Lediga jobb hos Talenom Redovisning AB
Är du en driven och självgående redovisningskonsult? Talenom söker en kundansvarig redovisningskonsult till vårt kontor i Strängnäs! Vi på Talenom söker en erfaren och engagerad redovisningskonsult som är redo att ta nästa steg i sin karriär. Hos oss får du möjligheten att arbeta i ett modernt och växande företag som ligger i framkant när det gäller digital redovisning. Om tjänsten: Som kundansvarig redovisningskonsult hos oss kommer du att ha ett övergripande ansvar för ett antal både nya och befintliga kunder. Fokus ligger på kundkontakt, årsbokslut, deklarationer och rådgivning, där du får möjlighet att bygga långsiktiga relationer och verkligen göra skillnad för våra kunder. Hos oss får du ett stort ansvar, men också fullt stöd för att växa och utvecklas i takt med dina framsteg och företagets växande behov. Vi är ett tajt team som arbetar nära kunderna, och vi deltar även i kundaktiviteter för att skapa ännu starkare relationer. Vårt kontor i Strängnäs har en ledare som jobbar starkt för hög medarbetarnöjdhet och kundnöjdhet, och vårt mål är att skapa Strängnäs bästa arbetsplats inom redovisning, lön och rådgivning. Vi söker dig som har: Utbildning inom ekonomi/redovisning, gärna från universitet eller yrkeshögskola, eller motsvarande arbetslivserfarenhet Tidigare erfarenhet från att arbeta på byrå och är självgående inom redovisning och hantering av deklarationer och bokslut Förmåga att leverera högt kundvärde genom dina kunskaper inom redovisning och rådgivning Goda digitala kunskaper och erfarenhet av Visma, Fortnox eller liknande affärssystem Mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska Det är meriterande om du: Är auktoriserad redovisningskonsult Har goda kunskaper i engelska Som person är du: Målmedveten, självgående och förtroendeingivande Noggrann och strukturerad, men samtidigt en prestigelös lagspelare Serviceinriktad och tycker om att etablera nya kundkontakter samt utveckla befintliga Driven och ansvarstagande med stort yrkesmässigt engagemang Om Talenom: Talenom är ett modernt redovisnings- och rådgivningsföretag som satsar på digitala och effektiva arbetssätt som gynnar både medarbetare och kunder. Företaget grundades i Finland 1972 och har vuxit snabbt, med kontor från Åre till Ystad och även internationellt. Vi erbjuder våra medarbetare en arbetsplats med stor fokus på framtid och utveckling, samt en god balans mellan arbete och fritid. Vi är stolta över att ha certifierats som Great Place to Work och arbetar hela tiden för att skapa en arbetsmiljö präglad av mod, vilja och omtanke. Hos oss får du en modern arbetsplats med möjlighet till hybridarbete, men vi ser gärna att du är mer på plats under din provanställning för att komma in i arbetet på bästa sätt. Ansökan: Tycker du att tjänsten låter spännande och tror du är rätt person för jobbet? Då ser vi fram emot din ansökan! Vi arbetar med löpande urval och intervjuer, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning Plats: Strängnäs Har du frågor är du välkommen att kontakta Erika Forsberg, HR-specialist, via e-post på [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mejl. Vi undanber oss även erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Har du erfarenhet från att jobba inom försäljning och är redo för en ny utmaning? Skulle du beskriva dig med ord som positiv, relationsskapande och resultatinriktad? Vill du fortsätta din karriär tillsammans med fantastiska kollegor i ett modernt och växande företag som ligger i framkant gällande digitaliserad redovisning? Om tjänsten I rollen som Sales Development Representative är du ansvarig för kvalificering och bearbetning av säljorganisationens leadgenerering. Du kommer att kontakta potentiella företagskunder i syfte att skapa nya möten för dina kollegor i säljteamet. Kontakt sker både via telefon och mail och du deltar även i bokade möten där kunden erbjuds tjänster inom redovisning, lön, rådgivning och tillhörande programvaror. Du är en viktig länk mellan Sales, Marketing och Product, där du med din inblick i marknadens behov bidrar till nya affärsmöjligheter och värdefulla insikter som hjälper vår affär framåt. Vidare kommer du tillsammans med säljare och ledare även vara delaktig i skapandet av säljkampanjer och du är en nyckelspelare i arbetet kring optimering av Ways of Working i Salesforce. Hos oss erbjuds du kontinuerlig utveckling och ett möjligt karriärsteg är att så småningom fortsätta i en roll som senior säljare. I arbetet blir du stöttad av ett team med härliga kollegor och tillsammans är vi ett starkt lag med god stämning och högt i tak. Vi sitter i nyrenoverade lokaler i centrala Stockholm med närhet till butiker och lunchrestauranger. Vi söker dig som: Har minst 2 års arbetslivserfarenhet inom försäljning och/eller service Har goda kunskaper i digitala verktyg Har mycket god kommunikativ förmåga i svenska och engelska Det är meriterande om du har: Eftergymnasial utbildning inom försäljning och/eller ekonomi/redovisning Kunskaper i Salesforce Vi söker dig som älskar mötet med människor och som skickligt bygger affärsmässiga relationer från grunden. Du är engagerad, målmedveten och strukturerad i ditt arbete. Din analytiska sida liksom sinnet för ordning och reda kommer väl till pass i denna roll. Som person är du nyfiken, orädd och hittar alltid lösningar. Du är en förtroendeingivande och skicklig kommunikatör med mycket god samarbetsförmåga vilket blir framgångsfaktorer som Sales Development Representative. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Om Talenom Talenom är ett modernt redovisnings- och rådgivningsföretag som lägger stort fokus på effektiva, digitala arbetssätt som gynnar såväl medarbetare som kund. Bolaget grundades i Finland 1972 och i maj 2019 togs det första steget in på den svenska marknaden när en befintlig redovisningsbyrå förvärvades i Stockholm. Efter det har utvecklingen gått snabbt och våra kontor sträcker sig från Åre till Ystad. Sedan 2021 är Talenom även etablerat i Spanien och 2023 fortsätter tillväxten genom etablering i Italien. Vi erbjuder våra medarbetare en modern arbetsplats med stort fokus på framtid och utveckling. Vårt ledarskapslöfte innebär tydliga mål och individuella karriärplaner för alla medarbetare. Vi månar om medarbetarnas hälsa och en bra balans mellan arbete och fritid. För att främja detta erbjuder vi bland annat friskvårdsersättning och massage i förebyggande syfte. Vi är stolta över att ha certifierats som A Great Place to Work och ser det som ett kvitto på att vi är på rätt väg. Talenoms arbete präglas av våra värdeord – mod, vilja och omtanke och vi arbetar tillsammans för att det ska genomsyra hela organisationen. Vi är en inkluderande arbetsgivare och förespråkar mångfald och jämlikhet. Alla ansökningar behandlas utifrån ett likabehandlingsperspektiv. Ansökan Tycker du att tjänsten låter spännande och tror dig vara rätt person? Då är du varmt välkommen med din ansökan. Intervjuer och urval sker löpande. Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering.
Vi söker nu en Partner Marketing Specialist till vårt marknadsteam i Stockholm. I denna roll delar du din tid mellan att arbeta för att implementera och optimera marknadsföringsstrategier som engagerar och aktiverar våra partners samt att skapa regionala samt lokala aktivitetsplaner tillsammans med våra 30 kontor runt om i Sverige. Här får du möjlighet att jobba med ett brett spektrum av marknadskanaler och aktiviteter i samarbete med ett dedikerat och engagerat team bestående av Content Marketing Specialist och CRM/Web Marketing Specialist samt Head of Marketing. Ansvarsområden: Arbeta nära våra partners för att bygga starka relationer och gemensamma aktivitetsplaner som engagerar. Genomföra gemensamma marknadsföringskampanjer och se till att de är i linje med deras och våra mål. Förse partners med material anpassade till olika branscher och användningsområden. Arbeta med lokala kontor för att skapa lokala aktivitetsplaner. Föreslå och driva gemensamma leadsgenererande aktiviteter. Månadsvis följa upp resultat, komma med förslag på förbättringar och rekommendationer. Underhålla och förbättra lokala och branschspecifika webbsidor. Ansvara för affiliate marknadsföring, generering av recensioner via t.ex. Google och Trustmary samt uppdateringar i Google My Business och andra karttjänster. Samarbeta med våra systermarknader i Finland, Spanien och Italien för att dela bästa praxis. Kvalifikationer: Minst 3–5 års erfarenhet av B2B-marknadsföring, gärna inom partner- eller kanalmarknadsföring. Erfarenhet av att använda CRM-system som HubSpot och Sales Force. Stark förmåga att kommunicera och skapa effektivt marknadsföringsmaterial. Förmåga att hantera flera projekt samtidigt och arbeta både strategiskt och praktiskt. Vi söker dig som: Är en doer som trivs med att jobba brett och varierat. Är en självgående problemlösare med stark projektledningsförmåga. Är flexibel och van att anpassa dig i en dynamisk miljö. Är strategisk och analytisk i ditt arbetssätt. Vad vi erbjuder: Ett engagerat team med kompetenta kollegor En trivsam arbetsmiljö med fokus på välmående. Personlig utveckling och möjlighet att forma marknadsföringen inom ett framgångsrikt företag. Vi ser fram emot att du blir en del av vårt team och hjälper oss att fortsätta växa!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 3 av 3 jobb