Supply Chain Specialist
Jobbusters AB
Inköpare och upphandlare

Job DescriptionOn behalf of our client, we are looking for an SCM Specialist to support procurement activities and ensure efficient and compliant sourcing processes. In this role, you will be responsible for executing supply chain management tasks in line with approved procedures, managing purchase orders with accuracy and compliance, and maintaining system records for orders and delivery schedules. You will communicate with suppliers to confirm order details, negotiate terms, and resolve discrepancies while coordinating deliveries to ensure timely arrival of materials and goods. Additionally, you will collaborate with internal teams, including inventory, logistics, and finance, to optimize procurement processes and support regional and global sourcing initiatives, including e-sourcing activities when required. Qualifications You have experience in operational purchasing and supply chain management. You have high proficiency in procurement systems and order management tools. You are fluent in English, both written and spoken. You are based near Ludvika, Sweden. Personal Qualities For this role, we are looking for a detail-oriented and proactive individual with strong problem-solving skills. The ideal candidate communicates effectively with suppliers and internal teams while maintaining accuracy in procurement processes. A collaborative mindset and the ability to adapt to a fast-paced environment are essential. Company DescriptionOur client is developing the world's energy system to become more sustainable and flexible. They help clients in the energy and industrial sectors with innovative solutions and services worldwide. When you join JobBustersAs a consultant at JobBusters, you can feel secure with a collective agreement, available consultant managers and committed recruiters. As a consultant, you also get access to our network of exciting companies and clients! For us, it is important that you as a consultant feel comfortable, feel a sense of security and community with us as an employer. We offer an occupational pension, salary change and the option of flexpension. You also get access to our benefits portal, where in addition to wellness allowance you have access to lots of discounts and offers in wellness, home and leisure, transport, healthcare and much more! Your well-being is of the highest priority for us, and we therefore offer you as an employee Corporate Health Care to deal with all the challenges of everyday life, both at work and in private life. SalaryAs agreed. Admission and ApplicationFull time, office hours. Our client want the consultant to start as soon as possible, and the assignment is expected to run until 2025-08-24 with possibility of extension. You will be employed by JobBusters and work as a consultant for our exciting client in Ludvika. Send in your application in English (preferably in Word format) as soon as possible, as interviews take place continuously.

119 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Administratör - Transport & Logistik
Jobbusters AB
Backofficepersonal m.fl.

ArbetsuppgifterVi söker en serviceinriktad och noggrann Administratör inom Transport & Logistik för ett spännande uppdrag hos vår kund i Ryssby, Ljungby kommun. I denna roll kommer du att ansvara för att koordinera och administrera transportlösningar både lokalt och internationellt. Du arbetar i ett mindre team och bidrar till effektiva logistikflöden. Arbetsuppgifter inkluderar: - Bokning av transporter (lastbil, båt och flyg) för lokala och internationella leveranser - Inhämta och hantera transportoffert - Säkerställa smidig och kostnadseffektiv frakt - Övriga arbetsuppgifter inom transport och logistik Kvalifikationer Du har några års erfarenhet av administration inom transport och logistik Du har goda kunskap i SAP Du är flytande i svenska och engelska, i tal och skrift Personliga egenskaper För att trivas i uppdraget som Administratör inom Transport & Logistik ser vi gärna att du är noggrann, strukturerad och har en god kommunikativ förmåga. Du trivs i en dynamisk miljö där du får ta ansvar och bidra till effektiva transportlösningar. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-09-02 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos vår spännande kund i Ryssby, Ljungby kommun. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

119 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Administratör - Transport & Logistik
Jobbusters AB
Backofficepersonal m.fl.

ArbetsuppgifterVi söker en serviceinriktad och noggrann Administratör inom Transport & Logistik för ett spännande uppdrag hos vår kund i Borås. I denna roll kommer du att ansvara för att koordinera och administrera transportlösningar både lokalt och internationellt. Du arbetar i ett mindre team och bidrar till effektiva logistikflöden. Arbetsuppgifter inkluderar: - Bokning av transporter (lastbil, båt och flyg) för lokala och internationella leveranser - Inhämta och hantera transportoffert - Säkerställa smidig och kostnadseffektiv frakt - Övriga arbetsuppgifter inom transport och logistik Kvalifikationer Du har några års erfarenhet av administration inom transport och logistik Du har goda kunskap i SAP Du är flytande i svenska och engelska, i tal och skrift Personliga egenskaper För att trivas i uppdraget som Administratör inom Transport & Logistik ser vi gärna att du är noggrann, strukturerad och har en god kommunikativ förmåga. Du trivs i en dynamisk miljö där du får ta ansvar och bidra till effektiva transportlösningar. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-09-02 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos vår spännande kund i Borås. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

119 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Contract Manager / Avtalsansvarig
Jobbusters AB
Affärs- och företagsjurister

Arbetsuppgifter Vi söker en strukturerad och noggrann Contract Manager som vill vara med och spela en nyckelroll hos vår kund i Stockholm. Som Contract Manager kommer du att ansvara för hantering och förvaltning av deras avtalsrelationer, både internt och externt. Du kommer att arbeta nära både deras användare av avtalen och affärsmässiga team för att säkerställa att alla avtal är korrekt utformade och följs upp på ett effektivt sätt. Exempel på arbetsuppgifter: Hantera och förvalta avtal genom hela dess livscykel, från upprättande och förhandling till uppföljning och förnyelse. Samarbeta med interna team, inklusive juridik, inköp, projektledning och övrig verksamhet för att säkerställa att avtalen är förenliga med företagets strategi och efterlevnad. Förhandla och skapa avtal med leverantörer, kunder och andra externa parter. Övervaka och hantera risker i relation till avtal och säkerställa att de skyddar företagets intressen. Tillhandahålla rådgivning och stöd till interna stakeholders i avtalsrelaterade frågor. Utveckla och implementera förbättrade processer och rutiner för avtalshantering. Kvalifikationer Du har en relevant akademisk utbildning, exempelvis inom juridik, ekonomi eller liknande. Du har minst 3 års erfarenhet av arbete med avtal och kontraktshantering, gärna från en större organisation eller inom energibranschen. Du har djup förståelse för avtalsrätt och kommersiella avtal. Du är flytande i svenska och engelska både i tal och skrift. Personliga egenskaper Du har stark kommunikativ förmåga och vana vid att förhandla och samarbeta med externa och interna parter. Hög analytisk förmåga och god känsla för detaljer. Företagspresentation Vår kund ägs av svenska staten och arbetar för att möjliggöra ett fossilfritt liv inom en generation. Här uppmuntras man att upptäcka sina styrkor och olikheter för att du som konsult ska få möjligheten att vara ditt bästa jag. Vår kund uppmuntrar och utmanar din personliga utveckling! När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Tillträde och ansökan Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa i t.o.m. 2025-12-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

119 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Master Data Quality Maintainer
Jobbusters AB
Systemadministratörer

ArbetsuppgifterPå uppdrag av vår välkända kund i Lund, söker vi en konsult som ska arbeta som Master Data Quality Maintainer. I denna roll kommer du att stödja bolagets globala Master Data Team gällande processer för inköpta komponenter. Från ett globalt förfrågningsverktyg kommer du att ta emot förfrågningar om att skapa materialmaster i SAP med angivna kriterier. Teamets uppgift är att välja korrekt UNSPSC-klass och klassificera material med data såsom dimensioner, kapacitet, spänning, frekvens, vikt, etc. Detta kräver en hög nivå av noggrannhet och detaljfokus samt färdigheter i att söka information relaterad till komponenterna. Detta görs främst via datablad, hemsidor och i vissa fall via telefon till leverantörerna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: Säkerställa hög kvalitet på masterdata Köra olika rapporter och kvalitetskontroller Genomföra ändringar i ECC / SAP-systemet Hantera alla avtalsändringar på delar Assistera i produktivitetsförbättringar genom att förbättra/ändra hur de arbetar idag Kvalifikationer Du har erfarenhet av Master Data Management. Du har utmärkta kunskaper i Microsoft Office (särskilt Excel). Stort plus med erfarenhet från SAP och/eller Power Bi. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Personliga egenskaper Vi söker en person som är en engagerad lagspelare och trivs med att arbeta tillsammans för att nå gemensamma mål. Du har starka administrativa och analytiska färdigheter, vilket gör att du kan hantera komplexa uppgifter effektivt och noggrant. Vidare har du ett mindset för kontinuerlig förbättring, där du alltid strävar efter att optimera processer och hitta nya sätt att förbättra arbetssättet för att uppnå bästa möjliga resultat. Företagspresentation Vår kund är ett mutlinationellt förpackningsindustribolag som från början är grundat i Sverige. Här arbetar man aktivt med att utveckla lösningar och tekniker för att hela tiden ligga i framkant i sin bransch. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Tillträde och ansökan Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start enligt överenskommelse och uppdraget förväntas löpa i t.o.m. 2025-12-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Lund. Du förväntas arbeta så mycket som möjligt på plats i Lund, men visst distansarbete är möjligt. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vänligen notera, ett drogtest måste göras innan uppdraget startar.

120 dagar sedan
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Business Controller
Jobbusters AB
Controller

ArbetsuppgifterVi söker nu en Business Controller inom IT för vår kund i Göteborg. I denna roll kommer du att spela en nyckelroll i att tillhandahålla finansiell vägledning och analys för att driva positiva ekonomiska resultat. Ditt arbete kommer att innefatta finansiell analys och vägledning för att optimera ekonomiska resultat, samt ett kontinuerligt fokus på förbättringar inom affärsområden och Business Control. Du kommer att delta aktivt i budgetarbete, månadsprognoser och gap-analyser mellan faktiska och planerade resultat, samtidigt som du säkerställer korrekt och punktlig rapportering i enlighet med interna riktlinjer och finansiella policys. Vidare kommer du att samla in och analysera data, rapportera nyckeltal och identifiera mönster för att kunna fatta välgrundade beslut. Rollen innefattar också att ge ekonomiskt stöd i projekt och affärscase samt att utföra ekonomiska analyser för strategiska beslut. Kvalifikationer Du har 2-5 års erfarenhet av Business Controlling eller finansiell analys. Du har erfarenhet av budgetering, prognoser och gap-analyser. Du har erfarenhet av rapportering och arbete i enlighet med interna finansiella riktlinjer. Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Personliga egenskaper Vi söker en analytisk och lösningsorienterad person med starkt affärssinne och förmåga att identifiera förbättringsområden. Du är självgående, strukturerad och trivs med att arbeta både strategiskt och operativt. Dessutom har du en god kommunikativ förmåga och kan samarbeta effektivt med olika intressenter. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2025-04-01 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2026-04-01 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos vår spännande kund i Göteborg. För det här uppdraget behöver du arbeta on-site. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

121 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Systemadministratör - Linux
Jobbusters AB
Systemadministratörer

ArbetsuppgifterVi söker en teknikintresserad problemlösare med hög kompetens inom felsökning och Linux till vår kund i Linköping. I denna roll kommer du att arbeta med krav och systemdesign, både självständigt och i team. Du kommer att ansvara för drift, underhåll och utveckling av kundens IT-infrastruktur, med särskilt fokus på säkerhet och stabilitet. Exempel på arbetsuppgifter: - Underhåll och administration av Linux-system, särskilt Red Hat / Linux. - Ansible deployment och automatisering. - Bygga Linux installationsmedia. - Konfiguration och underhåll av större nätverkslösningar och IP-planer. - Hantering av IT-säkerhet inklusive brandväggskonfiguration och implementering av säkerhetspolicys. - Felsökning och problemlösning inom IT-drift. - Dokumentation av system och processer. Kvalifikationer Du har minst 5 års erfarenhet som Systemadministratör eller IT-Drifttekniker. Du har mycket god kunskap inom Linux-system, särskilt Red Hat / Linux. Du har erfarenhet av Ansible deployment. Du har kunskap om att bygga Linux installationsmedia. Du har erfarenhet av större nätverkslösningar och IP-planer. Du har god förståelse för IT-säkerhet, inklusive brandväggskonfiguration och säkerhetspolicys. Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen ser vi att du är en ansvarsfull, noggrann och strukturerad person med ett starkt säkerhetstänk. Du har en analytisk ådra och trivs med att arbeta problemlösande. Din förmåga att samarbeta och kommunicera effektivt på både svenska och engelska är avgörande. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa minst 12 månader, med möjlighet till förlängning efter det. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos vår spännande kund i Linköping. För det här uppdraget behöver du arbeta på plats hos vår kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

121 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
HR Compliance Specialist
Jobbusters AB
Personal- och HR-specialister

Arbetsuppgifter Bli en viktig del av vår kunds affärsnära och modiga People & Culture-team! Vi letar efter en utvecklingsorienterad byggare som älskar att utveckla processer och arbetssätt inom HR för att garantera att saker görs rätt och riktigt. Vi söker nu en engagerad och driven specialist inom HR Compliance. I denna roll kommer du att vara med och forma vår kunds framtida arbetssätt genom att systematiskt strukturera upp de styrdokument och processer de arbetar utifrån. Du kommer att spela en nyckelroll i deras ambition att skapa en HR-funktion med tydlighet och ett starkt kundfokus i hela deras leveranskedja. I den här rollen kommer du att arbeta nära samtliga team inom HR samt deras Legal-och Compliance avdelningar för att utveckla deras totala HR leverans och säkerställa att de följer nuvarande och framtida regelverk. Dina arbetsuppgifter kommer vara bland annat: Övervaka och säkerställa efterlevnad av arbetsrättsliga lagar, regler och företagets egna HR-policys. Utveckla och uppdatera HR-policys och riktlinjer i enlighet med juridiska krav, styrande regelverk och bästa praxis. Utföra regelbunden uppföljning av HR-processer och kontroller för att identifiera eventuella risker och föreslå förbättringar. Delta i utvecklandet och automatiserandet av HR-processer på ett effektivt och säkert sätt. Utbilda och informera medarbetare och chefer om gällande regler och företagets policys. Utreda och rapportera HR-relaterade klagomål samt samordna åtgärder för att lösa ärenden. Hålla dig uppdaterad om ändringar i arbetsrättslig lagstiftning och säkerställa att organisationen anpassar sig därefter. Vår kund erbjuder en fantastisk arbetsplats fylld med kompetenta kollegor. Du blir en del av ett spännande team som, förutom Compliance, även inkluderar kollegor med ansvar för People Tech och Reward. Dessutom är du en del av deras större People & Culture team. Kvalifikationer Du har en kandidatexamen inom HR eller annan relevant utbildning. Du har erfarenhet av att upprätta HR-styrdokument inom finansiell sektor. Du har kunskap om arbetsrätt, CSRD, GDPR och andra relevanta lagar. Du har erfarenhet av att utveckla och implementera HR-policys och riktlinjer. Du har erfarenhet av HR system, processutveckling och effektivisering. Personliga egenskaper Som person har du starka kommunikations- och samarbetsförmågor. Integritet och förmåga att fatta kloka beslut grundade i fakta är avgörande. Men framför allt är du bra på att ta komplexa problem och frågeställningar och översätta dem i konkreta handlingar och leveranser som är förståeliga för samtliga inblandade stakeholders. Företagspresentation Vår kund är både ett svenskt försäkringsbolag och bank. De finns runt om i Sverige och har sitt huvudkontor i Stockholm. Om en öppen arbetskultur där mångfald, jämställdhet och miljö är viktiga frågor för dig så kommer du att trivas hos denna uppdragsgivaren. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Tillträde och ansökan Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa i t.o.m. 2025-08-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

122 dagar sedan
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Product Designer (UX/UI)
Jobbusters AB
Designer inom spel och digitala medier

Job DescriptionAre you a passionate Product Designer (UX/UI) ready to make a real impact? Do you thrive in a dynamic environment where creativity and innovation drive success? Then we are looking forward hearing from you! In this role you will have the following responsibilities: Create intuitive and user-centered design solutions. Develop and maintain design principles and guidelines for the team. Collaborate with developers and stakeholders to iterate and improve products. Qualifications You have at least 5 years of experience as a product designer, UI/UX designer, or similar role. You have minimum 3 years of experience working with end-user products and services. You have experience working with design tools such as Figma, Sketch, or Adobe XD. You have a strong portfolio showing an understanding of user-centered design. You are fluent in English in speech and writing. Personal Qualities To thrive in the role of Product Designer (UX/UI) you are comfortable working in an unpredictable environment with rapid changes. You enjoy working agile and thrives in a start-up-like setting and are capable of making independent decisions and actively participating in discussions about product development. Company DescriptionOur client who operates in retail is a Swedish listed company. They have clear values regarding respect for the individual, strong faith in employees and teamwork. They have stores all over the world and a number of offices in Stockholm where you will be located. When you join JobBustersAs a consultant at JobBusters, you can feel secure with a collective agreement, available consultant managers and committed recruiters. As a consultant, you also get access to our network of exciting companies and clients! For us, it is important that you as a consultant feel comfortable, feel a sense of security and community with us as an employer. We offer an occupational pension, salary change and the option of flexpension. You also get access to our benefits portal, where in addition to wellness allowance you have access to lots of discounts and offers in wellnes, home and leisure, transport, healthcare and much more! Your well-being is of the highest priority for us, and we therefore offer you as an employee Corporate Health Care to deal with all the challenges of everyday life, both at work and in private life. SalaryAs agreed. Admission and ApplicationFull time, office hours. Our client wishes to start around 2025-03-17 and the assignment is expected to run until 2025-12-31 with possibility of extension. You will be employed by JobBusters as a consultant with our exciting client. Send in your application in English (preferably in Word format) as soon as possible, as interviews take place continuously.

123 dagar sedan
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Innesäljare B2C och B2B
Jobbusters AB
Telefonförsäljare m.fl.

ArbetsuppgifterVill du arbeta i en roll där du får kombinera din drivkraft för försäljning med hög social kompetens? Har du erfarenhet av proaktiv försäljning och gillar att skapa långsiktiga kundrelationer? Då kan det här vara tjänsten för dig! Om rollen Som Innesäljare hos vår kund kommer du att arbeta med både B2C- och B2B-kunder, där du proaktivt säljer via telefon till mindre företag och småhusägare. Ditt arbete kommer att inkludera: Försäljning och avtal: Bedriva nykundsbearbetning, följa upp befintliga kunder och teckna avtal. Offerter och kampanjer: Arbeta med att skapa och presentera offerter samt delta i försäljningskampanjer. Kundutveckling: Vidareutveckla relationer med befintliga kunder för att maximera kundnöjdhet och affärsmöjligheter. Event och säljaktiviteter: Delta i kundevent, mässor och andra utåtriktade aktiviteter för att stärka företagets närvaro på marknaden. Kvalifikationer Du har god erfarenhet av proaktiv försäljning via telefon, inom B2C och B2B. Du har goda kunskaper i Office 365 och CRM-system. Du är flytande i svenska, i såväl tal som skrift. Du innehar B-körkort. Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget som Innesäljare så ser vi att du är ansvarstagande, affärsmässig och har ett gott omdöme. Du trivs med att arbeta självständigt och har lätt för att bygga relationer. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2025-04-01 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2026-04-30 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Jönköping. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

123 dagar sedan
Sista ansökan:
13 augusti 2025