Administratör till myndighet i Stockholm

Har du gymnasieutbildning och minst två års arbetslivserfarenhet som administratör? Varmt välkommen med din ansökan! Om uppdragetVi söker en administratör för ett konsultuppdrag på en myndighetStockholm som är verksamma inom läroverksamhet. Uppdraget förväntas starta 24 majoch pågårfram till 30 september, med möjlighet till förlängning på en månad.Tjänsten är på heltidoch arbetet utgår ifrån kundens lokaler iStockholm. Du arbetar helgfria vardagar mellan klockan 8.00-16.30.Dina arbetsuppgifter I detta konsultuppdragpå skolinspektionen kommer du att vara behjälplig med administrativa uppgifter. Detta kan varaposthantering ochdiarieföring av handlingar men ävenexpediering av beslut samt atthantera inkommande handlingar ochfrågor via funktionsbrevlåda. Dessa arbetsuppgifter kommeräven förekomma: Sköta administrativa uppgifter Planera och samordna Arbeta utifrån fastlagda rutiner Vara ett operativt stöd för verksamheten Formulera brev, protokoll, dokumentation m.m Hantera återkommande arbetsuppgifter såsom kopiering, sortering och posthantering. Assistera och ge service till en eller flera personer exempelvis chef eller avdelning. Hantera många kontakter med anställda och allmänhet Göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram Göra kalenderbokningar, mötesbokningar Utföra reseplanering Dina kvalifikationer Gymnasium eller likvärdig utbildning Minst två 2 års erfarenhet av personal- och ekonomiadministration inom offentlig förvaltning Minst två 2 års aktuell erfarenhet av diarieföring Minst två 2 års aktuell erfarenhet expediering av beslut Erfarenhet av fakturahantering Kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som i skrift Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt. Minst ett års arbetslivserfarenhet från liknande arbete Om du går vidare i denna processmåste du vara tillgänglig att delta på intervju med myndigheten den 7 maj för att kunna vara aktuell för tjänsten.I denna tjänst är det viktigt att: Ha god samarbetsförmåga och strukturerad Du är serviceinriktad och metodisk Du är flexibel utan att ge avkall på kvaliteten i arbetet Du ärstrukturerad och uppskattar att skapa ordning och redan ha arbetslivserfarenhet av självständigt arbete Du har arbetslivserfarenhet av att hantera en stor mängd olika arbetsuppgifter samtidigt Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 3 maj Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Madeleine Matrell, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 08 84 53 00 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

26 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Biljettkontrollant till Halland

Är du ansvarstagande och har tidigare erfarenhet inom serviceyrket? Varmt välkommen med din ansökan! Om uppdraget Vi söker en ansvarstagande biljettkontrollant för en behovsanställning hos vår kund i Halland. Uppdraget förväntas starta i slutet av maj alternativtbörjan av juni och arbetstiderna är förlagda 06:00 till 22:00 med dags eller kvällspass under både helg och vardag. Vår kund lägger schemat månad för månad och du kan komma att bokas upp vid planerad frånvaro, men främst vid akut behov. Anställningen påbörjas med en sex (6) månaders behovsanställning med chans till förlängning. Du kommer även att erbjudas en utbildning på plats i hot och våld.Dina arbetsuppgifter Arbetet består av att utföra biljettkontroller inom kollektivtrafiken i kommunen.Som biljettkontrollant är du ute i verksamheten, på tåg och bussar. Arbetet kommer till viss del genomföras utomhus.Du arbetar alltid tillsammans med en kollega under hela passet. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av: Kontrollera att resenärerna harrätt biljett Vid avvikelser och felaktiga biljetterge ut tilläggsavgifter Hjälpa resenärer att köpa biljett vid behov Informera i frågor som rör resan, biljetter och trafiken Dina kvalifikationer Godkänd gymnasieutbildning Tidigare arbetslivserfarenhet från ett serviceyrke eller annan relevant yrkeserfarenhet med kundkontakt Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift God kommunikativ förmåga Som Biljettkontrollant behöver du vara serviceinriktad och ansvarstagande samt ha en god social förmåga. Du ska även kunna arbeta beslutsamt och vara trygg i att ta ett helhetsansvar. Då jobbet har varierande arbetstider behöver du vara flexibel och kunna jobba både tidig morgon och på kvällar. I rollen möter du många människor och du behöver ha en fingertoppskänsla i dina beslut och ditt agerande. Du arbetar även i team och du behöver kunna samarbeta. Meriterande Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som exempelvis kontrollant eller väktare Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 20 maj. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 881 30 00 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

26 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Redovisningsekonom till kund i Södertälje

Har du flera års arbetslivserfarenhet som redovisningsekonom? Varmt välkommen med din ansökan! Om uppdraget Vi söker en redovisningsekonom till en kund i Södertälje.Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia som startar2024-08-12 och pågår till2024-11-30 med möjlighet till förlängning på en månad efter slutdatum.Tjänsten är på heltid och du arbetar 39 h/vecka måndag-fredag. Arbetet sker primärtvid kundens kontor i Södertälje men med viss möjlighet till distansarbete. Dina arbetsuppgifter EU-lagstiftning skapar behovet av att kundens verksamhetsområde separeras från de övriga till ett eget aktiebolag. Uppdraget innebär därmedbåde att stötta ansvarig ekonom i löpande bokföring samt i projektet med fissionen. Självständigt hantera bokslut och avstämningar Sköta aktiveringar av investeringsprojekt och hantering av anläggningsregister Fission, fusion eller bolagsförsäljningar Hantera olika redovisningsfrågor samt atthitta och lösa differenser Dina kvalifikationer Vi söker dig som är noggrann, driven, kommunikativ, serviceinriktad ochlösningsfokuserad. Du är enbra lagspelare och har förmågan att snabbt sätta sig in i nya uppgifter. Vidare har du: Relevant högskoleutbildning omfattande minst 3 år eller likvärdig utbildning Minst tre års arbetslivserfarenhet som redovisningsekonom Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt Kunskaper i förekommande bokföringssystem Meriterande Mycket god system-vana från större företag Erfarenhet av Unit4 ERP Erfarenhet av aktiveringar och anläggningar Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 31 maj. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, AliciaBelila, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 0728813000 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

26 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Redovisningsansvarig till fastighetsbolag i Strängnäs

Nu söker vi omgående för kunds räkning en redovisnings ansvarig med erfarenhet från fastighetsbranschen till ett uppdrag på 5 månader. Om uppdraget Uppdraget är ett konsultuppdrag via Bemannia på 100% med start omgående och fram till oktober. Du kommer att arbeta på enhetens kontor i Strängnäs. Enheten som du kommer att arbeta påäger sedan 2005 i princip samtliga kommunala verksamhetsfastigheter med en sammanlagd yta av cirka 145 000 kvm BTA. Fastighetsbeståndet är fördelat på cirka 70 olika hyresobjekt. Dessutom förvaltas cirka 42 500 kvm inhyrda lokaler i ett 25-tal hyresobjekt som också används för kommunal verksamhet. Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer att innebära att dumed visst stöd, men i huvudsak själv kommer att upprätta delårsbokslut/koncernbokslut för tertial 2. Detta ska rapporteras till kommunen enligt deras upprättade mallar. Dina kvalifikationer Eftergymnasial utbildning inom ekonomi/redovisning. Flerårig erfarenhet av arbete inom ekonomiavdelning inriktning redovisning. Erfarenhet från fastighetsbranschen. God kännedom om bokslutsprogrammet Capego från Wolters Kluwer. Erfarenhet av koncernredovisning. Vi ser att du som person arbetar självständigt. Du är driven och noggrann samt har god samarbetsförmåga. MeriterandeDet är meriterande om du erfarenhet av ekonomisystemet Fenix från Akribi. Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 3/5. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Anna Radhe, [email protected]. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 0708934700. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

26 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Drifttekniker inom fastighetsbranschen sökes till Sundbyberg

Har du lång erfarenhet inom fastighetstekniska system såsom värme, ventilation, styr- och övervakningssystem? Välkommen med din ansökan redan idag då tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag Om uppdragetVi söker en drifttekniker som har erfarenhet inom fastighetsbranschenför ett konsultuppdrag med start 13 majoch minsti 4 månader, uppdraget avser heltid, 100% med arbetstid kl. mån-tors kl. 07:00-16:00 Dina arbetsuppgifter I rollen som drifttekniker kommer du att arbeta medfastighetstekniska system såsom värme, ventilation, styr- och övervakningssystem. Säkerställa att dessa system fungerar optimalt, utföra förebyggande underhåll och identifiera eventuella fel eller problem med systemen. Utöver detta kommer dina arbetsuppgifter innebära: Tillsyn, felsökning, optimering och felavhjälpande av fastigheterna tekniska system såsom värme, ventilation, styr- och övervakningssystem Medverka vid upprättande och uppföljning av underhållsplaner och förbättringsförslag Driftoptimering av energiförbrukning Medverka vid utbyggnad och ombyggnad av styr- och övervakningssystem Dina kvalifikationer Relevant utbildning inom driftteknik eller liknande kunskap förvärvad i rollen som drifttekniker Erfarenhet från datoriserad driftövervakning och styr- och reglersystem Erfarenhet från felsökning av fastighetsbaserade system Minst tre års erfarenhet av rollen som drifttekniker I rollen som drifttekniker arbetar du ansvarstagande och utför dina arbetsuppgifter noggrant. Vi ser även att du har god samarbetsförmåga, arbetar bra i team och att du ärmycket serviceminded. Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2023-05-06 Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, [email protected], Sanna Perjons eller på nummer 070-884 96 00 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

26 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Servicetekniker sökes vid Arlandastad

Vill du ta nästa steg i din karriär och arbeta på ett företag som är i en stor utvecklingsfas? Ta chansen och sök detta konsultuppdrag! Om uppdraget Vi söker nu en Installatör / Servicetekniker hos en privat kund belägen i Norrort i Stockholm. Uppdraget börjar som ett konsultuppdrag på 6 månader och därefter finns möjlighet till anställning direkt hos vår kund. Du kommer att arbeta heltid 100% och rollen innefattar att du åker runt till olika kunder och främst monterar skärmar. Vi ser att du finns tillgänglig för start snarast möjligt. Företaget tillhandahåller servicebil i tjänsten. Tillgång till egen bil är fördelaktigt då det är enklaste sättet att ta sig till arbetsplatsen, parkering till egen bil finns tillgängligt vid arbetsplatsen. I arbetet kanresor och övernattning runt om i Norden förekomma.Dina arbetsuppgifter Vi söker en händig och flexibel medarbetare som även har god kommunikativ förmåga. Då du åker runt till olika kunder och installerar efter deras behov blir du en representant för företaget som värdesätter stor kundnöjdhet. I rollen kommer du att montera skärmar, bland annat vanligt förekommande vid snabbkassor inom restaurangbranschen. Rollen innefattar även att starta upp skärmen efter montering vilket förutsätter en grundläggande kunskap av tekniskt arbete. I arbetet förekommer tunga lyft, därav ser vi att du har en god fysisk förmåga. Dina kvalifikationer Händig och bekväm med monteringsarbete Social och serviceinriktad Tekniskt kunnig B-körkort Vi söker dig som är självständig och kan ta till sig nya arbetsuppgifter. Du behöver även finnas tillgänglig för eventuella resor vid behov. Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-05-02 Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaqueline Shafig, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 175 50 00 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

23 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Vikarier till fritids i Stockholm

Vi söker nu engagerade vikarier till ett flexibelt extrajobb på fritidshem runt om i Stockholm. Om uppdraget Som vikarie på fritids arbetar du ambulerande på olika grundskolor runt om i Stockholm. Du ersätter skolans ordinarie personal vid främst akuta behov och blir bokad med kort varsel. Vikariatens längd varierar från enstaka dagar till längre vikariat. Du väljer själv vilka dagar i veckan du vill arbeta och vi matchar dig med uppdrag som passar din tillgänglighet och kvalifikationer. Dina arbetsuppgifter Arbetet som vikarie på fritids är varierande och innebär arbetsuppgifter såsom; Stötta ordinarie personal i klassrummet Utföra aktiviteter med barnen enligt planering Arbeta tillsammans med andra fritidspedagoger i fritidsverksamheten Att vara rastvakt utomhus Dina kvalifikationer Avslutad barnskötarutbildning alternativt minst 3 års erfarenhet av arbete inom skolomsorg Tillgänglig för arbete minst 2 vardagar per vecka Kunna bli bokad på uppdrag samma morgon Bekväm med en resväg upp emot en timme till arbetet Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig [email protected] 08-122 00 450 under kontorstid. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

23 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Barnskötare till förskolor i Malung-Sälen

Är du en positiv och lekfull person med erfarenhet av arbete med barn i pedagogisk verksamhet? Vi på Bemannia söker barnskötare till vår vikariepool i Malung-Sälen. Om uppdraget Som vikarierande barnskötare arbetar du ambulerande på olika förskolor runt om i Malung-Sälens kommun.Du ersätter förskolans ordinarie personal vid främst akuta behov och blir bokad med kort varsel. Vikariatens längd varierar från enstaka dagar till längre vikariat. Du väljer själv vilka dagar i veckan du vill arbeta och vi matchar dig med uppdrag som passar din tillgänglighet och kvalifikationer. Dina arbetsuppgifter Som barnskötare är arbetsuppgifterna varierande och innebär sedvanliga arbetsuppgifter på förskola såsom; Stötta ordinarie personal i den pedagogiska verksamheten Utföra aktiviteter med barnen enligt en planering Vara behjälplig vid måltider Dina kvalifikationer En avslutad gymnasieexamen samt minst 6 månaders arbetserfarenhet inom pedagogisk barnomsorg Alternativt En avslutad barnskötarutbildning eller gymnasieutbildning inriktning barn- och fritid. Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till [email protected] alternativt 08-122 00 450 under kontorstid. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

23 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Legitimerad lärarvikarie till låg- och mellanstadiet i Sigtuna kommun

Är du legitimerad lärare och söker ett flexibelt extrajobb? Då har vi uppdraget för dig! Om uppdraget Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag med 35 års erfarenhet av bemanning och rekrytering. Vi har i nuläget avtal med Sigtuna kommun för att stötta upp med engagerade vikarier till deras kommunala grundskolor. Dina arbetsuppgifter Som lärarvikarie ersätter du skolans ordinarie personal vid frånvaro, oftast av akut karaktär samt kortare vakanser. Du behöver vara förberedd på att bokas på arbete med kort varsel, oftast samma morgon. Du ansvarar för- och leder undervisningen i enlighet med den planering som ordinarie lärare överlämnar. Ibland kan du behöva genomföra egen planering. Dina kvalifikationer Erlagd lärarexamen och uttagen legitimation från Skolverket. Du ska kunna vara tillgänglig för arbete minst två vardagar per vecka och vara bekväm med att bokas till pass samma morgon. För att passa i rollen som lärarvikarie är du en tydlig ledare men också en god lagspelare och en bra förebild.Du har ävenett brinnande engagemang för arbete med barn och unga. Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökanSök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till [email protected] alternativt 08-122 00 450 under kontorstid. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

23 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Ekonomiansvarig till AIK hockey

Till AIK hockeysöker vi nu en erfaren, driven och engagerad ekonomiansvarig. Om uppdraget Uppdraget är ett konsultuppdrag med avsikt att bli en långvarig och permanent lösning med anställning hos vår kund som mål. Det är på heltid och arbetet sker på plats. Dina arbetsuppgifter I rollen som ekonomiansvarig ligger fokus på den dagliga driften och till en viss del på utvecklingsarbete. Duansvarar tillsammans med en kollegaför arbetet på ekonomiavdelningen. Vidare finns det möjlighet att ytterligare få bidra med administrativa arbetsuppgifter inför och efter evenemang. Följande uppgifter kommer att ingå i din roll: Månadsbokslut och avstämning Löpande bokföring och utläggsredovisning Momshantering och deklaration Reklamskattehantering och deklaration Leverantörsreskontra och utbetalning Löneadministration Arbetsgivardeklaration, lönebidrag och lönestatistik Budgetering, prognos och uppföljning Likviditetsplanering Lägenhetsadministration Administration kring matcher Reseräkningar och utlägg Kontakt med Skatteverket och revisor Du kommer att arbeta med likviditetsbudget och tabeller för jämförelser i systemen. Dina kvalifikationer Flera års erfarenhet som redovisningsekonom Goda kunskaper i Excel Meriterande Arbete på revisionsbyrå Akademisk utbildning inom ekonomi Erfarenhet av Briljant, Kontek lön, Oxceed och Ascendo Du är prestigelös och har lätt för att samarbeta. Du är även flexibel och har lätt för att snabbt ändra fokus från en uppgift till en annan. Du arbetar självständigt, men är ödmjuk som person. Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 240430. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jan Snellman, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072-194 500 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

23 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024