Vi söker dig som drivs av att vinna! Din inställning och vilja är viktigare än erfarenhet. Vi värdesätter egenskaper som laganda, tävlingsinstinkt och förmågan att ge allt för att nå målet. Här får du möjlighet att ta din vinnarskalle till nya höjder i en inspirerande och utvecklande säljroll. DINA ARBETSUPPGIFTER Som kundansvarig säljare hos Framtiden får du en nyckelroll i att förena talanger med spännande karriärmöjligheter. Du är företagets professionella ansikte utåt och bygger långsiktiga relationer med våra kunder. Din vardag är varierad, med grunden nedan: •Prospektera nya kunder •Hantera kalla och varma samtal till kund •Identifiera personalbehov hos nya och befintliga kunder •Skräddarsy lösningar inom bemanning och rekrytering för kunden, agera rådgivande till kunds rekryteringsbehov •Genomföra säljmöte, både digitalt och främst fysiskt på plats hos kund •Uppföljning och kundvård på både kort och lång sikt DIN PROFIL Vi söker dig som är hungrig att utvecklas och har drivet att lära dig mer inom försäljning! Du är målmedveten och resultatorienterad. Du trivs att arbeta med frihet under ansvar, och driver själv på för dig egen utveckling! Du tar ägande över ditt arbete och driver gärna på din omgivning för att lyckas tillsammans! Krav: •Minst 1 års erfarenhet inom försäljning •Flytande i svenska och engelska •B-körkort Meriterande: •Erfarenhet av uppsökande försäljning, ex telefon- eller fältförsäljning •Idrottsbakgrund •B2B-erfarenhet OM FRAMTIDEN Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Vi gör skillnad genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera talanger till rätt företag främst inom IT/Teknik, ekonomi och kontor. Framtiden startade 2004 och finns idag på sju orter i Sverige. Som medarbetare på Framtiden skall det vara roligt att gå till jobbet! Vi är ett ambitiöst och härligt gäng som gillar att umgås med varandra och samtidigt utvecklas. Här strävar vi alltid efter att bli vårt bästa jag genom utbildning, träning och ständig utveckling i våra roller. För oss på Framtiden är balansen mellan jobb och privatliv viktigt, därför tillämpar vi förtroendetid och flexibel arbetsplats. Vi har också förmåner som exempelvis utbildningsbidrag, väl tilltaget friskvårdsbidrag och gemensam frukost varje dag. Det finns möjlighet till delägarskap. Vi erbjuder attraktiv lön och bonusmodell. Vi står för hög service, kvalitet och har ett klimat som är familjärt och grundat i sunda värderingar. Om du vill ha en arbetsplats präglad av en positiv kultur där vi, medarbetarna, är i fokus är Framtiden rätt ställe för dig. VÅR REKRYTERINGSPROCESS Vår rekryteringsprocess följer nedan: •Telefonintervju •Personlighets- och logiktest •Intervju med rekryterare •Referenstagning •Intervju med rekryterande chef VILLKOR Start: Augusti Omfattning: 100% Ort: Malmö Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka iväg din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi söker dig som drivs av att vinna! Din inställning och vilja är viktigare än erfarenhet. Vi värdesätter egenskaper som laganda, tävlingsinstinkt och förmågan att ge allt för att nå målet. Här får du möjlighet att ta din vinnarskalle till nya höjder i en inspirerande och utvecklande säljroll. DINA ARBETSUPPGIFTER Som kundansvarig säljare hos Framtiden får du en nyckelroll i att förena talanger med spännande karriärmöjligheter. Du är företagets professionella ansikte utåt och bygger långsiktiga relationer med våra kunder. Din vardag är varierad, med grunden nedan: •Prospektera nya kunder •Hantera kalla och varma samtal till kund •Identifiera personalbehov hos nya och befintliga kunder •Skräddarsy lösningar inom bemanning och rekrytering för kunden, agera rådgivande till kunds rekryteringsbehov •Genomföra säljmöte, både digitalt och främst fysiskt på plats hos kund •Uppföljning och kundvård på både kort och lång sikt DIN PROFIL Vi söker dig som är hungrig att utvecklas och har drivet att lära dig mer inom försäljning! Du är målmedveten och resultatorienterad. Du trivs att arbeta med frihet under ansvar, och driver själv på för dig egen utveckling! Du tar ägande över ditt arbete och driver gärna på din omgivning för att lyckas tillsammans! Krav: •Minst 1 års erfarenhet inom försäljning •Flytande i svenska och engelska •B-körkort Meriterande: •Erfarenhet av uppsökande försäljning, ex telefon- eller fältförsäljning •Idrottsbakgrund •B2B-erfarenhet OM FRAMTIDEN Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Vi gör skillnad genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera talanger till rätt företag främst inom IT/Teknik, ekonomi och kontor. Framtiden startade 2004 och finns idag på sju orter i Sverige. Som medarbetare på Framtiden skall det vara roligt att gå till jobbet! Vi är ett ambitiöst och härligt gäng som gillar att umgås med varandra och samtidigt utvecklas. Här strävar vi alltid efter att bli vårt bästa jag genom utbildning, träning och ständig utveckling i våra roller. För oss på Framtiden är balansen mellan jobb och privatliv viktigt, därför tillämpar vi förtroendetid och flexibel arbetsplats. Vi har också förmåner som exempelvis utbildningsbidrag, väl tilltaget friskvårdsbidrag och gemensam frukost varje dag. Det finns möjlighet till delägarskap. Vi erbjuder attraktiv lön och bonusmodell. Vi står för hög service, kvalitet och har ett klimat som är familjärt och grundat i sunda värderingar. Om du vill ha en arbetsplats präglad av en positiv kultur där vi, medarbetarna, är i fokus är Framtiden rätt ställe för dig. VÅR REKRYTERINGSPROCESS Vår rekryteringsprocess följer nedan: •Telefonintervju •Personlighets- och logiktest •Intervju med rekryterare •Referenstagning •Intervju med rekryterande chef VILLKOR Start: Augusti Omfattning: 100% Ort: Stockholm Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka iväg din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig!
Drivande Depåchef till Toolpal – Framtidens uthyrningsbolag som digitaliserar byggbranschen Vill du leda den dagliga driften i en miljö där teknik, kundservice och team work möts? Toolpal söker en engagerad Depåchef som vill ta ett operativt ledarskap över uthyrningsdepån i Stockholm. Här får du chansen att kombinera maskinkunskap med kundkontakt, försäljning, administration och arbetsledning i en framtidsbransch som präglas av utveckling och innovation. Hos Toolpal blir du en nyckelperson i det dagliga arbetet och får stort inflytande över hur bolaget tillsammans skapar en smidig, professionell och kundnära verksamhet. Om rollenI rollen som Depåchef ansvarar du för att leda det dagliga arbetet på depån. Ditt fokus ligger på arbetsledning, kundservice och effektiv drift – du skapar struktur, planerar resurser och ser till att rätt maskin är på rätt plats i rätt tid. Du arbetar nära kunder, kollegor och leverantörer och får en varierad arbetsdag där ingen dag är den andra lik. Du leder teamet i det dagliga arbetet, utan formellt personalansvar. Ditt ansvar handlar om att planera, koordinera och se till att arbetet på depån flyter på enligt plan. Du är också ett stöd i administrativa delar och fungerar som en viktig kontaktperson både internt och externt. Exempel på arbetsuppgifter: •Arbetsledning och personalplanering för uthyrningsdepå •Kundmottagning via butik, telefon och e-post •Bearbetning, försäljning och uppföljning av nya och befintliga kunder •Fakturaadministration – både inkommande och utgående •Hantering av maskinreturer, inklusive bedömning av skick och kundkontakt •Försäljning av äldre/ej aktuella maskiner samt stöd i nyinvesteringsprocesser •Utkörning av maskiner till kund vid behov •Tvätt av maskiner och andra verksamhetsnära uppgifter •Ansvara för butiksdriften på depån Du arbetar i en miljö där serviceanda, kvalitet och noggrannhet värderas högt. Du får stort eget ansvar och möjlighet att påverka och effektivisera depåns arbete. Vi söker dig medDu är en tillmötesgående och lösningsorienterad person med stort driv och vilja att jobba tillsammans med kollegor och kunder. Du gillar att kombinera operativt arbete med kundkontakt och arbetsledning. Du har ett intresse för teknik och maskiner samt förstår vikten av god service och kommunikation. Krav för tjänsten: •Gymnasieexamen •Erfarenhet från maskinuthyrning och/eller maskinförsäljning •Svenska och engelska i både tal och skrift •B-körkort Du erbjuds Hos Toolpal får du möjlighet att arbeta i ett växande och framtidsorienterat företag som har kul tillsammans och jobbar mot gemensamma mål. Toolpal erbjuder: •Friskvårdsbidrag •Kollektivavtal (Handels tjänstemannaavtal) •En familjär och stödjande arbetsmiljö •Möjlighet att påverka arbetssätt och rutiner •En arbetsplats med starkt fokus på digitalisering och framtidens byggbransch Om vår kundToolpal är en innovativ aktör inom maskinuthyrning med fokus på att skapa framtidens lösningar för byggbranschen. Genom att kombinera ett digitalt arbetssätt med stark kundfokus vill Toolpal göra uthyrning enklare, smartare och mer hållbar. Företaget präglas av entreprenörsanda, nära kundrelationer och en passion för maskiner och teknik. Toolpal befinner sig i en spännande tillväxtfas och söker nu dig som vill vara med och ta nästa steg i utvecklingen. Om Framtiden ABVi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige. För denna tjänst kommer du bli anställd direkt hos Toolpal. RekryteringsprocessVi arbetar med en strukturerad rekryteringsprocess för att säkerställa bästa möjliga matchning mellan kandidat och företag. Steg i processen: •Intervjuer med Framtiden •Tester •Referenstagning •Slutintervju hos Toolpal Vi ger dig löpande återkoppling och strävar efter en snabb och smidig process. VillkorAnställningsform: Tillsvidare, med 6 månaders provanställning Start: Enligt överenskommelse Placering: Stockholm, dagar på depån i Uppsala kan även förekomma. Arbetstider: Måndag-torsdag 06:30-16, Fredag 06:30-14:00 Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Har du erfarenhet som projektledare eller jobbat med att kvalitetssäkra interna processer? Har du en teknisk utbildning och vill lära dig mer om kvalitet inom projekt? Då kan detta vara något för dig! Om rollen Som Project Quality Manager (PQM) arbetar du med kundprojekt och fungerar som kundens representant för kvalitetssäkring internt genom hela processen, från order till leverans. Rollen handlar till största del om att se till att kvaliteten efterföljs i alla steg i processen från offert, produktion och leverans men även ett efterarbete för analys och förbättringsförslag. Det är en hel del admin då det finns krav och standarder som ska efterlevas. Du kommer att arbeta i ett nära samarbete med projektledaren och övriga avdelningar i bolaget med alla steg i projektet från offert till levererad produkt samt eftermarknad. Arbetet sker på kontoret med ev. möjlighet att jobba hemma 1-2 dagar i veckan. Exempel på arbetsuppgifter: •Genomgående ansvar genom hela processen, planering, produktionsstadie, leverans och till sist förbättringsmöjligheter inför framtida projekt. •Kvalitetsplanering och kravhantering från kund. •Kvalitetskontroll inför leverans, inklusive granskning och certifiering. •Kvalitetsförbättring genom att identifiera och implementera förbättringar. •Stödja eftermarknaden genom att granska och säkerställa kvalitet. Din profil För att axla rollen som Project Quality Manager behöver du uppfylla skallkrav nedan och ha ett stort intresse för kvalitetsfrågor. Du behöver vara ödmjuk, trygg i en roll med ansvar och kommunikativ lagspelare som trivs med att jobba mot samma mål som resten av verksamheten. I vissa fall kan arbetsbelastningen öka vilket innebär att du behöver känna dig trygg med att strukturera upp ditt arbete för att leverera i tid. Skallkrav •YH/högskole- eller civilexamen inom projektledning och kvalitetsfrågor. •3+ års arbetserfarenhet av att jobba med kvalitet och standarder. •3+ års arbetserfarenhet hos större företag inom industrin i en ledande roll. •Svenska och engelska, flytande i tal & skrift •Svensk medborgare Meriterande •Arbetserfarenhet med mjukvara Uppdraget är placerat i säkerhetsklass. Inför anställning kommer du därför genomgå en säkerhetsprövning, vilket här innebär krav på svenskt medborgarskap. Om Saab AB Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med en bestående mission: att hjälpa nationer att hålla sina medborgare och samhället säkra. Med stöd av sina 22 000 talangfulla medarbetare driver Saab ständigt gränserna för teknik för att skapa en tryggare och mer hållbar värld. Företaget designar, tillverkar och underhåller avancerade system inom flygteknik, vapen, kommando och kontroll, sensorer och undervattenssystem. Övervakning och säkerhet genom toppmoderna sensorer är ett växande affärsområde inom Saab. År 2016 döptes området till Saab Surveillance och här återfinns världskända produkter som flygradarn Erieye, markradarfamiljen Giraffe, radarsystemet Arthur samt systemlösningar för att upptäcka och skydda mot olika typer av hot. Om Framtiden AB Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en konsultansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos SAAB. Rekryteringsprocess Låter tjänsten intressant? För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Rebecca Anderson via e-post: [email protected]. Vi tar inte emot några ansökningar via mail. Rekryteringsprocessen för det här jobbet består för dig som kandidat av följande steg: telefonintervju, intervju, referenstagning och intervju på plats hos SAAB. Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Villkor Uppdraget är placerat i säkerhetsklass. Inför anställning kommer du därför att genomgå en säkerhetsprövning, vilket här innebär krav på svenskt medborgarskap. Start: Hösten 2025 Omfattning: Heltid, tillsv. Arbetstid: Kontorstider 8-17, flex. Ort: Göteborg. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vill du jobba på ett världsledande företag med konstruktion av framtidens automowers? Sök tjänsten som konstruktör på Husqvarna AB. Arbetsuppgifter Som konstruktör på avdelningen R&D PRO Robotics har du varierande dagar. Du jobbar projektbaserat och är en del av produktens resa från början till slut. Det innebär att jobba med konceptutveckling, möten med projektledare, rita och testa. Du arbetar med Husqvarnas automowers inom proffssegmentet. Arbetet innebär både med att utveckla nya klippare och att förbättra befintliga klippare med exempelvis nya funktioner eller förbättringar. I arbetsuppgifterna ingår exempelvis: Arbeta med konceptutveckling Jobba i projekt CAD design med Catia Nära samarbete med övriga avdelningar inom R&D I rollen som konstruktör söker vi dig som har: Engelska i tal & skrift Högskoleutbildning inom mekanik eller relevant arbetserfarenhet Det är meriterande om du har: Svenska Erfarenhet av Catia Som person är du öppen, nyfiken och vill utvecklas. Du har ett stort intresse inom produktutveckling och teknik, även beräkningar, funktionalitet. En god kommunikationsförmåga är viktigt då jobbet innebär mycket samarbete i team. Du är också en person som vågar ifrågasätta och bidra med initiativ samtidigt som du är ödmjuk inför andras idéer. Du erbjuds Att arbeta med avancerad teknik på ett världsledande företag Erfarenhetsutbyte med kunniga kollegor Stora utvecklingsmöjligheter Ett härligt team som skrattar och har roligt ihop Om Husqvarna Husqvarna Group är ett internationellt bolag med anrik historia inom produktutveckling sedan 1689. Idag är vi världsledande inom utomhusprodukter för grönytor inom både privat & offentlig sektor. Husqvarna är pionjärer inom smarta trädgårdslösningar och visst har du hört talas om deras Automower? De har en oerhört stark innovationsfilosofi och de efterlever sin företagskultur genom att fokusera på individer, hållbarhet & mångfald. Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos Husqvarna. Villkor Startdatum: September Placeringsort: Huskvarna Omfattning: Heltid, dagtid Lön: Enligt överenskommelse
Bli en del av vårt fantastiska talangprogram och arbeta som driftingenjör inom el/automation! Hos oss får du möjligheten att arbeta på ett värdlsledande företag med avancerade och innovativa elkrafstlösningar. Vi ger dig chansen att kickstarta din karriär som driftingenjör där du får värdefull erfarenhet inom HVDC systemet, innefattande felsökning av el, elkraft och automationssystem. Framtidens Talangprogram Under ett års tid kommer du att delta i vårt talangprogram. Det innebär att du kommer ha ungefär en utbildningsdag i månaden, utbildningarna är specifikt framtagna tillsammans med vår kund för att hjälpa dig genom både teknisk kompetensutveckling och stärka dig som individ. Talangprogrammet ger dig en unik möjlighet att bygga relation med de andra deltagarna, byta erfarenheter samt lära känna andra delar av verksamheten. Vårt mål är att du ska ha roligt under året samtidigt som du rustas med viktig kunskap som hjälper dig i arbetslivet. Under första året är du bosatt i Ludvika, antingen temporärt eller över tid. Efter första året av introduktion och inlärning av rutiner, teknik och system går det bra att utgå från Västerås området under tiden man inte reser och driftsätter. Mer om rollen Som driftingenjör kommer du arbeta på elkraftsanläggningar runt om i världen med fokus på att säkerställa driften kopplat mot el och automationssystem. Dina ansvars områden blir att genom simulering och testning av systemen, säkerställa att systemen fungerar optimalt och enligt dem krav som ställs på anläggningen så att våra kunder får den bästa möjliga upplevelsen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Driftsättning och säkerställande av elkrafts- och automationssystem. Felsökning och problemlösning för att säkerställa driftsäkerhet. Samarbete med kunder och kollegor för att uppfylla projektmål. Resor till olika delar av världen för att delta i installationer, driftsättning och underhåll. Vem är du? Vi söker dig som engagerad och kunnig person med eftergymnasial utbildning inom el, elkraft, elektronik, datateknik, automation eller likvärdigt. Du har en stark teknisk bakgrund och är lösningsorienterad. Erfarenhet av liknande arbete är meriterande men inte ett krav. Du erbjuds Hos oss får du möjlighet att utvecklas i en internationell miljö med spännande utmaningar. Vi erbjuder: Friskvårdsbidrag för att främja din hälsa och välmående. Flexibel arbetstid för att du ska kunna balansera arbete och fritid. Möjlighet att resa och arbeta på olika platser runt om i världen. Om vår kund Vår kund är ett världsledande elkraftsföretag som ständigt strävar efter att ligga i framkant av teknologisk utveckling. De erbjuder innovativa lösningar och har en stark global närvaro. Här får du chansen att arbeta med de bästa inom branschen och bidra till hållbara energilösningar. Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Rekryteringsprocessen Intervju med Framtiden AB Referenstagning Intervju med slutkund SSG-utbildning samt drogtest Villkor Anställningen inleds med en anställning genom Framtiden AB, med möjlighet till permanent övergång hos kundföretaget efter slutförd konsultperiod. Vi erbjuder konkurrenskraftiga villkor och en arbetsmiljö där du kan växa och utvecklas. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Ansök idag och bli en del av vårt framgångsrika team
Vill du vara med och forma framtidens smarta fastigheter? Är du tekniskt nyfiken, lösningsorienterad och trivs med ett högt teknikinnehåll? Då kan du vara rätt person för en växande aktör inom fastighetsautomation i Malmö! Om företaget Vår kund är ett specialiserat konsultbolag inom fastighetsautomation med bas i Malmö. De arbetar med hela kedjan – från rådgivning och projektering till installation och driftsättning av smarta styr- och övervakningssystem. Kunderna finns inom både offentlig och privat sektor, och omfattar allt från skolor och sjukhus till bostadsfastigheter och kommersiella byggnader. Med ett tydligt fokus på hållbarhet och långsiktighet levererar de tekniska lösningar som gör fastigheter mer energieffektiva, användarvänliga och framtidssäkrade. I teamet arbetar erfarna automationsingenjörer som gärna delar med sig av sin kunskap – och som nu vill välkomna en ny kollega för att växa tillsammans. Om rollen Som Automationsingenjör hos vår kund får du vara en nyckelperson i arbetet med att utveckla och implementera styr- och övervakningslösningar i kommersiella fastigheter som skolor, sjukhus, bostäder och specialboenden. Du arbetar nära kunderna i både projekterings- och genomförandefas – alltid med fokus på användarvänlighet, energieffektivitet och långsiktiga lösningar. Du kommer till en liten, kunnig grupp med lång erfarenhet, där du får en gedigen introduktion och lär dig genom att följa med erfarna kollegor ute på fältet. När du blir varm i kläderna får du ta egna uppdrag och jobba mer självständigt. Vi söker dig som: Har som lägst en YH utbildning inom automation, energi eller motsvarande Talar och skriver svenska obehindrat Har B-körkort Antingen är nyutexaminerad med praktisk bakgrund inom el, VVS – eller redan arbetar som automationsingenjör inom fastighetssidan Det är meriterande om du har: Praktisk erfarenhet inom fastigheter som elektriker eller VVS-tekniker Tidigare jobbat med Bastec eller Beckhoff Vad du får: Här får du chansen att bli en del av ett växande team med starkt kundfokus, hög teknisk kompetens och ett stort engagemang för hållbara och lönsamma lösningar. Du får utrymme att växa i din roll, både i praktiken och tekniskt – i en miljö där din insats verkligen gör skillnad. Om oss Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vill göra skillnad i människors liv genom att matcha rätt talanger med rätt företag. Vi finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du initialt att vara anställd av Framtiden, med möjlighet att övergå till anställning direkt hos kund. Villkor Startdatum: Enligt överenskommelse Placeringsort: Malmö Arbetstider: 08:00 – 17:00 Omfattning: Heltid Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande!
Vill du vara med och bygga framtidens samhälle – från grunden? Är du nyfiken på markens hemligheter, gillar problemlösning och vill jobba i ett innovationsdrivet företag där du får växa tillsammans med erfarna kollegor? Då kan det här vara starten på din karriär som handläggande geotekniker! Här får du kombinera teknik, analys och samarbete i projekt som gör skillnad – på riktigt. Arbetsuppgifter som handläggare Som handläggande geotekniker arbetar du med att ta fram geotekniska undersökningsprogram och rapporter, baserat på både ny data från fält och tidigare studier. Du kommer att arbeta mycket med beräkningar. Du bidrar till hållbara och trygga byggprojekt genom att analysera markförhållanden och ge underlag för beslut i bygg- och infrastruktursatsningar. I arbetsuppgifterna ingår exempelvis Utföra skrivbordsstudier och ta fram fältrapporter Analysera jord- och grundförutsättningar via undersökningsdata Utföra beräkningarSkriva tekniska rapporter (RNA) och på sikt ge rekommendationer Göra geotekniska ritningar Arbeta i flera små projekt parallellt med stöd från mer seniora kollegor Ha kontakt med kunder, ofta via telefon, för att samla in information Följa med ut i fält för att förstå helhetsbilden och lära dig platsförhållanden I rollen som Handläggande geotekniker söker vi dig som har Civilingenjörsutbildning inom väg- och vatten, geologi eller likvärdigt Flytande i svenska och goda kunskaper i engelska B-körkort – du kommer ibland behöva åka ut på platsbesök Det är meriterande om du har Erfarenhet av beräkningar från studier eller tidigare arbete Gjort exjobb/praktik/extrajobb inom geoteknik Som person är du Nyfiken och engagerad i ditt arbete Orädd att prova nya saker, men vet när du ska be om hjälp Affärsmässig och kommunikativ – du är inte rädd att ta kontakt med kund Prestigelös och delar gärna med dig av kunskap till andra i teamet Du erbjuds En mentor och en genomtänkt introduktion Möjlighet att delta i både små och stora projekt Ett välkomnande företag med kollektivavtal, starkt fokus på innovation och utvecklingsmöjligheter Stöd från kollegor och en kultur där alla hjälps åt – det är enkelt att be om hjälp Möjlighet att på sikt ta ansvar för egna uppdrag och driva dina egna idéer vidare Om Tyréns Tyréns är ett av Sveriges ledande konsultföretag inom samhällsbyggnad. De kombinerar spetskompetens med ett stort engagemang för att skapa hållbara lösningar. Tyréns ligger i framkant när det gäller teknisk innovation och har bland annat utvecklat en egen AI-lösning för att effektivisera arbetsprocesser. Läs mer på Tyréns vi skapar bättre samhällen | Tyréns Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. Vi brinner för att du ska få möjlighet att “älska måndagar”! För denna tjänst kommer du att vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över i anställning direkt hos Tyréns. Villkor Start: Januari 2026 Plats: Linköping eller Västerås Omfattning: Heltid, dagtid Lön: Enligt överenskommelse Vi går igenom ansökningar löpande - skicka in ditt CV redan idag!
Vill du vara med i uppbyggnaden av Ragn-Sells nya anläggning i Norrköping? I denna roll får du möjlighet att kombinera maskinkörning med administrativt arbete! Om rollen På Ragn-Sells nya anläggning i Norrköping kommer du att arbeta som maskinförare med ansvar för mottagning och omlastning av insamlat material. Det inkommande materialet består bland annat av trä, brännbart avfall, schaktmassor, papper, plast och deponirester från företagskunder. Anläggningen fungerar som en mellanlagringsplats, och när lagret är fullt transporteras materialet vidare till slutkund. Din arbetsdag kommer att bestå av att hantera material med hjullastare samt att väga in lastbilar som anländer för att lämna avfall vid ankomstvågen. Vi söker dig med… •Hjullastarkort och erfarenhet av att köra hjullastare •B-körkort •Goda språkkunskaper i svenska och engelska •Mekaniskt intresse Meriterande för tjänsten är tidigare erfarenhet av vågadministration eller kundservice. Vem är du? Du är en ansvarstagande person som trivs med att ta initiativ och lösa problem, oavsett om du arbetar självständigt eller i grupp. Du har ett intresse för miljöfrågor och en vilja att bidra till en effektiv och välfungerande verksamhet. I en vardag med varierande uppgifter håller du dig lugn och fokuserad, även när tempot är högt. Du erbjuds Hos Ragn-Sells får du möjlighet att vara en del av den cirkulära utvecklingen. Du erbjuds en positiv arbetsmiljö med en stark gemenskap där medarbetare kan påverka och inspirera varandra. De värdesätter ansvarstagande och ger dig frihet att ta egna initiativ. För Ragn-Sells är det väldigt viktigt med en säker arbetsmiljö, något som samtliga anställda förväntas bidra till. Om Ragn-Sells Ragn-Sells är ett av Sveriges främsta kompetensföretag inom återvinning och miljö. De samlar in, behandlar och återvinner avfall och restprodukter från näringsliv, organisationer och hushåll över hela Sverige. Deras erfarna och professionella medarbetare tror på enkla lösningar, ansvarstagande, helhetssyn och framåtanda. De är drygt 1500 medarbetare i Sverige. Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering. Vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos Ragn-Sells. Rekryteringsprocess Urval från v.32 Intervju (Framtiden) Referenstagning Intervju Ragn-Sells Beslut Villkor Start: 1 oktober Omfattning: 100% heltid Arbetstider: Måndag-fredag kl 7-16 Lön: GFL Placering: Norrköping, Händelö
Bli en del av vårt fantastiska talangprogram och arbeta som driftingenjör inom el/automation! Vill du arbeta på ett värdlsledande företag med avancerade och innovativa elkrafstlösningar? Är du redo för en karriär som driftingenjör där du får värdefull erfarenhet inom felsökning av el, elkraft och automationssystem? Hos oss, tillsammans med vår samarbetskund får du chansen att arbeta med banbrytande teknik och resa runt om i världen. Ta steget och bli en del av vårt dynamiska och framgångsrika team! Framtidens Talangprogram Under ett års tid kommer du ha ungefär en utbildningsdag i månaden, utbildningarna är specifikt framtagna tillsammans med vår kund för att hjälpa dig genom både teknisk kompetensutveckling och stärka dig som individ. Talangprogrammet ger dig en unik möjlighet att bygga relation med de andra deltagarna, byta erfarenheter samt lära känna andra delar av verksamheten. Vårt mål är att du ska ha roligt under året samtidigt som du rustas med viktig kunskap som hjälper dig i arbetslivet. Mer om rollen Som driftingenjör kommer du arbeta på elkraftsanläggningar runt om i världen med fokus på att säkerställa driften kopplat mot el och automationssystem. Dina ansvars områden blir att genom simulering och testning av systemen, säkerställa att systemen fungerar optimalt och enligt dem krav som ställs på anläggningen så att våra kunder får den bästa möjliga upplevelsen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: •Driftsättning och säkerställande av elkrafts- och automationssystem. •Felsökning och problemlösning för att säkerställa driftsäkerhet. •Samarbete med kunder och kollegor för att uppfylla projektmål. •Resor till olika delar av världen för att delta i installationer, driftsättning och underhåll. Vem är du? Vi söker dig som engagerad och kunnig person med eftergymnasial utbildning inom el, elkraft, elektronik, datateknik, automation eller likvärdigt. Du har en stark teknisk bakgrund och är lösningsorienterad. Erfarenhet av liknande arbete är meriterande men inte ett krav. Du erbjuds Hos oss får du möjlighet att utvecklas i en internationell miljö med spännande utmaningar. Vi erbjuder: Friskvårdsbidrag för att främja din hälsa och välmående. Flexibel arbetstid för att du ska kunna balansera arbete och fritid. Möjlighet att resa och arbeta på olika platser runt om i världen. Om vår kund Vår kund är ett världsledande elkraftsföretag som ständigt strävar efter att ligga i framkant av teknologisk utveckling. De erbjuder innovativa lösningar och har en stark global närvaro. Här får du chansen att arbeta med de bästa inom branschen och bidra till hållbara energilösningar. Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Rekryteringsprocessen Intervju med Framtiden AB Referenstagning Intervju med slutkund SSG-utbildning samt drogtest Villkor Anställningen inleds med en anställning genom Framtiden AB, med möjlighet till permanent övergång hos kundföretaget efter slutförd konsultperiod. Vi erbjuder konkurrenskraftiga villkor och en arbetsmiljö där du kan växa och utvecklas. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Ansök idag och bli en del av vårt framgångsrika team!
Välj ett jobb för att visa detaljer