Är du en självgående, kommunikativ och driven person som söker en utvecklande roll inom fastighetsbranschen? Vi söker nu en sommarvikarierande uthyrare till vårt team i Västerås, Köping och Arboga – en möjlighet att få inblick i hela uthyrningsprocessen och få värdefull erfarenhet inom fastighetsbranschen. Du kommer starta på timbasis redan nu, och sedan gå upp till heltid under sommarmånaderna. Kvälls - och helgjobb förekommer. Vad innebär rollen? Som uthyrare hos oss kommer du att vara en central del i vårt team och vara ansvarig för hela uthyrningsprocessen. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera allt från visningar och kontraktsskrivning till förvaltningsadministrativa uppgifter som underlättar för både våra hyresgäster och vårt team. Som stöd i ditt arbete har du vår centrala funktion Central Uthyrning. Vi ser att du har ett sinne för detaljer och en förmåga att bygga relationer och skapa förtroende – både med våra hyresgäster och dina kollegor! Detta erbjuder vi: Flexibla arbetstider på timbasis fram till sommaren, därefter heltid under sommarmånaderna En utvecklande arbetsmiljö där du får arbeta brett inom fastighetsförvaltning och uthyrning Ett engagerat team som stöttar och hjälper varandra Möjlighet att växa inom fastighetsbranschen och skapa värdefulla erfarenheter för framtida karriärmöjligheter Vi söker dig som: Är strukturerad och noggrann Har ett intresse för fastighetsbranschen och vill lära dig mer om uthyrning och förvaltning Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i både i tal och skrift Trivs med ett högt tempo och är lösningsorienterad Erfarenhet av sälj, en liknande roll eller att du tidigare arbetat i fastighetsbranschen är meriterande men inte ett krav Låter det intressant? Skicka din ansökan redan idag och bli en del av vårt framgångsrika team! Vi ser fram emot att höra från dig! Övrig information Startdatum: Så snart som möjligt på timbasis, och sedan heltid juni-aug Omfattning: Deltid till en början och sedan heltid under sommaren Placering: Västerås, Köping eller Arboga Arbete på alla 3 orter förekommer Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen
Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Om tjänsten I vårt fastighetsbestånd i Landskrona har vi 846 centralt belägna lägenheter, och vi är ett engagerat team på 9 personer. Som reparatör/fastighetstekniker hos oss kommer du att ha en central roll i att säkerställa att våra fastigheter hålls i toppskick och att våra hyresgäster får bästa möjliga service. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara: Utföra reparationer och underhåll i våra fastigheter och lägenheter Åtgärda felanmälningar från hyresgäster Arbeta med planerat underhåll och proaktiva åtgärder Systematiskt brandskyddsarbete Ha kontakt med hyresgäster, leverantörer och entreprenörer för att säkerställa en hög kundnöjdhet Din profil Har erfarenhet som fastighetstekniker eller reparatör och har bred praktisk kompetens inom reparationer Är tekniskt intresserad, en problemlösare och trivs med varierande arbetsuppgifter Har körkort klass B och kan kommunicera obehindrat på svenska, både i tal och skrift Vi ser det som meriterande om du har kunskap inom vitvaror, el eller VVS Vi värdesätter följande personliga egenskaper: Du är en driven lagspelare som trivs med att ta egna initiativ Du har en hög servicenivå och trivs med att skapa goda relationer, både med hyresgäster och kollegor Du är ansvarstagande, engagerad och vill vara med och utveckla våra bostadsområden Vad vi erbjuder: Hos oss på Victoriahem får du arbeta i ett bolag som värdesätter korta beslutsvägar, frihet under ansvar och en prestigelös kultur. Här får du en självständig roll där din kompetens och ambition verkligen kan göra skillnad. Som ett ungt bolag med stora tillväxtplaner erbjuder vi goda utvecklingsmöjligheter och ett nära samarbete med ditt team. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Placering: Landskrona Omfattning: Heltid Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Vi går igenom urvalet löpande, så ansök gärna så snart som möjligt! Ansökan: Läs mer och ansök via vår karriärsida. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Natali Stankovic på [email protected].
Trivs du med att arbeta självständigt? Har du dessutom passion för försäljning och service, och vill vara en del av ett drivet och familjärt team - då kan det här vara en fantastisk möjlighet för dig! Nu rekryterar vi en uthyrare till vårt förvaltningsteam i Kristianstad. Det här är rollen för dig som vill utvecklas inom fastighetsbranschen. Du kommer få en nyckelroll inom vår förvaltning där du kommer stötta med vår uthyrningsprocess vid framförallt månadsskifte, då det är en period med högre tryck inom vår uthyrning. Tjänsten är en visstidsanställning på 1 år. Du kommer jobba två dagar i månaden (månadsskifte), samt stötta upp extra vid behov. Vi ser gärna att du som söker är student och har en flexibel vardag. Dina arbetsuppgifter Stötta vårt förvaltningsteam med uthyrning av lediga lägenheter vid månadsskifte Säkerställa att lägenheterna blir uthyrda i rätt tid till rätt hyresgäst Bidra till utvecklingen av vårt bostadsområde och representera Victoriahem på ett professionellt sätt Stötta med nyckelhantering och administrativa uppgifter till förvaltare och områdeschef Din profil Studerande på eftergymnasial utbildning inom relevant område, exempelvis fastighetsinriktning eller försäljning/service Arbetslivserfarenhet från försäljning i relationsskapande sammanhang Goda kunskaper i Officepaketet En resultatorienterad inställning och förmåga att nå högt uppsatta mål Ett samarbetsorienterat och relationsskapande sätt som gör att du snabbt bygger förtroende och bra relationer Strukturerat arbetssätt, där du effektivt planerar och organiserar ditt arbete för att hålla deadlines Övriga krav Körkort klass B och tillgång till egen bil Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift Varför jobba hos oss? Hos oss får du chansen att arbeta på ett fastighetsbolag som sätter kunden och affären i fokus. Hos oss får du vara med och göra verklig skillnad. Du kommer att vara en del av ett team som arbetar med stor frihet under ansvar, samtidigt som vi stödjer och coachar varandra för att nå våra gemensamma mål. Dessutom får du möjlighet att vara en del av vår vision om att skapa socialt hållbara bostadsområden och bidra till vår framgång. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Visstidsanställning ett år på heltid. Du arbetar två dagar i månaden, samt extra vid behov Placering: Kristianstad Bakgrundskontroll och personlighets - och logiktester är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du ansöker till tjänsten via länken nedan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Anna Johnsson på mail [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Är du en driven och strategisk inköpare med erfarenhet av bygg- och fastighetsbranschen? Vill du vara med och utveckla och stärka vårt kategoristyrda inköp för att möta framtidens behov? Då kan denna roll vara något för dig! Om rollen Som Strategisk inköpare hos oss kommer du att ha en central roll i att bygga och förvalta en stark leverantörsbas för hela bolaget. Du ansvarar för hela inköpsprocessen i dina kategorier, från identifiering av behov och krav till upphandling och utvärdering. Du ansvarar för att ta fram avtal och arbetar med att skapa långsiktiga relationer och förmånliga villkor för bolaget. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: • Driva och ansvara för upphandlingar och teckna avtal på både central och lokal nivå • Utveckla och tydliggöra inköpsprocesser och arbetsflöden • Samarbeta med kollegor i olika regioner för att säkerställa effektivt och affärsmässigt inköps-arbete • Genomföra förhandlingar och säkerställa att avtal gynnar Victoriahems långsiktiga mål • Genomföra spendanalyser • Stötta och utbilda kollegor i vår förvaltningsorganisation i deras inköpsarbete Din bakgrund För att lyckas i rollen tror vi att du har en relevant eftergymnasial utbildning inom exempelvis ekonomi eller inköp samt att du har flerårig erfarenhet av att arbeta med inköp från byggbolag och fastighetsbranschen. Du har god affärsförståelse och erfarenhet av kontraktshantering och att bygga och utveckla gynnsamma leverantörsrelationer. Vi ser även att du: • Har ett strukturerat arbetssätt och en analytisk förmåga • Har god förmåga att driva förhandlingar som skapar värde för bolaget • Samarbetar väl med kollegor såväl som leverantörer i syfte att skapa bra förutsättningar för ett effektivt inköpsarbete • Är obehindrad i svenska och engelska, i både tal och skrift • Har körkort Låter detta som din nästa utmaning? Vi ser fram emot att höra från dig! Övrig information • Start: Enligt överenskommelse • Omfattning: Heltid • Placering: Stockholm • Rekryteringsprocessen består av två intervjutillfällen, case, referenstagning och bak-grundskontroll Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Avdelningschef affärsut-veckling och inköp, Alexander Alex, på mail: [email protected]
Är du en driven och strategisk inköpare med erfarenhet av bygg- och fastighetsbranschen? Vill du vara med och utveckla och stärka vårt kategoristyrda inköp för att möta framtidens behov? Då kan denna roll vara något för dig! Om rollen Som Strategisk inköpare hos oss kommer du att ha en central roll i att bygga och förvalta en stark leverantörsbas för hela bolaget. Du ansvarar för hela inköpsprocessen i dina kategorier, från identifiering av behov och krav till upphandling och utvärdering. Du ansvarar för att ta fram avtal och arbetar med att skapa långsiktiga relationer och förmånliga villkor för bolaget. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: • Driva och ansvara för upphandlingar och teckna avtal på både central och lokal nivå • Utveckla och tydliggöra inköpsprocesser och arbetsflöden • Samarbeta med kollegor i olika regioner för att säkerställa effektivt och affärsmässigt inköps-arbete • Genomföra förhandlingar och säkerställa att avtal gynnar Victoriahems långsiktiga mål • Genomföra spendanalyser • Stötta och utbilda kollegor i vår förvaltningsorganisation i deras inköpsarbete Din bakgrund För att lyckas i rollen tror vi att du har en relevant eftergymnasial utbildning inom exempelvis ekonomi eller inköp samt att du har flerårig erfarenhet av att arbeta med inköp från byggbolag och fastighetsbranschen. Du har god affärsförståelse och erfarenhet av kontraktshantering och att bygga och utveckla gynnsamma leverantörsrelationer. Vi ser även att du: • Har ett strukturerat arbetssätt och en analytisk förmåga • Har god förmåga att driva förhandlingar som skapar värde för bolaget • Samarbetar väl med kollegor såväl som leverantörer i syfte att skapa bra förutsättningar för ett effektivt inköpsarbete • Är obehindrad i svenska och engelska, i både tal och skrift • Har körkort Låter detta som din nästa utmaning? Vi ser fram emot att höra från dig! Övrig information • Start: Enligt överenskommelse • Omfattning: Heltid • Placering: Malmö • Rekryteringsprocessen består av två intervjutillfällen, case, referenstagning och bak-grundskontroll Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Avdelningschef affärsut-veckling och inköp, Alexander Alex, på mail: [email protected]
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Vårt fastighetsbestånd i Katrineholm består av 720 lägenheter belägna i centrum, på öster, norr och i Nävertorp. Vi är ett drivet och engagerat team om 7 personer med olika roller såsom miljövärd, fastighetstekniker, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Om tjänsten I rollen som fastighetstekniker kommer du vara en del i ett team som arbetar med reparationer och felavhjälpande underhåll, samt generell tillsyn av fastigheterna. Rollen är social och serviceinriktad och du ska kunna planera ditt arbete och upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. I rollen ställs det även höga krav på struktur, digital dokumentation och uppföljning. Vi ser därför att du som söker ser ordning och reda som en självklar komponent i arbetet. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Utföra reparationer och underhållsåtgärder Åtgärda felanmälningar från hyresgäster Ronderingar Ansvara för att följa upp att beställda arbeten är genomförda Arbeta med planerat underhåll och proaktiva åtgärder Systematiskt brandskyddsarbete mm. Din profil Vi söker dig med erfarenhet av att ha arbetat som fastighetstekniker eller reparatör inom fastigheter, och har bred praktisk kompetens av förekommande reparationer. Du är generellt tekniskt intresserad och en duktig problemlösare eftersom du kommer ställas inför olika uppgifter att lösa varje dag. Vi ser gärna att du har en utbildning med inriktning fastighetstekniker eller motsvarande. B-körkort är ett krav och erfarenhet inom vvs eller snickeri är meriterande. Personliga egenskaper I rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser därför att du som söker är en driven lagspelare som trivs med att ta egna initiativ och driva din arbetsdag framåt. Det är viktigt att du gillar att ha kontakt med människor, är serviceinriktad och har ett professionellt kundbemötande. Du tycker om att skapa trivsel och förtroende i kontakten med våra hyresgäster. Vidare trivs du med eget ansvar, gillar att engagera dig och vill vara med och utveckla bostadsområden på flera nivåer. Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget, samtidigt som vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, där vi dagligen utvecklas både som individer och bolag. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Katrineholm Bakgrundskontroll och tester är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du ansöker till tjänsten via länken nedan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Filip Malmqvist på mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Är du en självgående, kommunikativ och driven person som söker en utvecklande roll inom fastighetsbranschen? Vi söker nu en sommarvikarierande uthyrare till vårt team i Linköping – en möjlighet att få inblick i hela uthyrningsprocessen och få värdefull erfarenhet inom fastighetsbranschen. Du kommer starta på timbasis redan nu, och sedan gå upp till heltid under sommarmånaderna.Kvälls - och helgjobb förekommer. Vad innebär rollen? Som uthyrare hos oss kommer du att vara en central del i vårt team och vara ansvarig för hela uthyrningsprocessen. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera allt från visningar och kontraktsskrivning till förvaltningsadministrativa uppgifter som underlättar för både våra hyresgäster och vårt team. Vi ser att du har ett sinne för detaljer och en förmåga att bygga relationer och skapa förtroende – både med våra hyresgäster och dina kollegor! Detta erbjuder vi: Flexibla arbetstider på timbasis fram till sommaren, därefter heltid under sommarmånaderna En utvecklande arbetsmiljö där du får arbeta brett inom fastighetsförvaltning och uthyrning Ett engagerat team som stöttar och hjälper varandra Möjlighet att växa inom fastighetsbranschen och skapa värdefulla erfarenheter för framtida karriärmöjligheter Vi söker dig som: Är strukturerad och noggrann Har ett intresse för fastighetsbranschen och vill lära dig mer om uthyrning och förvaltning Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska,ibåde i tal och skrift Trivs med ett högt tempo och är lösningsorienterad Erfarenhet av liknande roller är meriterande men inte ett krav Låter det intressant? Skicka din ansökan redan idag och bli en del av vårt framgångsrika team! Vi ser fram emot att höra från dig! Övrig information Startdatum: Så snart som möjligt på timbasis, och sedan heltid juni-aug Omfattning: Deltid till en början och sedan heltid under sommaren Placering: Linköping Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Om tjänsten Vårt fastighetsbestånd i Örebro och Katrineholm består av ca 1300 lägenheter. Som förvaltare med personalansvar hos oss ansvarar du för fastighetsbeståndet ur ett övergripande tekniskt perspektiv, samt att detta görs enligt vår förvaltningsfilosofi på ett affärsmässigt optimalt sätt. Du har personalansvar för 10 personer varav 2 förvaltare, 5fastighetstekniker, 2 fastighetsskötare och 1 miljövärd.Du leder, fördelar och utvecklar det dagliga arbetet med drift och underhåll och det ställs höga krav på att du är en god ledare och förebild samt är proaktiv och initiativrik. Du driver projekt med varierad komplexitet och lokala förutsättningar och krav på leveranstid, därför är det viktigt att du som person är flexibel och lösningsorienterad. Huvudsakliga arbetsuppgifter Huvudansvar för planerat underhåll och löpande förvaltning Arbetsledning och formellt personalansvar för förvaltare, fastighetstekniker, fastighetsskötareoch miljövärd Ansvarig för rullande ROT-projekten samt för övriga standardhöjande åtgärder Upprätta och följa upp drift- och underhållsplaner genom att driva förändrings- och förbättringsarbete Arbeta fram investeringsbeslut Driva och följa upp energieffektiviseringsprojekt Handla upp och beställa åtgärder av entreprenörer i samråd med områdeschef Kontakt med hyresgäster Löpande kontakt med myndigheter och övriga intressenter i området Kontinuerliga avstämningar med driftsorganisationen med målsättning att optimera fastighetens värme, ventilation och andra tekniska system Som person är du ansvarstagande, van vid att ta egna initiativ och driva dessa i mål. Rollen som förvaltare innebär skiftande arbetsuppgifter, och vi söker dig som är strukturerad och kan prioritera rätt. Du har en god samarbetsförmåga, är en relationsbyggare och trivs med många kontakter i ditt arbete. Din profil För att vara aktuell för den här rollen hos oss ser vi att du har ett par års erfarenhet av arbete med förvaltning av bostadsfastigheter i en affärsdriven organisation. Du har troligtvis arbetat som förvaltare, teknisk förvaltare, driftledare eller projektledare i fastighetsbranschen. I dina tidigare roller har du fått erfarenhet av personalledning och att driva projekt - kunskaper och erfarenheter som du vill fortsätta utveckla tillsammans med oss. Utbildningsmässigt har du en högskole- eller KY-utbildning eller motsvarande, alternativt gymnasiekompetens i kombination med relevant yrkeserfarenhet inom fastighetsförvaltning. Du har goda kunskaper i Officepaketet, Excel i synnerhet. Då arbetet innebär att du behöver kunna förflytta dig under arbetstid är även B-körkort och tillgång till egen bil ett krav för tjänsten. Vi erbjuder dig Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Som förvaltare får du en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget på flera nivåer. Du kommer att utmanas men också stöttas i din utveckling. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Örebro och Katrineholm Bakgrundskontroll och testerär en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Filip Malmqvist på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Nu söker vi en erfaren och drivenfastighetstekniker till vårt beståndi Jordbro och Nynäshamn bestående av ca 2000 lägenheter.Det är vi som team som tillsammans skapar värde för våra hyresgäster - kom och hjälp oss se till så att våra hyresgäster trivs! Om tjänsten I rollen som fastighetstekniker kommer du vara en del i ett team som arbetar med reparationer och felavhjälpande underhåll, samt generell tillsyn av fastigheterna. Rollen är social och serviceinriktad och du ska kunna planera ditt arbete och upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. I rollen ställs det även höga krav på struktur, digital dokumentation och uppföljning. Vi ser därför att du som söker ser ordning och reda som en självklar komponent i arbetet. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Tillsyn, skötsel och felavhjälpande underhåll Rondering i och kring fastigheterna Utföra reparationer och underhållsåtgärder i lägenheter och allmänna ytor Åtgärda felanmälningar från hyresgäster Ansvara för att följa upp att beställda arbeten är genomförda Arbeta med planerat underhåll och proaktiva åtgärder Systematiskt brandskyddsarbete mm Din profil Vi söker dig med erfarenhet av att ha arbetat som fastighetstekniker eller reparatör inom fastigheter, och har bred praktisk kompetens av förekommande reparationer. Du är generellt tekniskt intresserad och en duktig problemlösare eftersom du kommer ställas inför olika uppgifter att lösa varje dag. Vi ser gärna att du har en utbildning med inriktning fastighetstekniker eller motsvarande. Kunskaper om vvs och/eller vitvaror i lägenheter och tvättstugor är meriterande. B-körkort är ett krav. Personliga egenskaper I rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser därför att du som söker är en driven lagspelare som trivs med att ta egna initiativ och driva din arbetsdag framåt. Vi jobbar tillsammans och hjälps åt, det är viktigt att du som söker ser det som en självklarhet. Det är viktigt att du gillar att ha kontakt med människor, är serviceinriktad och har ett professionellt kundbemötande. Du tycker om att skapa trivsel och förtroende i kontakten med våra hyresgäster. Vidare trivs du med eget ansvar, gillar att engagera dig och vill vara med och utveckla bostadsområden på flera nivåer. Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget, samtidigt som vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, där vi dagligen utvecklas både som individer och bolag. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Jordbro Bakgrundskontroll och tester är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du ansöker till tjänsten via länken nedan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta förvaltare Benny Hesselgren på mail [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Är du en analytisk person med ett brinnande intresse för att omvandla data till strategiska insikter och beslut? Vill du vara en nyckelspelare i ett företag som präglas av utveckling och affärsmässighet? Då har vi på Victoriahem den perfekta rollen för dig! Om rollen Som Business Analyst hos oss får du en central roll där du kommer att driva och utveckla arbetet inom Ekonomi, Affärsutveckling och IT. Du kommer att arbeta med att kvalitetssäkra processer, identifiera förbättringspotential och ta fram beslutsunderlag som stödjer våra strategiska mål.I rollen ingår ansvarför vårt BI-system och datalager – där du både leder utvecklingen och agerar beställare gentemot våra leverantörer.Du kommer att rapportera till vår CFO, Tobias Falk, och vara en del av ett engagerat team som strävar efter att alltid leverera förstklassiga beslut och affärsinsikter. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära: Hantera och analysera stora datamängder för att identifiera trender och nya affärsmöjligheter. Driva och initiera utvecklingsprojekt inom verksamhetssystem, digitalisering och verksamhetsutveckling. Ansvara för utveckling och optimering av vårt BI-verktyg och datalager, samt agera beställare gentemot externa leverantörer. Implementera processförbättringar som skapar ökad effektivitet och kvalitet i våra arbetssätt. Utforma rapporter och presentationer för att säkerställa välgrundade strategiska beslut. Arbeta nära och samarbeta med olika funktioner inom organisationen för att driva verksamhetens mål framåt. Vi söker dig som har: En utbildning inom ekonomi eller motsvarande. Erfarenhet av BI-utveckling, datalagerdesign och SQL. Erfarenhet från management consulting där du drivit förändrings- och utvecklingsprojekt. Meriterande: erfarenhet av Qlik och ett intresse för fastigheter och finans. Vem är du? För att trivas i rollen som Business Analyst hos oss är du en person som älskar att ta initiativ och driva projekt framåt. Du har en stark analytisk förmåga och är van vid att arbeta med stora mängder data för att skapa värde för verksamheten. Du har god systemförståelse och en passion för att förbättra och effektivisera processer. Som person är du: Driven och resultatfokuserad Samarbetsorienterad och trivs med att arbeta tvärfunktionellt Strukturerad och noggrann i ditt arbete Lösningsorienterad och har förmågan att tänka både strategiskt och operativt Om du känner igen dig i dessa egenskaper och är redo för en utmanande och utvecklande roll i ett dynamiskt företag, ser vi fram emot att höra från dig! Om Victoriahem Vi erbjuder våra medarbetare en stimulerande arbetsmiljö där du får möjlighet att växa och utvecklas. Här får du vara med och påverka och göra skillnad – både för våra hyresgäster och för vår organisation. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Malmö, Västra hamnen Bakgrundskontroll ochpersonlighets - och logisktestär en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du ansöker till tjänsten via länken nedan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta CFO Tobias Falk på [email protected] Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer