Helpdesk-konsult till uppdrag inom offentlig sektor
Studieinst Sverige AB
Supporttekniker, IT

Helpdesk-konsult till uppdrag inom offentlig sektor Vill du ha en varierad vardag, trygga uppdrag och en arbetsplats där din kompetens gör verklig nytta? Nu söker vi dig som vill arbeta som helpdesk-konsult inom offentlig sektor – ett område som erbjuder både samhällsnytta och långsiktiga uppdrag. Vi samarbetar med väletablerade aktörer inom offentlig sektor, och våra kunder finns över hela landet. Som konsult har du chansen att vara en del av något större – där du gör skillnad i allt från kommunala verksamheter till statliga myndigheter. Det här är en perfekt möjlighet för dig som gillar problemlösning, systemförvaltning och att arbeta nära användare med både support och tekniskt stöd. Om rollen I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma, - se till att IT-utrustning fungerar - tillhandahålla servicestöd till användare via t.ex. telefon, e-post och chatt avseende hård- och mjukvara - administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer) - instruera användare i hur de ska arbeta med olika program Kompetenskrav För att bli aktuell måste du uppfylla nedanstående krav, - högskoleutbildning inom IT (till exempel högskoleingenjör med datainriktning) eller annan likvärdig IT-utbildning och minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete - alternativt, gymnasium eller likvärdig kunskap samt tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete - goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet - grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt - goda kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit GO eller ServiceNow) - goda kunskaper om Mobile Device Management (MDM) - kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift Vad vi erbjuder - Möjlighet till arbete i flera delar av landet, på uppdrag hos välkända offentliga verksamheter - Trygghet i tydliga uppdrag med ordnade arbetsförhållanden - Professionell introduktion och stöd under hela uppdraget - Hjälp med administration, uppföljning och dialog med uppdragsgivare Ansökan Urval sker löpande. Ange vilken ort du bor i när du skickar in din ansökan. Välkommen att bli en del av vårt nätverk av kunniga IT-konsulter!

91 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Helpdesk-konsult till uppdrag inom offentlig sektor
Studieinst Sverige AB
Supporttekniker, IT

Helpdesk-konsult till uppdrag inom offentlig sektor Vill du ha en varierad vardag, trygga uppdrag och en arbetsplats där din kompetens gör verklig nytta? Nu söker vi dig som vill arbeta som helpdesk-konsult inom offentlig sektor – ett område som erbjuder både samhällsnytta och långsiktiga uppdrag. Vi samarbetar med väletablerade aktörer inom offentlig sektor, och våra kunder finns över hela landet. Som konsult har du chansen att vara en del av något större – där du gör skillnad i allt från kommunala verksamheter till statliga myndigheter. Det här är en perfekt möjlighet för dig som gillar problemlösning, systemförvaltning och att arbeta nära användare med både support och tekniskt stöd. Om rollen I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma, - se till att IT-utrustning fungerar - tillhandahålla servicestöd till användare via t.ex. telefon, e-post och chatt avseende hård- och mjukvara - administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer) - instruera användare i hur de ska arbeta med olika program Kompetenskrav För att bli aktuell måste du uppfylla nedanstående krav, - högskoleutbildning inom IT (till exempel högskoleingenjör med datainriktning) eller annan likvärdig IT-utbildning och minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete - alternativt, gymnasium eller likvärdig kunskap samt tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete - goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet - grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt - goda kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit GO eller ServiceNow) - goda kunskaper om Mobile Device Management (MDM) - kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift Vad vi erbjuder - Möjlighet till arbete i flera delar av landet, på uppdrag hos välkända offentliga verksamheter - Trygghet i tydliga uppdrag med ordnade arbetsförhållanden - Professionell introduktion och stöd under hela uppdraget - Hjälp med administration, uppföljning och dialog med uppdragsgivare Ansökan Urval sker löpande. Ange vilken ort du bor i när du skickar in din ansökan. Välkommen att bli en del av vårt nätverk av kunniga IT-konsulter!

91 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Helpdesk-konsult till uppdrag inom offentlig sektor
Studieinst Sverige AB
Supporttekniker, IT

Vill du ha en varierad vardag, trygga uppdrag och en arbetsplats där din kompetens gör verklig nytta? Nu söker vi dig som vill arbeta som helpdesk-konsult inom offentlig sektor – ett område som erbjuder både samhällsnytta och långsiktiga uppdrag. Vi samarbetar med väletablerade aktörer inom offentlig sektor, och våra kunder finns över hela landet. Som konsult har du chansen att vara en del av något större – där du gör skillnad i allt från kommunala verksamheter till statliga myndigheter. Det här är en perfekt möjlighet för dig som gillar problemlösning, systemförvaltning och att arbeta nära användare med både support och tekniskt stöd. Om rollen I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma, - se till att IT-utrustning fungerar - tillhandahålla servicestöd till användare via t.ex. telefon, e-post och chatt avseende hård- och mjukvara - administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer) - instruera användare i hur de ska arbeta med olika program Kompetenskrav För att bli aktuell måste du uppfylla nedanstående krav, - högskoleutbildning inom IT (till exempel högskoleingenjör med datainriktning) eller annan likvärdig IT-utbildning och minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete - alternativt, gymnasium eller likvärdig kunskap samt tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete - goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet - grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt - goda kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit GO eller ServiceNow) - goda kunskaper om Mobile Device Management (MDM) - kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift Vad vi erbjuder - Möjlighet till arbete i flera delar av landet, på uppdrag hos välkända offentliga verksamheter - Trygghet i tydliga uppdrag med ordnade arbetsförhållanden - Professionell introduktion och stöd under hela uppdraget - Hjälp med administration, uppföljning och dialog med uppdragsgivare Ansökan Urval sker löpande. Ange vilken ort du bor i när du skickar in din ansökan. Välkommen att bli en del av vårt nätverk av kunniga IT-konsulter!

91 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Helpdesk-konsult till uppdrag inom offentlig sektor
Studieinst Sverige AB
Supporttekniker, IT

Vill du ha en varierad vardag, trygga uppdrag och en arbetsplats där din kompetens gör verklig nytta? Nu söker vi dig som vill arbeta som helpdesk-konsult inom offentlig sektor – ett område som erbjuder både samhällsnytta och långsiktiga uppdrag. Vi samarbetar med väletablerade aktörer inom offentlig sektor, och våra kunder finns över hela landet. Som konsult har du chansen att vara en del av något större – där du gör skillnad i allt från kommunala verksamheter till statliga myndigheter. Det här är en perfekt möjlighet för dig som gillar problemlösning, systemförvaltning och att arbeta nära användare med både support och tekniskt stöd. Om rollen I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma, - se till att IT-utrustning fungerar - tillhandahålla servicestöd till användare via t.ex. telefon, e-post och chatt avseende hård- och mjukvara - administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer) - instruera användare i hur de ska arbeta med olika program Kompetenskrav För att bli aktuell måste du uppfylla nedanstående krav, - högskoleutbildning inom IT (till exempel högskoleingenjör med datainriktning) eller annan likvärdig IT-utbildning och minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete - alternativt, gymnasium eller likvärdig kunskap samt tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete - goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet - grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt - goda kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit GO eller ServiceNow) - goda kunskaper om Mobile Device Management (MDM) - kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift Vad vi erbjuder - Möjlighet till arbete i flera delar av landet, på uppdrag hos välkända offentliga verksamheter - Trygghet i tydliga uppdrag med ordnade arbetsförhållanden - Professionell introduktion och stöd under hela uppdraget - Hjälp med administration, uppföljning och dialog med uppdragsgivare Ansökan Urval sker löpande. Ange vilken ort du bor i när du skickar in din ansökan. Välkommen att bli en del av vårt nätverk av kunniga IT-konsulter!

91 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Helpdesk-konsult till uppdrag inom offentlig sektor
Studieinst Sverige AB
Supporttekniker, IT

Vill du ha en varierad vardag, trygga uppdrag och en arbetsplats där din kompetens gör verklig nytta? Nu söker vi dig som vill arbeta som helpdesk-konsult inom offentlig sektor – ett område som erbjuder både samhällsnytta och långsiktiga uppdrag. Vi samarbetar med väletablerade aktörer inom offentlig sektor, och våra kunder finns över hela landet. Som konsult har du chansen att vara en del av något större – där du gör skillnad i allt från kommunala verksamheter till statliga myndigheter. Det här är en perfekt möjlighet för dig som gillar problemlösning, systemförvaltning och att arbeta nära användare med både support och tekniskt stöd. Om rollen I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma, - se till att IT-utrustning fungerar - tillhandahålla servicestöd till användare via t.ex. telefon, e-post och chatt avseende hård- och mjukvara - administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer) - instruera användare i hur de ska arbeta med olika program Kompetenskrav För att bli aktuell måste du uppfylla nedanstående krav, - högskoleutbildning inom IT (till exempel högskoleingenjör med datainriktning) eller annan likvärdig IT-utbildning och minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete - alternativt, gymnasium eller likvärdig kunskap samt tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete - goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet - grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt - goda kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit GO eller ServiceNow) - goda kunskaper om Mobile Device Management (MDM) - kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift Vad vi erbjuder - Möjlighet till arbete i flera delar av landet, på uppdrag hos välkända offentliga verksamheter - Trygghet i tydliga uppdrag med ordnade arbetsförhållanden - Professionell introduktion och stöd under hela uppdraget - Hjälp med administration, uppföljning och dialog med uppdragsgivare Ansökan Urval sker löpande. Ange vilken ort du bor i när du skickar in din ansökan. Välkommen att bli en del av vårt nätverk av kunniga IT-konsulter!

91 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Helpdesk-konsult till uppdrag inom offentlig sektor
Studieinst Sverige AB
Supporttekniker, IT

Vill du ha en varierad vardag, trygga uppdrag och en arbetsplats där din kompetens gör verklig nytta? Nu söker vi dig som vill arbeta som helpdesk-konsult inom offentlig sektor – ett område som erbjuder både samhällsnytta och långsiktiga uppdrag. Vi samarbetar med väletablerade aktörer inom offentlig sektor, och våra kunder finns över hela landet. Som konsult har du chansen att vara en del av något större – där du gör skillnad i allt från kommunala verksamheter till statliga myndigheter. Det här är en perfekt möjlighet för dig som gillar problemlösning, systemförvaltning och att arbeta nära användare med både support och tekniskt stöd. Om rollen I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma, - se till att IT-utrustning fungerar - tillhandahålla servicestöd till användare via t.ex. telefon, e-post och chatt avseende hård- och mjukvara - administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer) - instruera användare i hur de ska arbeta med olika program Kompetenskrav För att bli aktuell måste du uppfylla nedanstående krav, - högskoleutbildning inom IT (till exempel högskoleingenjör med datainriktning) eller annan likvärdig IT-utbildning och minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete - alternativt, gymnasium eller likvärdig kunskap samt tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete - goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet - grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt - goda kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit GO eller ServiceNow) - goda kunskaper om Mobile Device Management (MDM) - kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift Vad vi erbjuder - Möjlighet till arbete i flera delar av landet, på uppdrag hos välkända offentliga verksamheter - Trygghet i tydliga uppdrag med ordnade arbetsförhållanden - Professionell introduktion och stöd under hela uppdraget - Hjälp med administration, uppföljning och dialog med uppdragsgivare Ansökan Urval sker löpande. Ange vilken ort du bor i när du skickar in din ansökan. Välkommen att bli en del av vårt nätverk av kunniga IT-konsulter!

91 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Helpdesk-konsult till uppdrag inom offentlig sektor
Studieinst Sverige AB
Supporttekniker, IT

Helpdesk-konsult till uppdrag inom offentlig sektor – flera möjligheter Vill du ha en varierad vardag, trygga uppdrag och en arbetsplats där din kompetens gör verklig nytta? Nu söker vi dig som vill arbeta som helpdesk-konsult inom offentlig sektor – ett område som erbjuder både samhällsnytta och långsiktiga uppdrag. Vi samarbetar med väletablerade aktörer inom offentlig sektor, och våra kunder finns över hela landet. Som konsult har du chansen att vara en del av något större – där du gör skillnad i allt från kommunala verksamheter till statliga myndigheter. Det här är en perfekt möjlighet för dig som gillar problemlösning, systemförvaltning och att arbeta nära användare med både support och tekniskt stöd. Om rollen I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma, - se till att IT-utrustning fungerar - tillhandahålla servicestöd till användare via t.ex. telefon, e-post och chatt avseende hård- och mjukvara - administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer) - instruera användare i hur de ska arbeta med olika program Kompetenskrav För att bli aktuell måste du uppfylla nedanstående krav, - högskoleutbildning inom IT (till exempel högskoleingenjör med datainriktning) eller annan likvärdig IT-utbildning och minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete - alternativt, gymnasium eller likvärdig kunskap samt tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete - goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet - grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt - goda kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit GO eller ServiceNow) - goda kunskaper om Mobile Device Management (MDM) - kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift Vad vi erbjuder - Möjlighet till arbete i flera delar av landet, på uppdrag hos välkända offentliga verksamheter - Trygghet i tydliga uppdrag med ordnade arbetsförhållanden - Professionell introduktion och stöd under hela uppdraget - Hjälp med administration, uppföljning och dialog med uppdragsgivare Ansökan Urval sker löpande. Ange vilken ort du bor i när du skickar in din ansökan. Välkommen att bli en del av vårt nätverk av kunniga IT-konsulter!

91 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Helpdeskmedarbetare Konsultuppdrag inom offentlig sektor
Studieinst Sverige AB
Supporttekniker, IT

Är du en serviceinriktad problemlösare med ett genuint IT-intresse? Just nu söker vi helpdeskmedarbetare till konsultuppdrag inom offentlig sektor. Det här är ett uppdrag för dig som vill arbeta i en viktig samhällsfunktion och stötta användare i deras IT-vardag. Du får arbeta i en professionell och strukturerad miljö där ditt tekniska kunnande gör skillnad – varje dag. -- Om rollen Som helpdeskmedarbetare kommer du att bistå användare i olika IT-relaterade frågor och bidra till att den dagliga verksamheten fungerar smidigt. Arbetsuppgifterna inkluderar: – Se till att IT-utrustning fungerar – Tillhandahålla servicestöd via telefon, e-post och chatt – Support av både hård- och mjukvara – Administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter, utskriftsköer) – Instruera användare i hur olika program används. -- Vi söker dig som har För att lyckas i rollen ser vi att du har: – Gymnasieutbildning eller motsvarande IT-kunskaper – Minst 6 månaders erfarenhet från arbete inom helpdesk, IT-support eller liknande – Goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation och informationssäkerhet – Grundläggande kunskaper i MS Office eller likvärdigt – Kunskap om ärendehanteringssystem, t.ex. Easit GO eller ServiceNow – Erfarenhet av Mobile Device Management (MDM) – Flytande svenska i tal och skrift -- Vi erbjuder Detta är ett konsultuppdrag där du får: – En trygg start med onboarding och introduktion – Lokalt stöd genom hela uppdraget – Möjlighet att utvecklas inom en stabil och viktig sektor – Erfarenhet från uppdrag med struktur, säkerhet och tydliga processer -- Ansökan Skicka in din ansökan redan idag. Vi arbetar med löpande urval. Märk din ansökan med orten du söker från, t.ex. Göteborg, Borås, Uddevalla eller annan ort i Västra Götaland eller Halland. Vi ser fram emot att höra från dig!

93 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Helpdeskmedarbetare Konsultuppdrag inom offentlig sektor
Studieinst Sverige AB
Supporttekniker, IT

Är du en serviceinriktad problemlösare med ett genuint IT-intresse? Just nu söker vi helpdeskmedarbetare till konsultuppdrag inom offentlig sektor. Det här är ett uppdrag för dig som vill arbeta i en viktig samhällsfunktion och stötta användare i deras IT-vardag. Du får arbeta i en professionell och strukturerad miljö där ditt tekniska kunnande gör skillnad – varje dag. -- Om rollen Som helpdeskmedarbetare kommer du att bistå användare i olika IT-relaterade frågor och bidra till att den dagliga verksamheten fungerar smidigt. Arbetsuppgifterna inkluderar: – Se till att IT-utrustning fungerar – Tillhandahålla servicestöd via telefon, e-post och chatt – Support av både hård- och mjukvara – Administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter, utskriftsköer) – Instruera användare i hur olika program används. -- Vi söker dig som har För att lyckas i rollen ser vi att du har: – Gymnasieutbildning eller motsvarande IT-kunskaper – Minst 6 månaders erfarenhet från arbete inom helpdesk, IT-support eller liknande – Goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation och informationssäkerhet – Grundläggande kunskaper i MS Office eller likvärdigt – Kunskap om ärendehanteringssystem, t.ex. Easit GO eller ServiceNow – Erfarenhet av Mobile Device Management (MDM) – Flytande svenska i tal och skrift -- Vi erbjuder Detta är ett konsultuppdrag där du får: – En trygg start med onboarding och introduktion – Lokalt stöd genom hela uppdraget – Möjlighet att utvecklas inom en stabil och viktig sektor – Erfarenhet från uppdrag med struktur, säkerhet och tydliga processer -- Ansökan Skicka in din ansökan redan idag. Vi arbetar med löpande urval. Märk din ansökan med orten du söker från, t.ex. Göteborg, Borås, Uddevalla eller annan ort i Västra Götaland eller Halland. Vi ser fram emot att höra från dig!

93 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Helpdeskmedarbetare Konsultuppdrag inom offentlig sektor
Studieinst Sverige AB
Supporttekniker, IT

Är du en serviceinriktad problemlösare med ett genuint IT-intresse? Just nu söker vi helpdeskmedarbetare till konsultuppdrag inom offentlig sektor. Det här är ett uppdrag för dig som vill arbeta i en viktig samhällsfunktion och stötta användare i deras IT-vardag. Du får arbeta i en professionell och strukturerad miljö där ditt tekniska kunnande gör skillnad – varje dag. -- Om rollen Som helpdeskmedarbetare kommer du att bistå användare i olika IT-relaterade frågor och bidra till att den dagliga verksamheten fungerar smidigt. Arbetsuppgifterna inkluderar: – Se till att IT-utrustning fungerar – Tillhandahålla servicestöd via telefon, e-post och chatt – Support av både hård- och mjukvara – Administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter, utskriftsköer) – Instruera användare i hur olika program används. -- Vi söker dig som har För att lyckas i rollen ser vi att du har: – Gymnasieutbildning eller motsvarande IT-kunskaper – Minst 6 månaders erfarenhet från arbete inom helpdesk, IT-support eller liknande – Goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation och informationssäkerhet – Grundläggande kunskaper i MS Office eller likvärdigt – Kunskap om ärendehanteringssystem, t.ex. Easit GO eller ServiceNow – Erfarenhet av Mobile Device Management (MDM) – Flytande svenska i tal och skrift -- Vi erbjuder Detta är ett konsultuppdrag där du får: – En trygg start med onboarding och introduktion – Lokalt stöd genom hela uppdraget – Möjlighet att utvecklas inom en stabil och viktig sektor – Erfarenhet från uppdrag med struktur, säkerhet och tydliga processer -- Ansökan Skicka in din ansökan redan idag. Vi arbetar med löpande urval. Märk din ansökan med orten du söker från, t.ex. Göteborg, Borås, Uddevalla eller annan ort i Västra Götaland eller Halland. Vi ser fram emot att höra från dig!

93 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025