Vill du bli en del av vår familj? Nu söker vi en ny medarbetare till vår bar.Vill du ha kul medan du arbetar och få folk att njuta av sitt besök på vår bar? Vi letar efter kollegor som kan gå med i vår ambition att skapa den bästa gästupplevelsen någonsin inom vår bransch. Kvaliteter vi värdesätter är kreativitet, sociala färdigheter och en passion för förstklassig service. Att vara anställd på vår restaurang i Karlskrona innebär att du är inblandad i en gemenskap och ett team där vi tillsammans utvecklar, förstärker kedjan och vårt varumärke. Vill du vara med på en spännande restaurang resa ? Då tycker jag att du ska söka och hänga med oss och vår härliga restaurang familj. Vi kommer erbjuda dig en bra utbildning och utveckling. Du kommer jobbar över sommaren med chans till förlängning efter sommar Helt enkelt en chans du inte vill missa. Välkommen hem till oss på Stars and Stripes Karlskrona.
Vill du bli en del av vår familj? Nu söker vi nya medarbetare. Vill du ha kul medan du arbetar och få folk att njuta av sitt besök på vår restaurang? Vi letar efter kollegor som kan gå med i vår ambition att skapa den bästa gästupplevelsen någonsin inom vår bransch. Kvaliteter vi värdesätter är kreativitet, sociala färdigheter och en passion för förstklassig service. Att vara anställd på vår restaurang i Karlskrona innebär att du är inblandad i en gemenskap och ett team där vi tillsammans utvecklar och förstärker kedjan och vårt varumärke. Så vill du bara vara med på en spännande restaurang resa och bli en förebild för andra restauranger, vara med och utveckla och påverka framtidens restaurangkedja? Då tycker jag att du ska söka och hänga med oss och vår härliga restaurang familj. Du kommer jobbar över sommaren med chans till förlängning efter sommar Välkommen hem till oss på Stars and Stripes Karlskrona.
Gå med i vårt team på VIPAS AB! Har du vad som krävs för att trivas i den dynamiska IT-konsultvärlden? VIPAS AB, ett växande företag, bjuder in dig att ta del av nästa spännande projekt som vår nya medarbetare! Om VIPAS:Föreställ dig en värld där din affärsteknik är perfekt anpassad till dina mål – effektiv, skalbar och innovativ. På VIPAS AB är det precis vad vi strävar efter att skapa. Som ett IT-konsultföretag erbjuder vi inte bara tjänster, vi levererar skräddarsydda lösningar med hjälp av den senaste tekniken som Java och Python. Vårt team har gedigen erfarenhet inom mjukvaruutveckling, DevOps och ingenjörskonst, och vi leder er genom den moderna teknikens landskap med trygghet och framförhållning. Jobbeskrivning: Nyckelansvar: Krav: Varför jobba hos oss?VIPAS AB erbjuder attraktiva anställningspaket för IT-konsulter, i enlighet med Teknikföretagens (Almega) kollektivavtal. Att arbeta med oss innebär möjligheter inom olika branscher, vilket ger dig flexibilitet och möjligheter till utveckling. Om du är drivande och redo att anta nya utmaningar, är VIPAS familjen för dig! Du kommer att vara en del av ett innovativt team som driver framtiden inom telekom, fordon, detaljhandel och bank. Om du är redo att ta dig an utmanande projekt och växa i en banbrytande miljö, är detta möjligheten för dig! Ansök nuTveka inte att kontakta oss på [email protected] eller ringa oss på +46764341371 / +46739803973. Observera: Ansök om du har Sveriges PR/citizenship eller ett arbetstillstånd för Sverige. Hur ansöker du:Intresserade kandidater uppmanas att skicka in sitt CV och personliga brev. Gå med oss och driv innovation på VIPAS AB! Observera att vi rekryterar löpande, vilket innebär att uppdraget kan stängas innan sista ansökningsdatum. Om du är intresserad rekommenderar vi att du ansöker omedelbart!
Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match!Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vår region. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom rörlig farmaceut i Blekinge län kommer du arbeta omväxlande på regionens apotek i t.ex. Mjällby, Karlshamn, Olofström och Ronneby. Tillsammans med dina kollegor på respektive apotek arbetar du med rådgivning och försäljning av våra produkter och läkemedel. Att vara en rörlig farmaceut innebär att du en stor variation i din vardag då du befinner dig på olika apotek utifrån var vi har behov. Här kan vi verkligen säga att ingen dag är den andra lik! Som rörlig farmaceut förväntas du snabbt kunna sätta dig in i rutiner och arbetssätt för de apotek du rör dig inom. Oavsett vilket apotek du arbetar på agerar du med omtanke och engagemang där du på riktigt sätter kunden i centrum och där du aktivt bidrar till en förstärkt kundupplevelse. För att underlätta din roll som rörlig farmaceut erbjuder Apoteket, utöver grundlönen, ett arvode kopplat till rörlig resurs. Detta syftar till att täcka upp för bland annat resekostnader och ge dig förutsättningar att trivas och utvecklas i din roll. För oss är det viktigt att vi som apotek fortsätter att utvecklas och vi vill ha med dig på den resan. I rollen förväntas du därför bidra med idéer och initiativ för att utveckla de apotek du är verksam på till att bli självklara val för våra kunder. Till dig som rörlig farmaceut på Apoteket vill vi erbjuda en plattform där du kan utvecklas. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Hos oss har du möjlighet att växa som individ i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för de lokala apotekens öppettider och kan variera beroende på apotek. Välkommen till Apoteket!
Om Rentokil Vi är ett av Sveriges största företag inom skadedjurskontroll och matsäkerhet. I Sverige finns vi representerade från Boden i norr till Malmö i söder. Rentokil är en del av Rentokil Initial koncernen – världens största bolag inom skadedjurskontroll med huvudkontor i England. Rentokils vision är att uppfattas som det mest omtyckta och respekterade serviceföretaget i världen. Till våra huvudkunder hör försäkringsbolag, livsmedelsföretag, butikskedjor, hotell, kommuner, industrier och lantbrukare. Vi jobbar efter våra fyra värdeord, service, relationer, teamwork och ansvar. Den viktigaste framgångsfaktorn för oss är våra medarbetare. Vi tror att det är den enskilda individens glädje och engagemang som gör skillnad. Du kommer bli en del av ett härligt team! Vad vi erbjuder dig ett härligt gäng kollegor att arbeta med kollektivavtal friskvård årlig kick-off möjligheter att växa i en internationell organisation Beskrivning av tjänsten Vi söker en skadedjurstekniker med placering i Karlshamn, som med stort engagemang, stark drivkraft och ansvarstagande kan leverera våra tjänster. Du kommer attingåi enarbetsgruppsomsanerar mot flera typer av skadedjur som snabbt kan sprida sig i fastigheter men ävenutfören del skadeförebyggande inspektioner. Arbetet sker oftast självständigt och ställer därför stora krav på initiativförmåga, ansvarstagande, och kommunikation. Även saneringsarbete i projektform med kollegor och andra parter kan ske och då ställs krav på flexibilitet samt god återkoppling. Huvuddelen av verksamheten sker normalt på dagtid, vardagar.Tjänsten är en tillsvidareanställningmen möjlighet till andra anställningsformer finns. Din profil Du är kommunikativ, serviceinriktad och lösningsorienterad. Det är viktigt att du är bra både på att bygga och bibehålla goda kundrelationer. Du bör känna dig bekväm med svenska språket och ha kunskaper i engelska samt Microsoft Office-paketet. B-körkortför manuell växelär ett krav. Meriterande är vana av kundkontakt på olika nivåer vilket skapar god förståelse för hanteringen av våra beställare samt kontakten lokalt med den som är med vid leveranstillfället. Det är en stor fördel om du har erfarenhet från servicebranschen.Försäljningserfarenhet är ett plus. Ansökan Vi arbetar med löpande urval och därför vill vi gärna få in din ansökan så snart som möjligt. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Rentokil kontrollerar alltid belastningsregister före anställning. Välkommen med din ansökan!
Om Tellit Sedan 2016 har Tellit haft sin bas i Karlskrona och vi finns påWorld Trade Center i fräscha och moderna lokaler mitt i stan. Vi befinner oss i en spännande tillväxtresa ocherbjuder företagskunder våra innovativa lösningar inom mobil och fast kommunikation med vår egenutvecklade växellösning. Vi bygger vår framgång på långsiktiga relationer och en passion för förstklassig service. Hos oss får du kundservice utan väntetider, helt kundanpassade telefoni- ochväxellösningar med digitala verktyg för full kontroll. Nu behöver vi stärka upp med kollegor tillvårt framgångsrika team på Operations! Är du enproblemlösare med kundfokus? I denna roll får du dagligen använda ditt engagemang för kundservice för att hitta lösningar på olika typ avproblemoch samtidigt skapa positiva kund upplevelser. Som kollega påOperations ansvarar du tillsammans med kollegornaför att hantera inkommande ärenden via telefon, e-post och chatt. Du administrerar ärenden i vårt ärendehanteringssystem och driver varje ärende framåt med fokus på kundnöjdhet. I rollen ingår även att hantera utgående samtal. Teamet arbetar tillsammans mot gemensamma mål som exempelvis korta svars- och lösningstider samt hög kundnöjdhet.Vi värdesätter samarbete högt och hos oss är det viktigt att alla bidrar aktivt i det dagliga arbetet för att vi tillsammans ska nå framgång. Dina arbetsuppgifter innebär att: Hitta rätt lösningar för våra kunder och leverera förstklassig service. Säkerställa att kunden hålls informerad genom hela processen. Hantera ärenden med varierande omfattning och svårighetsgrad. Vem är du? - Du har slutförd gymnasieutbildning. Gärnaenslutfördhögskoleutbildning inomrelevant område,t ex ekonomi, IT. - Du har en positiv inställning,är kommunikativ och tycker om atthjälpa och serva kunder. - Du älskaratt hitta lösningar och vända kundutmaningar till möjligheter. Du har en naturligförmåga att hantera kundklagomål på ett professionellt och lösningsorienterat sätt. - Du är noggrann, flexibel och tycker om att lära dig nya saker. - Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska - Du har goda IT-kunskaper och håller dig uppdaterad om ny teknik inom området telefoni och datorer. Du är intresserad av att lära dig nytt inom området. - Du tycker om utveckling, bidrar med idéer och engagemang samt har en vilja att hitta förbättringar i verksamhet och arbetssätt. Vad vi erbjuder Hos Tellit får du möjlighet att arbeta i en engagerad och inspirerande arbetsmiljö där vi värnar om våra medarbetare och kunder. Vi erbjuder dig varierande uppgifter, en introduktion för att du ska känna dig trygg i vårt arbetssätt och våra system samt kollegor som finns där för dig när det behövs. Ansökan Hos oss är du inte bara en del av ett team – du blir en del av något större. Låter detta intressant?Välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi går igenom ansökningarna löpande.Vi ser fram emot att få veta mer om dig!
Mister York söker nya ledare till Karlskrona! Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus.Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Är du den vi söker?Vi söker dig som är ansvarstagande, utåtriktad,engagerad & bra på att samarbeta i grupp.Som person är du driven, sprider en positiv energi omkring dig till resten av arbetslaget och sätter laget före jaget. Du är resultatinriktad och inspirerar teamet till att ständigt uppnå högre resultat.Du förstår vikten av att vara en god förebild och tycker om att se dina kollegor växa och utvecklas. Vad innebär rollen som Shift Leader på Mister York?En Shift Leader har ansvar för att den dagliga driften drivs enligt Mister Yorks rutiner för att uppnå uppsatta KPIer och att restaurangen under skift når fastslagna försäljningsprognoser. Tillsammans med Managers och övriga Shift Leaders ingår du i restaurangens ledningsgrupp. Som Shift Leader leder du skift där du är ansvarig för hela restaurangens drift. Arbetsuppgifterna innefattar följande: Leda skift genom ansvar, medverkan och delegering av arbetsuppgifter Rutinmässig rapportering till Manager Sprider energi och glädje till medarbetarna som för detta vidare till gäst Coachning av medarbetare Ta emot och kontrollerar leveranser från leverantörer Inköp av varor Utbildning av nya medarbetare Ansvar för egenkontrollprogram, checklistor och att rutiner följs En Shift Leader har fullt ansvar för resultatet på enheten under sitt ledda pass. Resultatet innefattar kundnöjdhet, väntetider, renlighet och kvalitet. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. TJÄNST Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: 50% Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Timlön Arbetstider: Varierande; dag, kväll och helg. Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Dital – ett företag som ständigt växer När vi startade verksamheten 2009 var vi endast tre anställda – idag är vi 26, har tre DI Gasell-utmärkelser i ryggsäcken och finns i både Kalmar och Karlskrona. Vi har utvecklats i stadig takt men vi är långt ifrån klara! Vi utvecklas och växer hela tiden, och letar nu efter ännu fler säljare som vill växa tillsammans med oss. Om jobbet – Familjärt team, provision utan tak och utveckling Hos oss jobbar du självständigt mot din egen budget samtidigt som du är en del av ett familjärt team som alltid stöttar och hjälper varandra i strävan att nå vårt gemensamma kontorsmål. Här kan du känna dig trygg, med både trygga anställningsavtal och försäkringar samt en fast grundlön – men här finns inget tak. Vi erbjuder personlig coachning, vidareutbildning inom försäljning och självledarskap, goda möjligheter till vidareutveckling inom företaget och självklart – provision utan tak! Hur långt du kan gå eller hur mycket du kan tjäna är med andra ord helt upp till dig. Exklusiv partner till Telia Sedan 2013 är vi exklusiv partner till Telia och säljer Telias kommunikationslösningar till företag. Bra för kunden, och för dig. I din roll, där du kontaktar nya och befintliga Telia-kunder för att presentera helhetslösningar gällande mobilabonnemang, bredband och växellösningar, kan du därmed alltid garantera kvalitet och trygghet. Telia har nämligen överlägset bäst täckning samt flest nöjda kunder – och du har fina erbjudanden att presentera för de företag du kontaktar. Vi erbjuder: Fast grundlön med provision utan tak Betald försäljningsutbildning och produktutbildning Vidareutbildningar inom försäljning och självledarskap Utmanande säljtävlingar där du kan vinna attraktiva priser Personlig coachning varje dag för att hjälpa dig att lyckas Goda möjligheter till vidareutveckling inom företaget Roliga arbetsdagar i en trivsam arbetsmiljö Tryggt anställningsavtal och försäkringar Våra arbetstider är måndag-fredag 08:00-16:00 med möjlighet att sluta 12:00 på fredagar. Och du? Vi lovar attdu kommer få både trevliga kollegor och nya vänner hos oss. Behöver du någon tidigare erfarenhet? Nej, vi erbjuder utbildning och coachning oavsett tidigare erfarenhet. Det är meriterande, men inget måste. Det som däremot är ett måste är att du är nyfiken, ambitiös och målmedveten. För att lyckas i rollen behöver du också vara en god lyssnare och ha förmågan att skapa goda affärsrelationer. Vi ger dig förutsättningarna för att lyckas, men tar för givet att du tar stort ansvar för att nå dina målsättningar och göra våra kunder nöjda. Dina anställningsvillkor Företagsrådgivare Heltid Tillsvidareanställning Fast grundlön med provision utan tak Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:00 Krav: Behärskar svenska i tal och skrift. Hör av dig till oss! Låter det som något för dig? Sök direkt utan CV via jobb.dital.se! Vi återkommer till dig inom ett par veckor.
Vi söker personal till hemstäd Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i Blekinge där man täcker områdetfrån Karlshamn till Karlskrona. Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Flyttstäda Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du… Förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska Har körkort och tillgång till egen bil (krav) Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Karlshamn till Karlskrona med omnejd Anställning:50% med 6 månader provanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
Personlig Assistent Sökes (Karlskrona) Just nu söker vår härliga uppdragsgivare som bor ca 15 min utanför Karlskrona timvikarier med möjlighet att arbeta mer under sommaren.Är du en empatisk, engagerad och ansvarsfull person som söker ett meningsfullt och givande arbete? Är du påhittig, engageradochkreativ? Tycker du om att bada, titta på hockey, gå på musikkonserter som det är fart och fläkt i och gillar du äventyr utifrån uppdragsgivarens förutsättningar? Har du körkort är det en merit för denna tjänst men inget krav. Vad innebär jobbet som Personlig Assistent?Som personlig assistent kommer du att stödja brukaren i vardagliga situationer, vilket kan inkludera personlig hygien, hushållssysslor, inköp, samt att följa med till aktiviteter och möten. Ditt arbete är anpassat efter brukarens behov och önskemål, med målet att främja en självständig och innehållsrik tillvaro. Kvalifikationer Erfarenhet av vårdarbete eller liknande är meriterande, men inte ett krav Personliga egenskaper som att vara ödmjuk, flexibel och lyhörd är det vi letar efter God förmåga att kommunicera på svenska, både i tal och skrift Vi erbjuder Fortbildning och stöd i din roll som personlig assistent. En chans att göra en verklig skillnad i någons liv. Så här ansöker du För att ansöka till tjänsten hos oss RTFL Care, skicka in ditt CV och ett personligt brev där du beskriver varför just du lämpar dig för rollen. Vi ser fram emot din ansökan! RTFL Careär en arbetsgivare som värdesätter mångfald och jämlikhet. Vi uppmuntrar därför alla kvalificerade kandidater, oavsett kön, ålder, etnisk tillhörighet, religion, eller sexuell läggning, att söka tjänsten.
Välj ett jobb för att visa detaljer