Pensionär sökes till uppdrag som tentamensvakt

Om tjänsten Som Tentamensvakt hos Gymnastik- och idrottshögskolan i Stockholm kommer du att arbeta med att övervaka studenter och vara behjälplig under tentamenstillfällen. Du kommer att ha stor betydelse för studenterna under deras examination och ha ansvar för många självständiga moment. Vi söker dig som kan skapa en god examinationsmiljö och se till att examinationen sker på ett rättssäkert sätt. I din roll som Tentamensvakt kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: • Hantera tentamensunderlag tex. utlämning av tentamensfrågor, insamling av färdig tentamen med legitimationskontroll. • Hantera utrustning som studenter kan komma att behöva vid tentamen. • Informera om praktiska regler kring mobiltelefoner, jackor, väskor, toalettbesök etc, samt nödvändig administration kring detta. • Informera om regler kring fusk och vilka konsekvenser det kan medföra att bryta mot dem. • Agera i enlighet med högskolans riktlinjer vid misstanke om fusk. Tjänsten som Tentamensvakt är ett konsultuppdrag med start 3 juni och förväntas pågå under ett år. Arbetstider enligt överenskommelse utifrån verksamhetens behov. Digital övervakning kan förekomma. Om dig Vi söker dig som är lyhörd, noggrann och känner dig bekväm i en roll där du förväntas ingripa i olika situationer om det tex. förekommer misstanke om fusk eller ett störande uppträdande. Vidare ser vi att du kan arbeta självständigt samtidigt som du kan samarbeta med andra, då du arbetar i team där alla har sin tydliga roll under tentamenstillfället. Största delen av tiden består av övervakning i skrivsal där det är viktigt att behålla uppmärksamheten och våga agera om en situation uppstår. Det är ett krav att du som tentamensvakt följer instruktioner och regelverk samt applicerar de föreskrifter det innebär i tentamenssituationen. Viktigt för tjänsten är: • Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift • God kommunikativ förmåga • Social • Pålitlig Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Gymnastik- och idrottshögskolan Gymnastik- och idrottshögskolan, GIH, är en högskola i utveckling. GIH är Sveriges främsta kunskapscentrum för idrott, prestationsutveckling, fysisk aktivitet och hälsa. Vi utbildar lärare i skolämnet idrott och hälsa, såväl som tränare, sport managers, idrottsvetare och forskare. Vi bedriver forskning med hög kvalitet och samhällsrelevans inom ämnet idrottsvetenskap med fokus på människan i rörelse. Vid GIH arbetar och studerar 160 medarbetare och 1 400 studenter. Högskolan är belägen i centrala Stockholm i nära anslutning till Stockholms Stadion och ett stort idrotts- och friluftsområde. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maja Svensson via [email protected]  Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Sökord Tentamensvakt, Tentamen, Högskola, Stockholm, Gymnastik- och idrottshögskolan, GIH, Adecco

26 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Webbkommunikatör sökes till Adeccos kund Swedavia

Om uppdraget Adeccos kund Swedavia söker nu en extra resurs till en spännande och varierande tjänst som webbkommunikatör i team Externa digitala kanaler. Här blir du erbjuden en händelserik arbetsplats i ett engagerat team. Swedavia håller just nu på att byta leverantör för förbokning av parkering, ett stort projekt som pågår under en längre tid. Detta gör att vi under projektets gång behöver hjälp med ordinarie arbetsuppgifter så att en av våra webbkommunikatörer kan fokusera på projektet. Arbetsuppgifterna är varierande då vi jobbar med flera olika kanaler som till exempel webb, app och chatbot, både med informativt och kommersiellt innehåll. Exempel på arbetsuppgifter kan innefatta att skapa innehåll till Swedavias webbar, appar och övriga digitala plattformar men även skriva texter och copy, anpassa bilder, publicera och säkra att Swedavias kanaler är löpande uppdaterade. Vi vänder oss dessutom till en rad olika målgrupper såsom resenärer, flygbolag och hyresgäster. Du blir en del av ett engagerat team som har högt i tak, samarbetar, stöttar och hjälper varandra. Teamet har dagliga avstämningar vilket gör att man vet vad som händer, vad som ska göras och känner gemenskap även de dagar man arbetar hemifrån. Uppdraget är ett konsultuppdrag på heltid, med start omgående. Det beräknas pågå fram till och med 2025-03-31. Arbetsställe: Arlanda flygplats.  Om dig - Relevant utbildning med inriktning kommunikatör/digitala kanaler eller likvärdig arbetserfarenhet samt erfarenhet av webbkommunikatörsjobb. - Du är en van användare av CMS-verktyg, gärna Optimizely/EpiServer. - Du har erfarenhet av att skriva både informativa och säljande texter för webb. - Bekant med Google Analytics och kan utföra enklare analyser i verktyget. - Rollen kräver att du behärskar svenska samt engelska i tal och skrift. - Meriterande med erfarenhet av Marketing Automation/nyhetsbrev, grafisk form samt arbete i Adobe Creative Cloud. Som person är du strukturerd och noggrann med ett pedagogiskt och kommunikativt förhållningssätt och har lätt att få kontakt med människor. Du är van att arbeta självständigt men kan samtidigt koordinera jobbet löpande. Arbetet innebär många kontaktytor och för att lyckas i rollen är du bra på att samarbeta, skapa nätverk samt arbeta gränsöverskridande i stora organisationer. Kontaktuppgifter: Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: [email protected] via Adecco 010- 173 73 00. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail! Välkommen med din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Webbkommunikatör sökes till Adeccos kund Swedavia

Om uppdraget Adeccos kund Swedavia söker nu en extra resurs till en spännande och varierande tjänst som webbkommunikatör i team Externa digitala kanaler. Här blir du erbjuden en händelserik arbetsplats i ett engagerat team. Swedavia håller just nu på att byta leverantör för förbokning av parkering, ett stort projekt som pågår under en längre tid. Detta gör att vi under projektets gång behöver hjälp med ordinarie arbetsuppgifter så att en av våra webbkommunikatörer kan fokusera på projektet. Arbetsuppgifterna är varierande då vi jobbar med flera olika kanaler som till exempel webb, app och chatbot, både med informativt och kommersiellt innehåll. Exempel på arbetsuppgifter kan innefatta att skapa innehåll till Swedavias webbar, appar och övriga digitala plattformar men även skriva texter och copy, anpassa bilder, publicera och säkra att Swedavias kanaler är löpande uppdaterade. Vi vänder oss dessutom till en rad olika målgrupper såsom resenärer, flygbolag och hyresgäster. Du blir en del av ett engagerat team som har högt i tak, samarbetar, stöttar och hjälper varandra. Teamet har dagliga avstämningar vilket gör att man vet vad som händer, vad som ska göras och känner gemenskap även de dagar man arbetar hemifrån. Uppdraget är ett konsultuppdrag på heltid, med start omgående. Det beräknas pågå fram till och med 2025-03-31. Arbetsställe: Arlanda flygplats.  Om dig - Relevant utbildning med inriktning kommunikatör/digitala kanaler eller likvärdig arbetserfarenhet samt erfarenhet av webbkommunikatörsjobb. - Du är en van användare av CMS-verktyg, gärna Optimizely/EpiServer. - Du har erfarenhet av att skriva både informativa och säljande texter för webb. - Bekant med Google Analytics och kan utföra enklare analyser i verktyget. - Rollen kräver att du behärskar svenska samt engelska i tal och skrift. - Meriterande med erfarenhet av Marketing Automation/nyhetsbrev, grafisk form samt arbete i Adobe Creative Cloud. Som person är du strukturerd och noggrann med ett pedagogiskt och kommunikativt förhållningssätt och har lätt att få kontakt med människor. Du är van att arbeta självständigt men kan samtidigt koordinera jobbet löpande. Arbetet innebär många kontaktytor och för att lyckas i rollen är du bra på att samarbeta, skapa nätverk samt arbeta gränsöverskridande i stora organisationer. Kontaktuppgifter: Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: [email protected] via Adecco 010- 173 73 00. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail! Välkommen med din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Webbkommunikatör sökes till Adeccos kund Swedavia

Om uppdraget Adeccos kund Swedavia söker nu en extra resurs till en spännande och varierande tjänst som webbkommunikatör i team Externa digitala kanaler. Här blir du erbjuden en händelserik arbetsplats i ett engagerat team. Swedavia håller just nu på att byta leverantör för förbokning av parkering, ett stort projekt som pågår under en längre tid. Detta gör att vi under projektets gång behöver hjälp med ordinarie arbetsuppgifter så att en av våra webbkommunikatörer kan fokusera på projektet. Arbetsuppgifterna är varierande då vi jobbar med flera olika kanaler som till exempel webb, app och chatbot, både med informativt och kommersiellt innehåll. Exempel på arbetsuppgifter kan innefatta att skapa innehåll till Swedavias webbar, appar och övriga digitala plattformar men även skriva texter och copy, anpassa bilder, publicera och säkra att Swedavias kanaler är löpande uppdaterade. Vi vänder oss dessutom till en rad olika målgrupper såsom resenärer, flygbolag och hyresgäster. Du blir en del av ett engagerat team som har högt i tak, samarbetar, stöttar och hjälper varandra. Teamet har dagliga avstämningar vilket gör att man vet vad som händer, vad som ska göras och känner gemenskap även de dagar man arbetar hemifrån. Uppdraget är ett konsultuppdrag på heltid, med start omgående. Det beräknas pågå fram till och med 2025-03-31. Arbetsställe: Arlanda flygplats.  Om dig - Relevant utbildning med inriktning kommunikatör/digitala kanaler eller likvärdig arbetserfarenhet samt erfarenhet av webbkommunikatörsjobb. - Du är en van användare av CMS-verktyg, gärna Optimizely/EpiServer. - Du har erfarenhet av att skriva både informativa och säljande texter för webb. - Bekant med Google Analytics och kan utföra enklare analyser i verktyget. - Rollen kräver att du behärskar svenska samt engelska i tal och skrift. - Meriterande med erfarenhet av Marketing Automation/nyhetsbrev, grafisk form samt arbete i Adobe Creative Cloud. Som person är du strukturerd och noggrann med ett pedagogiskt och kommunikativt förhållningssätt och har lätt att få kontakt med människor. Du är van att arbeta självständigt men kan samtidigt koordinera jobbet löpande. Arbetet innebär många kontaktytor och för att lyckas i rollen är du bra på att samarbeta, skapa nätverk samt arbeta gränsöverskridande i stora organisationer. Kontaktuppgifter: Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: [email protected] via Adecco 010- 173 73 00. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail! Välkommen med din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Webbkommunikatör sökes till Adeccos kund Swedavia

Om uppdraget Adeccos kund Swedavia söker nu en extra resurs till en spännande och varierande tjänst som webbkommunikatör i team Externa digitala kanaler. Här blir du erbjuden en händelserik arbetsplats i ett engagerat team. Swedavia håller just nu på att byta leverantör för förbokning av parkering, ett stort projekt som pågår under en längre tid. Detta gör att vi under projektets gång behöver hjälp med ordinarie arbetsuppgifter så att en av våra webbkommunikatörer kan fokusera på projektet. Arbetsuppgifterna är varierande då vi jobbar med flera olika kanaler som till exempel webb, app och chatbot, både med informativt och kommersiellt innehåll. Exempel på arbetsuppgifter kan innefatta att skapa innehåll till Swedavias webbar, appar och övriga digitala plattformar men även skriva texter och copy, anpassa bilder, publicera och säkra att Swedavias kanaler är löpande uppdaterade. Vi vänder oss dessutom till en rad olika målgrupper såsom resenärer, flygbolag och hyresgäster. Du blir en del av ett engagerat team som har högt i tak, samarbetar, stöttar och hjälper varandra. Teamet har dagliga avstämningar vilket gör att man vet vad som händer, vad som ska göras och känner gemenskap även de dagar man arbetar hemifrån. Uppdraget är ett konsultuppdrag på heltid, med start omgående. Det beräknas pågå fram till och med 2025-03-31. Arbetsställe: Arlanda flygplats.  Om dig - Relevant utbildning med inriktning kommunikatör/digitala kanaler eller likvärdig arbetserfarenhet samt erfarenhet av webbkommunikatörsjobb. - Du är en van användare av CMS-verktyg, gärna Optimizely/EpiServer. - Du har erfarenhet av att skriva både informativa och säljande texter för webb. - Bekant med Google Analytics och kan utföra enklare analyser i verktyget. - Rollen kräver att du behärskar svenska samt engelska i tal och skrift. - Meriterande med erfarenhet av Marketing Automation/nyhetsbrev, grafisk form samt arbete i Adobe Creative Cloud. Som person är du strukturerd och noggrann med ett pedagogiskt och kommunikativt förhållningssätt och har lätt att få kontakt med människor. Du är van att arbeta självständigt men kan samtidigt koordinera jobbet löpande. Arbetet innebär många kontaktytor och för att lyckas i rollen är du bra på att samarbeta, skapa nätverk samt arbeta gränsöverskridande i stora organisationer. Kontaktuppgifter: Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: [email protected] via Adecco 010- 173 73 00. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail! Välkommen med din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Administratör till myndighet

Om tjänsten: Kansliet för myndighetens överklagandenämnd har behov av en Administratör som ska vara behjälplig med i huvudsak nedan administrativa arbetsuppgifter. - Posthantering - Diarieföring av handlingar - Expediering av beslut - Hantera inkommande handlingar - Hantera frågor via funktionsbrevlåda - Vara ett operativt stöd för verksamheten Uppdragsperiod och omfattning: Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag på heltid som beräknas pågå under perioden 2024-05-24 till 2024-09-30. Arbetstid förläggs helgfria vardagar mellan klockan 8.00-16.30. Arbetet utförs på plats i myndighetens lokaler i Stockholm. Krav för tjänsten: • Gymnasium eller likvärdig utbildning • Minst två (2) års erfarenhet av personal- och ekonomiadministration inom offentlig förvaltning • Minst två (2) års aktuell erfarenhet av diarieföring • Minst två (2) års aktuell erfarenhet expediering av beslut • Erfarenhet av fakturahantering • Kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som i skrift • Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt  För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning. Om dig: Vi söker dig med tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. För att utöra arbetet på ett framgånsrikt sätt är det av stor vikt att du: - Har en god samarbetsförmåga - Är serviceinriktad och metodisk - Är flexibel utan att ge avkall på kvaliteten i arbetet - Har ett strukturerat arbetssätt och uppskattar  ordning och reda - Har arbetslivserfarenhet av självständigt arbete - Har erfarenhet av att hantera en stor mängd olika arbetsuppgifter samtidigt Då urval sker löpande kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Skicka in din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag 2024-05-03. För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kammarkollegiet Adecco är stolt leverantör till Kammarkollegiet inom ramavtalen för bemanning av kontorspersonal samt rekrytering av kontorspersonal och chefer i hela Sverige. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Anki Arnquist via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 alt. [email protected]  Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]  Välkommen med din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Lageradministratör till OLW

Om tjänsten Som lageradministratör på OLW kommer du arbeta mot externlagret och hålla koll på saldolistor och planera transporter. Du har kontakt med tredjepartslogistiker och arbetar i nära samarbete med planeringsavdelningen för att säkerställa att produktionsvolymerna lagras och hanteras på bästa sätt. Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan! I din roll som lageradministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Koordinering av transporter mellan produktionsenheter och externa lager - Dagliga avstämningar av saldolistor och reda ut avvikelser - Hantera driftsstörningar Tjänsten som lageradministratör är ett konsultuppdrag med start i mitten av maj och löper till slutet av augusti.  Om dig Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av lager och logistik och som är duktig på administration. Du har goda kunskaper i svenska och engelska. Du behöver också ha god datavana. Körkort är ett krav. Vidare ser vi att du är en driven och kommunikativ person. Du är lösningsorienterad och kan jobba under tidspress. Viktigt för tjänsten är: - Tidigare erfarenhet av lager/logistik - Tidigare erfarenhet av administrativt arbete - God datavana Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Orkla Confectionery & Snacks Orkla är den ledande aktören inom FMCG i Norden och Baltikum, och har även viktiga marknader i Centraleuropa, Österrike och Indien. Orkla har 21 000 anställda som är verksamma i 28 länder och har en omsättning på 50 miljarder SEK. Orkla Confectionery & Snacks Sverige är en ledande snacks- och med välkända och starka varumärken såsom OLW, Göteborgs Kex, Ballerina, Singoalla, Utvalda, Brago, Smash m.fl. Bolaget tillverkar och säljer produkter inom segmenten kex, konfektyr, chips, nötter, popcorn, ostsnacks, choklad och lakrits. I Sverige har Orkla Confectionery & Snacks ca 300 medarbetare och en omsättning på 1,9 miljarder SEK. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Sara Holm-Glad, [email protected] alt. 0736847697 Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Lageradministratör till OLW

Om tjänsten Som lageradministratör på OLW kommer du arbeta mot externlagret och hålla koll på saldolistor och planera transporter. Du har kontakt med tredjepartslogistiker och arbetar i nära samarbete med planeringsavdelningen för att säkerställa att produktionsvolymerna lagras och hanteras på bästa sätt. Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan! I din roll som lageradministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Koordinering av transporter mellan produktionsenheter och externa lager - Dagliga avstämningar av saldolistor och reda ut avvikelser - Hantera driftsstörningar Tjänsten som lageradministratör är ett konsultuppdrag med start i mitten av maj och löper till slutet av augusti. Rollen är placerad i Filipstad. Om dig Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av lager och logistik och som är duktig på administration. Du har goda kunskaper i svenska och engelska. Du behöver också ha god datavana. Körkort är ett krav. Vidare ser vi att du är en driven och kommunikativ person. Du är lösningsorienterad och kan jobba under tidspress. Viktigt för tjänsten är: - Tidigare erfarenhet av lager/logistik - Tidigare erfarenhet av administrativt arbete - God datavana Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Orkla Confectionery & Snacks Orkla är den ledande aktören inom FMCG i Norden och Baltikum, och har även viktiga marknader i Centraleuropa, Österrike och Indien. Orkla har 21 000 anställda som är verksamma i 28 länder och har en omsättning på 50 miljarder SEK. Orkla Confectionery & Snacks Sverige är en ledande snacks- och med välkända och starka varumärken såsom OLW, Göteborgs Kex, Ballerina, Singoalla, Utvalda, Brago, Smash m.fl. Bolaget tillverkar och säljer produkter inom segmenten kex, konfektyr, chips, nötter, popcorn, ostsnacks, choklad och lakrits. I Sverige har Orkla Confectionery & Snacks ca 300 medarbetare och en omsättning på 1,9 miljarder SEK. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Sara Holm-Glad, [email protected] alt. 0736847697 Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Gruppchef till kund i Umeå

Om tjänsten Vi söker nu en gruppchef till en kund i Umeå med tillsättning i maj. Tjänsten som gruppchef är varierande och arbetsuppgifterna innefattar att hantera vanligt förekommande personalfrågor och ta hand administrativa uppgifter som schemaläggning, frånvaro etc. Tjänsten innebär stort eget ansvar och i nära samarbete med övrig personal på plats. Om dig För att trivas i rollen som gruppchef ser vi att du är en driven och ansvarstagande person med stort intresse för ledarskap. Du kan motivera andra att arbeta för gemensamma mål och som person är du ödmjuk och värnar om personalens välmående. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande roller och det är starkt meriterande om du har erfarenhet av ledarskap vid omorganisering och förändring. Om anställningen Tjänsten som Gruppchef är ett konsultuppdrag i Umeå via Adecco med start i maj och sträcker sig till och med 30 augusti 2024. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Har du frågor om processen, vänligen kontakta Konsultchef Frida Olsson på [email protected] Adecco använder tester som en del av rekryteringsprocessen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Vi arbetar med löpande urval så välkommen med din ansökan redan idag!

25 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Verifieringsingenjör

Bli en del av vår kunds team som Verifieringsingenjör, där du kommer att spela en avgörande roll i avancerade tester och utredningar inom olika kompetensområden som strukturell dynamik, akustik och EMC. Om rollen: Som Verifieringsingenjör kommer du arbeta inom NVH (Noise, Vibration, and Harshness) både praktiskt i labbmiljö och med avancerade analysuppgifter. Du kommer att utveckla metoder för högkvalitativa utredningar och samarbeta över avdelningsgränserna inom hela koncernen. Din roll ger dig möjlighet att påverka och bidra till utvecklingen inom NVH-området. Om dig: För att trivas i rollen är du analytisk, kreativ och brinner för att skapa verklig kundnytta. Du har ett intresse för smarta arbetsprocesser och är en inspirerande lagspelare som trivs med att kommunicera på svenska och engelska. Du har en civilingenjör- eller högskoleingenjörsexamen inom relevant område och erfarenhet av kvalificerade NVH-uppdrag samt mätteknik inom ljud, vibration och kraft. Meriterande är erfarenhet inom musik eller ljudteknik samt praktisk erfarenhet inom ljudkvalitet och psykoakustik. Kontaktuppgifter: Om du stöter på några tekniska problem med ansökningsprocessen är du välkommen att kontakta oss på [email protected]  För frågor om uppdraget eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta den ansvariga rekryteraren: Sima Bahho på [email protected]  Vi ser fram emot din ansökan!

25 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024