Jobbe Hjemme

Søk jobben som selger hos Rojdix for å jobbe hjemme! Snakker du flytende norsk & vil jobbe hjemme? Søk jobben nå! Når du har søkt jobben, kommer du få booke en telefonintervju. Svar i tide på telefonintervjuet for å få jobben & jobbe hjemme. Søk Nå! 😃 Tilbys: ∙ Garantilønn & provisjon ∙ Jobbe hjemme/på våre kontorer ∙ Salgstrening & coaching Krav: ∙ Flytende norsk i tale & skrift ∙ Vil selge & har jobbet med salg ∙ Har PC, internett & headset

20 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Jobba Hemifrån Nu

Sök jobbet som säljare på Svensk Mötesbokning för att jobba hemifrån nu! Pratar du flytande svenska & vill jobba hemifrån nu? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba hemifrån nu. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba hemifrån ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat som telefonförsäljare ∙ Har dator, internet & headset

20 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Lagerarbetare sökes

Nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta som lagermedarbetare på vårt nyetablerade lager i Arvika. Som medarbetare hos oss kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att hantera emballage, exempelvis sortera, rengöra och kvalitetsgranska emballaget. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag06.30-16.30. Du kanske arbetar i en lagerverksamhet idag och känner dig redo för nya utmaningar. För att lyckas i rollen som lagermedarbetare ska du vara ansvarstagande, självständig och flexibel. Vidare ser vi även att du att du har en god arbetsmoral och känsla för kvalitet. Det är viktigt att du har en god samarbetsförmåga och inte är rädd för att ta i. Som person är du handlingskraftig, social och har ett engagemang utöver det vanliga. Du är ordningsam, håller tider och tycker att den höga pulsen i produktion är stimulerande. Vi söker dig som vill bli en del av vårt team och bidra till en trivsam arbetsmiljö, där vi alla hjälper varandra. Krav: - Behärskar svenska i tal och skrift Meriterande:-B Körkort och tillgång till bil - Tidigare erfarenhet av liknande arbete Om ansökan: Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!

19 april 2024
Sista ansökan:
6 oktober 2024
Fordonstekniker

Har du ett stort intresse för fordon och gillar utmaningar? Vill du arbeta på ett företag med stor fokus på arbetsmiljö, teamkänsla och kvalitet? Just nu söker vi fordonstekniker till Gränsverkstaden i Töcksfors som är en del av Autoexperten. Om tjänsten Vi strävar efter att erbjuda våra kunder en hög servicenivå och kompetens, som tekniker hos oss blir du en viktig del i detta arbete. Ditt arbete kommer vara omväxlande och innefatta alla typer av förekommande jobb på verkstaden bl.a. felsökning, service, leveransservice och reparationer på olika typer av bilmärken och modeller. Du kommer få jobba med bilar med den senaste tekniken och det finns stora möjligheter till individuell utbildning och utveckling för att stärka din kompetens ytterligare. Du blir en del av ett duktigt team på en arbetsplats som är inne i ett expansivt skede och där stort fokus läggs på en bra arbetsmiljö. I din roll som [fordonstekniker] kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: -Service -Felsökning -Reperationer Tjänsten som [fordonstekniker] är ett konsultuppdrag med start omgående/datum. Du kommer bli en del av vår personaluthyrning, det innebär att man blir anställd av Adecco, för att utföra arbete hos kunden. Om dig Vi söker dig som har en fordonteknisk utbildning eller relevant arbetslivserfarenhet. Meriterade är om du är en van IT-användare och tidigare har tidigare erfarenhet av att arbeta med diagnosverktyg och bil-el. Vi ser gärna att du är en driven, positiv och engagerad person som gillar att lösa olika problem som kan uppstå. Arbetet sker nära kund så det är viktigt att du har god kommunikativ förmåga och förstår kundens behov. Vidare värdesätter vi din förmåga att arbeta självständigt och att du tar ansvar för att utföra arbetet på bästa sätt i fråga om kvalitet, miljöhänsyn och effektivitet. Social kompetens, flexibilitet och lösningsfokuserad är andra egenskaper vi uppskattar. Din förmåga att dela med dig av din erfarenhet och kunskap till dina medarbetare gör att du blir en viktig person i verksamheten. Naturligtvis delar du också vårt stora intresse för bilar. Viktigt för tjänsten är: -Fordonteknisk utbildning eller relevant arbetsliverfarenhet -Kundfokus och lagspelare -Behärskar svenska i tal och skrift -B-körkort Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet! Om Adecco Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Om kunden Gränsverkstaden i Töcksfors är en del av Autoexperten som är en rikstäckande butiks- och bilverkstadskedja och är en ledande aktör på den svenska fordonsmarknaden med cirka 54 butiker och 360 anslutna verkstäder och mer än 4.500 företagskunder. På Autoexperten jobbar vi långsiktigt för att få bilar att leva längre genom att underhålla, serva och reparera. Vi har dessutom en trygghet och styrka med KG Knutsson AB i ryggen, ett familjeägt bolag som har drygt 950 medarbetare och en omsättning på ca 4 miljarder kronor. Om ansökan Tjänsten har start omgående och rekryteringsarbetet sker löpande så vänta inte till sista ansökningsdatum med din ansökan. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Mattias Olsson, 0736847297, [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Mekaniker

Om rollen Som mekaniker har du ett engagemang och ett driv att utvecklas i din roll då vi står i en förändring där digitalisering och elektrifiering är i fokus. Du har ett tekniskt intresse för bilar och trivs med att ha kundens behov som en självklar utgångspunkt i ditt arbete. Utöver ditt tekniska kunnande är du van vid att själv söka information och ta till dig skriftliga instruktioner. Vi ser även att du är en god lagspelare som har lätt för att samarbeta med andra, bidrar till att skapa en god stämning i teamet samt har ett intresse i att utvecklas. Krav B-körkort Fordonsteknisk utbildning eller motsvarande eftergymnasieutbildning Dator- och systemvana Har ett stort intresse för bilar Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på Lecab erbjuder vi en trygg anställning med kollektivavtal och goda möjligheter till vidareutveckling i ett framåtlutat växande familjeföretag. Ansökan och frågor Du ansöker via knappen ”skicka ansökan”. Vi tar ej emot ansökningar som endast inkommer via mail. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas tidigare, så ansök så snart som möjligt, dock senast 2024-05-12. Din ansökan skall innehålla CV och ett personligt brev. Rekryterande chef Adam Johansson, 010-47 00 858 [email protected] svarar gärna på dina frågor om tjänsten. Frågor om processen kan ställas till HR-ansvarig Lotta Olsson [email protected] För oss på Lecab är det viktigt att skapa en arbetsplats som präglas av mångfald, jämn könsfördelning och inkludering. Vi ser olikheter mellan människor som en styrka, vi ser därför fram emot sökande som bidrar till vår mångfald. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Ort: Arvika Är du den vi söker, tveka inte, ansök idag!

19 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Markmiljöspecialist

Vad roligt att du är intresserad av att jobba hos oss! Här i västra Värmland, bland vidsträckta sjöar och grönskande skogar, finns en stark glöd som sprider värme och lyser upp. Glöden är vår vision och ledstjärna. I Arvika kommunkoncern jobbar idag cirka 2 700 kompetenta medarbetare. Välkommen du också! Vi söker en markmiljöspecialist för förorenade områden! Som markmiljöspecialist tillhör du Samhällsbyggnad. Samhällsbyggnad är en del av Kommunledningsstaben i Arvika kommun och ansvarar för kommunens detalj- och översiktsplanering, markfrågor, utveckling av exploateringsområden, övergripande miljöutveckling, gatu- och trafikfrågor samt kart- och GIS-verksamhet. Vårt team består av 16 kompetenta medarbetare. Inom samhällsbyggnad tillhör du ”Natur och miljö” där det förutom du finns en kommunekolog, en kommunarkitekt och en miljöutvecklare som alla jobbar med hållbarhetsfrågor. För att säkerställa att kommunens önskade utveckling i enlighet med översiktsplan och kommunens vision ”Ett Arvika som glöder” kan genomföras framgångsrikt arbetar man som markmiljöspecialist tätt tillsammans med teamet inom samhällsbyggnad och flera andra funktioner inom kommunen. Uppdraget kommer till stora delar att handla om att ta fram handlingsplaner för förorenade områden och att söka stöd för och genomföra efterbehandlingsåtgärder. Arbetsuppgifter Som markmiljöspecialist arbetar du brett och strategiskt med förorenade områden och markmiljöfrågor, såväl ur tekniska, ekonomiska som juridiska perspektiv. Du kommer bidra med expertkunskap för att bedöma markens status, behov av markmiljöundersökningar, och behandlingsåtgärder. Då tjänsten är ensam i sitt slag är det viktigt att du är drivande och tycker om att skapa nya kontakter. Du kommer att ansvara för upphandling och beställning av konsultutredningar och entreprenader inom markmiljöområdet. Det innebär att du tar fram förfrågningsunderlag och utvärderar offerter. Du bedömer relevansen i åtgärdsförslag och utredningar och ansvar för att de åtgärder som utförs på kommunens uppdrag håller rätt kvalité. Du kan även komma att ta en projektledarroll för projekt inom ditt teknikområde och kommer i övriga projekt fungera som rådgivare i markmiljöfrågor i projekt, samt vid köp och försäljning av mark. Du är även ett stöd i kommunens kontakt med tillsynsmyndigheterna och har kontakt med till exempel miljöförvaltningen och länsstyrelsen avseende tillstånd och anmälningar. I ditt dagliga arbete har du många olika interna kontakter som på olika sätt jobbar i samma processer, men även externa parter såsom byggherrar, fastighetsägare och konsulter. Detta innebär att ditt arbete kräver en hög servicenivå.  Möjlighet till att delvis arbeta på distans finns. Kvalifikationer Vi söker dig som har en naturvetenskaplig eller teknisk examen inom miljövetenskap, geologi, geovetenskap eller annan utbildning som arbetsgivaren anser lämplig. Därtill har du erfarenhet av arbete med tekniska såväl som ekonomiska och juridiska frågeställningar rörande markmiljö och med förorenade områden. Du har kunskap om relevant lagstiftning inom miljöområdet. Som person är du strukturerad och du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Du är självgående och tar ansvar för att driva dina uppgifter vidare och har en god förmåga att planera, organisera och prioritera i ditt arbete.  Det är meriterande om du har kunskap om provtagning och utredning av förorenad mark, riskbedömningar, miljötillståndsprocesser eller andra miljöfrågor. Då arbetet innebär många kontaktytor, är det viktigt att du som söker är lyhörd med god förmåga att samarbeta och kommunicera på ett professionellt och tydligt sätt. God förmåga att uttrycka sig på svenska i tal och skrift är ett krav. Övrigt Arvika kommunkoncern samarbetar med Varbi i rekryteringsärenden och det är också vårt rekryteringsverktyg för att hantera ansökningar samt ett led i att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess. Du söker jobbet genom länken i annonsen. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande. Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av säljbolag.

19 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Personliga assistenter till brukare i centrala Arvika

Vad roligt att du är intresserad av att jobba hos oss! Här i västra Värmland, bland vidsträckta sjöar och grönskande skogar, finns en stark glöd som sprider värme och lyser upp. Glöden är vår vision och ledstjärna. I Arvika kommunkoncern jobbar idag cirka 2 700 kompetenta medarbetare. Välkommen du också! LSS-verksamheten i Arvika kommun söker nu personliga assistenter till en helt ny arbetsgrupp. Arbetsplatsen finns hos en brukare som bor i utkanten av centrala Arvika. Arbetsuppgifter I arbetet ingår att hjälpa brukaren med grundläggande behov så som personlig hygien, strukturerad träning i olika former under dagen samt medicinsk omvårdnad. Arbetet kräver stor lyhördhet gentemot brukaren samt flexibilitet när det gäller schema då arbetet är förlagt till dag/kväll/helg. Arbetspassen är relativt långa och sträcker sig från morgon till kväll med en längre rast på ca 2 timmar under dagen. Alternativt kan arbetspassen vara dag eller kväll med 5-6 timmars pass. Det är dubbelbemanning större del av arbetspassen. Att arbeta som personlig assistent innebär att assistera en annan människa med allt vad det innebär. Arbetet är inte nödvändigtvis att förändra, förbättra eller välja åt brukaren. Brukaren ska ges största möjliga utrymme att bestämma själv, över sitt liv. Ibland innebär jobbet bara att finnas till hands, vara beredd och redo att assistera. Kvalifikationer Vi söker dig som har omvårdnad-, barn och fritids-, friskvård och hälsa-, personlig assistent utbildning och/eller annan utbildning/erfarenhet som av arbetsgivaren bedöms lämplig. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete som personlig assistent och/eller att du har erfarenhet från funktionshinderområdet genom tidigare arbete, uppdrag eller relationer i din närhet. Du måste ha ett genuint intresse av att vilja arbeta med människor, ett professionellt förhållningssätt, samarbetsförmåga, vara noggrann, ansvarstagande och trivas med att arbeta utifrån brukarens behov och önskemål. Du behöver även vara i god fysisk form då arbetet innebär en del förflyttningar (hjälpmedel finns) och engagemang vid regelbundna träningstillfällen. Du som söker ska ha hög arbetsmoral, vara pålitlig och gillar att peppa andra i sin träning. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Du behöver ha vana av att använda digitala verktyg som dator mobil då många kontakter sker via mejl eller mobil samt för att dokumentera och arbeta med genomförandeplaner. Du får inte vara allergisk mot hund. Villkor Tjänsterna är tre till fyra tillsvidareanställningar. Tjänsterna innebär skift och helgarbete. Vi söker även dig som vill arbeta visstid på timanställning eller dig som vill arbete som sommarvikarie inom personlig assistans och som har bil och körkort. Är du intresserad av timanställning eller sommarvikariat så anger du detta i ditt personliga brev.  Välkommen in med din ansökan! Urval sker löpande. Övrigt Arvika kommunkoncern samarbetar med Varbi i rekryteringsärenden och det är också vårt rekryteringsverktyg för att hantera ansökningar samt ett led i att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess. Du söker jobbet genom länken i annonsen. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande. Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av säljbolag.

18 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Personliga assistenter sökes till 20-åring tjej

Vill du vara med och starta upp ett nytt assistansuppdrag hos en glad och social tjej? Vi söker nu flera assistenter till en 20-årig tjej i centrala Arvika.    Den här tjejen är social, har lätt till skratt, uppskattar tokigheter att komma ut på aktiviteter, tex café, simhallen eller utomhusaktiviteter. Hennes intressen är musik och dans, och hon gillar djur. Hennes familj har hund och katt. Du som söker bör alltså inte vara allergisk mot pälsdjur. Ibland kommer du hänga med tjejen hem till familjen och delta i deras aktiviteter tex tonårssyskonens olika idrottsevenemang. Det är viktigt att tjejen får möjlighet hålla igång sina fysiska och psykiska förmågor! Därför uppskattar vi om du som söker tar initiativ och är kreativ.   Som person ska du vara trygg och jobba självständigt. Den största delen av din roll som assistent är att vara inkännande och lyhörd, samt att kunna läsa av situationer för att förutse risker som skulle kunna uppstå. Tjejen har en medfödd neurologisk sjukdom som innebär att funktioner så som minne, språk och motorik försämras med åren. Hennes assistenter behöver vara uppmärksamma på förändringar i symtom och i hennes beteende. I dagsläget krävs ingen medicindelegering, men sökande ska vara beredda på att det kan komma att ändras.    Du som söker ska kunna jobba alla tider på dygnet enligt ett rullande schema. Det kan förekomma vaken natt eller natt med väntetid (sovande jour), samt dag- och kvällspass. Det är önskvärt att all arbetstid är rökfri. Det är en fördel om du har en relevant utbildning tex. vård- och omsorgsutbildning, barn och fritid eller likvärdigt. Erfarenheter av personlig assistent eller pedagogiskt arbete är också ett plus, men inte ett krav. Vi lägger störst vikt vid personlig lämplighet.   Assistenter hos denna tjej ska ha ett nära samarbete med både administrativ personal hos Rullarnas och hennes förälder för att kunna ge trygg och pålitlig assistans. Inför en anställning kan vi komma att begära ett utdrag ur belastningsregistret. Rullarnas är lokalt förankrade med kontor i Torsby sedan 2004 och i Karlstad sedan 2014 men verkar över hela Sverige. Ca 65 assistansberättigade har valt Rullarnas som utförare och verksamheten har totalt ca 350 anställda. Rullarnas har sedan 2011 tillstånd av IVO, Inspektionen för Vård och Omsorg, att utföra personlig assistans. Rullarnas mål är att ge både uppdragsgivaren och personal bästa möjliga förutsättningar för att känna sig trygga i sina roller. Rullarnas vision är att erbjuda fler uppdragsgivare personlig assistans av hög kvalitet där de personliga assistenternas kompetens och utveckling är högt prioriterad. Rullarnas ska anordna personlig assistans enligt LSS intentioner och vara måna om att utföra en assistans med högsta kvalitet och alltid respektera uppdragsgivarens önskemål och assistenternas anställningsförhållanden.

18 april 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Tandläkare till Arvika-Åmotfors

Folktandvården Värmland är en del av Region Värmland. Vi driver allmäntandvårdskliniker i alla värmländska kommuner – från Sysslebäck i norr till Säffle i sydväst. Dessutom finns specialistkliniker i Karlstad och Arvika som behandlar patienter på remiss. Vårt uppdrag är att stödja en god tandhälsoutveckling hos hela Värmlands befolkning samt en tandvård av hög kvalitet till alla patienter. Din arbetsplats I Arvika finns vår större klinik med många medarbetare och 19 behandlingsrum. Här har vi regelbundna terapidiskussioner inom olika områden och yrkeskategorier. Åmotfors är vår familjära, mindre klinik med 6 behandlingsrum. Här känns tempot lite lugnare och alla känner alla i orten. Båda våra kliniker håller till i fräscha lokaler i natursköna områden med ett rikt kulturliv. Hos oss arbetar totalt 51 medarbetare på båda enheterna och vi har cirka 16 500 listade patienter. I Arvika har vi arbetsmodellen 7-7 som ger en flexibel vardag. Detta gör att inte all personal är på kliniken samtidigt vilket ger ett lugnare arbetsklimat och större möjlighet att ha tid och rum för administrativa uppgifter. I Arvika finns det gott om sevärdheter och aktiviteter för både stora och små. De stora skogarna och många sjöarna lockar turister från hela Europa till att paddla kanot, vandra och få fina vildmarksupplevelser. Arvika kommun har drygt 25 800 invånare. Eda kommun har drygt 8 600 invånare. De tre största tätorterna är Charlottenberg, Åmotfors och Koppom. Föreningslivet engagerar många Edabor. Ett brett sportintresse gör att ishallen i Charlottenberg och Sporthallarna i Åmotfors och Koppom utnyttjas flitigt. Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som inom din profession som tandläkare gärna arbetar med teamtandvård och behandlar egna patienter, såväl barn som vuxna. Du kommer arbeta med arbetsfördelade undersökningar tillsammans med tandhygienist samt tandsköterska och vid intresse finns även möjlighet till en utökad arbetsfördelning. Hos oss finns goda möjligheter att arbeta varierat inom hela tandläkarens kompetensområde, allt från lagningar och enklare tandreglering till större protetik och kirurgi. Skulle du vilja nischa dig inom ett speciellt område och agera lokal remissinstans så är det också något vi inom Folktandvården Värmland ser positivt på. Dina kunskaper och kompetenser Vi söker dig som är legitimerad tandläkare. Erfarenhet är meriterande men inte ett krav. Som person trivs du i samarbetet med andra och har ett gott bemötande mot såväl patienter som kollegor. Du är noggrann, strukturerad, ansvarsfull och ser till hela verksamhetens bästa i agerande och beslut och lägger stor vikt vid att leva upp till dessa. Du har goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift. Om oss Region Värmland är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass.  Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan.  Läs mer påhttps://www.regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss och följ oss på sociala medier.  Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Rekryterings- och administrativa enheten HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

18 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024