Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du en fena på administration, kundservice och lagerarbete? Då kan du vara den vi söker till Ahlsell Norsborg! Vi söker dig som är sugen på något mer än bara vanligt orderplock eller packning. De är ett litet team och tillsammans ska ni kunna utföra alla funktioner som krävs av ett lager i sin helhet. Det innebär en hel del administrativa uppgifter som inte ingår i sedvanliga lageruppgifter. I arbete ingår; • Kontroll av inkommande gods. Godset ska stämma med följesedel • Skriva produktbeskrivningar • Orderplock • Inventering • Mellanlagring. Ahlsell har gods som kund äger, de hör av sig när grejerna ska ut. Detta innebär mejl/telefonkontakt mellan lagerarbetare, säljare och kund • Mejl och telefonsupport. Om gods försvinner ska man genom datorsystem och lite snabbt tänk kunna lokalisera vart gods tagit vägen • Lossning/lastning av lastbilar Personprofil Noggrann och strukturerad – Behöver ha detaljsinne och god förmåga att hålla fokus, då det sker noggranna kontroller samt registrering av gods. God datorvana – En stor del av arbetet sker administrativt i deras datasystem. Har du arbetat i WMS (Warehouse Management System) samt Excel är det meriterande. Serviceinriktad och kommunikativ – Löpande kundkontakt, främst via mejl och telefon men även fysiska möten. Kommer att vara ansiktet utåt för Ahlsell. Initiativtagande och kan ta egna beslut – Kommer att arbeta under stort eget ansvar och kunna svara för ett helt artikellager. Stresstålig – Klarar snabba vändningar och att arbeta under tidspress. Behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Meriter: Erfarenhet och truckkort för skjutstativ- och motviktstruck. Ska kunna vara behjälplig vid orderplock samt lastningar/lossningar. Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos kunden. Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i denna roll. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan! Övrigt Start: Augusti Omfattning: Heltid Plats: Norsborg Arbetstid: 8-17
Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du en erfaren Instrumenttekniker som är redo att ta nästa steg i karriären? Vill du vara med och bidra till framtidens hållbara lösningar inom avfallshantering och energiutvinning? Då är Sysav rätt plats för dig! Vi söker nu en Instrumenttekniker till vårt team El och Instrument. I denna roll får du ett stort ansvar för att säkerställa att våra anläggningar drivs effektivt och säkert. Du kommer att rapportera direkt till Sysavs Elchef och ingå i ett engagerat och erfaret team inom el och automation, där samarbete och kompetens står i fokus. Sysav bidrar till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Vi omhändertar avfall, avgiftar, förädlar och för tillbaka resurser till samhället. Vi skapar också insikt kring hållbar konsumtion och visar vägen för branschen genom innovativa lösningar. Sysav är stolt över att bidra till att skapa världens mest hållbara region – tillsammans med kunder, samarbetspartners och våra 14 ägarkommuner. Som Instrumenttekniker på Sysav kommer dina arbetsuppgifter att innebära: • Förebyggande och avhjälpande underhåll av utrustning i Sysavs anläggningar. • Förbättringar för ökad driftsäkerhet. • Utföra mindre nyinstallationer. • Kontakt med leverantörer. • Rapportera och återrapportera arbeten via underhållssystemet. • Ingå i beredskapsstyrka. • Hämta in offertförfrågan. • Framtagning av kravspecifikation för instrument vid upphandlingar. • Delta i projekt som sakkunnig för instrumentrelaterade frågor. På Sysav bidrar du till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Hos oss får du en arbetsplats där ett tillitsfullt och lyhört ledarskap och medarbetarskap premieras. En hybrid arbetsplats, när det är möjligt, samt balans mellan arbete och fritid, är viktigt för många av våra medarbetare och därför även för oss. Förutom friskvårdsbidrag, erbjuder vi en förmånlig sjukvårdsförsäkring och tillgång till vår Förmånsportal samt gratis pensionsrådgivning. Personprofil Vi söker dig som har några års erfarenhet som Industrielektriker eller motsvarande, gärna inom industri och allmänt förekommande el- och instrumentarbeten. För att lyckas i rollen tror vi att du är en positiv, noggrann och ansvarsfull person med en stark känsla för säkerhet i arbetet. Du har en problemlösande attityd, vilket gör att du effektivt kan identifiera och lösa tekniska problem. Du har även tålamod och trivs med att samarbeta i grupp, vilket gör att du både kan arbeta självständigt och tillsammans med dina kollegor för att nå gemensamma mål. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i miljörapporteringssystem samt god vana av att kalibrera instrument. Vidare ser vi gärna att du är strukturerad, kommunikativ och har en förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter, även under stressiga situationer. Du tar gärna initiativ för att driva arbetet framåt och är en lagspelare som värderar samarbete och effektiv kommunikation med både kollegor och externa aktörer. Krav: • Utbildning inom elinstallation på gymnasienivå eller eftergymnasial nivå • Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift • B-körkort • 3-5 års erfarenhet som Instrumenttekniker eller likvärdig erfarenhet. Övrigt Start: Omgående/enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Plats: Malmö För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. I den här rekryteringen samarbetar Sysav med PerformIQ. Vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Filip Lundström på [email protected] vid eventuella frågor gällande rekryteringsprocessen. Välkommen med din ansökan!
Tjänstebeskrivning & erbjudande Vi söker personliga assistenter till en aktiv och positiv kille boende på Lidingö med sin familj. Vi är ett härligt gäng assistenter som har roligt på jobbet men vi behöver bli fler nu när en av våra Personliga Assistenter börjar studera och vi behöver fylla på med en tjänst. Du ska vara positiv och ansvarstagande. Har du erfarenhet som personlig assistent för barn med stora hjälpbehov och/eller erfarenhet från vård och omsorg så är detta något för dig. Detta är en kille med stor livsglädje och stora hjälpbehov så dina personliga egenskaper kommer att vara avgörande. Du behöver vara ordningsam, lyhörd och ha en positiv inställning. Arbetspassen är förlagda dag, natt, eftermiddag, kväll, vardag och helg och du behöver kunna jobba alla pass. Du kommer vara en del i ett stort assistentgäng och en familj så du behöver vara en bra lagspelare. Ditt engagemang är viktigt och vi vill att alla ska trivas och ha kul på jobbet. Det finns hund i familjen så du bör inte vara allergisk mot pälsdjur. Du ska även vara rökfri. Du kommer att få en god introduktion, personlig arbetsledning, handledning, ut- och fortbildning. Vi behöver dig omgående, så tveka inte att skicka in en ansökan via länken. Du kommer inte att ångra att du började arbeta hos oss! För rätt person finns möjlighet till fast anställning till hösten. Individuell lönesättning. Avtal vårdföretagarna/ kommunal Heltid/Deltid Välkommen med din ansökan! Företagspresentation Team Aron Assistans hjälper våra kunder att få möjlighet att prova på olika idrotter och ser till att assistenter och kunder får komma i kontakt med föreningar och idrottsklubbar som skulle kunna vara av intresse. Genom vårt nätverk inom idrotten och via samarbeten med föreningar och idrottsklubbar kan vi uppfylla våra kunders önskan att gå på exempelvis fotbollsmatcher eller andra idrottsrelaterade evenemang. Finns önskan att efter matchen hälsa på laget eller sin favoritstjärna finns det goda chanser att vi kan ordna även detta. Team Aron Assistans- assistansbolaget för dig som vill vara aktiv och älskar idrott
Tjänstebeskrivning & erbjudande Svensk Innebandy är inte bara en av Sveriges största sporter – det är en rörelse. Och just nu har vi full fart framåt. Med försäljningsrättigheterna för Svenska Superligan (SSL) tillbaka i egna händer och en organisation som blickar framåt, söker vi nu en vass KAM som vill vara med och ta affären till nästa nivå. Vill du göra affärer med hjärtat i sporten? Gillar du tempo, lagkänsla och att vara där det händer? Då vill vi ha dig med på vår resa. Som Key Account Manager hos oss har du ett offensivt ansvar – du jagar nya partners, bygger relationer och paketerar affären på ett sätt som gör både kunderna och innebandyn starkare. Du driver försäljningsprocessen från första kontakt till avslut och följer upp med samma energi som du inleder. Du gillar när det går undan, men vet att det är i det långsiktiga spelet som vinsterna finns. Dina arbetsuppgifter · Prospektera och attrahera nya kunder och samarbetspartners. · Utveckla och sälja våra kommersiella rättigheter – med fokus på värdeskapande paket. · Jobba nära beslutsfattare och skapa långsiktiga & hållbara affärer. · Genomföra nykundsbearbetning via samtal, möten och presentationer. · Arbeta i vårt CRM-system (Lime GO) Personprofil Du har erfarenhet av försäljning, gärna från rättighetsförsäljning eller B2B inom media, sport eller event. Du är orädd, relationsskapande och vet hur du får kunden att förstå värdet i ett partnerskap. Men kanske viktigast av allt: du brinner för idrottens kraft och vill bidra till att fler får uppleva den glädje och gemenskap som innebandyn skapar varje dag. Vi tror att du är: · Självgående och ansvarstagande – du driver din egen affär och ditt eget tempo. · Social och nyfiken – du gillar människor och får energi av nya kontakter. · Målfokuserad och strukturerad – du vet vart du är på väg och hur du tar dig dit. · Lagspelare med stark individuell drivkraft – du spelar alltid för laget, men kliver gärna fram när det behövs. Hos oss får du: · En plats i ett engagerat lag med stark framåtanda · En viktig roll i utvecklingen av en av Sveriges största sporter · Arbete på vårt Sportkontor i Skanstull – med utrymme för rörlighet och reso Övrigt · Tillsvidareanställning på heltid, med sex månaders provanställning. · Individuell lönesättning. · Kollektivavtal via Unionen, Ledarna och Akademikerna. · Arbete på Sportkontoret i Skanstull fram till december 2025. Därefter Solna strand. · Möjlighet till hemarbete på måndagar & fredagar. · Resor, kvälls- och helgaktiviteter förekommer. · Start: Omgående, enligt överenskommelse. Ansök redan idag! Vi intervjuar löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Vi vill inte ha ett personligt brev – skriv istället en kort motivering till varför just du passar för rollen, och bifoga ditt CV. Läs mer om oss på https://www.innebandy.se Frågor? Kontakta rekryteringskonsult Jannica Skärvinge ([email protected]) eller Oscar Backman ([email protected]). Välkommen till Svensk Innebandy!
Tjänstebeskrivning & erbjudande Attunda Sot & Vent söker nu en certifierad OVK-kontrollant – en roll för dig som gillar teknik, vill ta ansvar och samtidigt värnar om hälsa, inomhusluft och ventilation. Här får du ett varierat jobb där du rör dig ute hos kund, jobbar med modern mätutrustning som spårgas och blir en viktig del av ett mindre, erfaret team. Vi arbetar i Stockholmsområdet med utgångspunkt i Arlandastad, nära Märsta. I rollen som kontrollant för obligatorisk ventilationskontroll (OVK) säkerställer du att ventilationssystem i exempelvis skolor, kontor, kommersiella fastigheter och flerbostadshus fungerar enligt gällande regelverk. Du utför OVK-besiktningar i både nybyggda och befintliga fastigheter, sammanställer OVK-protokoll och ger rekommendationer för att förbättra inomhusmiljö och energieffektivitet. Arbetsuppgifter i korthet: • Genomföra både återkommande OVK och nybesiktningar i olika typer av fastigheter. • Använda teknisk utrustning för mätningar, inklusive spårgas (utbildning ges vid behov). • Upprätta OVK-protokoll och kommunicera tydliga åtgärdsförslag. • Samverka med fastighetsägare, förvaltare och tekniska kontaktpersoner. • Arbeta självständigt i fält, med nära stöd från erfarna kollegor inom ventilation och fastighetsteknik. Personprofil Vi söker dig som är tekniskt lagd, strukturerad och självgående. Du är van att ta ansvar och trivs med att arbeta nära både teknik och kund. Du är en person som gillar att hitta lösningar, anpassar dig snabbt och kommunicerar professionellt i olika sammanhang. Vi ser gärna att du: • Har giltig OVK-behörighet N (krav) – gärna även behörighet K (meriterande). • Är van vid digitala verktyg och har tidigare erfarenhet av ventilationsteknik eller fastighetsbesiktning. • Har B-körkort (krav). • Det är meriterande om du kan åtgärda vissa brister direkt efter besiktning, exempelvis inom ventilationsrengöring eller teknisk fastighetsservice. Övrigt • Start: Enligt överenskommelse • Omfattning: Heltid • Arbetstider: Vardagar, 07.00–16.00 • Placering: Arlandastad, ca 15 min promenad från Märsta pendeltågsstation Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande! Företagspresentation Vi på Attunda Sot & Vent arbetar med sotning, ventilationsrengöring, OVK-besiktning och brandskydd i Stockholmsområdet – med målet att skapa tryggare och mer energieffektiva fastigheter. Våra kunder är både privatpersoner, företag och fastighetsägare. Vi värdesätter hög kvalitet, snabb service och ett trevligt bemötande. Med ett engagerat team och tydliga värderingar fortsätter vi att växa – och söker nu fler kunniga medarbetare som vill vara med på vår resa.
Tjänstebeskrivning & erbjudande Attunda Sot & Vent söker nu en certifierad OVK-kontrollant – en roll för dig som gillar teknik, vill ta ansvar och samtidigt värnar om hälsa, inomhusluft och ventilation. Här får du ett varierat jobb där du rör dig ute hos kund, jobbar med modern mätutrustning som spårgas och blir en viktig del av ett mindre, erfaret team. Vi arbetar i Stockholmsområdet med utgångspunkt i Arlandastad, nära Märsta. I rollen som kontrollant för obligatorisk ventilationskontroll (OVK) säkerställer du att ventilationssystem i exempelvis skolor, kontor, kommersiella fastigheter och flerbostadshus fungerar enligt gällande regelverk. Du utför OVK-besiktningar i både nybyggda och befintliga fastigheter, sammanställer OVK-protokoll och ger rekommendationer för att förbättra inomhusmiljö och energieffektivitet. Arbetsuppgifter i korthet: • Genomföra både återkommande OVK och nybesiktningar i olika typer av fastigheter. • Använda teknisk utrustning för mätningar, inklusive spårgas (utbildning ges vid behov). • Upprätta OVK-protokoll och kommunicera tydliga åtgärdsförslag. • Samverka med fastighetsägare, förvaltare och tekniska kontaktpersoner. • Arbeta självständigt i fält, med nära stöd från erfarna kollegor inom ventilation och fastighetsteknik. Personprofil Vi söker dig som är tekniskt lagd, strukturerad och självgående. Du är van att ta ansvar och trivs med att arbeta nära både teknik och kund. Du är en person som gillar att hitta lösningar, anpassar dig snabbt och kommunicerar professionellt i olika sammanhang. Vi ser gärna att du: • Har giltig OVK-behörighet N (krav) – gärna även behörighet K (meriterande). • Är van vid digitala verktyg och har tidigare erfarenhet av ventilationsteknik eller fastighetsbesiktning. • Har B-körkort (krav). • Det är meriterande om du kan åtgärda vissa brister direkt efter besiktning, exempelvis inom ventilationsrengöring eller teknisk fastighetsservice. Övrigt • Start: Enligt överenskommelse • Omfattning: Heltid • Arbetstider: Vardagar, 07.00–16.00 • Placering: Arlandastad, ca 15 min promenad från Märsta pendeltågsstation Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande! Företagspresentation Vi på Attunda Sot & Vent arbetar med sotning, ventilationsrengöring, OVK-besiktning och brandskydd i Stockholmsområdet – med målet att skapa tryggare och mer energieffektiva fastigheter. Våra kunder är både privatpersoner, företag och fastighetsägare. Vi värdesätter hög kvalitet, snabb service och ett trevligt bemötande. Med ett engagerat team och tydliga värderingar fortsätter vi att växa – och söker nu fler kunniga medarbetare som vill vara med på vår resa.
Tjänstebeskrivning & erbjudande SITECH söker en engagerad och serviceinriktad Fältservicetekniker till region Örebro/Mälardalen! Gillar du att arbeta under eget ansvar och har ett stort intresse för teknik? Då kan detta vara jobbet för dig! I denna roll kommer du att spela en nyckelroll i att leverera högkvalitativa installationer, reparationer och service av våra produkter och system. SITECH Sverige AB är återförsäljare av Trimbles maskinstyrning, våg- och mätteknikprodukter för entreprenadbranschen. Arbetet sker huvudsakligen i fält, vilket innebär resor inom Sverige och ibland övernattningar på annan ort. Du utgår ifrån hemmet men tillhör kontoret i Örebro och täcker primärt region Örebro/Mälardalen. Dina arbetsuppgifter inkluderar: • Installationer av maskinstyrning och vågsystem. • Ansvara för reparationer, service och installationer med hög kvalitet. • Ge teknisk support och utbildning till kunder och kollegor. • Bygga och underhålla starka kundrelationer. • Hantera reservdelsförsäljning och kostnadsuppskattningar för reparationer. • Arbeta proaktivt för att utveckla och förbättra våra produkter och tjänster. • Planera och förbereda arbetsveckan i samråd med säljteam och koordinatorer. Personprofil Vi söker dig som är socialt kompetent, positiv och engagerad med förmåga att skapa förtroende hos både kunder och kollegor. Du är en problemlösare ut i fingerspetsarna och har en stark drivkraft att leverera resultat. Vidare ser vi gärna att du har: • Erfarenhet av mätteknik, GPS, våg och laser. • God skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska. • Förmåga att arbeta självständigt och i team. • Erfarenhet av att genomföra tekniska utbildningar för kunder. • Känsla för ordning och struktur. • B-körkort. • Maskinvana och erfarenhet av att arbeta med maskinstyrning ses som meriterande. För oss är säkerhet och miljö en prioritet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta enligt säkerhetsrutiner och genomföra riskanalyser. Du förväntas bidra till en säker arbetsmiljö genom att använda rätt säkerhetsutrustning och rapportera eventuella risker. Kvalifikationer: • Minst 2 års erfarenhet av servicearbete och direkta kundrelationer. • Teknisk utbildning inom elektronik/mekanik eller motsvarande. • Dokumenterad erfarenhet av felsökning av elektroniska/mekaniska system. • Kunskaper inom hydraulik, elektronik och svetsning är meriterande. • Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. • Du får en gedigen introduktion och möjlighet att arbeta tillsammans med erfarna tekniker för att snabbt komma in i rollen. Övrigt Start: Omgående Omfattning: Heltid Arbetstid: Dagtid Plats: Region Örebro/Mälardalen Låter detta som en tjänst för dig? Ansök idag och bli en del av SITECHs framgångsrika team! Företagspresentation SITECH Sverige AB säljer och marknadsför maskinstyrningsprodukter, mätinstrument och mjukvaror för entreprenadbranschen - Heavy Civil Construction Contractors. Vi är Trimbles återförsäljare och ingår i ett globalt distributionsnätverk. SITECH som varumärke lanserades under 2008. Sedan dess har fler än 100 SITECH-bolag etablerats runt om i världen. Om PerformIQ PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till rekryteringskonsult Helena Bergström på 073-353 75 29. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du en fena på administration, kundservice och lagerarbete? Då kan du vara den vi söker till Ahlsell Norsborg! Vi söker dig som är sugen på något mer än bara vanligt orderplock eller packning. De är ett litet team och tillsammans ska ni kunna utföra alla funktioner som krävs av ett lager i sin helhet. Det innebär en hel del administrativa uppgifter som inte ingår i sedvanliga lageruppgifter. I arbete ingår; • Kontroll av inkommande gods. Godset ska stämma med följesedel • Skriva produktbeskrivningar • Orderplock • Inventering • Mellanlagring. Ahlsell har gods som kund äger, de hör av sig när grejerna ska ut. Detta innebär mejl/telefonkontakt mellan lagerarbetare, säljare och kund • Mejl och telefonsupport. Om gods försvinner ska man genom datorsystem och lite snabbt tänk kunna lokalisera vart gods tagit vägen • Lossning/lastning av lastbilar Personprofil Noggrann och strukturerad – Behöver ha detaljsinne och god förmåga att hålla fokus, då det sker noggranna kontroller samt registrering av gods. God datorvana – En stor del av arbetet sker administrativt i deras datasystem. Har du arbetat i WMS (Warehouse Management System) samt Excel är det meriterande. Serviceinriktad och kommunikativ – Löpande kundkontakt, främst via mejl och telefon men även fysiska möten. Kommer att vara ansiktet utåt för Ahlsell. Initiativtagande och kan ta egna beslut – Kommer att arbeta under stort eget ansvar och kunna svara för ett helt artikellager. Stresstålig – Klarar snabba vändningar och att arbeta under tidspress. Behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Meriter: Erfarenhet och truckkort för skjutstativ- och motviktstruck. Ska kunna vara behjälplig vid orderplock samt lastningar/lossningar. Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos kunden. Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i denna roll. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan! Övrigt Start: Augusti Omfattning: Heltid Plats: Norsborg Arbetstid: 8-17
Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du en person som brinner för kundrelationer och försäljning? Vill du arbeta i en roll där du får kombinera service med rådgivning för att skapa verkligt värde för kunder? Då kan rollen som innesäljare hos Freudenberg Sealing Technologies vara nästa steg i din karriär. I denna roll fungerar du som en länk mellan kunder, säljteam, kundservice, produktion och externa leverantörer. Hos oss får du möjlighet att växa i ett marknadsledande företag inom tätningslösningar – en spännande resa med möjligheter till personlig utveckling. I tjänsten som Innesäljare ingår följande arbetsuppgifter: • Ansvarig innesäljare för ett antal kunder • Arbeta i team med utesäljare samt nära samarbete med kundservice och inköp • Vara en länk mellan våra kunder och våra fabriker, förmedla kundens behov internt • Proaktiva problemlösningar, förbättra serviceerbjudandet och maximera kundnöjdheten • Prissättning, offerthantering och uppföljning i CRM • Reklamationer i samråd med reklamationskoordinator Personprofil För att lyckas i rollen krävs en kombination av affärsmässighet och känsla för service. Du har både intresse för tekniska lösningar och drivkraften att omvandla kundbehov till konkreta affärer. Även om du är en del av ett engagerat säljteam, arbetar du ofta självständigt och tar stort ansvar för dina uppgifter. Vi söker dig som har ett genuint intresse för problemlösning och försäljning och som alltid sätter kundens behov i fokus. Du är serviceinriktad, lyhörd och har en förmåga att omsätta insikter till värdeskapande lösningar. Med ett professionellt och proaktivt arbetssätt bidrar du till att skapa långsiktiga kundrelationer och lönsamma affärer samtidig som du samarbetar med ditt team för att nå gemensamma mål. Du har en stark vilja att utvecklas inom ditt område och delar gärna med dig av din kunskap till kollegor. Genom vår egen akademi i Tyskland – där utbildningen sker på engelska – får du möjlighet till kontinuerlig kompetensutveckling. Rollen innebär även kontakt med våra fabriker vilket ger dig en bredare förståelse för våra produkter och processer. För att trivas och lyckas som innesäljare hos oss är det viktigt att du uppskattar ett strukturerat arbetssätt och är van vid att arbeta med digitala verktyg och kommunikationskanaler i det dagliga arbetet. Kvalifikationer: • Eftergymnasial utbildning inom relevant område • Erfarenhet av försäljning • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande om du tidigare arbetat i SAP, SAP BI, MS Excel, Microsoft Dynamics. Övrigt Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Arbetstid: Dagtid Kollektivavtal: Teknikföretagen/Unionen Plats: Landskrona PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner i den här rekryteringen. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Anna Lindberg på [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Tjänstebeskrivning & erbjudande Vill du leda och utveckla produktionen hos en världsledande innovatör inom bageribranschen? Hos Revent International AB får du möjlighet att ta ansvar, driva förbättringsarbete och leda ett engagerat team i en dynamisk produktionsmiljö i Upplands Väsby. Vi söker nu en Arbetsledare inom El, Montering och Emballering – en nyckelroll där du får kombinera tekniskt kunnande med starkt ledarskap. Revent har varit en pionjär i branschen sedan 1958 och är kända för att ha uppfunnit stickugnen – en innovation som revolutionerade bagerivärlden. Vi fortsätter att ligga i framkant med produkter som jässkåp och vakuumkylar, och 2014 lanserade vi vår senaste banbrytande innovation: den runda bakugnen. Vårt huvudkontor och produktion ligger i Upplands Väsby, och vi har cirka 100 medarbetare. Utöver det har vi dotterbolag i USA, Tjeckien och Mexiko samt återförsäljare i över 50 länder. Vi är stolta över vår kultur där innovation, kvalitet och arbetsglädje står i centrum. "In bread we trust" – Bli en del av vår resa! Som Arbetsledare för El, Montering och Emballering ansvarar du för att leda och optimera produktionen inom dessa områden. Du säkerställer att arbetet sker effektivt, med hög kvalitet och enligt uppsatta tidsramar. Du har en nyckelroll i att motivera och utveckla teamet, samt att driva förbättringsinitiativ för att optimera produktionen. Dina huvudsakliga ansvarsområden: • Leda och organisera produktionen inom el, montering och emballering • Säkerställa att arbetet utförs enligt plan, med hög kvalitet och säkerhet • Motivera och utveckla teamet genom tydlig kommunikation och vägledning • Hantera personalfrågor såsom schemaläggning, ledighet och utvecklingssamtal • Medverka i produktionsberedning och metodstudier för att förbättra processer • Driva kontinuerliga förbättringsprojekt, gärna inom LEAN Personprofil För att trivas och lyckas i rollen behöver du ett tryggt och naturligt ledarskap. Du är lyhörd, stödjande och skapar en positiv arbetsmiljö. Med tydlig kommunikation och god koordineringsförmåga säkerställer du att arbetet flyter på smidigt. Du är lösningsorienterad, stresstålig och hanterar flera uppgifter samtidigt. Vid utmaningar agerar du snabbt och ansvarsfullt för att upprätthålla säkerhet och kvalitet. Krav och Meriterande: • Tre till fem års erfarenhet i en liknande roll inom produktion/montering/el. • Erfarenhet av personalansvar och ledarskap i en produktionsmiljö. • Teknisk förståelse, gärna inom el- och monteringsprocesser. • Meriterande: Teknisk utbildning inom relevant område. • Meriterande: Erfarenhet från en liknande bransch. Övrigt Start: Omgående eller enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Arbetstid: 07-16:12 mån-tors och 07-14 fredagar Plats: Upplands Väsby Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. I den här rekryteringen samarbetar Revent med PerformIQ. Vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Filip Lundström på [email protected] vid eventuella frågor gällande rekryteringsprocessen. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer