Kontorsadministraötr på deltid 50%

Hem/Administratör/Administrativ assistent/Kontorsadministraötr på deltid 50%
deltid
Publicerad: 24 april
Sista ansökan: 23 maj

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vi på Qvalia är i frontlinjen för att revolutionera finansiella processer genom banbrytande teknologi och innovation. Vi letar efter en kontorsadministratör på 50% som inte bara kommer att upprätthålla vår dagliga verksamhet, utan även vara en nyckelspelare för hela organisationen.

Din nya roll
Som kontorsadministratör kommer du befinna dig på vårt kontor i Stockholm. Dina dagar kommer vara fyllda med varierande uppgifter, allt från att sköta driften av kontoret till att stötta dina kollegor med diverse administrativa arbetsuppgifter. Ditt arbete gör det möjligt för dina kollegor att prestera på topp. Exempel på arbetsuppgifter är:
- Ansvara för växeltelefonen.
- Ansvara för taggar/nycklar på kontoret.
- Lättare ekonomi/admin-uppgifter.
- Ansvara för beställningar av kontorsmaterial, matinköp och eventuella julklappar.
- Hjälpa till att anordna diverse företagsevenemang.

Personprofil
- Du är en mästare på multitasking och älskar ordning och reda.
- Du är prestigelös och besitter en naturlig förmåga att kommunicera.
- Du är flytande i svenska och engelska och behärskar vanligt förekommande kontorsprogram.
- Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter är meriterande, men din inställning och motivation väger tungt.

Övrigt
Sart: Omgående.
Omfattning: Måndag-fredag 50%.
Plats: Hammarbybacken 27, 120 30 Stockholm.

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!

Företagspresentation
Qvalia är ett företag som specialiserar sig på att automatisera och effektivisera finansiella processer för företag och organisationer. De erbjuder lösningar för att hantera och optimera allt från fakturahantering och betalningsprocesser till finansiell analys och uppföljning. Genom att använda sig av avancerad teknik som artificiell intelligens och automatisering, hjälper Qvalia sina kunder att minska kostnader, förbättra noggrannheten i finansiell rapportering och öka transparensen i ekonomiska transaktioner.
Qvalia kan även bistå med tjänster som fakturavalidering och återvinning av felaktiga betalningar, vilket bidrar till att kunderna kan återfå kapital som annars hade gått förlorat. Deras verktyg och tjänster är designade för att förbättra och förenkla finansiella operationer, vilket i sin tur kan hjälpa företag att fokusera mer på sin kärnverksamhet och strategiska mål.
Linkande Jobb
Junior Order Coordinator (English speaking)
Administratör/Administrativ assistent
Göteborg
Administrativ Assistent
Administratör/Administrativ assistent
Stockholm
Administratör till Foxway
Administratör/Administrativ assistent
Växjö