Projektledare inom säkerhet till Assemblin
Bravura Sverige AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Har du några års erfarenhet från säkerhetsbranschen? Har du dessutom haft en ledande roll i branschen och är redo för nästa steg? I rollen som projektledare driver du projekt från kalkyl till slutbesiktning där du utvecklar både projekt och medarbetare. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Assemblin Säkerhet. Om företaget Assemblin El är en av Sveriges största aktörer inom säkerhet. De arbetar med allt från projektering och konstruktion till installation, service och underhåll av säkerhetstekniska system. Deras uppdrag spänner över nyproduktion, ombyggnation, industri, offentlig sektor och myndigheter med säkerhetsskyddsavtal. Inom säkerhet hos Assemblin El finns möjligheter för dig som är tekniker, konstruktör eller projektledare att arbeta i tekniknära roller med tydligt ansvar – i projekt som ställer krav på både precision och helhetsperspektiv. Verksamheten bedrivs lokalt med starka team, men med styrkan från en rikstäckande organisation. Inom säkerhet hos Assemblin El söker vi nu flertalet projektledare med bakgrund inom säkerhetsbranschen till flera av sina kontor! Arbetsuppgifter Som projektledare driver du projekt inom brand och säkerhet från start till mål med fullt ekonomiskt ansvar. Du leder team genom installationer inom fastigheter, anläggningar och industri, från planering till slutbesiktning. Din vardag innebär att bygga relationer med kunder och leverantörer, coacha medarbetare och lösa utmaningar tillsammans med teamet. Du ansvarar för projektets ekonomi, bemanning och inköp samtidigt som du säkerställer säker arbetsmiljö. Du deltar i kalkylering och offertgivning, följer projektframsteg tätt och agerar snabbt vid förändringar. Som ledare engagerar du teamet i problemlösning, bryter ner projekt i tydliga delmål och uppmuntrar förslag från medarbetarna. I rollen rapporterar du till filial-, plats- eller avdelningschef beroende på hur teamet är organiserat. Rollen passar dig som vill ha stort eget ansvar, bygga kundrelationer och leda team mot konkreta resultat. Du får påverka både projektgenomförande och medarbetarutveckling med stöd från en erfaren organisation. Arbete i säkerhetsskyddsupphandlade avtal och projekt kan förekomma. Driver projekt inom brand och säkerhet från start till mål med ekonomiskt ansvar Leder team genom installationer inom fastigheter, anläggningar och industri från planering till slutbesiktning Bygga relationer med kunder och leverantörer, coacha medarbetare och lösa utmaningar med teamet Ansvarar för projektets ekonomi, bemanning och inköp samt säkerställer säker arbetsmiljö Deltar i kalkylering och offertgivning, följer projektet och agerar vid förändringar Engagerar teamet i problemlösning och tar fram delmål Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet från säkerhetsbranschen Erfarenhet av en ledande roll, såsom arbetsledare, ledande montör eller motsvarande B-körkort Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att trivas i rollen ser vi att du är en person med ett starkt entreprenörskap och drivs av att nå dina och företagets uppsatta mål. Vi ser även att du är avslappnad i sociala situationer och gillar att ha många kontaktytor. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team och därför är det viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Vidare tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och jobbar systematiskt. Du tycker om att göra saker ordentligt och har en grundlig arbetsprocess så att inget lämnas ogjort. Övrig information Start: Enligt överenskommelse  Plats: Kontoret i Linköping, Mariestad, Norrköping, Nyköping och Södertälje Lön: Enligt överenskommelse  Som en del av rekryteringsprocessen görs en UC-kontroll och utdrag ur belastningsregistret kommer efterfrågas. För slutkandidater görs även en säkerhetsprövning. Under anställningen görs slagningar regelbundet i motsvarande system av både Assemblin El och deras kunder. Tjänsten annonseras under sommaren där Bravura genomför telefonavstämningar och intervjuer löpande. Vecka 32-33 följs urvalet upp med Assemblin El som börja träffa kandidater från vecka 34. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

5 dagar sedan
Sista ansökan:
19 december 2025
Projektledare inom säkerhet till Assemblin
Bravura Sverige AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Har du några års erfarenhet från säkerhetsbranschen? Har du dessutom haft en ledande roll i branschen och är redo för nästa steg? I rollen som projektledare driver du projekt från kalkyl till slutbesiktning där du utvecklar både projekt och medarbetare. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Assemblin El. Om företaget Assemblin El är en av Sveriges största aktörer inom säkerhet. De arbetar med allt från projektering och konstruktion till installation, service och underhåll av säkerhetstekniska system. Deras uppdrag spänner över nyproduktion, ombyggnation, industri, offentlig sektor och myndigheter med säkerhetsskyddsavtal. Inom säkerhet hos Assemblin El finns möjligheter för dig som är tekniker, konstruktör eller projektledare att arbeta i tekniknära roller med tydligt ansvar – i projekt som ställer krav på både precision och helhetsperspektiv. Verksamheten bedrivs lokalt med starka team, men med styrkan från en rikstäckande organisation. Inom säkerhet hos Assemblin El söker vi nu flertalet projektledare med bakgrund inom säkerhetsbranschen till flera av sina kontor! Arbetsuppgifter Som projektledare driver du projekt inom brand och säkerhet från start till mål med fullt ekonomiskt ansvar. Du leder team genom installationer inom fastigheter, anläggningar och industri, från planering till slutbesiktning. Din vardag innebär att bygga relationer med kunder och leverantörer, coacha medarbetare och lösa utmaningar tillsammans med teamet. Du ansvarar för projektets ekonomi, bemanning och inköp samtidigt som du säkerställer säker arbetsmiljö. Du deltar i kalkylering och offertgivning, följer projektframsteg tätt och agerar snabbt vid förändringar. Som ledare engagerar du teamet i problemlösning, bryter ner projekt i tydliga delmål och uppmuntrar förslag från medarbetarna. I rollen rapporterar du till filial-, plats- eller avdelningschef beroende på hur teamet är organiserat. Rollen passar dig som vill ha stort eget ansvar, bygga kundrelationer och leda team mot konkreta resultat. Du får påverka både projektgenomförande och medarbetarutveckling med stöd från en erfaren organisation. Arbete i säkerhetsskyddsupphandlade avtal och projekt kan förekomma. Driver projekt inom brand och säkerhet från start till mål med ekonomiskt ansvar Leder team genom installationer inom fastigheter, anläggningar och industri från planering till slutbesiktning Bygga relationer med kunder och leverantörer, coacha medarbetare och lösa utmaningar med teamet Ansvarar för projektets ekonomi, bemanning och inköp samt säkerställer säker arbetsmiljö Deltar i kalkylering och offertgivning, följer projektet och agerar vid förändringar Engagerar teamet i problemlösning och tar fram delmål Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet från säkerhetsbranschen Erfarenhet av en ledande roll, såsom arbetsledare, ledande montör eller motsvarande B-körkort Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att trivas i rollen ser vi att du är en person med ett starkt entreprenörskap och drivs av att nå dina och företagets uppsatta mål. Vi ser även att du är avslappnad i sociala situationer och gillar att ha många kontaktytor. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team och därför är det viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Vidare tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och jobbar systematiskt. Du tycker om att göra saker ordentligt och har en grundlig arbetsprocess så att inget lämnas ogjort. Övrig information Start: Enligt överenskommelse  Plats: Kontoret i Linköping, Mariestad, Norrköping, Nyköping och Södertälje Lön: Enligt överenskommelse  Som en del av rekryteringsprocessen görs en UC-kontroll och utdrag ur belastningsregistret kommer efterfrågas. För slutkandidater görs även en säkerhetsprövning. Under anställningen görs slagningar regelbundet i motsvarande system av både Assemblin El och deras kunder. Tjänsten annonseras under sommaren där Bravura genomför telefonavstämningar och intervjuer löpande. Vecka 32-33 följs urvalet upp med Assemblin El som börja träffa kandidater från vecka 34. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

5 dagar sedan
Sista ansökan:
19 december 2025
Serviceledare inom säkerhet till Assemblin
Bravura Sverige AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Har du några års erfarenhet från säkerhetsbranschen? Vill du ha en roll där du både leder medarbetare och arbetar nära kunder? I rollen som serviceledare driver du arbetet inom service och eftermarknad där du har en nyckelroll i denna typ av frågor! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Assemblin El. Om företaget Assemblin El är en av Sveriges största aktörer inom säkerhet. De arbetar med allt från projektering och konstruktion till installation, service och underhåll av säkerhetstekniska system. Deras uppdrag spänner över nyproduktion, ombyggnation, industri, offentlig sektor och myndigheter med säkerhetsskyddsavtal. Inom säkerhet hos Assemblin El finns möjligheter för dig som är tekniker, konstruktör eller projektledare att arbeta i tekniknära roller med tydligt ansvar – i projekt som ställer krav på både precision och helhetsperspektiv. Verksamheten bedrivs lokalt med starka team, men med styrkan från en rikstäckande organisation. Assemblin El söker nu en serviceledare med bakgrund inom säkerhetsbranschen till ett av sina kontor i Jönköping, Ljungby eller Värnamo! Arbetsuppgifter I rollen som serviceledare har du en nyckelroll i att driva serviceorganisation framåt där du är den som tar vid när projektet är klart – och ser till att allt från löpande service till akuta fel hanteras snabbt, rätt och med hög kvalitet. Du är också den som har koll på serviceavtal, fördelar arbete för tekniker, driver merförsäljning och är länken mellan kund, teknik, projekt och ledning. Du har ansvar för ett team på cirka tio tekniker och även om det formella personalansvaret ligger hos servicechefen, är det du som leder det dagliga arbetet. Du arbetar både från kontor och ute hos kunder – i praktiken delar du tiden ungefär 50/50 mellan kontor och fält. Ditt område sträcker sig över stora delar av Småland, med kontor i Jönköping, Värnamo och Ljungby. Här är det inte statiskt – du prioriterar ärenden, styr om vid behov och använder både avtalen och din erfarenhet som kompass. Du har stor handlingsfrihet i dina ärenden, både tekniskt och ekonomiskt. Tillsammans med teknikteamet, projektledare och konstruktörer driver du eftermarknaden framåt. Driva serviceorganisationen framåt och tar vid när projekten är klara Hanterar löpande service till akuta fel utifrån serviceavtal Fördelar arbetat för tekniker, driver merförsäljning och är länken mellan kund, teknik, projekt och ledning Ansvar för team på tio tekniker vilka du leder i det dagliga arbetet Arbete både från kontor och ute hos kunder i ett område som sträcker sig över stora delar av Småland Prioritera ärenden, styr om vid behov och använder avtal som utgångspunkt Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet från säkerhetsbranschen Det är meriterande med erfarenhet av en ledande roll, såsom ansvarig tekniker, ledande montör eller projektledare B-körkort Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att trivas i rollen ser vi att du är en person med ett starkt entreprenörskap och drivs av att nå dina och företagets uppsatta mål. Vi ser även att du är avslappnad i sociala situationer och gillar att ha många kontaktytor. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team och därför är det viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Vidare tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och jobbar systematiskt. Du tycker om att göra saker ordentligt och har en grundlig arbetsprocess så att inget lämnas ogjort. Övrig information Start: Enligt överenskommelse  Plats: Kontoret i Jönköping, Ljungby eller Värnamo Lön: Enligt överenskommelse  Som en del av rekryteringsprocessen görs en UC-kontroll och utdrag ur belastningsregistret kommer efterfrågas. För slutkandidater görs även en säkerhetsprövning. Under anställningen görs slagningar regelbundet i motsvarande system av både Assemblin El och deras kunder. Tjänsten annonseras under sommaren där Bravura genomför telefonavstämningar och intervjuer löpande. Vecka 32-33 följs urvalet upp med Assemblin El som börja träffa kandidater från vecka 34. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support: [email protected] 010-171 47 10 Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

5 dagar sedan
Sista ansökan:
19 december 2025
Serviceledare inom säkerhet till Assemblin
Bravura Sverige AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Har du några års erfarenhet från säkerhetsbranschen? Vill du ha en roll där du både leder medarbetare och arbetar nära kunder? I rollen som serviceledare driver du arbetet inom service och eftermarknad där du har en nyckelroll i denna typ av frågor! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Assemblin El. Om företaget Assemblin El är en av Sveriges största aktörer inom säkerhet. De arbetar med allt från projektering och konstruktion till installation, service och underhåll av säkerhetstekniska system. Deras uppdrag spänner över nyproduktion, ombyggnation, industri, offentlig sektor och myndigheter med säkerhetsskyddsavtal. Inom säkerhet hos Assemblin El finns möjligheter för dig som är tekniker, konstruktör eller projektledare att arbeta i tekniknära roller med tydligt ansvar – i projekt som ställer krav på både precision och helhetsperspektiv. Verksamheten bedrivs lokalt med starka team, men med styrkan från en rikstäckande organisation. Assemblin El söker nu en serviceledare med bakgrund inom säkerhetsbranschen till ett av sina kontor i Jönköping, Ljungby eller Värnamo! Arbetsuppgifter I rollen som serviceledare har du en nyckelroll i att driva serviceorganisation framåt där du är den som tar vid när projektet är klart – och ser till att allt från löpande service till akuta fel hanteras snabbt, rätt och med hög kvalitet. Du är också den som har koll på serviceavtal, fördelar arbete för tekniker, driver merförsäljning och är länken mellan kund, teknik, projekt och ledning. Du har ansvar för ett team på cirka tio tekniker och även om det formella personalansvaret ligger hos servicechefen, är det du som leder det dagliga arbetet. Du arbetar både från kontor och ute hos kunder – i praktiken delar du tiden ungefär 50/50 mellan kontor och fält. Ditt område sträcker sig över stora delar av Småland, med kontor i Jönköping, Värnamo och Ljungby. Här är det inte statiskt – du prioriterar ärenden, styr om vid behov och använder både avtalen och din erfarenhet som kompass. Du har stor handlingsfrihet i dina ärenden, både tekniskt och ekonomiskt. Tillsammans med teknikteamet, projektledare och konstruktörer driver du eftermarknaden framåt. Driva serviceorganisationen framåt och tar vid när projekten är klara Hanterar löpande service till akuta fel utifrån serviceavtal Fördelar arbetat för tekniker, driver merförsäljning och är länken mellan kund, teknik, projekt och ledning Ansvar för team på tio tekniker vilka du leder i det dagliga arbetet Arbete både från kontor och ute hos kunder i ett område som sträcker sig över stora delar av Småland Prioritera ärenden, styr om vid behov och använder avtal som utgångspunkt Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet från säkerhetsbranschen Det är meriterande med erfarenhet av en ledande roll, såsom ansvarig tekniker, ledande montör eller projektledare B-körkort Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att trivas i rollen ser vi att du är en person med ett starkt entreprenörskap och drivs av att nå dina och företagets uppsatta mål. Vi ser även att du är avslappnad i sociala situationer och gillar att ha många kontaktytor. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team och därför är det viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Vidare tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och jobbar systematiskt. Du tycker om att göra saker ordentligt och har en grundlig arbetsprocess så att inget lämnas ogjort. Övrig information Start: Enligt överenskommelse  Plats: Kontoret i Jönköping, Ljungby eller Värnamo Lön: Enligt överenskommelse  Som en del av rekryteringsprocessen görs en UC-kontroll och utdrag ur belastningsregistret kommer efterfrågas. För slutkandidater görs även en säkerhetsprövning. Under anställningen görs slagningar regelbundet i motsvarande system av både Assemblin El och deras kunder. Tjänsten annonseras under sommaren där Bravura genomför telefonavstämningar och intervjuer löpande. Vecka 32-33 följs urvalet upp med Assemblin El som börja träffa kandidater från vecka 34. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support: [email protected] 010-171 47 10 Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

5 dagar sedan
Sista ansökan:
19 december 2025
Serviceledare inom säkerhet till Assemblin
Bravura Sverige AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Har du några års erfarenhet från säkerhetsbranschen? Vill du ha en roll där du både leder medarbetare och arbetar nära kunder? I rollen som serviceledare driver du arbetet inom service och eftermarknad där du har en nyckelroll i denna typ av frågor! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Assemblin El. Om företaget Assemblin El är en av Sveriges största aktörer inom säkerhet. De arbetar med allt från projektering och konstruktion till installation, service och underhåll av säkerhetstekniska system. Deras uppdrag spänner över nyproduktion, ombyggnation, industri, offentlig sektor och myndigheter med säkerhetsskyddsavtal. Inom säkerhet hos Assemblin El finns möjligheter för dig som är tekniker, konstruktör eller projektledare att arbeta i tekniknära roller med tydligt ansvar – i projekt som ställer krav på både precision och helhetsperspektiv. Verksamheten bedrivs lokalt med starka team, men med styrkan från en rikstäckande organisation. Assemblin El söker nu en serviceledare med bakgrund inom säkerhetsbranschen till ett av sina kontor i Jönköping, Ljungby eller Värnamo! Arbetsuppgifter I rollen som serviceledare har du en nyckelroll i att driva serviceorganisation framåt där du är den som tar vid när projektet är klart – och ser till att allt från löpande service till akuta fel hanteras snabbt, rätt och med hög kvalitet. Du är också den som har koll på serviceavtal, fördelar arbete för tekniker, driver merförsäljning och är länken mellan kund, teknik, projekt och ledning. Du har ansvar för ett team på cirka tio tekniker och även om det formella personalansvaret ligger hos servicechefen, är det du som leder det dagliga arbetet. Du arbetar både från kontor och ute hos kunder – i praktiken delar du tiden ungefär 50/50 mellan kontor och fält. Ditt område sträcker sig över stora delar av Småland, med kontor i Jönköping, Värnamo och Ljungby. Här är det inte statiskt – du prioriterar ärenden, styr om vid behov och använder både avtalen och din erfarenhet som kompass. Du har stor handlingsfrihet i dina ärenden, både tekniskt och ekonomiskt. Tillsammans med teknikteamet, projektledare och konstruktörer driver du eftermarknaden framåt. Driva serviceorganisationen framåt och tar vid när projekten är klara Hanterar löpande service till akuta fel utifrån serviceavtal Fördelar arbetat för tekniker, driver merförsäljning och är länken mellan kund, teknik, projekt och ledning Ansvar för team på tio tekniker vilka du leder i det dagliga arbetet Arbete både från kontor och ute hos kunder i ett område som sträcker sig över stora delar av Småland Prioritera ärenden, styr om vid behov och använder avtal som utgångspunkt Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet från säkerhetsbranschen Det är meriterande med erfarenhet av en ledande roll, såsom ansvarig tekniker, ledande montör eller projektledare B-körkort Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att trivas i rollen ser vi att du är en person med ett starkt entreprenörskap och drivs av att nå dina och företagets uppsatta mål. Vi ser även att du är avslappnad i sociala situationer och gillar att ha många kontaktytor. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team och därför är det viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Vidare tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och jobbar systematiskt. Du tycker om att göra saker ordentligt och har en grundlig arbetsprocess så att inget lämnas ogjort. Övrig information Start: Enligt överenskommelse  Plats: Kontoret i Jönköping, Ljungby eller Värnamo Lön: Enligt överenskommelse  Som en del av rekryteringsprocessen görs en UC-kontroll och utdrag ur belastningsregistret kommer efterfrågas. För slutkandidater görs även en säkerhetsprövning. Under anställningen görs slagningar regelbundet i motsvarande system av både Assemblin El och deras kunder. Tjänsten annonseras under sommaren där Bravura genomför telefonavstämningar och intervjuer löpande. Vecka 32-33 följs urvalet upp med Assemblin El som börja träffa kandidater från vecka 34. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support: [email protected] 010-171 47 10 Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

5 dagar sedan
Sista ansökan:
19 december 2025
Servicetekniker / mekaniker till Cold Cut Systems
Bravura Sverige AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Har du kunskap inom mekanik, hydraulik eller fordonsel? Söker du en arbetsgivare som erbjuder en gedigen introduktion och goda utvecklingsmöjligheter? Då ska du läsa vidare om möjligheten som servicetekniker hos Cold Cut Systems! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Cold Cut Systems har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Cold Cut Systems en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget Cold Cut Systems har sedan 1997 varit ledare inom säkrare brandbekämpning. Genom deras innovativa skärsläckare, Cold Cut Cobra, kombinerar de säkerhet och effektivitet med en minskad miljöpåverkan. Cobra-metoden möjliggör släckning av bränder från en säkrare position utifrån och används idag globalt främst av räddningstjänster men även i industriella och marina sammanhang. Med huvudkontor i Kungsbacka, dotterbolag i Storbritannien och ett nätverk av distributörer främst i Europa arbetar de kontinuerligt för att uppnå sin vision om en värld där brandbekämpning är säkrare, renare och mer effektiv. Arbetsuppgifter Som servicetekniker arbetar du med service, underhåll och montering av ett skärsläckarverktyg som tituleras Cold Cut Cobra. Din vardag är variationsrikt där du utför ditt arbete både i verkstaden i Kungsbacka och ute hos kunderna runt om i Sverige. I verkstaden arbetar du med montering, testkörning och packning av produkter och hos kund är det underhåll, felsökning och reparation. Därtill hanterar du flera uppgifter av administrativ karaktär. Du erbjuds en gedigen introduktion till produkten och på sikt finns det goda möjligheter för dig att växa i din yrkesroll hos Cold Cut Systems. Majoriteten av tiden arbetar du i Kungsbacka där det även förekommer resor i Sverige. Uppskattningsvis är det ett resetillfälle i månaden med 4-5 övernattningar per tillfälle. Service, underhåll och montering Arbetet sker i verkstad och på plats hos kund I verkstaden arbetar du med montering, testkörning och packning av produkter Hos kund arbetar du med underhåll, felsökning och reparation  Administrativa uppgifter  Gedigen introduktion till produkten och på sikt möjlighet att växa tillsammans med Cold Cut Systems  Uppskattningsvis ett resetillfälle per månad med 4-5 övernattningar per tillfälle Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Gymnasial utbildning inom tekniskt område Kunskaper inom mekanik, hydraulik eller fordonsel Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort För att lyckas i den här rollen ser vi att du är ansvarstagande och engagerad i ditt arbete. Som person är du flexibel och trivs i ett varierat arbete där du i vissa projekt arbetar självständigt för att i andra projekt samarbeta med kolleger. Du har lätt för att ta initiativ och har även en god social förmåga och känner dig trygg med både interna och externa kontaktytor. Det är viktigt att du har ett intresse för att hjälpa andra och har viljan att leverera bra lösningar. Som person bör du vara uppmärksam, tillmötesgående och noggrann. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Kungsbacka Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support: [email protected] 010-171 47 10 Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

5 dagar sedan
Sista ansökan:
19 december 2025
Business Controller till internationell företag

Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag som varar i 6 månader på heltid med start 15 september. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Essity. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Vi söker nu en analytisk och affärsdriven Business Controller till Essity - ett ledande globalt hygien- och hälsobolag. De ökar människors välbefinnande genom sina produkter och tjänster och arbetar med att på ett hållbart sätt utveckla, producera, marknadsföra och sälja förstklassiga produkter inom hygien och hälsa. Essitys försäljning sker i cirka 150 länder och de har omkring 46 000 medarbetare världen över. Tjänsten är placerad på Essitys site i Falkenberg. Arbetsuppgifter I rollen som Business Controller kommer du att ansvara för ekonomisk uppföljning och analys av verksamheten, både vad gäller produktion och distribution. Du arbetar nära verksamheten och är en viktig del i att identifiera förbättringsområden och driva kostnadseffektiva lösningar. Utföra noggranna analyser av kostnadsdrivare och uppföljning av budgetavvikelser Ta fram underlag för beslut kring processoptimering och kostnadsbesparingar Föra löpande dialog med verksamheten för att förstå och påverka KPI:er och resultat Delta i budget- och prognosarbete samt finansiell rapportering Vara en förebild för säkerhet och kvalitet i alla arbetsmoment Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Relevant högskoleutbildning inom ekonomi eller liknande Minst 3 års erfarenhet som controller, gärna inom tillverkning eller distribution God förståelse för ekonomiska nyckeltal, kostnadskalkyler och Cost of Goods Sold (COGS) Mycket goda kunskaper i Excel samt erfarenhet av ekonomisystem och rapportverktyg Flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift Som person är du självgående och proaktiv med förmåga att arbeta strukturerat i en föränderlig miljö. Du har ett analytiskt sinne och trivs med att hitta lösningar som skapar värde både på kort och lång sikt. Kommunikation är en av dina styrkor, och du kan på ett tydligt och engagerat sätt förmedla komplex information till olika delar av organisationen. Du är flexibel, ansvarstagande och bidrar gärna till ett positivt och utvecklande teamklimat. Övrig information Start: 15 september 2025 Plats: Falkenberg  Lön: Enligt överenskommelse Praktiskt: Tjänsten är placerad i Falkenberg, vilket innebär att du behöver ha möjlighet att pendla hit om du bor på annan ort. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support: [email protected] 010-171 47 10 Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

6 dagar sedan
Sista ansökan:
18 december 2025
Customer Success Manager / Systemspecialist till Software Point
Bravura Sverige AB
Systemadministratörer

Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Software Point. Om företaget Software Point är en ledande leverantör av laboratorieinformationssystem (LIS) och Laboratory Information Management Systems (LIMS) i Nordeuropa. Företaget har levererat innovativa LIS- och LIMS-lösningar, inklusive biobankssystem, till över 500 laboratorier inom både offentlig och privat sektor. Kunderna finns inom bland annat hälso- och sjukvård, läkemedel, bioteknik, energi, miljö, livsmedel, skogsindustri, förpackning, stål och kemisk industri. Software Points tjänster täcker hela applikationens livscykel – från leverans och implementation till support, utbildning och rådgivning. Företaget har fem kontor i Norden och är en del av den globala koncernen LabVantage Group. Som medarbetare på Software Point får du en omväxlande vardag med stora möjligheter att påverka ditt arbete, samtidigt som du möter både teknikens utmaningar och människors behov i en samhällsviktig bransch. Läs mer om Software Point här: https://softwarepoint.com/ Arbetsuppgifter I rollen som Customer Success Manager / Systemspecialist är du länken mellan kundernas behov och de tekniska lösningarna som erbjuds. Du ansvarar för att samla in krav, designa och testa systemanpassningar samt säkerställa en smidig leverans. Du arbetar nära både kunder och interna team för att skapa effektiva och kvalitativa lösningar som förbättrar laboratorieverksamheten och stöder vårdens digitalisering. Fånga upp, förstå och dokumentera kundens behov och krav Utforma funktions- och designspecifikationer för systemförändringar och integrationer Koordinera och kommunicera med LIS-administratörer, IT-teams och andra nyckelpersoner hos kund  Underhålla kundspecifik dokumentation Utföra systemtester inför driftsättning Säkerställa att lösningarna levereras enligt tidplan och med hög kvalitet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Tidigare arbetat med LIS- eller LIMS-system i en administrativ eller teknisk användarroll Meriterande med akademisk utbildning inom Life Science (mikrobiologi, genetik, kemi etc.), teknik eller motsvarande relevant klinisk erfarenhet Praktisk erfarenhet av arbete i laboratorium God förmåga att kommunicera med både tekniska team och vårdpersonal Flytande svenska och engelska i tal och skrift I rollen som Customer Success Manager / Systemspecialist arbetar du lösningsorienterat och strukturerat för att möta kundernas behov med rätt tekniska lösningar. Du har ett analytiskt tänkande och tar självständigt ansvar för att driva ditt arbete framåt, samtidigt som du trivs i nära samarbete med både kunder och interna team. Du är trygg i din roll, proaktiv och har lätt för att växla mellan tekniska detaljer och det större sammanhanget – där ditt arbete får direkt påverkan på vårdens utveckling. Övrig information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Lund, Linköping eller Danderyd Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support: [email protected] 010-171 47 10 Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Brillante

6 dagar sedan
Sista ansökan:
18 december 2025
R&D and Business Development Manager till Protega
Bravura Sverige AB
Forsknings- och utvecklingschefer

Vill du vara med och utveckla framtidens hållbara brandskydd i ett svenskt specialistbolag med stor innovationshöjd och tillväxtpotential? Protega söker nu en R&D and Business Development Manager som vill ta helhetsansvaret för produktutvecklingen och leda arbetet i gränslandet mellan teknik, affär och strategi. Det här är en nyckelroll i ett litet men kunnigt team där din insats får stort genomslag – både på företagets utveckling och på hållbart brandskydd i byggbranschen. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos PROTEGA AB. Om Protega Protega har sedan 1988 tillverkat svenskt brandskydd i absolut världsklass från sin egen produktionsanläggning i Trelleborg. Företaget har vuxit långsamt men stabilt – från ett smalt sortiment till ett heltäckande utbud inom passivt brandskydd, med produkter som brandskyddsfärg för stål- och träkonstruktioner, brandsäkra ytskikt och brandtätningar för hela byggnaden. Bakom produkterna ligger omfattande forskning och utveckling, och flera av dem uppnår branschens högsta miljöbedömningar. Företaget är inne i en tillväxtfas, med stark export till Australien och Nya Zeeland och stor potential i Storbritannien och Irland. Med ett erfaret team och tydlig riktning fortsätter Protega att utveckla framtidens hållbara brandskyddslösningar.  I dag består bolaget av 13 personer som tillsammans ansvarar för utveckling, tillverkning, marknadsföring och försäljning – allt under samma tak. Den nära samverkan möjliggör korta beslutsvägar, stark kvalitetskontroll och stor flexibilitet. Som lokal aktör i Skandinavien arbetar Protega nära sina kunder och erbjuder svensktillverkade produkter som kombinerar teknisk funktion med estetiskt uttryck – med en finish som liknar dekorativ färg. Läs mer om dem här och följ gärna dem på Linkedin för mer information! Arbetsuppgifter Protega söker en affärsdriven och tekniskt kunnig R&D and Business Development Manager till en nyckelroll i företagets framtida tillväxtresa. Du får ett helhetsansvar för att driva produktutveckling och projektledning i nära samarbete med både marknad och sälj – med målet att skapa lösningar i framkant inom passivt brandskydd. I rollen har du ett ben i kundunika och affärsdrivna utvecklingsprojekt, det andra i projektstyrning och strategisk planering. Du leder en aktiv projektportfölj där utvecklingsprojekten varierar från mindre modifieringar till större kundlösningar. Du ansvarar för den strategiska planeringen av utvecklingsarbetet – vilka produkter som ska provas, när det ska ske och hur det kopplas till affärsbehov, certifieringskrav och förändrade regelverk. I nära samarbete med marknad och försäljning säkerställer du att projektportföljen är rätt prioriterad och att teknikutvecklingen möter framtida krav. Du driver projekt enligt plan, följer upp testresultat tillsammans med Technical Support och utvecklar rutiner och processer. Du samordnar externa audits, leder certifieringsarbete och bidrar aktivt i marknads- och konkurrentanalyser. Tjänsten innebär personalansvar för ett mindre tekniskt team och du rapporterar direkt till VD. Du ingår i företagets ledningsgrupp och förväntas bidra aktivt till Protegas övergripande utveckling. Leder produktutveckling och affärsnära projekt inom passivt brandskydd Ansvarar för strategisk planering, certifieringar och processutveckling Ingår i ledningsgruppen och har personalansvar för ett mindre tekniskt team Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Civil- eller högskoleingenjör, exempelvis inom brand-, byggnads- eller motsvarande tekniskt område Flera års erfarenhet av att leda tekniska utvecklingsprojekt – från idé till lansering Erfarenhet av affärsnära produktutveckling i ett tillverkande bolag Meriterande med en bakgrund som brandingenjör  Meriterande om tidigare chefs- eller personalansvar Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift God systemvana och trygg i digitala arbetsverktyg B-körkort (tillgång till egen bil är en fördel) För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du är nyfiken och drivs av att både utveckla lösningar och utvecklas själv. Du har en stark egen motor och är van att arbeta självgående, men ser samtidigt värdet i att samarbeta nära kollegor, kunder och externa partners. Eftersom rollen innebär att du leder projekt, coachar medarbetare och samordnar flera intressenter krävs god struktur, tydlig kommunikation och ett naturligt ledarskap. Du har förmåga att växla mellan operativ närvaro och strategisk höjd – och trivs i en roll där teknik, affär och människor möts. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Trelleborg Lön: Enligt överenskommelse  Övrigt: Resor med övernattning förekommer ca. 20 dagar / år, inom Europa. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support: [email protected] 010-171 47 10 Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Chef

6 dagar sedan
Sista ansökan:
18 december 2025
Projektledare inom mjukvaruimplementering till Software Point
Bravura Sverige AB
Systemadministratörer

Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Software Point. Om företaget Software Point är en ledande leverantör av laboratorieinformationssystem (LIS) och Laboratory Information Management Systems (LIMS) i Nordeuropa. Företaget har levererat innovativa LIS- och LIMS-lösningar, inklusive biobankssystem, till över 500 laboratorier inom både offentlig och privat sektor. Kunderna finns inom bland annat hälso- och sjukvård, läkemedel, bioteknik, energi, miljö, livsmedel, skogsindustri, förpackning, stål och kemisk industri. Software Points tjänster täcker hela applikationens livscykel – från leverans och implementation till support, utbildning och rådgivning. Företaget har fem kontor i Norden och är en del av den globala koncernen LabVantage Group. Som medarbetare på Software Point får du en omväxlande vardag med stora möjligheter att påverka ditt arbete, samtidigt som du möter både teknikens utmaningar och människors behov i en samhällsviktig bransch. Läs mer om Software Point här: https://softwarepoint.com/ Arbetsuppgifter I rollen som projektledare på Software Point har du ett helhetsansvar för leveranser i kundprojekt. Du arbetar nära både kund och team för att planera, följa upp och driva projekt framåt. Rollen kräver både operativt fokus och strategisk förståelse, med ansvar för ekonomi, kommunikation och kvalitet. Resor förekommer i samband med kundprojekt. Leda kundprojekt från start till mål med ansvar för planering och uppföljning Ansvara för budget, resursplanering, fakturering och tidrapportering Sköta kunddialog, inklusive förhandling och prissättning Hantera eskaleringar och vidareförmedla ärenden internt Koordinera och stötta projektteam med lösningsarkitekter och utvecklare Bidra med struktur, tydlighet och lösningsfokus i kunddialog och teamarbete Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Tidigare erfarenhet av projektledning, gärna från mjukvaruimplementation Erfarenhet av att leda projekt inom komplexa, reglerade miljöer (t.ex. hälso- och sjukvård) Kunskap om projektmetodik (exempelvis PRINCE2, PMP eller motsvarande) Meriterande om du har eftergymnasial utbildning inom Life Science, teknik eller IT, alternativt klinisk bakgrund Meriterande om du har erfarenhet av laboratorieverksamhet eller LIS-system Flytande svenska och engelska i tal och skrift För att lyckas i rollen är du en trygg och kommunikativ person som har lätt att anpassa dig till olika typer av kunder och projektmiljöer. Du har en hög problemlösningsförmåga, är strukturerad och van att prioritera i en snabbrörlig vardag. Du trivs i en samarbetsdriven roll där du har möjlighet att påverka, engagera och coacha teamet samtidigt som du själv tar ett tydligt ägarskap för projektens framdrift. Övrig information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Lund, Linköping eller Danderyd Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support: [email protected] 010-171 47 10 Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Brillante

6 dagar sedan
Sista ansökan:
17 december 2025