Tandhygienist Viskans Tandvård
Praktikertjänst AB
Tandhygienister

Information om arbetsplatsen Vi är en moderna och familjär privat tandvårdsklinik belägen i hjärtat av Borås. Kliniken består av två engagerade tandläkare, en tandhygienist, tre tandsköterskor och en receptionist, ett team som skapar en varm och trygg miljö för våra patienter. Vi strävar efter högkvalitativ tandvård och ett nära samarbete i teamet.   Arbetsuppgifter Vi söker dig som är utbildad tandhygienist som även har kompetens eller intresse av att arbeta både som tandsköterska och tandhygienist. Rollen är varierad och innefattar både självständigt arbete med patientbehandlingar och assistans vid tandläkarbehandlingar.   Kvalifikationer Legitimerad tandhygienist med intresse av att arbeta i en kombinerad roll. Erfarenhet av arbete som tandsköterska är meriterande, men inte ett krav. Kunskaper i journalsystemet Frenda är meriterande men inte ett krav. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.   Personliga egenskaper Serviceinriktad med ett genuint intresse för patienternas välmående. Flexibel, samarbetsvillig och med en en positiv inställning till att arbeta i team.   Vad vi erbjuder En stimulerande arbetsmiljö på en mindre och personlig klinik. Möjlighet att utvecklas och bredda din kompetens. En arbetsplats där trivsel och gemenskap står i fokus.   Övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% med provanställning. Deltidstjänst kan diskuteras vid önskemål.   Ansökan Skicka din ansökan med CV och personligt brev till [email protected] senast 29/8. Intervjuer sker fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen att söka vår tjänst som tandhygienist!   Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.

25 dagar sedan
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Omvårdnadspersonal
Osdalhemtjänst AB
Vårdbiträden

Vi På Osdal hemtjänst vill ge äldre en hjälpande och stödjande hand med allt i det dagliga praktiska, från städning till personlig omvårdnad. ARBETSUPPGIFTER I arbetet som omvårdnadspersonal ingår att stödja individen att få en meningsfull vardag baserad på hans/hennes förmåga. Utifrån beviljat bistånd ges individuell omsorg och service till äldre i eget hem. I samråd med den äldre planeras, genomförs, utvärderas och dokumenteras arbetet. Du kommer att utföra hälso och sjukvårdsuppgifter instruktioner och delegering samt samverka i det gemensamma omsorgs- och vårdarbetet. I arbetet ingår också att aktivt delta i arbetsplatsens kvalitets- och utvecklingsarbete och att bedriva arbetet på ett kostnadsmedvetet sätt. Vi arbetar salutogent för att utföra en god och säker omsorg där omsorgstagaren genom delaktighet uppnår begriplighet, hanterbarhet och meningsfullhet i sin livssituation. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom hemtjänst. För att kunna ge våra äldre en bra vardag behöver du som person ha ett gott bemötande och en positiv människosyn. Andra viktiga egenskaper är att du kan skapa professionella relationer och har god initiativförmåga. Inom hemtjänsten arbetar man till stor del ensam men ingår även ett arbetslag så både självständighet och samarbetsförmåga är viktigt. I ditt arbetsschema ingår kvällar och helgar. Start: 1/8/2025 Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

26 dagar sedan
Sista ansökan:
7 juli 2025
Överläkare/specialistläkare inom obstetrik och gynekologi

Att hjälpa människor till en bättre hälsa är ett av de viktigaste uppdragen man kan ha. På Södra Älvsborgs sjukhus (SÄS) är vi 3700 medarbetare med 120 olika yrken som tillsammans bidrar till det varje dag. Vilken roll vill du spela? Oavsett roll kan vi erbjuda dig ett meningsfullt, tryggt och utvecklande arbete där du finns till och gör skillnad för andra. Våra medarbetare säger ofta att SÄS är ett ”lagom stort sjukhus” – det är så pass stort att man kan utvecklas och göra karriär och så pass litet att det finns en känsla av gemenskap över verksamhetsområdena. Hos oss finns en framåtanda och det pågår alltid spännande satsningar och forskning för att förbättra vården för våra patienter och möta framtidens utmaningar inom hälso- och sjukvård. Vill du veta mer om oss? Följ oss i sociala medier: https://www.facebook.com/sodraalvsborgssjukhusvgr, https://www.linkedin.com/company/s%C3%B6dra-%C3%A4lvsborgs-sjukhus/mycompany/, https://www.instagram.com/sodra_alvsborgs_sjukhus/?hl=sv Vi söker nu en överläkare/specialist inom obstetrik/gynekologi. Om oss och vår lediga tjänst Obstetriken Kvinnokliniken Borås har ca 3000 förlossningar/år. Neonatalavdelning finns på sjukhuset. I team obstetrik ingår tjänstgöring på förlossning, BB och specialistmödravården. Gynekologin Har verksamhet inom områden benign gynekologisk kirurgi, onkologisk verksamhet och gynekologisk specialistmottagning samt mottagningsoperationer. Jour ingår i tjänsten och handledning av ST-läkare. Det finns möjlighet att ha delad tjänst inom regionen.  Din profil Vi söker i främst dig som är överläkare alternativt specialistläkare med obstetrisk profilering, även gynekologisk inriktning kan vara önskvärd. Du har kunskaper i svenska språket lägst nivå C1 och svensk läkarlegitimation. Intresse för forskning och utvecklingsarbete är meriterande. Vi ser att du har ett stort intresse i att vilja utvecklas och att du på ett naturligt sätt vill dela med dig av din kunskap till verksamheten. Vi värnar starkt om patientperspektivet. Som person är du ansvarstagande och har förmågan att arbeta såväl självständigt som i team. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. Urval och intervjuer sker löpande så varmt välkommen med din ansökan redan idag! Bifoga yrkeslegitimation. Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

26 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Store Support Medarbetare (vikariat)
Gina Tricot AB
Supporttekniker, IT

Att vara en del av Gina Tricot är att vara en del av ett passionerat team som tillsammans skapar modeupplevelser. Sedan 1997 har vi erbjudit mode med fokus på kvalitet, pris och egen design. Idag har vi 180 butiker i 5 europeiska länder och en stark online-närvaro som gör att vi kan erbjuda de senaste trenderna inom kvinnomode i över 30 länder. Vår kultur bygger på värderingarna Passion & Commitment, Smartness, Challenge och Teamwork – värderingar som driver oss framåt. Oavsett om du arbetar på vårt kontor, butik eller på vårt lager, är vi alla del av samma resa för att skapa en inspirerande arbetsmiljö och leverera glädje till våra kunder. Vårt mål är att vara det självklara valet för kvinnor när det gäller mode. Om du vill vara en del av ett passionerat team och hjälpa oss att sprida modeglädje, då är Gina Tricot platsen för dig! OM ROLLEN Som Store Support Medarbetare får du möjligheten att ge alla våra butiker professionell service. I teamet om två personer ansvarar ni för att ge butikerna service med hög tillgänglighet och flexibilitet. Arbetet innebär att ta emot och besvara frågor från butiker, detta sker främst via e-post men också delvis via telefon. Du hanterar dagligen frågor, administrativa och systemrelaterade uppgifter som är mycket varierande vilket är en del av tjusningen med jobbet. Du arbetar tätt tillsammans med vår IT-supportavdelning och flera av arbetsuppgifterna har teknisk karaktär. Det är därför viktigt att du har ett genuint teknikintresse och en god förståelse för digitala verktyg och system. Din förmåga att snabbt sätta dig in i nya tekniska lösningar kommer vara en stor tillgång både för dig och för butikerna. VEM ÄR DU? Vi söker dig som tycker om att jobba nära verksamheten och brinner för problemlösning med god kvalitet och förmågan att jobba lika inspirerat med stora som små uppgifter. För att trivas i rollen behöver man tycka om att bygga relationer och ha lätt för att kommunicera och samarbeta med alla typer av människor. Våra butiker ska alltid vara i fokus. Du har en prestigelös inställning, är lösningsorienterad och nyfiken – och inte rädd för att ta tag i frågor som ibland kräver lite teknisk handpåläggning.  Kvalifikationer: Erfarenhet från liknande roll eller från butik är meriterande, men viktigast är din vilja att lära och bidra till att ge våra butiker det allra bästa stödet. Du kommunicerar obehindrat genom tal och skrift på svenska och engelska. Du har stor dator- och internetvana. Du är en god organisatör och problemlösare som arbetar självständigt och har förmågan att ta egna initiativ. Du är trygg i dig själv och är en energispridare som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Gott teknikintresse och förståelse för digitala verktyg och system – du har lätt för att sätta dig in i tekniska frågor och samarbetar gärna med IT-support för att lösa problem i butikernas vardag. OM TJÄNSTEN Anställningsform: Vikariat, start i augusti, omfattning 6 månader. Tjänsten utgår från vårt huvudkontor i Borås! OM PROCESSEN Vi kommer kalla till intervjuer löpande. I slutskedet av rekryteringsprocessen genomförs en bakgrundskontroll i syfte att säkerställa en rättvis och trygg rekryteringsprocess. Kontrollen görs via Fortcheck, och du som kandidat identifierar dig själv med BankID och får ta del av resultatet innan det delas med rekryteraren. VI ERBJUDER MER ÄN BARA ETT JOBB När du börjar din karriär hos oss, välkomnas du till ett team med fantastiska kollegor. I Gina Tricot Smile Academy får du inte bara kunskap om företaget och försäljningsteknik – du blir också en del av ett stort community och får möjlighet att knyta kontakter med andra likasinnade. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats där gemenskapen är stark och där du verkligen får känna dig som en del av laget. Hos oss får du också ta del av en förmånlig personalrabatt på vårt sortiment, friskvårdsbidrag och en trygg anställning.

28 dagar sedan
Sista ansökan:
16 november 2025
Ambassadör till Levamottagningen AB
Levamottagningen AB
Finansanalytiker och investeringsrådgivare m.fl.

Vill du vara en del av en meningsfull satsning och påverka företagskulturer på djupet med fokus på mental hälsa? Brinner du för att förbättra arbetsmiljö och alla medarbetares välmående? Vill du arbeta självständigt, skapa långsiktiga relationer och påverka hur företag ser på hälsa? Då är detta rätt roll för dig! Vi har ett tydligt uppdrag – att vara en trygg plats där individer, familjer och företag får kvalificerat stöd för att utvecklas och må bra genom livet. Vi tror på att varje människa är ett spektrum av möjligheter, och vårt team med både ambassadörer och terapeuter är här för att hjälpa dig utforska och förstå dem. Med omtanke, hjärta och odelad uppmärksamhet erbjuder vi en plats där det känns okej att vara precis den du är – och en stadig grund för den du vill bli.  Som ambassadör hjälper du företag att förstå värdet av professionellt psykologiskt stöd för sina medarbetare. Genom utbildning, nätverkande och strategisk rådgivning skapar du affärsmöjligheter och bidrar till att bygga en starkare arbetskultur med fokus på förbättrad mental hälsa. Vi erbjuder: ✔ Frihet att styra ditt arbete ✔ Gedigen utbildning och mentorskap ✔ Konkurrenskraftig ersättning baserad på resultat Vi söker dig som: ✅ Har erfarenhet inom HR, ledarskap eller personalansvar ✅ Är målmedveten, självgående och lösningsorienterad ✅ Är bosatt i Stockholmsområdet eller Skåne Tillsammans för välmående Du behöver ingen anledning för terapi. Utveckling är för alla. Vi utbildade i att lyssna, se, förstå och skapa förändringar. Det som gör Levamottagningen unik är att vi inte bara fokuserar på ett problem som ska lösas – vi ser en hel människa. Därför ger vi rådgivning som är både kvalificerad och personlig; vi hjälper dig att hitta rätt yrkeskategori (psykolog, psykoterapeut eller psykiater), den mest effektiva metoden. En personlig matchning som känns trygg och rätt för dig. Vi hjälper dig att reda ut om det finns flera faktorer som påverkar din utmaning – och i vilken ordning de bör hanteras, allt för att skapa en trygg väg framåt för dig. Om oss Levamottagningen grundades av Åsa Hedrén Videbaek, legitimerad psykoterapeut sedan 2006. Med en lång bakgrund som ledare och entreprenör inom privata vårdbolag tog Åsa år 2024 steget att öppna Levamottagningen. Idén var enkel men viktig; att samla ett engagerat team av psykologer, psykoterapeuter, kuratorer, coacher och psykiatriker, med fokus på medkänsla och kvalificerad omsorg från första kontakt.

28 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Flexibelt extrajobb för studenter inom lager/logistik i Borås
Uniflex Sverige AB
Lager- och terminalpersonal

Är du student och letar efter ett flexibelt extrajobb? Vill du själv bestämma när du jobbar och samtidigt få värdefull arbetslivserfarenhet? Då är detta jobbet för dig. Vi söker drivna studenter till vår verksamhet i Borås som kan arbeta dagtid 2-3 pass i veckan, främst måndag–onsdag. Behovet är som störst under dessa dagar, men du kan själv lägga ditt schema efter dina studier. Tjänsten är timanställning via Uniflex, där du får möjlighet att jobba hos flera av Borås större arbetsgivare inom lager och logistik. Om tjänsten Vad erbjuder vi? • Flexibla arbetstider – du väljer själv vilka dagar du vill jobba. • Värdefull erfarenhet inom lager och logistik. • Möjlighet till heltidsjobb under sommaren. • Utöka ditt nätverk och skapa kontakter hos olika arbetsgivare. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Som lagerarbetare kommer du att utföra varierande arbetsuppgifter inom lager och logistik, så som truckkörning, plock, pack, prismärkning eller containerlossning. Tidigare erfarenhet är meriterande, men inget krav – det viktigaste är att du har rätt inställning och är redo att arbeta. Vem är du? Vi söker dig som är: • Stresstålig och kan hantera ett högt arbetstempo. • Ansvarstagande och pålitlig. • Punktlig och noggrann. • Tävlingsinriktad och motiverad. • Har du truckkort? Det är meriterande men inget krav. Om verksamheten Vanliga arbetstider: 07:00 – 16:00 (dagtid). Arbetsplats: Borås med omnejd. Anställningsform: Timanställning via Uniflex. Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

28 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Säsong Kassamedarbetare deltid
Hornbach Byggmarknad AB
Kassapersonal m.fl.

Har du har en utpräglad känsla för service och brinner för försäljning? HORNBACH framgång bygger på medarbetarnas genuina engagemang och där vi alltid följer vår strategi som innebär att vi ställer höga kvalitetskrav på våra varuhus och vårt Sortiment. Stämmer detta in på dig? Då kan du vara den vi söker! Om rollen Som medarbetare hos oss representerar du Hornbach och är ett föredöme vad gäller engagemang, driv och kundservice. I rollen som kassamedarbetare består dina huvudsakliga arbetsuppgifter att expediera kunder i kassan. Exempel på förekommande arbetsuppgifter * Säkerställa att de dagliga rutiner i kassan efterföljs * Returhantering * Lyhörd för kundens önskemål och behov * Vid behov vara behjälplig på andra avdelningar Din profil * Gymnasieutbildning eller motsvarande samt erfarenhet av detaljhandeln * Meriterande om du har tidigare erfarenhet av kassa * Utpräglad känsla för service och kundorientering samt kunskap av försäljning * Som person är du noggrann och lösningsorienterad. * Meriterande om du har truckkort (A1-A4 & B1-B4) Vi erbjuder * Strukturerad inarbetningsplan * Interna möjligheter till kvalificering och utvecklingsmöjligheter. Arbetstid/Varaktighet: Säsongsanställning, visstid. Deltid 30 tim/veckan. Arbetstiderna är dag, kväll och helg.  Lön: Lön enligt kollektivavtal Tillträde:  2/6 - 24/8-2025 Antal lediga tjänster:1 st

28 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Direktris/Mönsterkonstruktör - Ellos Fashion
Ellos AB
Skräddare och ateljésömmerskor m.fl.

Ellos Group är en av Nordens ledande e-handelsgrupper med e-handelsplatserna Ellos, Jotex och Homeroom samt betalvarumärket Elpy. I nära relation med våra miljontals kunder strävar vi ständigt efter att utveckla och erbjuda attraktiva och hållbara erbjudanden inom mode och hemprodukter för hela familjen. För oss är kunden alltid i fokus. Med innovation, kreativitet och hållbarhet söker vi ständigt nya vägar i stort och smått. Ellos Group, med huvudkontor i Borås, är verksamt i samtliga nordiska länder och på utvalda marknader i Europa. Ellos Group har ca 550 medarbetare och omsätter runt 3,4 miljarder SEK. https://eur03.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.ellosgroup.se%2F&data=05%7C01%7C%7C75dbb43e6d0642160ab708da43ad11dd%7C805ac62a0d8e455d90b15eb5c04a72d0%7C1%7C0%7C637896707890999722%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=V3QXUDT%2B30ROV99RtcRbxa2S4PdUaBsEr%2FHxU0xKhoI%3D&reserved=0 Brinner du för perfekt passform på kläder och gillar du att arbeta med många olika produktgrupper? Trivs du med att arbeta i ett team samtidigt som du inte är rädd för att ta ett eget ansvar inom dina produktområden – då är du personen vi söker. Nu söker vi en direktris/mönsterkonstruktör till ellos damavdelning Om tjänsten Nu söker vi en direktris med flera års erfarenhet och relevant utbildning för att stärka vårt team på produktavdelningen. I rollen som direktris på ellos har du en aktiv och varierande roll där ditt främsta ansvar är passformen på våra produkter. Du ansvarar dessutom för måttlistor, avprovningar och daglig kommunikation med våra leverantörer. Du är van att jobba i team i en bransch med högt tempo. Arbetet innebär bland annat · Ansvara för passform inom givna produktgrupper. · Ta fram nya måttlistor och justera befintliga, gradering. · Dagligt arbete i vårt PLM system · Avprovning av plagg både självständigt och i samarbete med designer/produktchef · Avmätning och kontroll av prover inför produktion, ge provsvar till våra leverantörer samt provbevaka. · Daglig kommunikation med leverantörer · Returanalys · Detaljskisser i Illustrator · Vid behov kunna göra mönsterändringar. Detta söker vi Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet av arbete som direktris eller mönsterkonstruktör i ett kommersiellt bolag. Tempot är ofta högt och du har ett stort eget ansvar för ditt arbete. Du har ett öppet och lösningsorienterat sätt och förmåga att tänka nytt och kreativt med fokus på vår kund. Du har ett stort intresse för kommersiellt mode och trender, är prestigelös och snabb till beslut. Erfarenhet av underkläder och/eller passform till större storlekar är meriterande. Du har relevant utbildning inom mönsterkonstruktion och gärna goda kunskaper inom sömnad. Övrigt Systemkunskap: Illustrator, PLM, Officepaketet, Gerber AccuMark. Meriterande med vana av CLO 3D. Språk: Flytande svenska i tal och skrift. Daglig kommunikation på engelska med leverantörer. Tjänsten är tillsvidare på heltid på ellos huvudkontor i Viared utanför Borås med start 1 December 2025. Möjlighet finns till hemarbete 1-2 dagar i veckan. Du söker tjänsten via www.ellosgroup.se/jobb och vi vill ha din ansökan senast den 6 juli. Vi tillämpar ett löpande urval av   Ellos Group som arbetsgivare Inom Ellos Group arbetar efter våra tre värderingar; Ödmjuka vinnare, Entreprenörskap och Glädje. Våra värderingar används som stöd för oss i stort och smått, till exempel vägledande i beslutsfattande, i det dagliga ledarskapet samt som ledord i förändring. Hos oss sitter entreprenörskapet i väggarna och driver oss att ständigt utmana vår vardag och våra tankesätt. Vi är stolta över våra framgångar men ödmjuka inför att fortsätta vinna och behålla våra kunders förtroende. Att sprida glädje är en stor del av vår framgång, vi drivs av att skapa glädje till våra kunder samtidigt som vi har roligt med kollegorna på vägen. Som en del av Ellos Group ges du möjlighet att tänka innovativt och våga utmana inarbetade processer och rutiner, samtidigt som bolagets historia ger trygghet och stabilitet. Ellos Group värdesätter friskvård och som anställd har du möjlighet att delta i flertalet olika aktiviteter inom ramen för vårt friskvårdskoncept Ellos Group Movement. I kontorsbyggnaden finns även ett gym samt möjlighet till att boka massage. Du får också tillgång till personalrabatter samt en del övriga förmåner.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Produktionsmedarbetare
Muovitech AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Vi söker en ny kollega till vår prefabavdelningÄr du nyfiken på teknik och vill jobba i en framtidsbransch där miljö och hållbarhet står i centrum? Vi söker medarbetare till vårt team i Borås – och vi letar efter dig som är engagerad, gillar att samarbeta och vill vara med och göra skillnad. Hos oss är du inte bara en kugge i maskineriet – du är en viktig del av vår resa mot en mer hållbar framtid. Vi tror på mångfald, jämställdhet och att alla ska känna sig välkomna på jobbet. Om jobbet Vad innebär jobbet? Som brunnstillverkare är du en del av vår prefab produktion där vi tillverkar samlingsbrunnar och fördelningsrör till geoenergiprojekt.  Produkterna byggs ofta efter kundspecifika önskemål och varje produkt blir unik.  Svetsar plastdetaljer  Monterar ventiler Täthetskontrollerar och provtrycker färdiga produkter Samarbetar med ett engagerat team för att nå gemensamma mål Plats: BoråsArbetstid: Dagtid Omfattning: Heltid Start: Så snart som möjligt eller enligt överenskommelse Lön: Enligt överenskommelse Anställning: 6 månaders provanställning, därefter tillsvidare Kollektivavtal: IF Metall Vem är du?Vi letar efter dig som: Är tekniskt intresserad och gillar att lösa problem Har ett öga för detaljer och kvalitet Vill utvecklas och lära dig nya saker Gillar att jobba både självständigt och i team Vill vara en del av en inkluderande arbetsplats med fokus på hållbarhet För att komma igång behöver du: B-körkort Truckkort A1–A4, B1–B4(meriterande) Erfarenhet av att köra motviktstruck (meriterande) Svenska i tal och skrift Extra plus om du också har: Tidigare erfarenhet av produktions eller monteringsarbete – men det är inget krav! Om du är redo för nya utmaningar kan detta vara rätt roll för dig. Välkommen med din ansökan redan idag!

30 dagar sedan
Sista ansökan:
14 november 2025
Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
26 oktober 2025