Sjuksköterska till Akutmottagning i Ängelholm

Gör skillnad. Varje dag. Vill du vara med och forma framtidens akutsjukvård? Vi söker dig som är driven, ansvarstagande och som vill vara med och göra vården bättre för de som söker vård på vår Akutmottagning. Tillsammans gör vi skillnad varje dag. På Ängelholms sjukhus hjälper vi människor att leva friskt och självständigt genom att förebygga, behandla och lindra sjukdom och dess långvariga effekter. Tillsammans blir vi bäst på planerad vård, sammanhållna vårdkedjor och rehabilitering. Vi leder utvecklingen mot framtiden med hjälp av innovativa lösningar, nya metoder och arbetssätt. Som medarbetare hos oss är du en viktig del i arbetet med att utveckla framtidens hälsosystem vi vill och vågar testa nytt. Här leder vi med hjärta, mod, respekt och nyfikenhet. Ängelholms sjukhus har en medicinsk akutmottagning samt närsjukvårdsavdelningar med olika inriktningar. Akutmottagningen är öppen klockan 08.00-20.00 alla dagar. Vi som arbetar på Akutmottagningen har valt att arbeta just här eftersom det är en spännande och dynamisk arbetsplats. Vi är ett gäng med god sammanhållning och vårt interna värdegrundsarbete ligger oss varmt om hjärtat. I den nationella patientenkäten som återkommande genomförs för bedömning av patienternas upplevelser har vår Akutmottagning fått väldigt fina omdömen, 92 procent rekommenderar oss. Något vi såklart är glada och stolta över. Du kommer till en enhet där det är högt i tak och en arbetsgrupp som trivs och stöttar varandra. Gott samarbete i personalgruppen och ett bra bemötande mot patienter och anhöriga är viktiga delar i vår verksamhet. För oss är grunden till en välfungerande verksamhet en god arbetsmiljö där medarbetarna trivs och mår bra. Ängelholms sjukhus - Du kan följa våra medarbetare på Ängelholms sjukhus Instagramkonto https://www.instagram.com/angelholmssjukhus/. Där får du ta del av vardagen på vårt sjukhus och lära dig mer om olika verksamheter. Följ oss gärna! ARBETSUPPGIFTER Vi välkomnar nu en ny sjuksköterska till oss! I rollen som sjuksköterska på Akutmottagningen består dina arbetsuppgifter av omvårdnad och behandling av den akut sjuka patienten samt för vårdplatskoordineringen på sjukhuset. När du som nyanställd hos oss blir mer trygg i din roll kommer du att introduceras till arbete på akutrummet och i vårt triage i receptionen, där den första bedömningen av patienter görs. Här på Akutmottagningen arbetar vi i team med sjuksköterska, undersköterska, läkare och medicinska sekreterare. Vi samarbetar med primärvårdens kvälls- och helgmottagning, som befinner sig i Akutmottagningens lokaler. I detta arbete har alla ett ansvar, men vi har också ett aktivt ledarskap med direkt kommunikation. I detta arbete har alla ett ansvar, men vi har också ett aktivt ledarskap med direkt kommunikation. Arbetet driver vi, ledning och medarbetare tillsammans. Det är viktigt för oss att våra medarbetare känner arbetsglädje och får utvecklas, därför arbetar vi för att individanpassa ansvarsområden på arbetsplatsen utifrån intresse och erfarenhet. Du kommer få möjlighet att ta ansvar och driva frågor som är viktiga i de områden du är mer engagerad och har kunskap i. Vidare kommer du att erbjudas handledning och upplärning anpassad efter din bakgrund och erfarenhet så att du alltid ska känna dig trygg i ditt arbete som nyanställd. Vi hoppas att du har fått en bra inblick i vår verksamhet och vi ser fram emot att träffa dig! KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är en engagerad och ansvarstagande medarbetare. Det är viktigt för oss att du vill arbeta just här! Eftersom vi är en verksamhet med olika kontaktytor och delverksamheter behöver du flexibelt kunna möta ett varierande arbete och arbetsbelastning. Vi vill att du delar våra värderingar när det gäller ett patientfokuserat arbetssätt, en arbetsglädje i yrket som sjuksköterska och att du dras till internmedicinsk sjukvård och vår typ av mindre akutmottagning. Du kommer till en spännande och utvecklande verksamhet och därför ser vi gärna att du har god samarbetsförmåga samt är nyfiken och vill lära dig nya saker. När det kommer till de formella kraven söker vi dig som är legitimerad sjuksköterska med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Du har också språkkunskaper i svenska som lägst motsvarar nivå C1 enligt Europarådets nivåskala. Vi har ett nära samarbete med primärvården och därför är det en fördel om du har kunskap inom både Melior och PMO. Om du tidigare har arbetat på akutmottagning är detta meriterande. I denna rekrytering tillämpas löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

6 maj 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Timanställd packare | Biscuit International (f.d. Gille) | Örkelljunga/Åslj

Vill du bli en del av ett dynamiskt team och vara med och sprida glädje genom att packa och plocka kakor? Vi söker nu packare/plockare till vår kund Biscuit International (fd Gille-Bagaren) i Örkelljunga/Åsljunga - ansök idag! Om anställningen • Placeringsort: Örkelljunga/Åsljunga • Krav: B-körkort och en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% i form av t.ex. annat jobb eller studier. • Typ av anställning: timanställning • Tillsättning: omgående Dina arbetsuppgifter Som Packare/Plockare av kakor kommer du att vara ansvarig för att plocka och packa kakor enligt specifika instruktioner och riktlinjer. Du kommer att säkerställa att rätt antal och sortiment av kakor packas och förbereds för leverans. Det är viktigt att du noggrant följer arbetsprocesser och tar ansvar för att upprätthålla hög kvalitet och effektivitet i arbetet. Du kommer att samarbeta med dina kollegor och följa företagets riktlinjer för arbetsmiljö och säkerhet. Den vi söker Vi söker dig som har erfarenhet av packning och plockning vid löpande band, eller tycker att det kan vara kul med en ny utmaning i vardagen. Du har insyn i hygienrutiner och förstår vikten av noggrannhet och kvalitet. Du är effektiv, noggrann och har förmågan att arbeta i högt tempo. Flexibilitet och samarbetsförmåga är också viktiga egenskaper för att trivas i rollen. Om företaget Biscuit International (fd Gille) är ett modernt och nytänkande företag med fokus på arbetsmiljö. Vi strävar efter att skapa en professionell och neutral arbetsplats där våra medarbetares välbefinnande är prioriterat. Vår passion för kvalitativa produkter och innovativt tänkande genomsyrar vårt företag. Hur du ansöker För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret och bifogar dokument. Vänligen kontakta Oscar Sahlin via telefonnummer 072-204 84 03 om du har några frågor eller funderingar. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Lernia är vägen framåt Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,5 miljarder kronor 2023 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 18 400 personer och förmedlade 10 900 bemanningskonsulter. 12 000 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster. Läs mer på lernia.se

6 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Vi söker nästa stjärna? B2C

Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Teamet säljer mobilabonnemang för operatören 3. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildaroch coachar våra medarbetaredagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Är du i tankarna på att ta nästa steg i karriären eller vill veta mer om oss så tveka inte på att höra av er.

6 maj 2024
Sista ansökan:
23 oktober 2024
Kock-souschef

Om jobbet Vi på Hamnkrogen i Ängelholm söker nu en erfaren och entusiastisk Sous Chef som vill vara med och skapa magiska matupplevelser tillsammans med oss under sommaren 2024. Som Sous Chef hos oss kommer du att spela en viktig roll i vårt team och ha ett stort ansvar för att säkerställa högsta kvalitet på vår mat och service. Ansvarsbeskrivning: • Assistera kökschefen i att leda och organisera köket Skapa och utveckla menyer och recept tillsammans med kökschefen Ansvara för tillagning av mat, presentation och servering i kökschefens frånvaro Övervaka kökspersonalen och säkerställa att riktlinjer och standarder efterföljs Hantera råvaror, inköp och kostnadskontroll Följa och säkerställa att hygien- och säkerhetsregler efterföljs Delta i planering och genomförande av evenemang under sommaren Vi söker dig som har: • Tidigare erfarenhet av att arbeta som sous chef eller i en liknande befattning Goda kunskaper inom matlagning och menuplanering Förmågan att arbeta under stressiga förhållanden och med hög arbetsbelastning Förmågan att leda, motivera och samarbeta med andra i teamet En hög nivå av kreativitet och passion för matlagning Vi erbjuder konkurrenskraftig lön enligt kollektivavtal och intervjuer kommer att ske digitalt. Anställningen är på säsongsbasis, både på timme och deltid med möjlighet till mer tid. Arbetstiderna är dag, kväll, och helg. Tillträde är från 15 may och anställningsperioden pågår till september,med högst behov under juni-augusti. Vill du vara en del av vårt hängivna team och skapa oförglömliga matupplevelser för våra gäster under sommarens alla händelserika event? Skicka in din ansökan idag och bli en del av Hamnkrogen i Ängelholm Är du intresserad eller har några frågor? Om du har frågor om tjänsten, vänligen kontakta Ali Ahmed Mobil 073-5049838 E-post : [email protected]

5 maj 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Lokalvårdare

Söker timanställd lokalvårdare till mindre hotell i Ängelholm. Arbetsuppgifter innebär att städa och bädda i våra hotellrum, sköta tvätt och allmänt hålla snyggt i våra allmänna utrymmen.

4 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Junior säljare för Swedish Brands

Bli en nyckelspelare i Swedish Brands team! Swedish Brands, en dynamisksälj- och marknadsföringsbyrå, söker nu toppsäljare som dig för att förstärka vårt team. Vi är på en spännande resa mot att bli branschledare och vi vill att du blir en del av vårt framgångsrika team där varje dag är en möjlighet till personlig och professionell utveckling. Varför Swedish Brands? Vårt uppdrag är att revolutionera försäljnings- och marknadsföringsbranschen med nyskapande strategier. Vi fokuserar på att skapa varaktiga resultat och starka kundrelationer. Din roll hos oss: Du blir en central spelare i vår försäljningsstrategi och affärsutveckling, med fokus på outbound via telefon. Du kommer att använda ditt kunnande för att etablera och underhålla långsiktiga kundrelationer via telefonförsäljning. Du representerar våra innovativa tjänster och bidrar aktivt till vårt gemensamma mål. Vi söker dig som: Har bevisad erfarenhet inom försäljning och är målmedveten, särskilt inom telefonbaserad försäljning. Besitter stark affärskunskap och är strategisk i ditt tänkande. Är en skicklig kommunikatör och förhandlare, med starka färdigheter i telefonkommunikation. Trivs i en snabb och dynamisk miljö, och kan hantera flera projekt parallellt. Talar och skriver svenska flytande. Vad vi erbjuder: En konkurrenskraftig lön plus generös provisionsmodell. Ett professionellt och stöttande arbetsklimat. Ett modernt kontor i hjärtat av Helsingborg. Exceptionella möjligheter för karriärutveckling. Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning med inledande provanställning Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka din ansökan idag. Vi genomför intervjuer löpande och ser fram emot att välkomna dig till vår spännande resa.

3 maj 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Junior Säljare för heltidstjänst!

Bli en nyckelspelare i Swedish Brands team! Swedish Brands, en dynamisksälj- och marknadsföringsbyrå, söker nu toppsäljare som dig för att förstärka vårt team. Vi är på en spännande resa mot att bli branschledare och vi vill att du blir en del av vårt framgångsrika team där varje dag är en möjlighet till personlig och professionell utveckling. Varför Swedish Brands? Vårt uppdrag är att revolutionera försäljnings- och marknadsföringsbranschen med nyskapande strategier. Vi fokuserar på att skapa varaktiga resultat och starka kundrelationer. Din roll hos oss: Du blir en central spelare i vår försäljningsstrategi och affärsutveckling, med fokus på outbound via telefon. Du kommer att använda ditt kunnande för att etablera och underhålla långsiktiga kundrelationer via telefonförsäljning. Du representerar våra innovativa tjänster och bidrar aktivt till vårt gemensamma mål. Vi söker dig som: Är en skicklig kommunikatör och förhandlare, med starka färdigheter i telefonkommunikation. Trivs i en snabb och dynamisk miljö, och kan hantera flera projekt parallellt. Talar och skriver svenska flytande. Vad vi erbjuder: En konkurrenskraftig lön plus generös provisionsmodell. Ett professionellt och stöttande arbetsklimat. Ett modernt kontor i hjärtat av Helsingborg. Exceptionella möjligheter för karriärutveckling. Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning med inledande provanställning Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka din ansökan idag. Vi genomför intervjuer löpande och ser fram emot att välkomna dig till vår spännande resa.

3 maj 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Finsktalande Sales Development Representative

Jobba som Sales Development Representative – kvalificerad mötesbokare åt några av världens mest kända varumärken. Vi söker dig med kvalifikationerna: • Stor kommunikationsförmåga •Noggrann i skrift •Teknikkunnig, du ska vara bekväm med att hantera en dator och telefon •Strukturerad •Talar Finska God erfarenhet inom kommunikation och sälj är givetvis meriterande Arbetsuppgifterna är: •Boka in möten med beslutsfattare för det företag du representerar, via telefon eller e-post •Genomföra intervjuer och kartläggningar •Bjuda in till webinar och evenemang •Informera om nya produkter och tjänster till utvalda målgrupper via telefon Om Protosell: Vårt engagemang för att leverera exceptionella resultat är det som gör vårt team ledande inom branschen. Protosell AB är en sälj- och marknadsföringsbyrå i världsklass med säte i Sverige, med över 20 års erfarenhet av att hjälpa företag att lyckas på den nordiska marknaden. Skicka in ditt personliga brev och CV med 2 referenser till [email protected]

3 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Lärare till årskurs 5, Södra Utmarkens skola

Ängelholm gör det omöjliga möjligt – det är vår vision som ligger till grund för vår framtida utvecklingsresa. Vi vågar tänka och testa annorlunda, göra det unika och oväntade. Vi vet att vi är bäst tillsammans och att det är genom gränsöverskridande samarbete vi når längst. Vi vet också att Ängelholm är en plats med unika möjligheter för fortsatt utveckling. Med utgångspunkt i vår agila organisationsstruktur siktar vi framåt och uppåt. Vill du vara med och bidra på vår resa? Läs mer om hur det är att arbeta i Ängelholms kommun på jobb.engelholm.se. Om skolområdet. Södra Utmarkens skola är en F-6 skola med cirka 350 elever som ligger i området Södra Utmarken i Ängelholm. Vi har skog och hav på gångavstånd och de inbjudande utemiljöerna omgärdas av stora grönområden. Det är även gångavstånd till idrottsplats och ishall. På Södra Utmarkens skola har vi förmånen att ha ett integrerat bibliotek som vi kan nyttja. På Södra Utmarkens skola utgår vi från visionen: Laget före jaget och våra tre ledord: kunskap, trygghet och omtanke. Kunskap, trygghet och omtanke är viktiga för oss och dessa återspeglas i vårt arbete varje dag. Vi arbetar tillsammans med lärandet i fokus för att möta elevens behov på bästa sätt. För oss är det också viktigt att alla elever känner att de vistas i ett begripligt och meningsfullt sammanhang där var och en får lov att vara sig själv. Tillgänglig lärmiljö är en naturligt integrerad del av vår verksamhet. ARBETSUPPGIFTER Lärare i Ma/NO åk 4-6. Vi söker dig som brinner för ditt uppdrag och som vill arbeta som lärare med mentorskap i årskurs 5. Du kommer att undervisa i matte, NO och engelska. Övrig behörighet är meriterande. Du kommer att arbeta i ett årskurslag där ni är tre lärare som arbetar i tre klasser i årskurs 5 i nära samverkan med speciallärare från vårt specialpedagogiska team. Våra årskurslag genomsyras av en tydlig och gemensam struktur där samarbete, öppenhet och tillämpandet av tillgänglig lärmiljö är tydligt. Du förväntas använda ett tydligt ledarskap där du får eleverna att utvecklas i sin lärandesituation. Du förväntas även stödja våra elevers lärande och kunskapsinhämtning likväl som att du tar ansvar för att arbeta med deras mående och välbefinnande. Det är av största vikt att du skapar tillitsfulla relationer och är närvarande i ditt uppdrag. Vi arbetar tillsammans i såväl årskurslag som arbetslag där vi samarbetar och stöttar varandra. KVALIFIKATIONER Du är utbildad lärare med lärarlegitimation och har behörighet att undervisa i årskurs 4-6 i ämnena matte, NO och engelska. Du är en tydlig ledare för gruppen med ett gott personligt ledarskap som ser vad som behöver göras både i stunden och framåt. Du har god förmåga att skapa förtroendefulla relationer med såväl elever, kollegor och vårdnadshavare. Du kan möta elever med skiftande behov och utmaningar och du har ett starkt intresse för att möta eleverna där de befinner sig för att hjälpa dem att utvecklas. Du använder metoder för att inkludera alla elever och du är beredd att prova och ompröva din metodik för att tillgodose de behov som finns i den grupp som ditt årskurslag ansvarar för. Som stöd i din vardag har du inspirerande kollegor, ett elevhälsoteam bestående av specialpedagog, skolsköterska, skolkurator, logoped och skolpsykolog, en närvarande och stöttande skolintendent samt en närvarande skolledning. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT För att bli aktuell för tjänsten måste du uppvisa utdrag ur belastningsregistret. Har du erhållit företrädesrätt i Ängelholms Kommun, ska du ange detta i din ansökan. Tjänsten tillsätts under förutsättning av erforderliga beslut. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos Ängelholms kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

3 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Bostadsprojektledare till Ängelholmshem

Ängelholmshem har flera spännande projekt planerade de närmaste åren. Vi söker därför en erfaren och engagerad projektledare för att leda och driva våra bostadsutvecklingsprojekt. Som en nyckelperson i vårt utvecklingsteam kommer du att ha ansvar för att planera, genomföra och övervaka alla aspekter av våra bostadsprojekt. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och tillträdesdatum kan anpassas till din nuvarande uppsägningstid. Vill du arbeta i ett professionellt och långsiktigt allmännyttigt bolag? Attraheras du av våra tre värdeord som är öppenhet, omtanke och handlingskraft? Då kan detta vara jobbet som du söker. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt då vi löpande gör ett urval för intervjuer. Om tjänsten Vi erbjuder dig en utvecklande, spännande och givande roll. Vi har en arbetskultur som präglas av högt engagemang, kundfokus, delaktighet och omtanke. Vi har ett mångfacetterat fastighetsbestånd som spänner från samhällsnyttiga fastigheter till lägenheter och lokaler, vilket ger dig både utmaningar och utveckling. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att innefatta: • Ansvar för byggprojekt från idé till färdiga lägenheter • Ansvar för att ta fram systemhandlingar, bygglovshandlingar och förfrågningsunderlag samt att avstämning görs löpande med projektets intressenter • Ansvar för upprättande av budget, ekonomisk uppföljning, sammanställningar och avvikelsehantering för egna projekt • Ansvar för planerad nyproduktion, större ombyggnadsprojekt samt underhållsprojekt i enlighet med bolagets projektmodell samt i överenskommen omfattning, i rätt tid, med avsedd kvalitet och till kostnad som ryms inom godkänd budget • Medverkan vid utvecklingen av byggprocess samt framtagning av rutiner för styrning och uppföljning samt medverka till att forum skapas med övriga avdelningar för ökad samverkan, kommunikation och lärande • Föra bolagets talan vid besiktningar, ny- och ombyggnad • Hålla i driftgenomgångar • Sakgranska leverantörsfakturor och övrig ekonomisk hantering i relation med tjänsten • Vara med i att upprätta övergripande verksamhetsplaner för avdelningen • Medverkan framtagande av föreskrifter och hålla projekteringsanvisningar uppdaterade Som bostadsprojektledare ansvarar du för affärsmässighet och objektivitet i alla dina leverantörskontakter. Du verkar för professionella och långsiktiga externa samarbeten som baseras på LOU och Ängelholmshems värdegrund. Du rapporterar till projektchefen. Vem är du? Vi söker dig som minst har 5 års erfarenhet av byggbranschen och projektledning. Vi ser positivt på om du har en eftergymnasial utbildning från YH / KY eller universitet / högskola. Du har tidigare erfarenhet av och utbildning inom entreprenadjuridik och Bas-U+P. Har du jobbat som kontrollansvarig (KA-behörighet) och/eller att du har tidigare erfarenhet av LOU är det meriterande. Troligen arbetar du idag inom fastighetsbolag, byggbolag eller konsultbolag. Har du tidigare erfarenhet från allmännyttiga bolag och kommunal förvaltning ser vi det som värdefullt. Du har minst normalgoda kunskaper i Officepaket. Vi använder ProjectCompanion som webbaserat projektverktyg. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att bli framgångsrik i tjänsten är du proaktiv, strukturerad, resultatorienterad och målmedveten. Du är tydlig i din framtoning och kommunikativ, såväl muntligt som skriftligt. Du har även ett systematiskt arbetssätt och ett engagemang i dina uppdrag. Flexibilitet, förhandlingsvana och en problemlösande förmåga är också viktiga egenskaper i tjänsten. För att lyckas i rollen ser vi att du är kvalitetsmedveten, ansvarstagande och har förmågan att fatta beslut och driva projekt framåt. Vi söker dig som både kan jobba självständigt och vara lagspelare samtidigt som du har integritet och ett gott omdöme. Du har god förmåga att bygga långsiktigt goda samarbeten och relationer såväl internt som externt. B-körkort krävs för tjänsten. Vid den aktuella rekryteringen använder vi oss av arbetspsykologisk testning för kandidater utvalda till intervju och bakgrundskontroll för slutkandidat. Om verksamheten AB Ängelholmshem är ett modernt och framgångsrikt bostadsföretag med tydligt fokus mot ett långsiktigt hållbart samhälle. Bolaget erbjuder ett bra boende för alla och uppför nya bostäder för att medverka till en positiv utveckling för Ängelholms kommun. AB Ängelholmshem har i uppgift att äga och förvalta bostadsfastigheter i Ängelholm. Bolagets förvaltning ska bidra till trygga och attraktiva levnadsmiljöer åt sina 3400 hyresgäster. Vi är idag ca 45 engagerade medarbetare. Läs mer på https://www.angelholmshem.se/

3 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024