Jobba Som Innesäljare

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att jobba som innesäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som innesäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som innesäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

16 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Sektionschef till Försvarsmaktens Centrala lager

Sektionschef Produktionsstöd Är du intresserad av ledarskap och logistik? Vill du vara med och påverka Sveriges försvarsförmåga? Då ska du söka rollen som Sektionschef– Produktionsstöd, tillsammans skapar vi en hållbar logistik i fred, kris och krig för Försvarsmakten. Om enheten Du kommer arbeta på FMLOG Försörjning som anskaffar, lagerhåller, vidmakthåller och avvecklar förnödenheter åt Försvarsmakten. Logistiken ska vara effektiv och innebära en hög tillgänglighet för alla typer av förnödenheter runtom i hela Sverige, det innebär att produktion, planering och kundsupport också är viktiga delar i vårt arbete. Försvarsmaktens Centrala Lager (FMCL) är en del av FMLOG Försörjning som skapar möjligheter för Försvarsmakten genom att ta emot och leverera materiel i tid och med hög kvalitet. Genom kunskap om hur materielen ska tas emot, lagras, förrådsunderhållas, levereras och även avvecklas är vi delaktiga i att göra Försvarsmaktens verksamhet möjlig. Våra attityder och arbetssätt präglas av ömsesidigt förtroende för att kunna leverera försvarslogistik när och där den behövs. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som chef ansvarar och leder du sektionen produktionsstöd. Sektionens mål är att aktivt stödja avdelningens uppdrag och ha en stor förståelse för processerna inom avdelningen. Du ansvarar för planering och uppföljning av verksamheten samt identifierar nödvändiga prioriteringar på ett strukturerat sätt. Du utvärderar produktionen och är ansvarig för rapportering av lägesbild löpande till avdelningschef. Du ser till att sektionen fungerar effektivt och levererar med hög kvalitet, enligt uppsatta mål och i enlighet med fastställda processer. Du deltar i avdelningens ledningsgrupp och samverkar med avdelningschef och övriga sektionschefer för att nå avdelningens övergripande mål. Som sektionschef har du personal och arbetsmiljöansvar för sektionen. Kvalifikationer • Gymnasieutbildning eller motsvarande • Dokumenterad ledarerfarenhet om minst 3 år. • Erfarenhet att leda i produktionsfrågor • Mycket goda kunskaper inom Officepaketet • B-körkort för manuell växellåda. • Förmåga att kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift. Meriterande • Erfarenhet av storlagerdrift • Erfarenhet av förändringsledning • Erfarenhet av statlig verksamhet • Erfarenhet av Försvarsmakts logistik • Erfarenhet av VIDAR • Förmåga att kommunicera obehindrat på engelska i tal och skrift.  Personliga egenskaper Du uppnår resultat genom engagerat ledarskap, med förmågan att motivera ditt team att arbeta mot uppsatta mål med hjälp av ett coachande förhållningssätt. Du har en utvecklad ekonomisk medvetenhet, och är ansvarsfull och initiativtagande. Du främjar en stabil och förtroendeskapande arbetsmiljö och har vilja och kapacitet att leda i förändring i en växande organisation. Du har förmågan att strukturerat planera, organisera och prioritera arbetet på ett effektivt sätt samtidigt som du har god samarbetsförmåga och kan motivera dina medarbetare. Du är trygg i dig själv och relaterar till andra på ett lyhört sätt.  Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper. För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer på www.forsvarsmakten.se).    Övrigt Anställningsform: Tillsvidareanställning (heltid) som inleds med 6 månaders provanställning Arbetsort: Arboga. Resor ingår i tjänsten. Upplysningar Avdelningschef Magnus Wepsäläinen/ Stf Avdelningschef Helene Silversten (nås via växeln 0589-40400) Fackliga företrädare: Ola Andersson SEKO Pernilla Kjellgren SAKO Håkan Antonsson OFR/S Samtliga nås via växeln  0589-40400 Ansökan Välkommen Skicka in din ansökan senast 2024-05-02 Din ansökan ska bestå av ditt CV samt personligt brev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning.   Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: FMLOG stödjer krigsförband i att utföra sina uppgifter i alla beredskapsnivåer. Vi bidrar till ökad uthållighet genom att planera, förrådshålla, leverera och samordna behovet av förnödenheter och transporter. FMLOG:s unika kompetens med civil och militär expertis bidrar till leveranssäkerhet och tillgänglighet. Tillsammans tillser vi att Försvarsmaktens operativa förmåga nationellt och internationellt bibehålls. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

16 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
VAK Sverige AB söker tekniskt mångsidig mekaniker för tunga fordon

VAK Sverige AB söker tekniskt mångsidig mekaniker för tunga fordon till sin verkstad i Västerås Om Jobbet: Vi söker nu dig som vill jobba hands-on med ny spännande teknik inom service och reparationer av trailers och släpvagnsinstallationer, växelsläp, specialsläp med mera. Du kommer ingå i ett härligt service-team på 6 tekniker där omväxlande arbetsmoment tillhör vardagen. Arbetet är mångsidigt och varierande och innefattar bland annat felsökning och reparationer inom el, mekanik, hydraulik. Verksamheten bedrivs i VAK´s verkstad i Västerås Efter som företaget expanderar och har som mål att fortsätta växa, är arbete med att bygga ut den befintliga verkstaden. De nya lokalerna väntas vara klar under året.   Serviceuppdrag utanför verkstaden med servicebil kan förekomma. Vem är du: Vi söker dig med utbildning och/eller erfarenhet inom mekanik, verkstadsteknik, reparationer och underhåll av tunga fordon eller liknande områden. För att trivas i rollen behöver du kunskaper och erfarenhet inom såväl mekanik, el samt hydraulik. Vi tror att du som person är självgående, arbetsam, noggrann tekniskt intresserad, och van att tänka utanför ramarna. Vad erbjuder vi: Du kommer att vara en del av en marknadsledande, expansivt och attraktivt företag. Vi erbjuder fast lön, försäkringar samt andra förmåner, inklusive friskvårdsbidrag. VAK satsar aktivt på kompetens- och karriärsutveckling, vilket ger goda möjligheter att växa i din roll och utnyttja din fulla potential. Här får du en trygg, säker och trivsam arbetsmiljö. Tjänsten är på heltid under vardagar och arbetstiden är mellan 07,00-16,00 Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. skicka därför gärna in din ansökan redan nu. Vid frågor om tjänsten kontakta Mattias Molin på telefonnummer: +46 (0)73-523 0890 Varmt välkommen med din ansökan!

16 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Verksamhetsutvecklare

Bli en del av vårt framgångsrika team! Consensus har förmånen att samarbeta med många stora och välkända företag inom flera olika branscher. Vi har en lång historia av att arbeta med interims/konsultuppdrag vilket gör att vi kan ge dig råd och fungera som bollplank för att du ska känna dig trygg. Din arbetstrivsel och utveckling är viktig för oss. Därför har du en dedikerad konsultchef som har kontinuerlig kontakt med dig för att säkerställa att du får önskad utveckling i din yrkesroll och karriär samt säkerställer att du trivs på din arbetsplats. Din roll I dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer du att ansvara för och säkerställa att: Produkt- och informationsflöden fungerar och hanteras optimalt och effektivt genom våra verkstäder. Minska specialanpassade och produktanpassade flöden och arbetssätt i samverkan med berörda funktioner. Aktivt förbättra och effektivisera avdelningens verksamhet och arbetssätt för ökad lönsamhet och effektivitet Processer, Metoder & Verktyg kontinuerligt utvecklas för att stödja effektiva flöden. I samverkan med berörda funktioner inom hela affärsområdet bidra till verksamhetsstödjande IT-Verktygsutveckling samt implementering i verksamheten. Som uppdragsledare styra och leda mindre och större projekt inom avdelningen enligt given metodik och mot uppsatta mål. Aktivt hålla dig uppdaterad om vad som är på gång och samverka med nödvändiga verksamheter/organisationer för att säkerställa att områdets intressen tillvaratas. Vår kandidat Vi ser att du är en prestigelös och nyfiken person som tycker det är lika viktigt med stora som små uppdrag. Du är analytisk och har en förmåga att tänka taktiskt och strategiskt. Du har en stark drivkraft och initiativförmåga samt brinner för verksamhetsutveckling och förbättringsarbete.  Samtidigt vet du att tålmodighet och ihärdighet behövs då vissa verksamhetsförändringar är komplexa och tar tid att genomföra. Utöver detta värdesätter du god struktur och ordning och gillar att samarbeta i team och bygga relationer. För att lyckas i rollen tror vi du: Har akademisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet inom produktion, underhållsverksamhet, supply chain eller planering Har dokumenterad erfarenhet av att jobba med förbättringsarbete och verksamhetsutveckling Är nyfiken och vill vara med där det händer Är en god kommunikatör som kan omsätta teorier till praktik och göra dem tillgängliga för verksamheten Har ett flödesorienterat förhållningssätt Tryggt behärskar affärssystem och andra digitala verktyg Behärskar engelska likväl som svenska både verbalt och i text Har stor vana av MS Officepaketet (Word, Excel, Powerpoint, Visio etc) Att vara konsult på Consensus Som konsult hos Consensus får du stor frihet, kompetensutveckling och samtidigt ett stort personligt ansvar. Du blir en oerhört viktig medarbetare i vårt team och som ambassadör hos våra kunder. Du får en avgörande roll där din framgång kommer att bidra till vår och våra kunders fortsatta tillväxt. Ansökan Känner du dig redo för att ta nästa steg i din karriär och få möjlighet att använda din expertis för att göra skillnad för oss och våra kunder? Var med på vår resa så skapar vi unika möjligheter tillsammans! Har du några frågor är du välkommen att kontakta Louisa Björklund, [email protected], 079-098 26 69. Vi ser fram emot din ansökan på www.consensus.nu. Ansök redan idag då vi hanterar ansökningar löpande. Välkommen med din ansökan!

16 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Operativ inköpare

Företagspresentation Bli en del av Saab Aeronautics framtid som Operativ inköpare! Saab i Arboga söker nu en driven operativ inköpare för att stärka deras dynamiska team. Ta chansen att arbeta i en världsledande organisation där innovation och kvalitet går hand i hand. Arbetsuppgifter och ansvarsområden Till Saab Aeronautics söker vi nu en operativ inköpare till GSE-avdelningen. Du kommer precis som de övriga operativa inköparna att vara involverad i de flesta inköpsrelaterade uppgifter som förekommer. Du kommer att ha ett tätt samarbete med vårt strategiska inköpsstöd, inköpskvalitet, övriga operativa inköpare, GSE-ingenjörer, konstruktörer och logistikpersonal m.fl.. Exempel på arbetsuppgifter är: - att skapa, hantera och utvärdera offertförfrågningar - att lägga beställningar - att leveransbevaka och säkerställa att vi får leveranserna i tid - fakturahantering - uppföljning och utvärdering av leverantörer och leveranser - hantering av returer och reklamationer - vårda och bygga affärsmässiga relationer med leverantörerna. - god kunskap i det svenska och engelska språket Anställningen är inledande en hyrrekrytering på 6 månader. Din placeringsort är Arboga, rollen kommer att innebära vissa resor inom eller utanför Sverige. Din profil För att lyckas i tjänsten behöver du ha god förmåga att lösa problem och ha ett flexibelt mindset. Du är självgående och tar initiativ i ditt arbete, och har förmåga att se möjligheterna snarare än hinder. Som person är du serviceinriktad, lösningsorienterad och känner ansvar för dina arbetsuppgifter. Då arbetet innehåller en hel del administration behöver du vara strukturerad och noggrann. Du kommer ha många kontakter både internt och externt och därför är det viktigt att du har en god förmåga att kommunicera och samarbeta. Vi söker dig som: - Har en högskoleexamen eller annan relevant utbildning samt erfarenhet av att arbeta som operativ, taktisk eller projekt- inköpare - Har en god förmåga att läsa och förstå teknik och tekniska underlag - Har god datorvana och goda kunskaper inom Officepaketet” - Kommunicerar obehindrat i både tal och skrift på såväl svenska som engelska. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Bli en del av Unik Resurs – Din karriär och utveckling är vår prioritet! Vi värderar varje individs unika kompetens och engagemang. På Unik Resurs strävar vi efter att inte bara vara din arbetsgivare, utan en partner i din karriärsutveckling. Vi är ett team och genom regelbundna avstämningar jobbar vi tillsammans för att du både ska utvecklas och trivas i din roll som konsult. Vårt erbjudande: - Fast månadslön: Hos oss får du ekonomisk stabilitet med en konkurrenskraftig och pålitlig månadslön. - Trygga anställningsvillkor: Vi följer kollektivavtal och erbjuder förmånliga försäkringar för din trygghet och välbefinnande. - Personlig och professionell utveckling: Du kommer att ha kontinuerlig kontakt med din Konsultchef, som finns där för att ge både personlig support och professionell coachning. - Unikt nätverk: Som en del av Unik Resurs är du aldrig ensam. Du blir en del av ett nätverk av professionella, där samarbete och stöd står i centrum. - Kompetensutveckling genom Unik Academy: Vi investerar i din framtid genom kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöjligheter via vår Unik Academy. Vi välkomnar dig att ta nästa steg i din karriär med oss på Unik Resurs. Ansök idag för att bli en del av vårt engagerade och framåtsträvande team! Ansök redan idag! Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV. Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam; Alexandra [email protected] 727 49 79 Unik Resurs Välkommen till Unik Resurs!Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil. Lycka till! #LI-Hybrid

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Tjäna 32 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att tjäna 32 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 32 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 32 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Jobba Som Innesäljare

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att jobba som innesäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som innesäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som innesäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
STF Avdelningschef Anskaffning och UE

STF avdelningschef Anskaffning och UE Om befattningen Hos Försvarsmakten Logistik (FMLOG) enhet för Försörjning får du möjlighet att arbeta med spännande arbetsuppgifter för att bidra till att göra Sverige och världen lite säkrare. Vi värdesätter ömsesidigt förtroende och hos oss får du både ett eget ansvar och goda möjligheter att kompetensutvecklas. Våra medarbetare är viktiga för oss och hos oss kommer du ha möjlighet att förena det professionella och det privata. Du kommer arbeta på FMLOG Försörjning som anskaffar, lagerhåller, vidmakthåller och avvecklar förnödenheter åt Försvarsmakten. Logistiken ska vara effektiv och innebära en hög tillgänglighet för alla typer av förnödenheter runtom i hela Sverige, det innebär att produktion, planering och kundsupport också är viktiga delar i vårt arbete. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som STF Avdelningschef arbetar du främst med att stödja och leda avdelningens arbete och ingå i enhetens ledningslag tillsammans med Avdelningschef då behov uppstår. I arbetet ingår också att stödja, utveckla och följa upp arbetet och medarbetare inom avdelningen i enlighet med FMLOG inriktning och FÖRS interna styrningar/beslut. Vid behov fånga upp och vidta lämpliga förändringsåtgärder. I arbetet ingår ordinarie arbetsuppgifter för chef med personalansvar, som STF kommer du att ha personalansvar och ersätter avdelningschef i dennes frånvaro samt stödjer avdelningschef i frågor kopplade till personalförsörjning, ekonomi och arbetsmiljö. Avdelningen Anskaffning & UE-planering består av ca 65 anställda i Arboga. Tjänsten innebär ett flertal gränsytor inom enheten, men också med andra delar av Försvarsmakten och även externt. Periodvis kan arbetet innebära att du behöver kunna resa och/eller arbeta på obekväm arbetstid. Som STF Avdelningschef rapporterar du till Avdelningschefen. Kvalifikationer • Akademisk utbildning med inriktning logistik, ekonomi eller annan erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig • Några års erfarenhet av arbete inom logistik och inköp • Flera års erfarenhet som chef med personalansvar • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska • Goda kunskaper i Officepaketet • B-körkort Meriterande • Kunskap om Försvarsmaktens olika verksamhetsledningssystem, t ex PRIO • Utbildning i ledarskap Personliga egenskaper Som person är du ansvarstagande, systematisk, initiativrik, lojal och stresstålig. Följer organisationens beslut och styrningar och utifrån dessa genomför förändringar samt skapar engagemang inom egen avdelning. Strävar efter att tillsammans med övriga delar på enheten nå resultat med hög kvalitet. Skapar förtroende i ditt arbets- och uttryckssätt och samarbetar prestigelöst såväl inom enheten som med övriga kontaktytor. Delar med dig av information, kunskaper och erfarenheter i strävan att uppnå överenskomna förändringar/utvecklingsaktiviteter samt gemensamma mål. Främjar en stabil och förtroendeskapande arbetsatmosfär hos alla medarbetare, stödjer och uppmuntrar andra när det uppstår problem. Vårt arbete består i att hålla tidsramar med fokus på kostnader och effektivitet, till det uppträder du som ett föredöme och en aktiv företrädare för Försvarsmaktens utveckling och värdegrund. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. Övrigt • Anställning: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning om du inte är anställd inom Försvarsmakten • Arbetsort: Arboga • Tillträde snarast enligt ök Upplysningar  Du är välkommen att ställa frågor om befattningen till Bo Kögl, Avdelningschef FMLOG Försörjning Anskaffning och UE. Fackliga företrädare SACO, Pernilla Kjellgren OFR/S, Håkan Antonsson SEKO, Ola Andersson Samtliga nås via växeln 0505-45 10 00  Sista ansökningsdag Välkommen med din ansökan senast 2024-05-10. Din ansökan ska innehålla CV samt ett ansökningsbrev. I ansökningsbrevet vill vi att du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: FMLOG stödjer krigsförband i att utföra sina uppgifter i alla beredskapsnivåer. Vi bidrar till ökad uthållighet genom att planera, förrådshålla, leverera och samordna behovet av förnödenheter och transporter. FMLOG:s unika kompetens med civil och militär expertis bidrar till leveranssäkerhet och tillgänglighet. Tillsammans tillser vi att Försvarsmaktens operativa förmåga nationellt och internationellt bibehålls. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

15 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Farmaceut

Medical assistant help Konsult AB växer och behöver bli fler! Vi är konsult bolag och erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. MA-help AB söker dig som är legitimerad farmaceut och erbjuder ett växlande arbete i både apotek / e-apotek Ett stort plus är om du har erfarenhet Men även om du är nyexaminerad och har intresse för området farmaci i kombination med rådgivning då har vi en match! Vår dörr öppnar din framtid och vi vill ha dig med på den resan. Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollen Som farmaceut kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Som farmaceut förväntas du agera med omtanke och engagemang där du på riktigt sätter kunden i centrum och där du aktivt bidrar till en förstärkt kundupplevelse. Dina kompetenser: _För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. _Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med läkemedelsfrågor. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Du har erfarenhet av att arbeta med läkemedel och omtänksam av läkemedelshantering ur ett serviceperspektiv. - Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

14 april 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024