Elskåpsmontör
Progotech AB
Industrielektriker

Progotech tillverkar kundunika lösningar elektronik, elskåp, kablage och elektromekaniska moduler. Vår anläggning i Arvika söker för tillfället en professionell elskåpsmontör. Du som söker har god erfarenhet av montering av elskåp och har god komponentkännedom. Stor vikt läggs på dina personliga egenskaper och vi söker dig som vill vara del av ett lag där alla tar ansvar och bidrar till vår gemensamma utveckling. Du kommer till stor del arbeta med Elskåpsmontage. Arbetet innefattar läsning av el scheman, programmering, mätning samt slutkontroll av produkterna. Vi erbjuder ett varierat arbete med trevliga kollegor i en bra miljö med goda möjligheter att utvecklas. Eftersom alla har olika förutsättningar vid sidan av jobbet kan vi därför erbjuda attraktiva arbetstider, kontakta oss gärna så berättar vi mer om det. Tekniska kompetenser som krävs för denna tjänst. Ritningsläsning: Förmåga att tolka tekniska ritningar och måttsättningar. Programmering: Grundläggande kunskaper i att läsa, skriva och justera program för styrsystem. Maskinhantering: Säker användning av maskiner. Mätteknik: Användning av skjutmått, mikrometrar, mätklockor och andra precisionsverktyg för kvalitetskontroll. Materialkunskap: Kännedom om olika metaller och plastmaterial, deras egenskaper och hur de bearbetas. Personliga kompetenser som krävs för denna tjänst. Noggrannhet: Förmåga att arbeta exakt och kvalitetsmedvetet. Problemlösning: Identifiera och åtgärda fel i produktion eller produkter. Ansvarstagande: Självständig och pålitlig i att följa instruktioner och säkerhetsföreskrifter. Samarbetsförmåga: Trivs med att arbeta i team i en produktionsmiljö. Initiativförmåga: Tar egna initiativ för att effektivisera arbetet eller lösa problem. Flexibilitet: Anpassningsbar till förändringar i produktion, skift eller uppgifter. Utbildning som krävs för denna tjänst. Gymnasial utbildning: Industritekniska programmet med inriktning mot produkt- eller maskinteknik. Kompletterande kurser: Exempelvis i CAD/CAM, mätteknik, El lära eller operatörsspecifik programvara. Erfarenhet av arbete inom elinstallation är meriterande. Körkort klass B för bil Ansökningsprocess Är du den vi söker? Vi ser fram emot din ansökan! Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt för att inte missa denna möjlighet! Ansökan skickas med CV till [email protected] Frågor kan ställas till 070-3393222 Andy von Essen

7 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
CNC-operatör
Progotech AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Progotech tillverkar kundunika lösningar elektronik, elskåp, kablage och elektromekaniska moduler. Vår anläggning i Arvika söker för tillfället en CNC-operatör. Du som söker har god erfarenhet av CNC-maskiner och har god kännedom om förebyggande underhåll. Stor vikt läggs på dina personliga egenskaper och vi söker dig som vill vara del av ett lag där alla tar ansvar och bidrar till vår gemensamma utveckling. Du kommer till stor del arbeta med CNC-maskiner för tillverkning av kablar. Arbetet innefattar programmering, ställning, mätning samt slutkontroll av produkterna. Vi erbjuder ett varierat arbete med trevliga kollegor i en bra miljö med goda möjligheter att utvecklas. Eftersom alla har olika förutsättningar vid sidan av jobbet kan vi därför erbjuda attraktiva arbetstider, kontakta oss gärna så berättar vi mer om det. Tekniska kompetenser som krävs för denna tjänst. Ritningsläsning: Förmåga att tolka tekniska ritningar och måttsättningar. CNC-programmering: Grundläggande kunskaper i att läsa, skriva och justera program för styrsystem. Maskinhantering: Säker användning av maskiner. Mätteknik: Användning av skjutmått, mikrometrar, mätklockor och andra precisionsverktyg för kvalitetskontroll. Materialkunskap: Kännedom om olika metaller och plastmaterial, deras egenskaper och hur de bearbetas. CAM/CAD-kunskap (meriterande): Erfarenhet av datorstödd konstruktion och tillverkning. Maskinunderhåll: Grundläggande förståelse för underhåll, felsökning och service av CNC-maskiner. Personliga kompetenser som krävs för denna tjänst. Noggrannhet: Förmåga att arbeta exakt och kvalitetsmedvetet. Problemlösning: Identifiera och åtgärda fel i produktion eller maskiner. Ansvarstagande: Självständig och pålitlig i att följa instruktioner och säkerhetsföreskrifter. Samarbetsförmåga: Trivs med att arbeta i team i en produktionsmiljö. Initiativförmåga: Tar egna initiativ för att effektivisera arbetet eller lösa problem. Flexibilitet: Anpassningsbar till förändringar i produktion, skift eller uppgifter. Utbildning som krävs för denna tjänst. Gymnasial utbildning: Industritekniska programmet med inriktning mot produkt- och maskinteknik. Yrkesutbildning för vuxna (Komvux/Yrkesvux): CNC-operatörsutbildning med praktik (APL). Yrkeshögskola: Fördjupade studier inom CNC-teknik, produktionsteknik eller CAM-programmering. Kompletterande kurser: Exempelvis i CAD/CAM, mätteknik eller operatörsspecifik programvara. Körkort klass B för bil Ansökningsprocess Är du den vi söker? Vi ser fram emot din ansökan! Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt för att inte missa denna möjlighet! Ansökan skickas med CV till [email protected] Frågor kan ställas till 070-3393222 Andy von Essen

7 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Elektroniktekniker
Progotech AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Progotech tillverkar kundunika lösningar elektronik, elskåp, kablage och elektromekaniska moduler. Vår anläggning i Arvika söker för tillfället en elektroniktekniker. Du som söker har god erfarenhet av felsökning och lödning av kretskort och har god komponentkännedom. Stor vikt läggs på dina personliga egenskaper och vi söker dig som vill vara del av ett lag där alla tar ansvar och bidrar till vår gemensamma utveckling. Du kommer till stor del arbeta med felsökning och montage av kretskort. Arbetet innefattar läsning av el scheman, programmering, mätning samt slutkontroll av produkterna. Vi erbjuder ett varierat arbete med trevliga kollegor i en bra miljö med goda möjligheter att utvecklas. Eftersom alla har olika förutsättningar vid sidan av jobbet kan vi därför erbjuda attraktiva arbetstider, kontakta oss gärna så berättar vi mer om det. Tekniska kompetenser som krävs för denna tjänst. Ritningsläsning: Förmåga att tolka tekniska ritningar och måttsättningar. Programmering: Grundläggande kunskaper i att läsa, skriva och justera program för styrsystem. Mätteknik: Användning av skjutmått, mikrometrar, multimeter och andra precisionsverktyg för kvalitetskontroll. Materialkunskap: Kännedom om olika metaller och plastmaterial, deras egenskaper och hur de bearbetas. Komponentkunskap inom elektronik Personliga kompetenser som krävs för denna tjänst. Noggrannhet: Förmåga att arbeta exakt och kvalitetsmedvetet. Problemlösning: Identifiera och åtgärda fel i produktion eller produkter. Ansvarstagande: Självständig och pålitlig i att följa instruktioner och säkerhetsföreskrifter. Samarbetsförmåga: Trivs med att arbeta i team i en produktionsmiljö. Initiativförmåga: Tar egna initiativ för att effektivisera arbetet eller lösa problem. Flexibilitet: Anpassningsbar till förändringar i produktion, skift eller uppgifter. Utbildning som krävs för denna tjänst. Gymnasial utbildning: Industritekniska programmet med inriktning mot produkt- eller maskinteknik. Kompletterande kurser: Exempelvis i mätteknik, El lära eller operatörsspecifik programvara. Erfarenhet av arbete inom elektronik är meriterande. Körkort klass B för bil Ansökningsprocess Är du den vi söker? Vi ser fram emot din ansökan! Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt för att inte missa denna möjlighet! Ansökan skickas med CV till [email protected] Frågor kan ställas till 070-3393222 Andy von Essen

7 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Production Support Technician
Progotech AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Production Support Technician – Progotech AB, Arvika Municipality: Arvika Scope: Full-time Duration: Until further notice Employment type: Permanent or fixed-term Collective Agreement: IF Metall 🔹 About the Role Progotech AB specializes in customer-specific solutions in electronics, electrical cabinets, cabling, and electromechanical module assembly. We are now looking for a Production Support Technician to join our manufacturing team in Arvika. In this hands-on role, you will work closely with the production/quality departments to support smooth manufacturing operations. Your work will include production-related tasks such as assembly, inspection, documentation, and training of new operators. We value someone who is structured, hands-on, and committed to high production and quality standards. 🔹 Key Responsibilities Perform assembly and inspection of electronic and electromechanical products Assist with onboarding of new production staff by helping prepare training materials and guidance Support documentation updates, including work instructions and process checklists etc Conduct basic quality checks, measurements, and visual inspections during production Provide production line support, coordinating with production/ technical staff and escalating issues when necessary Collaborate with cross-functional teams to ensure production continuity Work in accordance with safety regulations, quality standards and internal procedures 🔹 Required Qualifications 2+ years of experience in a manufacturing environment, including work related to coordination and administration Post-secondary education in mechanical/electrical production, industrial technology, or business administration Experience working with production related documentation Basic knowledge of measurement tools (calipers, micrometers, etc.) would be advantageous MS Office skills 🔹 Desirable Skills Ability to read technical drawings and work instructions Experience helping onboard or train others in a production setting Interest in continuous improvement and structured processes 🔹 Personal Attributes Detail-oriented, hands-on and solution-focused Team player who communicates well Reliable and able to follow safety and quality routines Flexible and open to learning new processes 🔹 What We Offer Varied work in a modern production environment A supportive team with opportunities to grow and take on additional responsibilities Employment under the IF Metall collective agreement, with secure conditions and attractive working hours

7 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Avdelningschef till dialysmottagningen Arvika och Torsby
REGION VÄRMLAND
Chefer inom hälso- och sjukvård

Vill du vara med och driva utvecklingen i en kunskapsintensiv organisation präglad av ständig förändring, hög kvalitet och förmåga att hitta flexibla lösningar? Som avdelningschef hos oss får du en central roll i att forma framtidens njurmedicinska vård och dialysverksamhet. Här får du möjlighet att leda ett professionellt team och bidra till högkvalitativ vård för våra patienter.  Din arbetsplats Njurmedicinkliniken tillhör området medicinska specialiteter och har i dagsläget cirka 120 medarbetare, varav 20 medarbetare i Torsby och Arvika. Vi bedriver dialysverksamhet på mottagningar i Karlstad, Torsby och Arvika. Dialysmottagningen i Torsby har 10 platser och ger cirka 20 patienter hemodialysbehandling tre gånger i veckan, måndag till lördag. I Arvika finns 12 dialysplatser där 25 patienter får sin behandling. Enheterna i Torsby och Arvika har tillsammans 20 medarbetare. Dina arbetsuppgifter Som avdelningschef arbetar du tillsammans med dina 20 medarbetare och i nära samarbete med ledningen samt avdelningschefen för dialysen i Karlstad. Du ansvar för planering, samordning, kvalitetssäkring och utveckling av verksamheten. Du skapar förutsättningar för att medarbetarnas kompetens, engagemang och delaktighet tas till vara. I rollen ingår även personal-, budget- och verksamhetsansvar med fokus på kvalitet och måluppfyllelse. Du verkar inom linjeorganisationen och rapporterar direkt till verksamhetschefen.  Du får stöd av en välfungerande organisation med hög kompetens inom njurmedicin. Tjänsten förutsätter ett nära samarbete med medicinska professionen. Som avdelningschef ingår du i klinikens ledningsgrupp och har tillgång till stödfunktioner såsom HR och ekonomi. I rollen ansvarar du för dialysmottagningarna i Arvika och Torsby och planerar själv hur du fördelar din tid mellan mottagningarna för att bäst möta verksamhetens behov. Vi erbjuder Vi är till för att alla i Värmland ska må bra och för att Region Värmland ska vara en attraktiv arbetsplats som levererar goda, hållbara och långsiktiga resultat. För att lyckas med det ser vi att alla chefer och ledare har en viktig roll. I Region Värmland använder vi ledarskapskoncepten Utvecklande ledarskap och Indirekt ledarskap. Som ny chef i regionen får du under ditt första år gå ett utbildningsprogram. Vi erbjuder även individuell handledning för att stötta dig i ditt uppdrag. Vi vill ge våra chefer rätt förutsättningar att lyckas. Genom dig som chef kan våra medarbetare växa och bidra till ännu bättre service för alla som bor här.  Dina kunskaper och kompetenser Vi söker dig som är sjuksköterska med ett genuint intresse för ledning och utveckling inom hälso- och sjukvård. Ledarskapsutbildning och erfarenhet av njursjukvård är meriterande. Kanske är detta din första roll som ledare och starten på en lång och framgångsrik karriär inom ledarskap och förändringsledning. Vi ser att du är en engagerad och drivande person som trivs med att arbeta både självständigt och i nära samarbete med andra. Du har en stark kommunikativ förmåga, kan fatta beslut och är tydlig i ditt ledarskap. Du är lyhörd för verksamhetens och medarbetarnas behov och arbetar aktivt med att leda och utveckla ditt team. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker en kandidat som kan bidra till en positiv och utvecklande arbetsmiljö. Om Region Värmland Vi är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner, och följ oss på sociala medier.  Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan.  Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i Varbi. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Personlig assistent - ASTA-gruppen
Arvika kommun
Personliga assistenter

Vad roligt att du är intresserad av att jobba hos oss! Här i västra Värmland, bland vidsträckta sjöar och grönskande skogar, finns en stark glöd som sprider värme och lyser upp. Glöden är vår vision och ledstjärna. I Arvika kommunkoncern jobbar idag cirka 2 700 kompetenta medarbetare. Välkommen du också! Beskrivning Nu söker vi dig som vill arbeta som personlig assistent i ASTA-gruppen (assistans som tillhör alla). ASTA-gruppen är en grupp på tio personliga assistenter som inte är kopplade till en specifik brukare utan rycker in där det behövs - där behovet finns inom den kommunala assistansen. Vi söker en person till ett långtidsvikariat på grund av tjänstledighet för studier. Vikariatet gäller i 10 månader med möjlighet till förlängning, start från vecka 35.  Arbetsuppgifter Att arbeta som personlig assistent innebär att assistera en annan människa med allt vad det innebär. Arbetet är inte nödvändigtvis att förändra, förbättra eller välja åt brukare och ibland innebär jobbet bara att finnas till hands, vara beredd och redo att assistera. Som personlig assistent i ASTA-gruppen har man varierande arbetsuppgifter. Det handlar bland annat om att vara behjälplig vid dubbelassistans där behov finns, rekrytera personal vid sjukdom, trygghetsringning, administrativa uppgifter samt rycka ut om det fattas personal hos någon av  brukarna. Arbetet i ASTA-gruppen innebär att arbeta med flera olika brukare och ge dessa hjälp med grundläggande behov, strukturerad träning i olika former under dagen samt medicinsk omvårdnad. Arbetet kräver stor lyhördhet gentemot brukare samt flexibilitet när det gäller schema och arbetsplats.  I ASTA-gruppen kan arbetsuppgifterna skifta fort så man bör vara flexibel och kunna ställa om snabbt.  Kvalifikationer Vi söker dig som har omvårdnad-, barn och fritids-, friskvård och hälsa-, personlig assistent utbildning och/eller annan utbildning/erfarenhet som av arbetsgivaren bedöms lämplig. Önskvärt är att du har erfarenhet från funktionshinderområdet genom arbete, uppdrag eller relationer i din närhet. Vi ser gärna erfarenhet av arbete som personlig assistent med anhöriga i samma hushåll. Du har ett genuint intresse av att vilja arbeta med människor, ett professionellt förhållningssätt med stor respekt för integritet och sekretess, samarbetsförmåga, är flexibel och initiativ- och ansvarstagande. Du behöver även vara fysiskt stark då arbetet innebär en del förflyttningar och engagemang vid brukares regelbundna träningstillfällen. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Det är önskvärt att du har vana av att använda digitala verktyg som dator, mobil och läsplatta. Körkort för manuell växellåda är ett krav om du ska arbeta i ASTA-gruppen. Du bör inte vara allergiker då djur kan finnas i brukarnas hem. Vi tillämpar rökfri arbetstid. Låter detta som ett jobb för dig önskar vi din ansökan senast 13 juli 2025.   Urval sker löpande.  Övrigt Arvika kommunkoncern samarbetar med Varbi i rekryteringsärenden och det är också vårt rekryteringsverktyg för att hantera ansökningar samt ett led i att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess. Du söker jobbet genom länken i annonsen. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande. Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av säljbolag.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Legitimerad optiker till Arvika

Motiveras du av att hjälpa människor med deras syn och arbeta kliniskt med kvalitetsoptik som alla kan ha råd med? Nu söker vi på Synoptik en legitimerad optiker till vår butik i Arvika! Vill du arbeta på hela Sveriges folkoptiker där vi varit experter på optik sedan 1931? Sök då tjänsten redan idag! På Synoptik brinner vi för att dela med oss av vårt kunnande och vår passion för optik. Vår mission är att alla ska ha råd med kvalitetsoptik. Vi är ett värderingsstyrt bolag som lever våra värderingar varje dag. Som legitimerad optiker på Synoptik erbjuder vi dig: ➜ Möjlighet att arbeta med våra distansundersökningar ➜ Möjlighet att påverka dina arbetstider i samråd med din butikschef ➜ Omfattande synundersökningar i alla våra butiker; tryckmätning, funduskamera, synfältsmätare ➜ Möjlighet att arbeta med torra ögon ➜ 30 minuters undersökningar i fullt utrustade undersökningsrum ➜ Samarbete med Aleris ögonklinik samt vår interna kliniska support ➜ Delat journalsystem så du enkelt kan hjälpa kunder ➜ Regelbundna möten och utbildningar med dina optikerkollegor i regionen ➜ Ett brett kursutbud i vår utbildningsplattform samt Synoptiks treåriga utbildningsprogram för optiker som genererar minst 36 CET poäng per tre år   Sök tjänsten redan idag! Vi söker dig som är legitimerad optiker idag och som känner att ögonhälsa är något som ligger dig allra närmast hjärtat. Som legitimerad optiker hos oss vägleder du kunden för att hitta bästa lösning. Du arbetar enligt kvalitetsnormen och för att främja kundens ögonhälsa. Anställningen är tillsvidare och på heltid, alternativt deltid, med tillträde enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller hur det är att arbeta på Synoptik är du välkommen att kontakta vår regionchef Pernilla Thomsen på 076-110 62 19. I alla våra rekryteringsprocesser tillämpar vi bakgrundskontroll av slutkandidat. Välkommen med din ansökan! ⭐ Följ oss gärna på sociala medier, vi finns på LinkedIn och Instagram

8 dagar sedan
Sista ansökan:
19 september 2025
Frisör

Vi söker en frisör som tycker om att färga o skapa fram frisyrer, vi har både dam o herr kunder. Salongen ligger mitt i Arvika och vi har funnits i 35 år. Salongen har både drop in och tidsbeställning,

8 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Kundtjänstmedarbetare Westra Wermlands Sparbank Arvika
Westra Wermlands Sparbank
Ekonomiassistenter m.fl.

Västra Värmland är en fin plats på jorden. Det håller du säkert med om. Varje dag ser vi våra kunder i ögonen och engagerar oss i samhällsutvecklingen i västra Värmland. Det känns både självklart och inspirerande. Vi är en bank som du kan lita på och som anstränger sig lite extra för ditt bästa. Varje år låter vi en del av vinsten gå tillbaka till olika projekt och verksamheter som är till glädje för människorna här. Det känns väldigt meningsfullt att kunna bidra till att västra Värmland växer och utvecklas. Det är den riktiga vinsten! Som Kundtjänstmedarbetare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Att vara Kundtjänstmedarbetare på Westra Wermlands Sparbank i Arvika innebär främst att ta hand om de kunder som besöker oss, samt att bemanna bankens kundtjänst via telefon, kontakten och chatt. Här hanterar vi allt från kunders allmänna frågor om till exempel våra digitala banktjänster, till att hjälpa till med alla sorter individuella frågor som man kan ha till sin bank och boka vidare till rådgivning när det finns behov för det. Du vägleder kunder, främst privatpersoner, i olika frågor inom banken. I många fall är du kundens första kontakt in i banken och för att trivas i rollen krävs ett flexibelt förhållningssätt, samt att du har lätt för att samarbeta med andra avdelningar.  Tillsammans hjälps vi åt för att gemensamt lösa kundens alla behov. Vi tror att du passar bra för rollen om du: - Gillar att träffa många kunder varje dag i olika kanaler. Att du trivs med att alltid hjälpa och serva kunden och ge det lilla extra. - Har lätt för att samarbeta, men på samma gång är bra på att arbeta självständigt. - Jobbar som bäst när det så gott som alltid är mycket att göra, du är bra på att hålla i flera arbetsuppgifter samtidigt, vilket innebär att du har en stresstålighet även när det blir många parallella spår och tidspress. - Utbildning inom ekonomi gärna eftergymnasial eller liknande. - Har B-körkort.  Fakta om jobbet i Kundtjänst Arvika: - Du blir en del i ett härligt team, varpå vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper så som kommunikativ förmåga, ansvarskänsla och samarbetsförmåga. Vi tror att en positiv inställning till arbetsuppgiften, kunder och kollegor också är det som bygger den positiva arbetskultur vi eftersträvar. Ett ständigt pågående arbete som ligger till grund för gott medarbetarskap. - Tjänsten är förlagd till kontoret i Arvika - Heltid, tillsättning snarast möjligt eller efter överenskommelse. - Vi tillhandahåller relevant utbildning för tjänsten och vilken sker på arbetstid. - Tillhör Privatmarknad Arvika, rapporterar till Andreas Åsman.   Ansökan Välkommen att söka via länken med ditt CV och ett brev där du kort berättar varför du ser att rollen i Kundtjänst Arvika skulle passa dig. Vi kommer löpande att hantera ansökningar och tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdagen som är den 27 juni 2025. Frågor om tjänsten: Andreas Åsman 0570-848 58, Mona Beckman, HR  072-236 18 72 Facklig representant är Ingela Bryntesson Norberg, [email protected] Westra Wermlands Sparbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna. På en av de vackraste platserna vi vet, finns sedan 169 år tillbaka Westra Wermlands Sparbank. Med vår vision att vara det självklara valet som finansiell samarbetspartner vill vi skapa trygghet, bidra till tillväxt och återinvestera i en levande bygd. Vi förvaltar stolt vår gedigna historia och med den som bevis på vår anpassningsförmåga, skapar vi en bank för våra kunders behov och för en gemensam framtid. Med en omsättning på 620 miljoner kronor (2024) och en samlad affärsvolym om 32,6 miljarder kronor (2023) har vi möjlighet att återinvestera för framtiden. Detta, tillsammans med våra värdeord: närhet, omtanke, framåtanda och kompetens är vad som gör vår bank unik och genom hela kundmötet ska värderingarna prägla vår verksamhet.  Våra sju fullservicekontor i Arvika, Eda och Årjängs kommuner är viktiga alternativ till mötesplatser, då vi vet att våra kunder sätter stort värde på det personliga mötet. Vi är 140 medarbetare som finns här för kunden och som arbetar för att behålla topplaceringen bland Sveriges banker*. * enligt Svenskt Kvalitetsindex (SKI) För mer information om Westra Wermlands Sparbank se http://www.wwsparbank.se

9 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Butikssäljare till OKQ8 ARVIKA, Vikariat deltid
OK Värmland Ek För
Butikssäljare, fackhandel

OK Värmland- Ett hållbart ägande OK Värmland är ett unikt företag med en stark känsla för Värmland. Vi är medlemsägt och drivs på demokratisk grund. En medlem en röst. Vi är idag ca 64 000 medlemmar runt om i hela Värmland och idag har vi 13 bemannade stationer och 12 automatstationer. Samtliga stationer samarbetar under varumärket OKQ8. OK Värmland har ett hjärta för både glesbygd och stad och vill fortsätta att göra det möjligt att leva i hela länet. Det är viktigt för oss att gemensamt ta ansvar och åstadkomma förändringar och förbättringar för alla. Tillsammans med våra dotterbolag OK Värmland Fastighets AB och Reload i Värmland AB är vi ett lokalt, nytänkande och hållbart alternativ. Som medarbetare och medlem gör vi tillsammans gott för Värmland. Är du en serviceinriktad lagspelare? I så fall kan vi erbjuda dig ett roligt arbete i en spännande miljö där ingen dag är den andra lik, med stor variation på arbetsuppgifterna. Ena sekunden hyr du ut en bil för att snabbt skifta till att förbereda och servera mat. På våra stationer är det ofta ett högt tempo där du och dina kollegor tar hand om våra kunder och deras önskemål. Nu söker vi en ny kollega till OKQ8 ARVIKA. Vi söker Vi värdesätter dina personliga egenskaper framför tidigare erfarenhet och utbildning. Du är en positiv person som gillar att träffa nya människor. Du tycker om att arbeta i högt tempo och ser fram emot att vara en del av ett sammansvetsat team som tillsammans löser det arbetsdagen har att bjuda på. Det är meriterande om du tidigare jobbat med service eller försäljning. B-Körkort är det enda formella kravet. Vi erbjuder OKQ8 erbjuder en spännande arbetsplats, med rolig atmosfär och härliga kollegor. Här arbetar människor i alla åldrar med olika bakgrund. Vi tror på utveckling av oss själva. Det du inte kan innan du börjar – det lär vi dig! Att arbeta på en av våra stationer ger dig en fin språngbräda in i arbetslivet och karriären. Som Butikssäljare arbetar du skifttjänstgöring. Denna tjänst är ett vikariat på 25 timmar per vecka i 6 månader från augusti 2025 med möjlighet till förlängning ytterligare 6 månader. Stationen har öppet vardagar mellan klockan 06:00 - 22:00 och helger mellan klockan 08:00 - 21:00. Kan du göra oss ännu bättre? Sök då tjänsten redan idag! Rekrytering sker löpande OKQ8 Scandinavia arbetar för att vara en jämställd arbetsplats med medarbetare som trivs och utvecklas och där olikheter uppmuntras. Vi vill vara ett företag som speglar samhället, med en inkluderande kultur som hjälper till att minska utanförskap och bidrar till mångfald. Vår bransch är en av de främsta orsakerna till klimatförändringarna och om vi ska finnas kvar i framtiden behöver vår affär förändras i grunden. Vi arbetar aktivt för omställningen till ett fossilfritt samhälle genom att minska vårt eget klimatavtryck, såväl som att hjälpa våra kunder att göra bättre och mer hållbara val utifrån sina förutsättningar. Vill du vara med och bidra till hållbar utveckling på riktigt? Följ med på vår resa mot en fossilfri framtid! Ditt livs kanske viktigaste jobb. På riktigt. Vi vet att det är en vågad sak att säga, men vi menar verkligen varje ord. Oavsett om det handlar om ditt första jobb, ditt sista jobb, eller om du har modet att anta en ny utmaning, tror vi att du kan få ditt livs kanske viktigaste jobb här hos oss. På riktigt.

9 dagar sedan
Sista ansökan:
15 juli 2025