Välkommen till Samskapa. Vi erbjuder stöd och behandling till utsatta barn, unga och deras familjer. På Samskapa är vi övertygade om att vi når längre om vi använder allas samlade erfarenhet och kunskap i utvecklingsarbetet, därav företagsnamnet och anledningen till att vi kallar oss samskapare. Vi arbetar utifrån konceptet Professionell Integrerad Behandling (PIB), som innebär att Samskapa tar det fulla ansvaret för att integrera de insatser barn och ungdomar behöver för att få en ökad social förmåga och förbättrad livskvalitet. För mer information om Samskapa, besök gärna vår hemsida https://samskapa.com/. Vi söker nu en handledare till familjehem till våra uppdrag, inom strukturerad hemmabaserad behandling, i hela Skåne med angränsande län. Uppdrag: Som handledare ansvarar du för ett antal familjehem. Din uppgift är att bistå familjehemmen med handledning och stöd under de perioder de har en placering. Du arbetar på uppdrag av socialtjänsten och har ett nära samarbete med ansvarig socialsekreterare. I arbetet ingår: - Rekrytering och utredning av familjehem - Att utbilda familjehem - Stöd och handledning till familjehem - Dokumentation och rapportering Du blir en del av ett team, som arbetar i komplexa ärenden med behandlingsinsatser i familjehemmen. Behandlingsarbetet sker i stor utsträckning ensamt, men i varje ärende är man ett team med täta team-träffar och ett gemensamt mål framåt med de olika delarna i familjesystemet. Därav behöver du tycka om att arbeta både i team och självständigt. Teamet, som består av Samordnare, Familjebehandlare, Handledare och Ungdomsbehandlare, ansvarar för att tillhandahålla de bästa förutsättningarna för utveckling och förändring i familjerna på hemmaplan och även för placerade barn i behandlingsfamilj. Varje ärende är unikt och du kan därför komma att ha olika roller och tillhöra olika team utifrån hur behovet ser ut. Det finns en behandlingsledare som har huvudansvaret för att strukturera och leda behandlingsarbetet framåt i teamen. Arbetet innefattar resor då våra familjehem finns utspridda i regionen. I tjänsten ingår även beredskap. Information om tjänsten: Omfattning: Heltid Arbetstid: Dagtid, men viss kvällstid kan förekomma. Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidareanställning, med 6 månaders provanställning Vi erbjuder dig Gedigen introduktion med inplanerade uppföljningar Möjlighet till kompetensutveckling (utbildningar utifrån uppdrag och individuellt intresse) En egen utvecklingsplan där vi sätter värde på din kompetens (kartlägger styrkor och utvecklingsområden) Generöst friskvårdbidrag Välutbildade och erfarna ledare nära dig Möjlighet att växa inom organisationen (till exempel genom intern rörlighet) Krav Socionom eller beteendevetare Erfarenhet av familjehemsvård (gärna som familjehemskonsulent) God kännedom om socialtjänstlagen och BBIC Utbildning kring utredningsprocessen Arbetslivserfarenhet inom målgruppen God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska (krävs i utredningsprocessen och rapporteringen) God datorvana B-körkort Meriterande Vi ser gärna att du har minst tre års erfarenhet av behandlingsarbete Utbildning/erfarenhet av att handleda familjehem Steg-1 utbildning eller andra fördjupande utbildningar Erfarenhet av att arbeta i team med relationell och systemisk inriktning Personliga egenskaper: Som person är du trygg i dig själv och har en god förmåga att skapa förtroende hos andra människor och för organisationen. Du har ett vänligt och omsorgsfullt bemötande. Vi tror att du är en driven person som sporras av eget ansvar och att utveckla en god och kvalitativ verksamhet. Då du arbetar i människors vardag och bostad, är det viktigt att du kan vara flexibel och hantera de situationer som kan uppstå. Det är av vikt att du en har god samarbetsförmåga, både internt och externt. Personlig lämplighet är avgörande för att lyckas i denna roll. Information om rekryteringsprocessen: I enlighet med Socialnämndens beslut krävs ett utdrag från Polismyndighetens belastnings- och misstankeregister. Du hittar blanketten via https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-annan-verksamhet/. Urval och intervjuer genomförs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Varmt välkommen med din ansökan! Kontakt Veronica Tiger [email protected] 0735-323869
* Vår kund i Älmhult söker nu en erfaren MIG/MAG svetsare. Du blir anställd som konsult på Montico och uthyrd till kundföretaget. Efter sex månader blir du antingen tillsvidareanställd på Montico eller direktanställd av företaget. Tjänsten är förlagd på dagtid men kan övergå i 2-skift. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag då urval sker löpande! Om tjänsten Du kommer arbeta ute i produktionen med korta och varierande serier. Förekommande material är svartstål och rostfritt i varierande tjocklek. Vi söker dig som * Minst 3 års erfarenhet av MIG/MAG-svetsning * Kunskap och förmåga att läsa och tolka tekniska ritningar * Behärskar svenska i tal och skrift * Flexibel och anpassningsbar till olika arbetsuppgifter. * Fokuserad på detaljer och kvalitet i arbetet. Vi förväntar oss att du är praktiskt lagd samt har svetserfarenhet. Du är noggrann och kan hantera ett högt arbetstempo. Vidare har du ett driv och är inte rädd för att ta i. Du är tekniskt intresserad och tycker att det är roligt att utmana dig själv och lära dig nya saker. Som person är du ansvarsfull, noggrann och arbetsvillig. Du har lätt för att ta in instruktioner och har ett stort säkerhetsmedvetande.
Har du ett öga för både teknik och människor? Gillar du att gräva i behov, ställa rätt frågor och skapa tydlighet mellan verksamhet och utvecklingsteam? Då kan det här vara rollen för dig! Om tjänsten: Vi söker nu en Business Analyst som vill ta klivet in i en roll där kommunikation, research och analys står i centrum. Det här är en perfekt ingångsroll för dig som vill använda både din tekniska förståelse och dina mjuka färdigheter. Som Business Analyst är du länken mellan verksamhet och teknik. Du samlar in behov genom intervjuer, workshops och dataanalys, och omsätter dessa verksamhetskrav till tekniska lösningar. Arbetet innebär både research, stakeholder management och kravhantering. Du deltar i möten, leder workshops och dokumenterar insikter som stödjer våra ingenjörsteam i utvecklingen av effektiva system. Ett exempel på en uppgift kan vara att du analyserar trafiken till hemsidan, sidans struktur och köpprocessens tydlighet. Utifrån detta identifierar du förbättringsområden och översätter affärsbehoven till processer, både arbetsprocesser och tekniska lösningar som stödjer en smidigare köpresa. Vi söker dig som: Har en civil- eller högskoleexamen inom informatik, informationssystem, systemvetenskap eller ekonomi, gärna med intresse för system och teknik. Kommunicerar flytande på engelska, då språket används i det dagliga arbetet. Det är inte ett krav, men meriterande om du har: Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och i en liknande roll. För att lyckas i rollen behöver du som person vara initiativtagande och självgående med stark förmåga att kommunicera och samarbeta med andra människor. Du har även god förmåga att se helheten och kan omsätta behov till konkreta lösningar. Vi ser även att du har ett tydligt driv av att leverera resultat och bidrar gärna med idéer och energi. Vidare är det viktigt att du trivs i ett dynamiskt team där du snabbt integreras och samarbetar effektivt. OM ANSTÄLLNINGEN: Dtta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer till en början att vara anställd av Friday. Ambitionen från kunden och vår sida är att du efter 6-12 månader blir direktanställd hos kunden. ÖVRIG INFO: Omfattning: Heltid. Start: Enligt överenskommelse 2025. Placering: Älmhult. Rekryteringsansvarig: Vanessa Henrysson Roqueta. Lön: Fast månadslön. Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. OM FRIDAY: Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter. Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag! Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik. Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?
Arbetsbeskrivning Är du en fysiskt stark och erfaren montör som söker ett kort och intensivt uppdrag? Då har vi en spännande möjlighet för dig i Älmhult! Vi söker nu två engagerade och erfarna montörer för att arbeta med solcellsinstallation under ett par veckor under en intensiv period, helst med start så fort som möjligt. Arbetstiderna är huvudsakligen måndag till fredag med arbetstiderna klockan 07:00- 16:00. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansök därför så snart som möjligt. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef på [email protected] Välkommen med din ansökan! att vara konsult Randstad Professional är karriärpartnern som hjälper dig att hitta rätt jobb, brinna för det du gör och utveckla din karriär. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Med tillgång till ett brett utbud av möjligheter, ett stort globalt nätverk och vår utpräglade specialisering är vi din vägledande partner som hjälper dig att bygga en givande karriär. om randstad professional Randstad Professional är specialiserade inom kvalificerade yrkesroller och är en del av Randstad, en global ledare för talanger med visionen att vara världens mest rättvisa och specialiserade talangföretag. Med huvudkontor i Nederländerna verkar Randstad på 39 marknader och har cirka 40 000 medarbetare. Genom detta globala nätverk i kombination med en stark lokal förankring kan vi erbjuda ett stort utbud av varierande och utvecklande uppdrag och tjänster för dig som är akademiker eller specialist. Som en partner för talanger och genom vår utpräglade specialisering hjälper vi dig att säkra rätt jobb, utveckla relevant kompetens och hitta tillhörighet i arbetslivet. Ansvarsområden Har erfarenhet av montage (erfarenhet av solcellsinstallation, bygg eller takmontage är en stor fördel). Är arbetsvillig, pålitlig och kan snabbt komma in i arbetsuppgifterna. Kvalifikationer Har en mycket god fysisk form då arbetet kan vara tungt och utföras på tak. Kan starta omgående och ställer upp på ett kortare uppdrag. Har ID06-kort Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Om tjänsten Vi söker engagerade och serviceinriktade bussförare som vill vara en del av vårt team. Vi söker dig som har en god servicekänsla och förmåga att hantera stressiga situationer. Som bussförare hos oss ansvarar du för att transportera våra resenärer tryggt och säkert med ett vänligt och professionellt bemötande. Du kommer att köra skolskjuts i grunden samt behovsstyrda resor för serviceresor med utgångspunkt från vår depå i Älmhult. Du kan också komma att erbjudas uppdrag kopplat till bolagets beställningstrafik. Vi erbjuder Moderna fordon med god komfort och av högsta miljöklass En grundlig introduktion och kontinuerlig kompetensutveckling En dynamisk och inkluderande arbetsmiljö Karriärmöjligheter inom företaget Kvalifikationer: Lokalkännedom Språkkrav: Svenska Körkortskrav: D-körkort och giltigt YKB Lönetyp: Fast månads- eller timlön Om Busspecialisten Busspecialisten är ett modernt familjeföretag med säte i Växjö. Verksamhetens bedrivs från bolagets depåer i Markaryd, Älmhult, Uppvidinge och Växjö. Uppdragen består av skolskjuts, serviceresor, tågersättning och beställningstrafik. Busspecialisten har nyligen vunnit trafik i Länstrafiken Kronobergs upphandling avseende skolskjuts och serviceresor. Uppdraget består av 92 fordon i fyra kommuner. Avtalet startar i juli och augusti 2025 och sträcker sig över sex år.
Om tjänsten Vi söker en organiserad och kommunikativ samordnare som i sitt arbete kommer koordinera våra förare och säkerställa att verksamheten fungerar smidigt. Som samordnare kommer du att ha en nyckelroll i att planera och optimera våra förares schema, samt vara en länk mellan förare och ledning. Vi söker dig som har en god servicekänsla och förmåga att hantera stressiga situationer. Tjänsten som samordnare innefattar också att agera bussförare parallellt men i en mindre omfattning än ordinarie förare. Din utgångspunkt blir vår depå i Älmhult. Vi erbjuder En utvecklande arbetsmiljö med möjligheter till karriärutveckling Ett varierat arbete där ingen dag är den andra lik Stöd och utbildning för att du ska kunna växa i din roll Moderna fordon med god komfort och av högsta miljöklass En grundlig introduktion och kontinuerlig kompetensutveckling Kvalifikationer: Lokalkännedom och goda IT kunskaper Språkkrav: Svenska Körkortskrav: D-körkort och giltigt YKB Lönetyp: Fast månads- eller timlön Om Busspecialisten Busspecialisten är ett modernt familjeföretag med säte i Växjö. Verksamhetens bedrivs från bolagets depåer i Markaryd, Älmhult, Uppvidinge och Växjö. Uppdragen består av skolskjuts, serviceresor, tågersättning och beställningstrafik. Busspecialisten har nyligen vunnit trafik i Länstrafiken Kronobergs upphandling avseende skolskjuts och serviceresor. Uppdraget består av 92 fordon i fyra kommuner. Avtalet startar i juli och augusti 2025 och sträcker sig över sex år.
Vi söker nya duktigare städare till vårt team. Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i Älmhult. Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Flyttstäda Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du… Förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska Har körkort och tillgång till egen bil (krav) Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Älmhult Anställning:50% med 6 månader provanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
Älmhult, en kommun med fantastisk natur och många möjligheter till rekreation, ligger Förskolan Galaxen. I nybyggda lokaler, i ett område som byggs ut finns förskolan som öppnades januari 2021 och fortfarande växer mot 100 barn . Förskolan drivs enligt Norlandia koncept med Mat med smak - mat lagad från grunden på plats av vår egen kock utifrån fina råvaror enligt en gemensam meny Go green - matlagning och inköp sker enligt principen om ett hållbarhet och cirkulärt samhälle Norlandiaskuttet - i samarbete med Generation Pep, utevistelse och rörelse två gånger tillsammans med olika undervisningsinnehåll Beskrivning Vi vill vara en nytänkande förskola med hög pedagogisk kvalitet och med nöjda barn och vårdnadshavare. Förskolan Galaxen drivs av Norlandia förskolor och söker här en utbildad förskollärare med driv och engagemang. Du kommer att leda ett block med två avdelningar i det pedagogiska arbetet. Du får gärna vara kunnig i engelska då många vårdnadshavare använder det för kommunikation med oss. Vi uppskattar om du är intresserad och fantasifull och vill göra barnen delaktiga i våra olika pedagogiska lärmiljöer. Att du kan tillsammans med arbetslaget kan göra vara dag till en möjlighet för nya upptäckter för barnen. Är du är intresserad av matlagning, djur och fåglar, yoga, löpning, odling, sticka och virka, keramik, så säger vi kul, kan vi använda detta i vårt pedagogiska arbete. Du ska med arbetslaget driva pedagogisk verksamhet enligt vår modell för systematiskt kvalitetsarbete. Vi erbjuder dig Ett fantastiskt arbete med många glada barn Fria pedagogiska måltider Arbetskläder Fortbildning kopplat till professionen Kvalifikationer och personliga egenskaper Du är trygg och ansvarstagande och brinner för ditt yrke och har ett förhållningssätt och bemötande som stämmer väl överens med styrdokumenten och vår värdegrund CARE - competence, ambitious, respect, energetic. Du har goda pedagogiska kunskaper och är väl förtrogen med förskolans läroplan och övriga styrdokument samt att du har förmågan att omsätta dem i den dagliga verksamheten. Du är lösningsinriktad, positiv och driven person med ambitioner och arbetsglädje. Du tycker om att ta ansvar och har lätt att samarbeta med dina kollegor. Du har god förmåga att skapa trygga vårdnadshavare och kommunicerar väl på svenska i både tal och skrift. Du har god förmåga och kommunicerar väl på engelska i både tal och skrift då många vårdnadshavare kommer till kommunen från andra länder. Om Norlandia FörskolorVi är ett familjeägt företag som driver ca 100 förskolor från Dalarna i norr till Skåne i söder. Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Välkommen till en fin gemenskap i en organisation som satsar på kvalitet, innovation och en god arbetsmiljö! Krav för anställning Förskollärarlegitimation Utdrag ur polisens belastningsregister Övrig information Anställningsform: Till vidare med 6 månaders provanställning Omfattning: 100% Arbetstid: 0600-1830, samt kvällar med kompetensutbildning och arbetsplatsträffar Tillträde: enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag 2025-04-01 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: rektor Kerstin Lindström, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker personal till hemstäd Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i Älmhult. Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Flyttstäda Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du… Förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska Har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Har erfarenhet av fönsterputs Placering:Älmhult Anställning:Timanställning, Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 81 till 89 av 89 jobb