Lediga jobb i Åmål
Sök totalt 42 lediga jobb i Åmål
Vad erbjuder vi Kristinebergskolan i Åmål samlar alla elever i årskurs 7-9 i och omkring Åmål. Här råder ett gott arbetsklimat mellan skolans 420 elever och 50-talet personal. I samband med nästa läsårs början inleds arbetet i de nya ämnesövergripande arbetslagen och som ny medarbetare är du med från start. Skolan leds av rektor och biträdande rektor. Här finns elevhälsa på plats varje dag med specialpedagoger, kuratorer och skolsköterska samt speciallärare och socialpedagoger. Ett antal lärarassistenter stöttar såväl elever som personal i de olika arbetslagen. Som medarbetare hos oss är du vår viktigaste tillgång. Personalförmåner som du erbjuds är bra friskvårdsbidrag, föräldrapenningtillägg, tjänstepension, försäkringar, cykelförmån och möjlighet att leasa miljöbil. Du har även möjligheter till vidareutbildning inom ditt kompetensområde för att du ska kunna utvecklas hos oss. Läs mer om förmåner som medarbetare hos Åmåls kommun här: Vårt erbjudande! Vem är du Vi söker dig som tycker om att arbeta tillsammans med kollegor för att sätta elevens lärande och sociala utveckling i fokus. Förutom att aktivt bidra till ämnenas och skolans utveckling ser vi att du lägger stor vikt vid ett nära samarbete med elevhälsa, skolledning och övrig personal. Ditt uppdrag Undervisning i hem- och konsumentkunskap i årskurs 6-9. Du anpassar undervisningen utifrån elevers behov och har kontakt med vårdnadshavare kring elevers kunskapsutveckling och behov. Du samarbetar med dina två kollegor i ämnet hem- och konsumentkunskap och med andra kollegor i praktisk-estetiska ämnen samt med dina kollegor i arbetslaget. I tjänsten ingår undervisning för elever i årskurs 7-9 på Kristinebergskolan och för elever i årskurs 6 från våra två mellanstadieskolor. Eleverna i årskurs 6 kommer till Kristinebergskolan. Du är också mentor för en klass i årskurs 7 tillsammans med en kollega och du ingår i ett ämnesövergripande arbetslag. Formella kompetenskrav -Behörig och legitimerad lärare i hem- och konsumentkunskap -Digital identifikation med Bank ID - Anställningen förutsätter att du har B-körkort Meriterande -Erfarenhet från tidigare undervisning -Erfarenhet från tidigare arbete med extra anpassningar och särskilt stöd Vid anställningen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningen Tillsvidareanställning på 100 procent med tillträde den 11 augusti. Tjänsten är för närvarande placerad på Kristinebergskolan i Verksamhet Grundskola, Område C inom Kultur- och utbildningsförvaltningen. Närmaste chef är rektor på Kristinebergskolan. Tjänsten tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas. Ansökan Vi vet att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Olika bakgrunder, erfarenheter och egenskaper gör oss sammantaget helt enkelt bättre. Så vem du än är - varmt välkommen med din ansökan i form av personligt brev och cv. Urval och intervjuarbete kommer att ske löpande under ansökningsperioden och vi kan kalla till intervju innan sista ansökningsdatum. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen, samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via ansökningsknappen. Varmt välkommen med din ansökan! (Vi undanbeder oss kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande).
Vad erbjuder vi Åmåls kommun är en plats där omtanke och gemenskap står i centrum. Vi strävar efter att skapa en trygg och inkluderande miljö för personer med funktionsvariationer. Vi erbjuder en arbetsplats där dina insatser värdesätts, och där ditt arbete gör skillnad varje dag. I din roll ingår du i Stöd och funktions ledningsgrupp där du får möjlighet att växa både personligt och professionellt. Vi söker en engagerad och lyhörd enhetschef med genuint intresse och kunskap inom målgruppen personer med funktionsvariationer. Som medarbetare hos oss är du vår viktigaste tillgång. Personalförmåner som du erbjuds är bra friskvårdsbidrag, föräldrapenningtillägg, tjänstepension, försäkringar och möjlighet att leasa miljöbil. Du har även möjligheter till vidareutbildning inom ditt kompetensområde för att du ska kunna utvecklas hos oss. Läs mer om förmåner som medarbetare hos Åmåls kommun här: Vårt erbjudande! Ditt uppdrag I ditt uppdrag erbjuder vi dig ett kreativt, spännande och självständigt arbete som kräver att du har mycket god samarbetsförmåga. Du företräder kommunen som arbetsgivare och ansvarar för personal, arbetsmiljö, verksamhetens insatser utifrån fastställda mål, riktlinjer och tilldelad budgetram. Du ser kvalitetsarbete och förändringsarbete som en självklar arbetsuppgift. I din roll som enhetschef kommer du att leda och utveckla enheten för att möta behoven hos de vi är till för. Vem är du Är du en person som tycker om att arbeta mål- och resultatinriktat? Tycker du om förändringsarbete? Älskar du samarbete och samverkan? Är du strukturerad, analytisk och tänker helhetsperspektiv? Om dessa påståenden passar dig, sök tjänsten och få möjlighet att bli en del av vår arbetsgrupp! Formella kompetenskrav Du bör ha flerårig erfarenhet av personal-, budget och arbetsmiljöansvar samt ledarskapsutbildning. Du har lämplig högskoleutbildning inom verksamhetsområdet med god kännedom om gällande lagstiftning, eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Vi förutsätter att du har B-körkort och goda IT-kunskaper samt digital identifikation med Bank ID. Meriterande Erfarenhet från ledande positioner i kommunal eller annan offentlig verksamhet är meriterande men behöver inte vara ett krav. Detsamma gäller tidigare arbete inom LSS. Din personliga lämplighet är viktig och du måste ha ett genuint intresse av att arbeta med människor. Anställningen Tillsvidareanställning på 100% med tillträde enligt överenskommelse. Tjänsten tillsätts utifrån att erforderliga beslut fattas. Anställningen kan komma att inledas med en provanställning. Intervjuer kan komma att ske löpande. Enhetschefstjänsten är för närvarande placerad vid Stöd och funktion inom Välfärd- och arbetsmarknadsförvaltningen, som är organiserad direkt under Välfärd- och arbetsmarknadsnämnden. Närmaste chef är verksamhetschef. Ansökan Vi vet att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Olika bakgrunder, erfarenheter och egenskaper gör oss sammantaget helt enkelt bättre. Så vem du än är - varmt välkommen med din ansökan i form av personligt brev och cv. Urval och intervjuarbete kommer att ske löpande under ansökningsperioden och vi kan kalla till intervju innan sista ansökningsdatum. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen, samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via ansökningsknappen. Varmt välkommen med din ansökan! (Vi undanbeder oss kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande).
Välfärds- och arbetsmarknadsförvaltningen söker Enhetschef kommunal primärvård Vill du leda med hjärta, engagemang och kompetens? Nu söker vi en trygg och inspirerande enhetschef till vårt team inom hemsjukvården i Åmål! Vad erbjuder vi Åmåls kommun är en plats där omtanke och gemenskap står i centrum. Vi strävar efter att skapa en trygg och inkluderande miljö för våra patienter, och vårt team inom hemsjukvården spelar en avgörande roll i detta arbete. Vi erbjuder en arbetsplats där dina insatser värdesätts och där du får möjlighet att växa både personligt och professionellt. Vi söker nu en engagerad och lyhörd enhetschef att leda och utveckla den kommunala primärvården i Åmåls kommun där vi gör jobbet tillsammans. Vi söker dig som har ett genuint intresse för ledarskap och som vill vara med och forma framtidens primärvård i kommunen. Som medarbetare hos oss är du vår viktigaste tillgång. Personalförmåner som du erbjuds är bra friskvårdsbidrag, föräldrapenningtillägg, tjänstepension, försäkringar, cykelförmån och möjlighet att leasa miljöbil. Du har även möjligheter till vidareutbildning inom ditt kompetensområde för att du ska kunna utvecklas hos oss. Läs mer om förmåner som medarbetare hos Åmåls kommun här: Vårt erbjudande! Ditt uppdrag Vi söker en enhetschef till kommunal primärvård med personalansvar för sjuksköterskor i Åmåls kommun. Du ska vara beredd att anta framtidens utmaningar och driva hälso- och sjukvårdsfrågor i en tid av omställning och förändring. Tillsammans med hemsjukvårdens ledning och medarbetare ska vi skapa goda möjligheter för kommunens patienter att få en god och nära vård. Som chef förväntas du ha en god samarbetsförmåga och leda verksamheten i en anda av tillitsbaserat ledarskap, planera och utveckla verksamheten utifrån mål och anpassa verksamheten efter behov och resurser. Du kommer ingå i en ledningsgrupp tillsammans med enhetschef Förebyggande verksamhet som leds av verksamhetschef Hemsjukvård/kommunal primärvård och Bistånd SOL. I ditt ansvar ingår: - Leda, utveckla och följa upp enheten med fokus på kvalitet och patientsäkerhet. - Utveckla och implementera strategier för ett förebyggande arbete utifrån ett sjuksköterskeperspektiv. - Ansvara för enhetens budgetarbete och ekonomisk uppföljning. - Bygga och upprätthålla tillitsfulla relationer med patienter, anhöriga och medarbetare. - Säkerställa att verksamheten följer gällande lagar och riktlinjer. - Ansvara för personalledning, arbetsmiljö och kompetensutveckling. - Samverka med enhetschefer, medicinskt ansvarig sjuksköterska, andra vårdgivare och aktörer inom hälso- och sjukvården. - I ditt ansvarsområde ingår även att utveckla verksamheten utifrån nämndens mål i samverkan med verksamhetschef för Hemsjukvården. Vem är du Som person är du trygg och stabil med god självinsikt. Du drivs av en stark vilja att leda och motivera andra, och du har en naturlig förmåga att skapa engagemang och delaktighet i ditt team. Din ledarstil präglas av öppenhet, lyhördhet och en genuin omtanke om både medarbetare och patienter. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av chefskap inom hälso- och sjukvård, där du framgångsrikt har lett och utvecklat verksamheter. Din förmåga att hantera komplexa situationer med ett lösningsorienterat förhållningssätt är en stor tillgång. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är: - Kommunikativ och tydlig i ditt ledarskap. - Empatisk och har en god förmåga att bygga starka relationer. - Innovativ och drivs av att ständigt förbättra och utveckla verksamheten. - Strukturerad och har en god förmåga att planera och organisera arbetet. Du kommer organisatoriskt vara underställd verksamhetschef kommunal primärvård och bistånd SOL. Formella kompetenskrav - Högskoleutbildning inom vård, omsorg, beteendevetenskap eller annat som arbetsgivaren bedömer likvärdigt - B-körkort - Digital identifikation med Bank ID - Du behöver ha god förmåga att uttrycka dig på svenska i så väl tal som skrift Meriterande - Leg. Sjuksköterska - Ledarskapsutbildning - Tidigare ledarskapserfarenhet inom liknande område Anställningen Tillsvidareanställning 100% med tillträde enligt överenskommelse. Anställningen kan komma att inledas med en provanställning. Enhetschef är för närvarande placerad vid Hemsjukvården inom Välfärds- och arbetsmarknadsförvaltningen som är organiserad direkt under Välfärds- och arbetsmarknadsnämnden. Närmaste chef är David Engkvist, verksamhetschef vid Hemsjukvården. Tjänsten tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas. Ansökan Vi vet att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Olika bakgrunder, erfarenheter och egenskaper gör oss sammantaget helt enkelt bättre. Så vem du än är - varmt välkommen med din ansökan i form av personligt brev och cv. Urval och intervjuarbete kommer att ske löpande under ansökningsperioden och vi kan kalla till intervju innan sista ansökningsdatum. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen, samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via ansökningsknappen. Varmt välkommen med din ansökan! (Vi undanbeder oss kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande).
Vill du vara företagets ansikte utåt och trivs med att ge förstklassig service? Då kan du vara den vi söker! Som receptionist är du den första personen våra besökare möter – ett viktigt uppdrag som sätter tonen för hela verksamheten. Du kommer att ha en central roll i det dagliga arbetet och vara en viktig länk i vårt team. Som receptionist hos oss har du huvudsakligen ansvar för receptionens alla uppgifter så som incheckningar, bokningar, försäljning och allmän administration mm. Arbetstider är förlagda på dagtid, kvällstid och vissa helger. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och att du är en positiv och hjälpsam person som gillar att arbeta med människor. Du måste ha jobbat med någon form för service & administration för att kunna söka detta jobb. Flytande svenska är ett krav. Tjänsten är på heltid och är ett vikariat på 3 år. Uppstart i augusti eller enl ök. Skicka din ansökan till [email protected] Intervjuer hålls löpande.
Till vårt team på hotellet behöver vi lite extra hjälp under sommaren. Arbetstider är mestadels dagtid. Tjänsten gäller städning av hotellrum och allmänna ytor på vårt vackra stadshotell. Är du en person som gärna har lite erfarenhet av städning och vill jobba cirka 50-70 % under sommaren med eventuell förlängning till hösten så hör av dig till oss. Skicka din ansökan till [email protected] Intervjuer hålls löpande.
Om företaget Produktionsenhet i Åmål söker personal som vill arbeta några extra timmar med tillverkning av träprodukter till byggbranschen. Din profil Vi söker dig som vill arbeta extra och som bor i Åmåls-området. Du är sugen på att prova på en helt ny verksamhet med väldigt stor potential. Arbetet är fysiskt krävande med många, men inte så tunga, manuella lyft. Som person är du därför stark och uthållig. Truckkort och bilkörkort är meriterande. Svenska i tal och skrift är ett krav. För att ha möjlighet att ta detta erbjudande måste du ha någon annan huvudsaklig sysselsättning vilket kan innebära studier, ett annat deltidsarbete, vara egen företagare eller pensionär. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. För att passa in hos oss ska du vara en lagspelare och gilla att ingå i och vara en tillgång för arbetslaget. Vi tillämpar löpande urval och tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vänta inte med din ansökan, sök idag och bli en av våra nya poolmedarbetare i Åmål. Om Industrisupport Industrisupport är sedan 1999 ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag med kunder och kontor på flera orter. Vi rekryterar och bemannar inom olika yrkesområden och jobbar med långa kontrakt på både kollektiv- och tjänstemannasidan. Många gånger kan ett uppdrag leda till en tillsvidareanställning hos kunden. Vi har kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård och friskvårdsbidrag och vi ser till att människor får sin personliga utveckling i arbetslivet. Vi jobbar med löpande urval i rekryteringsprocessen så passa på att söka tjänsten redan idag. När du nu söker jobb hos oss är det viktigt att du i din CV bara tar med de referenser som du pratat med och som vet om att de finns med i din ansökan. Om du har frågor får du gärna ställa dem till ansvarig rekryterare på Industrisupport (se kontaktuppgifter nedan). Urvals- och drogtester kan förekomma i rekryteringens slutskede. Alla är välkomna att söka, men undvik information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuella läggning i din ansökan. Varmt välkommen till oss på Industrisupport!
Om företaget För kunds räkning söker vi nu lagerpersonal! Är du en noggrann och driven person som gillar att arbeta fysiskt och i ett högt tempo? Har du truckkort och vill vara en del av ett engagerat team? Då kan du vara den vi söker! Dina arbetsuppgifter Som lagerarbetare kommer du att arbeta med olika uppgifter inom lager och logistik, med fokus på truckkörning, lossning och lastning av gods. Du arbetar både självständigt och i team för att säkerställa att lagret fungerar effektivt och säkert. Din profil Krav: Truckkort (A och B) Meriterande: Tidigare erfarenhet av lagerarbete Erfarenhet av lossning och lastning ADR-kompetens (hantering av farligt gods) Personliga egenskaper: Ansvarstagande och punktlig God samarbetsförmåga Trivs med ett fysiskt arbete Vi erbjuder: Ett stabilt och växande företag Trevliga kollegor och en god arbetsmiljö Möjlighet till utveckling inom logistikområdet Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Om Industrisupport Denna platsannons avser en hyrrekrytering, vilket innebär att IndustriSupport anställer den mest lämpande kandidaten och hyr ut denne till kundföretag under en viss period. Om samarbetet fungerar väl och båda parter är nöjda, erbjuds kandidaten en anställning hos kundföretaget. Denna anställningsform ger båda parter möjlighet att testa samarbetet innan de binder sig till en längre anställning. I slutskedet av rekryteringsprocessen kan urvals- och drogtester förekomma. Även kontroll i belastningsregistret kan förekomma. Vi tillämpar löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten? Varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, vars kontaktuppgifter finns i annonsen.
Vad erbjuder vi Karlbergsgymnasiet är en växande skola som nu söker lärare i engelska och naturkunskap. Skolan har en bred blandning av yrkesprogram och högskoleförberedande program vilket skapar goda förutsättningar för möten mellan människor med olika kompetenser och intressen. Som medarbetare hos oss är du vår viktigaste tillgång. Personalförmåner som du erbjuds är bra friskvårdsbidrag, föräldrapenningtillägg, tjänstepension, försäkringar, cykelförmån och möjlighet att leasa miljöbil. Du har även möjligheter till vidareutbildning inom ditt kompetensområde för att du ska kunna utvecklas hos oss. Läs mer om förmåner som medarbetare hos Åmåls kommun här: Vårt erbjudande! Ditt uppdrag Vi ser samarbete och relationsskapande som de viktigaste framgångsfaktorerna i arbetet som lärare. Som anställd på Karlbergsgymnasiet kommer du tillhöra ett programarbetslag som gemensamt tar ansvar för elevernas hela skolsituation. Vem är du Vi söker dig som tycker om att arbeta tillsammans i arbetslag för att sätta elevens lärande och sociala utveckling i fokus. Förutom att aktivt bidra till arbetslagets utveckling ser vi att du värdesätter ett nära samarbete med elevhälsa, skolledning och övrig personal. Som lärare hos oss är du med och skapar en skola där alla elever ska ha möjlighet att uppnå målen och där lärandet upplevs som meningsfullt, stimulerande, roligt och tryggt. Du finner mötet med elever som den primära drivkraften i ditt arbete som lärare. Alla lärare på Karlbergsgymnasiet förväntas vara intresserade av ett mentorsuppdrag och av att bedriva ett aktivt värdegrundsarbete i vardagen. Formella kompetenskrav - Lärarutbildning med behörighet för att undervisa i engelska och naturkunskap för gymnasieskolan. - Digital identifikation med Bank ID - B-körkort Meriterande - Bred erfarenhet av arbete med extra anpassningar och särskilt stöd. - Erfarenhet av arbete på gymnasiet. - Vid eventuell anställning lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Anställningen Tillsvidareanställning på 100% med tillträde 2025-08-11 eller enligt överenskommelse. Anställningen inleds med en provanställning. Tjänsten tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas. Tjänsten är för närvarande placerad vid Karlbergsgymnasiet, inom kultur- och utbildningsförvaltningen. Närmaste chef är rektor för någon av skolenheterna vid Karlbergsgymnasiet. Ansökan Vi vet att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Olika bakgrunder, erfarenheter och egenskaper gör oss sammantaget helt enkelt bättre. Urval och intervjuarbete kommer att ske löpande under ansökningsperioden och vi kan kalla till intervju innan sista ansökningsdatum. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen, samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via ansökningsknappen. Om du har frågor om tjänsten kan det vara så att skolans rektorer är svåra att nå på telefon, så maila gärna dina frågor och kontaktuppgifter så ringer vi upp. Varmt välkommen med din ansökan! (Vi undanbeder oss kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande).
Om företaget Parsteel är en växande koncern med legotillverkning i stål. Bolaget har ca 45 anställda och omsätter ca 70 mkr. Tillverkningsflödet består av kapning, bockning, skärning, svetsning och andra bearbetningsmoment. Medarbetarna har ett gediget yrkeskunnande i de olika processerna. En kombination av ökad efterfrågan samtidigt som man har en anställd som slutar gör att man nu rekryterar ytterligare en kantpressare och/eller laseroperatör. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att du som söker jobbet kommer att få anställning direkt hos Parsteel, men att Industrisupport sköter själva rekryteringen och svarar på dina frågor. Detta är en tjänst med goda utvecklingsmöjligheter och rekryteringen har redan börjat – så vänta inte med din ansökan! Dina arbetsuppgifter Är du nyfiken, engagerad och vill utvecklas inom modern plåtbearbetning? Vi söker dig som gillar att ta ansvar, vill växa i din yrkesroll och trivs med varierande arbetsuppgifter. Du arbetar antingen vid vår nya Bystronic lasermaskin, eller våra Bystronic Kantpressar och är delaktig i programmering, inställning och produktion – ofta i korta till medellånga serier. Du har ett öga för detaljer och trivs med att lösa problem tillsammans med andra. Din profil Vi söker dig som har god erfarenhet av plåtbearbetning och ritningsläsning. Som person ser vi gärna att du är noggrann och strukturerad samt en utpräglad lagspelare. Vidare är ödmjukhet något du tar på allvar. Svenska i tal och skrift är ett krav, truck- och traverskort en merit. Meriterande om du har tidigare erfarenheter från Lasermaskin eller Kantpress. Lämplig utbildning är industrigymnasium eller motsvarande. Parsteel erbjuder en mångsidig och utvecklande arbetsmiljö inom en modern industri där man alltid siktar på att arbeta långsiktigt och hållbart. Här värdesätts värderingar som prestation, ansvar och respekt och att alla gemensamt bidrar till Parsteel-andan. Om Industrisupport Denna platsannons avser en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen sköts av IndustriSupport som extern rekryteringspartner. Om du blir utvald för tjänsten anställs du direkt av det företag som söker personal, från din första arbetsdag. I slutskedet av rekryteringen kan urvals- och drogtester förekomma. Även kontroll i belastningsregistret kan förekomma. Vi arbetar med löpande urval, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten? Varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, vars kontaktuppgifter finns i annonsen.
Vi söker BVC-sköterska till vårt härliga team på Medpro Clinic Åmål På Medpro Clinic Åmål arbetar drygt 60 kollegor inom 13 olika professioner som erbjuder ett komplett primärvårdsutbud till våra 11 000 listade patienter. Vi erbjuder läkarmottagning, sköterskemottagning, hemsjukvård, specialistsköterskemottagning för bl.a. diabetes, astma/KOL, vaccination, levnadsvanor samt rehab med arbetsterapeuter och fysioterapeuter. Vi har ett stort team för psykisk hälsa inklusive mottagning för Ungas Psykiska Hälsa. Vårt BVC är samlokaliserat med Åmåls familjecentral som ligger ett stenkast från vårdcentralen. Du blir en del av vårt BVC-team som har ett nära och väl utvecklat samarbete med varandra. Samtliga av våra medarbetare omfattas av kollektivavtal. Om tjänsten Tjänsten innebär sedvanliga arbetsuppgifter för barnsjuksköterska eller distriktssköterska på BVC, bland annat Mottagningsarbete på BVC inom ramverket för Rikshandboken och Barnhälsovårdens nationella program Föräldrastöd Vaccinationsrådgivning Föräldragrupper Tvärprofessionella teammöten på BVC, vårdcentralen samt externa samarbetspartners Tjänsten innefattar också att du tjänstgör på vårdcentralen med arbetsuppgifter så som sjuksköterskemottagning, vaccinationer och telefonrådgivning. Om dig Vi söker dig som är distriktssköterska eller barnsjuksköterska, gärna med några års erfarenhet av arbete på BVC. Du tycker om att arbeta både självständigt och i team. Du känner dig trygg och trivs i din yrkesroll, är engagerad och bidrar till ett gott arbetsklimat. Du har ett professionellt förhållningssätt och ett gott bemötande både gentemot kollegor som patienter och dess anhöriga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och förmåga att passa in i teamet. Omfattning: Heltid eller enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidareanställning, vi tillämpar 6 månaders provanställning Tillträde: Enligt överenskommelse Förmåner: Friskvårdsbidrag, gruppförsäkring, cykelförmån, erbjudanden på träningskort på flera etablerade träningsanläggningar Vi hoppas att du tycker att det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag. Varmt välkommen med din ansökan! Medpro Clinic - en del av Medtanken Group Medtanken Group är en primärvårdsaktör i Västra Götalandsregionen och Region Skåne med 25 vårdcentraler samt flertalet rehabcenter, mottagningar för Ungas psykiska hälsa, seniorhälsa samt mycket mer. Vi bedriver vård i privat regi på likvärdiga villkor som offentliga verksamheter, inom ramen av avtal med regionerna. Vi bedriver även privat vård genom vårt specialistsjukhus samt företagshälsor. Vårt mål är att vi ska leverera den bästa servicen, en sömlös vård med ett högt engagemang och vara det självklara valet för våra patienter. Vårt arbete kännetecknas av att vi vill ge våra patienter en hög tillgänglighet till medicinsk bedömning samt ha ett tillitsskapande bemötande i världsklass. Detta samtidigt som vi är den bästa arbetsplatsen för våra engagerade medarbetare som ges möjligheten att jobba på toppen av sin kompetens. Verksamheterna drivs med ett flertal engagerade och kunniga team med patienten i fokus under varumärkena Medpro Clinic, Omtanken, Citysjukhuset +7, Kvarterskliniken och HMC - Hälsomedicinskt center.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 42 jobb