Distriktssjuksköterska sökes till en mottagning i Borlänge i sommar!
Dedicare Sverige AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Nu söker vi Distriktssjuksköterska till uppdrag inom mottagning i Borlänge under perioden juni-augusti. Med förlängning i höst ! Kvalifikationer Sjuksköterska med minst 2 års yrkeserfarenhet. Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift. Erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen Personliga egenskaper God samarbetsförmåga med övriga arbetskamrater och yrkeskategorier. Personlig mognad med intresse och förmåga att möta patienter och anhöriga i svåra situationer. Förmåga att prioritera, delegera samt arbetsleda arbetskamrater i teamet. Flexibel och vilja att verka för verksamhetens behov. Van att arbeta med varierande arbetsuppgifter i varierande tempo. Vi erbjuder Vi tror att välmående människor gör ett bättre arbete, därför erbjuder vi alla våra konsulter följande:Kollektivavtal, tjänstepension, semesterersättning och friskvårdsbidrag Möjlighet att välja mellan veckolön och månadslön Du får en lön som är synonym med dina prestationer Du får spännande uppdrag som matchar ditt intresse och din kompetens Du får personlig och nära kontakt med din konsultchef Du får möjlighet att medverka på träffar och utbildningar som Dedicare anordnar för anställda konsulter Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan”.På vår hemsida www.dedicare.se/nurse presenterar vi alla våra lediga uppdrag.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juli 2025
SSAB - Teknisk handläggare/Drifttekniker - Materialprovningen
SSAB Emea AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Vill du ha ett omväxlande och spännande arbete i en modern laboratoriemiljö för mekanisk provning? SSAB står inför ett historiskt skifte inom ståltillverkningen och övergången till fossilfritt stål skapar såväl nya möjligheter som utmaningar. Vi söker en teknisk handläggare till Materialprovningen i Borlänge som vill vara med på den resan. Vi söker dig med intresse för både teknik- och kvalitetsarbete. Att bli en del av SSAB-familjen innebär att följa med på en resa. En resa som vi tror är avgörande för planetens framtid och hållbarhet. Stål har varit ett av de viktigaste materialen för vår samhällsutveckling och kommer att vara det även i framtiden. I våra hem, i broar som förbinder våra städer och i morgondagens bilar. På SSAB är vi stolta över vår historia och vårt ledarskap inom höghållfast stål. Samtidigt är vi medvetna om att stålproduktion är en av de branscher som släpper ut mest växthusgaser i världen. Det måste förändras. Vi har därför utvecklat världens första fossilfria process för stålproduktion och har förbundit oss att i stor utsträckning bli fossilfria. Som en del av SSAB kommer du att vara viktig för att förverkliga detta mål och därmed bidra till en grön omställning av hela stålindustrin. Materialprovningen är ett av SSAB:s laboratorium och ansvarar för provning av mekaniska egenskaper på alla våra produkter innan leverans till våra kunder. Här arbetar 35 personer och verksamheten bedrivs dygnet runt i moderna lokaler med automatiserade utrustningar för provberedning och provning. Kvalitetsarbetet är en viktig del och laboratoriet är ackrediterat enligt SS-EN ISO 17025. Dina huvudsakliga ansvarsområden Ansvara för att hantera och kvalitetssäkra intyg och certifikat kopplade till vår materialprovning. Bedöma och analysera provresultat i relation till tillämpliga standarder och kundkrav. Fungera som kontaktperson mellan materialprovningen och IT-avdelningen i frågor som rör systemstöd och digitala processer. Bidra till att utveckla och effektivisera våra arbetsmetoder och processer inom materialprovningen. Du kommer också vara ett stöd i vårt arbetsmiljöarbete vilket innebär att leda utredningar, initiera skyddsronder och riskanalyser. Om dig Grundläggande kunskap inom materiallära eller liknande teknisk bakgrund. God förståelse för industriella processer, gärna med insyn i hur SSAB fungerar. God kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta med både tekniska specialister och IT-personal. God flexibilitet och förmåga att lösa problem. Meriterande Erfarenhet från materialprovning med tyngdpunkt mot drag-, slag-, bock- och hårdhetsprovning Erfarenhet av att arbeta med certifikat, intyg och kvalitetsdokumentation. Erfarenhet från kvalitetsarbete på ackrediterat laboratorium enligt SS-EN ISO/IEC 17025. Vårt erbjudande På SSAB är mångfald och inkludering en del av vår kultur. Vi använder våra värderingar – drivande, äkta och steget före – i vårt dagliga beslutsfattande, alltid med kunden i fokus. Det gör oss alla till lagspelare, med en gemensam strävan att förbättra oss. När du börjar på SSAB blir du en del av en organisation med passionerade problemlösare som arbetar tillsammans med viktiga utmaningar. Vi kommer att stödja din tillväxt genom att erbjuda en säker och vänlig arbetsplats som bidrar till balansen mellan arbete och privatliv. På SSAB har du möjlighet att bredda dina kunskaper och växa. Vi erbjuder ett brett spektrum av uppskattade förmåner till våra medarbetare. Här är några exempel på det: Vinstdelning Flexibla villkor för arbetstidsförkortning Friskvårdsbidrag I samband med den här rekryteringen har vi möjlighet att erbjuda medflyttarservice till dig och din familj om ni flyttar till Dalarna. Läs mer på Medflyttarservice - Rekryteringslots Dalarna https://rekryteringslots.se/medflyttarservice/ Rekryteringsprocessen 1. Ansök 2. Intervju 3. Tester 4. Referenstagning 5. Hälsoundersökning 6. Signera Bakgrundskontroll kan komma att genomföras som en del i rekryteringsprocessen. Har du frågor angående tjänsten? Kontakta gärna Vahid Esbelani, Chef sektion Materialprovning, tfn 0243-725 82 Vi undanbeder oss kontakter från rekryteringsföretag, annonssäljare och liknande beträffande denna annonsering. Facklig information lämnas av Akademikerföreningen, Unionen och Ledarna som nås via vår växel på tfn 0243-700 00. Några ord från din blivande chef "Jag som blir din närmaste chef heter Vahid Esbelani. SSAB är ett företag med stort fokus på arbetsmiljö och säkerhet och för mig är det viktigt att chefer och medarbetare trivs och mår bra och att vi hjälps åt att nå våra högt uppsatta mål. Materialprovningen är idag ett modernt utrustat laboratorium med kunniga medarbetare som jobbar i team och utvecklas tillsammans och det vill jag att du ska bli en del av. Välkommen med din ansökan!" SSAB är ett Norden- och USA-baserat stålföretag som bygger en starkare, lättare och mer hållbar värld genom förädlade stålprodukter och tjänster. Tillsammans med våra partners har SSAB utvecklat SSAB Fossil-free™ steel och planerar att återuppfinna värdekedjan från gruvan till slutkunden, vilket i stort sett eliminerar koldioxidutsläpp från vår egen verksamhet. SSAB Zero™, ett till stor del koldioxidutsläppfritt stål baserat på återvunnet stål, stärker ytterligare SSABs ledande position och vårt heltäckande hållbara erbjudande oberoende av råvaran. SSAB har anställda i över 50 länder och produktionsanläggningar i Sverige, Finland och USA. SSAB är börsnoterat på Nasdaq Stockholm och sekundärnoterat på Nasdaq Helsingfors. Följ med oss på resan! www.ssab.com, Facebook, Instagram, LinkedIn, X och YouTube.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Förskollärare till Mats Knuts förskola
Borlänge kommun
Förskollärare

Mats Knuts förskola stod klar och fylldes med barn och personal i januari 2024. Förskolan består av 10 avdelningar, två våningar och har tre olika utomhusmiljöer. Området som har samma namn som förskolan och ligger cirka två kilometer från Borlänge centrum nedanför villaområdet Skräddarbacken. Området har en närhet till naturen och omges av både äldre bebyggelse och ett nytt villaområde. Busshållplats finns cirka 100 meter från förskola. Medveten närvaro och tillåtande miljö är något som varje besökare till vår förskola ska uppleva i mötet med oss. Vi har stort fokus på att skapa goda och tillitsfulla relationer med både barn och vuxna. Vårt mål är att förskoletiden ska vara trygg, rolig och lärorik för alla barn i en varm och stimulerande miljö. Samarbetet med vårdnadshavarna är viktigt och vår verksamhet präglas av trygghet, lust och glädje. Leken har stor betydelse för barns utveckling och lärande. Vi pedagoger är hela tiden närvarande i barnens lek och ger mycket tid och möjlighet till det både inomhus och utomhus. Vid planering utgår vi från barnens intressen och behov så att varje barn ges möjlighet att utveckla just sina förmågor. Vi har ett eget bibliotek och ett dans/rörelse/musikrum. Självklart lockar vår värdegrund dig! - Jag finns här för Borlängebon - Jag gillar utmaningar - Jag möter varje människa med öppenhet ARBETSUPPGIFTER Som förskollärare ansvarar du för att arbetet sker i enlighet med målen i läroplanen. Genom att planera, genomföra, följa upp, utvärdera, analysera och dokumentera förskolans verksamhet får vi en stadig utveckling i verksamheten. Du ska verka för att undervisningen ger varje barn möjlighet att utvecklas utifrån sina egna förutsättningar och förmågor. Du ska ta initiativ, vara kreativ och kvalitetsmedveten. KVALIFIKATIONER Förskollärarutbildning med legitimation för förskolan krävs. Som person visar du äkta glädje och entusiasm och värdegrunden syns i ditt möte med både barn, vårdnadshavare och kollegor. Du är en god kommunikatör med en god samarbetsförmåga. Du är ansvarstagande och driven med en vilja att utveckla verksamheten med barnen i fokus. Du är en lagspelare som är skicklig på att entusiasmera dina kollegor så att verksamheten blir rolig och lärorik för alla barn. Du är lyhörd för barnens intressen och kan utmana och stimulera barnens utveckling på en adekvat nivå. Du ska ha goda kunskaper i svenska språket både verbalt och skriftligt. Meriterande utbildningar är: ICDP - International Child Development Programme/Vägledande samspel TAKK - Tecken som stöd Meriterande är också: Erfarenhet av arbete som förskollärare i förskola Erfarenhet av att arbeta med systematiskt kvalitetsarbete Erfarenhet av att arbeta i Unikum Erfarenhet av att arbete med barn med behov av särskilt stöd Vi gillar utmaningar - Det innebär att vi vågar tänka nytt och bidrar till förändring. Vi vill utvecklas och växa. Vi möter varje människa med öppenhet - Det innebär att vi visar respekt för alla vi möter. Vi har tilltro till människor och ser allas lika värde. Vi arbetar för en organisation utan fördomar och med ett trevligt och professionellt bemötande. ÖVRIGT I samband med intervju behöver du som kandidat uppvisa bevis om medborgarskap i Sverige/EU/EES eller giltigt arbets- uppehållstillstånd. För den som erbjuds anställning krävs enligt Lag om registerkontroll from 2001-01-01 utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Borlänge kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan via länken digitalt och inte på annat sätt. Du som kallas på intervju ska medföra vidimerade kopior på examensbevis, tjänstgöringsintyg och om legitimation krävs, även denna. Välkommen med din ansökan! ANNONSSÄLJARE OCH KANDIDATFÖRMEDLINGSFÖRETAG UNDANBEDES VÄNLIGT OCH BESTÄMT!

10 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Ledare Djungelgympa - Sprid rörelseglädje för barn 2-6 år i Borlänge HT25
Einar Sports AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet.  Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger.  Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen.  Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning  från personalen på Active Academys kontor.  Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper.  Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på söndagar kl. 10.00-12.00 i Forsaängskolans idrottshall.   Mer info kommer vid en eventuell intervju.  VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

10 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Butikssäljare till vår nya butik i Kupolen, Borlänge
Tele2 Sverige AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi öppnar ny butik i Borlänge och söker nu dig som vill vara med på resan! Brinner du för service och älskar att bygga långvariga kundrelationer? Är du en lagspelare som vill vara med och skapa något fantastiskt från grunden? Nu söker vi på Tele2 engagerade butikssäljare på både heltid och deltid till vår helt nya butik i Kupolen, Borlänge! OM OSSI våra butiker satsar vi på att ge kunderna en serviceupplevelse i världsklass. Här blir du en del av ett dynamiskt och nytänkande team som jobbar för att göra våra kunders liv enklare och mer obegränsade med hjälp av våra innovativa produkter och tjänster. Som butikssäljare är du vår ambassadör och ansiktet utåt för Tele2. Du kommer att arbeta med både privatkunder och företagskunder, vilket innebär varierande arbetsdagar och möjligheten att utveckla din kompetens inom olika kundsegment. OM ROLLENSom butikssäljare hos oss får du chansen att: - Vara med från start och bygga upp vår nya butik tillsammans med ett sammansvetsat team. - Skapa unika kundupplevelser genom att lyssna, förstå och erbjuda lösningar som gör skillnad i vardagen. - Utvecklas inom försäljning och kundservice genom löpande utbildningar och stöd från erfarna kollegor och butikschef. - Bidra till en positiv arbetsmiljö där vi firar framgångar tillsammans. Vi erbjuder en gedigen introduktion och utbildning, så att du känner dig trygg i din roll och redo att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen. VEM VI SÖKERDu som passar för rollen har en passion för försäljning och service. Du drivs av att nå resultat, både individuellt och i team. Du är flexibel, lösningsorienterad och tycker om att arbeta i en miljö där det händer mycket. Vi ser gärna att du: - Har tidigare erfarenhet av serviceyrken och ett genuint intresse för försäljning. - Har ett intresse för teknik och tycker det är roligt att hålla dig uppdaterad om nya produkter. - Är 18 år eller äldre och har en gymnasieutbildning. - Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift. Ansök snabbt och enkelt utan CV och personligt brev! För att säkerställa en inkluderande och rättvis rekryteringsprocess fokuserar vi på dina erfarenheter och kompetenser. Vi har därför valt att inte använda CV utan ber dig istället besvara ett antal frågor via ansökningsformuläret. Snabbt och enkelt att genomföra både på mobil och dator. Vi går igenom ansökningar löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan! Som ett steg i rekryteringsprocessen utför Tele2 en bakgrundskontroll på aktuella kandidater. På Tele2 arbetar vi målmedvetet varje dag för att fortsätta vara ledande inom hållbarhet, vilket har lett till att vi blivit utnämnda klimatledare i Europa av Financial Times. Tele2 är också Sveriges mest hållbara företag och rankades 37:a globalt av Time Magazine och Statista på deras första lista över världens mest hållbara företag med 500 företag från över 30 länder. Vi fortsätter att uppnå nya mål och vi hjälper våra kunder att uppnå sina hållbarhetsmål eftersom vi åtagit oss att övergå till en cirkulär ekonomi. Vi är mycket stolta över att skapa värde för våra kunder genom att vara ”pålitliga, insiktsdrivna och genom att samarbeta”. Vi kallar det “The Tele2 Way”.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
26 juni 2025
Vikariat Borlänge hos kund

Om jobbet Vill du vara en del av något större? Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Adanella! Vi söker en pålitlig och noggrann städare som kan bidra till att skapa en ren och trivsam miljö för våra kunder. Som städare/lokalvårdare kommer du att spela en viktig roll i att upprätthålla vårt företags höga standard för renlighet och kund nöjdhet. Du kommer att leverera en högkvalitativ städtjänst för att skapa en säker och hälsosam miljö därför kräver vi viss erfarenhet. Din städning har en positiv inverkan på omgivningen. Vårt uppdrag i landet består av daglig städning, lokalvård hos vår kund El-giganten. Vad du kommer att jobba med: • Genomföra schemalagda städuppgifter • Säkerställa att alla ytor på arbetsplatsen är rena och fräscha • Påfyllning av förbrukningsmaterial Vad du bidrar med: • Erfarenhet av yrkesmässig städning eller annat servicearbete • God service känsla och förmåga att möta olika människor • Noggrann och strukturerad i ditt arbete • Kan arbeta i högt tempo och anpassa sig till förändringar när det behövs • God förmåga att ta instruktioner • En lagspelare som bidrar med positivitet till teamet Om tjänsten Semestervikarie Arbetstider måndag - lördag dagtid förmiddag butiksmiljö. Observera att vi endast tar emot ansökningar via mail. Och bakgrunds kontroll görs på alla samt utdrag från polisen efterfrågas innan anställning slutförs. Vi kommer att gå igenom ansökningarna löpande så vänta inte med att söka denna tjänst då anställningar sker löpande.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025
Produktionschef till Väg och Anläggning Mellansverige - Dalarna
Skanska Sverige AB
Driftchefer inom bygg, anläggning och gruva

Vi växer och söker dig som vill vara med och bygga en bättre framtid med oss! På Väg och anläggning bedrivs olika mark-, energi-, och anläggningsprojekt åt näringsliv, stat och kommun. Region Mellansverige består av fyra distrikt och ansvarar för Skanskas väg- och anläggningsarbeten i Sörmland, Östergötland, Bergslagen (Örebro, Dalarna, Västmanland) samt Uppsala/Gävleborg. Oavsett projekt är vårt mål alltid att leverera en produkt som gör både våra kunder och oss själva stolta. Distrikt Bergslagen befinner sig i en expansiv fas och behöver förstärkas med ytterligare en produktionschef. Om rollen Produktionschef på Skanska Väg och anläggning är en viktig roll där du har stor inverkan på faktor för projektets framgång. Rollen är bred och innebär att du arbetar från anbud, tidigt skede och med ansvar för resurs- och produktionsplanering, ekonomistyrning, kvalité samt arbetsmiljöfrågor. Vidare planerar och styr du framdriften av produktionen samtidigt som du trivs med att motivera och utveckla ditt team – där ni tillsammans når uppsatta mål. Vi jobbar som ett team och oavsett vilken roll vi har så delar vi ett gemensamt mål; att överlämna en produkt som gör oss och våra kunder stolta och nöjda. Dessutom har vi har roligt på vägen dit! Placeringsort för tjänsten kan vara Borlänge, Falun, Ludvika ellerHedemora. Exempel på några av de projekt som vi bedriver i distriktet är VA-ROT, nyförläggning VA och markarbeten skolor. Brinner du för produktionen och är redo för nya utmaningar? Du som passar i rollen produktionschef hos oss är en proaktiv, och resultatorienterad person med stort fokus på kvalitet, miljö, lönsamhet och säkerhet. Du är van att driva projekt inom väg och anläggning, är trygg i ditt ledarskap, har förmågan att prioritera och visar engagemang. Vi vill att du som ledare ger rätt förutsättningar för ditt team och skapar en inkluderande arbetsmiljö där alla känner sig trygga med att dela med sig av sina tankar, samt att du bidrar till 100 % arbetsglädje. Din profil Vi tror att du har arbetat som produktionschef eller blockchef i några år, och detta inom väg- och anläggningsbranschen. Du har utbildning inom byggteknik eller har motsvarande arbetslivserfarenhet. Det är viktigt att du är har en hög ansvarskänsla och är duktig på att vårda relationer samt är en duktig kommunikatör då rollen innebär många kontaktytor och att du är en god representant för Skanska och våra värderingar. Du är lyhörd och har en god prioriteringsförmåga, där du kan se till helheten. Vidare vill vi att du har IT-vana och är duglig med digitala hjälpmedel. Du kommunicerar bra på svenska, både muntligen och skriftligen. Har du även erfarenhet av roll som arbetsledare och yrkesarbetare är det meriterande. Vidare ser vi erfarenhet inom VA-arbeten (mark) och grundläggning av hus som ett plus. Att du har B-körkort är ett krav, då resor förekommer i tjänsten! Välkommen med din ansökan innan den 30 juni! Om du är intresserad är du välkommen med din ansökan innehållande CV så snart som möjligt då vi kan komma att rekrytera löpande. Har du några frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Christer Danielsson, Distriktschef 010-449 21 22 eller Projektchef Magnus Asplund 010-448 35 75, Välkommen med din ansökan! Våra medarbetare är vår främsta styrka och det är viktigt att du känner dig trygg hos oss. Vi vill att du ska trivas på jobbet och ha kul med dina kollegor. Vi lovar dig som medarbetare en ständig kompetensutveckling och tillhandahåller en rad internutbildningar, befattningsspecifika program och internationella utvecklingsmöjligheter. För oss är hälsa och säkerhet extra viktigt och det ligger även som grund för våra förmåner till dig som anställd på Skanska. Skanska använder sin kunskap och framtidsinsikt för att bidra till hur människor lever, arbetar och samverkar. Vi är ett av världens största projektutvecklings- och byggföretag med en omsättning på 157 miljarder kronor under 2023. Skanska är verksamma på utvalda marknader i Norden, Europa och USA. Tillsammans med våra kunder och en samlad expertis hos cirka 27 000 medarbetare skapar vi innovativa, hållbara lösningar som främjar hälsa och välbefinnande bortom vår livstid.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Site Manager till Coromatic
Coromatic AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du vara med och säkra kundens kritiska verksamhet? Trivs du med att arbeta med engagerade och kunniga kollegor som delar med sig och hjälper varandra? Som Site Manager hos oss på Coromatic erbjuds du ett ansvarsfullt och utvecklande jobb där du leder arbetet för att säkra kundens dagliga drift. Om rollen Rollen som Site Manager innebär ett stort ansvar i både operativ och strategisk bemärkelse, där du är den centrala länken mellan teknisk leverans, affärsutveckling och kundrelation. Vi söker nu en person med placering i Borlänge. I rollen har du övergripande ansvar för avtalet vilket innebär att resor kan förekomma. I rollen som Site Manager ansvarar du för: • Leveransen av vårt avtal med de kunder som du tilldelas, inklusive ett visst resultatansvar • Planering och uppföljning av dagligt arbete • Att identifiera och genomföra förbättringar • Kundrelationen Hos Coromatic blir du en del av ett starkt team med mycket engagemang som ställer upp för varandra 24/7. Att supportera kollegor från andra verksamhetsområden och vara en god arbetskamrat är för oss en självklarhet. Förutom förmåner som exempelvis generöst friskvårdsbidrag, arbetstidsförkortning och förmånsbil erbjuds du även möjligheten att få arbeta på ett företag som värderar trivsel, utveckling och karriärmöjligheter. Vem är du? För att vara framgångsrik i rollen som Site Manager behöver du: • Hög integritet och vara ansvarstagande • Hög social förmåga i samarbetet med kunder, kollegor och leverantörer • Vara handlingskraftig och kunna lösa komplexa utmaningar • Vara affärsdriven • God kommunikativ förmåga • Vara strukturerad och organiserad • Vara ödmjuk och lyhörd Rollen ställer krav på: • Eftergymnasial utbildning • Teknikintresse • Svenska och Engelska, flytande i tal och skrift • Goda kunskaper inom MS Office, specifikt Excel • B-körkort Anställningen är placerad i säkerhetsklass, vilket i detta fall ställer krav på svenskt medborgarskap samt godkänd säkerhetsprövning och registerkontroll. Säkerhetsprövning görs i enlighet med bestämmelser i Säkerhetsskyddslagen (2018:585) På Coromatic står utveckling i fokus – grunden för att vi ska kunna utföra vårt viktiga uppdrag är din kompetens och kompetensutveckling. Därför är ditt intresse och engagemang för ditt område viktigt för att trivas hos oss. Om Coromatic Coromatic säkrar tillgång till kraftförsörjning och datakommunikation för verksamhetskritiska anläggningar. Vi tillhandahåller hög tillgänglighet och produktivitet för våra kunder, vi räddar liv genom oavbruten drift 24/7, och optimerar energianvändningen för minsta möjliga miljöpåverkan. Coromatic har mer än 800 anställda och har levererat lösningar och tjänster till mer än 5000 företag i Norden. Coromatic är en del av E.ON koncernen Vi lägger för denna befattning stor vikt vid personlig lämplighet. För denna rekrytering tillämpas löpande urval och tjänsten kan bli tillsatt före aviserat datum för sista ansökan. Har du frågor om tjänsten? Kontakta gärna rekryterande chef, Cihat Kaya, [email protected] Till alla rekryteringssäljare: Tack för att du tänker på och vill hjälpa oss. För att vi alla ska kunna använda vår tid på bästa sätt vill vi vara tydliga med att vi har kontakt med de samarbetspartners som vi behöver och i dagsläget inte är intresserade av fler.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

10 dagar sedan
Sista ansökan:
16 november 2025
Biträdande platschef
MP Åkeritjänster AB
Lastbilsförare m.fl.

Är du vår nya stjärna i Borlänge? MP Åkeritjänster – branschens ledande bemanningsföretag MP Åkeritjänster har huvudkontor i Borlänge. Vi är en bemanningskoncern för transport & logistik, och finns i dagsläget Dalarnas, Gävleborgs, Örebro, Jönköping och Skånes län. Vi har de närmaste åren ambitiösa planer och ska vara branschens ledande kompetensföretag och vara rikstäckande. Idag är vi ca 140 medarbetare varav merparten varit anställda hos oss i många år. Vi startade 2007 och är ett auktoriserat bemanningskoncern vilket är en trygghet för våra medarbetare och kunder. Nu är det dags att ta nästa steg och anställa en biträdande platschef i Borlänge. Om tjänsten I rollen som biträdande platschef hos oss erbjuder vi en tjänst som innebär en liten blandning av att arbeta som lastbilschaufför, med ordinarie bokningar, och av att hjälpa platschefen vid behov. Hos oss får du månadslön och självklart ser vi till att du får personlig utveckling genom ett ledarskapsprogram! Vi är idag ca 40 medarbetare i Boränge och vi växer! Vi söker en flexibel person som gillar att samarbeta och få saker gjorda! Vem är du? Du jobbar idag som lastbilschaufför eller i någon annan tjänst inom transport och logistik och vill ta nästa steg i karriären. Du känner att du har ledaregenskaper eller vill utvecklas mer, van att ta ansvar och gillar snabba puckar. Du är lösningsorienterad, initiativtagande och har förmågan att se helheten och ligga steget före. Ditt personal- och kundfokus är stort och du har hög social kompetens. Vår personal samt kunder är det viktigaste vi har! Du är trygg i dig själv, gillar ordning och reda och tar ett stort ansvar för att entusiasmera och motivera dina medarbetare och kollegor. Vi erbjuder Ett omväxlande jobb i en spännande och rolig bransch med engagerade och drivna medarbetare och goda utvecklingsmöjligheter för dig. Du har stor möjlighet att påverka din vardag, resultat samt utveckling av ditt lokalkontor tillsammans med platschefen. Du får också god support från MP-teamet samt koncernens alla platschefer genom digitala veckomöten. Då och då ses alla fysiskt i Borlänge. Vi har kollektivavtal med Almega / Kompetensföretagen. I rollen som biträdande platschef blir du tjänsteman hos oss med pensionsavtal på Collectum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för denna tjänsten. För tjänsten krävs körkort BECE, YKB, förarkort, truckkort. Meriterande med ADR. Vi har med oss vår värdegrund i vårt dagliga arbete: ”Detaljerna gör helheten, Vi är ett riktigt KAP (kvalité, ansvar, positivitet) Vill du vara med på en spännande resa? Varmt välkommen med din ansökan! Har du några frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta Simon Mannegard 019-500 18 43 Urval och intervjuer sker löpande.

11 dagar sedan
Sista ansökan:
15 juli 2025