Är du en målinriktad säljare med en stark drivkraft att skapa nya affärsmöjligheter? Vill du vara med och forma framtiden inom outsourcad verksamhet? Barona söker nu en engagerad Sales & Solution Manager som vill ta täten i att bredda vår kundportfölj genom att erbjuda våra tjänster inom outsourcing och servicedesk. Här får du chansen att göra verklig skillnad – och bli en nyckelperson i vår fortsatta tillväxtresa! Om Barona Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering. Om rollen Som Sales & Solutions Manager för affärsområdet Outsourcing blir ditt primära ansvar att driva nykundsförsäljning B2B och du kommer att vara en central del av vår fortsatta expansion. Ditt fokus kommer att ligga på att sälja tjänster inom outsourcad kundservice och servicedesk. Du säljer alltså en servicelösning där vi, Barona, tar ansvar för hela eller delar av kundens kundservice och/eller IT servicedesk. Hos oss hanterar du självständigt hela säljprocessen – från prospektering och kontakt med potentiella kunder, till kundmöten, framtagande av offerter, avtal, avslut och uppföljning. Självklart arbetar du strukturerat i vårt CRM system (Dynamics) med lead generering och uppföljning. Du arbetar nära ett SDR team men bör känna dig bekväm med att bygga din egna säljpipe. Vid behov deltar du på mässor eller andra event. Du rapporterar direkt till vår försäljningschef och arbetar nära Baronas Service Centers affärschef, kollegor inom sälj samt marknadsavdelningen. Vem är du? För att lyckas och trivas i rollen som Sales & Solutions Manager hos oss behöver du vara självgående, strukturerad och ha en naturlig förmåga att skapa förtroende. Du är en skicklig kommunikatör som bygger starka relationer med lätthet. Din entusiasm för att engagera och inspirera både kunder och kollegor är en viktig drivkraft för att vi tillsammans ska nå våra mål. Vi söker dig som har: Tidigare erfarenhet av att hantera hela säljprocessen inom B2B-tjänsteförsäljning, specifikt outsourcad kundservice eller servicedesk Relevant och personligt nätverk inom kundservice/outsourcing Gedigen erfarenhet av nykundsbearbetning, hantera verktyg såsom telefon, mail etc. Flytande i svenska och engelska Vad vi erbjuder Hos oss får du en unik möjlighet att växa med företaget och påverka både din egen och vår gemensamma utveckling. Förutom en konkurrenskraftig lön (fast + provision) erbjuder vi flexibla arbetstider, hybridarbete, friskvårdsbidrag och har självklart kollektivavtal med tillhörande försäkringar, föräldrapeng etc. Vi ser gärna att du utgår från Stockholm, Malmö eller Strömsund där vi har kontor. Vi tillämpar hybridarbete vilket möjliggöra en mix av arbete från kontor och hemifrån. Den kollegiala stämningen är god och vi hittar på roliga saker tillsammans. Vill du vara med och driva vår tillväxt? Ansök idag och bli en del av vårt fantastiska team! Start så snart som möjligt.
Är du en målinriktad säljare med en stark drivkraft att skapa nya affärsmöjligheter? Vill du vara med och forma framtiden inom outsourcad verksamhet? Barona söker nu en engagerad Sales & Solution Manager som vill ta täten i att bredda vår kundportfölj genom att erbjuda våra tjänster inom outsourcing och servicedesk. Här får du chansen att göra verklig skillnad – och bli en nyckelperson i vår fortsatta tillväxtresa! Om Barona Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering. Om rollen Som Sales & Solutions Manager för affärsområdet Outsourcing blir ditt primära ansvar att driva nykundsförsäljning B2B och du kommer att vara en central del av vår fortsatta expansion. Ditt fokus kommer att ligga på att sälja tjänster inom outsourcad kundservice och servicedesk. Du säljer alltså en servicelösning där vi, Barona, tar ansvar för hela eller delar av kundens kundservice och/eller IT servicedesk. Hos oss hanterar du självständigt hela säljprocessen – från prospektering och kontakt med potentiella kunder, till kundmöten, framtagande av offerter, avtal, avslut och uppföljning.Självklart arbetar du strukturerat i vårt CRM system (Dynamics) med lead generering och uppföljning. Du arbetar nära ett SDR team men bör känna dig bekväm med att bygga din egna säljpipe. Vid behov deltar du på mässor eller andra event. Du rapporterar direkt till vår försäljningschef och arbetar nära Baronas Service Centers affärschef, kollegor inom sälj samt marknadsavdelningen. Vem är du? För att lyckas och trivas i rollen som Sales & Solutions Manager hos oss behöver du vara självgående, strukturerad och ha en naturlig förmåga att skapa förtroende. Du är en skicklig kommunikatör som bygger starka relationer med lätthet. Din entusiasm för att engagera och inspirera både kunder och kollegor är en viktig drivkraft för att vi tillsammans ska nå våra mål. Vi söker dig som har: Tidigare erfarenhet av att hantera hela säljprocessen inom B2B-tjänsteförsäljning, specifikt outsourcad kundservice eller servicedesk Relevant och personligt nätverk inom kundservice/outsourcing Gedigen erfarenhet av nykundsbearbetning, hantera verktyg såsom telefon, mail etc. Flytande i svenska och engelska Vad vi erbjuder Hos oss får du en unik möjlighet att växa med företaget och påverka både din egen och vår gemensamma utveckling. Förutom en konkurrenskraftig lön (fast + provision) erbjuder vi flexibla arbetstider, hybridarbete, friskvårdsbidrag och har självklart kollektivavtal med tillhörande försäkringar, föräldrapeng etc. Vi ser gärna att du utgår från Stockholm, Malmö eller Strömsund där vi har kontor. Vi tillämpar hybridarbete vilket möjliggöra en mix av arbete från kontor och hemifrån. Den kollegiala stämningen är god och vi hittar på roliga saker tillsammans. Vill du vara med och driva vår tillväxt? Ansök idag och bli en del av vårt fantastiska team! Start så snart som möjligt. INDGEN
Är du en målinriktad säljare med en stark drivkraft att skapa nya affärsmöjligheter? Vill du vara med och forma framtiden inom outsourcad verksamhet? Barona söker nu en engagerad Sales & Solution Manager som vill ta täten i att bredda vår kundportfölj genom att erbjuda våra tjänster inom outsourcing och servicedesk. Här får du chansen att göra verklig skillnad – och bli en nyckelperson i vår fortsatta tillväxtresa! Om Barona Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering. Om rollen Som Sales & Solutions Manager för affärsområdet Outsourcing blir ditt primära ansvar att driva nykundsförsäljning B2B och du kommer att vara en central del av vår fortsatta expansion. Ditt fokus kommer att ligga på att sälja tjänster inom outsourcad kundservice och servicedesk. Du säljer alltså en servicelösning där vi, Barona, tar ansvar för hela eller delar av kundens kundservice och/eller IT servicedesk. Hos oss hanterar du självständigt hela säljprocessen – från prospektering och kontakt med potentiella kunder, till kundmöten, framtagande av offerter, avtal, avslut och uppföljning. Självklart arbetar du strukturerat i vårt CRM system (Dynamics) med lead generering och uppföljning. Du arbetar nära ett SDR team men bör känna dig bekväm med att bygga din egna säljpipe. Vid behov deltar du på mässor eller andra event. Du rapporterar direkt till vår försäljningschef och arbetar nära Baronas Service Centers affärschef, kollegor inom sälj samt marknadsavdelningen. Vem är du? För att lyckas och trivas i rollen som Sales & Solutions Manager hos oss behöver du vara självgående, strukturerad och ha en naturlig förmåga att skapa förtroende. Du är en skicklig kommunikatör som bygger starka relationer med lätthet. Din entusiasm för att engagera och inspirera både kunder och kollegor är en viktig drivkraft för att vi tillsammans ska nå våra mål. Vi söker dig som har: Tidigare erfarenhet av att hantera hela säljprocessen inom B2B-tjänsteförsäljning, specifikt outsourcad kundservice eller servicedesk Relevant och personligt nätverk inom kundservice/outsourcing Gedigen erfarenhet av nykundsbearbetning, hantera verktyg såsom telefon, mail etc. Flytande i svenska och engelska Vad vi erbjuder Hos oss får du en unik möjlighet att växa med företaget och påverka både din egen och vår gemensamma utveckling. Förutom en konkurrenskraftig lön (fast + provision) erbjuder vi flexibla arbetstider, hybridarbete, friskvårdsbidrag och har självklart kollektivavtal med tillhörande försäkringar, föräldrapeng etc. Vi ser gärna att du utgår från Stockholm, Malmö eller Strömsund där vi har kontor. Vi tillämpar hybridarbete vilket möjliggöra en mix av arbete från kontor och hemifrån. Den kollegiala stämningen är god och vi hittar på roliga saker tillsammans. Vill du vara med och driva vår tillväxt? Ansök idag och bli en del av vårt fantastiska team! Start så snart som möjligt. INDGEN
Onsitetekniker till Umeå - 50% & extra vid behov. Är du en serviceinriktad och tekniskt kunnig person som trivs med att arbeta nära användare? Vi söker nu en Onsitetekniker till Umeå för en spännande roll där du blir en nyckelspelare i att leverera IT-support av hög kvalitet. Om tjänsten Som Onsitetekniker kommer du att arbeta med support och felsökning av IT-relaterade problem på plats hos kunden. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Installation, konfiguration och underhåll av datorer, skrivare och annan IT-utrustning Felsökning av mjukvara och hårdvara Hantering av ärenden via ITSM-system Användarsupport och vägledning i IT-relaterade frågor Vi söker dig som är serviceinriktad, lösningsorienterad och trivs i en dynamisk miljö. Rollen finns tillgänglig både som heltidstjänst och deltidstjänst (50%). Vi söker dig som har: Erfarenhet av IT-support och felsökning Kunskap om Windows OS och Office 365 Förståelse för nätverk och kringutrustning Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med möjligheter till utveckling och ett trevligt team att arbeta med. Låter detta intressant? Ansök redan idag! Välkommen med din ansökan! Uppfyller du kvalifikationerna och är intresserad? Lägg in en ansökan redan idag! Vi önskar bara CV/meritförteckning gärna tillsammans med ett kortare brev om varför du är intresserad av just denna tjänst. Vi tar ej emot det via email utan det måste bifogas i ansökan via vårt system på grund av GDPR och hur vi hanterar personuppgifter. Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan slutdatum för annonsen. Vid ytterligare frågor gällande tjänsten så är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linnéa Lundström på [email protected]. Om Barona Barona är ett internationellt bolag med finska rötter. Vi har funnits sedan 1999 och finns idag i 10 länder. Vi är en naturlig länk mellan uppdragsgivare och anställda, vi ser till att det blir lätt och smidigt för både dig som anställd och dig som uppdragsgivare. Vi erbjuder våra kunder skalbara och hållbara personallösningar. Allt detta så vi kan erbjuda olika tillvägagångsätt och möjligheter till våra egna anställda i alla skeden av deras karriär! Barona är kollektivavtalsbundet och hos oss har du alltid nära till din närmsta konsultchef som är dedikerad till ditt uppdrag.
Är du tekniskt intresserad och vill jobba extra vid behov? Då har vi ett uppdrag som kan passa dig! Vi söker nu en IT-supporttekniker på plats som vill arbeta vid behov hos en av våra kunder. Det här är ett extrajobb där du hoppar in när behov uppstår - perfekt för dig som kanske pluggar eller har annan sysselsättning, men vill dryga ut inkomsterna och få värdefull erfarenhet inom IT. Om uppdraget: Du kommer att vara stationerad hos en specifik kund och stötta med IT-relaterade uppgifter, till exempel: Installation och byte av datorer och annan utrustning Enklare felsökning av datorer, skrivare och nätverk Hjälp till användare på plats - du är kundens tekniska kontakt i vardagen Grundläggande administration, som att uppdatera ärenden i system Du får stöttning från både vår organisation och kundens IT-avdelning, så du är aldrig ensam i dina uppgifter även om du är fysiskt på plats. Vi söker dig som: Har ett genuint intresse för IT och teknik Är ansvarstagande, serviceminded och tycker om att hjälpa andra Har viss erfarenhet av IT-support, t.ex. från praktik, utbildning eller jobb Kan arbeta flexibelt, ibland med kort varsel.INDTECH
Är du teknikintresserad och vill arbeta extra vid behov? Då kan detta vara något för dig! Vi söker nu en IT-tekniker som kan stötta en av våra företagskunder i Luleå vid behov. Det här är ett perfekt extrajobb för dig som studerar, har en annan sysselsättning eller vill bygga erfarenhet inom IT-branschen. Du kommer att vara stationerad hos en specifik kund och hjälpa till med IT-relaterade arbetsuppgifter såsom: Installation och byte av datorer och annan utrustning Enklare felsökning av datorer, skrivare och nätverk Stöd till användare på plats - du blir kundens tekniska kontakt i vardagen Grundläggande administration, till exempel att uppdatera ärenden i system Vi söker dig som: Har ett genuint intresse för IT och teknik Är ansvarstagande och serviceinriktad Har viss erfarenhet av IT-support, exempelvis via utbildning, praktik eller tidigare jobb Kan arbeta flexibelt, ibland med kort varsel Har B-körkort (meriterande beroende på uppdragets placering) Låter det här som något för dig? Sök tjänsten redan idag! Vi jobbar med löpande urval. Rekryteringsprocessen Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Linnéa Lundström ([email protected]) Om Barona Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering. INDTECH
Kan du leverera kundservice i världsklass! Och vill jobba i en dynamisk och modern kunderviceorganisation? Då har vi rollen för dig! Vi söker för vår kunds räkning en medarbetare till kundserviceteamet med placering i Helsingborg. På grund av ett avhopp så behöver vi omgående en till person till teamet med start i nästa vecka 9-13 juni. Om tjänsten Som en del av vår kundservice får du arbeta i en inspirerande och dynamisk miljö tillsammans med engagerade kollegor. Teamet består idag av cirka sex personer, men i takt med att volymerna ökar behöver vi nu förstärkning.Vi ansvarar för kundservice, växel och reception, samt fakturering och kravhantering kopplat till olika anläggningar och mätare. I rollen hanterar du både intern och extern kommunikation, och dina arbetsuppgifter varierar. Huvudsakligen besvarar du inkommande ärenden via mejl och telefon samt tar emot samtal till vårt växelnummer. Axplock av arbetsuppgifter:Reception Registrera och hantera fakturor som kommit i retur samt uppdatera fakturauppgifter Registrera autogirobeställningar Svara på fakturafrågor Registrera ägarbyten Vi söker dig som Har erfarenhet av kundservice med inkommande telefoni, minst 2 år. Har minst gymnasieutbildning. Uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska Goda kunskaper i MS Office-paketet Du är prestigelös, positiv och nyfiken Arbetsuppgifterna kommer utföras både självständigt och tillsammans med kollegor. Det är därför viktigt att du trivs att samarbeta med andra, är trygg i din kommunikation och tar ansvar för dina arbetsuppgifter Övrig information Tjänsten är en visstidsanställning på heltid, under kontorstider 8-16,30 med start så snart som möjligt och 6 månader framåt med goda möjligheter till förlängning. Du ska se detta som något långsiktigt. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.Lönespannet för den här rollen är på 25 000kr - 27 000 kr. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontaktaElin Nilsson [email protected] Övrig information Om Barona Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.Läs mer här: https://barona.se/om-barona/ INDGEN
Vill du vara med på en tillväxtresa i ett innovativt, internationellt företag där du får kombinera försäljning med teknisk förståelse och kundrelationer? Då kan detta vara ditt nästa steg. Foodduck söker nu en självgående och affärsdriven HoReCa-säljare/produktspecialist med entreprenörsanda för att stärka vår närvaro på den svenska marknaden. Du får en nyckelroll i att driva försäljningen av vår unika, patenterade påläggsautomat. Vi driver innovation i hur mat serveras i lunchrestauranger, skolmatsalar och professionella storkök Om Foodduck Foodduck är pionjär inom automatiserade doseringslösningar för påläggsprodukter och har kunder inom kommuner, skolor, offentliga förvaltningar och HoReCa-sektorn. Vi är verksamma i Finland och Sverige. Vår vision är att FOODDUCK-automaten ska bli symbolen för ett ansvarsfullt och ekologiskt brödbord. Vi är inne i en expansiv fas och söker dig som vill vara med och utveckla framtidens matservering i Sverige. Foodduck tilldelades 2025 års HoReCa Innovation Award i Sverige. Om rollen Som produktspecialist med inriktning på försäljning ansvarar du för hela säljprocessen – från prospektering till avslut – med fokus på att skapa långsiktiga kundrelationer. Du kommer att: Driva nykundsförvärv och vårda befintliga kunder i både privat och offentlig sektor Utföra kundbesök, utbildningar, produktdemonstrationer samt delta i mässor och event Ge teknisk produktinformation och kundsupport Arbeta självständigt och flexibelt – huvudsakligen ute hos kund Resa 3–4 dagar i veckan, med kunder över hela Sverige Tjänsten utgår med fördel från Stockholmsområdet. Detta ger god logistik i och med våra transporter från Finland och en bra utgångspunkt för resor som sker i arbetet. Vi söker dig som har: Förmåga att arbeta strukturerat och en stark vilja att lyckas Dokumenterad erfarenhet av framgångsrikt försäljningsarbete Stark drivkraft och förmåga att arbeta självständigt Förmåga att bygga relationer, förstå kunders behov och skapa förtroende Intresse och fallenhet för teknik och produktkunskap God presentations- och förhandlingsförmåga Grundläggande systemvana och systemförståelse Meriterande: Tidigare erfarenhet av försäljning inom HoReCa eller livsmedelsbranschen Bakgrund inom restauranggrossistverksamhet Kunskaper i finska Vi erbjuder: En fast anställning i ett växande, internationellt bolag med höga ambitioner En unik och hållbar produkt med starkt kundvärde Konkurrenskraftig grundlön samt provisionsbaserad ersättning – vänligen ange löneanspråk i din ansökan Möjligheter till karriärutveckling och inflytande i ett växande företag Ett engagerat team och nära, stödjande ledarskap Flexibelt arbete med stort eget Ansvar Arbetstider: Normala kontorstider, men arbetet sker främst ute hos kund. Start: Snarast möjligt – vi är flexibla och redo att anställa direkt när rätt person hittas. Ansökan I denna rekrytering samarbetar Foodduck med Barona. Urval sker löpande – vänta inte med din ansökan! Vid frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult Elin Nilsson på [email protected] Välkommen med din ansökan! Om Barona Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering. Läs mer på http://barona.se/om-oss/
Är du en driven och resultatinriktad säljare med ett passionerat fokus på att vinna nya kunder? Vill du vara med och driva tillväxten hos oss – ett företag inom personallösningar som ligger i framkant av branschen? Barona söker nu en Sales Solution Manager som är redo att ta ansvar för att expandera vår kundbas genom att sälja våra tjänster inom bemanning och rekrytering. Det här är din chans att göra skillnad och bli en nyckelspelare i vår spännande resa! Om Barona Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering. Om rollen Som Sales Solution Manager är ditt primära ansvar att driva nykundsförsäljning B2B och du kommer att vara en central del av vår fortsatta expansion. Ditt fokus ligger på att sälja tjänster inom bemanning och rekrytering med fokus på tjänstemannaområdena kundservice, HR Finans. Du hanterar hela säljprocessen – från prospektering och kontakt med potentiella kunder, till självständiga kundmöten, framtagande av offerter, avtal, avslut och uppföljning. Efter insåld affär tar ett kompetent leveransteam vid och är ansvarig för tillsättning av rollen samt utveckling av kundsamarbetet. Du lägger fokus på det du gör bäst – identifiera nya kunder och ta fram individuella lösningar för respektive potentiellt partnerskap. Självklart arbetar du strukturerat i vårt CRM system (Dynamics) med lead generering och uppföljning. Du kommer att ha stöd av ett SDR team men ska känna dig bekväm med att bygga din egen säljpipe. Vid behov deltar du på mässor eller andra event. Du rapporterar direkt till vår försäljningschef och arbetar nära Baronas VD, kollegor inom sälj och leverans samt marknadsavdelningen. Vi arbetar digitalt vilket minskar antalet resor i din arbetsvardag. Vem är du? För att trivas och lyckas i rollen som Sales Solution Manager hos oss behöver du ha ett starkt eget driv och vara både förtroendeingivande och strukturerad. Du har en utmärkt kommunikativ förmåga och är skicklig på att bygga relationer. Din passion för att inspirera och motivera andra, både kunder och teamet, kommer att vara avgörande för att nå våra gemensamma mål. Vi söker dig som har: Tidigare erfarenhet av B2B-tjänsteförsäljning inom rekrytering- och bemanningsbranschen Ett relevant personligt nätverk inom branschen eller affärsområdet Gedigen erfarenhet av nykundsbearbetning, hantera verktyg såsom telefon, mail etc. Vana att arbeta strukturerat i CRM-system Flytande i svenska och engelska Vad vi erbjuder Hos oss får du en unik möjlighet att växa med företaget och påverka både din egen och vår gemensamma utveckling. Förutom en konkurrenskraftig lön (fast + provision) erbjuder vi flexibla arbetstider, hybridarbete, friskvårdsbidrag och har självklart kollektivavtal med tillhörande försäkringar, föräldrapeng etc. Vi ser gärna att du utgår från Stockholm eller Malmö där vi har kontor. Den kollegiala stämningen är god och vi hittar på roliga saker tillsammans. Vill du vara med och driva vår tillväxt? Ansök idag och bli en del av vårt fantastiska team! Start så snart som möjligt.
Är du en driven och resultatinriktad säljare med ett passionerat fokus på att vinna nya kunder? Vill du vara med och driva tillväxten hos oss – ett företag inom personallösningar som ligger i framkant av branschen? Barona söker nu en Sales Solution Manager som är redo att ta ansvar för att expandera vår kundbas genom att sälja våra tjänster inom bemanning och rekrytering. Det här är din chans att göra skillnad och bli en nyckelspelare i vår spännande resa! Om Barona Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering. Om rollen Som Sales Solution Manager är ditt primära ansvar att driva nykundsförsäljning B2B och du kommer att vara en central del av vår fortsatta expansion. Ditt fokus ligger på att sälja tjänster inom bemanning och rekrytering med fokus på tjänstemannaområdena kundservice, HR Finans. Du hanterar hela säljprocessen – från prospektering och kontakt med potentiella kunder, till självständiga kundmöten, framtagande av offerter, avtal, avslut och uppföljning. Efter insåld affär tar ett kompetent leveransteam vid och är ansvarig för tillsättning av rollen samt utveckling av kundsamarbetet. Du lägger fokus på det du gör bäst – identifiera nya kunder och ta fram individuella lösningar för respektive potentiellt partnerskap. Självklart arbetar du strukturerat i vårt CRM system (Dynamics) med lead generering och uppföljning. Du kommer att ha stöd av ett SDR team men ska känna dig bekväm med att bygga din egen säljpipe. Vid behov deltar du på mässor eller andra event. Du rapporterar direkt till vår försäljningschef och arbetar nära Baronas VD, kollegor inom sälj och leverans samt marknadsavdelningen. Vi arbetar digitalt vilket minskar antalet resor i din arbetsvardag. Vem är du? För att trivas och lyckas i rollen som Sales Solution Manager hos oss behöver du ha ett starkt eget driv och vara både förtroendeingivande och strukturerad. Du har en utmärkt kommunikativ förmåga och är skicklig på att bygga relationer. Din passion för att inspirera och motivera andra, både kunder och teamet, kommer att vara avgörande för att nå våra gemensamma mål. Vi söker dig som har: Tidigare erfarenhet av B2B-tjänsteförsäljning inom rekrytering- och bemanningsbranschen Ett relevant personligt nätverk inom branschen eller affärsområdet Gedigen erfarenhet av nykundsbearbetning, hantera verktyg såsom telefon, mail etc. Vana att arbeta strukturerat i CRM-system Flytande i svenska och engelska Vad vi erbjuder Hos oss får du en unik möjlighet att växa med företaget och påverka både din egen och vår gemensamma utveckling. Förutom en konkurrenskraftig lön (fast + provision) erbjuder vi flexibla arbetstider, hybridarbete, friskvårdsbidrag och har självklart kollektivavtal med tillhörande försäkringar, föräldrapeng etc. Vi ser gärna att du utgår från Stockholm eller Malmö där vi har kontor. Den kollegiala stämningen är god och vi hittar på roliga saker tillsammans. Vill du vara med och driva vår tillväxt? Ansök idag och bli en del av vårt fantastiska team! Start så snart som möjligt.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 11 till 20 av 20 jobb