Ekonomiassistent till kund i Göteborg
Bemannia AB (Publ.)
Ekonomiassistenter m.fl.

Vi söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent till ett uppdrag på ett år med start omgående. Om uppdraget Nu söker vi en ekonomiassistent i Göteborg som kan starta omgående. Detta är ett konsultuppdrag via oss på Bemannia som pågår för en period om 1 år. Du kommer sitta centralt i Göteborg och arbeta under kontorstider. Dina arbetsuppgifter Hantera företagets löpande redovisning och bokföring samt upprätta löpande bokföring såsom kassabokföring och leverantörsreskontra Utföra löpande ekonomiarbete enligt fastlagda rutiner exempelvis ankomstregistrering och definitivbokning av leverantörsfakturor, avstämning av leverantörsbetalningar, registrera och kontrollera in– och utbetalningar. Administrera bankkonton och säkerställa löpande förteckning av dessa Delta i bokslutsrelaterade uppgifter samt revisionsfrågor Säkerställa att lagar, policy och regelverk som styr koncernen efterlevs Driva samt vara en del ekonomifunktionens förändringsarbete och arbeta för ständiga förbättringar Delta i allmänt förekommande arbetsuppgifter inom verksamheten Dina kvalifikationer Gymnasieutbildning med inriktning ekonomi Grundläggande kunskaper om redovisning och bokföring Erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem För att lyckas i uppdraget ser vi att du som person är analytisk och ansvarstagande Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 7 april Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, [email protected]. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 884 96 00. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

87 dagar sedan
Sista ansökan:
17 september 2025
Kommunikatör till myndighet i Stockholm
Bemannia AB (Publ.)
Informatörer, kommunikatörer och PR-specialister

Vill du vara med och bidra till att skapa tydlig och tillgänglig kommunikation inom en viktig offentlig verksamhet? Varmt välkommen med din ansökan Om uppdraget Vi söker en kommunikatör för ett konsultuppdrag på en myndighet i Stockholm. Uppdraget är med start 22 april och pågår under 6 månader, med möjlighet till förlängning. Uppdraget är på heltid och du arbetar på plats på myndigheten i Stockholm, med möjlighet till distansarbete upp till 45 % av arbetstiden. Dina arbetsuppgifter Skapa och publicera webbinnehåll på myndighetens webbplats, framför allt genom CMS-verktyget Optimizely. Skriva och publicera material för intranät, vid behov. Säkerställa att innehåll är målgruppsanpassat, tillgängligt och följer klarspråk. Tätt samarbete med kommunikationsenheten och andra avdelningar inom myndigheten. Dina kvalifikationer Högskoleutbildning inom media, kommunikation eller motsvarande, samt minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som kommunikatör. Alternativt gymnasieutbildning eller motsvarande och minst fem (5) års arbetslivserfarenhet som kommunikatör. God kunskap om digital kommunikation. Goda kunskaper i MS Office. Mycket goda kunskaper i webbpubliceringsverktyget Optimizely (tidigare Episerver). Mycket goda kunskaper i att uttrycka sig på svenska i tal och skrift. Goda kunskaper i klarspråk (språk som är vårdat, enkelt och begripligt, och anpassat efter mottagarnas behov). Kunskap om tillgänglighetsanpassning av webbplatse. Meriterande Erfarenhet av att arbeta med tillgänglighetsanpassning av webbplatser. Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 22 april. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Pernilla Gärden, [email protected]. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 175 40 00. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

104 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Ekonomisk granskare i Krisitnehamn
Bemannia AB (Publ.)
Redovisningsekonomer

Är du en noggrann och ansvarstagande person med erfarenhet av att granska årsredovisningar? Varmt välkommen med din ansökan! Om uppdraget Vi söker en ekonomisk granskare för ett konsultuppdrag hos en kund i Krisitnehamn. Uppdraget är med start omgående och fortsätter i 3 månader. Du arbetar heltid på plats på kundens kontor i Kristinehamn. Dina arbetsuppgifter I denna roll kommer du att granska och säkerställa korrektheten i gode mäns och förvaltares årsredovisningar. Följande arbetsuppgifter kan komma att bli aktuella: Stämma av årsredovisningarna mot underlag som exempelvis bankutdrag, kvitton, och andra relevanta dokument Säkerställa att inkomster och utgifter är korrekt redovisade enligt gällande regler och praxis Rapportera eventuella avvikelser eller oklarheter till ansvarig enhet Kommunicera med gode män och förvaltare vid behov för att få kompletterande information eller förtydliganden Dokumentera och sammanställa granskningens resultat för vidare handläggning Följa upp och säkerställa att alla nödvändiga åtgärder vidtas vid upptäckta brister eller felaktigheter Dina kvalifikationer Vi söker dig som är noggrann, snabblärd, strukturerad och har ett stort ansvarstagande. Du arbetar självständigt och har förmåga att hantera detaljer med precision. Du är också flexibel och kan anpassa dig till nya arbetsuppgifter och situationer vid behov. Övriga kvalifikationer: Gymnasial utbildning samt några års erfarenhet av liknande arbete God vana i att arbeta med siffror Ekonomisk utbildning eller erfarenhet av granskning av årsredovisningar. Goda kunskaper inom ekonomi och redovisning. Meriterande Erfarenhet av granskning av årsräkningar inom överförmyndarområdet Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Amanda Chamoon, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på +46 72 170 40 00 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

107 dagar sedan
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Fastighetstekniker till Varberg
Bemannia AB (Publ.)
Fastighetsskötare

Är du en ansvarstagande och serviceinriktad person som tycker om att arbeta med tekniska lösningar och att hantera problem snabbt och effektivt? Då kan detta vara tjänsten för dig. Om uppdraget Vi söker nu en fastighetstekniker till vår kund i Varberg. Uppdraget startar i början av april och pågår fram till 12 september 2025. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia och det är en heltidstjänst 100%. Arbete sker på plats måndag-fredag kl. 07:00-16:00. Då uppdraget pågår under sommarhalvåret finns endast begränsad möjlighet till semester under sommaren och ingen möjlighet till semester under veckorna 28-32. Dina arbetsuppgifter Som fastighetstekniker ansvarar du för att ta emot och åtgärda felanmälningar, utföra löpande tillsyn- och skötselåtgärder samt arbeta med fastigheternas underhåll. Du samarbetar tätt med kollegorna i såväl fastighetsteamet som bolaget med frågor som rör teknisk drift, energioptimering, underhåll och förbättringsarbete. Du är en nyckelperson för att överträffa våra hyresgästers förväntan. Dina kvalifikationer Utbildning inom fastighetsteknik eller motsvarande, och erfarenhet av arbete inom fastighetsdrift, gärna med erfarenhet av teknisk drift och underhåll av kommersiella och offentliga fastigheter. B-körkort är ett krav då tjänsten innebär resor mellan olika fastigheter. Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Goda kunskaper i MS office eller liknande Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-03-07. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Pernilla Gärdén, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072-175 40 00. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

112 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
IT-service och helpdesk, first line
Bemannia AB (Publ.)
Supporttekniker, IT

Är du en serviceinriktad och tekniskt kunnig person som trivs med att lösa problem och hjälpa användare? Varmt välkommen med din ansökan! Om uppdraget Vi söker en lösningsfokuserade first line tekniker för ett konsultuppdrag i Alingsås. Uppdraget, som omfattar heltid (100%) startar den 1 april 2025 och sträcker sig fram till den 31 mars 2026. Innan uppdragets start behövs intyg från belastningsregistret. Dina arbetsuppgifter Arbetet består i grunden av helpdeskarbete i first line som innebär att man per telefon, besök eller via vårt ärendehanteringssystem supporterar kundens användare i beställningar, frågor och felanmälningar kring IT-utrustning och IT-system. Även installationer och felsökning på plats och leveranser av IT-utrustning kan komma att förekomma i uppdraget. Följande är exempel på de arbetsområden för IT-service: Teknisk support: Erbjuda support för olika enheter och system, inklusive PC (Windows 10 och 11), Mac, Chromebook, Android- och iOS-enheter (iPhone, iPad). Felsökning och installationer: Utföra felsökning och installationer av IT-utrustning och programvara både på plats och via fjärråtkomst. Support för kontorsutrustning: Ge användarstöd för skrivare, kopiatorer och projektorer. Support för användarsystem: Hantera och ge support för ärendehanteringssystem och MDM-system (Mobile Device Management). Användarstöd för e-post och katalogtjänster: Ge support för Outlook, användarstöd för katalogtjänster som eDirectory och Active Directory (AD). Patchning av nätverksuttag: Säkerställa att nätverksuttag och andra IT-relaterade komponenter är korrekt patchade och fungerar som de ska. Användning av SCCM och MDT: Arbeta med SCCM och MDT för att hantera installationer och deployment av operativsystem och programvara. Dina kvalifikationer I denna roll behöver du ha god social kompetens och en positiv attityd. Du behöver även vara ordningsam, tekniskt intresserad samt kunna arbeta självständigt. Utöver detta behöver du uppfylla följande krav: Ha grundläggande IT-utbildning eller arbetslivserfarenhet inom IT Inte finnas i belastningsregistret Ha B-körkort Prata flytande svenska, såväl tal som skrift Kunskaper i MS Office Ha god datorvana Meriterande Erfarenhet av helpdesk arbete i first-line Erfarenhet av ärendehanteringssystem God kunskap mellan olika hård och mjukvarusystem Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i Word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 13/3. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Pernilla Gärden, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 175 40 00. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

113 dagar sedan
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Administratör till Sundbyberg
Bemannia AB (Publ.)
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Är du administratör och har erfarenhet av arbete inom kommunal verksamhet eller statlig myndighet? Då är du varmt välkommen med din ansökan! Om uppdraget Vi söker nu en administratör till vår kund Sundbybergs stad. Behovet är omgående och pågår till 31 augusti. Uppdraget sker på plats i Sundbyberg med möjlighet till distansarbete. Uppdragets omfattning är heltid. Dina arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna kommer bland annat att inkludera administrativa uppgifter som rör hantering av allmänna handlingar, hantering av personuppgifter samt ett stöd i att ta fram registerförteckning. Du kommer även att hantera personuppgifter, skadeanmälningar, administration kopplat till fordon samt ta fram rutiner och sammanställningar utifrån behovet. Dina kvalifikationer Gymnasial utbildning Erfarenhet av att arbeta inom en kommun eller annan offentlig myndighet Erfarenhet av att hantera allmänna handlingar och känna till lagstiftning kopplat till informationshantering och hantering av personuppgifter Kunna utrycka sig tydligt och korrekt på svenska, såväl i skrift som i tal. Meriterande Erfarenhet av att hantera allmänna handlingar och känna till lagstiftning kopplat till informationshantering och hantering av personuppgifter. Erfarenhet av ärendehanteringssystemet Public 360 eller annat likvärdigt system. Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-03-06. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Amanda Chamoon, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 170 40 00. Bemannia är ett publik toch svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

115 dagar sedan
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Ekonomiassistent till Jönköping
Bemannia AB (Publ.)
Ekonomiassistenter m.fl.

Har du erfarenhet av redovisning och är tillgänglig för uppdrag omgående? Ansök redan idag! Om uppdraget Vi söker nu en ekonomiassistent till en större organisation i Jönköpings län. Behovet är omgående och pågår fram till 31 juli. Omfattningen är heltid perioden mars-maj och deltid juni-juli. Uppdraget sker på plats hos kunden. Dina arbetsuppgifter I rollen som ekonomiassistent kommer dina arbetsuppgifter bestå av fakturahantering och leverantörsreskontra hos kundens centrala ekonomiavdelning samt skicka ut leverantörsfakturor för attest i flödet. Du kommer även att: hantera mottagna betalningspåminnelser och inkassoärenden besvara ärenden som kommer till kundens funktionsbrevlåda samt via Teams och telefon hantera andra arbetsuppgifter på ekonomiavdelningen Dina kvalifikationer Ekonomisk utbildning, lägst på gymnasienivå Goda datakunskaper i bland annat Outlook och Excel Erfarenhet av liknande arbete, bland annat leverantörsreskontra och fakturahantering Meriterande Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom en större organisation Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-03-04. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Amanda Chamoon, [email protected]. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 170 40 00. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

115 dagar sedan
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Fastighetstekniker till Varberg
Bemannia AB (Publ.)
Fastighetsskötare

Är du en ansvarstagande och serviceinriktad person som tycker om att arbeta med tekniska lösningar och att hantera problem snabbt och effektivt? Då kan detta vara tjänsten för dig. Om uppdraget Vi söker nu en fastighetstekniker till vår kund i Varberg. Uppdraget startar i början av april och pågår fram till 12 september 2025. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia och det är en heltidstjänst 100%. Arbete sker på plats måndag-fredag kl. 07:00-16:00. Då uppdraget pågår under sommarhalvåret finns endast begränsad möjlighet till semester under sommaren och ingen möjlighet till semester under veckorna 28-32. Dina arbetsuppgifter Som fastighetstekniker ansvarar du för att ta emot och åtgärda felanmälningar, utföra löpande tillsyn- och skötselåtgärder samt arbeta med fastigheternas underhåll. Du samarbetar tätt med kollegorna i såväl fastighetsteamet som bolaget med frågor som rör teknisk drift, energioptimering, underhåll och förbättringsarbete. Du är en nyckelperson för att överträffa våra hyresgästers förväntan. Dina kvalifikationer Utbildning inom fastighetsteknik eller motsvarande, och erfarenhet av arbete inom fastighetsdrift, gärna med erfarenhet av teknisk drift och underhåll av kommersiella och offentliga fastigheter. B-körkort är ett krav då tjänsten innebär resor mellan olika fastigheter. Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Goda kunskaper i MS office eller liknande Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-03-07. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Pernilla Gärdén, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072-175 40 00. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

118 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Jurist till socialförvaltning i Stockholm
Bemannia AB (Publ.)
Övriga jurister

Är du jurist med erfarenhet av socialrätt? Ansök redan idag! Om uppdraget Vi söker nu en jurist till en socialförvaltning i norra Stockholm. Uppdraget sker med start omgående och beräknas vara klart den 30 juni. Uppdraget sker på plats hos kunden. Omfattningen kan komma att variera under uppdragstiden. Dina arbetsuppgifter Som jurist på socialförvaltningen kommer dina arbetsuppgifter innebära att bistå kommunen med att ta fram förslag till delegerade beslutanderätter (delegationsordning) utifrån den nya socialtjänstlagen. Baserat på detta ska du sedan medverka i arbetet med att ta fram mallar för olika typer av delegationsbeslut. Dina kvalifikationer Examen från juristprogrammet vid svenskt universitet Meriterande Det är meriterande om du har relevant yrkeserfarenhet genom att ha arbetat med socialrätt eller ha fördjupning i socialrätt i din examen Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom kommunal verksamhet Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-03-03. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Amanda Chamoon, [email protected]. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 170 40 00. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

119 dagar sedan
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Ekonomiassistent till statlig myndighet
Bemannia AB (Publ.)
Ekonomiassistenter m.fl.

Har du erfarenhet av arbete som ekonomiassistent samt inom systemet Proceedo? Ansök redan idag! Om uppdraget Vi söker en ekonomiassistent till vår kund i Stockholm. Start sker i mitten på mars och pågår tom sista december 2025. Tjänstgöringsgraden är 100% och du arbetar vid kundens kontor i centrala Stockholm. Möjlighet till distansarbete finns. Dina arbetsuppgifter I rollen som ekonomiassistent kommer du att hantera fakturor och distribuera dem till mottagare i organisationen, ansvara för myndighetens utbetalningar, uppföljning av leverantörsfakturor och hantera betalningspåminnelser samt inkassoärenden. Du kommer även att: svara på frågor från leverantörer och medarbetare angående leverantörsfakturors status samt andra förekommande arbetsuppgifter inom ansvarsområdet göra löpande bokföring av betalningar i ekonomisystemet Agresso (UBW) Dina kvalifikationer Högskoleutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning och minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning samt fem (5) års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent Goda kunskaper och flerårig praktisk erfarenhet av e-handelsverktyget Proceedo där man har arbetat som fakturaadministratör och med avvikelsehantering Goda kunskaper i ekonomisystemet Agresso (UBW) God vana i MS Office, Excel Meriterande Erfarenhet av och förståelse för processen leverantörsreskontra Erfarenhet av att distribuera fakturor, hantera påminnelser, kontakta leverantörer m.m. Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-02-28. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Amanda Chamoon, [email protected]. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 170 40 00. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

125 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025