Lediga jobb i Kristinehamn

Sök totalt 84 lediga jobb i Kristinehamn

Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Butikspersonal

Nu söker vi Sommarpersonal till vår butik i Kristinehamn! I arbetsuppgifterna ingår Varuplock, Kassatjänst m.m Vi söker dig som är positiv, glad, engagerad och gillar kundkontakt! Tjänsterna är uppdelade i både Heltid och Deltid. Vi ser fram emot din ansökan!

23 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Driftansvarig sökes till Premium Hälsan

Vi söker driftansvarig för vår senaste öppnade anläggning i Kristinehamn. Gillar du träning och att hjälpa andra människor att utvecklas? Gillar du också att påverka och ta stort ansvar både för ditt arbete och våra medlemmar? Då är jobbet på Premium Hälsan ett drömjobb för dig! På Premium blir du en viktig pusselbit på vår fortsatta resa framåt med fokus på tillväxt och för ett friskare samhälle. Om tjänsten I rollen som driftansvarig på Premium Hälsan kommer du att jobba i en miljö där träning och hälsa är i centrum. Premium Hälsans målsättning är att göra träning mer lättillgängligt för fler människor. Som driftansvarig får du ett varierande uppgifter där kunder och kollegor står i fokus. Jobbet innebär mycket kontakt med olika typer av människor där du blir en viktig del i deras resa mot sina mål. Vi söker dig som: Har ett genuint intresse av träning och hälsa med viljan att utvecklas till en ännu bättre PT Motiveras av att arbeta mot individuella och gemensamma målsättningar Det är meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat med försäljning och eller är gruppträningsinstruktör

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Säljande receptionist sökes till expansiv träningskedja

Gillar du träning och att hjälpa andra människor att utvecklas? Gillar du också att påverka och ta stort ansvar Vi ser att du ska vara social och vilja arbeta med människor, ha en attityd med fokus på lösningar och inte problem, förstå vikten av att vara glad och trevlig, personligen agera som en förebild genom en professionell och hälsosam profil, viss erfarenhet inom träning men framförallt tidigare erfarenhet av service och säljarbete. På Premium Hälsan blir du en viktig pusselbit på vår fortsatta resa framåt med fokus på tillväxt och för ett friskare samhälle. Vi söker dig som: Är social, positiv, tålmodig samt har en bra organisationsförmåga. Alltid vill ha medlemmen i fokus och snabbt agera för att tillmötesgå och gärna överträffa medlemmens förväntningar. Förstår att god service levereras bland annat genom att ge kunden full uppmärksamhet, vara informell samt entusiastisk. Älskar att förbättra din kompetens och vill engagera dig för att varje dag lära dig och dina medarbetare något nytt. Verkligen vill arbeta aktivt med försäljning. Och har full förståelse för att först måste vi sälja in en kund – innan processen börjar med att vårda och ta hand om medlemmen. Välkommen med din ansökan!

23 april 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Enhetschef till Egen försörjning -AIE

Vill du vara med på en spännande resa där du har möjlighet att utvecklas hand i hand med den organisation du arbetar i? Drivs du av utmaningar och ogillar meningen det går inte? Sök jobbet som enhetschef på Arbete, kompetens och välfärdsförvaltningen! Vår förvaltning har genomgått en stor förändringsresa där vi bland annat valt att lägga vuxentbildningen under samma tak. Vi har utvecklats mot en processtyrd organisation med ett processorienterat arbetssätt. I vårt nya arbetssätt vill vi på allvar sätta individens behov i centrum och utforma stöd och insatser utifrån dessa behov, för att individen så snabbt som möjligt ska nå målet om ett självständigt liv och egen försörjning. Att arbeta över gränserna såväl internt som externt ser vi som en självklarhet och vi vill att förvaltningen ska vara en arbetsplats som genomsyras av öppenhet, transparens och prestigelöshet. Förvaltningen består av tre processer; Trygga barn i trygga familjer, Egen försörjning och Ett tryggt och hälsosamt liv. Utöver processerna har vi Navigatorcenter, som ska fungera som en väg in till förvaltningens samtliga verksamheter. Till stöd för förvaltningen och dess ledning finns en stab bestående av stabschef, nämndsekreterare, utvecklingsledare, projektledare samt SAS (socialt ansvarig samordnare). Process egen försörjning dit vi nu söker en enhetschef arbetar med myndighetsutövning enligt SoL (socialtjänstlagen) och med att stödja individer till snabbaste vägen till egen försörjning. Målgruppen är personer som har ekonomiskt bistånd. ARBETSUPPGIFTER Som enhetschef är du verksamhetsansvarig för arbetsgruppen Arbetsmarknad, integration och ekonomiskt bistånd, process Egen försörjning. Här ingår arbetsmarknadshandläggare, handläggare för ekonomiskt bistånd samt två interna verksamheter som erbjuder insatser för att komma närmare egen försörjning (Passagen och Österviks stadsbondgård). Totalt så ansvarar du för ca 30 medarbetare. I ditt uppdrag ingår förutom verksamhetsansvar också personal- och arbetsmiljöansvar för enhetens medarbetare samt ansvar för budget och ekonomisk uppföljning. Som enhetschef ingår du tillsammans med din närmsta enhetschefskollega, processchef, rektorer på vuxenutbildningen och understödjande funktioner så som, biträdande enhetschefer i processens ledningsgrupp. Där är du med och bidrar till det strategiska utvecklingsarbetet inom processen. Du ska vara väl insatt i verksamhetens operativa uppdrag, men du leder främst genom att leda stödfunktionerna. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har socionomexamen, eller annan akademisk utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi vill att du sedan tidigare har erfarenhet av personal och budgetarbete. Du har innehar flerårig erfarenhet inom myndighetsutövning enligt SoL och handläggning av ekonomiskt bistånd. För att lyckas i rollen som enhetschef behöver du ha en naturlig förmåga, och erfarenhet av att leda andra och att driva förändringsarbete. Du ser vinsterna med en bra facklig samverkan och din ledarskapsstil speglar Kristinehamn kommuns Ledar- och medarbetarpolicy (trygghet, tydlighet och tillgänglighet). Du har erfarenhet och kunskaper kring politiskt styrda organisationer och ser fördelarna med samverkan både internt och externt. Du har förmågan att strukturera upp ditt arbetssätt och driva dina egna processer och samtidigt kunna se saker ur ett helhetsperspektiv. Det är mycket meriterande om du tidigare har jobbat med arbetsmarknadsfrågor, samordningsförbund och kommunala insatser, i syfte att stötta människor mot egen försörjning. Det är också meriterande om du har tidigare erfarenhet samt kunskap om arbetsmiljöarbete. Du har en mycket god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. Eftersom arbete, kompetens och välfärdsförvaltningen tillämpar ett processorienterat arbetssätt är det meriterande om du har erfarenhet av ett sådant arbetssätt. B-körkort är ett krav för tjänsten. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Kristinehamns kommun är en arbetsplats med många medarbetare, som i sin tur genom arbete inom olika verksamheter möter många av kommunens invånare. Vi arbetar för ett framgångsrikt ledar- och medarbetarskap genom dialog och samarbete. Arbetsmiljön påverkas av hur vi bemöter varandra och vi alla har ett ansvar för att bidra till en god arbetsmiljö och kommunikation. Våra ledord för medarbetarskap är delaktighet, ansvarstagande och kompetens vilket vi tror bidrar till en positiv och hälsosam arbetsmiljö som ger kraft, energi samt arbetsglädje på jobbet. Som anställd hos oss kan du förvänta dig stöd för nya idéer, goda utvecklingsmöjligheter och att vi ger dig de verktyg du behöver för att kunna utföra ditt arbete på ett bra sätt. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och ha en god kommunikation med dig som söker jobb hos oss, ber vi dig att skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller i pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

23 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Timvikarier inom personlig assistans

Vill du också vara en del i vårt viktiga arbete och se till att varje möte med våra brukare upplevs som trevligt och meningsfullt? Vi söker nu tre personliga assistenter för timanställning hos oss inom personlig assistans. Hemvården ligger organisatoriskt under Stöd, vård och omsorgsförvaltningen som är uppdelad i verksamhetsområdena funktionsstöd och äldreomsorg. Vår kärnverksamhet är att bedriva omvårdnad, omsorg och rehabilitering för äldre samt att ge stöd och service till personer med funktionsnedsättning. Hos oss är du med och bidra till ett bättre liv för de vi är till för. Här finns möjlighet att utvecklas tillsammans med trygga kollegor som vill göra skillnad för våra kunder. ARBETSUPPGIFTER Arbetet som personlig assistent innebär att du ska vara ett stöd i vardagen åt en person med funktionsnedsättning. Detta innebär att du arbetar i individens hem och ger stöd i exempelvis personlig hygien, omvårdnad, kommunikation, fritidsaktiviteter, förflyttningar och medicinhantering. Du kommer att bistå brukaren i dennes vardag och fungera som brukarens förlängda arm. Lyft och förflyttningar förekommer i arbetet. Till detta tillkommer även vissa hushållsuppgifter. Arbetet är schemalagt såväl dag, kväll och natt, varierande tjänstgöringsgrad. KVALIFIKATIONER Det är brukarens behov och önskemål som står i centrum och därför kommer personlig lämplighet att vara den tyngst vägande faktorn vid rekryteringen. Vi söker dig som har god självinsikt, samarbetsförmåga och ett respektfullt bemötande, och som är lyhörd och har en känsla för när du ska agera eller ta ett steg tillbaka. Det är också viktigt att du kan hålla dig lugn i stressade situationer och vara lösningsfokuserad. Som person bör du vara glad, social, lyhörd, pedagogisk och ha bra tålamod. Du bör också vara flexibel och gilla utmaningar. Har du utbildning eller tidigare erfarenhet inom vård och omsorg, datavana, erfarenhet av lyft och förflyttningar, dokumentationsvana, arbeta med medicinhantering genom delegation är det meriterande. Kunskap kring att arbeta med ett låg affektivt bemötande och kunna arbeta stödjande kring kommunikation är också meriterande. B-Körkort är mycket meriterande men inte ett krav. ÖVRIGT Kristinehamns kommun är en arbetsplats med många medarbetare, som i sin tur genom arbete inom olika verksamheter möter många av kommunens invånare. Vi arbetar för ett framgångsrikt ledar- och medarbetarskap genom dialog och samarbete. Arbetsmiljön påverkas av hur vi bemöter varandra och vi alla har ett ansvar för att bidra till en god arbetsmiljö och kommunikation. Våra ledord för medarbetarskap är delaktighet, ansvarstagande och kompetens vilket vi tror bidrar till en positiv och hälsosam arbetsmiljö som ger kraft, energi samt arbetsglädje på jobbet. Som anställd hos oss kan du förvänta dig stöd för nya idéer, goda utvecklingsmöjligheter och att vi ger dig de verktyg du behöver för att kunna utföra ditt arbete på ett bra sätt. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och ha en god kommunikation med dig som söker jobb hos oss, ber vi dig att skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller i pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

23 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Diskare

Vi söker en person som är positiv, arbetsvillig, stresstålig. Du ska lätt samarbeta med arbetskamrat. Du har ansvarig för diskning och städning i köket.

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Innesäljare i Kristinehamn

Dags att testa en ny karriär? Eller dags att starta din första? Vill du utvecklas och ha en trygghet på din arbetsplats? -BRA! Då ska du fortsätta läsa här! Hos oss på PEC har du ett mån-fre jobb , mellan 8:30-16:30.En trygg arbetsplats som funnits sedan 2003 med kollektivavtal via unionen.På PEC säljer vi tjänster och produkter till både nya kunder, passiva kunder och befintliga kunder.PEC har alltid har arbetat åt de största företagen i sina respektive branscher, så du kommer att känna till flera av varumärkena du kommer att sälja.Några av de varumärkena är tex;Fortum, Bonnier, Egmont, Allente, operatören 3 och Miljonlotteriet.Vi har även en avdelning med inkommande administrativa samtal då för 1177 Vårdguiden. Utöver arbetet i sig, så får man med sig otroligt många nyttiga färdigheter att ha med sig livet ut!Oavsett om det är i det sociala livet, att förhandla om ett lån på banken eller söka sig vidare till nya äventyr så som att tex plugga till mäklare eller annat typ av arbete inom försäljning. Detta då vi kontinuerligt ger feedback, utbildningar inom säljteknik, retorik, och strukturuppbyggnad!På varje kontor finns det platschef och säljledare med många år inom försäljning, som stöttar, utbildar och ser till att du ska nå dina och företagets mål!Dessutom kommer du under din tid hos oss få uppleva tävlingar om allt från en lunch, middag på stan med kollegor, superpresentkort, en resa till varmare breddgrader, eller varför inte en ny TV ? Det du kan förvänta dig hos oss på PEC är; Fast månadslön;120,24 kr/h om du är under 24 år, vilket motsvarar en månadslön på 20,081 kr vid ett arbetstidsmått om 100%138,05kr/h om du är över 24 år, vilket motsvarar en månadslön på 23,054kr vid ett arbetstidsmått om 100% Utöver grundlönen har du generös provision Möjligheten att testa vingarna på varmare breddgrader på tex Cypern eller i Dubai Feedback och daglig coachning Ett härligt gruppklimat där vi som kollegor äter gemensam lunch, spelar pingis, biljard eller playstation tillsammans på rasterna Planerade tävlingar om allt från ära och superpresentkort, till en utomlandsresa till en ny TV, äventyr i Sälen eller bowling och middag tillsammans med kollegor! Sammanhållning och högt till tak, med en öppen och ärlig dialog så löser vi det mesta! Försäljning är otroligt givande och väldigt roligt.Vårt mål är att alla som jobbar hos oss ska känna sig som en del av vårt företag, en del av ett team. Att man ska sträva högt! Vi sätter upp dagliga mål på individnivå, kontor och som team. Erfarenheten man får hos oss på PEC har visat sig göra stor nytta hos många av våra anställda även i det sociala livet, eller om man vill plugga vidare till tex mäklare, eller om man ska förhandla om ett lån på banken! Vi söker dig som : Vill lära dig mer om försäljning Kan arbeta självständigt och i team Som ser lösningar och kan ta emot feedback Har ett engagemang för jobbet du utför Har mycket goda språkkunskaper i svenska - tal och skrift, detta då vi ställer höga krav på tydlighet och förmågan att förklara produkten. Känner du dig redo för en trivsam arbetsplats och samtidigt få värdefull arbetslivserfarenhet inom försäljning, marknadsföring, ledarskap och kommunikation?- Då är det här rätt arbete för dig! Du kommer vid anställning att genomgå säljutbildning och få full upplärning.Vi jobbar sedan aktivt med individuell coachning, feedback och uppföljning genom våra duktiga ledare och säljare. Som säljare hos oss på PEC blir du en del av ett engagerat team med stort driv.Här erbjuds du en speciell arbetsmöjlighet på en spännande arbetsplats där stor vikt läggs på dina personliga egenskaper och styrkor.Vi anser att med rätt driv och inställning kan man gå hur långt som helst. Sök jobbet som säljare hos oss på PEC! Vi lovar en givande, rolig och utvecklande arbetsplats! *Omfattning: 35h/Vecka (08:30-16:30)*Placering: Kristinehamn*Lön: Fast grundlön och generös provision *Rekryteringsprocess:När vi fått in din ansökan tar rekryteringsansvarig kontakt med dig inom ett par dagar för en telefonintervju.Tar du dig vidare i rekryteringprocessen från telefonintervjun blir du inbokad på en 2dagars information och rekryteringsträff på plats på kontoret, där får du en närmare presentation av företaget och möjlighet att kunna testa jobbet.Känns allt bra från båda parter erbjuds du en anställning. Om oss PEC är Sveriges största care- & contactcenter med gott rykte i branschen. Vi jobbar med både inkommande och utgående telefoni åt flera av de största företagen i sina respektive branscher. Vi jobbar ständigt med att förbättra oss och förnya oss för att kunna erbjuda de bästa tjänsterna för våra kunder och uppdragsgivare. Företaget har idag cirka 250-300 anställda och vi finns i Malmö, Kristinehamn, Karlstad och Västervik.

22 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Säljare till Kristinehamn

Vill du bli Sveriges bästa säljare? Kickstarta din säljkarriär hos oss på Verisure! Våra medarbetare är vår största tillgång och vi erbjuder därför en onboarding i världsklass! Du får lära dig försäljningsarbetet från grunden och får alla verktyg för att lyckas i din säljkarriär. Är du driven och vill utvecklas vidare så har vi fantastiska karriärmöjligheter samt erbjuder vidareutbildning inom både försäljning, installation och ledarskap. Tjänsten är placerad hos Säkerhetstjänst i Värmland AB som sedan flera år är franchisetagare till Verisure AB - marknadsledande leverantör av larm till villa och lägenhet. Vi erbjuder dig: * Attraktiv lön med garanterad del och provisionsstege * Tjänstebil * Onboarding i världsklass * Attraktiv karriärstege * Säljtävlingar med extraordinära priser * Kollektivavtal och friskvårdsbidrag * Mållön 32.000-40.000 kronor Vad innebär tjänsten? Som säljande Security expert jobbar du med försäljning som hjälper familjer och människor att känna trygghet i vardagen. I praktiken besöker du privatpersoner för kostnadsfri rådgivning och sälj av säkerhet för ett tryggare hem. Du ansvarar för hela säljprocessen från bokning, genomförande av kundbesök till avtalsskrivning och installation. Vi har några av Sveriges absolut bästa säljare och coacher till förfogande och har därför inget krav på tidigare försäljningserfarenhet. Vi söker dig som: * Har B-körkort (obligatoriskt krav)  * Kan arbeta vardagar mellan kl. 12-21  * Behärskar svenska i tal och skrift, ytterligare språk är meriterande  * Är fri från anmärkningar i belastningsregistret och hos UC  * Drivs av att arbeta mot uppsatta mål * Har stort kundfokus med hög integritet * Värdesätter samarbete och ett bra team Sök direkt utan CV Urval sker löpande så ta chansen och skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar inte emot ansökningar via mail på grund av GDPR. Under rekryteringsprocessen tar vi utdrag ur belastningsregistret och gör en kreditupplysning. Har du frågor? Läs mer på vår karriärsida eller kontakta rekryteringsteamet på [email protected] . Märk ämnesraden med den ort du är intresserad av att jobba i. Vi ser fram emot din ansökan!

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Teknisk projektledare inom vattenkraft!

Söker du nästa utmaning i arbetslivet? Har du en bakgrund inom projektledning eller som tekniker inom vattenkraft? Ta då chansen att läsa mer om denna roll på ett familjärt, marknadsledande företag inom Hydro. Om tjänsten Som projektledare hos vår samarbetskund kommer du att ansvara för projekt inom vattenkraft. Företaget är leverantörer av turbiner, motorer och propellers till olika eldistribitörer runt om i landet. Konkreta arbetsuppgifter i denna roll är: •Tillståndskontroller, Genomgång av utrustningen och analysera om utrustningen håller den standard som efterfrågas. Om den inte gör det så planera för renovering/uppdatering av utrustning. •Gäller ofta löphjul, diverse hydrualik och övriga slitagedelar •Uppgradera/byta ut magneteringsskåp som innehåller växel/likriktare, generatorer, dioder och övrig elektronik Ditt arbete blir att identifiera, räkna på, planera och projektleda dessa jobb hos kunder. Du tar fram tidsplaner, resursplanerar, följer budget och kravspecifikation. Om dig som söker Vi söker dig som sedan tidigare har någon form av erfarenhet inom vattenkraft av något slag. Gärna mot turbiner och den tunga elektronik/maskinteknik som finns i vattenkraftsdistribution. Kanske har du tidigare varit tekniker och vill ta nästa kliv i karriären? Eller är du redan projektledare och vill komma till en ny arbetsplats för att utmanas vidare? Skallkrav för tjänsten: •Erfarenhet av vattenkraft •Behärska Svenska på en god nivå i tal och skrift •Körkort B* Som person ser vi att du tycker om att vara spindeln i nätet, du har en god struktur, nästa för affärer och trivs i en kravställande roll. Du kommer att ha många kontaktytor med kunder, intern personal och underentreprenörer. Om företaget Kundföretaget är verksamma inom flera olika branscher men har ett stort ben inom energisektorn. Man vill vara den kompletta leverantören av utrustning och service av sina produkter till elkraftsdistrubitörer. Trots att man är en del av en större koncern så värdesätter man att skapa en familjär känsla utan hierarkier. Alla får vara med att tycka till och bidra till förändring. Om Framtiden AB Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du inledningsvis vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Rekryteringsprocess CV granskning Kandidaturval Telefonintervju Fysisk/digital intervju med Framtiden Referenstagning Slutintervju med kundföretaget Villkor Omfattning, Heltid, 100% Ort, Kristinehamn Start, enligt överenskommelse Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum inträffat.

22 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024