Växeltelefonist
Sök bland 40 lediga jobb som Växeltelefonist och börja ditt nya yrkesliv idag!
Har du ett stort intresse för service och bemötande? Då kan detta jobb vara helt rätt för dig. Telefonväxeln är en avdelning inom Shared Service Center i förvaltningen Regionservice. Avdelningen bemannar alla telefonväxlar inom Region Örebro län, dygnet runt, årets alla dagar. Avdelningen består av 30 medarbetare som geografiskt finns placerade på Universitetssjukhuset Örebro där vi nu söker medarbetare för sommarvikariat upp till 5 månader, från och med april och över sommaren/hösten 2025 för att täcka planerade tjänstledigheter samt sommarsemestrar. Gemensamt för oss är vår mycket höga serviceanda. Ett gott bemötande och en bred kunskap om Region Örebro län som helhet kännetecknar vårt glada gäng. Mer information om Telefonväxeln finns på Region Örebro läns webbplats. Regionservice arbetar med service till Region Örebro läns verksamheter. Hos oss finns många olika arbetsuppgifter och yrken inom områden som administration, fastigheter, IT, medicinsk teknik, kundtjänst, kost, städ, transport och logistik. Regionservice präglas av stort engagemang för service, samverkan och utveckling av arbetsmetoder. Våra 850 medarbetare är vår främsta tillgång för att göra ett gott arbete med kunden i fokus. Region Örebro län är en av länets största arbetsgivare och en viktig tillväxtmotor i regionen. Vi arbetar för människors hälsa, trygghet och välbefinnande och för länets utveckling. Hos oss finns spännande och viktiga jobb inom bland annat hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, kultur och näringslivsutveckling. Telefonist, Shared Service center Arbetsuppgifter Som medarbetare i gruppen arbetar du i ett team och tillsammans med dina kollegor ser du till att telefonistfunktionen fungerar på ett optimalt sätt. Medarbetarna på Telefonväxeln har ett högt ansvarstagande. I ditt arbete ingår bl. a. Ta emot och förmedla samtal till rätt enhet/anknytningsnummer Akutlarmshantering - Ta emot, förmedla samt dokumentera akuta larm Starta, bevaka och dokumentera beredskapslägen och extraordinära händelser inom Region Örebro län Utföra personsökning Ge allmän information till medborgare och verksamheter Utföra informationsstöd vid extraordinära händelser Förmedla språktolkar under jourtid Tjänsten påbörjas med en introduktionsutbildning under ca 8 veckor. Arbetstiderna varierar så som dag, kväll samt helgpass, ca 1 helg på tre veckor. Övrig information Välkommen med din ansökan! Vi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering. Kvalifikationer Du har minst gymnasial utbildning och stort intresse för service och bemötande. Vi ser gärna att du har erfarenhet från ett kundserviceyrke helst från växel eller telefonsupport. Du är lyhörd, har god empatisk förmåga, inger förtroende och skapar bra relationer. Du tar ett stort ansvar och har en hög simultankapacitet. Du har ett stort intresse för att utvecklas i ditt jobb och kan hantera tempoväxlingar. Vi fäster stor vikt vid din sociala kompetens och dina personliga egenskaper, din samarbetsförmåga och din förmåga att även arbeta självständigt. Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Ansökan Ansökan ska innehålla CV och personligt brev. Intyg, betyg, examensbevis med mera ska lämnas vid en eventuell intervju. Om du är eller tidigare varit anställd i Region Örebro län kommer vi ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Kontroll av registerutdrag från Polismyndigheten kan komma att ske enligt aktuell lagstiftning. Vi krigsplacerar våra tillsvidareanställda och i vissa fall även visstidsanställda. Läs mer om vad det innebär. Läs mer här Vill du veta mer om vad vi erbjuder dig eller hur det är att leva och bo i vårt län https://www.regionorebrolan.se/vierbjuderdig Camilla Hallbäck, Avdelningschef 019-602 60 70 Katarina Persson, Samordnare 019-602 60 60 Fackliga företrädare: Isabell Karlsson, Vision 070-602 15 35
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder ett serviceinriktat sommarjobb! För rätt person finns det goda möjligheter att förlänga vistelsen hos oss efter sommaren! Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass! Om tjänsten Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen svarsservice,som är en del av Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Introduktion: 2 veckor.Start: Enligt överenskommelseOmfattning: Behovsanställning sommarvikariat.Öppettider: 07:00 - 23:00 alla dagar. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande. Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Vill du bidra till att vara vårt ansikte utåt? Gillar du att ge högkvalitativ service och ett gott bemötande gentemot våra invånare, företag och besökare? Då behöver vi dig! Välkommen till vårt team på Kontaktcenter. Arbetsuppgifter Vi förväntar oss att du, tillsammans med oss, sätter invånaren/kunden i fokus och som telefonist/receptionist är du vårt ansikte och röst utåt vilket gör dig till en viktig ambassadör för Nynäshamns kommun. I rollen som telefonist/receptionist kommer du att: • ge personlig och god service med korrekta svar i alla kontakter • bedöma och besvara inkommen fråga • arbeta i telefoni- och verksamhetssystem • samarbeta i team med kommunens alla förvaltningar • kommunicera via personliga möten i reception samt i telefon. Om arbetsplatsen Kommunstyrelseförvaltningens uppdrag är att leda, samordna och följa upp kommunens verksamheter. Vi säkerställer att kommunen fungerar effektivt och att invånarna får den service de behöver, samtidigt som vi stöttar förtroendevalda och förvaltningar. Kontaktcenter är en del av kommunstyrelseförvaltningen och är Nynäshamns kommuns första väg in till kommunen. Kontaktcenters uppdrag är att göra det enkelt att komma i kontakt med Nynäshamns kommun och vi arbetar med att avlasta alla delar av kommunens verksamheter och är kommunens första kontakt via telefon, mejl och besök. På Kontaktcenter arbetar 14 medarbetare och en enhetschef. Vi söker nu tre telefonister/receptionister som ska kunna ge generell information och viss vägledning av kommunens alla verksamheter. Välkommen till oss, ett härligt arbetslag där glädje och gemenskap driver oss framåt för att ge den bästa servicen! Det här söker vi hos dig För att lyckas i rollen har du: • pågående akademisk/högskoleutbildning inom service/servicemanagement, administration, samhällsbyggnad, stadsvetare, kommunikation eller annan dokumenterad utbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer är likvärdig • arbetslivserfarenhet av arbete med service och kundbemötande • goda kunskaper i det svenska och engelska språket såväl i tal som i skrift. Det är meriterande om du har: • erfarenhet av att arbeta med olika databaser och verksamhetssystem samt informationssökande • arbetslivserfarenhet av kommunalverksamhet. Personliga egenskaper vi letar efter Vi söker dig som har förmåga att snabbt ta till dig information, lära dig nya uppgifter och arbetssätt och anpassa dig till förändrade omständigheter. Du har ett tydligt kund- och servicefokus och kan anpassa dig till både situation och person även i pressade situationer. Ibland är det arbetstoppar och många frågor på en gång som ska hanteras, eller situationer som är utmanande, och du har då god förmåga att bibehålla ett professionellt förhållningsssätt och kan arbeta effektivt även under viss press. I dessa situationer är det viktigt att kunna samarbeta och vara initiativtagande. Du har även ett utåtriktat, socialt intresse för andra människor och van att kommunicera. Det här erbjuder vi dig • Hos oss får du göra skillnad i människors liv. Här har du nära till din chef och dina kollegor, påverkan och beslut. • Nynäshamn är en lugn och trygg kommun. Tryggheten finns även i våra team – vi är prestigelösa, uppmuntrar och backar upp varandra när det behövs. • Nynäshamns kommun är en del av Sveriges starkaste tillväxtregion. Vår resa ger dig möjlighet till utmaningar och varierande arbetsuppgifter. Vår rekryteringsprocess Vi tillämpar löpande urval och använder en kompetensbaserad rekryteringsmetod för en rättvis och objektiv bedömning. Mångfald är en tillgång, och vi välkomnar alla sökande. Vissa tjänster kan kräva utdrag ur belastningsregistret. Vi ser fram emot din ansökan och hoppas att du vill bli en del av vårt team! Information om tjänsten Tillträde: 2025-06-09 Anställningsform: Sommarjobb, till och med 2025-08-15 Sysselsättningsgrad: Deltid, cirka 85 % Antal lediga befattningar: 3 Ref. nr: KS/2025/0093/023
Om Tellit Sedan 2016 har Tellit haft sin bas i Karlskrona och vi finns påWorld Trade Center i fräscha och moderna lokaler mitt i stan. Vi befinner oss i en spännande tillväxtresa ocherbjuder företagskunder våra innovativa lösningar inom mobil och fast kommunikation med vår egenutvecklade växellösning. Vi bygger vår framgång på långsiktiga relationer och en passion för förstklassig service. Hos oss får du kundservice utan väntetider, helt kundanpassade telefoni- ochväxellösningar med digitala verktyg för full kontroll. Nu behöver vi stärka upp med kollegor tillvårt framgångsrika team på Operations! Är du enproblemlösare med kundfokus? I denna roll får du dagligen använda ditt engagemang för kundservice för att hitta lösningar på olika typ avproblemoch samtidigt skapa positiva kund upplevelser. Som kollega påOperations ansvarar du tillsammans med kollegornaför att hantera inkommande ärenden via telefon, e-post och chatt. Du administrerar ärenden i vårt ärendehanteringssystem och driver varje ärende framåt med fokus på kundnöjdhet. I rollen ingår även att hantera utgående samtal. Teamet arbetar tillsammans mot gemensamma mål som exempelvis korta svars- och lösningstider samt hög kundnöjdhet.Vi värdesätter samarbete högt och hos oss är det viktigt att alla bidrar aktivt i det dagliga arbetet för att vi tillsammans ska nå framgång. Dina arbetsuppgifter innebär att: Hitta rätt lösningar för våra kunder och leverera förstklassig service. Säkerställa att kunden hålls informerad genom hela processen. Hantera ärenden med varierande omfattning och svårighetsgrad. Vem är du? - Du har slutförd gymnasieutbildning. Gärnaenslutfördhögskoleutbildning inomrelevant område,t ex ekonomi, IT. - Du har en positiv inställning,är kommunikativ och tycker om atthjälpa och serva kunder. - Du älskaratt hitta lösningar och vända kundutmaningar till möjligheter. Du har en naturligförmåga att hantera kundklagomål på ett professionellt och lösningsorienterat sätt. - Du är noggrann, flexibel och tycker om att lära dig nya saker. - Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska - Du har goda IT-kunskaper och håller dig uppdaterad om ny teknik inom området telefoni och datorer. Du är intresserad av att lära dig nytt inom området. - Du tycker om utveckling, bidrar med idéer och engagemang samt har en vilja att hitta förbättringar i verksamhet och arbetssätt. Vad vi erbjuder Hos Tellit får du möjlighet att arbeta i en engagerad och inspirerande arbetsmiljö där vi värnar om våra medarbetare och kunder. Vi erbjuder dig varierande uppgifter, en introduktion för att du ska känna dig trygg i vårt arbetssätt och våra system samt kollegor som finns där för dig när det behövs. Ansökan Hos oss är du inte bara en del av ett team – du blir en del av något större. Låter detta intressant?Välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi går igenom ansökningarna löpande.Vi ser fram emot att få veta mer om dig!
Om tjänsten Vi på KFX HR-partner söker nu en trevlig och vältalig växeltelefonist för ett sommarjobb på ett försäkringsbolag i Sundsvall. Är du framåt, har en stark vilja för att ge god service och tidigare erfarenhet av att arbeta som växeltelefonist? Skicka i så fall in din ansökan redan idag! Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter Hos vår kund arbetar du med att bemanna försäkringsbolagets koncernväxel under sommaren och ansvarar för att ge kunden ett förstklassigt bemötande och hänvisa dem rätt. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: • Ta emot inkommande samtal • Koppla vidare kundens samtal • Enklare administration Kvalifikationer För att du ska passa som växeltelefonist gillar du att ge service på en hög nivå, är administrativt lagd och har en god simultanförmåga då du ofta kommer försättas i situationer där flera saker behöver göras samtidigt. Vi ser gärna att du har föreliggande studier och kan fortsätta arbeta som konsult via oss på andra deltidsuppdrag under hösten vid sidan av dina studier. Utöver detta ser vi att du har: • Tidigare erfarenhet av arbeta med telefon som främsta arbetsverktyg, till exempel som kundtjänstmedarbetare eller växeltelefonist • God administrativ vana samt en förmåga att lätt lära sig nya system • Flytande kunskaper i svenska i engelska, både i tal och skrift Tidigare erfarenhet av liknande jobb är starkt meriterande. Övrigt Start: 2 juni Omfattning: Heltid (v.23-33) Plats: Sundsvall Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Amanda Blomkvist på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
Förvaltningen ansvarar för stöd till verksamheterna inom områdena ekonomi och kvalitet, tillväxt och näringsliv, HR och kommunikation, digitalisering och utveckling, juridik och informationssäkerhet, kansli och kontaktcenter. Tillsammans ger vi stöd till verksamheterna i kommunen, ansvarar för strategiska uppdrag och ger service till våra invånare. Arbetet innebär Kontaktcenter är en ny verksamhet i Skara kommun som öppnade i maj 2023. Syftet med kontaktcenter är att vara vägen in för våra kunder. Genom kontaktcenter ska kommunen öka sin tillgänglighet och kvalitet, främja utvecklingen och användandet av digitala tjänster, effektivisera ärendehanteringen, ge ett bättre och mer enhetligt bemötande samt skapa underlag för verksamhetsutveckling. Kontaktcenter arbetar på uppdrag av alla kommunens verksamheter. Genom ett nära samarbete med förvaltningarna får vi de bästa förutsättningarna för ett framgångsrikt arbete. I kontaktcenter arbetar i dag fem kommunvägledare samt en arbetsledare och vi jobbar tillsammans för kundernas bästa. Som medarbetare i kontaktcenter kommer du att vara kommunens ansikte utåt och ge service till våra kunder. Du kommer till stor del att besvara inkommande samtal, ge information och vägledning samt handlägga ärenden. Arbetet innebär att du möter kunder i huvudsak via telefon, mejl och sociala medier men även i det personliga mötet i receptionen i stadshuset. Du kommer att arbeta i olika IT-system. Vem är du? I rollen som kommunvägledare ska du leverera en hög service och tillgänglighet i mötet med invånarna i kommunen och det innebär att du behöver kunna hantera flera bollar samtidigt och kunna hantera stress på ett bra sätt. Vi söker dig som ser fram emot mötet med människor varje dag, har ett positivt bemötande, är utåtriktad och gillar utmaningar. För att trivas hos oss krävs det att du gillar att arbeta i en miljö med ständiga förändringar och ett högt tempo. Vi ser att du som söker ska ha förmåga att ta initiativ och hitta nya lösningar, snabbt ta in information och förmedla den vidare på ett pedagogiskt sätt. Att du kan arbeta självständigt men förstår värdet av och uppskattar teamarbete. Som person är du prestigelös, självgående och har fallenhet för att ge god service. Du har lätt för att skapa förtroende och samarbeta med andra. I rollen som kommunvägledare ska du leverera en hög service och tillgänglighet i mötet med invånarna i kommunen och göra skillnad varje dag. Kvalifikationer För att lyckas i rollen som kommunvägledare vill vi att du har en avslutad gymnasieutbildning och ha fyllt 18 år. Tidigare arbetslivserfarenhet inom kundtjänst eller service är meriterande. Du har goda kunskaper i att utrycka dig kommunikativt samt att du har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift. Har du kunskaper i andra språk är det meriterande. Då du kommer att arbeta i många IT-baserade system samtidigt bör du ha en hög IT mognad. En god vana och skicklighet i att söka information, hantera sociala medier samt webb. Att du har en kommunikativ framtoning och förmåga att anpassa information till mottagare är en förutsättning för det dagliga arbetet. Övrig information och förmåner Urval och tillsättning kan komma att ske löpande. Uppdraget startar i mars och pågår som längst till den 31/8 2025. Förmåner Med Skara kommun som arbetsgivare får du ett friskvårdsbidrag, i många roller tillämpar vi flexibel arbetstid med goda möjligheter till distansarbete och tillitsbaserad ledning och styrning. Vi har under flera år arbetat strategiskt med hållbart yrkesliv, som betyder att vi kan erbjuda en arbetsplats där det finns goda utvecklingsmöjligheter, balans mellan fritid och arbete och hållbarhet genom hela arbetslivet. Vi förstår att kompetensutveckling är en viktig del för att du ska trivas i takt med samhällets förändringar. Om Skara kommun I Skara kommun arbetar ungefär 1700 personer i många olika yrkesroller. Alla är viktiga för att vi ska kunna ge våra invånare så bra service som möjligt. Vi ansvarar för barnomsorg, skola och äldreomsorg, samhällsplanering, individ- och familjeomsorg, parker, kost, miljö, kultur, fritid och mycket mer. Vi arbetar tillsammans mot FN:s globala mål, som handlar om social, ekonomisk och miljömässig hållbarhet. Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes. Vi tar enbart emot ansökningar digitalt via vårt rekryteringsprogram Varbi. Använd knappen längst ned i annonsen. Har du skyddade personuppgifter ska du kontakta den kontaktperson som finns angiven i annonsen. Vill du veta mer om Skara kommun, kan du hitta information på http://www.skara.se Skara kommun är en del av Skaraborg, vill du veta mer om livet i Skaraborg, läs här https://www.livetiskaraborg.se/
När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnader och hjälpa människor. Verksamheten är alltid i fokus när vi kommunicerar där kunskap, lärande, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling ska spegla innehållet i kommunikationen. Arbetsbeskrivning Familjeläkarna i Saltsjöbaden startade 2008. Vårdcentralen ligger när saltsjöbadens centrum och nära naturen. På vårdcentralen finns flera olika yrkeskategorier och vi är ett glatt gäng som har mycket roligt ihop och en fin sammanhållning. Som receptionist kommer du att svara i telefon, ta emot patienter och registrera kassan, ta betalt, ta emot återbud. Posthantering och remisshantering ingår i receptionsjobbet. Som receptionist kommer du att vara ”spindeln i nätet” , vi lägger stor vikt vid gott bemötande. Dina kvalifikationer Vi söker dig med intresse och erfarenhet av receptionsarbete och patientkontakt. Du är noggrann och effektiv och gillar att ta eget ansvar. Erfarenhet av patientadministrativt arbete inom sjukvård är meriterande. Det är en fördel om du gillar att ha många bollar i luften. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper som initiativförmåga, flexibilitet och samarbetsförmåga. Är detta något för dig så tveka inte att skicka in din ansökan! Intervjuer sker löpande. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Taxi Göteborg söker efter nya kollegor på deltid till deras kundtjänst i Frölunda. Här får du chansen att representera ett ärorikt företag genom att erbjuda god service åt kunderna. Du kommer ingå i ett härligt team med högt i tak som har stort fokus på att leverera den bästa och mest effektiva servicen. Trivs du i rollen att hjälpa andra och ser dig själv som serviceinriktad? Då är detta rollen för dig! Taxi Göteborg är en verksamhet som är igång dygnet runt, och arbetstiderna kan variera. Tillträdesdatum och anställning sker utefter behov. Välkommen med din intresseanmälan!
Har du minst ett års erfarenhet av service och bemötande via telefon?Är du dessutomserviceinriktad och har en god kommunikativ förmåga? Då kan denna tjänst passa dig, varmt välkommen med din ansökan! Om uppdraget Vi söker fem styckenväxeltelefonister till vår kund som är en myndigheti Mariestad. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia som startar2025-03-01 och pågår till 2025-08-31. Tjänstgöringsgraden är heltid 100%och du arbetar vid kundens lokaler i Mariestad. Dina arbetsuppgifter I din roll som växeltelefonist kommer du att vara ansikte utåt för myndigheten. Du kommer att arbeta serviceinriktad och snabbt kunna anpassa dig till olika situationer som kan uppstå samt tycka om att arbeta med människor. Du kommer att arbeta i telefonväxel med att vidarebefordra samtal så att de når rätt person eller grupp.För att trivas i rollen tror vi att du är positiv, serviceinriktad och kundorienterad. Det är viktigt att du har en god kommunikativ förmåga samt ett bra bemötande både mot kunder och kollegor där du inger förtroende. betydelsefullt är också att du kan arbeta självständigt, men samtidigt ha mycket god förmåga att samarbeta. En fördel tror vi du har om du stimuleras av att arbeta i ett högt tempo. För arbete på myndigheten ser vi också att du är noggrann, ansvarstagande och respekterar schemalagda tider. Dina kvalifikationer Avslutad gymnasieutbildning, eller likvärdigt, med godkända betyg Minst ett (1) års erfarenhet av service och bemötande via telefon Ha god kommunikationsförmåga i tal och skrift Goda kunskaper i engelska avseende tal och skrift Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 17 februari Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 169 30 00 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Hej!Vi söker nu några timvikariertill vårt härliga teami Linköping. Vi söker dig som skulle trivas i en roll som koordinatormed ettomväxlande och utmanande arbete. Hos oss så kommer du att vara en viktig kugge i ett stort maskineri.Sök arbetet som Bemanningskoordinator redan idag! Arbetsbeskrivning Som bemanningskoordinator på vår enhet så är arbetsuppgifterna i första hand att manansvarar förakut bemanning vid anställdas frånvaro inom affärsområdet Personlig assistans. Enheten hanterar ävenföretagets centrala växelfunktion. Våra arbetsverktyg är främst telefoni och dator.Tjänsten innebär ett växelvis högt tempo och stor vikt läggs vid hög service- och kvalitetsnivå.Arbetstidär förlagdpå dygnets alla timmar -Vardagar som helgdagar. Som Bemanningskoordinator kommer du även att * Dokumentera och arkivera * Ansvara över flertaletmailkonton * Samverka med övriga roller i företaget * Hantera viss post * Se till att kontoret ser representativ ut I övrigt söker vi dig som Vi tänker att du som söker besitter en god social kompetens och är en skicklig kommunikatör i såväl tal som skrift på svenska och engelska. Erfarenhet att arbeta med kundtjänst/service/bemanning via telefon och god datorvana är meriterande samt erfarenhet av Sonika är extra meriterande.Vi välkomnar sökande i alla åldrar och strävar efter mångfald och en jämn könsfördelning på arbetsplatsen. OmFrösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och våra kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrigt Vi tillämpar individuell lönesättning och följerkollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 250220 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Julio Arias [email protected] 010-1303637 / 010-1304040 Annelie Östlid [email protected] 010-1303745 / 010-1304040 Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 40 jobb