Publicerad: 20 februari
Sista ansökan: 31 maj
Arbetsbeskrivning
På Region Norrbottens hjälpmedelsverksamhet arbetar vi långsiktigt med att förse vården med rätt och säker utrustning. Här finns det ett nära samarbeta med verksamhetens olika avdelningar för att på bästa sätt leverera högklassiga lösningar och medicintekniska produkter. Vi har i uppdrag att skapa framtidens bästa hälsa och vård vilket ställer höga krav och förväntningar på oss, varje dag, dygnet runt
Vi söker
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning och god datavana. Det är meriterande om du har ubildning inom inköp och upphandling, eller erfarenhet av att arbeta med inköp och logistik.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi vill att du är initiativtagande, serviceinriktad och kvalitetsmedveten. Vidare ser vi att du är strukturerad, har god samarbetsförmåga samt en förmåga att se helheten.
Det här får du arbeta med
I rollen som inköpare ansvarar du för att koordinera och verkställa de inköp av medicintekniska produkter som behövs för att Hjälpmedelsverksamheten ska kunna tillhandahålla en god och effektiv hjälpmedelsförsörjning. Arbetet sker i gott samarbete med övriga funktioner inom hjälpmedelsverksamheten för att säkerställa att patientens behov blir tillgodosedda.
Det här erbjuder vi dig
- Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård
- Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag
- Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/
Information om tjänsten
Tjänsten är n visstidsanställning under perioden juni-augusti, heltid dagtid.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal.
Välkommen med din ansökan!
Vi söker
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning och god datavana. Det är meriterande om du har ubildning inom inköp och upphandling, eller erfarenhet av att arbeta med inköp och logistik.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi vill att du är initiativtagande, serviceinriktad och kvalitetsmedveten. Vidare ser vi att du är strukturerad, har god samarbetsförmåga samt en förmåga att se helheten.
Det här får du arbeta med
I rollen som inköpare ansvarar du för att koordinera och verkställa de inköp av medicintekniska produkter som behövs för att Hjälpmedelsverksamheten ska kunna tillhandahålla en god och effektiv hjälpmedelsförsörjning. Arbetet sker i gott samarbete med övriga funktioner inom hjälpmedelsverksamheten för att säkerställa att patientens behov blir tillgodosedda.
Det här erbjuder vi dig
- Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård
- Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag
- Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/
Information om tjänsten
Tjänsten är n visstidsanställning under perioden juni-augusti, heltid dagtid.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal.
Välkommen med din ansökan!
Linkande Jobb
Inköpare
Helsingborg