Lediga jobb hos Quattro Bemanning & Rekrytering AB
Beskrivning Har du erfarenhet av ledarskap inom system-, mjukvaru- och hårdvaruutveckling? Vi söker nu en Group Manager till ett spännande uppdrag i Linköping. Uppdraget innebär ledning av ett seniort team inom Systems Engineering, Cyber Security och Functional Safety. Här får du möjlighet att påverka både strategiskt och operativt i en global miljö. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss och arbetar på plats hos vår kund. Uppdraget förväntas starta i slutet av augusti och pågå i minst sex månader. Vi arbetar med löpande urval – vänta därför inte med din ansökan. Arbetsuppgifter Leda och utveckla ett senior team bestående av systemingenjörer, projektledare och experter inom cybersäkerhet och funktionell säkerhet. Ansvara för den dagliga verksamheten och säkerställa efterlevnad av metoder och kvalitetsstandarder. Delta i och bidra till den lokala ledningsgruppen i Linköping samt samverka med globala utvecklingsprojekt. Driva förbättringsarbete inom Systems Engineering samt främja integration mellan mjukvara och hårdvara. Fungera som kulturbärare och förebild i linje med företagets värderingar. Kvalifikationer Skall-krav: Dokumenterad erfarenhet av personal- och gruppledning. Erfarenhet av system-, mjukvaru- och hårdvaruutveckling. Tidigare arbete i en internationell eller global organisation. Goda kommunikativa färdigheter i svenska och engelska, i både tal och skrift. Erfarenhet av kundrelationer. Meriterande: Kunskap inom Functional Safety och Cyber Security. Erfarenhet av Lean och agila arbetssätt. Akademisk examen inom relevant tekniskt område. Vi söker dig som är trygg i din ledarroll, har hög integritet och agerar snabbt och strukturerat utifrån organisationens behov. Du är lösningsorienterad och delar gärna med dig av kunskap och best practices. Villkor Omfattning: Heltid, 100 % Startdatum: 25 augusti 2025 Slutdatum: 27 februari 2026, med möjlighet till förlängning Placering: På plats i Linköping, med närvaro på kontoret minst 4 dagar/vecka Distansarbete: Ej aktuellt Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss och uthyrd till kunden. För att komma vidare i processen behöver ditt CV tydligt visa hur du uppfyller skall-kraven. Observera att vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att uppdraget kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.
Beskrivning Vill du vara med och skapa framtidens hållbara mobilitetslösningar? Vi söker nu en erfaren projektledare inom verksamhetsutveckling som kommer att leda arbetet med införandet av tillståndsparkering i ett stort fastighetsbestånd i Göteborg. Uppdraget är en del av ett större strategiskt mobilitetsarbete med fokus på ökat samnyttjande, elbilsomställning och effektiv markanvändning. Uppdraget är på heltid med start 1 september 2025 och förväntas pågå i ett år, med möjlighet till förlängning. Distansarbete är möjligt upp till 25 %. Arbetsuppgifter Leda och koordinera införandet av tillståndsparkering i olika områden Planera och driva införandeprojekt i samverkan med fastighetsförvaltare, externa leverantörer och andra projekt Samordna med pågående stadsutvecklingsprojekt och laddinfrastrukturutbyggnad Göra informationsinsamling, marknadsanalys, zonindelningar och kalkyler Koordinera genomförande med interna resurser och leverantör Bidra till vidareutveckling av rutiner och systemfunktionalitet Rapportera till mobilitetsteam, beställare och styrgrupp Kvalifikationer Skall-krav: Slutförd eftergymnasial utbildning (minst kandidatnivå) inom ekonomi, teknik, logistik, naturvetenskap, förvaltning eller motsvarande Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom relevant utbildningsområde Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av projektledning inom verksamhetsprojekt de senaste 5 åren Erfarenhet av att leda tvärfunktionella projekt med flera intressenter Vana att rapportera till styrgrupp/beställare och ta fram beslutsunderlag Erfarenhet av arbete med externa leverantörer Mycket goda kunskaper i Excel och PowerPoint Erfarenhet av att presentera för olika målgrupper Flytande svenska i tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av införande av tillståndsparkering Erfarenhet av att genomföra parkeringsutredningar Kunskap om GIS och visualisering av parkeringsområden Personliga egenskaper: Strukturerad, proaktiv och lösningsorienterad Kommunikativ och lyhörd Samarbetsinriktad och prestigelös Förmåga att se helheten och samtidigt dyka ner i detaljer God uppföljningsförmåga och driv att få saker att hända Villkor Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av oss och uthyrd till kund. Uppdragsperioden är från 1 september 2025 till 1 september 2026 med möjlighet till förlängning. Placering i Göteborg med möjlighet till distansarbete upp till 25 %. Observera: Vi arbetar löpande med urval och presentation av kandidater – vänta inte med att skicka in din ansökan! Det är viktigt att ditt CV tydligt visar hur du uppfyller skall-kraven. Vill du bidra till ett mer hållbart samhälle? Skicka in din ansökan snarast. Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.
Beskrivning Är du i början av din karriär och vill arbeta praktiskt med testning av högteknologiska elektronikprodukter? Vi söker nu en junior testingenjör till ett spännande konsultuppdrag inom försvarsindustrin. Du blir anställd av oss och uthyrd till kund – ett företag som utvecklar och producerar tekniskt avancerade lösningar med höga kvalitetskrav. Tjänsten innebär stor variation, problemlösning i team och möjligheten att utvecklas tillsammans med erfarna kollegor inom test och produktutveckling. Arbetsuppgifter Som junior testingenjör kommer du att arbeta brett inom test och felsökning av elektronikprodukter, däribland: Funktionstest av elektronik (kretskort, vågledare, mikrovågsmoduler, kraftenheter) Felsökning ned till komponentnivå med avancerad testutrustning Mätning av starkström och mikrovågsmoduler Dokumentation av testresultat och fel i tillhörande system Deltagande i FAAT/FAT och FAI-kontroller Kommunikation med konstruktion och produktutveckling vid avvikelser Framtagning och förbättring av testutrustning och instruktioner Aktivt arbete med förbättringar och effektivisering Kvalifikationer Skall-krav: För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha: Gymnasieutbildning med inriktning mot elektronik Viss eftergymnasial utbildning inom relevant område och/eller motsvarande erfarenhet Praktisk erfarenhet av test av elektronik, gärna inom prototyp- eller serieproduktion Kunskap inom analog och digital teknik, mikrovågsteknik/RF och mätteknik Förmåga att läsa och tolka ritningar och elscheman Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av att arbeta med provningsinstruktioner och testdokumentation Erfarenhet av felsökning på komponentnivå Erfarenhet av arbete inom försvars- eller säkerhetsklassad verksamhet Personliga egenskaper: Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och analytisk. Du är också en lagspelare med god kommunikationsförmåga, men har samtidigt en förmåga att arbeta självständigt och driva ditt arbete framåt. Du trivs i tekniska miljöer med höga krav på kvalitet och säkerhet. Villkor Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss och arbetar ute hos kund. Vi arbetar löpande med urval och intervjuer, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Observera att ditt CV tydligt ska visa hur du uppfyller skall-kraven. Välkommen med din ansökan! Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.
Beskrivning Vår klient i tillverkningsindustrin söker en engagerad och erfaren HR Generalist/HR Business Partner till ett konsultuppdrag med start i september. Uppdraget erbjuder en spännande möjlighet att arbeta i en internationell miljö där du får vara med och bidra till att skapa en stark företagskultur och ett hållbart ledarskap. Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att arbeta både operativt och strategiskt inom HR. Du stöttar chefer i deras dagliga arbete och fungerar som ett bollplank i frågor som rör ledarskap, arbetsrätt och organisationsutveckling. Du ansvarar för att driva och utveckla processer inom strategisk kompetensförsörjning och medverkar till att bygga en konkurrenskraftig organisation. Du är också en viktig kulturbärare och bidrar aktivt till att skapa en positiv medarbetarupplevelse. I uppdraget ingår vissa resor mellan kontoren. Kvalifikationer - Minst 5 års erfarenhet av arbete inom HR - Minst 2 års erfarenhet i rollen som HR Generalist eller HR Business Partner - God förståelse för globala affärsverksamheter - Djup och bred kunskap inom HR:s kärnområden, såsom talent management, kompensation och förmåner, arbetsrätt, rekrytering och ledarskapsutveckling - Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande - Tidigare erfarenhet av att arbeta i en global organisation Villkor Placeringsort är i första hand Huskvarna, men det finns även möjlighet att utgå från Jonsered eller Stockholm. Distansarbete är möjligt upp till 50 %. Uppdragsperioden är från 1 september 2025 till 31 december 2025, med möjlighet till förlängning. Sysselsättningsgraden är heltid. Om du är redo att ta dig an en roll som HR Generalist/HR Business Partner inom en internationell och dynamisk organisation, och vill bidra till att skapa en stark företagskultur och hållbart ledarskap – tveka inte att skicka in din ansökan. Vi rekryterar löpande och ser fram emot att höra från dig! Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.
Beskrivning Vår klient i tillverkningsindustrin söker en engagerad och erfaren HR Generalist/HR Business Partner till ett konsultuppdrag med start i september. Uppdraget erbjuder en spännande möjlighet att arbeta i en internationell miljö där du får vara med och bidra till att skapa en stark företagskultur och ett hållbart ledarskap. Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att arbeta både operativt och strategiskt inom HR. Du stöttar chefer i deras dagliga arbete och fungerar som ett bollplank i frågor som rör ledarskap, arbetsrätt och organisationsutveckling. Du ansvarar för att driva och utveckla processer inom strategisk kompetensförsörjning och medverkar till att bygga en konkurrenskraftig organisation. Du är också en viktig kulturbärare och bidrar aktivt till att skapa en positiv medarbetarupplevelse. I uppdraget ingår vissa resor mellan kontoren. Kvalifikationer Minst 5 års erfarenhet av arbete inom HR Minst 2 års erfarenhet i rollen som HR Generalist eller HR Business Partner God förståelse för globala affärsverksamheter Djup och bred kunskap inom HR:s kärnområden, såsom talent management, kompensation och förmåner, arbetsrätt, rekrytering och ledarskapsutveckling Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande - Tidigare erfarenhet av att arbeta i en global organisation Villkor Placeringsort är i första hand Huskvarna, men det finns även möjlighet att utgå från Jonsered eller Stockholm. Distansarbete är möjligt upp till 50 %. Uppdragsperioden är från 1 september 2025 till 31 december 2025, med möjlighet till förlängning. Sysselsättningsgraden är heltid. Om du är redo att ta dig an en roll som HR Generalist/HR Business Partner inom en internationell och dynamisk organisation, och vill bidra till att skapa en stark företagskultur och hållbart ledarskap – tveka inte att skicka in din ansökan. Vi rekryterar löpande och ser fram emot att höra från dig! Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.
Beskrivning Vill du ta nästa steg i din karriär inom fastighetsförvaltning? Vi söker nu en junior fastighetsförvaltare till ett spännande konsultuppdrag i Finspång. Här får du möjlighet att arbeta i ett erfaret team med utveckling, optimering och förvaltning av kommersiella fastigheter i en internationell kontext. Som junior fastighetsförvaltare blir du en del av ett team som ansvarar för ett större fastighetsbestånd. Uppdraget passar dig som har några års erfarenhet av fastighetsförvaltning och som trivs i en roll där du får kombinera operativa uppgifter med utvecklingsarbete. Du kommer att samarbeta tätt med kollegor, leverantörer och interna intressenter. Arbetsuppgifter I rollen kommer du bland annat att: Medverka i projekt och samordna enklare fastighetsrelaterade initiativ Hantera hyres- och avtalsfrågor Vara kontaktperson för hyresgäster, leverantörer och interna intressenter Bidra till dokumentation och administrativa processer Stötta i arbetet med att utveckla och optimera fastighetsbeståndet Kvalifikationer För att vara aktuell för tjänsten krävs att du har: Minst 3 års erfarenhet av arbete inom fastighetsförvaltning Eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning, teknik, ekonomi eller motsvarande (alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet) God kommunikativ förmåga i både svenska och engelska Ett strukturerat arbetssätt och god samarbetsförmåga Meriterande: Erfarenhet av fastighetsrelaterade IT-system och administration Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och ser att du är ansvarstagande, lösningsorienterad och trivs i samarbete med andra. Villkor Uppdragsform: Konsultuppdrag – du blir anställd av oss och arbetar ute hos kund Omfattning: Heltid, 100 % Uppdragsperiod: 11 augusti 2025 – 10 februari 2026 Placeringsort: Finspång Arbetsmodell: Hybrid, minst 3 dagar/vecka på plats (initialt 5 dagar/vecka) Språkkrav: Svenska och engelska – båda är obligatoriska Förlängning: Möjlighet till förlängning finns Ansökan Skicka in din ansökan redan idag! Vi arbetar löpande med att presentera kandidater, så vänta inte med att söka. OBS! För att kunna bli aktuell behöver ditt CV tydligt visa att du uppfyller samtliga skall-krav. Vi ser fram emot din ansökan! Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.
Beskrivning Vill du arbeta i en administrativ roll där du får vara navet mellan kund, leverans och interna funktioner i ett internationellt företag? Just nu söker vi en erfaren orderadministratör till ett konsultuppdrag i Ludvika med möjlighet till delvis distansarbete på sikt. Du blir anställd av oss och arbetar som konsult hos vår kund inom energisektorn. Uppdraget inleds med arbete på plats och övergår efter en tid till upp till 50 % distans. Arbetsuppgifter Som orderadministratör ansvarar du för att hantera kundens beställningsflöde – från offert och orderläggning till leverans och betalning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Orderregistrering och uppföljning i SAP Säkerställa korrekt orderhantering enligt interna rutiner och kundkrav Samordna med interna avdelningar såsom försäljning, logistik och ekonomi Följa upp och lösa eventuella orderrelaterade problem Bidra till förbättrade arbetssätt och hög kundnöjdhet Ge support till såväl interna som externa kunder Kvalifikationer För att lyckas i rollen behöver du uppfylla följande skall-krav: Minst 2 års erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom orderhantering Erfarenhet av att arbeta i affärssystem, SAP är meriterande Goda kunskaper i engelska i tal och skrift God samarbetsförmåga och en lösningsorienterad attityd Förmåga att arbeta självständigt och strukturerat Initialt kunna arbeta på plats i Ludvika (möjlighet till distansarbete upp till 50 % efter introduktion) Meriterande: Kunskaper i svenska Tidigare erfarenhet från internationella organisationer eller teknikbolag Villkor Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss och uthyrd till kund. Uppdraget startar så snart som möjligt och löper initialt över 6 månader med goda möjligheter till förlängning. Vi arbetar löpande med urval och presentation, så vänta inte med din ansökan! För att vi ska kunna göra en rättvis bedömning är det viktigt att ditt CV tydligt visar hur du uppfyller skall-kraven. Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.
Beskrivning Vi söker dig som är en erfaren teknisk skribent och vill ta dig an ett konsultuppdrag inom ett avancerat IT-infrastrukturområde. Uppdraget är på heltid, med placering i Göteborg, hos ett stort och välrenommerat teknikföretag. Du kommer att spela en viktig roll i ett IT-infrastrukturteam som arbetar med servrar (Windows, Linux), nätverk, databaser och virtualisering. Arbetsuppgifter I rollen som teknisk skribent ansvarar du för att skapa och underhålla teknisk dokumentation kopplad till interna IT-system. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Ta fram och kontinuerligt uppdatera teknisk produktdokumentation Skriva tekniska instruktioner, myndighetsdokumentation och utbildningsmaterial Samarbeta med systemadministratörer och tekniska specialister för att ta emot och verifiera information Säkerställa enhetlig teknisk nivå i dokumentationen Migrera dokument mellan olika verktyg Arbeta i verktyg som Azure DevOps, Confluence, Visio och Microsoft Office Kvalifikationer Skallkrav (måste uppfyllas): Dokumenterad erfarenhet av arbete som teknisk skribent eller liknande roll Förmåga att förstå och beskriva tekniska IT-lösningar Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Erfarenhet av att arbeta i Microsoft Office God samarbetsförmåga i kombination med förmåga att arbeta självständigt och strukturerat Meriterande: Erfarenhet av verktyg som Azure DevOps, Confluence, Visio Tidigare arbete med XML-verktyg Intresse eller erfarenhet av avancerade IT-system Villkor Detta är ett konsultuppdrag på heltid (40 h/vecka) med start 15 september 2025 och beräknat slutdatum 14 september 2026. Du blir anställd av oss och uthyrd till vår kund. Uppdraget är placerat i Göteborg. Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med din ansökan. Observera att det är viktigt att ditt CV tydligt visar hur du uppfyller samtliga skall-krav. Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.
Beskrivning Vi söker nu en självgående och strukturerad inköpare för ett spännande konsultuppdrag inom produktutveckling och prototypmaterial. Uppdraget är placerat hos vår kund i Landskrona, med omgående start och möjlighet att göra avtryck i en dynamisk projektorganisation. Som konsult hos oss blir du anställd och uthyrd till kunden för uppdragets genomförande. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta i nära samverkan med projektledare och utvecklingsteam i olika projekt. Ditt ansvar är att säkerställa inköp av rätt material i rätt tid. Exempel på arbetsuppgifter: Skicka offertförfrågningar till leverantörer Genomföra inköp och orderläggning av prototypmaterial Följa upp leveranser och leverantörskontakter Bidra till inköpsrelaterade förbättringar inom projektflödet Kvalifikationer För att vara aktuell för rollen behöver du uppfylla följande skall-krav: Eftergymnasial utbildning inom relevant område (exempelvis Supply Chain Management, inköp eller planering) eller ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter Erfarenhet av att arbeta i projektmiljö Mycket god samarbetsförmåga och vana att kommunicera med flera kontaktytor Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av inköp inom tillverkande industri eller teknikutveckling Erfarenhet av affärssystem (t.ex. SAP, IFS eller liknande) Villkor Omfattning: Heltid, 100% Placeringsort: Landskrona (arbete på plats 3–5 dagar/vecka) Start: Så snart som möjligt Uppdragslängd: 3–6 månader Anställningsform: Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss och uthyrd till kund Sista ansökningsdag: 11 juli 2025 Ansökan Vi arbetar löpande med urval och intervjuer – vänta därför inte med din ansökan. För att vi ska kunna göra en rättvis bedömning är det viktigt att ditt CV tydligt visar att du uppfyller skall-kraven. Varmt välkommen med din ansökan! Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.
Description Are you looking for a role where you can work independently and take ownership of IT deliveries on-site? We are currently searching for an IT Coordinator for an assignment located in Sundsvall. You will act as a key contact between IT and the business, ensuring high-quality IT service and support both on-site and remotely. Responsibilities In this role, you will represent Finance and IT within the region and be responsible for supporting both daily IT operations and the setup of new offices and construction sites. This includes planning and coordinating network installations (WAN/LAN), printers, and office solutions, as well as liaising with suppliers. You will manage the full life cycle of office and site setups, provide second-line support in the ITSM tool (ServiceNow), and offer on-site support for workplace services, network, telephony, and office equipment. You will also serve as a super-user for selected IT services and components, and provide technical guidance to end-users. Qualifications Requirements: Completed high school education Minimum 3 years of experience in IT technical and support roles Post-secondary education in a relevant field Participated in one or more similar assignments Ability to take responsibility for limited tasks ITIL knowledge Experience working with the ITSM tool ServiceNow Fluent in local language (Swedish) and English Driving license and access to own car Personal characteristics: Able to work independently and take initiative Strong communication and social skills Cooperative and self-motivated A team player with a service-oriented mindset Terms Location: Sundsvall Workload: Full-time Assignment period: 2025-09-01 initially until 2025-12-31 with possible extension On-site work is required, with limited possibility for remote work when needed Application Please attach your CV in English and in Word format. The CV is an important part of the evaluation process and should clearly demonstrate that you possess the required skills and experience for this role. If you are ready to take on the role of IT Coordinator and contribute to strong and reliable IT delivery in Sundsvall – don’t hesitate to apply. We are reviewing applications on an ongoing basis! Good luck – we look forward to receiving your application! Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 48 jobb