Behandlingspedagog till Nytida Spjutsbygd
Nytida AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

På Nytida HVB Spjutsbygd kommer du att vara med och stötta ungdomarna i deras vardag med allt från behandlingsarbete till skola, vardagssysslor samt fritidssysselsättning. En viktig del i arbetet är att utgöra en trygghet för våra ungdomar. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar –respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Om rollen Vi söker nu två behandlingspedagoger till Nytida HVB Spjutsbygd med uppdrag att arbeta som kontaktperson. I rollen som kontaktperson på HVB Spjutsbygd ger du stöd till våra placerade ungdomar i den dagliga vardagen utifrån upprättad vårdplan från uppdragsgivaren och arbetar utifrån ett behandlade och pedagogiskt förhållningssätt. Du kommer vara ansvarig att upprätta en genomförandeplan efter vårdplanen från uppdragsgivare. Du som kontaktperson arbetar med arbetsuppgifter enligt Steg för Steg modellen och du kommer vara en viktig del av behandlingsarbetet. Du kommer att ha veckovisa enskilda samtal med ungdomen innehållande feedback, intervention, planering och ungdomens egna punkter. Dina arbetsuppgifter skiftar utifrån varje individuell planering och behov, vilket ställer krav på att du är flexibel och lösningsorienterad. I arbetet ingår dokumentation, behovsinventeringar och rapporter till våra uppdragsgivare. Du förväntas därför vara bekväm med att dokumentera och ha god datakunskap samt god kunskap i det svenska språket. I arbetet ingår även sysslor som är vanligt förekommande i ett hem. Som kontaktperson på HVB Spjutsbygd arbetar man utifrån ett schema som innebär dag, kväll, varannan helg och sovande jour. Om HVB Spjutsbygd Nytida Spjutsbygd är ett behandlingshem som ligger strax utanför Karlskrona. Verksamheten har tio platser men vi gör alltid en kvalificerad bedömning kring hur många ungdomar vi har placerade samtidigt. Målsättningen är att den unge efter avslutad behandling får en ökad livskvalité. HVB Spjutsbygd vänder sig till pojkar och flickor i åldern 13 till och med 18 år. De ungdomar som placeras på HVB Spjutsbygd har ofta en psykosocial problematik, riskbeteende och normbrytande beteende, relations- och skolproblematik. Ungdomarna kan också ha en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning som försvårar problematiken. Vi har även sjuksköterska kopplad till verksamheten. De metoder och förhållningssätt vi arbetar med är: - Steg för steg - ACRA - Lågaffektivt bemötande - MI För att skapa förutsättningar för delaktighet hos nätverket är vi transparenta i vårt arbete, samverkan och återkoppling är ett regelbundet inslag. Din erfarenhet och kunskap Vi söker dig som har en pågående eller färdig utbildning som är: - Minst 2-årig eftergymnasial utbildning med relevant utbildning inom socialt arbete, behandlingspedagog, socialpedagogik eller beteendevetenskap eller annan relevant högskoleutbildning. Meriter - Erfarenhet från tidigare arbete på liknande verksamhet där du mött ungdomar med diagnoser inom NPF och/eller psykosocial problematik. - Utbildning inom KBT, ART, Repulse, MI eller Lågaffektivt bemötande. Personliga egenskaper Vi förväntar oss att du möter ungdomarna med respekt, förmedlar en känsla av trygghet och är närvarande i varje möte. Det är viktigt att du har ett professionellt förhållningssätt gentemot våra placerade ungdomar och dess nätverk, uppdragsgivare och dina kollegor. Arbetet kräver att du är ansvarstagande och är prestigelös. Du delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter och ser det som självklart att bidra till ett positivt arbetsklimat. I rekryteringen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet och vill att du lever våra värderingar: Respekt– Alla har rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar– Vi har medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder. Enkelhet– Det är enkelt att påverka och att vara medarbetare eller att bo och vistas hos oss. Kunskap– Vi reflekterar, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. För tjänster där arbetet innebär direkt och regelbunden kontakt med barn och ungdomar, samt för verksamhet inom LSS, vård- och omsorg, hälso-och sjukvård, psykiatrisk vård och missbruksvård, ska giltigt utdrag ur polisens belastningsregister visas upp vid intervjutillfället. Tänk på att det kan ta tid att få utdraget så beställ det i god tid för att rekryteringsprocessen inte ska fördröjas. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas under rekryteringstiden. Körkort B är ett krav! Vi kontrollerar samtliga medarbetares körkort inför en anställning och följer upp detta varje år. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Övrigt Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: Enligt överenskommelse men vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Sista ansökningsdag: 2025-04-30 För mer information kontakta: Gruppchef Bonnie Önnhagen, [email protected] Verksamhetschef Anette Edlund, anette.edlund@nytida. Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behövs uppvisas vid en eventuell anställning. Du beställer det via polisens hemsida för HVB-verksamhet Körkort är ett krav Facklig kontakt: Vision, Magnus Sällström, Mobil: 076-6217721 Mail: [email protected] Kommunal 010-442 90 32 Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.

12 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Jobba som personlig assistent i Karlskrona i sommar!

Våra assistansanvändare runt om i Karlskrona söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

5 mars 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Project manager /Projektledare elkraft
Hughes Power System AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

PROJECT MANAGER Hughes Power System AB in Nättraby is looking for a Project Manager with experience of electrical medium and high voltage systems within electricity distribution - transmission and railway electrification. Hughes Power System, is a leading Swedish manufacturer of environmentally friendly equipment for the electrification of railway systems and electricity distribution-transmission systems. We value high quality standards and innovative approaches in the development process. What we offer: - Opportunity to be part of a company that leads in environmentally friendly equipment for electrification. - A dynamic work environment where creativity and innovation are encouraged - Challenging projects and the opportunity to work with advanced technology - A dedicated and supportive work environment where your voice is heard and your competence is appreciated Who we are looking for: • Knowledge and experience in electrical equipment and high voltage systems and associated mechanical systems • Complete planning and supervision of production and deliveries • Technical English in speech and writing at a professional level • Ability to understand and interpret product requirements and standards • Strong problem-solving skills and accuracy in detail work As part of our team, you will have the opportunity to showcase our products and will be expected to communicate clearly and effectively with other team members to ensure our products meet our customers' expectations and needs. If you believe you have the skills and experience, we are looking for, please submit your application today with your resume and a cover letter outlining your experience and why you are the perfect candidate for this position. Hughes Power Systems The company's customers are from New Zealand, Africa, North America and central Europe. The customers are railway companies and electricity distribution companies. We have all imaginable electrical engineering equipment, climate simulation equipment, modern machine shop with several CNC controlled machines, 5-axis simultaneous milling, sheet metal workshop with laser cutting equipment, edge pressing and a robotic laser welding system in progress. We manufacture most of the details of our products. www.hughespowersystem.com https://www.youtube.com/@hughespowersystem

4 mars 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Undersköterska sökes till Timansstenar äldreboende, Norlandia Äldreomsorg
Norlandia Care AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du vara med och utveckla framtidens äldreomsorg tillsammans med oss? Är du undersköterska och har ett stort engagemang och en vilja att bidra till att våra boende får en kvalitativ vård och omsorg? Då är du vår nya kollega! Vad innebär jobbet som undersköterska på Norlandia Äldreomsorg? En undersköterska inom Norlandia är en värdefull nyckelperson och vi söker dig som är skicklig i din yrkesroll och som tycker om att möte människor i olika situationer. Tillsammans i teamet med sjuksköterska, rehab och chef samverkar vi kring den boende för att ge ett gott liv varje dag. Vi söker dig med ett genuint intresse för den äldre människan där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att utforma en trygg och säker personlig vård och omsorg. Du stödjer den boende i sin tillvaro och skapar förutsättningar för en trygg och meningsfull vardag. Som undersköterska ansvarar du för att ge de boende en god vård och omsorg av hög kvalitet i enlighet med vad som har överenskommits med boende i genomförandeplanen. Detta omfattar bland annat: Arbete som kontaktman utifrån Norlandias koncept Din dag. Personlig omvårdnad och omsorg och tillvarata boendes egna resurser. Arbete utifrån Norlandias koncept Smaklig måltid för att våra boende ska uppskatta maten och att måltidsupplevelsen ger guldkant i vardagen Dokumentera enligt Socialtjänstlagen; föra social journal och upprätta samt följa upp genomförandeplan. Planera, erbjuda och genomföra dagliga aktiviteter, utevistelse, underhållning, pyssel, kulturaktiviteter, m.m. såväl individuella som gruppaktiviteter Utföra serviceuppgifter såsom städning av lägenhet, tvätt av kläder, ledsagning och inköp med mera. Ta emot och utföra delegerade arbetsuppgifter såsom till exempel läkemedelsdelegering Ta ansvar i ombudsroller. Aktivt medverka i verksamhetens kvalitets- och förbättringsarbete Om Timansstenar äldreboende Timansstenar är ett modernt äldreboende med 60 platser med både inriktning för demens och somatik. Timansstenar ligger vackert beläget i Ljungaviken med närhet tilll brofästet och naturskön miljö. För mer information om vårt äldreboende besök www.norlandia.se/timansstenar Vi erbjuder dig: Kompetensutveckling Friskvårdsbidrag Rabatter och erbjudande på våra hotell och stuganläggningar Systematiskt arbete för att nå den bästa arbetsmiljön där vi tillsammans skapar en trivsam arbetsplats med stor arbetsglädje Kollektivavtal via arbetsgivarorganisationen Almega Bransch F vilket även omfattar pensionsavsättning och försäkring Vem söker vi? För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som vill göra skillnad och vill bidra till att skapa ett Gott Liv – Varje dag för våra boende. Vi ser gärna att du är flexibel, ansvarstagande, ödmjuk och lyhörd. Du ska trivas med att samarbeta med andra samt ha en förmåga att anpassa din kommunikation utifrån mottagaren och skapa förtroende. Du bidrar till ett positivt arbetsklimat och delar vår värdegrund. Du behöver ha bevis om rätt att använda yrkestiteln undersköterska från Socialstyrelsen Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet inom vård och omsorg Du behöver ha goda kunskaper inom dokumentation Du behärskar svenska språket väl i både tal och skrift Vi ser gärna att du har god datorkunskap/datorvana Vi vill att du har god kännedom om de nationella kvalitetsregister som är aktuella för verksamheterna Om Norlandia Äldreomsorg Vi är ett familjeägt företag med mer än 15 års erfarenhet av äldreomsorg. Vi erbjuder spännande arbetsplatser från Boden i norr till Malmö i söder. I dagsläget driver vi ett 50-tal äldreboenden med huvudkontor i Stockholm och ett ekonomi- och lönekontor i Skene. Våra ledord Gott liv - varje dag innebär att våra medarbetare arbetar nyfiket, engagerat och uppmuntrande där den boendes individuella behov och önskemål ständigt är i fokus. Övrig information Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: 80% Tillträde: Enligt överenskommelse Provanställning: vi tillämpar 6 månaders provanställning Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-04-30 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Verksamhetschef: Annika Härd Telefonnummer: 010-130 30 79 E-postadress: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

28 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Distributör Sölvesborg
Point Logistik Gota Media AB
Reklamutdelare och tidningsdistributörer

Vi är alltid på jakt efter nya distributörer, så tveka inte att skicka in en spontanansökan här! Att vara distributör är ett självständigt arbete med många fördelar. I arbetsuppgifterna ingår att dela ut tidningar, paket, post, reklam och samhällsinformation till alla typer av boenden och företag. Distributionen sker utomhus på natten. Det är ett fysiskt krävande arbete med högt tempo, många trappuppgångar och med varierande väderlek. För utdelningen använder vi företagsbilar, elmopeder, elcyklar eller gångvagnar beroende på geografi. Du bör bo i eller nära det område där du arbetar. Arbetstiden är schemalagd någon gång mellan kl. 23.00 och 07.00. Den faktiska arbetstiden kan variera från natt till natt. Vid försening kan arbetet pågå till 07:30 på vardagar och 08:30 på helger. Kvalifikationer Vi söker dig som vill bli den lokala hjälten genom att leverera hem värden till människor. Du är ansvarsfull, passar tider och har en hög servicekänsla. Bland våra distributörer finns studenter, pensionärer, entreprenörer och andra som vill ha en huvudsaklig eller extra inkomst. Mångfalden är vi stolta över. Krav - för att kunna jobba hos oss måste du: - Vara minst 18 år - Ha goda kunskaper i svenska eller engelska - Inneha ett personnummer eller samordningsnummer - Inneha ett giltigt arbetstillstånd - Trivas med att arbeta natt - Klara av fysiskt krävande arbete utomhus - Bildistrikt kräver svenskt eller EU-körkort - Paxsterdistrikt kräver AM-körkort **** Information om rekryteringsprocessen Som ett led i vårt arbete mot en så rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess som möjligt, har vi i denna process valt att samarbeta med Hubert.ai. Om du väljer att skicka in en ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Vi på Point logistik är experter på last-mile-distribution och finns i Borås–Sjuhärad, Växjö–Kronoberg, Kalmar, Karlskrona–Blekinge samt Kristianstad–Östra Skåne. Vårt huvuduppdrag är att dela ut tidningar. I vårt distributionsnät erbjuder vi företag tjänster för leverans av tidskrifter, post och paket. Tillsammans med Early Bird, ett bolag som ägs av Sveriges största mediehus, når vi fram med leveranser hem till människor i hela landet. Vi vill vara de lokala hjältarna som hjälper e-handlare att överleva och förenklar vardagen för de många människorna. Vi är också den lokala partnern som hjälper andra att lyckas och kan vår omgivning. Vår vision är att ge människor en bättre start på dagen. Det är också en vision som spinner vidare på vår ägare mediekoncernen Gota Media AB:s ambition om att vara med och skapa ett bättre samhälle. En dag börjar bra när brevlådan fylls med förväntningar, överraskningar, viktiga försändelser i form av tidningar, post och paket. För distributörer kan en dag börja bra när ditt deltidsarbete hos Point skapar möjligheter!

27 februari 2025
Sista ansökan:
25 augusti 2025
Fält Säljare - Snittlön 40.000kr!
VIASALES AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Gör din karriär till en äventyrsresa! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Kock
Sportbaren På Stortorget AB
Köksmästare och souschefer

Nu har du chansen som går kockskolan eller likande att få ett superkul extra jobb på helgerna. Vi är en amerikansk sportbar med stort fokus på mat. Hos oss samverkar stämningen, inredningen, maten, servicen och sporten för varje gäst en premiumupplevelse. Vi jobbar med kvalitet rakt igenom. Råvarorna vi jobbar med är dem bästa. Är du sugen på att jobbar med mat från USA på riktigt tveka inte att söka jobbet. Vi söker en driven och hungrig person till vårt köksteam. Du ska har en gymnasieutbildning inom matlagning. Kan även vara självlärd men erfarenhet inom restaurang. Du ska var med att utveckla vårt kök!Köket ansvara för kökets förberedelse ala carté upplagning samt se till att disk fungera. Du kommer mestadels jobbar kvällar och helger. Visar du fram fötterna så finns det stor utvecklingsmöjligheter.X Tveka inte att söka

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Kock
Sportbaren På Stortorget AB
Kockar och kallskänkor

Vi är en amerikansk sportbar med stort fokus på mat. Hos oss samverkar stämningen, inredningen, maten, servicen och sporten för varje gäst en premiumupplevelse. Vi jobbar med kvalitet rakt igenom. Råvarorna vi jobbar med är dem bästa. Är du sugen på att jobbar med mat från USA på riktigt tveka inte att söka jobbet. Vi söker en driven och hungrig person till vårt köksteam. Du ska har en gymnasieutbildning inom matlagning. Kan även vara självlärd men erfarenhet inom restaurang. Du ska var med att utveckla vårt kök!Köket ansvara för kökets förberedelse ala carté upplagning samt se till att disk fungera. Du kommer mestadels jobbar kvällar och helger. Visar du fram fötterna så finns det stor utvecklingsmöjligheter.

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Marketing Content Creator till ScanBox
Zimmermans Rekrytering & HR Konsult AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

ScanBox söker en skicklig och idérik innehållsskapare till marknadsavdelning! Har du erfarenhet av inhouse-produktion, gärna inom B2B och industri ochvill skapa visuellt starkt, nytänkande och engagerande digitalt innehåll som stärker ScanBox varumärke och skapar affärsvärde. Då kan du vara den vi letar efter! ArbetsbeskrivningSom Marketing Content Creator på ScanBox blir du en central del av marknadsteamet. Du får en kreativ och operativ roll där du utvecklar, producerar och optimerar innehåll som bygger varumärke och engagerar ScanBox målgrupper. Du arbetar med bild, text, grafisk design och rörligt material för digital marknadsföring, alltid med ett nytänkande och innovativt angreppssätt. I din roll ingår det att skapa visuella, grafiska element och innehåll för digitala och tryckta kanaler, inklusive webb, sociala medier och event. Du ansvarar för att skapa och redigera foto- och videomaterial i syfte att kommunicera ScanBox' produkter och varumärke på ett sätt som fångar målgruppens intresse och bidrar till företagets strategiska målsättningar. Du optimerar och analyserar innehåll utifrån målgrupp, kanal och digital prestanda för att maximera räckvidd och engagemang. Du är den som designar och utvecklar mässmaterial och eventkommunikation samt utforskar och använder AI-verktyg för att effektivisera och förstärka innehållsproduktionen. Några exempel på arbetsuppgifter: Skapa kreativa kommunikationskoncept med tillhörande annons- och kampanjmaterial Planera och genomföra produktfotograferingar och filma våra produkter Arbeta med webbdesign och att skapa grafiskt innehåll för vår webb Uppdatera och skapa trycksaker, såsom användarmanualer och säljbroschyrer Matchar du profilen? Du har en förmåga att omsätta kreativa idéer till verklighet. Du är en person som har ett starkt öga för grafisk design och kan skapa visuellt material för olika kanaler och användningsområden. I din natur är du öppen, flexibel och nyfiken, och har börjat experimentera med AI-verktyg för att effektivisera ditt arbete. Du är en prestigelös lagspelare som gillar att jobba tillsammans med kollegor mot gemensamma mål. Du gillar omväxling och har förmåga att kunna skifta fokus mellan olika projekt och arbetsuppgifter, samtidigt som du håller koll på deadlines och leveranser. Med ett systematiskt arbetssätt ser du till att slutföra dina arbetsuppgifter. Det är meriterande om du har erfarenhet av inhouse-produktion, särskilt inom B2B eller industrisektorn. Rollen rapporterar till chef för Marketing & Communications Kompetens och kunskap: Relevant utbildning inom marknadsföring, grafisk formgivning eller liknande, och/eller minst 3 års erfarenhet av innehållsskapande. Erfarenhet av foto- och videoproduktion, inklusive redigering och efterbearbetning Starkt grafiskt och visuellt kunnande där du behärskar Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign, Premiere) och liknande designverktyg TjänstenHeltid, tillsvidare. Start omgående enligt överenskommelse OrtOlofström, med möjlighet till viss del hemarbete Kontaktuppgifter och ansökanSkicka din ansökan med CV och personligt brev via vårt kandidatsystem. Vi ser gärna att du inkluderar arbetsprover för hur du arbetat med grafisk form och rörligt material i digital marknadsföring. Ansökningar hanteras löpande så skicka gärna ha din ansökan så fort som möjligt. Tester kan förekomma i rekryteringsprocessen. Ansökningar tas endast emot via vårt kandidatsystem av GDPR-skäl. Om du har frågor kring ansökan kan du kontakta: Pernilla von Reis 0709-56 66 00 – [email protected] Vi ser fram emot att lära känna dig! TidsplanVi vill ha din ansökan så fort som möjligt då ansökningar hanteras löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Om ScanboxScanbox är ett internationellt tillväxtbolag inom hållbara matlogistiklösningar, med huvudkontor och produktion i Olofström. Våra produkter för transport, varmhållning och kallhållning av mat används i över 60 marknader världen över. På Scanbox arbetar vi aktivt för att bidra till utvecklingen mot en smartare och mer hållbar framtid för matlogistik. Genom att kombinera hög kvalitet och användarvänlighet hjälper vi våra kunder att säkerställa att mat transporteras och serveras på bästa sätt. Vår framgång som bolag bygger på våra medarbetare, värdesätter nytänkande, samarbete och drivkraft. Vill du vara med och göra skillnad i ett spännande och växande bolag? Då är Scanbox platsen för dig. Ta en närmare titt på vår hemsida och lär känna oss närmre på: www.scanbox.se

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Kock med oslagbart driv? Vi måste snacka!
NR drift AB
Kockar och kallskänkor

MR Sleipner är vår restaurang på Blekinge Flygflottilj F17 i Kallinge. Vi tillagar och levererar dagligen mat till personer inne på området. Frukost, lunch, middag och kvällsmål. Vi lagar god mat från olika delar av världen. Härliga kollegor finns på plats och vi söker nu DIG som vill vara en del av vårt dreamteam. Eftersom vi befinner oss inne på försvarsanläggning så måste du vara svensk medborgare. Kort om tjänsten För rätt person finns här stora möjligheter till utveckling! Vi söker dig som har ett brinnande intresse för matlagning och gillar att jobba med råvaror som gör en meny lockande. En glad personlighet med ett stänk entreprenörskap passar som hollandaise på sparrisen för detta jobb. Vad säger kollegorna om Nordrest ”Hos oss arbetar alla tillsammans i ett team mot ett gemensamt mål: att leverera bra mat med bra service. Samtidigt har vi alltid roligt och skrattar mycket! ” Fler saker som gör livet extra trevligt på Nordrest Kollektivavtal med tjänstepension och avtalsförsäkringar samt friskvårdsbidrag Möjlighet att delta i motionslopp Stor kick-off för alla varje år Vem är då vår nya drömkollega? Du är en glad filur med erfarenhet av kock- och serviceyrket som är van vid att skapa bra relationer och kontakter med gäster. Som person är du ansvarsfull, ambitiös och respektfull mot din omgivning. Vi vill att du har: 3-årig gymnasial kockutbildning eller motsvarande Erfarenhet av storkök Goda kunskaper i svenska och engelska B-körkort Svensk medborgare Låter det som du? Bra! Uppfyller även följande punkter måste vi verkligen ta en kaffe: Tidigare arbetslivserfarenhet som kock Erfarenhet av att jobba i team men även ensam Ett gediget intresse och gärna kunskap och erfarenhet av hållbarhetsarbete då restaurangen är KRAV-certifierad och miljö- och kvalitetscertifierad enligt ISO 9001 samt ISO 14001 Om Nordrest Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag som arbetar med restauranger, cateringuppdrag, på skolor och inom omsorgen. Låter det intressant? Då är du välkommen med din ansökan snarast. Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Omfattning: Heltid Tillträde: 1 april Lön: Individuell lönesättning tillämpas. Vi har kollektivavtal Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 20-30 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025