Fastighetstekniker till Eskilstuna

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Vårt fastighetsbestånd i Eskilstuna och Strängnäs består av ca 5400 lägenheter. Vi är ett team om ca 60 personer med olika roller såsom områdeschef, uthyrare, förvaltare, fastighetstekniker, fastighetsskötare och miljövärdar. Tillsammans tar vi hand om våra fastigheter och hyresgäster. Nu söker vi en driven fastighetstekniker som vill utvecklas tillsammans med oss! Om tjänsten I rollen som fastighetstekniker kommer du vara en del i ett team som arbetar med reparationer och felavhjälpande underhåll, samt generell tillsyn av fastigheterna. Rollen är social och serviceinriktad och du ska kunna planera ditt arbete och upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. I rollen ställs det även höga krav på struktur, digital dokumentation och uppföljning. Vi ser därför att du som söker ser ordning och reda som en självklar komponent i arbetet. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: - Utföra reparationer och underhållsåtgärder - Åtgärda felanmälningar från hyresgäster - Ronderingar - Ansvara för att följa upp att beställda arbeten är genomförda - Fakturaavstämning för beställda åtgärder - Arbeta med planerat underhåll och proaktiva åtgärder - Systematiskt brandskyddsarbete mm Din profil - Arbetslivserfarenhet från en roll som fastighetstekniker eller reparatör - Utbildning med inriktning fastighetsteknik, alternativt erfarenhet som vi bedömer likvärdig - Körkort klass B - Kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift - Erfarenhet av VVS, El och/eller vitvaror är meriterande I den här rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser därför att du som söker är en driven lagspelare som trivs med att ta egna initiativ och driva din arbetsdag framåt. Det är viktigt att du gillar att ha kontakt med människor, är serviceinriktad och har ett professionellt kundbemötande. Du tycker om att skapa trivsel och förtroende i kontakten med våra hyresgäster. Vidare trivs du med eget ansvar, gillar att engagera dig och vill vara med och utveckla bostadsområden på flera nivåer. Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget, samtidigt som vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, där vi dagligen utvecklas både som individer och bolag. Övrig information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid - Placering: Eskilstuna - Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du ansöker till tjänsten via länken nedan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Henrik Källåker på mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

20 februari 2024
Sista ansökan:
8 augusti 2024
Miljövärd till Norrköping

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu söker vi en driven och engagerad miljövärd till vårt fastighetsbestånd i Norrköping. Om tjänsten Rollen som miljövärd är en del av vårt Victoriahemprogram och är en tidsbegränsad anställning på 12-18 månader. I rollen kommer du vara en del av ett team som arbetar med, framförallt, tillsyn och renhållning i och kring fastigheterna. Det innebär att du ansvarar för att det är snyggt och rent på de gemensamma ytorna. Rollen kräver att du är social och serviceinriktad för att på ett bra sätt kunna upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: - Yttre skötsel med renhållning av gårdsmiljöer - Ta hand om fastighetens allmänna ytor såsom sophantering, trapphus, källare och tvättstugor - Tillsyn i och kring fastigheterna - se till så att det är rent och snyggt - Enklare reparationer av exempel sittplatser, lekplatser och garage- och parkeringsplatser Din profil Som om person är du ansvarstagande, flexibel och självgående i det dagliga arbetet. Du är bra på att skapa goda relationer, gillar att vara utomhus och trivs med stundtals fysiskt ansträngande arbete. Erfarenhet och/eller utbildning inom området är meriterande, men inte ett krav. I den här tjänsten så värderar vi personlighet, motivation, och drivkraft för tjänsten högt. B-körkort är ett krav för tjänsten. Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner och vi utvecklas dagligen som individer och som bolag. Övrig information - Start: April 2024, alternativt så snart som möjligt - Omfattning: Heltid, särskild visstidsanställning - Placering: Norrköping - Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Välkommen med din ansökan här via vår karriärsida. Urval och intervjuer sker löpande så vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

19 februari 2024
Sista ansökan:
7 augusti 2024
Förvaltare till Norrköping

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Vårt fastighetsbestånd i Norrköping består av 2360 lägenheter belägna i Norrköpings centrum, Hageby, Marielund och Atrium i Navestad. Vi är ett drivet och engagerat team om 22 personer med olika roller såsom miljövärd, fastighetstekniker, förvaltningskoordinator, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Nu söker vi dig som vill ta dig an rollen som förvaltare och utvecklas tillsammans med oss. Om tjänsten Som förvaltare hos oss ansvarar du för fastighetsbeståndet ur ett övergripande tekniskt och socialt perspektiv, samt att detta görs enligt vår förvaltningsfilosofi på ett affärsmässigt optimalt sätt. Du driver projekt med varierad komplexitet och lokala förutsättningar och krav på leveranstid, därför är det viktigt att du som person är flexibel och lösningsorienterad. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Huvudansvar för planerat underhåll och löpande förvaltning - Upprätta och följa upp drift- och underhållsplaner genom att driva förändring- och förbättringsarbete - Arbeta fram investeringsbeslut - Driva och följa upp energieffektiviseringsprojekt - Handla upp och beställa åtgärder av entreprenörer i samråd med områdeschef - Kontakt med hyresgäster - Besiktning av lägenheter - Löpande kontakt med myndigheter och övriga intressenter i området - Kontinuerliga avstämningar med driftsorganisationen med målsättning att optimera fastighetens värme, ventilation och andra tekniska system Som person är du ansvarstagande, van vid att ta egna initiativ och driva dessa i mål. Rollen som förvaltare innebär skiftande arbetsuppgifter, och vi söker dig som är strukturerad och kan prioritera rätt. Du har en god samarbetsförmåga, är en relationsbyggare och trivs med många kontakter i ditt arbete. Din profil Vi ser att du har erfarenhet av arbete med förvaltning av bostadsfastigheter, och gärna erfarenhet av att ha arbetat i en affärsdriven organisation. Du har troligtvis arbetat som förvaltare, teknisk förvaltare, driftledare eller projektledare i fastighetsbranschen där du fått erfarenhet av att driva projekt. Utbildningsmässigt har du en högskole- eller KY-utbildning eller motsvarande, alternativt gymnasiekompetens i kombination med relevant yrkeserfarenhet inom fastighetsförvaltning. Du har goda kunskaper i Officepaketet, Excelkunskaper i synnerhet. Då arbetet innebär att du behöver kunna förflytta dig under arbetstid är B-körkort ett krav för denna tjänst. Vi erbjuder dig Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Som förvaltare får du en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget på flera nivåer. Du kommer utmanas men också stöttas i din utveckling. Övrig information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid - Placering: Norrköping - Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Linda Sund på mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

16 februari 2024
Sista ansökan:
4 augusti 2024
Uthyrare till Örebro - visstidsanställning 1 år

Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Vårt fastighetsbestånd i Örebro består av 600 lägenheter och vårt områdeskontor ligger på Varbergagatan 161. Vi är ett drivet och engagerat team om 8 personer med olika roller såsom miljövärd, fastighetstekniker, fastighetsskötare, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Nu söker vi dig som vill ta dig an rollen som säljinriktad uthyrare och utvecklas tillsammans med oss! Tjänsten är på heltid och en särskild visstidsanställning om 1 år, med chans till förlängning. Om tjänsten Vi söker dig som är resultatinriktad och gillar en utmaning. Vi har högt uppsatta mål för vår uthyrning och strävar efter att alltid ha 0 % i vakans. För att lyckas med det behöver du som uthyrare testa olika vägar att nå ut till sökande, leta efter sammanhang där man kan sälja in våra lägenheter och ha ett säljande och förtroendeingivande förhållningssätt till våra intressenter. För att lyckas tror vi att du behöver tänka i nya banor och hitta nya vägar i uthyrningen. Den administrativa delen av uthyrningsprocessen hanteras till stora delar av vår centrala uthyrningsenhet. Ditt jobb blir att finnas ute där våra sökande finns och fokusera på införsäljning, visningar, event och marknadsföring. Kvälls- och helgjobb förekommer vid behov. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: - Ansvara för uthyrningsprocessen från start till mål - Boka in och genomföra visningar - Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister - Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer - Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster - Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer Din profil - Relevant eftergymnasial utbildning i kombination med dokumenterad erfarenhet från relationsskapande sälj - Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel - Tidigare erfarenhet av uthyrning, försäljning, eller likvärdigt - Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. - B-körkort och tillgång till egen bil - Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från en roll som uthyrare av bostäder sedan tidigare Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag. Övrig information - Startdatum: Enligt överenskommelse - Placering: Örebro - Omfattning: Heltid. Särskild visstidsanställning om 1 år. - Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta områdeschef Pierre Lundberg på mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

16 februari 2024
Sista ansökan:
4 augusti 2024
Fastighetstekniker till Örebro

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Vårt fastighetsbestånd i Örebro består av 600 lägenheter och vårt områdeskontor ligger på Varbergagatan 161. Vi är ett drivet och engagerat team om 8 personer med olika roller såsom miljövärd, fastighetstekniker, fastighetsskötare, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Nu söker vi dig som vill ta dig an rollen som fastighetstekniker och utvecklas tillsammans med oss! Om tjänsten I rollen som fastighetstekniker kommer du vara en del i ett team som arbetar med reparationer och felavhjälpande underhåll, samt generell tillsyn av fastigheterna. Rollen är social och serviceinriktad och du ska kunna planera ditt arbete och upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. I rollen ställs det även höga krav på struktur, digital dokumentation och uppföljning. Vi ser därför att du som söker ser ordning och reda som en självklar komponent i arbetet. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: - Utföra reparationer och underhållsåtgärder - Åtgärda felanmälningar från hyresgäster - Ronderingar - Ansvara för att följa upp att beställda arbeten är genomförda - Fakturaavstämning för beställda åtgärder - Arbeta med planerat underhåll och proaktiva åtgärder - Systematiskt brandskyddsarbete mm Din profil - Arbetslivserfarenhet från en roll som fastighetstekniker eller reparatör - Utbildning med inriktning fastighetsteknik, alternativt erfarenhet som vi bedömer likvärdig - Körkort klass B - Kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift - Erfarenhet av VVS, El och/eller vitvaror är meriterande I den här rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser därför att du som söker är en driven lagspelare som trivs med att ta egna initiativ och driva din arbetsdag framåt. Det är viktigt att du gillar att ha kontakt med människor, är serviceinriktad och har ett professionellt kundbemötande. Du tycker om att skapa trivsel och förtroende i kontakten med våra hyresgäster. Vidare trivs du med eget ansvar, gillar att engagera dig och vill vara med och utveckla bostadsområden på flera nivåer. Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget, samtidigt som vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, där vi dagligen utvecklas både som individer och bolag. Övrig information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid - Placering: Örebro - Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du ansöker till tjänsten via länken nedan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta förvaltare Filip Malmqvist på mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

16 februari 2024
Sista ansökan:
4 augusti 2024
Uthyrare till Linköping och Norrköping

Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Vårt fastighetsbestånd i Linköping omfattas idag av 1600 lägenheter belägna i Ryd och Nygård. Teamet består av 19 personer som utgår från vårt områdeskontor på Rydsvägen. Vårt fastighetsbestånd i Norrköping består av 2338 lägenheter belägna i Norrköpings centrum, Hageby, Marielund och Atrium i Navestad. Teamet består av 22 personer som utgår från vårt kontor på Sankt Persgatan. Nu söker vi en driven och engagerad uthyrare som kommer jobba i våra fastighetsbestånd i både Linköping och Norrköping. Om tjänsten Vi söker dig som är resultatinriktad och gillar en utmaning. Vi har högt uppsatta mål för vår uthyrning och strävar efter att alltid ha 0 % i vakans. För att lyckas med det behöver du som uthyrare testa olika vägar att nå ut till sökande, leta efter sammanhang där man kan sälja in våra lägenheter och ha ett säljande och förtroendeingivande förhållningssätt till våra intressenter. För att lyckas tror vi att du behöver tänka i nya banor och hitta nya vägar i uthyrningen. Den administrativa delen av uthyrningsprocessen hanteras till stora delar av vår centrala uthyrningsenhet. Ditt jobb blir att finnas ute där våra sökande finns och fokusera på införsäljning, visningar, event och marknadsföring. Kvälls- och helgjobb förekommer vid behov. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: - Ansvara för uthyrningsprocessen från start till mål - Boka in och genomföra visningar - Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister - Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer - Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster - Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer Din profil - Relevant eftergymnasial utbildning i kombination med dokumenterad erfarenhet från relationsskapande sälj - Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel - Tidigare erfarenhet av uthyrning, försäljning, eller likvärdigt - Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. - B-körkort och tillgång till egen bil - Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från en roll som uthyrare av bostäder sedan tidigare Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag. Övrig information - Startdatum: Enligt överenskommelse - Placering: Linköping och Norrköping - Omfattning: Heltid - Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta Emelie Olsson på mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

15 februari 2024
Sista ansökan:
3 augusti 2024
Central uthyrare till Malmö

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Nu söker vi en central uthyrare till vårt Servicecenter i Malmö, Västra hamnen. Du kommer arbeta heltid och arbetstiden kommer vara förlagd dagtid vardagar, kvällstid vardagar och helger. Drivs du av att skapa resultat och motiveras av högt uppsatta mål? Då kan du vara den vi söker! Ansök redan idag, urval sker löpande. Om tjänsten I din roll som central uthyrare tar du kontakt med bostadssökande och intressenter till Victoriahems lediga lägenheter. Du arbetar både uppsökande och agerar även på de bostadssökande som aktivt visar ett intresse. I den här rollen arbetar du mot tydliga mål och försöker hela tiden hitta nya vägar och tillvägagångssätt för att lyckas. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: - Agera på intresseanmälningar för lediga lägenheter - Arbeta med uppsökande aktiviteter för att säkerställa en effektiv leverans i uthyrningen - Boka in visningar samt uppföljning efter visningar - Stötta med administrativa uppgifter i uthyrningsprocessen Din profil Vi söker dig som har telefonvana och erfarenhet av att arbeta med uppsökande försäljning. Som person drivs du av att jobba mot högt uppsatta mål och leverera resultat. För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har erfarenhet av arbeta i Officepaketet och kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag. Övrig information - Startdatum: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid, - Placering: Malmö, Västra hamnen - Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta vår uthyrningschef Emma Nilsson på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

13 februari 2024
Sista ansökan:
1 augusti 2024
Miljövärdar till Malmö

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu söker vi två drivna och engagerade miljövärdar till vårt fastighetsbestånd i Malmö, Rosengård. Om tjänsten Rollen som miljövärd är en del av vårt Victoriahemprogram och är en tidsbegränsad anställning på 12-18 månader. I rollen kommer du vara en del av ett team som arbetar med, framförallt, tillsyn och renhållning i och kring fastigheterna. Det innebär att du ansvarar för att det är snyggt och rent på de gemensamma ytorna. Rollen kräver att du är social och serviceinriktad för att på ett bra sätt kunna upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: - Yttre skötsel med renhållning av gårdsmiljöer - Ta hand om fastighetens allmänna ytor såsom sophantering, trapphus, källare och tvättstugor - Tillsyn i och kring fastigheterna - se till så att det är rent och snyggt - Enklare reparationer av exempel sittplatser, lekplatser och garage- och parkeringsplatser Din profil Som om person är du ansvarstagande, flexibel och självgående i det dagliga arbetet. Du är bra på att skapa goda relationer, gillar att vara utomhus och trivs med stundtals fysiskt ansträngande arbete. Erfarenhet och/eller utbildning inom området är meriterande, men inte ett krav. I den här tjänsten så värderar vi personlighet, motivation, och drivkraft för tjänsten högt. B-körkort är meriterande. Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner och vi utvecklas dagligen som individer och som bolag. Övrig information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid, särskild visstidsanställning - Placering: Malmö - Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Välkommen med din ansökan här via vår karriärsida. Urval och intervjuer sker löpande så vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

13 februari 2024
Sista ansökan:
1 augusti 2024
Vikarierande uthyrare till Eskilstuna

Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Vårt fastighetsbestånd i Eskilstuna och Strängnäs består av ca 5400 lägenheter. Vi är ett team om ca 60 personer med olika roller såsom områdeschef, uthyrare, förvaltare, fastighetstekniker, fastighetsskötare och miljövärdar. Tillsammans tar vi hand om våra fastigheter och hyresgäster. Nu söker vi en vikarierande uthyrare till vårt team. Vi ser gärna att du kan starta omgående och arbeta fram till sommaren, med chans till förlängning. Om tjänsten Vi söker dig som är resultatinriktad och gillar en utmaning. Vi har högt uppsatta mål för vår uthyrning och strävar efter att alltid ha 0 % i vakans. För att lyckas med det behöver du som uthyrare testa olika vägar att nå ut till sökande, leta efter sammanhang där man kan sälja in våra lägenheter och ha ett säljande och förtroendeingivande förhållningssätt till våra intressenter. För att lyckas tror vi att du behöver tänka i nya banor och hitta nya vägar i uthyrningen. Den administrativa delen av uthyrningsprocessen hanteras till stora delar av vår centrala uthyrningsenhet. Ditt jobb blir att finnas ute där våra sökande finns och fokusera på införsäljning, visningar, event och marknadsföring. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: - Ansvara för uthyrningsprocessen från start till mål - Boka in och genomföra visningar - Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister - Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer - Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster - Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer Din profil - Relevant eftergymnasial utbildning i kombination med dokumenterad erfarenhet från relationsskapande sälj - Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel - Tidigare erfarenhet av uthyrning, försäljning, eller likvärdigt - Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. - B-körkort och tillgång till egen bil - Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från en roll som uthyrare av bostäder sedan tidigare Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag. Övrig information - Startdatum: Enligt överenskommelse - Placering: Eskilstuna - Omfattning: Heltid, vikariat - Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta Henrik Källåker på mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

9 februari 2024
Sista ansökan:
28 juli 2024
Miljövärd till Göteborg

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu söker vi en driven och engagerad miljövärd till Göteborg. Om tjänsten Rollen som miljövärd är en del av vårt Victoriahemprogram och är en tidsbegränsad anställning på 12-18 månader. I rollen kommer du vara en del av ett team som arbetar med, framförallt, tillsyn och renhållning i och kring fastigheterna. Det innebär att du ansvarar för att det är snyggt och rent på de gemensamma ytorna. Rollen kräver att du är social och serviceinriktad för att på ett bra sätt kunna upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: - Yttre skötsel med renhållning av gårdsmiljöer - Ta hand om fastighetens allmänna ytor såsom sophantering, trapphus, källare och tvättstugor - Tillsyn i och kring fastigheterna - se till så att det är rent och snyggt - Enklare reparationer av exempel sittplatser, lekplatser och garage- och parkeringsplatser Din profil Som om person är du ansvarstagande, flexibel och självgående i det dagliga arbetet. Du är bra på att skapa goda relationer, gillar att vara utomhus och trivs med stundtals fysiskt ansträngande arbete. Erfarenhet och/eller utbildning inom området är meriterande, men inte ett krav. I den här tjänsten så värderar vi personlighet, motivation, och drivkraft för tjänsten högt. B-körkort är meriterande men inget krav. Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner och vi utvecklas dagligen som individer och som bolag. Övrig information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid, särskild visstidsanställning - Placering: Göteborg - Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Välkommen med din ansökan här via vår karriärsida. Urval och intervjuer sker löpande så vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

7 februari 2024
Sista ansökan:
26 juli 2024