Robotoperatör till produktion i Arboga

Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Vi på Jobwisetror på att motiverad personal skapar de bästa resultaten. Vår uppgift är därför enkel, vi ska förvalta och väcka motivation genom engagerade och inspirerande ledare Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Om rollen Vi söker dig som ärfokuseradoch som vill fortsätta utvecklas i din roll som robotoperatör. Tillsammans ser vi till att du får bästa möjligaupplärning, blir mer kunnig inom ditt område.Du kommer att haen trygg anställning hos oss påJobwise och få en fin gemenskap med kollegorna på arbetsplatsen som är hos ett av våra kundföretag.Det förekommer ibland av olika skäl att vi eller vårtkundföretag själv väljer att inte gå ut med företagsnamnet. Självklart får du veta vilket företag det är om du kommer längre i processen Din roll är av storbetydelse för Jobwise eftersom du är med ochavgör hur vi uppfattas som företag.Därför är det väldigtviktigt för oss att du som personär hjälpsam, vänligt inställd och tycker om att ge din omgivning service. Det är viktigt att du som person är nyfiken och jobbar med högt kvalitetstänk. Ditt arbetsområde kommer även att inkludera andra verkstadsuppgifter som till exempel arbete med truck och travers. Arbetstiderna är förlagda på 2-skift till en början. Du kommer att ha arbetsuppgifter som innefattar att hantera äldre typer av ABB robotar. Så det är kraftigt meriterande att du tidigare jobbat med liknande maskiner men inget krav.Att inneha giltiga truck- och traverskort är kraftigt meriterande. Självklart ser vi till att dufår braupplärning på plats för att få så bra förutsättningar som möjligt att göra ett bra jobb. Rollen är på heltid och startar enligt överenskommelse Vi söker dig som Vill utveckla dig själv och din omgivning Tänker med hög kvalitet Är nyfiken och vill prova nya saker Tycker om att hjälpa din omgivning Har möjlighet att pendla till Arboga Våra kompetenskrav Behärskar det svenska språket i tal och skrift Detta är även meriterande Truckkort och vana Traverskort och vana Industrivana Körkort och tillgång till egen bil Dina personliga drivkrafter är av stor vikt för oss på Jobwise Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal Om Jobwise Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det.Vi tror på att bra ledare attraherar och bibehåller bra personal. Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen.

22 april 2024
Sista ansökan:
9 oktober 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Tjäna 32 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att tjäna 32 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 32 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 32 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Jobba Som Innesäljare

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att jobba som innesäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som innesäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som innesäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Svetsare 111 / Montör

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Resande svetsare / montör ,för lite olika projekt . Ska kunna jobb självständigt och i lag . Krav : Erfaren MMA svetsare , ritningsläsning , Körkort B Meriterande :Mig / MAG , TIG svetsning , lift kurs , het arbeten , Sökande : Bör inte bo längre än ca 10 mil ,då vi ofta utgår från verkstan .

19 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Materielledare inom Försvarsmaktens Logistik

Befattningen erbjuder Till Försvarsmaktens Teknik- och Vidmakthållandekontor Logistik (TVK Log) söker vi fyra Materielledare till Materielavdelningen. Avdelningen ansvarar för materielområden såsom personlig utrustning, sjukvårds-, underhålls- och drivmedelsutrustning samt fältförplägnads- och klätterutrustning. Vi är mitt uppe i en spännande resa där vi växer och ska bli fler. Därför söker vi nu förstärkning som kan hjälpa oss att optimera och koordinera Försvarsmaktens materielförsörjning och säkerställa tillgängligheten av materiel vid våra förband. Du kommer därigenom spela en viktig roll för utvecklingen och bibehållandet av Försvarsmaktens förmåga. Vill du vara en viktig del i försvarslogistiken - då är detta en tjänst för dig!   Om enheten TVK Log arbetar på central nivå och är en viktig del av logistikledningen i Försvarsmakten. Vi ansvarar bland annat för att logistikmaterielen är tillgänglig och möter förbandens behov. Två framgångsfaktorer i våra uppdrag är samarbete och expertkompetens. Enheten är indelad i fem avdelningar och består idag av ca 100 medarbetare, huvudsakligen av civil personal med en jämn fördelning mellan kvinnor och män. Ledningen sitter i Boden, men vi har verksamhet på ett flertal orter i Sverige. På arbetsplatsen arbetar vi aktivt för hög trivsel och god arbetsmiljö. Vi lägger även stor vikt vid hälsofrämjande åtgärder och som försvarsmaktsanställd har du exempelvis möjlighet att träna på arbetstid tre timmar per vecka. Vi vårdar en kultur som bygger på gemenskap samt uppmuntrar och möjliggör kompetensutveckling. Vi har flexibel arbetstid, vilket möjliggör en bra balans mellan arbete och privatliv.   Huvudsakliga arbetsuppgifter Som materielledare genomför du vidmakthållandeproduktion genom tilldelning, fördelning och underhållsstyrning av materielen inom ditt ansvarsområde och kärnverksamhetens behov. Med vidmakthållande avses att säkerställa bibehållandet av en materiell förmåga i både numerär och funktion inom myndigheten från det att den tas emot från en viss given leverantör till dess att den avvecklas, inklusive hanterande av teknisk kravbild och ekonomi. Du kommer att arbeta med analyser och beredningar, utförande av systemmonitorering gällande tillgänglighet och status, genomförande av avrop och inköp samt övrig ärendehandläggning inom ramen för ditt ansvarsområde. Du har även en stödjande funktion och samarbetar tätt med övriga roller inom egen sektion och avdelning. Du kommer även samverka med interna kunder och kravställare, andra berörda myndigheter samt leverantörer.   Krav Kvalifikationer • Universitets- eller högskoleexamen relevant för befattningen eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt som arbetsgivaren bedömer som likvärdig.   Personliga egenskaper Du är en person med ett gott omdöme, stor integritet och har ett högt säkerhets- och sekretessmedvetande. Du har mycket god samarbetsförmåga samtidigt som du kan arbeta självständigt, är drivande och tar egna initiativ. Du har god analytisk förmåga och väl utvecklad förmåga att samordna och se sammanhang. Utöver detta har du god kommunikativ och pedagogisk förmåga och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift. Du kommer att ha ett stort eget ansvar för att lösa tilldelade uppgifter, vilket ställer krav på att du kan prioritera och arbeta strukturerat. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.   Meriterande • Dokumenterad erfarenhet av komplexa stödsystem inom logistik- eller ekonomiområdet • Dokumenterad kunskap och erfarenhet av logistikprocesser, logistikledning eller resursstyrning • Dokumenterad kunskap och erfarenhet inom något av våra materielområden • Dokumenterad kunskap om avtalshantering och avrop mot avtal inom offentlig verksamhet.   Övrigt Anställningen utgör en civil tillsvidaretjänst på heltid. Sex månaders provanställning kan komma att tillämpas för dig som inte redan är tillsvidareanställd inom Försvarsmakten. Arbetsort: Boden, Skövde eller Arboga Resor i tjänsten förekommer. Tillträdesdatum: Snarast eller enligt överenskommelse.   Upplysningar om befattningen För frågor gällande befattningen kontakta Nina Janson, tfn 070-307 52 59. Vid frågor gällande rekryteringsprocessen kontakta HR-generalist Jannie Gabrielsson, tfn 073-521 57 08.   Fackliga företrädare OFR/O – Bengt Rainer OFR/S – Jeanett Svanberg SEKO – Lars-Erik Selström SACO – Elisabeth Valdemarsson Samtliga nås via växeln, 0505-45 10 00.   Sista ansökningsdag Välkommen med din ansökan senast 13 maj 2024. Din ansökan ska innehålla CV samt ett ansökningsbrev. I ansökningsbrevet vill vi att du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: FMLOG stödjer krigsförband i att utföra sina uppgifter i alla beredskapsnivåer. Vi bidrar till ökad uthållighet genom att planera, förrådshålla, leverera och samordna behovet av förnödenheter och transporter. FMLOG:s unika kompetens med civil och militär expertis bidrar till leveranssäkerhet och tillgänglighet. Tillsammans tillser vi att Försvarsmaktens operativa förmåga nationellt och internationellt bibehålls. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

19 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Stödassistent till gruppbostad

Inom socialförvaltningen ansvarar verksamheten för funktionsstöd för att ge stöd och service enligt LSS (lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade). LSS är en rättighetslag som ska garantera personer med omfattande och varaktiga funktionsnedsättningar goda levnadsvillkor, att de får den hjälp de behöver i det dagliga livet och att de kan påverka vilket stöd och vilken service de får. Vi söker nu dig som vill arbeta som stödassistent tillsammans med oss på en av våra gruppbostäder På gruppbostaden bor sex personer i sina egna lägenheter i en enplansvilla. Bostaden är bemannad dygnet runt med vaken natt. Arbetsuppgifter Ditt uppdrag som stödassistent innebär att sätta den enskildes behov, förmåga och intresse i centrum. Du ansvarar för att på ett pedagogiskt och motiverande sätt stötta den enskilde att bibehålla och utveckla sin förmåga och självständighet. Du ansvarar för att upprätta genomförandeplaner tillsammans med den enskilde och följa dennes och verksamhetens rutiner. Att lyssna in den enskildes önskemål/behov, dokumentera, genomföra och följa upp är viktiga delar i ditt uppdrag. Det ingår även att samverka med nyckelpersoner i den enskildes liv. Du ansvarar för att ge individanpassat stöd och service vilket innefattar alla förekommande sysslor såsom exempelvis hushållssysslor, omvårdnad och fritidsaktiviteter. Kvalifikationer Vi söker dig som har stödassistentutbildning, vård- och omsorgsprogram med inriktning inom funktionshinderområdet eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du behöver ha erfarenhet av arbete med personer med intellektuella funktionsnedsättningar och autism. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta enligt lågaffektivt förhållningsätt. Det är även meriterande om du har utbildning inom teckenkommunikation samt övrig alternativ kommunikation. För att trivas i uppdraget ska du som person ha ett genuint intresse för att möta dina medmänniskor med stor lyhördhet. Du ska ha förmågan att känna in, reflektera och analysera ditt stöd och ditt bemötande. Utifrån det ska du ha förmåga att kravanpassa och ge den enskilde ett individanpassat stöd utifrån dennes förutsättningar. Du strävar efter en ständig utveckling i din profession. Du är en stabil person som även under snabbt ändrade omständigheter kan behålla fokus och lugn. Du har en god samarbetsförmåga och ett lösningsfokuserat förhållningsätt. Du är en positiv och stöttande kollega. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. Innan du erbjuds anställning behöver du visa upp ett registerutdrag ur belastningsregistret. Beställ gärna utdraget i samband med din ansökan alternativt om du blir kallad på intervju. Blanketten finns att hämta på https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/?mtm_campaign=utdrag&mtm_kwd=post0623. Normal handläggningstid hos Polisen är cirka två veckor. Villkor Tjänsten är en tillsvidareanställning med sysselsättningsgrad 80%. Schemalagd arbetstid dag/kväll och helg. Tillträde enligt överenskommelse. Månadslön, individuell lönesättning tillämpas. Vid all rekrytering tillämpar vi vår likabehandlingsplan. Ansökan Sista ansökningsdag är den 2024-05-09. Urval sker löpande under ansökningstiden. Välkommen med din ansökan Vi undanber oss all kontakt från annonserings- och bemanningsföretag. Bara en halvtimme från Örebro, Västerås och Eskilstuna ligger Arboga. I Arboga finns småstadens charm i storstadens närhet. Natur, skolor och fritidsaktiviteter ligger endast en promenad eller cykeltur bort. Många människor hämtar sin inspiration i Arboga. Vi har 14 100 invånare och drygt 1000 anställda i kommunen.  Vår värdegrund skapar ett gemensamt förhållningssätt och genomsyrar kommunens alla verksamheter. Den är en kompass i det dagliga arbetet för alla medarbetare och politiker: "Med ett professionellt förhållningssätt och en uthållig organisation erbjuder vi service och tjänster av hög kvalitet. Genom ett modigt medarbetarskap och innovativt tänkande förverkligas visionen, Arboga − plats för inspiration." Välkommen du också!

19 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Entreprenadprojekt i Täby AB söker projektledare inom fasad och fönster!

Inledning Är du en erfaren projektledare med bakgrund inom fasadrenoveringar? Tar du idag mycket eget ansvar för ditt arbete och vill ha ytterligare frihet med stora utvecklingsmöjligheter? Då kan detta vara möjligheten för dig! Information om tjänsten Entreprenadprojekt i Täby AB som bildades år 2016 omsätter idag 130 miljoner och sysselsätter ca 13 medarbetare. Det huvudsakliga fokuset ligger på projekt inom fönster och fasad, men även projekt inom tak och sanering finns idag i produktportföljen. Dina framtida kollegor innehar många års erfarenhet och bred kompetens inom sina områden och trivs i en liten men flexibel organisation med korta beslutsvägar. Huvudkontoret är beläget i Täby men projekten finns över hela Sverige. Nu vill man växa och söker en engagerad och erfaren projektledare för att leda entreprenadprojekt inom fasad och fönster i regionen ”Mellansverige”. Du som sökande kan därför med fördel vara bosatt i exempelvis Stockholm, Örebro, Västerås eller närliggande orter. Vi erbjuder dig Det här är en jobbmöjlighet för dig som trivs med att vara en del av en växande, dynamisk organisation där ditt bidrag kommer att vara direkt betydelsefullt. Du erbjuds ett flexibelt arbete där du planerar dina egna dagar samt startar dagen från hemmet, därifrån tar du dig ut på det aktuella projektet. Förutom detta erbjuds du tjänstebil, friskvårdsbidrag samt andra förmåner. Arbetsuppgifter Som projektledare för entreprenadprojekt inom fasad och fönster hos Entreprenadprojekt Täby AB kommer dina huvudsakliga ansvarsområden att omfatta ledning och samordning av projektteamet, vilket inkluderar underentreprenörer och leverantörer. Du kommer att arbeta nära teamet för att utarbeta och följa upp projektplanen, tidsscheman och budgetar för att säkerställa att projekten genomförs effektivt och inom de angivna ramarna. Resor med övernattningar förekommer i tjänsten. Vanligt förekommande arbetsuppgifter: Ansvara för kvalitetskontroll och säkerställa att projekten uppfyller företagets och beställares krav. Kommunicera med beställare för att säkerställa deras önskemål samt lösa eventuella frågor eller problem. Rapportera till ledningen om projektens framsteg, kostnader och eventuella avvikelser. Vi söker dig som Vi söker en självgående projektledare med bakgrund inom bygg- eller entreprenadbranschen med specifik erfarenhet inom fasadprojekt. För att lyckas i rollen behöver du ha en gedigen erfarenhet av projektledning med en djup förståelse för de krav som fasad- och fönsterprojekt innebär. Givetvis har du god kännedom om entreprenadjuridik och dokumentation för att säkerställa att projektet följer alla relevanta regler och standarder. Har du en bakgrund från en utbildning som byggingenjör eller liknande är det starkt meriterande. Som person tror vi att du är ansvarsfull och strukturerad. Du är trygg i dig själv och har en naturlig fallenhet för att kommunicera tydligt med såväl underentreprenörer, beställare och kollegor. Dessutom är du praktiskt lagd och har en teknisk förståelse för att se vad som behövs göras och har inget emot att hoppa in och göra det på egen hand. Svenska i tal och skrift samt B-körkort är krav för tjänsten, engelska eller annat språk är meriterande. Övrigt Anställningsform: Tills vidare Omfattning: Heltid Placeringsort: flexibel placering, men förslagsvis Stockholm, Uppsala, Örebro, Västerås eller dylikt Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Fast månadslön Kontaktperson för rekryteringen: Ellen Lektorp, Simplified. [email protected] Utdrag ur belastningsregistret kommer att göras på slutkandidat. Löpande urval sker och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Miljö- och hälsoskyddsinspektör (livsmedel)

Västra Mälardalens Myndighetsförbund Västra Mälardalens Myndighetsförbund är ett kommunalförbund med Arboga och Kungsörs kommuner som medlemmar. Förbundets uppgifter är att utföra kommunernas uppgifter inom miljö- och hälsoskyddsområdet samt uppgifter inom plan- och bygglagens område. Förbundet ansvarar också för kommunernas energirådgivning. Förbundets kontor är förlagt till Arboga i trevliga lokaler i Högskolecentrum, nära Arboga järnvägsstation. Arboga har goda pendlingsmöjligheter med tåg (25 min från Örebro, 30 min från Västerås och 25 min från Eskilstuna). Förbundets kontor har två enheter, miljö- och hälsoskyddsenheten och bygglovenheten samt en central administration. Totalt har förbundet 18 anställda och alla har egna kontor. Tjänstens arbetsuppgifter Huvudsakliga arbetsuppgifter för den lediga tjänsten är kontroll/tillsyn och handläggning inom livsmedelsområdet. Tillsyn inom områdena folköl, tobak och receptfria läkemedel ingår också. Arbetet innebär främst att planera och genomföra kontroller, skriva rapporter och beslut samt följa upp avvikelser. I arbetet ingår också att lämna råd och upplysningar. Arbetet är självständigt men du arbetar i nära samarbete med övriga på miljö- och hälsoskyddsenheten. Detta för att ha samsyn samt uppnå en hög kvalitet med professionell och rättssäker handläggning. Kvalifikationer för tjänsten Vi söker dig med universitets/högskoleutbildning inom miljö- och hälsoskyddsområdet eller annan universitets/högskoleutbildning som av arbetsgivaren bedöms likvärdig. Du har tidigare arbetat som miljö- och hälsoskyddsinspektör och har erfarenhet av myndighetsutövning inom livsmedelsområdet. Du är van att jobba i digitala miljöer. Du har god samarbetsförmåga och är bra på att arbeta självständigt. Du kan planera, organisera och utföra arbetet på ett effektivt och rättssäkert sätt. Helhetstänk och förmåga att följa ett projekt från idéstadiet till slutförande är bra egenskaper. Arbetet förutsätter att du har god förmåga att möta människor i olika situationer och kan formulera dig väl i både tal och skrift. Att arbeta som inspektör innebär många kontakter med verksamhetsutövare, myndigheter och allmänhet varför stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Varaktighet och tillträde Tillträde enligt överenskommelse. Övrigt Vid all rekrytering tillämpar vi Arboga kommuns likabehandlingsplan. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan! Till ansökan vill vi att du bifogar ett personligt brev och cv. Vi undanber oss kontakt med annonsörer och bemanningsföretag i rekryteringen.

19 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Projektingenjör till Ground Support Equipment

Har du ett tekniskt intresse och vill vara en del av ett spännande och expansivt företag så kanske denna tjänst som Teknisk handläggare för underhållsverktyg till JAS 39 Gripen kan vara något för dig. Varmt välkommen med din ansökan redan idag. Din Roll Till avdelningen Ground Support Equipment (GSE) söker vi nu ytterligare medarbetare. Hos oss varierar arbetsuppgifterna och du får möjlighet att vara delaktig inom många områden från utveckling till avveckling av flygunderhållsutrustningar (GSE:er). Till exempel jobbar vi med tekniska utredningar, bereder inköp, tar fram teknisk information, modifierar äldre och tar fram nya utrustningar, testar gränssnitt mot flygplan och levererar supportlösningar samt utrustningar till våra JAS 39 Gripen kunder både inom Sverige och utomlands. Du kommer att fungera som en spindel i nätet med många kontaktytor till flera stödfunktioner som tex inköp, konstruktion, kvalitet etc. Du kommer även att fungera som teknisk support till kunder och brukare av våra GSE-produkter. Din Profil Vi söker dig som är driven, har god initiativförmåga och som har ett teknikintresse. Oavsett bakgrund behöver du ha en förmåga och vilja att lära dig nya saker. Du är en lagspelare som fungerar bra att arbeta både självständigt och i team. Krav för tjänsten * Teknisk utbildning (eller motsvarande arbetslivserfarenhet) * Bra kunskaper i engelska och svenska (både tal och skrift) * Körkort kategori B Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Meriterande * Erfarenhet av flygunderhåll. * Erfarenhet från arbete med försvarsmakten eller FMV * Förmåga att läsa och förstå konstruktionsunderlag Vänligen observera att vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har gått ut. Vad du blir en del av Affärsområdet Aeronautics är en innovativ leverantör av flygplanssystem i världsklass och har ett brett utbud av supportlösningar inom civil och militär luftfart. Inom affärsområdet bedrivs forskning, utveckling och produktion av militära flygplanssystem. Vi säkrar framtiden inom flygindustrin genom forskning och studier av innovativa flygsystem och vidareutveckling av våra produkter. Läs mer om oss här Som medarbetare på Aeronautics blir du en del av en organisation som präglas av mångfald, samarbete och inkluderande medarbetarskap, och där ständigt lärande och balans i livet värderas högt. Du får arbeta i en innovativ och kreativ arbetsmiljö där du har möjlighet att bygga en långsiktig och givande karriär. Om du är intresserad av vilka förmåner som du kan ta del av som anställd på Saab i Sverige, kan du läsa om dem här Saab är ett företag där människan står i centrum. Vi har en god arbetsmiljö där vi stöttar och hjälper varandra att göra vårt bästa. Kontinuerligt lärande, välmående, karriär- och talangutveckling är exempel på områden där vi alltid arbetar hårt för att säkerställa att du som medarbetare får de möjligheter som du behöver.

19 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024