Surtehöjd serviceboende söker stödassistent

Vi söker dig som vill vara med och forma morgondagens Ale. Hos oss är du med och levererar service och tjänster av bästa kvalitet till Aleborna. Tillsammans skapar 2 500 medarbetare ett Ale, kommunen som fokuserar på invånarna och deras behov. Bli en av oss! Om arbetsplatsen Surtehöjd är ett serviceboende med inriktning LSS. Boendet är beläget i centrala Surte. Boendet kommer inom snar framtid att flytta till nybyggda lokaler inom Surte och därmed utökas.  Nu söker vi dig som tycker att detta låter spännande och vill vara med oss på denna resa. Arbetsuppgifter Som stödassistent på Surtehöjd bidrar du med din kunskap och din erfarenhet för att ge brukarna en trygg och god omsorg. I rollen ingår att du planerar arbetet utifrån varje individs individuella behov och förutsättningar. Du ska planera, skapa struktur för den enskilde och i samråd med den enskilde upprätta genomförandeplan. I uppdraget ingår det att stödja och hjälpa till med inköp, matlagning, städ, fritidsaktiviteter, följa med på olika besök. Det ingår även ansvar för att skriva social dokumentation, kontaktperson uppdrag och ansvarsområde på verksamheten. Som pedagogiskt stöd för dig och dina kollegor finns en stödpedagog på enheten. Arbetet kan ibland vara både utmanande och psykisk krävande vilket kräver att du är trygg i dig själv, är professionell och arbetar lågaffektivt utifrån ett salutogent förhållningssätt. Förmåga att uttrycka dig på svenska både i tal och skrift krävs, då dokumentation ingår i arbetet. Tjänsten innebär dag-, kvälls-, sovande jour och helgtjänstgöring.  Kvalifikationer Vi söker dig som har en positiv människosyn och god värdegrund. Du ska ha förmåga att skapa goda relationer och att leva dig in i en annan persons situation för att kunna arbeta utifrån brukarperspektiv och sätta individens behov i centrum. Att ha ett fint bemötande mot kollegor och brukare är en självklarhet för dig.  Du har erfarenhet och kunskap inom neuropsykiatrisk funktionsvariation exempelvis så som autismspektrat. Vi söker dig som  har avslutad gymnasieutbildning med yrkesexamen inom barn- och fritidsprogrammet med inriktning pedagogiskt och socialt arbete eller vård- och omsorgsprogrammet. Alternativt annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Meriterande för tjänsten är kunskap i dokumentation programmet Treserva.  Kunskap och erfarenhet i lågaffektivt bemötande , samsjuklighet i kombination med funktionsvariation , ELS och MI. Kunskap inom alternativ kompletterande kommunikation.  Du har ett prestigelöst förhållningssätt, god samarbetsförmåga och vilja att kontinuerligt utvecklas i din yrkesroll.   Övrigt Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv.  Dina personuppgifter behandlas i Varbi under rekryteringsprocessen och i den utsträckning detta är nödvändigt för att uppfylla lagstiftningen. Ansökan raderas 24 månader efter avslutande av rekrytering. Om du har ett Varbi-konto kan du använda redigeringen av din profil för att radera, ladda upp och redigera information. Kontakta annars Ale kommun. Vi vill upplysa om att din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen.

4 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Sommarjobba i Ale kommun!

Vi söker dig som vill vara med och forma morgondagens Ale. Hos oss är du med och levererar service och tjänster av bästa kvalitet till Aleborna. Tillsammans skapar 2 500 medarbetare ett Ale, kommunen som fokuserar på invånarna och deras behov. Bli en av oss! Om arbetsplatsen Bemanningsplaneringen förser verksamheterna inom socialförvaltningen med vikarier. Vikarierna arbetar inom hemtjänst, äldreboende och funktionsstöd i hela Ale kommun. Tillsammans med andra medarbetare skapar du goda förutsättningar för våra medborgare som är i behov av stöd.   Arbetsuppgifter Vi söker dig som vill sprida solsken för våra omsorgstagare i sommar! Som sommarvikarie inom äldreomsorg och funktionsstöd arbetar du med människor som av olika skäl behöver stöd i sin vardag. I dina dagliga arbetsuppgifter ingår bland annat praktisk hjälp med personlig omsorg, stöd vid måltider, inköp och att följa med på aktiviteter. Som vikarie ska du även dokumentera och utföra insatser utifrån delegation från sjuksköterska, till exempel ge mediciner. En gedigen introduktion och möjligheten att gå anpassade utbildningar, ser vi som en viktig del för att du som vikarie ska ha goda förutsättningar i arbetet! Sommarperioden är vecka 25 till 34 med schemalagda arbetstider på dagtid, kvällstid och helger. Det förekommer även nattjänstgöring i vissa tjänster. Vi erbjuder dig som sommarvikarie; - Sommarbonus på upp till 6000 kr! *Sommarbonus gäller om du arbetar minst fyra sammanhängande veckor på schema och bonusen växer ju fler veckor du kan arbeta. Bonusen baseras på hur många sammanhängande veckor du arbetar på schema under vecka 25-34 och växer ju fler veckor du kan arbeta. Exempelvis om du arbetar fyra sammanhängande veckor på schema får du 3000 kr i bonus, vilket innebär drygt 20 kr mer i timlön. Arbetar du tio sammanhängande veckor på schema får du 6000 kr i bonus! Bonusen gäller om du uppfyller kvalifikationerna, exempelvis 95% närvaro under sommaren. Bonusen betalas ut efter sommaren, efter att närvarokravet har kontrollerats.  - En bonus på 2000 kr för dig som väljer att återvända till våra verksamheter och arbeta som sommarvikarie även denna sommar. Detta betyder att du som totalt arbetar tio sammanhängande på schema och är återkommande vikarie till oss samt uppfyller kvalifikationerna kring bonusen får möjligheten till en bonus på upp till 8000 kr! - Möjlighet till månadsanställning, vilket innebär att din lön betalas ut innevarande månad - Möjlighet att arbeta som timvikarie innan sommarperioden börjar, vilket innebär att du som ny vikarie kan gå bredvid redan under våren - Ett schema under sommarperioden vecka 25–34 - Utbildningar anpassade efter dina arbetsuppgifter - Goda möjligheter till att fortsätta arbeta som vikarie även efter sommarperioden Arbetar du hos oss är det viktigt att du brinner för att arbeta med människor och vill göra skillnad för människor i behov av extra stöd i vardagen!  Låter detta sommarjobb som något för dig? Vi rekryterar löpande under våren så skicka in din ansökan redan idag! Kvalifikationer - Du som söker ska ha fyllt 18 år. - Du behöver kunna kommunicera och dokumentera på god svenska. - B-körkort är ett krav om du söker arbete inom vissa verksamhetsområden (hemtjänst och funktionsstöd bland annat). - Det är meriterande om du har en godkänd eller pågående utbildning från omvårdnadsprogrammet eller utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är även detta en merit. - För dig som inte är medborgare inom EU/EES-området krävs arbetstillstånd. Detta gäller inte dig som har permanent uppehållstillstånd. Arbetstillståndet ska uppvisas vid intervjutillfället. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som har en personlig mognad, är engagerad och självgående i arbetet du utför. Det är även viktig att du har ett gott bemötande, stor empatisk förmåga och brinner för att arbeta tillsammans med andra människor och skapa relationer! Övrigt Vi har både heltids- och deltidstjänster. Ansökan: Vi hanterar inte ansökningar via pappersform eller e-post. I denna rekrytering har vi valt att använda oss av urvalsfrågor istället för personligt brev. I rekryteringsprocessen kommer du få gedigen information gällande hur det är att arbeta hos oss, både genom vår portal och när du är på intervju. Vi kommer under rekryteringsprocessen främst ha teamsintervjuer. Senare i processen kommer även referenser tas och utdrag ur belastningsregister efterfrågas. I slutfasen av rekryteringen ska du göra ett språktest och lämna utdraget ur belastningsregistret fysiskt i handen till ansvarig rekryterare på kontoret. Det går också att få utdraget i din digitala brevlåda om du till exempel har Kivra. Utdraget ska vara giltigt (högst ett år gammalt). Ansök gärna redan nu för att kunna uppvisa det vid intervjun. Ansökningsblanketten hittar du via länken nedan: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv.  Dina personuppgifter behandlas i Varbi under rekryteringsprocessen och i den utsträckning detta är nödvändigt för att uppfylla lagstiftningen. Ansökan raderas 24 månader efter avslutande av rekrytering. Om du har ett Varbi-konto kan du använda redigeringen av din profil för att radera, ladda upp och redigera information. Kontakta annars Ale kommun. Vi vill upplysa om att din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen.

2 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Timvikarier inom vård och omsorg till Ale kommun

Vi söker dig som vill vara med och forma morgondagens Ale. Hos oss är du med och levererar service och tjänster av bästa kvalitet till Aleborna. Tillsammans skapar 2 500 medarbetare ett Ale, kommunen som fokuserar på invånarna och deras behov. Bli en av oss! Om arbetsplatsen Bemanningsplaneringen förser verksamheterna inom socialförvaltningen med timvikarier. Vikarierna arbetar inom hemtjänst, äldreboende och funktionsstöd i hela Ale kommun. Tillsammans med andra medarbetare skapar du goda förutsättningar för våra medborgare som är i behov av stöd. Arbetsuppgifter Vi söker dig som har entusiasm och intresse för att arbeta med människor! Som timvikarie inom äldreomsorg eller funktionsstöd arbetar du med människor som av olika skäl behöver stöd i sin vardag. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat praktisk hjälp med personlig omsorg, stöd vid måltider, inköp och att följa med på aktiviteter. I arbetet som vikarie ska du även dokumentera och utföra insatser utifrån delegation från sjuksköterska, till exempel att ge mediciner. För att skapa de bästa förutsättningarna för dig att komma in i arbetet får du även en gedigen introduktion samt att du får gå utbildningar anpassade till arbetet. Arbetar du hos oss är det viktigt att du brinner för att arbeta med människor och vill göra skillnad för människor i behov av extra stöd i vardagen! Söker du även sommarjobb hos oss? Då går det bra att enbart skicka in ansökan i denna annonsen och du behöver alltså inte skicka in en ansökan i båda annonserna vi har ute just nu. Vi kollar alltid under intervjutillfället om du även är intresserad av sommarjobb!  För sommarvikarier erbjuder vi denna sommar; - Sommarbonus på upp till 6000 kr! *Sommarbonus gäller om du arbetar minst fyra sammanhängande veckor på schema och bonusen växer ju fler veckor du kan arbeta. Bonusen baseras på hur många sammanhängande veckor du arbetar på schema under vecka 25-34 och växer ju fler veckor du kan arbeta. Exempelvis om du arbetar fyra sammanhängande veckor på schema får du 3000 kr i bonus, vilket innebär drygt 20 kr mer i timlön. Arbetar du tio sammanhängande veckor på schema får du 6000 kr i bonus! Bonusen gäller om du uppfyller kvalifikationerna, exempelvis 95% närvaro under sommaren. Bonusen betalas ut efter sommaren efter att närvarokravet har kontrollerats. - En bonus på 2000 kr för dig som väljer att återvända till våra verksamheter och arbeta som sommarvikarie även denna sommar!  Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan snarast! Kvalifikationer - Du som söker ska ha fyllt 18 år. - Du behöver kunna kommunicera och dokumentera på god svenska. - B-körkort är ett krav om du söker arbete inom vissa verksamhetsområden (hemtjänst och funktionsstöd bland annat). - Det är meriterande om du har en godkänd eller pågående utbildning från omvårdnadsprogrammet eller utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är även detta en merit. - För dig som inte är medborgare inom EU/EES-området krävs arbetstillstånd. Detta gäller inte dig som har permanent uppehållstillstånd. Arbetstillståndet ska uppvisas vid intervjutillfället. Vi söker dig som har en stor personlig mognad, är engagerad och ansvarsfull samt har ett gott bemötande. Du ska tycka att det både är stimulerade och roligt att arbeta tillsammans med människor. Vi söker även dig som har god samarbetsförmåga och som har god förmåga att skapa relationer! Övrigt Som vikarie hos oss lägger du din tillgänglighet i vårt vikariehanteringssystem och bokas in på arbetspass beroende på hur verksamheternas behov av vikarier ser ut. Dina arbetstider kommer att vara schemalagda på dagtid, kvällstid och helg. Det förekommer även nattjänstgöring i vissa tjänster. Ansökan: Vi hanterar inte ansökningar via pappersform eller e-post. I denna rekrytering har vi valt att använda oss av urvalsfrågor istället för personligt brev. I rekryteringsprocessen kommer du få gedigen information gällande hur är det att arbeta hos oss, både genom vår portal och när du blivit inbjuden till intervju. Vi kommer under rekryteringsprocessen främst ha Teamsintervjuer. Senare i processen kommer även referenser tas och utdrag ur belastningsregister efterfrågas. I slutfasen av rekryteringen ska du göra ett språktest och lämna utdraget från belastningsregistret fysiskt i handen till ansvarig rekryterare på kontoret. Det går också att få utdraget i din digitala brevlåda om du till exempel har Kivra. Utdraget ska vara giltigt (högst ett år gammalt). Ansök gärna redan nu för att kunna uppvisa det vid intervjun. Ansökningsblanketten hittar du via länken nedan: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv.  Dina personuppgifter behandlas i Varbi under rekryteringsprocessen och i den utsträckning detta är nödvändigt för att uppfylla lagstiftningen. Ansökan raderas 24 månader efter avslutande av rekrytering. Om du har ett Varbi-konto kan du använda redigeringen av din profil för att radera, ladda upp och redigera information. Kontakta annars Ale kommun. Vi vill upplysa om att din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen.

2 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Grillturné genom södra Sverige | Sommarjobb

Vill du vara med på årets hetaste Grillturné? Sommarvärmen närmar sig och våra planer för den ultimata grillfesten är redan igång! Efter förra årets succé är det dags att göra årets Grillturné ännu större och ännu bättre - och du kan vara med och göra den här sommaren oförglömlig!Se förra årets grillfest här: https://youtu.be/Ps3iNuYC77c Vi söker dig som brinner för service och älskar att sprida glädje till kunderna. Tillsammans ska vi leverera fantastisk mat och skapa minnen för livet. Vi rekryterar nuentusiastiska personer att följa med på vår turné för det danska varumärket GØL. Tillsammans med partners som Coca Cola, Lohmanders, Korvbrödsbagaren och Komado Sumo ska vi göra 18 stopp runtom i landet - från Stockholm i norr till Malmö i söder, och allt däremellan. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Körning av eventlastbil (B-körkort krävs). Ge förstklassig service och dela ut läckra korvar till våra gäster. På vissa orter kan vi behöva hjälp med grillningen. Men oroa dig inte, vi har med oss professionella grillmästare från Kamado Sumo på 10 av våra stopp. Montering av montern. En heldag av utbildning kommer att ske innan turnén drar igång för att se till att du är redo för äventyret. Turnéschema: Vecka 21, 24 - 26 maj Vecka 22, 29 maj – 2 juni Vecka 23, 5 – 9 juni Vecka 24, 12 - 16 juni Rekrytering sker löpande, skicka därmed in din ansökan redan idag! Vi ses! | Rekryteringsteamet Impressive Relations

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Rektor sökes till Yrkesgymnasiet Ale

Hos oss på Yrkesgymnasiet får elever möjlighet att lära sig ett yrke från grunden på riktiga arbetsplatser med stöd av kunniga handledare och yrkeslärare. På Yrkesgymnasiet förläggs mer än hälften av utbildningstiden på en arbetsplats vilket skapar en stabil grund och en konkurrensfördel på arbetsmarknaden. Genom stöd från sina inspirerande handledare och engagerade pedagoger på skolan, rustas våra elever på bästa sätt inför det framtida arbetslivet. På Yrkesgymnasiet Ale får eleverna chansen att utvecklas inom yrkesutbildningar med hjälp av engagerade lärare och pedagoger. Vi söker nu en ny rektor som brinner för lärande och pedagogik, och som vill fortsätta driva skolan framåt tillsammans med oss. Skolan är väletablerad i kommunen och har under många år utbildat elever inom fordon och transport, el och energi, barn och fritid, försäljning och service, industritekniska samt bygg och anläggningsprogrammet. I rollen som rektor får du möjlighet att leda och utveckla en gymnasieskola med ett unikt koncept och höga kvalitetsmål. Du kommer dessutom att ansvara för personalfrågor, budget och ekonomiskt resultat.  Vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö där kreativitet och idéer uppmuntras. Du får snabba beslutsvägar och stöd från en engagerad ledning samt tillgång till utbildning och friskvård.  Yrkesgymnasiet finns på flera orter runt om i Sverige och är Erasmus ackrediterade, vi har en internationell samverkan med flera skolor i andra länder. Lokalt samverkar skolan med våra branschorganisationer och Göteborgs Regionen där du som rektor har en viktig roll som representant för skolan och våra elever.    Vi söker någon som:  - Arbetar professionellt med att uppfylla kraven i styrdokumenten och säkerställa elevnöjdhet.  - Är en kreativ ledare som är kvalitetsmedveten och fokuserar på ständiga förbättringsområden.  - Är målstyrd och resultatdriven och delar vår pedagogiska grundsyn.  Kvalifikationer:  Du har lämplig högskoleutbildning, gärna rektorsutbildning. Det är meriterande om du har erfarenhet av att vara skolledare, gärna från fristående skolor och yrkesutbildningar på gymnasienivå.  Om du vill vara med och göra skillnad för framtidens yrkesutbildningar och elever – sök tjänsten som rektor på Yrkesgymnasiet Ale idag! Rekrytering sker löpande. Tillträde enligt ök. Till följd av skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning inom förskolan, förskoleklassen, fritidshemmet, grundskolan och gymnasiet. Vi uppmuntrar därför dig som söker att i direkt anslutning till att du skickar in din ansökan beställa ett utdrag från belastningsregistret. Blanketten för att beställa utdraget hittar du via polisen.se.

1 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Extra jobba

. Vilka är vi?  Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.      Vi söker dig som:  - Kan flytande svenska i tal och skrift.  - Har en positiv inställning.  - Har höga ambitioner.  - Älskar utmaningar.  - Brinner för att jobba med människor  - Har egen dator och headset     Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.      Vi erbjuder:      - Produkt- & säljutbildning (Via Skype)  - Personlig coachning (Via Skype)  - Start omgående  - Tävlingar och roliga aktiviteter  - Arbetstider 17.00-21.00 Mån-Fre   - Hög ersättning

1 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Fastighetsmäklare till Svensk Fast Ale

Svensk Fastighetsförmedling letar nu efter en vass mäklare som vill ansluta till vårt team i Ale.Hos oss skapar vi framgång tillsammans genom att erbjuda ett stöttande team, tydligt ledarskap, gedigen lokalkännedom och de mest effektiva verktygen för att du ska kunna fokusera på ditt mäklaruppdrag. Vi söker dig som är affärsdriven, engagerad och tävlingsinriktad! Hos oss finner du kollegor med en passion för att utveckla och driva varje affär till den bästa. Vi är marknadsledande på orten där vi jobbar lokalt och nära våra säljare och köpare. Vi söker dig som är: Du är registrerad fastighetsmäklare alternativt i slutskedet av din utbildning till fastighetsmäklare Vilja att överträffa kundens förväntningar Vi söker dig som motiveras av att överträffa kundens förväntningar samtidigt som du gillar att utmana dig själv. Det viktigt är att du är mån om din personliga utveckling och vill vara en viktig spelare i vårt framgångsrika och framåtlutade lag. Hos oss fokuserar vi på att uppnå uppsatta mål samtidigt som vi har roligt på jobbet. Vi söker dig som är driven, lyhörd, social och en lagspelare. Vi tror att du trivs i en kultur som präglas av högt tempo, affärsmässighet, laganda, tydliga mål och glädje. Det vi erbjuder dig är bl.a.flexibilitet, ett stabilt ledarskap och de bästa verktygen för att du ska kunna fokusera på just det du är utbildad på - att vara mäklare. Vi erbjuder: Marknadens största kundregister, ett lukrativt område och tyngden av att tillhöra ett etablerat och välkänt varumärke med 85 års branscherfarenhet. Vår framgångsrika försäljningsmetod, moderna digitala system, egna jurister och marknadsavdelning till förfogande. Kontinuerlig kompetensutveckling. En stark gemenskap och väletablerad erfarenhet som finns inom kedjan, landet runt. Vi strävar efter att ligga i framkant för att möta framtidens krav på en banbrytande mäklartjänst. Om du är nyfiken och vill veta mer om tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig tillFranchisetagare Johan Erikssonpå [email protected] [email protected] – vi ser fram emot att lära känna dig! Om oss:Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se. Läs mer om oss här https://jobb.svenskfast.se/ https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/ https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/ Är du inte fastighetsmäklare idag? Läs då mer om Mäklarskolan https://jobb.svenskfast.se/pages/maklarskolan

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Mätoperatör till företag i Älvängen

Om tjänsten Ikett Personalpartner söker en mätoperatör till företag i Älvängen. Som mätoperatör kommer du att ha en central roll i produktionen och vara ansvarig för att utföra mätuppdrag, säkerställa kvaliteten på produkterna och agera vid eventuella kvalitetsrisker. Krav: • Grundläggande kunskaper inom mätteknik och ritläsning. • Förmåga att följa instruktioner noggrant och arbeta med hög kvalitet. Önskad starttid: Omgående eller enligt överenskommelse Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

27 mars 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Nyexaminerad fastighetsmäklare till Ale

Har du precis tagit examen och undrar vart du ska börja din framtida karriär som mäklare? Då har du hittat rätt! Svensk Fastighetsförmedling söker nu en nyexaminerad mäklare till Ale. Om dig Vi ser gärna att du nyligen tagit examen från fastighetsmäklarutbildningen och vill kickstarta din karriär på rätt ställe! För att trivas i rollen som mäklare hos oss tror vi att du är engagerad och nyfiken på att snabbt komma i gång som mäklare. Som en del av Svensk Fastighetsförmedling ser vi det som avgörande att du är en lagspelare som trivs med att samarbeta, utveckla och att utvecklas ihop som ett team. Kvalifikationer Har slutfört fastighetsmäklarutbildning och ansökt/fått sin registrering Är mån om sin personliga utveckling och vill vara en viktig spelare i vårt framgångsrika lag. Fokuserar på att nå uppsatta mål och motiveras av att överträffa kundens förväntningar. Meriterande om du redan startat din karriär som mäklare men inget krav. Vi ger dig tillgång till Marknadens största kundregister, ett lukrativt område och tyngden av att tillhöra ett etablerat och välkänt varumärke med 85 års branscherfarenhet. Vår framgångsrika försäljningsmetod (samt kontinuerlig kompetensutveckling), moderna digitala system, egna jurister och marknadsavdelning till förfogande. En stark gemenskap och väletablerad erfarenhet som finns inom kedjan, landet runt. Vi ger dig dessutom goda förutsättningar och verktyg för att du ska lyckas som mäklare. Detta genom att vi ligger i framkant vad gäller förändringar för att möta framtidens barriärbrytande mäklartjänst. Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten, är du varmt välkommen att slå en signal eller skicka in din ansökan. Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. Om Svensk FastighetsförmedlingSvensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja med 1250 medarbetare. Vårt huvudkontor är beläget i centrala Stockholm på Vasagatan 28. Här arbetar 40 kollegor tillsammans för att stötta våra 230 bobutiker. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas i din roll och vi har flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare hos oss har du bra förmåner och du erbjuds delägarskap i koncernen. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se Läs mer om oss härhttps://jobb.svenskfast.se/ https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/ https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/

27 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Industrielektriker till Estrella

Estrella söker Industrielektriker till sin site i Göteborg. Har du ett teknikintresse och automations erfarenhet, då är du rätt person för oss! Dina ansvarsuppgifter Som Industrielektriker arbetar du med förebyggande samt felavhjälpande underhåll av deras maskinpark och tillhörande produktionsutrustningen. Du kommer också att jobba med att förebyggande arbete, ronderingar, ge support till linjeteamet och akuta jobb.  Du kommer dagligen arbeta nära operatörerna där du med din tekniska kompetens och erfarenhet bidrar till en så säker och problemfri produktion som möjligt.  En förutsättning för att lyckas i den här tjänsten är en bred el och industriteknisk kompetens, mekanisk kompetens, samt erfarenhet av automation och felsökning. Som person behöver du vara både prestigelös och lösningsorienterad och ha lätt för att kommunicera och arbeta i grupp. Dina kvalifikationer - Bakgrund inom el/elteknik, automation och mekanik. - God erfarenhet inom industriteknisk felsökning av maskiner och produktionsutrustning - God erfarenhet inom systematisk felsökning - God erfarenhet att läst el-schema - Erfarenhet av maskinelektriska och mekaniska reparationsarbeten - Ett tekniskt genuint intresse - Datakunskap inom Officepaketet - Svenska och engelska i tal och skrift Meriterande  - Utbildning eller erfarenhet inom livsmedelsproduktion - Kan svetsa och svarva  Omfattning: Detta är en rekrytering till kund, heltid och skift. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför gärna in din ansökan redan nu. På grund av GDPR kan vi tyvärr inte ta emot ansökningar via e-post. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Mattias Molin 073–523 08 90 Varmt välkommen med din ansökan!

26 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024