Växeltelefonist
Sök bland 24 lediga jobb som Växeltelefonist och börja ditt nya yrkesliv idag!
Vill du göra skillnad på riktigt? Är du personen som har människan i fokus och är lyhörd för kundens behov? Välkommen till oss - på Coor är du skillnaden! Vilka är vi? Coor är stabil arbetsgivare en varm och inkluderande kultur där du får möjligheter att utvecklas och växa i din karriär. Vi är ett innovativt företag med hög ambitionsnivå och utveckling. Vi sätter stort fokus på att leverera hög service i allt vi gör. Vad kommer du att få arbeta med? Som kundkommunikatör är du den första som möter kunden när de ringer. Du hanterar många inkommande samtal, både tillsammans med kollegor och ibland självständigt. I dina arbetsuppgifter ingår huvudsakligen: - Ta emot och besvara inkommande samtal på ett professionellt och serviceinriktat sätt - Hantera samtal genom att effektivt lotsa dem vidare - Ge support och svara på frågor från inringande personer - Självständigt söka upp och använda rätt information för att ge bästa möjliga hjälp till den som ringer - Aktivt bidra med förbättringsförslag för att utveckla vår service mot kund och vår egen verksamhet Vem är du? Du är en serviceinriktad person som vill skapa skillnad för människor och är lyhörd för alla som ringer in och deras behov. Du kan hantera svåra samtal under tidspress och har förmågan att anpassa dig efter varje unikt samtal. Du arbetar effektivt och strukturerat, och får nytta av det under bitvis högt tempo. Du är en lagspelare som ställer upp när det behövs, men trivs också med att arbeta självständigt. Vi söker dig: - Tidigare erfarenhet från växeltelefoni eller arbete inom servicebranschen är detta starkt meriterande. - Våra öppettider är 07:00-18:00 - Din svenska och engelska är god i både tal och skrift - Du har lätt för att söka och ta till dig information via datorn och erfarenhet från att arbeta i olika system och program är ett plus Om tjänsten - Anställningsform: Tillsvidareanställning - Sysselsättningsgrad: Deltid/Heltid 75-100% - Arbetstid: 07:00-18:00 - Startdatum: 2025-07-14 - Provanställning: 6 månader För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester samt vid anställning utför även bakgrundskontroller på all vår personal. Övrig information Vid frågor kontakta: Henrik Pettersson 010-5597553 eller mail [email protected] Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Vi ser fram emot din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om. Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Är du studerande och vill tjäna lite extra pengar? Har du lätt för att knyta kontakt med andra människor? Då är du varmt välkommen att söka tjänsten som telefonintervjuare hos AQ Analys! Information om tjänsten Professionals Nord söker för AQ Analys räkning dig som kan vara flexibel och gå in i rollen som intervjuare. Uppdraget är förlagt måndag-fredag 08:00-17:00 mellan veckorna 36–38, men med en flexibilitet i schemat så det går att kombinera med studier. För att ge dig rätt förutsättningar under uppdraget kommer en introduktion äga rum v.35, där du förväntas vara på plats en eftermiddag. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos AQ Analys. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och AQ Analys önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Arbetsuppgifter I rollen som intervjuare utgår du från AQ Analys kontor och genomför en kundundersökning i form av telefonintervjuer. Vi söker dig som • Studerar eftergymnasial utbildning på minst 50%• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer att trivas i rollen som telefonintervjuare hos AQ Analys. Eftersom arbetet till stor del sker självständigt över telefon är det viktigt att du är ansvarstagande, målinriktad och har en god förmåga att motivera dig själv. Du trivs med att kommunicera med olika människor och känner dig bekväm i att föra professionella samtal via telefon. Har du tidigare erfarenhet av att genomföra telefonintervjuer är det meriterande och ses som ett extra plus. START: Augusti, vecka.35STAD: ÖrebroURVAL: Sker löpandeKONTAKT: Mia Haaster Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Är du på jakt efter ett arbete som innebär mycket kundkontakt och som dessutom ger dig chans att bidra till högklassig kundservice? Då kan vi ha rätt utmaning för dig! Just nu söker vi på Manpower växeltelefonist till vår kund SGDS Gruppen i Östersund. Välkommen med din ansökan till oss på Manpower! Om uppdraget Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och SGDS Gruppen. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos vår kund i Östersund. Anställningen är på heltid med start i mitten av augusti 2025. Som växeltelefonist på plats hos SGDS Gruppen kommer du att vara företagets ansikte utåt och ta emot samtal från kunder som vill komma i kontakt med rätt person eller avdelning. Din uppgift är att erbjuda en professionell och personlig service samt svara på enklare frågor om företagets produkter och tjänster. Vem vi söker För att trivas i rollen som växeltelefonist behöver du vara social, engagerad och ha en hög servicegrad i ditt kundbemötande. Du är van att arbeta med datorn i din vardag och har goda kunskaper i att kommunicera på både svenska och engelska i tal och skrift. Det är ett plus om du har tidigare erfarenhet av kundservice eller arbete som växeltelefonist, men det är inget krav. Sök tjänsten idag! Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anna Ajax via e-post: [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Vi söker dig som vill bli världens bästa telefonist! Är du en serviceinriktad och social person, som är orädd i telefon, och kan detta med att lyssna och skriva samtidigt? Då har vi jobbet för dig! Arbetsuppgifter Under din arbetsdag kommer du svara på inkommande telefonsamtal från olika branscher och ha datorn som ditt främsta arbetsverktyg vilket kräver att du är en van datoranvändare samt har lätt för att lära dig nya system. Vi söker dig som har...Ett leende som hörs genom telefonen. Mod nog att fråga när du ej förstår. En positiv personlighet med mycket energi. Vi tror att du är en lyhörd, lugn, positiv och utåtriktad person, som trivs med att arbeta med service. Du bör vara ordningsam, stresstålig samt ha en förmåga att vara vänlig, även i de mest pressade situationer. Du har en bra förmåga att hålla många bollar i luften, och klara av att hålla fokus även under perioder med hög arbetsbelastning. För att lyckas(erfarenhet och krav)... Behöver du inte ha tidigare erfarenhet som telefonist, det är meriterande men inget krav. Du behöver gilla att prata i telefon då det är vårt främsta arbetsverktyg. Har du erfarenhet från serviceyrket, och är van vid att ha kundkontakt och prata med kunder, så kommer du både gilla, och med stor sannolikhet fixa jobbet galant. Många gånger behöver man kunna LYSSNA och SKRIVA samtidigt. För tjänsten krävs också att du behärskar svenska i både tal och skrift. Vi har många kunder med utländska kontakter, varför det är väldigt viktigt att du talar och förstår engelska. För att lyckas har du lätt för att prata, oavsett vem som finns på andra sidan luren. Till detta har du en snabb tangentbordsteknik och kan detta med att lyssna och skriva samtidigt. Kvalifikationer Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift Goda kunskaper i engelska, främst i tal då många kunder pratar engelska när dom ringer. Du har minst gymnasiekompetens eller annan lämplig utbildning alternativt likartad arbetslivserfarenhet. God datavana och tangentbordsteknik. Du kommer att få utbildning i våra program och även i samtalsteknik, som kommer hjälpa dig få fram information, som gör att du kan utföra ditt jobb på bästa sätt. Vi kommer lägga stor vikt på dina personliga egenskaper och tror att du är en person som vill vara med och bidra till dina kollegors trivsel genom att sprida en god stämning på arbetsplatsen. Välkommen med din ansökan För att vi ska kunna hantera din ansökan ber vi dig maila oss både CV + Personligt brev. Ange även vilken om det är heltid eller deltid du söker(hur många procent söker du). maila till: [email protected]
Malung-Sälens kommun har ca 10 000 invånare och ligger i natursköna Dalarna, hit kan du flyga till och från vår internationella flygplats i Sälen. Här finns Sälenfjällen som gör oss till norra Europas största vinterturismdestination. Malung- Sälens fantastiska natur, stora evenemang och upplevelser gör att vi bland annat kan erbjuda dig livskvalitet, möjligheter till ett aktivt friluftsliv och en trygg miljö för barn att växa upp i. Malung-Sälens medarbetare är nyckeln till framgång, därför vill vi skapa de bästa förutsättningarna för ett hållbart arbetsliv, för att du ska trivas, må bra och känna arbetsglädje. Som anställd hos oss erbjuder vi en rad förmåner bland annat: • Friskvårdsbidrag eller friskvårdtimme där verksamheten tillåter • Egen kommun-massör med förmånliga priser på friskvårdsmassage • Tillsvidareanställd och månadsavlönad personal erbjuds säsongskort till Sälenfjällens anläggningar till förmånligt pris • Flexibla arbetstider när det är möjligt Välkommen till en arbetsplats där respekt, omtanke och trygghet är grunden för allt vi gör! ARBETSUPPGIFTER Medarbetare till Servicecenter Malung-Sälens kommun Vill du vara med och göra skillnad i människors vardag? Nu söker vi dig som brinner för service och bemötande till vårt Servicecenter i Malung-Sälens kommun. Här får du en varierad och viktig roll i mötet med medborgare, företag och besökare. I den här rollen är du kommunens första kontaktpunkt den som många av våra medborgare, företagare och besökare möter allra först. Du gör vardagen enklare för andra genom att guida, informera och lösa problem med ett leende. Ingen dag är den andra lik, och du varvar personliga möten i receptionen med digital kommunikation via telefon, mejl och sociala medier. Som medarbetare i Servicecenter blir du en del av kommunens kanslifunktion. Du ger professionellt stöd och förstklassig service till allmänheten via flera kanaler. Du ansvarar även för praktisk administration, tar emot gods och hanterar beställningar. I din roll bidrar du aktivt till att utveckla vårt serviceerbjudande till exempel genom att hålla informationen på webbplatsen aktuell och vara delaktig i framtagandet av nya e-tjänster. Du har många kontaktytor, både internt och externt, och blir en viktig kugge i vårt dagliga serviceflöde. Rollen passar dig som gillar variation, har ett lösningsfokuserat förhållningssätt och drivs av att göra skillnad i varje möte. Exempel på arbetsuppgifter: • Ta emot inkommande samtal och mejl via kommunens växel (181 00) • Välkomna och hjälpa både bokade och spontana besökare i receptionen • Stötta besökare i att använda kommunens e-tjänster • Administrera interna beställningar • Besvara enklare frågor kopplade till webbplats och interna system • Ansvara för enklare publicering på kommunens webb och i sociala medier • Delta i utvecklingen av nya e-tjänster och processförbättringar • Medverka i länsgemensamma forum och möten kopplade till telefonilösningar KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en genuin känsla för service och ett professionellt bemötande i alla lägen. Du trivs i en roll med många kontaktytor, där du får vara lösningsorienterad, pedagogisk och flexibel. Du har tidigare erfarenhet från serviceyrken, gärna inom kundtjänst, reception eller offentlig verksamhet, och är van att möta människor i olika situationer. Det är meriterande om du har arbetat med kommunikations och marknadsfrågor. Vi ser det även som positivt om du har erfarenhet av att arbeta inom offentlig förvaltning. Du har god datorvana, är trygg i att arbeta i flera digitala system och uttrycker dig tydligt och pedagogiskt på svenska, både i tal och skrift. Du är strukturerad, självgående och trivs med att arbeta i ett högt tempo tillsammans med andra. Det är meriterande om du har erfarenhet av växel eller receptionssystem, publicering i digitala kanaler och sociala medier, samt att vägleda andra i användning av digitala tjänster. ÖVRIGT För att se alla våra pågående rekryteringar, se www.malung-salen.se/ledigajobb. Vi har inför rekryteringsprocessen beslutat om de medieval som ska göras i rekryteringen. Med anledning av detta motsäger vi oss all kontakt gällande annonsering, rekryteringshjälp och bemanningsförslag vänligen, men bestämt.
Vi söker en engagerad och serviceinriktad växeltelefonist med hög ansvarskänsla. I denna roll är du en av de första kontakterna för besökare, medarbetare och externa parter, vilket ställer krav på ett professionellt bemötande, stor noggrannhet och hög integritet. Du kommer att arbeta som konsult, vilket innebär att du är anställd av oss på Manpower men arbetar på plats hos vår kund i Stockholm. Arbetsuppgifter Som växeltelefonist är du en viktig del av vår dagliga servicefunktion. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: * Koppla inkommande samtal till rätt funktion eller medarbetare * Hänvisa och ta emot besökare i receptionen * Hjälpa till med lättare IT-ärenden * Utlämning och mottagning av IT-produkter * Felanmälningar till interna funktioner eller externa leverantörer * Påfyllnad och enklare skötsel av kaffemaskiner * Övriga administrativa och praktiska serviceuppgifter Kvalifikationer * Fullständig gymnasieexamen * Minst 6 månaders erfarenhet av roll som receptionist och/eller växeltelefonist * God datorvana och Microsoft Office * Erfarenhet av att använda telefonväxlar och hänvisningssystem * Talar och skriver svenska och engelska obehindrat * Har du liknande erfarenhet av arbete inom statlig myndighet/universitet eller högskola anses det som meriterande För att lyckas i den här rollen ser vi att du är person som är lösningsorienterad med ett starkt sinne för service och bemötande av människor. Du har även en fallenhet för att prioritera arbetsuppgifter. 📨 Intresserad? Skicka in ditt CV. Ditt CV behöver tydligt visa vart du har jobbat samt vilka system du arbetat i. Specificera vilka uppdrag som den efterfrågade erfarenheten har uppnåtts, inklusive tidsperioden i formatet ÅÅ-MM och om det rörde sig om en heltid- eller deltidsanställning. Arbetsplats: Stockholm Uppdragslängd: tom 17 november med chans till förlängning Omfattning: Heltid Tillträde: Omgående Ansökan Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sofia Reideborn via e-post: [email protected]. Urval sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Som konsult hos oss får du en personlig konsultchef som finns där för dig och tillsammans arbetar ni för att du ska utvecklas i din yrkesroll. Erbjudande Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över ett flertal interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.
Vill du göra skillnad på riktigt? Är du personen som har människan i fokus och är lyhörd för kundens behov? Välkommen till oss - på Coor är du skillnaden! Vilka är vi? Coor är stabil arbetsgivare en varm och inkluderande kultur där du får möjligheter att utvecklas och växa i din karriär. Vi är ett innovativt företag med hög ambitionsnivå och utveckling. Vi sätter stort fokus på att leverera hög service i allt vi gör. Vad kommer du att få arbeta med? Som kundkommunikatör är du den första som möter kunden när de ringer. Du hanterar många inkommande samtal, både tillsammans med kollegor och ibland självständigt. I dina arbetsuppgifter ingår huvudsakligen: - Ta emot och besvara inkommande samtal på ett professionellt och serviceinriktat sätt - Hantera samtal genom att effektivt lotsa dem vidare - Ge support och svara på frågor från inringande personer - Självständigt söka upp och använda rätt information för att ge bästa möjliga hjälp till den som ringer - Aktivt bidra med förbättringsförslag för att utveckla vår service mot kund och vår egen verksamhet Vem är du? Du är en serviceinriktad person som vill skapa skillnad för människor och är lyhörd för alla som ringer in och deras behov. Du kan hantera svåra samtal under tidspress och har förmågan att anpassa dig efter varje unikt samtal. Du arbetar effektivt och strukturerat, och får nytta av det under bitvis högt tempo. Du är en lagspelare som ställer upp när det behövs, men trivs också med att arbeta självständigt. Vi söker dig: - Tidigare erfarenhet från växeltelefoni eller arbete inom servicebranschen är detta starkt meriterande. - Du kan arbeta både dag, kväll, helg och natt, då schemat varierar - Din svenska och engelska är god i både tal och skrift - Du har lätt för att söka och ta till dig information via datorn och erfarenhet från att arbeta i olika system och program är ett plus Om tjänsten - Anställningsform: Tillsvidareanställning - Sysselsättningsgrad: 100% - Arbetstid: Skift - Startdatum: augusti - Provanställning: 6 månader För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester samt vid anställning utför även bakgrundskontroller på all vår personal. Övrig information Vid frågor kontakta: [email protected] Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Vi ser fram emot din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om. Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för service blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som svarsservice agent är din roll avgörande för goda kundupplevelser och effektivt kundbemötande. Du kommer ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckor med betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som alltid vill uppnå nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig, noggrann och effektiv i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder behovsanställning utefter din tillgänglighet! Arbetstider: 07.00-23.00 alla dagar i veckan - vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba vardagar och helger. Är du redo för nästa kliv? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för service blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som svarsservice agent är din roll avgörande för goda kundupplevelser och effektivt kundbemötande. Du kommer ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckor med betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som alltid vill uppnå nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig, noggrann och effektiv i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder behovsanställning utefter din tillgänglighet! Arbetstider: 07.00-23.00 alla dagar i veckan - vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba vardagar och helger. Är du redo för nästa kliv? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för service blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som svarsservice agent är din roll avgörande för goda kundupplevelser och effektivt kundbemötande. Du kommer ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckor med betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som alltid vill uppnå nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig, noggrann och effektiv i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder behovsanställning utefter din tillgänglighet! Arbetstider: 07.00-23.00 alla dagar i veckan - vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba vardagar och helger. Är du redo för nästa kliv? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 24 jobb