Teknisk Koordinator inom Felanmälan

Hem/Växeltelefonist/Teknisk Koordinator inom Felanmälan
heltid
Publicerad: 20 mars
Sista ansökan: 6 september

Arbetsbeskrivning

Bostaden är den viktigaste och dyraste investeringen vi gör som privatpersoner. Bostäder är också världens största tillgångsslag. Nabo gör det enkelt att engagera sig i sitt boende även om man inte själv är ekonom, jurist och fastighetsingenjör. Varje dag förenklar vi för brf-styrelser, fastighetsägare och de boende så att de får mer tid över till annat.

Nabo är på en resa för att forma framtidens förvaltning och boendetjänster. Vi ser en bransch som alldeles för länge saknat nya, smarta och digitala lösningar - och det har vi börjat förändra. Vill du vara med på resan?

Nabo är den enda aktören i branschen som utvecklat sin egen plattform för förvaltning av bostäder. Den automatiserar rutinarbete och underlättar vardagen för både kunder och våra egna experter inom förvaltning.

För att forma framtidens förvaltning och boendetjänster behöver vi ligga längst fram. Och vi behöver vara modiga och engagerade. På Nabo har du tydliga mål och driver din egen utveckling med stöd av engagerade ledare. Utöver den personliga utvecklingen hoppas vi att våra dagar tillsammans består av hög trivsel och många skratt. Vårt mål är att tiden på Nabo ska vara din karriärs höjdpunkt.

Om Rollen
I rollen som teknisk koordinator kommer du vara en viktig del i teamet som hanterar inkommande felanmälningar från fastighetsägare, styrelser och boende i de bostadsrättsföreningar Nabo förvaltar. Det här är en roll där du får chansen att vara en bidragande faktor till en god kundnöjdhet och säkerställa en hög kvalitativ leverans till Nabo's kunder. Du kommer i rollen arbeta som spindeln i näten med att besvara inkommande samtal och mail i olika frågor som rör fastigheter och du ansvarar för att koordinera dessa ärenden vidare, om exempelvis tekniker behöver kopplas in för att lösa ärendet. Rollen kräver god kommunikation- och administrativ förmåga, där du får chansen att bidra till effektiva arbetsprocesser och samarbeten inom Nabo's tekniska förvaltning. I rollen ingår även visst receptionsansvar på Nabo's kontor.

Du blir som teknisk koordinator en del av ett härligt team med högt i tak och stark gemenskap. Du får möjlighet att arbeta i en spännande och kundnära roll med många kontaktytor både externt med Nabo's kunder samt internt med andra medarbetare på Nabo. Det erbjuds även viss flexibilitet med möjlighet till att arbeta hemifrån i begränsad utsträckning om det önskas. Din närmsta chef beskriver sitt ledarskap som öppet och att eran relation kommer att präglas av tillit, så om du trivs bra med att arbeta med frihet under ansvar är detta en roll som kommer passa dig.

Din tidigare erfarenhet

- Har erfarenhet av exempelvis kundsupport, kundtjänst eller felanmälan.

- Har en god system- och IT-vana.

- Har arbetat i roller som fastighetstekniker eller med fastighetsskötsel.

- Talar och skriver svenska och engelska obehindrat.

Meriterande

- Tidigare erfarenhet av att arbeta med fastigheter och bostadsrättsföreningar gärna i tekniska frågor.

- Tidigare erfarenhet av hantering av garanti-ärenden kopplat till fastigheter.

- Tidigare erfarenhet av att arbeta i servicesystemet Mobigo.

Personliga egenskaper
Vi ser gärna att du som söker denna roll har ett lösningsorienterat förhållningssätt, du är prestigelös och drivs av att ge ett professionellt och kundfokuserat bemötande. Vidare tror vi även du har en god samarbetsförmåga och tycker det är roligt och givande att stötta kunden till en lösning.

Ansök nedan!
Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor kontakta gärna Leon Olofsson (https://app.teamtailor.com/companies/B4AGLjbO7c0/jobs/2658014/edit/[email protected]), Talent Partner på Odevo SE.

Placeringsort
Vårt kontor hittar du på våning 12 i det nybyggda Sthlm 04, bara ett stenkast från Gullmarsplan i Stockholm.