Växeltelefonist
Sök bland 35 lediga jobb som Växeltelefonist och börja ditt nya yrkesliv idag!
UppCom AB är ett helägt kommunalt bolag i Uppvidinge kommun. Bolaget ansvarar för all IT-verksamhet inom kommunens verksamheter avseende bredband, telefoni och IT-tjänster. UppCom är ett bolag som successivt genomför flera stora utvecklingsprojekt inom IT. Vårt kontor finns i Åseda men vi är verksamma i hela kommunen. Idag tio anställda och behöver bli en till. Vi söker nu efter en serviceinriktad och tekniskt intresserad telefonist/servicekoordinator till vårt team i Åseda! Om tjänsten Som telefonist/servicekoordinator hos oss har du en bred och varierad roll där du både besvarar inkommande samtal och hanterar enklare IT-support till Uppvidinge kommuns anställda. Du blir en viktig länk mellan kommunen, dess bolag och medborgare. Du hjälper även till med teknisk administration av mobiltelefoner och surfplattor. Arbetsuppgifter Serviceinriktat besvara inkommande samtal och hänvisa vidare till rätt person eller avdelning Konfigurera och leverera ut mobiltelefoner och surfplattor enligt avtal till kommunen och bolagen Viss ändring i växel- och hänvisningssystem Samarbeta med IT-teamets ServiceDesk för att säkerställa smidiga tekniska lösningar för kommunens medarbetare Svara på i förekommande fall bredbandsfrågor från kommunens invånare Arbeta i receptionen Kvalifikationer Erfarenhet av serviceyrken och kundkontakter Förmåga att snabbt lära sig nya system och arbetssätt God kommunikationsförmåga, en professionell telefonvana och duktig receptionist Erfarenhet av kommunal verksamhet fungerar och dess administrativa processer är meriterande Goda språkkunskaper i svenska och engelska Teknikintresse är meriterande Övrigt Placeringsort: Åseda Start: Omgående Omfattning: Heltid i 6 månader via OnePartnerGroup Arbetstid: Dagtid mån-fre Vill du bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan redan idag! När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega! Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig. Ansökan För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Annie Afram på [email protected] I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.
Telefonist på deltid (70%) till Uppsala Stift. Växeln på Uppsala stiftskansli svarar för snart 30% av Svenska kyrkans inkommande samtal från församlingar, pastorat och stiftskanslier över hela landet. Visionen för växeln är att den på sikt ska bli Svenska kyrkans kontaktcenter. Nu letar vi efter en ny telefonist som vill bidra till att få visionen att bli verklighet. Om tjänsten Som telefonist i Svenska kyrkan hanterar du många olika typer av samtal med människor i olika faser i livet. Det är samtal gällande allt ifrån dop, vigsel, begravning och mycket annat. Eftersom du som telefonist är mångas första kontakt med Svenska kyrkan är gott bemötande, professionalism och ödmjukhet något vi förutsätter för tjänsten. Huvudsakliga arbetsuppgifter som telefonist: - Ta emot inkommande samtal - Koppla samtal - Kontakt med församlingsrepresentanter - Administrera information om exempelvis öppettider och frånvaro i telefonisystemet - E-posthantering Vem är du? Du är en kommunikativ och empatisk person som kan hantera att ställa om mellan samtal av mycket olika karaktär. Du motiveras av att ge bästa möjliga service med ett lyhört, omhändertagande och omsorgsfullt sätt i de samtal du hanterar. Du kan hantera den stress som många samtal kan åstadkomma under begränsade delar av arbetsdagen. Du är noggrann och kan hålla ordning och gillar tydliga ramar för ditt arbete. Eftersom verksamheten är under tillväxt så är det en fördel om du är nyfiken på de förändringar som väntar. Då du är en representant för Svenska kyrkan i ditt arbete så ser vi att professionalism och ett gott bemötande är signifikant för ditt arbetssätt. Vi söker dig med: - Gymnasieutbildning eller grundskola och arbetslivserfarenhet från likvärdigt arbete - God datorvana, Microsoft 365 eller motsvarande. - Flytande svenska, muntligt och skriftligt - Tidigare erfarenhet som telefonist eller receptionist - Tidigare erfarenhet av telefonsystem som ACE och Telia Touchpoint. Det är meriterande om du - Har erfarenhet av arbete, volontärsarbete eller engagemang i Svenskkyrklig församling - Arbetat med något serviceyrke, t.ex. inom vård och omsorg - Arbetat inom idéburen sektor Vi erbjuder Vi erbjuder dig arbete med intressanta och meningsfulla frågor i en stimulerande arbetsmiljö. Kansliet erbjuder flexibla arbetssätt, där det egna ansvarstagandet är viktigt likväl som nära samverkan med kollegor. Utöver det erbjuds hälsofrämjande förmåner. Rollen utgår från stiftskansliet som är beläget i centrala Uppsala, med några minuters promenad från Uppsala centralstation. Ansök Ansök med ett personligt brev och CV genom att klicka på ansökningsknappen senast 25e maj Varmt välkommen med din ansökan! Övrig information Placering: Servicebyrå utveckling Omfattning: 70% Varaktighet: Tillsvidare Tillträde: 1/9-25 eller enligt överenskommelse Vill du veta mer? För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta: Sofia Martens, koordinator 018-680811 [email protected] Martin Valman, enhetschef 018-680729 [email protected] Fackliga företrädare: SACO Lena Blom [email protected] 018-68 07 54 Vision Ewa Söderlund [email protected] 018-680 791 KyrkA Anders Hedman [email protected] 018-68 07 86 Om Uppsala Stift Uppsala stifts grundläggande uppgift är att främja och ha tillsyn över församlingslivet, samt förvaltande uppgifter. Övergripande vision för Uppsala stift uttrycks i orden ’’Hållbar gemenskap där tro och liv kan växa’’. Alla medarbetare har en viktig roll att stödja vårt uppdrag och visionsarbete. Stiftet omfattar 51 församlingar och pastorat med flera tusen anställda, förtroendevalda och många ideellt engagerade. Uppsala stift sträcker sig från Kungsängen i söder till Gnarp i norr och har sitt kansli i Uppsala.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för service blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som svarsservice agent är din roll avgörande för goda kundupplevelser och effektivt kundbemötande. Du kommer ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckor med betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som alltid vill uppnå nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig, noggrann och effektiv i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder behovsanställning utefter din tillgänglighet! Arbetstider: 07.00-23.00 alla dagar i veckan - vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba vardagar och helger. Är du redo för nästa kliv? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vill du göra skillnad på riktigt? Är du personen som har människan i fokus och är lyhörd för kundens behov? Välkommen till oss - på Coor är du skillnaden! Vilka är vi? Coor är en trygg arbetsgivare med en varm och inkluderande kultur där du får möjligheter att utvecklas och växa i din karriär. Vi är ett innovativt företag med hög ambitionsnivå och utveckling. Vi sätter stort fokus på att leverera hög service i allt vi gör. Vad kommer du att få arbeta med? Som kundkommunikatör är du den första som möter kunden när de ringer. Du hanterar många inkommande samtal, både tillsammans med kollegor och ibland självständigt. I dina arbetsuppgifter ingår huvudsakligen: - Ta emot och besvara inkommande samtal på ett professionellt och serviceinriktat sätt - Hantera samtal genom att effektivt lotsa dem vidare - Ge support och svara på frågor från inringande personer - Självständigt söka upp och använda rätt information för att ge bästa möjliga hjälp till den som ringer - Aktivt bidra med förbättringsförslag för att utveckla vår service mot kund och vår egen verksamhet Vem är du? Du är en serviceinriktad person som vill skapa skillnad för människor och är lyhörd för alla som ringer in och deras behov. Du kan hantera svåra samtal under tidspress och har förmågan att anpassa dig efter varje unikt samtal. Du arbetar effektivt och strukturerat, och får nytta av det under bitvis högt tempo. Du är en lagspelare som ställer upp när det behövs, men trivs också med att arbeta självständigt. Vi söker dig: - Tidigare erfarenhet från växeltelefoni eller arbete inom servicebranschen är detta starkt meriterande. - Din svenska och engelska är god i både tal och skrift - Du har lätt för att söka och ta till dig information via datorn och erfarenhet från att arbeta i olika system och program är ett plus Om tjänsten - Anställningsform: Timanställning - Arbetstid: Måndag-Fredag 07.00-18.00 - Startdatum: 16/6-2025 För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester samt vid anställning utför även bakgrundskontroller på all vår personal. Övrig information Vid frågor kontakta: Jenny Ahlbom, [email protected] / [email protected] Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Vi ser fram emot din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om. Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Välkommen till ett härligt team som arbetar med att sprida glädje och hjälpa våra invånare på kontaktcentret - vi behöver dig! Hos oss i Nynäshamns kommun får du använda dina färdigheter för att verkligen göra skillnad. Vi har en positiv och trygg arbetsmiljö där våra medarbetare stöttar och inspirerar varandra. ”Varje dag utmanar vi varandra att tänka nytt och göra vårt bästa!” Arbetsuppgifter Som kommunvägledare arbetar du med att vägleda medborgare och besökare via telefon, olika digitala kanaler eller vid personliga besök. Vi tar emot ärenden, ansökningar och svarar på frågor om kommunens alla verksamheter. Det är vanligt med frågor som rör ekonomiskt bistånd, äldreomsorg, bygglov och barnomsorg. Kommunvägledarna kan också ha olika ansvarsområden. I vårt uppdrag ingår även att löpande förbättra servicen till våra medborgare och företagare, vilket medför att vi har nära dialog med kommunens alla verksamheter. I rollen som kommunvägledare kommer du att: • ge personlig och god service och korrekta svar i alla kontakter • bedöma och besvara inkommen fråga • bemanna receptionen, arbeta i telefoni- och olika verksamhetssystem • samarbeta i team med kommunens alla förvaltningar • kommunicera via personliga möten, telefon, mejl, digitala kanaler och sociala medier • bidra till verksamhetsutveckling och effektivisering • handlägga färdtjänst och vigsel Om arbetsplatsen Kommunstyrelseförvaltningens uppdrag är att leda, samordna och följa upp kommunens verksamheter. Vi säkerställer att kommunen fungerar effektivt och att invånarna får den service de behöver, samtidigt som vi stöttar förtroendevalda och förvaltningar. Nynäshamns kommun strävar alltid efter att erbjuda en trygg och stimulerande miljö för alla våra invånare. Med fokus på livskvalitet och spännande kultur- och fritidsaktiviteter är kommunen en del av Sveriges expansiva region, där samarbete och kreativitet står i centrum. Här värderar vi öppenhet och prestigelöshet. Våra förvaltningar driver utvecklingen framåt med evidensbaserade metoder och satsningar på infrastruktur. Om du uppskattar en arbetsmiljö som prioriterar kvalitet och service, är vi arbetsplatsen för dig. Det här söker vi hos dig För att lyckas i rollen har du: • högskolepoäng, högskoleutbildning • två års erfarenhet av att arbeta på kontaktcenter/kundcenter • förmåga att söka och hantera information i olika verksamhetssystem och ärendehanteringssystem • mycket goda svenska kunskaper i tal och skrift • mycket goda engelska kunskaper i tal och skrift Det är meriterande om du har: • erfarenhet av kommunal verksamhet • erfarenhet av att utveckla och leda projekt för kontaktcenter/kundcenter • ytterligare språkkunskaper • tidigare kunskaper om kommunal eller annan offentlig verksamhet eller organisation Personliga egenskaper vi letar efter Vi söker en kommunikativ och strategisk person som kan navigera smidigt i en komplex informationsmiljö. För att lyckas hos oss är det viktigt att du är nyfiken, analytiskt stark och snabbt kan ta till dig och förmedla information. Du har en förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer, både med kollegor och våra invånare. Din flexibilitet och förmåga att arbeta självständigt, lika väl som i team, gör dig till en viktig resurs i vår gemenskap. Det här erbjuder vi dig • Hos oss får du göra skillnad i människors liv. Här har du nära till din chef och dina kollegor, påverkan och beslut. • Nynäshamn är en lugn och trygg kommun. Tryggheten finns även i våra team – vi är prestigelösa, uppmuntrar och backar upp varandra när det behövs. • Nynäshamns kommun är en del av Sveriges starkaste tillväxtregion. Vår resa ger dig möjlighet till utmaningar och varierande arbetsuppgifter. • Vi erbjuder fri tillgång till gym. Du får även friskvårdstimme eller friskvårdsbidrag. • Du har möjlighet till semester- och pensionsväxling. • Vi har en aktiv personalförening där du kan hyra stugor i fjällen och i skärgården. Du kan också delta i olika aktiviteter som till exempel padel, kajak och ridning. Vår rekryteringsprocess Vi tillämpar löpande urval och använder en kompetensbaserad rekryteringsmetod för en rättvis och objektiv bedömning. Mångfald är en tillgång, och vi välkomnar alla sökande. Vissa tjänster kan kräva utdrag ur belastningsregistret. Vi ser fram emot din ansökan och hoppas att du vill bli en del av vårt team! Information om tjänsten Tillträde: enligt överenskommelse Anställningsform: Tidsbegränsad anställning till och med 31 augusti 2026 Sysselsättningsgrad: Heltid Antal lediga befattningar: 1 Ref. nr: KS/2025/0264/023
Vi söker dig som vill bli världens bästa telefonist! Är du en serviceinriktad och social person, som är orädd i telefon, och kan detta med att lyssna och skriva samtidigt? Då har vi jobbet för dig! Arbetsuppgifter Under din arbetsdag kommer du svara på inkommande telefonsamtal från olika branscher och ha datorn som ditt främsta arbetsverktyg vilket kräver att du är en van datoranvändare samt har lätt för att lära dig nya system. Vi söker dig som har...Ett leende som hörs genom telefonen. Mod nog att fråga när du ej förstår. En positiv personlighet med mycket energi. Vi tror att du är en lyhörd, lugn, positiv och utåtriktad person, som trivs med att arbeta med service. Du bör vara ordningsam, stresstålig samt ha en förmåga att vara vänlig, även i de mest pressade situationer. Du har en bra förmåga att hålla många bollar i luften, och klara av att hålla fokus även under perioder med hög arbetsbelastning. För att lyckas(erfarenhet och krav)... Behöver du inte ha tidigare erfarenhet som telefonist, det är meriterande men inget krav. Du behöver gilla att prata i telefon då det är vårt främsta arbetsverktyg. Har du erfarenhet från serviceyrket, och är van vid att ha kundkontakt och prata med kunder, så kommer du både gilla, och med stor sannolikhet fixa jobbet galant. Många gånger behöver man kunna LYSSNA och SKRIVA samtidigt. För tjänsten krävs också att du behärskar svenska i både tal och skrift. Vi har många kunder med utländska kontakter, varför det är väldigt viktigt att du talar och förstår engelska. För att lyckas har du lätt för att prata, oavsett vem som finns på andra sidan luren. Till detta har du en snabb tangentbordsteknik och kan detta med att lyssna och skriva samtidigt. Kvalifikationer Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift Goda kunskaper i engelska, främst i tal då många kunder pratar engelska när dom ringer. Du har minst gymnasiekompetens eller annan lämplig utbildning alternativt likartad arbetslivserfarenhet. God datavana och tangentbordsteknik. Du kommer att få utbildning i våra program och även i samtalsteknik, som kommer hjälpa dig få fram information, som gör att du kan utföra ditt jobb på bästa sätt. Vi kommer lägga stor vikt på dina personliga egenskaper och tror att du är en person som vill vara med och bidra till dina kollegors trivsel genom att sprida en god stämning på arbetsplatsen. Välkommen med din ansökan För att vi ska kunna hantera din ansökan ber vi dig maila oss både CV + Personligt brev. Ange även vilken om det är heltid eller deltid du söker(hur många procent söker du). maila till: [email protected]
Letar du efter ett extrajobb där du får använda dina kunskaper inom kundservice i en samhällsviktig verksamhet? Då har vi uppdraget för dig! Om uppdraget Vi söker samhällsvägledare till konsultuppdrag hos vår kund i Linköping. Arbetet är förlagt under kontorstid på vardagar och du förväntas ha möjlighet att arbeta minst 2 heldagar i veckan. Vissa pass bokas in i förväg men du behöver även vara bekväm med att bokas in på pass akut samma dag. Vår kunds behov ökar även under sommaren och söker personal som kan arbeta på heltid under v. 28-32. Upplärning för tjänsten sker på plats. Dina arbetsuppgifter I rollen som samhällsvägledare vägleder du allmänheten angående olika samhällsfunktioner. Arbetet innebär; Kundkontakt via telefon och e-post där du vägleder och informerar Administration i verksamhetens ärendehanteringssystem Dina kvalifikationer Gymnasiekompetens Erfarenhet inom serviceyrke Mycket goda kunskaper i svenska och engelska både tal och skrift God datorvana Meriterande Tidigare erfarenhet av kundtjänst, callcenter eller reception Vad vi erbjuder dig Genom detta uppdrag får du ett roligt och givande extrajobb som utvecklar dina kunskaper inom samhällsfunktioner och breddar ditt kontaktnät inom offentlig verksamhet. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2025-05-22. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du ansvarig rekryterare under kontorstid på [email protected] alternativt 08-122 00 450. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för service blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som svarsservice agent är din roll avgörande för goda kundupplevelser och effektivt kundbemötande. Du kommer ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckor med betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som alltid vill uppnå nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig, noggrann och effektiv i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder behovsanställning utefter din tillgänglighet! Arbetstider: 07.00-23.00 alla dagar i veckan - vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba vardagar och helger. Är du redo för nästa kliv? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för service blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som svarsservice agent är din roll avgörande för goda kundupplevelser och effektivt kundbemötande. Du kommer ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckor med betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som alltid vill uppnå nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig, noggrann och effektiv i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder behovsanställning utefter din tillgänglighet! Arbetstider: 07.00-23.00 alla dagar i veckan - vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba vardagar och helger. Är du redo för nästa kliv? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Skellefteå Taxi söker telefonister Vill du vara en viktig del av Skellefteå Taxi i sommar? Skellefteå Taxi söker serviceinriktade och positiva telefonister för främst helgarbete under sommaren, med möjlighet till fortsatt arbete till hösten. Vi söker dig som: Brinner för att ge god service och bemöta kunder på ett professionellt sätt Är positiv och gillar att samarbeta med kollegor Kan hantera varierande tempon Talar och skriver flytande svenska Är ansvarstagande och självgående Om tjänsten: Arbetet sker huvudsakligen under helger men även arbete på veckorna kan förekomma Du tar emot taxibeställningar via telefon och digitala kanaler Start: Enligt överenskommelse Vi erbjuder: Ett roligt arbete med varierande tempo och trevliga kollegor Möjlighet till fortsatt arbete till hösten Intresserad? Skicka din ansökan så snart som möjligt – urval sker löpande! Skellefteå Taxi AB, är ett personalägt taxibolag med 27 delägare, som har ca 100 fordon till sitt förfogande. Inom bolaget arbetar cirka 200 medarbetare. Verksamhetsområdet är i huvudsak Skellefteå och Norsjö kommun.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 35 jobb