kunder i en internationell miljö. Vill du ha ett jobb där du får använda din noggrannhet och organisatoriska förmåga till fullo? Då kan rollen som administratör inom ärendehantering vara perfekt för dig! Arbetsuppgifter! Du kommer att sammanställa och hantera många olika administrativa uppgifter för vidarebefordran till kunder eller myndigheter, hantera och arkivera olika typer av dokument. Dina arbetsuppgifter inkluderar att se till att ärenden behandlas smidigt från det att de kommer in till dess att de avslutas eller beslut fattas. Du behöver ha förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt och kunna prioritera utefter deadlines. I rollen administratör kommer du att arbeta självständigt, efter en introduktion, primärt inom IT-system men även i pappersform. Här har du en möjlighet att utvecklas och växa inom företaget i ett stödjande och samarbetsvilligt arbetsklimat. Du kommer att vara en del av en mindre grupp i Göteborg och samtidigt ha kollegor på olika platser i landet. Ort: Göteborg Uppdragsstart: Omgående Uppdragslängd: 6 månader med stor möjlighet till förlängning Är det dig vi söker? För att blomstra och göra succé som administratör är det betydligt mer värdefullt med personliga egenskaper än utdragen erfarenhet. Vi letar efter dig som inte ryggar tillbaka för utmaningar, är robust i stressiga situationer och besitter en distinkt strukturerad förmåga. Du har god vana att navigera mellan olika IT-system och applikationer. Meriterande om du har arbetat med någon form av handläggning. Kvalifikationer: * Minimum gymnasial utbildning * Flytande svenska och engelska i tal och skrift * Goda administrativa kunskaper * Goda datakunskaper Hur söker du tjänsten Det är enkelt! Klicka på ansökningsknappen. Urval och intervjuer sker löpande. Vid tekniska frågor om din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00 Vid andra frågor får du gärna maila mig på [email protected] Varmt välkommen med din ansöka

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Innesäljare | Fortum | Centrala Göteborg

Drivs du av att arbeta i team, nå uppsatta mål och ständigt utvecklas? Då är detta uppdrag något för dig. Som innesäljare hos vår kund Fortum i Göteborg kommer du att ingå i ett engagerat team där samarbete och gemenskap står i centrum. Ta chansen att utvecklas i rollen som säljare, välkommen med din ansökan! Ort: Centrala Göteborg Uppdragsstart: 27 maj 2024 Arbetstider: mån-fre 8.30-17.00. Detta är en heltidstjänst. Uppdragslängd: 6 månader Övrig information: Möjlighet till anställning hos Fortum efter uppdragsperioden. I denna anställning har du en fast grundlön och dessutom provision (bonus baserat på försäljning). Arbetsbeskrivning: Som innesäljare hos Fortum i Göteborg blir du en del av ett härligt och dedikerat team, där man varje dag strävar efter att överträffa gårdagens prestationer. Du kommer att arbeta på Fortums kontor centralt vid Heden i Göteborg i fina, fräscha lokaler! Som innesäljare arbetar du med att sälja in Fortums tilläggstjänster till befintliga kunder. Du får en utförlig sälj- och produktutbildning vid uppstart för att säkerställa din framgång. Ditt arbete innefattar: * Bearbetning av befintliga kunder för merförsäljning av tilläggstjänster. * Att arbeta självständigt mot uppsatta försäljningsmål. * Demonstrera enastående servicekänsla i varje kundinteraktion. * Ha kul på jobbet i en positiv teamdynamik genom regelbundna teambuilding-aktiviteter och tävlingar. Är du rätt person för jobbet? Vi söker dig som brinner för försäljning och har ett högt driv med en inbyggd tävlingsanda. Din förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer är avgörande för oss, och din sociala kompetens kommer att vara en nyckelfaktor för att trivas och lyckas i rollen som innesäljare hos Fortum i Göteborg. Vi ser även att du: * Besitter utmärkta språkkunskaper i svenska och föredömligt även i engelska. * Har goda kunskaper i datoranvändning och snabbt kan anpassa dig till nya system. * Tidigare erfarenhet inom försäljning är starkt meriterande. Ta chansen att utvecklas i en snabbväxande organisation med fokus på miljö och hållbarhet, välkommen att skicka in din ansökan! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Hur du ansöker: För att söka tjänsten klickar du på "Ansök nu" och skapar ett konto hos oss. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Vi genomför urval löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Lagerarbetare till välkänd kund i Borås | Heltid

Just nu söker vi på Manpower dig som vill ta dig an ett uppdrag som lagerarbetare hos en välkänd kund inom logistikbranschen i Borås. Är du på jakt efter ett jobb som ständigt bjuder på nya utmaningar och som dessutom kontinuerligt utmanar dina kunskaper? Då kan det här vara din nästa utmaning! Vill du vara med på vår kunds resa? Välkommen med din ansökan till oss på Manpower! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos vår kund. ​​​​​​​ Om jobbet som lagerarbetare Som lagerarbetare kommer du att ha en spännande roll med olika utmaningar. Bland annat kommer du att arbeta med orderplock samt säkerställa och optimera lagernivåer. Dessutom kommer du tillsammans med ditt team sortera och placera gods till rätt del av lagret samt flytta och lagra varor på lastpall med hjälp av truck. Du kommer att jobba heltid på dagtid, mån-fre 07.00-16.00. Är du rätt för rollen som lagerarbetare? Den här tjänsten passar dig som tycker om att arbeta med hela kroppen och som gillar arbete i högt tempo. Det är också viktigt att du tar ansvar för ditt arbete. Det dagliga arbetet kräver att du är stresstålig, är självgående och har en genuin vilja att göra ett bra jobb! Vi söker dig som * behärskar svenska i både tal och i skrift * har god fysik * har truckkort A1-A4 och B1-B4 Det är även meriterande om du * erfarenhet av truckkörning från tidigare arbete * har jobbat på lager tidigare * har körkort och tillgång till bil * har övrig lager- och industrivana För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du har ett stort driv och att du strävar efter att göra det lilla extra. Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sabina Larsson, [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående men notera att vi INTE tar emot ansökningar via mail. Övrig information Placeringsort: Borås Anställningsform: Heltid, 6 månaders visstidsanställning med chans till förlängning Arbetstider: Dagskift Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Säkerhetsadministratör till kund i Kista

Är du en stresstålig, ansvarsfull och lösningsorienterad person som drivs av att få lära dig nya saker? Är du den som levererar kvalitet i det du gör och vill få ett jobb som verkligen sätter dig på prov? Vill du vara en del av vår kunds arbete med säkerhet och kundsupport? Då kan jobbet som säkerhetsadministratör vara helt rätt för dig! Detta är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd som konsult på Manpower och bli utyrd till kunden som har sitt kontor i Kista. Start: Juni Uppdragslängd: 6 månader med god chans till förlängning Placering: Kista Om kunden/arbetsplatsen Kunden är en av Nordens ledande Facility management-leverantörer och erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. På företagets HK i Kista sitter 300 medarbetare i ett toppmodernt, trivsamt och aktivitetsbaserat kontorslandskap. I rollen som säkerhetsadministratör kommer du att ingå i ett team på ca 15 personer som arbetar som säkerhetsadministratörer på företagets Security Center. Vad gör man som säkerhetsadministratör? I rollen kommer du främst att fungera som en kundsupport och administratör gentemot företagets företagskunder på säkerhetssupporten. Uppdraget inleds med en introduktionsutbildning där du får lära dig det du behöver veta för att komma igång med jobbet. Exempel på arbetsuppgifter: * Ta emot samtal från bl.a. väktare och tekniker * Hantera larm som utlösts * Felsöka i system * Hantera felanmälningar * Gå igenom rapporter * Ta emot ärenden per mail * Hantera ärenden i ett ärendehanteringssystem * Nyckel- och passerkortshantering * Granska fakturor * Enklare programmering av teknisk utrustning och system Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan kl.07:00-17:30 på 8 timmars pass. På fredagar jobbar du som senast till kl.16:30. Den vi söker Vi söker dig som är en mogen person med högt säkerhetstänk och förmågan att kunna hålla huvudet kallt och fatta snabba beslut utifrån satta ramar. Du är också ansvarstagande, självgående och noggrann samt en god kommunikatör. För att trivas i rollen bör du ha ett positivt och lösningsorienterat förhållningssätt. Du motiveras av möjligheten att få lära dig nya saker, levererar kvalitet i allt du gör och trivs i en roll som verkligen sätter dig på prov ibland. Då detta är en roll där du har en hel del kundkontakter är det bra om du är orädd och lyhörd. Rollen kan växla i hur arbetsbelastningen kan se ut så att vara stresstålig är även det en bra egenskap. Vi söker dig som har följande bakgrund: * God dator- och systemvana * Van att arbeta med telefonen som ditt främsta arbetsredskap * Erfarenhet av administrativt och serviceinriktat arbete * Erfarenhet av arbete i kundtjänst eller växel är meriterande * Du ska ha fullständiga gymnasiebetyg * Du är flytande i svenska i tal, läsförståelse och i skrift samt har goda kunskaper i engelska Erbjudande Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Urval och intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Webbkommunikatör till Swedavia | Manpower

Vi på Manpower söker just nu en webbkommunikatör med några års erfarenhet till ett uppdrag hos Swedavia. Du kommer tillhöra teamet Externa digitala kanaler och skapa innehåll för bland annat webb och appar. Uppdraget startar omgående och pågår inledningsvis till mars 2025. Varmt välkommen med din ansökan! Det här är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd hos oss på Manpower men arbetar hos Swedavia. Uppdraget är på heltid med start omgående och pågår inledningsvis till 31 mars 2025 med möjlighet till förlängning. Swedavia tillämpar hybridarbete med möjlighet till distansarbete upp till 3 dagar per vecka. Om uppdraget Vi söker nu en extra resurs till Swedavia för ett spännande och varierande uppdrag som webbkommunikatör i teamet Externa digitala kanaler. Du erbjuds en händelserik arbetsplats i ett engagerat team. Swedavia håller just nu på att byta leverantör för förbokning av parkering, ett stort projekt som pågår under en längre tid. Detta gör att de under projektets gång behöver hjälp med ordinarie arbetsuppgifter så att en av Swedavias ordinarie webbkommunikatörer kan fokusera på projektet. Du blir en del av ett engagerat team som har högt i tak, samarbetar, stöttar och hjälper varandra. Teamet har dagliga avstämningar vilket gör att man vet vad som händer, vad som ska göras och känner gemenskap även de dagar man arbetar hemifrån. Arbetsuppgifterna är varierande då Swedavia jobbar med flera olika kanaler som till exempel webb, app och chatbot, både med informativt och kommersiellt innehåll. Vi vänder oss dessutom till en rad olika målgrupper såsom resenärer, flygbolag och hyresgäster. Exempel på arbetsuppgifter kan innefatta att * skapa innehåll till Swedavias webbar, appar och övriga digitala plattformar * skriva texter och copy, anpassa bilder, publicera och säkra att Swedavias kanaler är löpande uppdaterade. Är du rätt person för uppdraget? Som person är du strukturerad och noggrann med ett pedagogiskt och kommunikativt förhållningssätt och har lätt att få kontakt med människor. Du är van vid att arbeta självständigt men kan samtidigt koordinera jobbet löpande. Arbetet innebär många kontaktytor och för att lyckas i rollen är du bra på att samarbeta, skapa nätverk samt arbeta gränsöverskridande i stora organisationer. Utöver detta krävs * relevant högskoleutbildning med inriktning kommunikatör/digitala kanaler eller likvärdig arbetserfarenhet * minst tre års erfarenhet av liknande arbete * att du är en van användare av CMS-verktyg, gärna Optimizely/EpiServer * erfarenhet av att skriva både informativa och säljande texter för webb * att du är bekant med Google Analytics och kan utföra enklare analyser i verktyget * att du behärskar svenska samt engelska i tal och skrift. Det är meriterande med erfarenhet av Marketing Automation/nyhetsbrev, grafisk form samt arbete i Adobe Creative Cloud. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV, urval sker löpande. Har du frågor om tjänsten eller rollen som konsult är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Elin Ljungdahl på [email protected]. Information Start: Omgående Uppdragslängd: Till 2025-03-31, med möjlighet till förlängning Ort: Arlanda, hybrid Omfattning: Heltid

26 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
C chaufför till kund i Ulricehamn

Har du C-körkort och strävar efter nya utmaningar inom yrket som lastbilschaufför? Är du en dedikerad lagspelare som önskar ett arbete med varierande arbetsdagar? Då kan vi ha rätt uppdrag för dig! Just nu söker vi lastbilschaufförer till vår kund i Ulricehamn. Välkommen med din ansökan redan idag! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kunden. Det här är ett sommaruppdrag där du får en visstidsanställning på 6 månader med goda chanser till förlängning. För att vara aktuell för detta uppdrag behöver du kunna arbeta heltid, ha ett C-körkort och ett giltigt YKB. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag till fredag. I enlighet med vår kunds krav kommer vi i denna rekryteringsprocess att genomföra en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret. Om jobbet Vår kund arbetar med renhållning och du kommer att arbeta i villaområden eller bland flerfamiljshus med att tömma återvinningskärl. Du har ett stort ansvar för egna arbetsuppgifter och då det är många stopp om dagen kräver det att du har en god fysik. Hos vår kund ingår du i en grupp med erfarna kollegor. Kvalifikationer Vi söker vi dig som * Har C-körkort * Har ett giltigt YKB * Hanterar svenska obehindrat i tal och skrift Vi ser det som meriterande om du själv är miljömedveten och tidigare har arbetat som lastbilschaufför. Som person är du ansvarstagande, noggrann och har en hög servicenivå. Du behöver kunna fatta egna beslut och är duktig på att prioritera i stressiga situationer. Vi ser även att du är kvalitetsmedveten, försiktig och engagerad i ditt arbete. Vidare ser vi att du är en lagspelare som även kan arbeta självständigt och att du ser fram emot ett fysiskt aktivt arbete. Vad erbjuder Manpower? Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en Konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Övrigt Placeringsort: Ulricehamn Tillsättning: Omgående Arbetstider: Dagtid Är du intresserad av tjänsten? För att söka tjänsten klickar du på knappen "Ansök nu". Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta teknisk support på 0771-559910, öppet helgfria vardagar 07:00 - 18:00. Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Mathilda Larsson via epost: [email protected] Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post! Vi ser fram emot att höra från dig!

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Platschef till Loomis Sverige

Är du en erfaren ledare på jakt efter en varierande roll i en dynamisk miljö? Nu har du möjligheten att jobba i en samhällsviktig verksamhet som är bäst på att erbjuda säkerhet inom kontanthantering och logistik. Visst låter det spännande? Välkommen med din ansökan redan idag! Om rollen Som platschef har du det övergripande ansvaret för den operativa verksamheten i Stockholm och Visby, där du ingår företagets operativa ledningsgrupp. Du leder ett dedikerat team på 5 direktrapporterande chefer och en avdelning med ca 125 medarbetare. Din roll innebär att leda och utveckla verksamheten, affären och medarbetarna i linje med bolagets strategi. Genom tydliga mål och uppföljning arbetar du för att stärka avdelningens resultat, produktivitet och leverans mot kund på såväl kort som lång sikt. Du ansvarar också för kundrelationer och marknadsbevakning av ditt verksamhetsområde, vilket innebär att du har en hel del kundkontakt och träffar både befintliga och potentiella kunder och samarbetspartners. Tjänsten innebär fullt P/L ansvar. Tillsammans med dina medarbetare och kollegor arbetar du aktivt med vårt säkerhetsarbete och med ständiga förbättringar. Exempel på arbetsuppgifter i rollen: * Arbeta systematiskt för att förbättra arbetsmiljö-, kvalitets- och säkerhetsarbetet. * Utveckla avdelningens resultatförmåga. * Säkerställa den dagliga driften och att vi lever upp till kundernas förväntningar. * Identifiera nya affärsmöjligheter och marknadsföra Loomis Sveriges tjänster. * Vara delaktig i arbetet för att uppnå tillväxtmål. * Samverka och utveckla goda relationer både internt och externt. Du utgår ifrån avdelningen i Rotebro. I tjänsten ingår resor i viss omfattning inom avdelningens geografiska område. I rollen som platschef rapporterar du till COO på Loomis Sverige. Din bakgrund och profil Vi söker dig som är en naturlig och trygg ledare. För att blir framgångsrik i rollen vill vi att du har en passion för att leda och engagera andra. Du är drivande, kommunikativ och har en positiv inställning till den förändring vi står inför. Din erfarenhet och förmåga att ta ansvar och fatta beslut kommer vara nyckeln till din framgång i rollen. Dessutom är du skicklig på att bygga och underhålla förtroendefulla relationer samt har ett stort fokus på resultat och utveckling. Det här behöver du ha med dig: * Gedigen erfarenhet av personalledning och resultatansvar * Utmärka kommunikationsfärdigheter både på svenska och engelska * Goda datakunskaper inom Office-paketet och digitala affärssystem * B-körkort * Meriterande med en relevant examen från universitet eller högskola Kontakt och ansökan I den här rekryteringen samarbetar Loomis Sverige med Jefferson Wells (ManpowerGroup). Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Maria Stenbäck på 072-208 08 92 eller [email protected] Vi ser fram emot din ansökan, med CV och personligt brev. I denna rekrytering jobbar vi med löpande urval vilket kan betyda att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen att bli en del av vårt team på Loomis Sverige! Om Loomis Loomis är marknadsledande i Sverige när det gäller kontanthantering. Kärnan i vår verksamhet är värdetransporter och uppräkning där vi förflyttar och räknar upp kontanter och värdeföremål till och från butiker, banker, deponeringsboxar och uttagsautomater. I ett samarbete med Bankomat erbjuder vi också privatpersoner hemleverans av över 30 resevalutor. På Loomis tror vi på mångfald och inkludering. Genom vår slogan "All Welcome" tar vi ställning som en inkluderande arbetsgivare och aktör i samhället. Här är alla medarbetare välkomna. Och alla våra kunder ska kunna betala på det sätt som passar dem - oavsett om det är kontanter, kort eller digitalt. Här kan du utvecklas! Med omtanke och säkerhet i fokus erbjuder vi en spännande och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor. Vi satsar mycket på en gedigen introduktion och kompetenshöjande insatser för våra medarbetare. Som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med oss.

26 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
C chaufför till kund inom renhållning & återvinning

Har du C-körkort och strävar efter nya utmaningar inom yrket som lastbilschaufför? Är du en dedikerad lagspelare som önskar ett arbete med varierande arbetsdagar? Då kan vi ha rätt uppdrag för dig! Just nu söker vi lastbilschaufförer till vår kund i Ulricehamn. Välkommen med din ansökan redan idag! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kunden. Det här är ett sommaruppdrag där du får en visstidsanställning på 6 månader med goda chanser till förlängning. För att vara aktuell för detta uppdrag behöver du kunna arbeta heltid, ha ett C-körkort och ett giltigt YKB. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag till fredag. I enlighet med vår kunds krav kommer vi i denna rekryteringsprocess att genomföra en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret. Om jobbet Vår kund arbetar med renhållning och du kommer att arbeta i villaområden eller bland flerfamiljshus med att tömma återvinningskärl. Du har ett stort ansvar för egna arbetsuppgifter och då det är många stopp om dagen kräver det att du har en god fysik. Hos vår kund ingår du i en grupp med erfarna kollegor. Kvalifikationer Vi söker vi dig som * Har C-körkort * Har ett giltigt YKB * Hanterar svenska obehindrat i tal och skrift Vi ser det som meriterande om du själv är miljömedveten och tidigare har arbetat som lastbilschaufför. Som person är du ansvarstagande, noggrann och har en hög servicenivå. Du behöver kunna fatta egna beslut och är duktig på att prioritera i stressiga situationer. Vi ser även att du är kvalitetsmedveten, försiktig och engagerad i ditt arbete. Vidare ser vi att du är en lagspelare som även kan arbeta självständigt och att du ser fram emot ett fysiskt aktivt arbete. Vad erbjuder Manpower? Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en Konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Övrigt Placeringsort: Ulricehamn Tillsättning: Omgående Arbetstider: Dagtid Är du intresserad av tjänsten? För att söka tjänsten klickar du på knappen "Ansök nu". Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta teknisk support på 0771-559910, öppet helgfria vardagar 07:00 - 18:00. Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Mathilda Larsson via epost: [email protected] Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post! Vi ser fram emot att höra från dig!

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Mekaniker till Din bil AB i Halmstad sökes!

Är du skicklig och målmedveten med stark vilja att prestera? Letar du efter en möjlighet att visa upp din ödmjukhet och ditt engagemang i ditt arbete? Då är detta din chans att gå med i vårt team på Din Bil AB! Vi söker dig som är intresserad av en heltidstjänst hos Din bil AB med start omgående! Om Din bil AB: Din Bil Gruppen är en del av Porsche Holding Salzburg GmbH och är ett helägt dotterbolag till Volkswagen AG. Din bil Ab representerar märkena Volkswagen, Volkswagen Transportbilar, ŠKODA, Seat, Cupra, Audi, Porsche och Europcar på den svenska marknaden. ju Om uppdraget: Vi värdesätter inte bara teknisk kompetens utan också öppenhet och ärligt i allt våra mekaniker gör. Vår ideala kandidat är någon som tar ansvar, är strukturerad och självgående. Dessa egenskaper gör dem till en pålitlig och effektiv resurs inom vårt team. En mekaniker som är engagerad och lojal gentemot företaget och våra värderingar, är en tillgång som vi vill ha! Vi letar efter någon som inte bara ser mekanik som ett yrke, utan som en passion. Om du känner att du delar våra värderingar och har de egenskaper som krävs för att bli en del av vårt team, uppmanar vi dig att skicka in din ansökan till oss! Arbetsuppgifter * Utföra leveransservice på nya bilar - Det innebär att du kommer att utföra grundliga kontroller och leverera fordonen i perfekt skick * Skifte och omläggning av däck - Du kommer att ansvara för att byta och ommontera däck för att säkerställa att kunderna har rätt däck för säsongen. * Utföra aktioner gällande mjukvara i nya bilar * Utföra enklare tillbehörsmontering För dig som söker: Kompetens/meriterande * Fordonsteknisk utbildning eller motsvarande är meriterande * Allmänna mekanikerkunskaper är meriterande * Grundläggande el-kunskaper är meriterande * Datorvana * Däckerfarenhet, skifte, omläggning är meriterande * Erfarenhet från våra märken, meriterande Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Gentrit Ajdini via e-post: [email protected]. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Vi ser fram emot att höra från dig!

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Erfarna svetsare till Örnsköldsvik

Vill du arbeta som svetsare och vara en del av vårt kunds team i Örnsköldsvik? Ta chansen att utveckla dina färdigheter och bidra till spännande projekt. Ansök idag och bli en viktig länk i vår kunds framgångsrika verksamhet. Vad går arbetete ut på? Som erfaren svetsare kommer du att utföra svetsning av olika material enligt ritningar och instruktioner. Du ansvarar för att kontrollera och säkerställa kvaliteten på ditt arbete. Du kommer också att delta i underhåll och reparation av svetsutrustning. En noggrann och säkerhetsmedveten arbetsmetod är avgörande för att lyckas i rollen. Är du rätt person för jobbet? Vi söker dig som har minst några års erfarenhet av svetsning och är väl bekant med olika svetsmetoder och material. Du har en relevant utbildning inom svetsning eller motsvarande erfarenhet. Du är noggrann, ansvarsfull och har en stark känsla för kvalitet. Du är också bra på att följa instruktioner och kan arbeta självständigt. Stämmer detta in på dig ser vi gärna att du skickar in din ansökan! Erbjudande Rent formellt bygger en anställning hos oss på Manpower på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Martina Bergman via e-post: [email protected]. Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök därför så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!

25 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024