Advokatfirman Glimstedt söker administrativ assistent i Ludvika

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Om företaget Advokatfirman Glimstedt är en fullservicebyrå med fokus på affärsjuridik som har tolv kontor i Sverige och tre i Baltikum. Vid Advokatfirman Glimstedt Dalarna AB, med kontor i Falun och Ludvika, är vi bland annat verksamma inom affärsjuridik, arbetsrätt, fastighetsrätt, brottmål, familjerätt, obeståndsrätt och konkursförvaltning. Vår ambition är att vara den ledande advokatfirman i Dalarna inom våra specialistområden. Dina arbetsuppgifter Nu söker Advokatfirman Glimstedt en administrativ assistent till kontoret i Ludvika. I rollen som administrativ assistent är din uppgift att ge Glimstedts klienter, besökare och samarbetspartners ett representativt och professionellt mottagande och en högkvalitativ service. Du kommer därtill att ta hand om praktiska göromål på kontoret och arbeta nära byråns jurister i deras dagliga arbete. Arbetet är serviceinriktat med en strävan att alltid ge klienter och besökare den bästa upplevelsen och att vara juristernas högra hand. Vi lägger även stor vikt vid din personlighet och sociala kompetens. Kommunikation, servicekänsla och noggrannhet är mycket viktiga kvalitéer hos dig då Glimstedts ambition är att alltid vara en skicklig, engagerad och förstående partner till deras klienter. I rollen som Administrativ assistent kommer du bland annat att: • Bemöta besökande till advokatfirman via telefon/mail/reception • Ansvara för posthantering och fakturering • Vara ansvarig för advokatfirmans telefonväxel • Ta hand om praktiska göromål på kontoret • Utgöra ett administrativt stöd till advokatfirmans jurister Din profil Vi söker dig som är serviceinriktad, noggrann, engagerad och har god förmåga att utveckla och upprätthålla goda relationer med besökande, klienter, samarbetspartners och kollegor. Du tar gärna egna initiativ och hjälper till där det behövs. Du ser själv vad som behöver göras och kan förutse framtida behov och effektivisera verksamheten. Du är effektiv, prestigelös och strukturerad, med en stark ansvarskänsla och tar dig an uppgifter och problem med en positiv inställning. Du har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper engelska, i såväl tal som skrift. Du är professionell i ditt bemötande och du brinner för att ge god service. Om du har tidigare erfarenhet av arbete i Microsoft Office-programmen är det särskilt meriterande. Ansökan I denna rekrytering samarbetar Advokatfirman Glimstedt Dalarna AB med Clockwork Rekrytering. Vi jobbar med urvalsprocessen löpande, skicka därför in din ansökan redan idag! För ytterligare information kontakta gärna ansvarig konsultchef Emma Gällstedt, [email protected] / 070 821 53 44. Välkommen med din ansökan via www.clockworkpeople.se senast 2024-06-02.

15 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Sjuksköterska/Specialistsjuksköterska

Vår verksamhet JeWe Barn- och ungdomspsykiatri är en del av Indomi som driver flera verksamheter inom vårdsektorn med många år i branschen. JeWe Barn- och Ungdomspsykiatri finns i Borlänge och drivs på uppdrag av Region Dalarna. Vi tar emot barn och ungdomar för bedömning, behandling och utredning i specialistpsykiatrisk öppenvård, med ledord som köfri vård, metodutveckling baserad på senaste forskning, tvärprofessionellt teamarbete, implementerat i den dagliga verksamheten. Utvecklingen och framfarten av vår nyetablerade mottagning har resulterat i att vi nu strävar efter att utöka personalstyrkan. Vi söker därmed sjuksköterskor/specialistsjuksköterskor specialistutbildning psykiatri som tillsammans med oss vill fortsätta utveckla och forma mottagningens arbete framåt. Om rollen I rollen som sjuksköterska på JeWe kommer du att ingå i ett tvärprofessionellt team med kuratorer, psykoterapeuter, läkare, arbetsterapeut och medicinsk sekreterare. Tillsammans med teamet arbetar du som sjuksköterska med Medicinsk uppföljning Nybedömning Tvärprofessionell samverkan Gruppbehandling Handledning studenter Som sjuksköterska hos oss kommer du att ha ett omväxlande arbete med stora möjligheter att utforma dina dagar efter intresse och kompetens. Om dig Vi vänder oss till dig som är sjuksköterska med stort intresse för barn och ungdomar och som är redo att anta en ny spännande utmaning. Du är en person som värdesätter det viktiga arbetet med barn och ungas psykiska ohälsa och vill bidra till en framstående och tillgänglig barn- och ungdomspsykiatri. Du sätter alltid patienten i fokus och är ansvarstagande och motiverad i ditt arbete. Som person har du lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. För att trivas hos oss är det viktigt att du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och kan planera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Krav Du är utbildad sjuksköterska Meriterande Sjuksköterska specialistutbildning psykiatri Vårt erbjudande Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön, möjlighet att arbeta viss tid på distans Hos oss kommer du ha möjlighet att utvecklas vidare inom din profession. Arbetsmiljön av välutvecklade processer och kompetent välutbildad personal i fungerande teamarbete, ger förutsättningar att trivas och fokusera på att hjälpa barnen. Tjänsterna är tills vidare med start enligt överenskommelse. Rekryteringsprocess Urval kommer att ske löpande. Inför eventuell anställning görs en kontroll i Polisens misstanke- och belastningsregister. Vi ber därför sökande som kallas till intervju att beställa ett utdrag. Förekomst i registren kan komma att påverka dina möjligheter till anställning.

15 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Almia söker läkare till akutsjukvård Borlänge

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult ansöker har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Specialistläkare med erfarenhet från Akutsjukvård. Finner du tjänsten som Specialistläkare till Borlänge intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Julia Augustsson eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Lyhörd och tydlig barnskötare till Trollskogen 1

Trollskogen 1 ingår i Skogshagens förskolor som består av förskolorna Trollskogen 1 och 2 Förskolan ligger nära Tjärna ängars centrum med bra kommunikationer till centrum Vi söker NU dig som barnskötare att stödja och utveckla barnen hos oss. Förskolan har en egen specialpedagog som arbetar mot våra avdelningar i enheten som är nära verksamheten och snabbt tillgänglig vid behov. Enheten har analysdokument, verksamhetsdokumentation kring den pedagogiska verksamheten som ger bra underlag av avdelningsarbetet och ett stöd i att få fatt i hur de ska gå vidare med arbetet med barnen. Dessa ger rektor kontinuerligt återkoppling på. Vi har 4 utvecklingsdagar/år där innehållet är tydligt kopplat till det systematiska kvalitetsarbetet. I enheten finns även en biträdande rektor som stödjer arbetslag på rektors uppdrag och är liksom rektor delaktig i utbildningen på förskolan. Självklart lockar vår värdegrund dig! - Jag finns här för Borlängebon - Jag gillar utmaningar - Jag möter varje människa med öppenhet ARBETSUPPGIFTER Vi söker DIG som är lyhörd och tydlig och som har blicken på läroplanen och vill med kollegor jobba för att barnen för en trygg och lärande utbildning. Du är problemlösare och ska utifrån din roll som barnskötare vara en dal av arbetslaget där du jobbar för att barnen ska få en meningsfull utbildning. Du kommer vara aktiv och arbeta med barn i mindre grupp så väl som i stor. Det är viktigt att du kan uttrycka dig väl i svenska i tal och skrift då samtal med vårdnadshavare ingår och vi kommunicerar även skriftligt med våra vårdnadshavare via Unikum. Att uttrycka dig väl i svenska i tal och skrift är en förutsättning för att en anställning ska bli aktuell. Vi arbetar med digitala verktyg så det är en förutsättning för att arbete hos oss att du är bekväm med det arbetssättet. Vi söker DIG som är tydlig och trygg i din yrkesroll som på ett respektfullt sätt sätter gränser och skapar en god lärandemiljö för barngruppen. Hos oss finns stora möjligheter och tid för reflektion både enskilt och grupp där du kan arbeta aktivt och kontinuerligt med det systematiska kvalitetsarbetet. Stämmer detta på dig och vill du bli med i vårt team med kollegor som har barnen i fokus sök dig till oss. KVALIFIKATIONER Krav: * Utbildad barnskötare * Kan uttrycka dig mycket väl i svenska, både i tal och skrift Meriterande: * Erfarenhet av att jobba i mångkulturellt område * Erfarenhet av Edelvo * Erfarenhet av Unikum * Erfarenhet att ha arbetat med barn i behov av särskilt stöd * Erfarenhet av systematiskt kvalitetsarbete Personlig egenskaper: * Problemlösare och initiativtagare * Barn och vårdnadshavare i fokus * Lyhörd och tydlig ÖVRIGT För den som erbjuds anställning krävs enligt Lag om registerkontroll from 2001-01-01 utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Borlänge kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan via länken digitalt och inte på annat sätt. Du som kallas på intervju ska medföra vidimerade kopior på examensbevis, tjänstgöringsintyg och om legitimation krävs, även denna. Välkommen med din ansökan! ANNONSSÄLJARE OCH KANDIDATFÖRMEDLINGSFÖRETAG UNDANBEDES VÄNLIGT OCH BESTÄMT! Om du har frågor om registreringen av din ansökan, kontakta Vismas telefonsupport på tel 0771-693 693.

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Verksamhetschef till kund i Borlänge

Är du en erfaren chef med tidigare erfarenheter av att arbeta inom en politisk styrd verksamhet? Läs då vidare! Till vår kund i Borlänge söker vi nu en verksamhetschef för ett heltidsuppdrag. Tjänsten är beräknad satt starta omgående och kommer att pågå initialt till årsskiftet, med möjlighet till fortsättning därefter. Under uppdraget kommer du bli anställd som en av Poolias uppskattade konsulter. Vi genomför urval och intervjuer löpnade. Vi ser fram emot att läsa just din ansökan! Om tjänsten Som verksamhetschef förväntas du leda genom omfattande förändringar och ekonomiska utmaningar inom verksamheten. Din erfarenhet av att driva förändringsarbete och hantera ekonomiska svårigheter kommer att vara avgörande för att uppnå framgång. Dessutom förväntas du samarbeta nära med fackliga parter för att säkerställa en god arbetsmiljö och hantera eventuella frågor som kan uppstå. Utöver detta kommer du att ha en roll i hanteringen av mediakontakt och professionell kommunikation för att säkerställa ett positivt externt kommunikationsflöde. Dessutom kommer du att agera som föredragande inför politiska beslutsfattare. Vem är du? Vi söker dig med minst 5 års erfarenhet av att leda andra chefer inom politiskt styrd verksamhet, såsom kommun eller region. Du bör ha erfarenhet av verksamhetschefsuppdrag inom vård och omsorg och/eller hälso- och sjukvård, samt kompetens och erfarenhet av att leda och driva förändringsarbete genom andra chefer. Vi ser även att du har en avslutad eftergymnasial utbildning inom relevant område. För att trivas i rollen ser vi att du som person är trygg, kommunikativ och har en coachande ledarstil. Om detta låter som en roll för dig, tveka inte att ansöka till tjänsten redan idag. Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se. Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

15 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Cybersäkerhetsoperatör - försvara Trafikverkets it-landskap

Cyberangrepp sker dagligen mot Sverige och de blir alltmer avancerade. På få platser i Trafikverket är detta så påtagligt som hos vår sektion inom cybersäkerhet, där våra medarbetare har till uppgift att förhindra och försvara oss mot olika former av cyberangrepp. Cybersäkerhet är en prioriterad fråga för Trafikverket och vi utökar därför vårt team i Borlänge med fler medarbetare. Vi söker dig som har ett stort cybersäkerhetsintresse och som söker ett meningsfullt arbete som bidrar till ett säkrare Sverige i en osäker värld. Cybersäkerhetsoperatör - försvara Trafikverkets it-landskap Arbetsuppgifter Som Cybersäkerhetsoperatör arbetar du aktivt med att upptäcka, analysera och bedöma misstänka säkerhetshändelser och sedan vidta åtgärder mot dessa. Du kommer att arbeta i ett team av kunniga kollegor men även i nära samarbete med övriga delar av organisationen för att höja myndighetens cybersäkerhetsförmågor. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att: aktivt säkerhetsmonitorera Trafikverkets digitala landskap Hantera digitala säkerhetshändelser och incidenter (du kan komma att ingå i ett incidenthanteringsteam vid större incidenter) rapportering av digitala säkerhetsbrister aktiv omvärldsbevakning utifrån ett cybersäkerhetsperspektiv. Såhär beskriver två av våra Cybersäkerhetsoperatörer den här rollen och vad som är roligast med jobbet: "Min roll som Operatör kräver att jag är nyfiken, eftertänksam och kan ta snabba beslut vid behov. Detta gör att jag känner mig motiverad och inspirerad på jobbet. Utöver arbetsuppgifterna så har jag mina kollegor att tacka för att arbetsdagarna blir både roliga och lärorika!" medan en annan medarbetare tillägger; "känslan att jag bidrar till Trafikverkets, och i längden, medborgarnas säkerhet är något som ger mig drivkraft". Vi erbjuder goda möjligheter till vidareutbildning, både internt och externt, allt för att ge dig det stöd du behöver för att höja din kompetens inom området. Det viktigaste för oss är att du har en hög säkerhetsmedvetenhet och ett gediget intresse för den här typen av frågor. Tjänsten kommer innebära beredskap och skiftarbete då verksamheten bedrivs dygnet runt, året om. Då vi är en nationell myndighet kan det även bli aktuellt med resor i tjänsten. Övrig information I denna rekrytering kan webbaserade tester komma att användas som en del i urvalet. Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Håll därför uppsikt över din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss. För att undvika att information gällande din ansökan klassas som SPAM kan du med fördel lägga till vår e-postadress: [email protected] i dina e-postkontakter. Önskar du att arbeta delvis på distans? I den här tjänsten kan det finnas möjlighet att arbeta hemifrån upp till 40 procent av din arbetstid. #LI-Hybrid Kvalifikationer Vi söker dig som har: en avslutad eftergymnasial utbildning inom IT eller så förväntas du ta din examen nu till sommaren (VT2024). alternativt har du annan utbildning i kombination med erfarenhet som vi bedömer likvärdig du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska, i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet inom något av följande områden: Cybersäkerhet/IT-säkerhet Säkerhetsmonitorering SIEM system några års generell arbetslivserfarenhet inom IT erfarenhet av skiftgång. Vi söker dig med god analytisk förmåga och som har ett genuint intresse av området cybersäkerhet och vill utvecklas inom det. Du behöver kunna växla upp om det sker en incident och hantera ett stresspåslag, såväl som att kunna ta det där djupa andetaget och växla ner igen när incidenten är hanterad. Du behöver ha en förmåga att både skapa men också följa strukturer och processer även vid stressade situationer. Du behöver också ha en inre trygghet som gör att du kan ta obekväma samtal om det skulle behövas. Du är självgående och tar ansvar för dina arbetsuppgifter samtidigt som du är mån om att dela med dig av dina kunskaper till gruppen för att stärka teamets samlade kompetens. Då rollen kräver mycket samarbete med flera parter inom Trafikverket krävs både en god samarbetsförmåga men även en god kommunikativ förmåga. Du är bra på att bygga och underhålla dina relationer och trivs att jobba både i grupp och självständigt. För oss är det viktigt att du både värdesätter men också bidrar till ett positivt arbetsklimat - vi vill att det ska vara kul på jobbet! Ansökan De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Om det inte står något annat i annonsen vill vi att du bifogar ditt CV. Vi har slutat begära in personligt brev eftersom vi inte har med det som del av urvalsunderlaget. Inom vår IT-organisation är du med och utvecklar Sverige med hjälp av moderna och innovativa lösningar. Vi är mitt i en spännande förändring där vi försöker ta vara på digitaliseringens möjligheter till fullo. Digitaliseringen ställer allt större krav och vi vill därför anpassa oss vad gäller kompetens, arbetssätt och organisation i takt med utvecklingen. Vi har ett helhetsansvar för IT och telekom, en verksamhet som pågår dygnet runt, året om - precis som Sveriges transportsystem. På Trafikverket jobbar vi med att göra Sverige närmare. Vi tror på att en förening av olika erfarenheter, bakgrunder och perspektiv är den bästa grunden för att bygga en arbetsplats fri från diskriminering och en miljö där alla trivs och gör sitt bästa. Vi tror på mångfald där den gemensamma nämnaren är pålitlighet, engagemang och mod. För det är så vi bäst representerar vårt samhälle.

15 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Lärare idrott och hälsa till Forssaklacksskolan

Forssaklackskolan är en högstadieskola med ca 460 elever. Vi är organiserade i tre årskursvisa arbetslag som leds av biträdande rektor. Arbetslagen präglas av ett tillåtande och stöttande klimat men en hög grad av självbestämmande gällande frågor som elevansvar, planering och resursanvändande. En organisation som främjar snabba beslutsvägar vilket gynnar elevens kunskapsutveckling. På skolan finns ytterligare arbetslag, ett som arbetar med praktiska frågor som vikarieanskaffning, inköp, IT och lokalfrågor och ett arbetslag som arbetar med värdegrundsfrågor och elevhälsa. På Forssaklackskolan prioriterar vi kollegialt lärande och det genomsyras i både arbetslag och ämneslag. Under de senaste åren har vi, tillsammans med eleverna, arbetat fram en tydlig lektionsstruktur. Självklart lockar vår värdegrund dig! - Jag finns här för Borlängebon - Jag gillar utmaningar - Jag möter varje människa med öppenhet ARBETSUPPGIFTER Du kommer att vara en del i ett arbetslag, ämneslag och ha mentorskap. Undervisning med planerings- och betygsansvar i aktuellt ämne. Du kommer även att ha möjlighet att utveckla ditt ämne/dina ämnen utifrån dina tankar, men även tillsammans med andra ämneskollegor. Varje vecka har ämneslaget i idrott och hälsa en schemalagd, gemensam tid. Det ger bra förutsättningar till ett samarbete gällande planering och sambedömning. Vi arbetar aktivt med ett kollegialt lärande och uppmuntrar till pedagogiska diskussioner. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad lärare som överensstämmer med tjänsten samt att du har mycket goda kunskaper i det svenska språket, muntligt som skriftligt. Som person ser vi att du är en naturlig ledare i klassrummet samt är flexibel och kan möta våra elevers olika behov. Du har lätt för att samarbeta med kollegor, elever samt vårdnadshavare. Vidare så ser du till att dina arbetsuppgifter blir genomförda samt att du ser det som viktigt att utvärdera och dokumentera. Sist men inte minst bidrar du med ett stort engagemang för våra elevers utveckling. ÖVRIGT För den som erbjuds anställning krävs enligt Lag om registerkontroll from 2001-01-01 utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Borlänge kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan via länken digitalt och inte på annat sätt. Du som kallas på intervju ska medföra vidimerade kopior på examensbevis, tjänstgöringsintyg och om legitimation krävs, även denna. Välkommen med din ansökan! ANNONSSÄLJARE OCH KANDIDATFÖRMEDLINGSFÖRETAG UNDANBEDES VÄNLIGT OCH BESTÄMT! Om du har frågor om registreringen av din ansökan, kontakta Vismas telefonsupport på tel 0771-693 693.

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Veterankraft söker Målare till uppdrag i Borlänge

Om tjänsten För kunds räkning, söker vi en målare för uppdrag i Borlänge Plats Borlänge Dina arbetsuppgifter Måla paneler på balkonger Omfattning och start Uppdraget påbörjast snarast möjligt och pågår tom vecka 28 i (ev längre), 30-40 timmar/vecka. Vem är du? En pigg veteran som är har yrkeserfarenhet som målare. Ansökan Låter det spännande? Anmäl ditt intresse till oss redan idag så kontaktar vi dig och berättar mer om villkor, lön och hur det fungerar att jobba genom Veterankraft. Vi ser fram emot din ansökan! Fördelar med att arbeta som pensionär Det blir allt vanligare att människor ser fördelarna med att fortsätta arbeta även efter pensionen. Förutom att det kan ge en extra inkomst är det främsta skälet att fortsätta vara en del av ett sammanhang, uppleva gemenskap och fortsätta bidra med sin kompetens och yrkeserfarenhet. När du blir en del av Veterankraft-familjen kommer du att bli anställd av oss och ha full frihet att bestämma hur mycket och när du vill arbeta. Vi erbjuder en mycket flexibel arbetsmodell som uppskattas av våra erfarna veteraner. Som anställd hos oss omfattas du av kollektivavtal och ansvarsförsäkring, och du har möjlighet att välja bland alla uppdrag vi får från både privatpersoner och företag. Om Veterankraft Veterankraft är ett av Sveriges ledande auktoriserade bemanningsföretag och den främsta leverantören av hushållsnära och företagstjänster. Vi fokuserar på trygghet, kvalitet och personlighet för att underlätta vardagen för tusentals hushåll och företag varje år. Vi är en jobbplattform för personer från 55 år och uppåt och är representerade på över 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder. Veterankraft har stolt utsetts till Gasell och Mästargasell av Dagens Industri sju år i rad, mellan 2014 och 2020.

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Agila söker Verksamhetschef - Borlänge

AGILA SÖKER PSYKOLOGER TILL BORLÄNGE Agila söker dig som vill arbeta som verksamhetschef chef inom kommunal verksamhet med start omgående och året ut med chans till förlängning. Inriktning på avdelningen/enheten/verksamheten: Ordinärt Boende Beskrivning av uppdraget: Uppdraget innebär att leda verksamheten genom en omfattande förändring vilket ställer krav på kunskap och erfarenhet av att leda och driva förändringsarbete genom andra chefer Verksamhetsområdet har ett utmanande ekonomiskt läge vilket ställer krav på kunskap och erfarenhet av att leda i ekonomiskt underskott och arbeta med åtgärder för budget i balans I uppdraget ingår mediakontakt vilket gör att offererad konsult behöver vara bekväm gällande mediakontakt. Krav för uppdraget: För ytterligare information kontakta oss på mejl: [email protected] - mejla gärna in kompletterande uppgifter som CV och kopia på legitimation som psykolog vid intresse. VI ERBJUDER DIG Som chefskonsult hos Agila har du goda lönevillkor. Utöver en hög lön är vår ambition att du som önskar flexibilitet och uppskattning ska se oss som ett alternativ till en traditionell anställning. Ett alternativ där du själv har stor möjlighet att styra över ditt arbete och tillsammans med oss hittar en arbetsplats med arbetsuppgifter som du finner utvecklande och meningsfulla. Om du inte arbetat genom bemanningsföretag tidigare är detta inget hinder. Vår ambition är att du alltid ska få bästa service och det är vårt ansvar att förse dig med all den information du behöver i samband med ditt uppdrag. Vi hjälper också till med allt praktiskt som t.ex. resor och i vissa fall boende. Meningen är att det ska vara smidigt att ha Agila som arbetsgivare så att du kan koncentrera dig på att göra ett gott arbete på ditt uppdrag. OM AGILA Agila är ett av Nordens största företag inom bemanning och rekrytering till sjukvård, socialtjänst och skola. Agila bemannar landsting, kommuner och privata kunder över hela Sverige och Norge. Företaget har sedan starten år 2008 varit mycket framgångsrikt och har flera gånger blivit utsett till Gasellföretag av Dagens Industri. Varmt välkommen att skicka in din ansökan!

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Psykiatriker till Borlänge v. 23-35!

Är du passionerad för ditt arbete som specialistläkare inom barn- och ungdomspsykiatri och letar efter nya utmaningar? Beskrivning: Vi söker en erfaren och engagerad specialistläkare inom barn- och ungdomspsykiatri för ett uppdrag i Borlänge under perioden v. 23-35. Du kommer att verka inom en dynamisk och professionell miljö, och din kompetens kommer att vara avgörande för att säkerställa högkvalitativ vård och stöd till verksamhetens patienter. Detta uppdrag har sista svarsdag 20 maj, men vi har ett flertal liknande uppdrag och är alltid intresserade av att komma i kontakt med kompetent vårdpersonal! Krav: Legitimation som specialistläkare inom Borlänge Minst 2 års erfarenhet inom området Förmåga att arbeta självständigt och i team Utmärkt kommunikationsförmåga HLR-utbildning: S-HLR vuxen Om Oss: Vårdbron är det bemanningsföretag som specialiserar sig på att bemanna och rekrytera personal inom vård- och omsorgssektorn samt socialtjänsten. Vi samarbetar med regioner, kommuner och privata aktörer med uppdrag över hela landet. Vi strävar efter att matcha kompetenta specialistläkare med stimulerande uppdrag inom vården och arbetar för att skapa meningsfulla möten och långsiktiga relationer mellan våra specialister och arbetsgivare. Vårt mål är att vara det trygga bemanningsföretaget som agerar som en flexibel arbetsgivare med säkra arbetsvillkor. Vi vill ge dig möjlighet att själv styra över din tid för att underlätta livspusslet. Vi erbjuder: Stimulerande och varierande uppdrag inom barn- och ungdomspsykiatri Möjligheter till personlig och professionell utveckling Konkurrenskraftig lön och förmånliga anställningsvillkor En personlig bemanningsspecialist som finns tillgänglig för dig under hela resan Varmt välkommen med din ansökan!

15 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024