Customer Sales Agent

Till vår kunds kundtjänstavdelning avdelning söker vi dig som brinner för att jobba med merförsäljning och vara spindeln i nätet. Som anställd hos kunden kommer du gå ingå i ett energifyllt gäng där alla strävar efter service på högsta kvalité. Din roll kommer att innebära att ta emot inkommande kundförfrågningar via telefon samt andra digitala kanaler. I dina arbetsuppgifter ingår även att assistera kunderna samt jobba aktivt med merförsäljning. Det kan innebära att omförhandla kundernas avtal, erbjuda tilläggstjänster samt svara på frågor om flytt, faktura och avtalsfrågor. Det innebär också att du kommer ha ett arbete som är omväxlande och varierande. Din profil Vi letar efter dig som brinner för att alltid leverera god service och goda resultat i ditt arbete. Som person är du ansvarstagande, serviceminded och du ser dig själv som en teamplayer. Du trivs med att arbeta mot både individuella och gemensamma resultat. Din inställning är positiv och du sprider energi till både kollegor och kunder. Du är en lösningsorienterad och engagerad person som alltid ser möjligheter i ditt arbete. Denna roll kräver att du har goda språkfärdigheter i både svenska och engelska. Din bakgrund: Minst 6-12 månader av kundtjänst eller 6-12 månader av telesales/B2B  God administrativ förmåga Vi erbjuder Tre veckors intern utbildning Möjlighet att utvecklas inom miljöinriktad och snabbväxande organisation. Möjlighet att utvecklas på bolaget Urval och intervjuer sker löpande Tillträde är den 10 maj så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Customer Service Agent - HELTID

Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att via telefon ta emot taxibokningar av kunder samt hitta lediga bilar till kunderna. Du kommer inför arbetet att få en gedigen introduktion. I ditt dagliga arbete så jobbar du med några av Sveriges mest välkända varumärken, såsom Taxikurir, TopCab och Sverigetaxi. Denna tjänst avser en heltidsanställning men med varierande arbetstider efter schemaläggning. Du kommer bland annat att: Ta emot inkommande samtal från kunder Hitta och boka lediga chaufförer till kunder Dirigera taxibilar Vi söker dig som Har god datorvana Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, såväl i skrift som i tal Har en känsla för service gentemot kunder Det är meriterande om du har: Har arbetat i en serviceinriktad roll tidigare med telefonen som främsta arbetsverktyg Arbetat i krogmiljö I denna roll lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. För att trivas i rollen är du både tålmodig och stresstålig samt trivs att bemöta kunder över telefon. Vidare är du effektiv och problemlösande i ditt arbete samt kan hantera och kommunicera med olika typer av kunder. Som person är du: Serviceinriktad Uthållig Personlig mognad Övrig information Start: Omgående Omfattning: Heltid Placering: Sundbyberg fram till september, därefter Huvudsta. Urval och intervjuer sker löpande så ansök snarast möjligt med CV och där du kort beskriver varför du passar för tjänsten. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Kundtjänstmedarbetare Heltid

Letar du efter det perfekta heltids där du kan utveckla dig själv inom kundservice? Brinner du dessutom för att ge exceptionell service, gott bemötande och att göra det lilla extra för kunden via chatt och mail? Kunden är ett snabbväxande bolag som just nu söker fler Customer Service Agenter till deras kundserviceavdelning. Missa inte denna möjlighet och välkommen in med din ansökan redan idag!  Tjänsten omfattar en heltidstjänst med öppettiderna 07:00-23:30 varje dag, året runt. Det betyder att du behöver vara öppen för att arbeta flexibla tider, både morgnar, kvällar, helger och röda dagar. Kundens Customer Success består av tre avdelningar, Partner Service, Rider Service och Customer Service. Som Customer Service agent hanterar du ärenden via mail och chatt gentemot privatpersoner. Rapportering sker direkt till din Team Manager och din anställning börjar med en utbildning för att lära dig grunderna.  Arbetsuppgifter  Hantera frågor och ärenden via chatt och mail Bidra till att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen för vår kunds kunder Arbeta i våra olika system för chatt, mail och rapportering Kvalifikationer  För att bli framgångsrik i rollen är service en självklarhet för dig. Vi söker dig som är kundorienterad, strukturerad och affärsmässig. Du har hög arbetsmoral, är positiv och flexibel i förändringar och har inga problem med att skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter.  Du har en god förmåga att kommunicera på ett förtroendeingivande sätt och är van att använda mail, chatt och telefon som arbetsredskap. Krav för denna tjänst är:  Minst gymnasieexamen  Du har lätt för att hantera olika system Kunna kommunicera obehindrat på engelska och svenska, både i skrift och tal. (Andra språk är meriterande) Det är starkt meriterande med tidigare erfarenhet av kundservice  Kunna arbeta 100%

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Bokningsagent till kund inom Hotell

Vår kund är en av Sveriges största privatägda hotellkedja med över 40 kvalitetshotell från Malmö i söder till Kiruna i Norr. Varje Hotell har sin unika historia, så också medarbetare. Inom ramen för Elite Hotels värderingar finns det plats för stora mått av personlighet och improvisation. Att bo på på hotellet skall alltid vara något utöver att bara ta in på ett hotell. Att sprida glädje och leverera en totalupplevelse, där känslan av tradition, kvalitet och flärd genomsyrar allt vi gör. Om tjänsten: Som bokningsagent är du ofta kundens första kontakt vilket kräver att du kan förmedla tillit och expertis. Genom att vara lyhörd och förstå våra gästers önskemål säkerställer du att vistelsen blir så bra som möjligt. Du överträffar gästens förväntningar genom att vara innovativ och erbjuda de produkter och tjänster som gör hotell vistelsen extra minnesvärd. Som boknings agent kommer du vara stödfunktion till reception avdelningen och du kommer sitta på deras huvudkontor i centrala stockholm. Vem är du?  Du har positiv inställning och tycker om att ge service i världsklass. Du har tidigare jobbat inom hotell eller servicebranschen. Du trivs att arbeta med både telefon och mail. Du är strukturerad och har lätt för att se saker från ett övergripande perspektiv. Du är flexibel, brinner för god service, är ansvarsfull och jobbar för höga kvalitetsmål. Goda språkkunskaper är ett krav och du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Erfarenhet från liknande utmaningar är meriterande. Rollen innebär att du är kreativ i ditt tänk och att du gillar att arbete i högt tempo. Det innebär även att du är lösningsorienterad och brinner för att ge kunden bra service. Som bokningsagent jobbar du även aktivt med merförsäljning och alltid tänker på vad hotellet kan bistå med för att förbättra gästens upplevelse. Övrig information: Omfattning: 100% tillsvidare Start: Omgående Ort: Stockholm Sista ansökningsdag: Urval kommer ske löpande, vi rekommenderar därför att du inte väntar med din ansökan!

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Buss/lastbilsmekaniker Jönköping

Är du en driven mekaniker eller har ett stort mekaniskt intresse? Bli en del av Svensk Neoplan AB och sök tjänsten idag! Din framtid Som bussmekaniker eller lastbilsmekaniker arbetar du med allt från service till kvalificerad felsökning, diagnostisering samt reparationer. Du har ett stort eget ansvar att arbeta strukturerat och självständigt. Hos oss är stämningen familjär och du får stora möjligheter att påverka din arbetsdag och utveckling. Våra medarbetare är vår största tillgång och därför ger vi de bästa förutsättningarna att växa, både i karriären och som person. Du kommer att trivas om du Tycker om varierande arbetsuppgifter som ställer höga krav på teknisk kompetens Gillar att arbeta snabbt och effektivt mot kvalitét och lösningar Är driven och hungrig i ditt yrkesutövande och vill göra skillnad Är serviceinriktad och förstår kundens behov. Vi söker dig som Är utbildad mekaniker Har erfarenhet av tunga fordon / bussar Erfarenhet av elarbete är meriterande. Kan arbeta både självständigt och i grupp Behärskar svenska i tal och skrift B-körkort , meriterande är även C, D-körkort Vad vi erbjuder dig Uppdraget omfattar en bemanning via Kraftsam Rekrytering & Bemanning med goda möjligheten att kunna gå över med anställningen hos Svensk Neonplan AB. Tjänstens omfattning är på heltid med tillträde snarast. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Patricia Contreras på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

22 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Verkstadschef- Svedala

Har du tidigare erfarenhet av tungmekanik och vill vara med på en expansiv resa? Bli CMT's nya verkstadschef och sök tjänsten idag! Om företaget På CMT och Parator arbetar vi för att göra lastbilstransporter effektivare, modernare och mer miljövänliga. De ifrågasätter gamla sanningar och utmanar sig själva med nya sätt att tänka för att komma med idéer och lösningar som verkligen gör skillnad. Resultatet finns i en serie innovativa och kundanpassade vagnar, lastväxlarflak och tippflak som har gjort de till Nordens ledande tillverkare på området.  CMT och Parator jobbar med frihet under ansvar. Deras varumärken CMT och Parator är mycket starka, och de är måna om att hålla högsta kvalitet i alla delar av deras organisation. Så allt från flak, släp, fasta byggnation och reservdelar har samma fokus och kvalitetstänk hos de. Deras affärsidé är att förbättra våra kunders transportekonomi och miljöprofil med effektiva och användarvänliga produkter. Det kallar de kvalitet hela vägen.  Här kan du utvecklas och göra verklig skillnad. De är stolta över att vara ett familjärt bolag med en platt organisation där alla har chansen att vara med i beslutsfattandet. De har riktigt roligt på jobbet, högt i tak och hittar gärna på saker tillsammans, till exempel på, julfester och sommarfester.  Din framtid Som verkstadschef tunga fordon har du förutom att arbeta med reparation och montering ansvar för kundmottagning och beställa delar till den dagliga driften. Bolaget har väl upparbetad beställnings och rapporteringsrutiner. Allt för att du snabbt ska komma in i den dagliga driften. Du kommer också sitta med i byggmöten gällande nya påbyggnationer.  Efterfrågan på deras tjänster ökar kraftigt, både på reparationer och byggnationer. Du kommer därmed vara en viktig länk i att utöka och organisera en expanderande verksamhet.  De erbjuder ett varierande arbete, där ingen dag är den andra lik.  Kvalifikationer och personliga egenskaper Detta jobb passar dig som är en trevlig person med intresse för teknik, problemlösning och som gillar att skruva. Du är inte rädd för att skita ned dig, för det blir svårt att undvika i den här tjänsten.  Du bör ha B-körkort, jobbat som tekniker/reparatör/montör tidigare eller har en relevant utbildning. Relevant utbildning kan exempelvis vara bilmekaniker eller tekniker för tunga maskiner och fordon. Det är bra om du kommer in med svetskunskaper och kan överblicka el och hydraulik.  Vi ser det som meriterande om du har arbetat i arbetsledande position med just reparation av tunga fordon/maskiner eller personbilar tidigare, som exempelvis servicetekniker eller bilmekaniker.  Övrigt I denna rekrytering samarbetar CMT (Cargo Modul Trading) med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Patricia Contreras på [email protected] Välkommen med din ansökan!

22 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Winback Sales Agent

Fortum energi växer så att det knakar och söker nu fler medarbetare som är intresserade av att kliva ombord på en verklig framgångsresa. Hos Fortum får du chansen att utmana elhandelsbranschen, ha daglig kontakt med marknaden och arbeta mot att bli Sveriges mest omtyckta elbolag. Fortum söker idag en Winback Sales Agent. Dina arbetsuppgifter blir att kontakta tidigare Fortum kunder som har tecknat annat elavtal. Efter det att deras avtal med nya leverantören gått ut så ställer sig fortum i kö för att bli deras nästa leverantör. VI SÖKER DIG SOM: Är kundorienterad, flexibel och strukturerad Är en tävlingsinriktad lagspelare Brinner för kundservice och försäljning Har god social förmåga Har erfarenhet från sälj och/eller service Trivs med att tala i telefon och ta egna initiativ ARBETSUPPGIFTER: ·     Din dagliga verksamhet består av att kontakta tidigare kunder och vinna tillbaka dom. ·     Ha struktur och administrera eget arbete ·     Arbeta mot individuell budget och gruppbudget ·     Hjälpa kunder och vägleda till rätt lösning som möter deras unika behov VAD FORTUM ERBJUDER: ·     En arbetsplats i centrala Stockholm tillsammans med många glada kollegor, högt i tak och mycket skratt ·     En arbetsplats som erbjuder daglig coachning och utbildning med ett meriterande varumärke i ryggen ·     Ett utmanande jobb med möjlighet till personlig utveckling och interna karriärmöjligheter Fortum samarbetar tillsammans med Kraftsam R&B som också är din arbetsgivare. Urval och intervjuer sker löpande, tillträde snarast möjligt eller enligt överenskommelse. Vi ser fram emot din ansökan i form av CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på [email protected]

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Account manager - Jobbfeed

Jobbfeed driver idag ett jobbnätverk via sociala medier med över 120,000 följare. Tillsammans med vårat sammansvetsade team av proffs ifrån rekryteringsbranschen vet vi hur jobben når dem vi söker. Efterfrågan på talangfulla medarbetare är idag större än någonsin! Kriget om talangerna gör att företag hela tiden måste hitta nya vägar för att nå ut till de bästa kandidaterna på arbetsmarknaden. Med Sveriges största kanaler samt med kunskap inom rekrytering och marknad kan vi erbjuda bästa sättet att nå ut till de bästa kandidaterna och i förlängningen hjälpa företag att bli mer framgångsrika i sin rekryteringsprocess. Nu förstärker vi vårat team med en nya säljare. Vi söker dig Nu behöver vi förstärka vårt team för just Jobbfeed – Rekrytering inom Sociala medier och söker nu en ny säljare. Du kommer att jobba med bolag i olika Branscher som har intresse av att rekrytera folk, bygga sitt varumärke och öka sin närvaro inom sociala medier. Som säljare av nätverkstjänster har du helt nya verktyg att hjälpa kunderna med att lösa deras rekryteringar via referens rekrytering men också via sociala medier. Om rollen Vi har redan idag många nöjda kunder som har sett att det beprövade sättet vi arbetar på ger gott resultat. Du kommer att börja din anställning med uppsökande försäljning och bygga din egen kundstock i den bransch du själv tycker är intressant. Från dessa kunder kommer du efter en tid få återkommande kunder som du bearbetar och skapar merförsäljning ifrån. Rollen innebär mycket frihet under ansvar och det är ditt driv, kreativitet och struktur som avgör om du kommer att lyckas. Vi är ett riktigt sammansvetsat gäng där vi har hög aktivitet blandat med mycket skratt, högt tempo och där vi alla hjälper varandra för att nå våra mål. Vi erbjuder Ett omfattande och unikt utbud av tjänster som hjälper kunderna att rekrytera och nå ut till talangerna på arbetsmarknaden på ett prisvärt och effektivt sätt. Ett arbete som gör att du blir expert på Sveriges starkaste kanaler såsom Facebook, Twitter, Instagram och LinkedIn. Möjlighet att jobba med små och stora kunder inom alla branscher. Möjligheter att forma ditt eget jobb, göra karriär och utvecklas i ett ungt företag. Möjlighet att påverka din egen lön. Ett roligt jobb med glada engagerade arbetskamrater. Varmt välkommen med din ansökan!

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Serviceinriktad säljare till Bank

Säljare inom Bank och Finans - Servicefokus och Karriärmöjligheter Vi letar efter tre dedikerade säljare för vår kund, en specialiserad bank som verkar över hela Norden. Vi välkomnar dig som befinner dig i starten av din säljkarriär och som strävar efter långsiktighet inom bank- och finansbranschen. Dina egenskaper: Du har det där lilla extra och trivs med att sätta kunden i centrum. Du brinner för kundvård och är en teamplayer. Arbetsplatsen är centralt belägen i Stockholms innerstad. Arbetstiderna varierar mellan 08:00–17:00 eller 12:00–20:00, och vi söker därför dig som är flexibel. Din erfarenhet: Minst 2 års erfarenhet av låneförmedling, gärna med kontinuerlig anställning. Alternativt minst 2 års erfarenhet inom finans eller försäkring. Erfarenhet av försäljning via telefon. Vi erbjuder: Möjlighet att vara med och påverka formandet av ett nytt team. Arbete mot både den svenska och norska marknaden. Stora möjligheter för personlig utveckling inom bank- och finanssektorn. Anställningsinformation: Start: Omgående Tjänst: Heltid Plats: Stockholm Om du känner att detta låter intressant, skicka in din ansökan snarast då intervjuer genomförs löpande! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team.

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Elektriker / Serviceelektriker

Är du en driven Elektriker / Serviceelektriker? Bli Tängmans Processautomation AB (TPA) nya tillskott och sök tjänsten redan idag! Om Företaget: Tängmans Processautomation AB (TPA) är en banbrytande aktör inom automationsbranschen med fokus på skräddarsydda lösningar för industriell och infrastrukturell automation. Vårt mål är att alltid leverera helhetslösningar med den optimala tekniken och funktionaliteten. På TPA värderar vi en kultur av frihet under ansvar, öppen kommunikation och kontinuerlig personlig utveckling. Din framtid: Som en viktig del av vårt team på TPA kommer du att ha möjlighet att växa och utvecklas i en dynamisk arbetsmiljö där din kompetens och erfarenhet uppskattas. Du kommer att arbeta med spännande och varierande uppgifter inom service, felsökning, underhåll och elmontage för våra kunder inom industri och infrastruktur. Vi strävar efter att skapa en arbetsplats där du ges möjlighet att ta eget ansvar och samtidigt får stöd och uppmuntran för din professionella utveckling. För att matcha profilen har du/är du: Elteknisk utbildning med minst 2 års erfarenhet som elektriker Självständig arbetsförmåga och förmåga att samarbeta effektivt med andra Flexibel inställning till arbetsuppgifter Ordningssam och serviceinriktad med förmåga att skapa goda kundrelationer B-körkort är ett krav Vad vi erbjuder dig: Spännande och varierande arbetsuppgifter i en dynamisk arbetsmiljö Möjlighet till personlig och professionell utveckling Utmärkta anställningsvillkor och en kultur som värdesätter och uppskattar både kollegor och kunder En plats där din kompetens och erfarenhet tas tillvara och där du kan bidra till vår fortsatta framgång På Tängmans Processautomation AB ser vi fram emot att välkomna dig till vårt team av dedikerade elektriker och tekniker. Skicka din ansökan idag och bli en del av vår framgångsrika resa! I denna rekrytering samarbetar Tängmans Processautomation AB med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare André Svartling på [email protected]. Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt. Vi ser fram emot din ansökan!

18 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024