Kundsupport till Stena Recycling i Hallstahammar
A Hub AB
Kundtjänstpersonal

Vår kund Stena Recycling är ett av Europas ledande återvinningsföretag och erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster. Med ett långsiktigt perspektiv på människor och miljö erbjuder vår kund hållbara lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Deras företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet och ambition att i nära samarbete med deras kunder driva utvecklingen i branschen. Vår kund erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Dessutom satsar de mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med Stena Recycling. Här får du jobba i en framtidsbransch! Om rollenI rollen som Kundsupportmedarbetare skapar du en positiv kundupplevelse och är ansiktet utåt för Stena Recycling. Vi söker dig som vill förstärka verksamheten under deras pågående systembyte.Din primära uppgift är atthantera inkommande ärenden, samtal och mail, via ärendehanteringssystem.Du strävar efter attlösa kundens ärende redan vid första kontakt eller vid behovkopplar ihop kunden med rätt kollega internt och följer kundens ärende från start till slut med löpande återkoppling. Du kommer också att kontakta företagets kunder proaktivt via telefonför att säkerställa kundnöjdhet och potentiell utveckling av samarbetet. Dagligen hjälper dukunder att få en god hantering av sitt avfall samt utvecklar kundens affär genom att arbeta med merservice där du ser helheten och hittar långsiktiga och hållbara lösningar utifrån kundens behov. I rollen som Kundsupportmedarbetare arbetar du nära kollegor i andra roller på filialen samt har ett tätt samarbete med dina närmsta kollegor i supportteamet.Att ha intresse av och helhetsförståelse för företagets affär är en viktig del i rollen. Stena Recycling arbetar ständigt med utveckling och förbättringar av rutiner och arbetssätt, där du förväntas vara en drivande deltagare! Exempel på andra arbetsuppgifter du kommer att utföra: Orderläggning för inleveranser via affärssystemet Lägga upp nya kunder via affärssystemet Hantera och dokumentera kundreklamationer Deltaoch aktivt bidra till verksamhetens förbättringsarbete genom att samla insikter om kundens behov och upplevelse Proaktivt arbeta med att digitalisera kunderna via kundportalen Om dig För att lyckas i rollen som Kundsupport ser vi att du är serviceinriktad ochtrivs med att bygga och förvaltarelationer. Du har lätt för att kommunicera, är lyhörd i ditt bemötande och gör ditt ytterstaför att skapa en god kundupplevelse.Som person är du självständig samtidigt som duär bra på att samarbeta, både vad gäller kunder och kollegor internt. Vidare är du en person som gärna tar ägarskap och har god förmåga att prioritera samt skapa struktur i ditt arbete.Du arbetar gärna proaktivt där du själv tar egna initiativ till att driva på förbättringar och ligga steget före.På företaget är det högt tempo, en händelsestyrd och föränderlig verksamhet så din förmåga att snabbt hantera och prioritera bland arbetsuppgifter är avgörande. Kvalifikationer Avslutad gymnasieutbildning Tidigare erfarenhet av service och löpande kundkontakt samt arbete med ärendehanteringssystem Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift B-körkort Vi ser det som meriterande om du har: Erfarenhetav innesälj Övrig information Start: Omgående Plats: Arbetet sker från kontoret i Hallstahammar, Olbergavägen 8 Omfattning: Heltid, vardagar med arbetstider förlagda 07-16Anställningsform: Visstidsanställning, konsultuppdrag under 12 månadermed eventuell möjlighet till förlängning Låter detta som en intressant roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urvalet sker löpande. A-hub is an equal opportunity employer and is committed to creating a diverse working environment. All qualified candidates will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, national origin, age or disability. By submitting your application for this job, you are consenting to A-hub using your personal information in accordance with our GDPR compliance policy.

140 dagar sedan
Sista ansökan:
26 juli 2025
Ekonomisupport till Stena Recycling i Örebro
A Hub AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Vår kund Stena Recycling är ett av Europas ledande återvinningsföretag och erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster.Med ett långsiktigt perspektiv på människor och miljö erbjuder vår kund hållbara lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Deras företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet och ambition att i nära samarbete med deras kunder driva utvecklingen i branschen.Vår kund erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap.Dessutom satsar de mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med Stena Recycling.Här får du jobba i en framtidsbransch! Om rollen I rollen som Ekonomisupport kommer du att arbeta med de ekonomiska transaktionerna i verksamheten.Du kommer du att introduceras av erfarna kollegor som också finns till stöd under uppdragets gång samtidigt som du förväntas ta stort ansvar och besitta eget driv.I din roll kommer du att säkerställa att kvalitet och utfall följer överenskommelser gentemot Stena Recyclings kunder och leverantörer. Du hanterar leverantörsfakturor, fakturering av kunder och leverantörer, har kunddialog gällande kundfordringar och andra ekonomirelaterade frågor, medverkar vid bokslutsarbete varje månad samt utreder och åtgärdar interna och externa ekonomiärenden. Vidarehar du en rådgivande funktion både internt och externt gentemot företagets kunder.Att ha intresse av och helhetsförståelse för företagets affär är en viktig del i rollen. Stena Recycling arbetarständigt med utveckling och förbättringar av rutiner och arbetssätt, där du förväntas varaen drivande deltagare! Om dig Som personär duserviceinriktad,strukturerad, analytisk och positiv. Du är självständig, tar naturligt ansvar för dina arbetsuppgifter och räds inte för att vara kravställande när det behövs.Vidare trivs du med att samarbeta både internt och externt och är skicklig kommunikativt.Duarbetar gärna proaktivt och tar egna initiativ till att driva förbättringar och ligga steget före. Det är oftahögt tempo och verksamheten ärhändelsestyrd och föränderlig vilket gör att din förmåga att snabbt hantera och prioritera bland arbetsuppgifter är avgörande. Kvalifiktioner Universitets-/högskoleexamen inom ekonomi eller motsvarande Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, isåväl tal som skrift B-körkort Vi ser det som meriterande om du har: Tidigare arbetslivserfarenhet inom området Erfarenhet avärendehanterings- och/eller faktureringssystem Övrig information Start: Omgående Plats: Arbetet sker från kontoret i Marieberg,Returgatan 3 Örebro Omfattning: Heltid, vardagar med arbetstider förlagda 07-16Anställningsform: Vikariat t.o.m. 31/8Låter detta som en intressant roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urvalet sker löpande. A-hub is an equal opportunity employer and is committed to creating a diverse working environment. All qualified candidates will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, national origin, age or disability. By submitting your application for this job, you are consenting to A-hub using your personal information in accordance with our GDPR compliance policy.

143 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025
Software Development Engineer till Actia Nordic
A Hub AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Varför Actia? Vintern är här och det är frost på vindrutorna. Vill du hjälpa människor att slippa skrapa rutorna och istället starta bilvärmaren med mobilen? Det är en av många vardagsutmaningar som Actias connectivitetsteknik löser för fordonsindustrin. Ännu viktigare är funktioner som E-call, som automatiskt larmar räddningstjänsten vid en olycka och kan rädda liv. Actia Nordic AB är teknikledande inom fordonsconnectivitet. Genom vår generiska plattform möjliggör vi innovation för kunder inom fordons-, lastbils-, kapitalförvaltnings- och superbilsindustrin – både idag och i framtiden. I fordonsindustrin används vår teknik för att peka ut fordonets position, minska hastigheten vid stöld, ladda ner och uppdatera mjukvara, låsa upp bilen på distans och mycket mer. Just nu driver vi ett långsiktigt projekt där vi bland annat uppdaterar kärnkomponenter som kernel och OP-TEE, hanterar bugfixar, implementerar nya funktioner och integrerar vår mjukvara med kundens. Vi står också inför en stor förändring med ett planerat byte till 5G-modem, vilket kommer att innebära utökning av teamet senare under året. Actia grundades 2009 och är ett dotterbolag till franska ACTIA Group. Globalt är vi 3 900 anställda i 16 länder, varav 130 finns i Sverige på våra kontor i Linköping och Stockholm. På vårt techcenter i Linköping utvecklar vi våra produkter i tvärfunktionella team, baserat på agila principer. Om rollen Vi söker en Software Development Engineer som vill vara en del av vårt team på åtta personer som arbetar nära kunden. Du kommer att utveckla och uppdatera centrala telematikfunktioner på vår egenutvecklade hårdvara, med fokus på integration och utveckling av vår mjukvara i samarbete med kunden. Du kommer att arbeta med: Embedded Linux, C och C++ Linux-drivrutiner Python för testning på target Trådlösa teknologier som WiFi, Bluetooth och modem/mobilnät (2G, 3G, 4G, 5G) Cybersäkerhet Vi arbetar agilt med kontinuerlig integration och använder verktyg som Git, jenkins och Jira. Vem vi söker Vi tror att du: Är tekniskt intresserad och en problemlösare Har erfarenhet eller praktisk kunskap av Embedded Linux-utveckling Har intresse i att arbetainom trådlösa kommunikationsteknologier och cybersäkerhet Har en ingenjörsexamen eller motsvarande erfarenhet Trivs i team och gillar att arbeta kundnära Kommunicerar flytande på svenska och engelska i tal och skrift Oavsett om du har flera års erfarenhet eller är nyexaminerad, ser vi fram emot att höra från dig! Plats: Mjärdevi, LinköpingAnställningsform: Konsultuppdrag med möjlighet till överrekryteringTyp av anställning: Tillsvidare, heltidStartdatum: Enligt överenskommelse Låter det intressant? Hör av dig!

147 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Digital Marknadsförare till Ecdesign – Örebro
A Hub AB
Designer inom spel och digitala medier

Om kunden: Med över 21 års erfarenhet har Ecdesign utvecklat ett av världens mest populära 3D-designverktyg för inredning. Deras program används idag av över 10 000 företag i 115 länder, och gör det enkelt att skapa snygga och funktionella utrymmen i 3D – utan behov av avancerade CAD-kunskaper.Ecdesigns plattform används i flera branscher, bland annat inom fitnessindustrin, där den är en viktig del av försäljningsprocessen för stora aktörer som Technogym. Med hjärtat i Örebro drivs de av ett tajt team på 10 personer, där lojalitet och samarbete är en självklar del av kulturen.Nu letar de efter en digital marknadsförare som kan hjälpa dem att ta deras digitala närvaro och försäljning till nästa nivå Om rollen:Det här är en praktisk och kreativ roll där du får vara både skapare och utvecklare. Du kommer att optimera och vidareutveckla webbplatsen – en central del av verksamheten som ska driva trafik, guida besökare och omvandla dem till kunder. Ditt arbete innebär att: Skapa content som engagerar – visuellt material, videor, storytelling och copywriting. Arbeta med digitala kampanjer och analys – sociala medier, SEO och performance marketing. Intervjua kunder och lyfta fram deras framgångar genom inspirerande storytelling. Lära dig plattformen inifrån och ut – förstå produkten för att kunna presentera och marknadsföra den på bästa sätt. Vem söker vi: En digital marknadsförare med teknisk spets – du kan både bygga och skapa. Någon som är strategisk och hands-on – du planerar inte bara, du får saker att hända. Erfaren inom webbutveckling och digital marknadsföring – helst med bakgrund frånen digital byrå, en in-house marknadsavdelning eller en roll där man arbetat brett med digital marknadsföring, webb och content creation. Duktig på content och storytelling – du vet hur man skapar material som engagerar och konverterar. Datadriven och analytisk – du mäter, testar och optimerar för att få ut bästa resultat. Social, lyhörd och teamorienterad – du blir en del av en tight grupp där alla bidrar. All kommunikation sker på engelska-så det är viktigt att du känner dig bekväm med språket. Varför EcDesign? Ett sammansvetsat team där alla trivs och stannar länge. Flexibla hybridlösningar och en arbetsmiljö där du kan utvecklas. En produkt som är ledande i sin nisch och används globalt. Fantastiska kollegor och en inspirerande företagskultur. En chans att verkligen påverka och växa tillsammans med företaget. Låter det här som något för dig? Vi ser fram emot att höra från dig! Det viktigaste är att du vill vara en del av teamet och att du är riktigt bra på det du gör – då kommer du trivas riktigt bra! Välkommen in med din ansökan!

147 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Automationsingenjör inom fastighet till spännande företag!
A Hub AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Vill du vara involverad i Framtidens Automationsprojekt? InmatiQ Mitt är det nya företaget inom fastighetsautomation som arbetar med teknik i absolut framkant! Hos oss får du möjlighet att arbeta med spännande projekt inom AI och digitalisering inom Automation. Om rollenSom automationsingenjör på InmatiQ Mitt ansvarar du för att utveckla, implementera och optimera automationslösningar inom fastighetsautomation. Du arbetar nära kunder för att förstå deras behov och säkerställer att lösningarna möter både tekniska krav och kvalitetsstandarder. Du arbetar med digitaliseringsprojekt och energieffektivisering. Rollen innebär också att delta i idrifttagning, felsökning och service, samt att samarbeta med kollegor i projektteam för att leverera effektiva och innovativa automationslösningar. Vi söker dig som har YH/Högskoleingenjör eller relevant utbildning inom automation eller närliggande område. 1-3 års erfarenhet inom området för Automation. God svenska i tal och skrift samt B-körkort Personliga egenskaper Driven, våga utmana och driva arbetet framåt Kommunikativ Lösningsorienterad och flexibel Självständig Strukturerad Övrigt Start: Enligt Överenskommelse Placeringsort: Stockholm / Uppsala Omfattning: Heltid För frågor kring tjänsten hör av dig till ansvarig rekryterare [email protected]

149 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Trafikledare till ÖGS i Örebro
A Hub AB
Transportledare och transportsamordnare

Vill du ha en nyckelroll i en dynamisk bransch och bidra till att optimera transporter? Nu söker vi på A-hub en trafikledare för vår kund ÖGS i Örebro. Här blir du en viktig del av ett engagerat team och får möjlighet att kombinera planering, problemlösning och kommunikation i en central roll. Om tjänstenSom trafikledare ansvarar du för att planera och optimera transporter inom ett specifikt geografiskt område. Ditt fokus ligger på att säkerställa effektiva transporter med hög fyllnadsgrad och smidiga leveranser. Rollen innefattar också transportekonomi, med ansvar för prissättning, fakturering och effektivisering av verksamheten. I arbetet använder du trafiksystemet ilog och har daglig dialog med chaufförer och kunder. Du fungerar som kontaktperson för chaufförerna och hanterar administrativa uppgifter för att se till att allt flyter på enligt plan. Vem är du? Erfarenhet eller utbildning inom transport eller logistik Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift (krav). Erfarenhet av att arbeta i affärssystem. Goda kunskaper i Officepaketet. Körkort B. För att trivas i rollen är du lösningsorienterad, strukturerad och kommunikativ. Du har lätt för att samarbeta och hanterar en varierad och tempofylld arbetsmiljö med flexibilitet. Vad erbjuder ÖGS?Hos ÖGS får du möjlighet att bli en del av en arbetsplats som präglas av stark gemenskap och en öppen atmosfär där idéer och samarbete värderas högt. Med stöd från erfarna kollegor och en tydlig satsning på din personliga utveckling får du chansen att växa, både i din roll och som individ. Hos ÖGS är din utveckling lika viktig som företagets framgång! Övrig information: Arbetstider: 8–17 med flexmöjligheter. Tjänsten är placerad i Örebro Heltid Välkommen att bli en del av ÖGS – ett företag med stolta traditioner och fokus på kvalitet och hållbarhet! Ansök redan idag!

153 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Konsultativ IT-tekniker till MunerisIT
A Hub AB
Drifttekniker, IT

Är du redo för en ny utmaning som KonsultativIT-tekniker där du får möjligheten att både påverka och bidra med din expertis? Vill du arbeta kundnära med tekniskt ansvar där du får en viktig roll i att skapa värde för kunder och agera rådgivare i utvecklingen av morgondagens IT-miljöer? Muneris IT stärker nu upp sitt team och söker en konsultativ IT-tekniker som drivs av att jobba både nära verksamhetens kunder och tillsammans med kollegorna i teamet. Är du teknikern som är professionellt nyfiken och vill förstå verksamheter och IT-miljöer för att utveckla lösningar som skapar långsiktig nytta – då är detta rollen för dig! OM ROLLEN Muneris IT är en lokal IT-partner som levererar kompletta IT-lösningar som stärker verksamheter och framtidssäkrar digitala behov. I rollen som IT-tekniker kommer du ansvara för drift, underhåll och vidareutveckling av IT-lösningar hos små- och medelstora kunder. Rollen är bred och du kommer arbeta med exempelvis nätverk, servrar och molntjänster, samt även säkerställa en hög tillgänglighet och säkerhet i kundernas IT-infrastruktur. Rollen har ett stort tekniskt fokus, men vi ser även att du agerar teknisk rådgivare för kunder. Du gillar att jobba nära kunderna för att förstå deras unika behov för att sedan omvandla dem till tekniska lösningar som skapar värde och långsiktig nytta. Som IT-tekniker på Muneris IT erbjuds du en varierad roll. Du kommer få jobba med nya kunder och uppsättningar, säkerställa att befintliga kundmiljöer fungerar samt bidra till att vidareutveckla dessa lösningar. En annan del i rollen är att driva och leda mindre projekt samt delta i större implementationer som teknisk expert. Summerat så älskar du IT och alla fördelar IT för med sig! KVALIFIKATIONER Vi tror att du som söker har flerårig arbetslivserfarenhet som IT-tekniker, gärna i en bred roll med övergripande ansvar. Du behöver självklart inte vara expert på allt, du kommer tillhöra ett prestigelöst team med kollegor som stöttar och hjälper varandra. För att passa och trivas i rollen tror vi att du har: Djup kunskap om Microsoft-produkter (Windows Server, Azure, Microsoft 365) Erfarenhet av nätverksdesign och konfiguration (switchar, brandväggar, Wi-Fi) Erfarenhet av virtualisering (VMware, Hyper-V) och lagringslösningar Grundläggande förståelse för säkerhetsprinciper och efterlevnad av standarder Mycket goda kunskaper i svenska och engelska B-körkort VEM ÄR DU? Vi söker dig som har ett starkt kundfokus med förmågan att lyssna och förstå och därmed föreslå passande lösningar som tillgodoser både tekniska och affärsmässiga behov. Du värdesätter att bygga långsiktiga relationer med grund i trovärdighet och förtroende. Vi tror därför att du ansvarstagande, självgående och lösningsorienterad. För att passa in på Muneris IT ser vi att du är en teamspelare, du både delar med dig av kunskap och vågar be om hjälp. Du är ödmjuk och prestigelös samt gillar samarbete där du vill ha kul tillsammans med kollegorna på jobbet. Ytterligare viktiga egenskaper är att vara kommunikativ och ha förmågan att kommunicera komplexa tekniska lösningar på ett enkelt och pedagogiskt sätt för kunder och kollegor. Sist men inte minst: Du är tekniskt nyfiken och andas IT, du vill hålla dig uppdaterad och förstå hur tekniska lösningar kan bidra till både Muneris IT och kundernas verksamheter! ÖVRIGT Upplägg: Anställning direkt hos Muneris IT. A-hub hjälper till med rekryteringsprocessen och vid eventuella frågor kontakta Sebastian Dejler på [email protected] Placering: På Muneris ITs fräscha kontor i Tornby, Linköping. Start: Omgående eller enligt överenskommelse.

153 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Mekanikkonstruktör till globalt företag i Ludvika
A Hub AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Är du redo att ta dina färdigheter inom mekanikkonstruktion till nästa nivå? Hos vår kund i Ludvika får du chansen att arbeta med innovativa och tekniskt utmanande uppgifter. Den här rollen erbjuder en spännande möjlighet att utveckla din expertis samtidigt som du bidrar till banbrytande projekt med global påverkan.Vår kundVår kund, en global och världsledande aktör inom sitt område, har en stark tro på HVDC-teknikens (High Voltage Direct Current) långsiktiga hållbarhet. Denna teknik möjliggör energitransport med likström vid höga spänningar, vilket gör den lämplig för att överföra energi över långa avstånd och koppla samman elnät med minimala förluster. För havsbaserad vindkraft eller långväga undervattensöverföringar är likström det mest realistiska alternativet för energitransmission. Om rollenSom mekanikkonstruktör består dina arbetsuppgifter av planering, konstruktion i 3D-CAD-miljö samt modifiering av maskiner, utrustning och produkter. Genom nära samarbete med tvärfunktionella team säkerställer du att alla konstruktioner uppfyller de högsta kraven på kvalitet, kostnadseffektivitet och punktlig leverans. I din roll kommer du att samordna aktiviteter både internt och med andra grupper för att effektivt uppnå målen. Detta kräver kunskap om tillhörande funktioner och relaterade teknikområden. Du kommer även att förbereda rapporter och utföra analyser. Huvudsakliga ansvarsområdenDina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar konstruktion av komponenter och anläggningar med hjälp av verktygen NX och Teamcenter där du kommer attlösa tekniskt krävande problem inom olika teknologiska områden. Du kommer att tillämpa din kunskap och ingå i hela livscykeln för vår kunds system. Detta inkluderar design, underhåll, integration, verifiering, driftsättning och dokumentation av funktioner som behövs för säker och tillförlitlig drift av en anläggning och överföringslänkar. Du kommer också att fokusera på att leverera projekt i tid med starkt fokus på kostnadseffektivitet och kvalitet. Som person ser vi att du är en lagspelare som trivs med att samarbeta samtidigt som du besitter ett stort eget driv. För att lyckas i rollen krävs det att du är ansvarstagande, har förmågan att planera och organisera ditt arbete samt att du tar initiativ för att lösa utmaningar. Kvalifikationer Kandidat- eller masterexamen inom maskinteknik eller liknande Minst 3 års erfarenhet av mekanisk konstruktion och 3D-CAD-verktyg, gärna NX Mycket goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och skrift Meriterande Erfarenhet av Teamcenter och/eller SAP Övrig information Start: Omgående Plats: Ludvika, veckodagar med arbetstid under dagtid Anställningsform: Du kommer att arbeta som konsult i 12 månader, med ambitionen att därefter bli anställd direkt av kunden

155 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Mekanikkonstruktör till Västerås
A Hub AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Vill du vara med och skapa en framtid där innovativ teknik bidrar till renare energi och hållbara lösningar? Vi söker en mekanikkonstruktör till ett globalt företag iVästerås. Företagets produktion är projektbaserad och skräddarsys efter kundernas unika behov. Företaget är världsledande inom både effekt och verkningsgrad och fortsätter att expandera på nya och befintliga områden. Om rollenSom mekanikkonstruktör blir du en del av ett engagerat och skickligt team där du ansvarar för kundorder, konstruktion och dokumentation. Du följer dina projekt från design och tillverkning till leverans. Rollen erbjuder variation och utmaningar där varje maskin är kundanpassad, och inget projekt är det andra likt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Ansvar för design och teknisk dokumentation i kundprojekt. Täta samarbeten med kollegor inom konstruktion, kvalitet, produktion och eftermarknad. Kontakt och samverkan med leverantörer för att säkerställa bästa möjliga lösningar. Vi söker dig som har En högre teknisk utbildning med inriktning mot maskinkonstruktion. Flera års erfarenhet av liknande arbete, gärna med fokus på roterande maskiner. Bred teknisk kompetens och förmåga att hantera varierande tekniska frågor. God förmåga att strukturera och prioritera arbetsuppgifter samt lösa problem. Som person är du en prestigelös teamspelare som gärna delar med dig av kunskap och samtidigt själv är öppen för att lära av andra. Du är flexibel, stresstålig och van att hantera flera projekt samtidigt. Goda kunskaper i engelska, både muntligt och skriftligt, är ett krav. Vad vi erbjuderVi erbjuder en arbetsmiljö präglad av innovation och samarbete, där du får möjlighet att utvecklas och påverka framtidens hållbara lösningar. Tillsammans med kollegor från olika discipliner arbetar du för att driva projekt framåt och skapa tekniska lösningar i världsklass. Låter detta som en spännande möjlighet? Ansök idag och bli en del av ett team som bygger en hållbar framtid! Övrigt Start: Enligt överenskommelse Plats: Västerås Anställningsform: Du kommer att arbeta som konsult i 12 månader med ambitionen att därefter bli anställd direkt av kunden. A-hub är en arbetsgivare som erbjuder lika möjligheter och som strävar efter att skapa en arbetsmiljö med mångfald. Alla kvalificerade kandidater kommer att övervägas för anställning utan hänsyn till ras, hudfärg, religion, kön, sexuell läggning, könsidentitet, nationellt ursprung, ålder eller funktionshinder.Genom att skicka in din ansökan till detta jobb samtycker du till att A-hub använder dina personuppgifter i enlighet med vår GDPR compliance policy.

155 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Projektledare inom kärnkraft till världsledande bolag!
A Hub AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Är du projektledare med erfarenhet från Energi & kärnkraft och är redo för att ta nästa steg i din karriär? Här får du möjligheten att driva strategiska projekt inom kärnkraftsindustrin, arbeta nära kunder och utveckla lösningar för en av världens mest komplexa branscher! Vi söker nu en driven ingenjör som vill ta sig an rollen som projektledare inom kärnkraftsindustrin. I denna tjänst kommer du att leda och koordinera projekt med fokus på att leverera tekniska lösningar inom automation och elkraft till kunder inom kärnkraftsindustrin. Om Företaget Företaget är en ledande aktör inom automation, elektrifiering och digitalisering. Med lång erfarenhet av att leverera högkvalitativa lösningar till energi- och kraftsektorn hjälper företaget sina kunder att optimera och modernisera sina system. Genom innovativa metoder och en djup teknisk förståelse bidrar företaget till att säkerställa säkerhet, effektivitet och hållbarhet inom kärnkraftsindustrin. Mer information om företaget tillhandahålls vid en eventuell intervju. Om Tjänsten I rollen som projektledare kommer du att vara en del av ett dedikerat projektteam som arbetar med tekniskt avancerade projekt för kunder inom kärnkraftssektorn. Du kommer att leda projekt som omfattar utbyte av styrskåp, automationsutrustning och andra tekniska system, samt säkerställa att arbetet utförs enligt högt ställda säkerhets- och kvalitetskrav. Projekten utförs både på företagets kontor och ute hos kunderna, vilket innebär att rollen kräver god samarbetsförmåga och en förståelse för kundens behov. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Leda projekt från start till slut, inklusive planering, genomförande och uppföljning. Koordinera tekniska lösningar tillsammans med ingenjörsteamet. Säkerställa att projekt följer regulatoriska krav och branschstandarder. Arbeta med uppgraderingar av styrsystem, konstruktion och materialleveranser. Skallkrav Högskole- eller civilingenjörsexamen inom relevant tekniskt område (t.ex. maskinteknik, elektroteknik eller automation). Minst 5 års erfarenhet och gärna som projektledare med erfarenhet inom Energi och kärnkraft. Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. God förståelse för tekniska och regulatoriska krav inom kärnkraft. Meriterande Erfarenhet av projektledning inom energi- eller kraftindustrin. Erfarenhet av att arbeta med komplexa automationslösningar. Kunskap om branschstandarder och regulatoriska krav inom kärnkraft. Personliga egenskaper Driven, strukturerad och ansvarstagande. Lösningsorienterad med förmåga att arbeta självständigt och i team. Kommunikativ och bra på att bygga relationer med kunder och kollegor. Teknisk nyfikenhet och ett intresse för energibranschen. Övrig Information Startdatum: Enligt överenskommelse. Arbetstider: Heltid Plats:Stockholm, med möjlighet till resor till kundanläggningar. Anställningsform: Detta uppdrag är ett konsultuppdrag som sträcker sig över 12 månader, med möjlighet till förlängning eller överrekrytering. För frågor kring tjänsten, hör av dig till ansvarig rekryterare [email protected]

156 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025